Partyflock

Forumonderwerp · 778976
Waarschuw beheerder
donateur
11 juni aanstaande is het tijd voor een bijzonder feestje in Club 7even te Zaandam, namelijk HRDNRG - Hard Energy.

De line up (hier in alfabetische volgorde) van die avond is op zijn zachtst gezegd wel heel bijzonder te noemen:

Cally & Juice

[img cacheid=0008fa0000194e41c591d6671a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/15405/main/103697.jpg[/img]

( picture taken by Wous )

Deze twee heren uit de UK hebben nog niet zo gek vaak in Nederland gedraaid, maar in hun thuisland hebben ze al menigmaal de main op Hardhouse Academy op zijn kop gezet. Door hun gevarieerde draaien; een combinatie van UK hardhouse, hardtrance en hardstyle en hun waanzinnige scratchtechnieken is hun draaien een spektakel van jewelste.
Vorig jaar stonden ze al op Impulz festival en op Beachpop de dag erna en het zou mij persoonlijk niets verbazen als we deze twee heren nog veel vaker hier in Nederland op feesten gaan terugzien. Ze produceren ook en hebben al een aantal erg lekkere platen op hun naam staan, waaronder Sex en Now's the fucking time, waarin een sample uit de film Kill Bill is te horen.
Deze avond hebben ze ook 100 promo cd-tjes bij zich die uitgedeeld zullen gaan worden.

Charly

[img cacheid=0008fa0200194e4701d432cb1a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/38231/main/156476.jpg[/img]

( picture taken by Raven )

Deze jongeman is nog niet zo gek lang bezig met draaien, maar hij heeft al het nodige op zijn CV staan. Zo stond hij met koninginnedag voor alweer de tweede keer samen met Fausto te draaien op de I Love Hardhouse Street Rave en werd hij resident bij Mindgames, waar hij onder andere al met JP, Fausto en niemand minder dan Derb in de line up stond.
Charly draait een energieke en verrassende combinatie van Hardtrance, UK Hardtrance en UK Hardhouse, dit gecombineerd met zijn extraverte verschijning achter de tafels maken deze dj een feest om naar te kijken en luisteren op zich. Ook als producer staat deze pas 21 jarige dj uit Tiel zijn mannetje en maakte al verschillende remixes van onder andere Heaven's Cry's Till tears do us part, JP en Fausto's The problem, zijn eigen productie Charly says is ook goed ontvangen op de dansvloer.

Danny D

[img cacheid=001366c6000582db6fe02ff81a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/37716/main/148887.jpg[/img]

Deze man behoeft eigenlijk geen nadere introductie. HQ, Dance Valley, Impulz, Tidy Summer Camp in Engeland, hij stond overal en soms zelfs al meerdere keren. Vroeger draaide hij bijna elke zaterdag in de vroegere Item op de Protocol avonden van Bas & Ram waar hij vaak de nacht sloot en het dak er elke keer weer liet afgaan.
Zijn scratchen en 'spelen' met de cd speler maken vaak dat je met open mond staat te kijken. Tevens is hij de organisator van de I Love Hardhouse feesten en de I love Hardhouse Street Rave bij de Frisco Inn op koninginnedag.

First-Base

[img width=500 height=333]http://www.panters.org/images/Diversen/planetplastic.jpg[/img]

Het lijkt wel alsof First-Base bijna bij elke dj-contest er met de eerste prijs vandoor gaat, wanneer je hem ziet draaien weet je waarom, bijgenaamd de koning der Acapella's staat hij te draaien alsof het niets is. Zijn back to back set met Charly op Mindgames 11 februari jl. zette Club Fantasy geheel op zijn kop.
Deze 22 jarige man uit Tiel heeft de gave het draaien zo makkelijk te laten overkomen, hij staat te crossfaden en te scratchen alsof hij een bakje koffie inschenkt. Deze DJ heeft al de nodige optredens op zijn naam staan, variërend van UK Hardgrooves tot diverse technofeesten, ook is hij al lange tijd resident bij www.puredj.com.

