Partyflock

Forumonderwerp · 778567
1 volger · 7149x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Een 21-jarige man uit Hoofddorp is overleden toen de auto waarin hij zat tegen een verkeerszuil reed. De brandweer heeft zowel het slachtoffer als de gewonde uit het wrak moeten knippen, dit was erg lastig omdat het voertuig compleet om een paal heen gevouwen zat.Op de Kruising van de N201 en de Van Heuven Goedhartlaan is vanochtend om 03.45 uur een auto tegen een verkeerszuil gereden. Daarbij was de bijrijder, een 21-jarige man uit Hoofddorp, op slag dood. Ambulancepersoneel heeft nog getracht hem te reanimeren, helaas zonder resultaat. De bestuurder van de auto, een 23-jarige man uit Hoofddorp, was vlak na het ongeval aanspreekbaar. De brandweer heeft beide inzittenden uit het voertuig gehaald. De bestuurder is vervolgens voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd. De auto kwam uit Heemstede en reed in de richting van Aalsmeer. Oorzaak van de aanrijding is vooralsnog niet duidelijk.

:(

Bron: www.telegraaf.nl

Echt naar dit ongeluk.... Woon zelf in Hoofddorp, en de eerste gedachte is dan wel meteen: het zal toch geen bekende zijn!??? :(
Waarschuw beheerder
Niet te hopen voor jou....... hoe dan ook, die jongen zal vast bekenden hebben :(
Waarschuw beheerder
jeetje altijd rot, om te horen :cry:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat als het echt een goede bekende was geweest, dat ik het dan al had geweten!
Maar Hoofddorp is niet zo heel groot...

Echt heel erg, ik ken dat stukje waar het gebeurd is, en snap niet hoe iemand daar tegen zo'n verkeerszuil aangereden kan zijn...
Misschien wel alcohol in het spel... Je weet het niet,
Blijft natuurlijk verschrikkelijk voor ouders/vrienden...

(F)
Waarschuw beheerder
he bah, maar ook voor die jongen die heeft gereden :S je bijrijder is dood en als het nog door jouw schuld is omdat je gedronken hebt :s

en ja verschrikkelijk voor ouders en vrienden...

(f)

Waarschuw beheerder
Paul r.i.p !!!!! :cry: :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ai :cry:

Veel Sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
alweer 2e verkeersongeluk in 2 weken tijd :S pas geleden ook ééntje bij de brandweerkazerne in hoofddorp, was ook heel gedoe, man had volgens mij 2 mensen neergestoken maar werd ie toen zelf neergestoken en ging ie in ze auto toch rijden en werd ie achtervolgd. Toen verloor hij macht over het stuur en verongelukte bij de kazerne :S. kzag het bloed in de auto zitten (ben er langs gereden toevallig).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 18:27:
man had volgens mij 2 mensen neergestoken

sorry maar dan kan ik er echt niet wakker om liggen..:no:
Waarschuw beheerder
Sjaap ! =]KoNiG[= ! ©
Paul r.i.p !!!!!

Jij bent toch een vriendinnetje van mijn broertje?
Kende mijn broertje die jongen ook????

Gecondoleerd!

(f)
Waarschuw beheerder
Paul en mark toch? ken ik die sjaap, jer? van gezicht ofzo van cube?

Waarschuw beheerder
Ja ik ken jerry ja ;) Weet niet of Jerry paul kende, hij was wel vaak in de cube. Misschien dat ie weet wie bedoeld wordt als ik vertel dat t de broer van Linda is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Linda ken ik wel ja, maar paul zegt me ff niks, misschien als k hem had gezien :)
Waarschuw beheerder
Wat erg! Kende je hem goed sjaap????
Waarschuw beheerder
Wat is zijn achternaam? Ik ken nl ook wel een paar mensen die paul heten....
Of misschien kan je dat ook niet zo op internet zetten....

Bijgekomen van je zware nacht jef?

