Partyflock

Forumonderwerp · 778976
Waarschuw beheerder
donateur
11 juni aanstaande is het tijd voor een bijzonder feestje in Club 7even te Zaandam, namelijk HRDNRG - Hard Energy.

De line up (hier in alfabetische volgorde) van die avond is op zijn zachtst gezegd wel heel bijzonder te noemen:

Cally & Juice

[img cacheid=0008fa0000194e41c591d6671a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/15405/main/103697.jpg[/img]

( picture taken by Wous )

Deze twee heren uit de UK hebben nog niet zo gek vaak in Nederland gedraaid, maar in hun thuisland hebben ze al menigmaal de main op Hardhouse Academy op zijn kop gezet. Door hun gevarieerde draaien; een combinatie van UK hardhouse, hardtrance en hardstyle en hun waanzinnige scratchtechnieken is hun draaien een spektakel van jewelste.
Vorig jaar stonden ze al op Impulz festival en op Beachpop de dag erna en het zou mij persoonlijk niets verbazen als we deze twee heren nog veel vaker hier in Nederland op feesten gaan terugzien. Ze produceren ook en hebben al een aantal erg lekkere platen op hun naam staan, waaronder Sex en Now's the fucking time, waarin een sample uit de film Kill Bill is te horen.
Deze avond hebben ze ook 100 promo cd-tjes bij zich die uitgedeeld zullen gaan worden.

Charly

[img cacheid=0008fa0200194e4701d432cb1a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/38231/main/156476.jpg[/img]

( picture taken by Raven )

Deze jongeman is nog niet zo gek lang bezig met draaien, maar hij heeft al het nodige op zijn CV staan. Zo stond hij met koninginnedag voor alweer de tweede keer samen met Fausto te draaien op de I Love Hardhouse Street Rave en werd hij resident bij Mindgames, waar hij onder andere al met JP, Fausto en niemand minder dan Derb in de line up stond.
Charly draait een energieke en verrassende combinatie van Hardtrance, UK Hardtrance en UK Hardhouse, dit gecombineerd met zijn extraverte verschijning achter de tafels maken deze dj een feest om naar te kijken en luisteren op zich. Ook als producer staat deze pas 21 jarige dj uit Tiel zijn mannetje en maakte al verschillende remixes van onder andere Heaven's Cry's Till tears do us part, JP en Fausto's The problem, zijn eigen productie Charly says is ook goed ontvangen op de dansvloer.

Danny D

[img cacheid=001366c6000582db6fe02ff81a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/37716/main/148887.jpg[/img]

Deze man behoeft eigenlijk geen nadere introductie. HQ, Dance Valley, Impulz, Tidy Summer Camp in Engeland, hij stond overal en soms zelfs al meerdere keren. Vroeger draaide hij bijna elke zaterdag in de vroegere Item op de Protocol avonden van Bas & Ram waar hij vaak de nacht sloot en het dak er elke keer weer liet afgaan.
Zijn scratchen en 'spelen' met de cd speler maken vaak dat je met open mond staat te kijken. Tevens is hij de organisator van de I Love Hardhouse feesten en de I love Hardhouse Street Rave bij de Frisco Inn op koninginnedag.

First-Base

[img width=500 height=333]http://www.panters.org/images/Diversen/planetplastic.jpg[/img]

Het lijkt wel alsof First-Base bijna bij elke dj-contest er met de eerste prijs vandoor gaat, wanneer je hem ziet draaien weet je waarom, bijgenaamd de koning der Acapella's staat hij te draaien alsof het niets is. Zijn back to back set met Charly op Mindgames 11 februari jl. zette Club Fantasy geheel op zijn kop.
Deze 22 jarige man uit Tiel heeft de gave het draaien zo makkelijk te laten overkomen, hij staat te crossfaden en te scratchen alsof hij een bakje koffie inschenkt. Deze DJ heeft al de nodige optredens op zijn naam staan, variërend van UK Hardgrooves tot diverse technofeesten, ook is hij al lange tijd resident bij www.puredj.com.