Het feest begint om 23:00 en gaat door tot maar liefst 06:00 en de entree maar 5 Eurootjes.

Club 7even is zonder twijfel één van de mooiste clubs van de regio. “State of the art” licht, geluid en beeld gecombineerd met een high tech maar sfeervol interieur maken 7even tot een echte aanwinst voor het clubcircuit.

Voor meer info: http://www.clubzeven.nl.

[img width=730 height=150 cacheid=001366c700194e5f2db02b081a00bfcb92]http://www.clubzeven.nl./img/header/01.jpg[/img]

[img width=730 height=150 cacheid=001366c800194e61577078681a00bfcb92]http://www.clubzeven.nl./img/header/03.jpg[/img]

Uit Harddance topic:

Danny D citeer 23 mei 2005 21:13
yo ok the hard nrg, is going to be very specail in avery very nice venue in zandam, it brand new has an insane sound system. cally and juice bringing 100 cds to give away, and are gong to do a more wide ranging set, with lost of hard trance and other bit and peaces, with bits of techno...and of course some hard style..the boys are promorting there hardhouse athens cd from nukleuz as well, so you will see a a very wide sounding set....plus lots insane party trickss with the turn tables, scracthing and dancing on the decs..... but before we get busy with all that... first will be hq! and i tell you now the tidy boys is going to be fat that a fat man at at a fat covention,......but more of that info to follow very very soon....
laatste aanpassing
donateur
je moet hem ook niet in het zand gaan rollen ook he ;p;p

whehehehe, ach je hebt ook een kluisje, dus je kan hem ook weer vrij makkelijk weer veilig opbergen en anders een hoesje eromheen?

Als ik nu nog die batterijen vergeet dan ben ik echt dom ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat zand het probleem niet zal zijn, maar eerde de grote hoeveelheden stof :P
Waarschuw beheerder
timetable is online.

Best wel leuk, alleen proteus draait op dezelfde tijd als DbD. Jammer voor DbD dan.
Waarschuw beheerder
q-dance. Bij alles wat je moet weten over defqon. daar staat ook een link voor timetable.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 16 juni 2005 om 09:29:
q-dance. Bij alles wat je moet weten over defqon. daar staat ook een link voor timetable.

ok, dan heb ik cker een brilletje nodig..:P niet gezien nml :nee:

*edit

laat maar ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=600 height=424 cacheid=00136dbd0002f5faee9050941a00cc05ea]http://www.q-dance.nl/images/temp/timetable.jpg[/img]

Of bekijk 'm hier: http://www.q-dance.nl/images/temp/timetable.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Das gewoon een kwestie van niet nadenken;)
Waarschuw beheerder
Ze laten ook Scot Project tegelijk draaien met John 00 Fleming. En Dave Joy start al om 11.00, lekkere binnenkomer dat wel weer. :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 11:00:
Je kan maar beter duidelijk zijn

Ben ik altijd :yes:

Liever de smerige waarheid, dan een halfzacht leugentje dat uiteindelijk alleen maar erger is. Oh zo, ja toch? Niet dan? Dacht het wel! :bounce: (shoobedooooo wap waaaaaaaaaaaaaaa)

hiehahoeoeoeoeoeoeoeoeoeren lalalalala

nee, maar wel mooi klote dus, ik had beide erg graag willen zien :( nou denk ik wel dat DbD een kwartiertje eerder dan Proteus begint, maar ja, moet die tent wel dichtbij die andere tent staan enzo kan ik hen en weer gaan rennen ofzo :vaag:

Ben een beetje druk geloof ik :$
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 16 juni 2005 om 11:01:
Ze laten ook Scot Project tegelijk draaien met John 00 Fleming. En Dave Joy start al om 11.00, lekkere binnenkomer dat wel weer.

ik weet niet of ik John 00 Fleeming zo cool vind, dus of ik dat dan erg vind weet ik nog niet :bounce:

sowieso super dat Scot Project nu wat later staat

:o ik ga naar hem zwaaien enZo joeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoe
Waarschuw beheerder
Heb de Q-base line-up ook ff bekeken en geen UK meer.
Bummer!
donateur
Ja, klote he!!!!!!