Waarschuw beheerder
Ik kende zn zusje en broer beter, maar hij was er ook altijd bij, praatte altijd met m maar verder niets. Maar dit is echt heel vreemd, ze waren altijd met zn 3e en nou zijn er ineens nog maar 2 :(....
Waarschuw beheerder
marleen :flower:

bijgekomen ehhh, neej niet echt nog ik zit beetje voor me uit te staren hier ik was echt extreem dronken...lekker gratis drinken om 6 uur waren we al katje lam...nog challie geweest enzo, daarna zat ik opeens bij mensen thuis wat ik daar deed en hoe ik daar gekomen ben zou ik niet meer weten :S

maar was een toppertje weer :D

ik zal hem wel kennen ook, maar verder niet echt goed ofzo...

Waarschuw beheerder
ik ken ze dus wel allebei! :(

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en veel sterkte!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kut mensen, gecondoleerd!!
Waarschuw beheerder
sterkte man :flower:

laatst ook al Rishi :(...maar ff serieus het is dus gebeurd op het kruispunt bij de holiday inn daar? hoe ken je daar tegen iets aanrijden of over of in ofzo wat is een verkeerszuil? :S
Waarschuw beheerder
Mooi zo dat het gezellig was! We moeten weer ff een keer samen naar een feestje gaan! Is te lang geleden!!!

Maar ff ontopic:

Ik vraag me dus ook af of ik degene ken... Zou een achternaam moeten weten of een foto moeten zien!
Weet iemand bij wie hij in de auto zat? En hoe dit heeft kunnen gebeuren?
Want het was toch bij de brandweer bij die weg daar?
Echt erg, die gene die reed, zal zich echt zijn hele leven schuldig blijven voelen... ;
:cry:
Als je die foto ziet op de pagina van de telegraaf....
echt heel erg, was niks meer van over!!! :(

Waarschuw beheerder
[img width=142 height=111]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/Nieuwsfotos/Gemeenten/Haarlemmermeer/Gebeurtenissen/Ongeluk-Hoofddorp-21-05-2005-K.JPG[/img]

peugeot van mark!

paultje..RIP :flower: en mark..Sterkte als je dit leest ofzo :/

Waarschuw beheerder
Rishi inderdaad.....
Was een vriend van een vriendin van me!!!
Altijd triest dit soort dingen....
Ik kende hem niet... Wel de 2 mensen die toen bij hem in de auto zaten en die nog wel leven gelukkig!

Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte voor alle nabestaanden! (F)
Waarschuw beheerder
ik zag het ja :S

ik zag net een foto van paul ik ken hem wel ja uit de cube haalde toch wel regelmatig een pilsie bij hem :(

maare weet iemand al wat een verkeerszuil is? :)

op de weg bij de brandweer? lijkt me niet dat je daar tegen iets kan aanrijden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
RIP Paultje. :'(

Renee, Bert, Linda en de rest van de familie echt super veel sterkte:flower:

Iedereen die Paul kent. Kom vanavond rond 8 uur naar papa's beach house toe in het bos
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was bij de brandweer he, en hij kwam uit heemstede...

nog altijd een 4 baans rechtdoorgaande weg, vraag me af wat ie gedaan hebt :S

Waarschuw beheerder
maare weet iemand al wat een verkeerszuil is?

dat is zo'n paal in het midden van een kruispunt ofzo..zo'n verhoging

zo iets als dit :

[img width=42 height=110 cacheid=00007f16001945c244e5bedd1a00bf2a35]http://images.google.nl/images?q=tbn:EOmkI81IddcJ:www.agmi.nl/agmi/Verkeerszuilen/hex76.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
oh zo een ding, maar hij kwam uit heemstede vandaan, 4 baans rechtdoor is dat daar staan die dingen toch niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat het meer een paal is geweest van een stoplicht. Die paal die Dekker laat zien gaat wel om als je daar tegenop klapt
Waarschuw beheerder
Jawel... Volgens mij staan die dingen er wel....

zag een paar maanden geleden ook iemand bij de brandweer tegen een paal aanrijden... Dat was alleen gelukkig niet zo ernstig...