Het feest begint om 23:00 en gaat door tot maar liefst 06:00 en de entree maar 5 Eurootjes.

Club 7even is zonder twijfel één van de mooiste clubs van de regio. “State of the art” licht, geluid en beeld gecombineerd met een high tech maar sfeervol interieur maken 7even tot een echte aanwinst voor het clubcircuit.

Voor meer info: http://www.clubzeven.nl.

[img width=730 height=150 cacheid=001366c700194e5f2db02b081a00bfcb92]http://www.clubzeven.nl./img/header/01.jpg[/img]

[img width=730 height=150 cacheid=001366c800194e61577078681a00bfcb92]http://www.clubzeven.nl./img/header/03.jpg[/img]

Uit Harddance topic:

Danny D citeer 23 mei 2005 21:13
yo ok the hard nrg, is going to be very specail in avery very nice venue in zandam, it brand new has an insane sound system. cally and juice bringing 100 cds to give away, and are gong to do a more wide ranging set, with lost of hard trance and other bit and peaces, with bits of techno...and of course some hard style..the boys are promorting there hardhouse athens cd from nukleuz as well, so you will see a a very wide sounding set....plus lots insane party trickss with the turn tables, scracthing and dancing on the decs..... but before we get busy with all that... first will be hq! and i tell you now the tidy boys is going to be fat that a fat man at at a fat covention,......but more of that info to follow very very soon....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
But, 1 thing is sure!

NRG is gone........

i'm off!

:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nu al? Dus met jou winnen we de oorlog ook niet:p

Bewaar je energie nou maar voor zaterdag;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 08:47:
Bewaar je energie nou maar voor zaterdag

Idd, lekker lang uitslapen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Niks daarvan, lekker dansen en chillen in het altijd gezellige Wijchen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 10:10:
Niks daarvan, lekker dansen en chillen in het altijd gezellige Wijchen

d'r is geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Pourquoi pas?
Waarschuw beheerder
donateur
hoewel, ik zit net de lineup te bekijken, buiten dat er er veel harkstyle ellende is, word er ook techno gedraaid!

Deze lijken me interessant:

Jan Liefhebber

Marco Bailey

Miss Djax

Voor de rest vind ik de lineup nu niet echt schokkend.
Om nu alleen voor JP te gaan vind ik net ff te worden..
Waarschuw beheerder
donateur
Jan Liefhebber is idd ook wel lekker:jaja: En JP uiteraard. En verder ga ik me ook wel vermaken bij Jochen Miller en Katana:d
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het niet, ik weet het niet...

twijfel twijfel ....
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
als je twijfelt moet je wel opschieten want ik had al 1 van de laatste kaartjes, dr waren dr nog maar een paar honderd. en die zijn vandaag 100% zeker uitverkocht.
Waarschuw beheerder
donateur
Jan liefhebber....denkt weer terug aan planet freestyle...
Waarschuw beheerder
donateur
Was een lekker setje:)
Waarschuw beheerder
Mannen (nou ja, hahaha),

wat zijn we weer errug kortzichtig!
Kunnen we niet eens meer een heerlijk setje van Stanton waarderen om 14.00 uur?? Lekkere ouwe school......

Of (Even van de hak op de tak.......)een opening van Ome Cor? Ik bedoel maar, gedurende de hele dag is er genoeg om van te genieten.

Suuper man, beetje van dit, dit, dit en DAT! Ooh ja, en :bier: ....

Buiten de veeeeele minirokjes om dan.... :kwijl:

Hahahahahaha, :D .
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga dan meer voor de opening van Cor Bestevent:d Stanton is niets voor mij:nee:

Maar de minirokjes en bikini's verheug ik me ook erg op:d

En ik ga natuurlijk alle vrouwtjes gek maken met m'n speedo;)
Waarschuw beheerder
Ok dan, maar goed dat we niet allemaal dezelfde taste hebben he.......