Terwijl het in die bunker best druk ook was..... nu hebben ze een hardcore area :s

Denk niet dat ik naar Q-Base toehoef :no:

wel vet dat Bas en Ram er nu wel bij staan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da®ude®ob op donderdag 16 juni 2005 om 12:47:
Wat een stelletje smerige hoeren

Waar???
Waarschuw beheerder
donateur
John 00 Fleming draait psy-hardtrance dat klinkt wel lekker in de oortjes. tja, q-base alleen de techno is wel te pruimen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 16 juni 2005 om 10:45:
Hoe krijgen ze het voor elkaar?

ik vind zo ie zo de indeling erg raar Dana, Pavo en Pila in blue en The Darkraver op Red:/
maar dat zou jullie niet echt veel uit maken

nouja laat me maar verrassen morgen
hebben jullie het ff gehoord morgen 30gr nou als ik nu zo naar buiten kijk wil ik het nog niet echt geloven
donateur
:D:D:D:D

Dus het ligt niet alleen aan de 'niet hardstyle' kenner, dat die indeling nogal vaag is, rood is toch ook zeg maar de main?

:o jij vroeg toch om harddance feestjes? Als je in mijn agenda hier kijkt op pf zie je er heeeeel veel staan ;)
Ik geef vanavond zelf een feestje in de Trappist in Amsterdam, maar doordat die treinen niet rijden vandaag wordt het allemaal lastig denk ik om te komen dan :(
Waarschuw beheerder
donateur
Partymuisje komt uit Krommenie, dus als ze heel graag wil komen mag ze best meerijden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 juni 2005 om 11:12:
rood is toch ook zeg maar de main?

jep maar goed ik zie het morgen wel allemaal misschien is het nog wel gezellig daar.. trouwens net geprobeert de time table uit te printen maar dat is ook waardelose troep ik kreeg hem zo klein dat ik er bijna een vergroot glas bij nodig heb. een beetje jammer van Q dance

Muisje gaat denk ik vroeg naar haar bedje vanavond anders komt ze er niet uit zaterdag morgen... 8)

wel lief aangeboden misschien een andere keer.
moet trouwens ook een wedstrijd lopen vandaag dus denk dat ik erg kapot ben vanavond

iig tot morgen iedereen!!!
Waarschuw beheerder
of wachten tot dat je op het terrein bent want dan krijg je hem natuurlijk ook plus nog eens een plattegrond:respect: kun je dus niet verdwalen :P
donateur
hmmmmm das ook een goede, maar stel je nou voor dat ze dat niet doen?

Ik zal in ieder geval degeen die ik zeker wel wil zien ff opschrijven ;p

En dat niet verdwalen, tja.... ben toch wel bang dat ik van het pad raak morgen hoor..... ;p;p;p;p
Waarschuw beheerder
De Main is meer een verzameling van alle stijlen.
Ook al staat de Hardstyle wel weer centraal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 juni 2005 om 12:31:
hmmmmm das ook een goede, maar stel je nou voor dat ze dat niet doen?

tja daar heb je natuurlijk wel weer gelijk in
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 juni 2005 om 12:31:
En dat niet verdwalen, tja.... ben toch wel bang dat ik van het pad raak morgen hoor.....

ach ja ik hou het denk ik ook niet helemaal helder maar dan zorg ik dat ik dicht in de buurt blijf van me vriendje:D
Waarschuw beheerder
donateur
Of broodkruimels strooien, dan kan je het pad weer terugvinden;)
Waarschuw beheerder
moet je nog maar afwachten dat de vogeltjes de kruimeltjes laten liggen
Waarschuw beheerder
CALLY & JUICE JUNE COLUMN