Waarschuw beheerder
ik zou ook echt niet weten hoe je daar op zo'n ding beland..en met die snelheid :/

:s

Waarschuw beheerder
Ik ken ze allebei heel goed :( de 23jarige jongen is Mark de Winter.Die andere paul,broertje van bert :(

Toch wel naar om te horen :/
Waarschuw beheerder
Laura die gaan niet om hoor als je dat denkt heb het ook wel is gezien hier die gaat dwars door je auto heen :)...ding staat alleen krom maar om gaat ie niet :)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Zulke dingen zijn altijd naar om te horen...

Iedereen die hier bij betrokken is, heeeeel veel sterkte!!!

(f) (f) (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte voor de nabestaanden (F)

Waarschuw beheerder
die andere foto van het ongeluk kan ik dus niet kopieren ofzo :/

foto :

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21054871/Tragisch_ongeval_in_Hoofddorp.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ziet er inderdaad niet goed uit he?

Jij ook veel sterkte Dekker,jwt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op zondag 22 mei 2005 om 19:04:
die gaat dwars door je auto heen

Op www.telegraaf.nl staat een duidelijkere foto. :x

Waarschuw beheerder
die foto kan dus niet gekopieert worden :/

en die foto is inderdaad wel duidelijker :x

:cry:

Waarschuw beheerder
ik kan die foto niet kopieren :vaag:

Waarschuw beheerder
Jij ook veel sterkte Dekker,jwt!

en bedankt (Y)

Waarschuw beheerder
laat dit een wijze les zijn...voor de hardrijders onderons!:x

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen sterkte met dit verlies (F)
Waarschuw beheerder
Is het al bekend dan? Of dat de oorzaak was?
Of misschien alcohol?

Waarschuw beheerder
donateur
Shit, wat erg. Gecondoleerd aan alle familie en vrienden van deze mensen.

Waarschuw beheerder
mark dronk nooit als die moest rijden zei die altijd :/

maar ja,dat zeg ik ook altijd :x
Waarschuw beheerder
donateur
damn
wat kut zeg

sterkte voor de nabestaanden en vrienden
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
veel sterkte toegewenst idd

Waarschuw beheerder
De bijeenkomst met alle vrienden net in t bos was erg mooi, denk dat de familie er erg veel steun uit haalt dat er zo veel mensen waren !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 21:48:
De bijeenkomst met alle vrienden net in t bos was erg mooi, denk dat de familie er erg veel steun uit haalt dat er zo veel mensen waren

dat is goed om te horen (y)
Waarschuw beheerder
ja ik weet niet ik dacht ga maar niet, weet niet of het op prijs gestelt word als er mensen komen die hem niet zo goed kende :)

zal wel een redelijk zuur sfeertje komen te hangen dan denk in de cube vrijdag met Lethal Insanity :(

Waarschuw beheerder
ik ben ook niet gegaan,vind het maar niks :(

denk idd niet dat er veel mensen komen vrijdag :/ beter verzetten ze het een paar weken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben net terug uit het bos. Was echt heel havy. Echt netjes van Linda en Bert dat ze er waren.:flower:

Waarschuw beheerder
daar heb ik dus echt wel medelijden mee :/ moet er niet aan denken als mn broer kapot zal zijn :cry:

Waarschuw beheerder
:( ik ben het er idd mee eens dat ze het feest in de cube maar beter kunnen verzetten :S
Waarschuw beheerder
lijkt me wel, ik heb niet eens zin om te gaan...hangt toch geen sfeer dan of een beetje een treurig sfeertje dat is geen feest meer :)

Jer, feestweek rijsenhout is trouwens vrijdag 21.30 tot 1.00 Pavo & Outblast dus als je zin hebt ;)