En ik maar denken dat jij de vrouwen altijd gek maakte met je schijnbewegingen..... :vaag:

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Zou niet best zijn als iedereen dezelfde smaak had idd.
Waarschuw beheerder
Liepen we allemaal met zó'n prachtige speedo.... :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 11:40:
En ik ga natuurlijk alle vrouwtjes gek maken met m'n speedo

ROFL!!!! :D
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 26 mei 2005 om 10:22:
als je twijfelt moet je wel opschieten want ik had al 1 van de laatste kaartjes, dr waren dr nog maar een paar honderd. en die zijn vandaag 100% zeker uitverkocht.

:O
Uitspraak van ®aven op donderdag 26 mei 2005 om 07:59:
Nou mocht iemand toch van die trap af donderen na afloop, ze kunnen meteen vervoerd worden

Op een fiets? :)
donateur
Uitspraak van Electrolicious op dinsdag 24 mei 2005 om 23:26:
Als alles door gaat moet ik daar vj'en! en denk dat ik daarna best brak ben! Anders was ik wel gekomen

ja maar, ja maar, je hebt daar van die hele lekkere hangbanken ook, dus als je moe bent kan je daar dan lekker op gaan chillen :yes: :yes:

Er is, buiten RB, geen excuus om dit feestje te missen o:)
Waarschuw beheerder
En zeker niet als je weet dat een zeker iemand daar in z'n speedo rondstruind...........

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
We waren inmiddels blijkbaar weer 'on topic' AJ, wel op blijven letten:p
Waarschuw beheerder
Sorry, vond het wel grappig....... En wees nou eerlijk! Hahahahahahahahahaahah

Maar het klopt, GAAN HOOR, WORDT SUUPERVET FEESJUH!!!!!!!

Zo, ga ff zwemmen.

Mazzelsssssss...
Waarschuw beheerder
Tja het is voor mij simpel, ik ga naar RB omdat dat ook voor mij lekkerdicht bij is en de kaarten zijn al besteld

maar wel weer shit dat het op dezelfde avond valt.

dus tot RB :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van G-E-R-T (CDP) op donderdag 26 mei 2005 om 16:23:
Tja het is voor mij simpel, ik ga naar RB omdat dat ook voor mij lekkerdicht bij is en de kaarten zijn al besteld

maar wel weer shit dat het op dezelfde avond valt.

dus tot RB

En ze draaien er harddance natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En ze hebben onwijs mooie flyers:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
mooi forumplaatje, rob O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op vrijdag 27 mei 2005 om 08:42:
mooi forumplaatje, rob

Gert had m'n ouwe gebruikt :@ dus ik moest een andere hebben :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
;p
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen trouwens :)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Goooood morning!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
*inmiddels goedemiddag*

Ga je nog wat doen van het weekend, Erwin?
Waarschuw beheerder
donateur
Jup, vrijgezellenweekend in Eindhoven :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dan ff naar Insiders, zoek daar een heel mooi meisje die Angela heet, en geef er mijn nummer!
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Check wel ff of ze de 14e daar ook was;) Niet dat ik opeens een andere Angela aan de lijn krijgO:)
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op vrijdag 27 mei 2005 om 13:56:
Jup, vrijgezellenweekend in Eindhoven

Gezellig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was het zeker :D
Gistermiddag wezen paintballen (terrrroooorrrr :))
en s'avonds in Eindhoven uit eten gegaan.
En daarna naar de Time Out in Gemert...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja haha in die "Hardstylezaal" wel ja, maar er werd bijna continu Jump en Hardcore gedraaid :s

De hoofdzaal was wel gaaf, funky hippe club etc :)
Waarschuw beheerder
donateur
Darkraver - Komt ie dan he schijnt jump te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Jump komt uit België...

Het is hier al eerder op komen zetten in 97/98
met artiesten als Mark V & Poogiebear en Da Tekno Warriors, Da Boy Tommy & Da Rick enzo...maar het sloeg toendertijd niet echt aan
Nu begint het sinds vorig jaar weer terug te komen...heb er persoonlijk nooit geen hol aan gevonden :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op zondag 29 mei 2005 om 16:10:
Jump komt uit België...

en daar moeten we blij mee zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op zondag 29 mei 2005 om 17:28:
en daar moeten we blij mee zijn?

zeg ik dat dan?