Here we are back again at the computer with a slightly sore head from the weekend. Tidy’s only instruction to us for this column is write about anything that’s happened to you in the month, so here goes

A little while ago our kind friend Danny D from UDC in Holland invited us over to play at Club 7even in Amsterdam on 11th June. When we received the booking we checked out the clubs website and couldn’t believe how plush it was. Definitely the smartest club we’ve ever played at. All the seating was covered in very expensive red leather and even the glass shelves for putting drinks or ashtrays on subtly and continuously changed colour. How cool is that?

Our set was from 2 till 4am, which was perfect as it gave us chance to listen to the other DJ’s and get into vibe of the night. As the music had been quite varied all night it pretty much gave us scope to play what we wanted, which meant we could build our set from a trancier sound right up to some hardstyle towards the end, which is what we normally prefer to do.

After our set the fun really started and we found out what wicked hosts we had in the form of Danny and his mates. They didn’t ask once whether we wanted a drink…they just kept bringing them over, which got no complaints from us. Several beers later Cally got talking to one of the barmaids who was equally as generous with the drinks. After even more beers and tequila’s (in very quick succession) it was the end of the night at Club 7even. But Danny and his very friendly entourage didn’t want the fun to stop there. It was now somewhere around 6 am (we think) and they announce that we’re off to an after-hours club that was just about to start….God Bless Amsterdam!

We ended up at this club not too far from our hotel. The place was rammed and the DJ was blasting out some deep funky house (don’t ask what as by this time it became difficult to tell!). Once again the drinks were handed to us without question. Even the girl from the other club magically re-appeared (like the shop keeper in Mr Ben for all you oldies lol). She just happened to know some of the bar staff here too so it was more free drinks, and this time it was shots!

Fuck knows how long this went on for but we vaguely remember waving goodbye to some people (not sure if it was Danny and his mates though) outside our hotel at about 10am. After that we don’t remember a damn thing until the check-in desk at the airport….at 4pm.

Well that’s not quite true, Juice has a faint memory of hotel reception phoning us to ask if we were OK and to tell us we had to clear our room (we think that was about 1:30 as we found a receipt in one of our pockets the next day confirming we had paid an £80 mini bar bill at that time. £80? Oh shit!).

We don’t remember making the journey on our own to the airport though, which is pretty impressive as it apparently required two tram journeys, a lengthy train journey and then negotiating Amsterdam’s massive international airport just in time to catch the plane home. Rock ‘n’ Roll ; )

Now we know that might not seem like everyone’s idea of a wicked weekend but it’s weekends like that that makes us glad we bought a set of Technics each all those years ago and decided to become DJ’s. Roll on the next one…
donateur
Leuk dat ze het zo naar hun zin hebben gehad :D Nou maar hopen dat ze daardoor veel vaker naar Nederland gaan komen

Tis toch altijd wel lachen om zo bezopen te worden dat je je weinig meer herinnert, nietwaar?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat weet ik niet meer. :)
Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn toch nooit bezopen? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, 80 quid aan de mini-bar, zo bont heb ik het nog nooit gehad in hotels O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 20 juni 2005 om 19:45:
Tis toch altijd wel lachen om zo bezopen te worden dat je je weinig meer herinnert, nietwaar

Nu dat ik dat log lees,herinner ik opeens dat ze mij ook voor die afterparty uitnodigden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 24 juni 2005 om 12:21:
herinner ik opeens dat ze mij ook voor die afterparty uitnodigden

Ben je toen ook gegaan dan?
Waarschuw beheerder
nee, want dan was ik ook waarschijnlijk 80 pond kwijt voor de drank :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is iig wel goed voor je portomonee :P
Waarschuw beheerder