Waarschuw beheerder
joa klopt, sfeer zal niet feestelijk zijn denk :S

Ja kweet feestweek rijsenhout, probeer elk jaar van de partij te zijn :P vrijdag ga ik ook vast, moet alleen nog steeds kaartjes halen met me luie donder :$
Waarschuw beheerder
donateur
misschien een idee:

feest ter ere van

Waarschuw beheerder
Herinner*
Waarschuw beheerder
feest ter ere van, lijkt me nou niks om een feest te houden ter ere van iemand die vorige week is overleden :S

Ik ben lekker in rijsenhout denk, niet dat dat boeiend is maar ok :)

Jer wel aan de deur man van die tent altijd, dacht ik, of weet zeker voor 90% ofzo :P

Waarschuw beheerder
hehe misschien aan de deur EN voorverkoop :P ?
Waarschuw beheerder
weet ik veel ik ben gewoon aanwezig :D...en als ze niet daar de deur verkopen ga ik voor de deur staan mooie dames aanspreken :P

Waarschuw beheerder
ik ben ook niet gegaan,vind het maar niks

precies,maar ik kon ook niet...en vrijdag in de cube,ik heb een verbod!
Dus mag er niet in ook...

alsnog gecondoleerd!!!!!!! :flower:

Waarschuw beheerder
Feestje ter ere van, is volgens mij wel goed!
Het zal dan niet het meest gezellige feestje ooit zijn, maar misschien dat mensen er wel steun uit kunnen halen...

Het is maar een idee...
Leuke feestjes kunnen er nog genoeg zijn lijkt mij..

(F)

Waarschuw beheerder
die foto kan dus niet gekopieert worden

[img width=604 height=399]http://img274.echo.cx/img274/4632/naamloos7yt.png[/img]

Waarschuw beheerder
Jeetje :( Ik lees het net pas :O
Wat verschrikkelijk zeg :(
Sterkte voor alles vrienden en nabestaanden!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op zondag 22 mei 2005 om 19:40:
Is het al bekend dan? Of dat de oorzaak was?
Of misschien alcohol?

lekker belangrijk,sta eerst is stil bij Paul en de nabestaande en vooral niet te vergeten Mark. Ben gister bij Mark geweest.....
Waarschuw beheerder
dit stuk is geschreven door mij maar namens het zusje van mark:
Trek niet te snel je conclusies voor dat je echt weet wat er aan de hand is.Denk eerst aan Paul en de nabestaande!!!En aan Mark.Het is al er genoeg wat ze mee hebben gemaakt.Sas

Waarschuw beheerder
Heb bloemen zien liggen op plaats van :Cry:

die paal heb wat lak schade :S dingen zijn bikkelhard dan
Waarschuw beheerder
dit stuk is geschreven door mij maar namens het zusje van mark:
Trek niet te snel je conclusies voor dat je echt weet wat er aan de hand is.Denk eerst aan Paul en de nabestaande!!!En aan Mark.Het is al er genoeg wat ze mee hebben gemaakt.Sas

Zoals je hierboven duidelijk hebt kunnen lezen, vind ik het wel degelijk heel erg voor de nabestaanden. Het is verschrikkelijk als er zo iets gebeurd.Ik reageerde alleen maar op dit stukje:

laat dit een wijze les zijn...voor de hardrijders onderons!

Kan me zo voorstellen dat de jongen die reed zich ook doodongelukkig moet voelen op dit moment.

(f)
Waarschuw beheerder
ik rij daar ook altijd te hard, maar wie niet op die weg :S...hoe je in vredesnaam daar beland waar hij is opgeknalt is mij echt een totaal raadsel :)
Waarschuw beheerder
Hoe gaat het eigenlijk met de jongen die reed?
Is daar al wat over bekend?
Is hij ernstig gewond?
Waarschuw beheerder
hij was vlak na het ongeval goed aanspreekbaar toch enzo? dus ernstig lijkt me niet...
Waarschuw beheerder
Gelukkig maar dan...
Waarschuw beheerder
dit is echt heel erg..zijn allebei hele goeie vrienden van me... ik ben vandaag naar mark geweest de bestuurder... en hij reed helemaal niet te hard en had helemaal niet te veel gedronken wat iedereen denk... het is een schat van een jongen... en paul jongen ik zal je nooit vergeten. je was echt een schat en altijd even vrolijk...
xjes katja
Waarschuw beheerder
hij had niks gedronken en reed niet te hard, ken jij mij dan uitleggen hoe je daar als je dus gewoon 80 rijd zo vaag in die paal komt te hangen?

ik zou bijna gaan denken dat ie met zn ogen dicht reed...
Waarschuw beheerder
er stond een auto bij het stoplicht die ging opeens van de linker baan naar de rechter baan hij kwam met 100 aanrijden en remde af de auto ging opeens weer van de rechter baan terug naar links terwijl mark die dus reed hem wou inhalen want het was groen.. en toen verloor hij het macht over het stuur en knalde met 80 tegen die paal aan ... geen drank geen drugs en niet te hard gereden
Waarschuw beheerder
oh zo was het ik had helemaal niks van een andere auto gehoord nog :s...maar 100 is te hard hoor daar je mag er 80 ;)

lekker van die auto dan :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vanochtend bij Mark geweest. Niet veel wijzer geworden want hij lag te slapen
Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk zulke berichten! Heel veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen.

Waarschuw beheerder
donateur
Het scheen al weer wat beter te gaan met Mark..

die paal heeft trouwens echt geen enkele centimeter meegegeven... :S

Waarschuw beheerder
erg he :S dingen zijn dus best sterk :o
Waarschuw beheerder
diep triest voor alle nabestaanden ouwe..........
pauluz was een goeie jongen.......
kan me niet voorstellen dat ik nooit meer een babbeltje ken maken met hem :frusty: !!!!!!!!!
was bij mij om de hoek gebeurt ook nog.........

GEEN WOORDEN VOOR!!!!!!!!!!!

RIP
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op maandag 23 mei 2005 om 15:24:
hij had niks gedronken en reed niet te hard, ken jij mij dan uitleggen hoe je daar als je dus gewoon 80 rijd zo vaag in die paal komt te hangen?

ik zou bijna gaan denken dat ie met zn ogen dicht reed...

Jij heb ook geen grijntje gevoel en respect he,als je er niks van af weet zwijg dan!
Waarschuw beheerder
ik stel een vraag, ik zeg niet dat ik er iets vanaf weet...heb al genoeg gehoord van mensen die het gezien hebben enzo...

maar ik hoorde eerst een ander verhaal vandaar dat ik het vroeg, is er wat mis mee dan?

Waarschuw beheerder
wat zeggen die mensen die het gezien hebben dan Jef ? :o
Waarschuw beheerder
k weet niet precies meer wie het zei maar hij kwam aanrijden en klapte toen op een andere auto waardoor die tegen die paal aanvloog...

maar katja had het daarna al uitgelegd want die had mark gesproken :)

maar iemand vond het even nodig om hier nog tegen me gaan lopen klagen dat ik geen respect en gevoel heb, dat vind ik eerder respectloos maar ok :)
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=12571597]{element is niet toegankelijk}maar iemand vond het even nodig om hier nog tegen me gaan lopen klagen dat ik geen respect en gevoel heb, dat vind ik eerder respectloos maar ok [/quote

ik denk dat bij sommige mensen de emoties ook heel erg meespelen en aangezien je met alleen tekst geen gevoel of emoties kan tonen, kunnen sommige dingen verkeerd opgevat worden en dus een verkeerde reactie opwekken...
oftewel in dit soort situaties is het misschien beter om er even bij na te denken hoe het over zal komen en wat voor reacties je kan verwachten.. als je niemand wil kwetsen teminste..

Waarschuw beheerder
Mark valt NIETS te verwijten !!! Geen moment aan getwijfeld, het is een hele verstandige jongen, net als de altijd vrolijke paul, en het is gewoon vreselijk dat juist hun dit moest overkomen :(.
Waarschuw beheerder
donateur
T zijn altijd de verkeerde:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 23:15:
Mark valt NIETS te verwijten !!! Geen moment aan getwijfeld, het is een hele verstandige jongen, net als de altijd vrolijke paul, en het is gewoon vreselijk dat juist hun dit moest overkomen .

ben ik helemaal met je eens, het is altijd klote als zoiets gebeurt maar ZEKER als het zo dicht bij je gebeurt...
daarom ook sterkte voor de VRIENDEN van mark en paul

Waarschuw beheerder
De liefste mensen gaan altijd t eerst kom ik de laatste jaren wel achter... :( Oneerlijke kutwereld is t...
Waarschuw beheerder
donateur
T had gewoon nooit Paultje mogen zijn. Hij was altijd optimistisch. Hartje van goud:flower:

Waarschuw beheerder
sterkte voor de nabestaanden :flower:

Waarschuw beheerder
ik ben dus vanaaf bij mark geweest,het gaat wel goed met hem..en met veel pijn en moeite komt hij ze dag door (Y)

en over paul...tja,dat beseft hij nog niet helemaal..de klap komt later dat heeft hij dus zelf gezegt!

Mark,beterschap! :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIVE SHORT DIE HARD II op maandag 23 mei 2005 om 23:11:
ik denk dat bij sommige mensen de emoties ook heel erg meespelen en aangezien je met alleen tekst geen gevoel of emoties kan tonen, kunnen sommige dingen verkeerd opgevat worden en dus een verkeerde reactie opwekken...
oftewel in dit soort situaties is het misschien beter om er even bij na te denken hoe het over zal komen en wat voor reacties je kan verwachten.. als je niemand wil kwetsen teminste..

Waarschuw beheerder
Bedenk eens zelf hoe jij zal zijn als jij je beste vriend naast je ziet liggen; na een zwaar ongeluk, ogen wijd open, doorbloed, en zijn benen in jouw nek.... denk 's na. hoe zou jij je voelen?

Waarschuw beheerder
Ik hoorde het toen iemand een vriendin naar huis bracht naar heemstede toen hij terug kwam vertelde ze het al dat het een dodelijke klapper moest zijn geweest want de auto was onherkenbaar geworden...
Het deed me toen nog niet zoveel maar toen ik een dag later wist dat het vrolijke paultje was deed het me wel wat.
Het kan iedereen zo gebeuren dat door een andere weggebruiker zo idioot rij gedrag vertoont en een ander de dupe ervan is.
ik ken paul gewoon niet echt maar gewoon van af en toe dus heb voor mezelf als afsluiting mij roosje geplaatst en wens bert en linda alle sterkte ze hebbe het al moeilijk genoeg en nu dit er ook bij 1 van de ergste dingen die je als familie erbij kan hebbe... Mark niet te vergeten Beterschap jonge R.I.P Paul ik ken je als een relaxte gozer en zo zal je ook in me gedachte herinnert worden (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]http://mpg.cc/dekkers/paultje_large.jpg[/img]

Rust zacht Paulus! :flower:
1984 - 2005

[img width=604 height=399]http://img274.echo.cx/img274/4632/naamloos7yt.png[/img]

Gekkehuis!

Waarschuw beheerder
Oooooh nee!! Dat is mijn ex collega :'(
Wat erg!! Ik wist niet dat hij dat was!!!
Wat verschrikkelijk :(

Rust zacht!!
Waarschuw beheerder
Ben er die nacht om half 7 langsgereden, kwam net van Luna af. Ze waren toen nog steeds druk bezig. Vraag me echt af hoe het gebeurd is om op die manier die paal te raken.

Meerdere foto's staan trouwens op:

http://www.haicokats.nl/nieuws/2005/22052005/default.html

Waarschuw beheerder
:|

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden (F)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P (F)

Alle nabestaanden sterkte (F)

Waarschuw beheerder
Tering... :(
Waarschuw beheerder
donateur
T is nog steeds niet te bevatten. K kreeg net de kaart binnen:'(

Waarschuw beheerder
Paul was een goeie aardige jongen

mark veel sterkte

en familie gecondoleerd
Waarschuw beheerder
donateur
afschuwelijk!!!!!!!!

R.i.p

Familie en vrienden heel veel sterkte (f)
Waarschuw beheerder
Ik wens iedereen heel veel sterkte met dit verlies!! en vooral zijn ouders want dit is het ergste wat je als ouders zijnde kan overkomen!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als het goed is mag Mark morgen naar huis. Hij heeft zelfs al een klein stukje gelopen vandaag

Waarschuw beheerder
Damn! Had er al over gehoord maar hoorde gister pas dat t om mark en paul ging.. Echt niet te geloven..
Mark en familie Paul sterkte!

Waarschuw beheerder
Hij heeft zelfs al een klein stukje gelopen vandaag

gaat dus goed met hem! :jaja:

maar de rest...van het verhaal is mooi kut! :(
Waarschuw beheerder
donateur
sterkte en gecondoleert voor de familie.

Waarschuw beheerder
Paul Rust in vrede, ik krijg weer elke keer kippenvel als ik langs die bloemen rij, het is echt verschrikkelijk en Mark (tjoptjop) ;), heel veel sterkte om dit te verwerken, ik hoop echt dat je er heel snel weer bovenop komt (k)

Voor de broer en zus van Paul, Linda en Bert, heel veel sterkte en ook voor de ouders natuurlijk.
Gecondoleerd :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sterkte voor de nabestaanden..
en beterschap!
(K)
Waarschuw beheerder
paulus r.i.p.

heb met je gelachen bij Happy Snacks.....

en mark ....... veel sterkte pik :flower:

en de famlie van paul ook :flower:

Waarschuw beheerder
't was moeilijk..maar ik ben toch maar even langs ze kist gewandelt :(

Vrijdag @ Crematie (Y) ik ben 100% aanwezig.
Waarschuw beheerder
donateur
T was wel indrukwekkend dat er nu al zo veel mensen waren. Hij lag er ook erg mooi bij:flower:

Morgen crematie

Waarschuw beheerder
Hij lag er ook erg mooi bij

en weer die grijns he! :9 dat was het enige wat me rustig hield...die pretbek van hem!
Waarschuw beheerder
donateur
hoe die het doet, doet ie het. Maar zoals je al zegt. Een hele geruststelling. Word een mooi en waardig afscheid morgen

Waarschuw beheerder
A Natuulek!

't komt wel goed morgen (Y) enne..iedereen in't zwart?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee juist niet. Linda zei dat we juist geen zwart aan moesten trekken. Ik doe gewoon een spijkerbroek met een truitje ofzo

Waarschuw beheerder
oke,ik verzin wel wat..
Waarschuw beheerder
morgen gewoon als je zelf komen...
zoals paul je kent.. dat is het mooiste...
hij ligt ook in de kist zoals wij hem kennen...
hij lag er vredig bij... echt paul.. met z'n lachie...

en mark jongen je doet het goed... lekker alweer thuis...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 18:39:
oke,ik verzin wel wat

K zie je morgen

Waarschuw beheerder
Gisteren er pas achter gekomen dat het paul was.
Ik ben echt geschrokken. Iedereen die naar de crematie gaat vandaag heel veel sterkte!

Paul in de tijd dat ik met je hebt gewerkt bij de snackbar was je een hele lieve en vriendelijke jongen!

R.I.P. Paul!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen die hem kende heel veel sterkte in deze periode :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon in 1 woord. Wow.

Was echt een hele mooie emotionele dienst. Mark...Echt netjes dat je er was
Waarschuw beheerder
Sterkte gewenst aan alle nabestaande van Paul, Rust Zacht.

En aan Mark heel veel sterkte de komende periode.

Gegroet,

Remco

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Was ook mooi dat er zo veel mensen in the cube waren.

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
ik was helaas op iets beters :yes: maar goed om te horen dat het leuk feestje was (Y)
ik was helaas op iets beters :jaja:

Ik had ook ergens anders eerst heen gewild :jaja:
Maar dit moest ik gewoon doen uit respect :)
Maar alsnog knalde het wel :jaja: :bounce: :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom ben ik maar een uurtje geweest. Toen door naar Nightmare:bounce:

Waarschuw beheerder
[img width=211 height=300]http://www.lethalinsanity.nl/images/rip.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Paul:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wens Mark veel sterkte toe en de nabestaanden
Waarschuw beheerder
feest was zeker geweldig....
en dat de ouders kwam was erg emotioneel..maar erg mooi...
en lief...
Waarschuw beheerder
ik wil niet veel zeggen maar er zijn een hele hoop verhalen in de wereld en ook verhalen die van geen kant kloppen.ik ben linda het zusje van de overledene en sorry maar van bepaalde dingen die ik lees wordt ik kotsmisselijk heel veel hebben het wel goed gedaan en daar bedank ik hen voor!!!maar als je het echt verhaal wilt horen vraag dat dan eerst aan iemand die er meer van af weet........laat dat en les zijn voordat je rond gaat lullen.......
er was geen alcohol of drugs in het spel het is gewoon een noodlottig ongeval.EN NIEMAND HEEFT SCHULD EN ZEKER MARK NIET!!!!!!!!!!!!!!!

LINDA(zusje paul)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:Linda:respect: Sterkte meis:flower:

Waarschuw beheerder
linda..rustig aan! :)

Waarschuw beheerder
sterkte
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kutberichten dit altijd...
Vooral omdat zulke leeftijden met jezelf te vergelijk zijn :(

Waarschuw beheerder
donateur
Het zou me niets verbazen als hij op de rem ging staan door een flitspaal. N201 staat overwoekerd met die dingen, en het is altijd flink gassen daar. Maar goed, dat zal echter NOOIT gezegd worden.
Waarschuw beheerder
nou er was geen flitspaal aanwezig ze kwamen uit heemstede en aan die kant staan die dingen niet dus dat valt al af.maar ja......

Waarschuw beheerder
gaat het nu ineens om die Fucking flitspalen? :x
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* hopeloos toch al die verhalen:(

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
mensen vissen en denken he :) of het nou waar is of niet...daarom kan je het beter sluiten dit topic :)

vergeten doen we het niet, maar als je geen verhalen wil moet je er niet op discussieren op pf :flower:
Waarschuw beheerder
er is in ieder geval geen flitspaal aanwezig geweest waar het gebeurt is en dat heeft er dus gewoon nix mee te maken.maar weet je denk wat je denk en hou dan verder ook gewoon je smoel dicht als je het niet zeker weet.ik merk dus ook al van hier dat er gewoon somige mensen zijn die gewoon geen respect hebben en dat is een beetje erg jammer.:(
Waarschuw beheerder
:respect: Paultje :respect:
(F) R.I.P (F)

Uit 't oog, maar niet uit 't hart! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op dinsdag 7 juni 2005 om 17:21:
vergeten doen we het niet, maar als je geen verhalen wil moet je er niet op discussieren op pf

Ik denk ook niet dat het de intensie was van die gene die dit topic heeft geopent. Dit topic was gewoon geoppert als nieuwsbericht, niet als een discussie punt hoe het ongeluk is gebeurt.

Paul RIP en Mark echt super veel sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van icy lovergirl op dinsdag 7 juni 2005 om 17:33:
er is in ieder geval geen flitspaal aanwezig geweest waar het gebeurt is en dat heeft er dus gewoon nix mee te maken.maar weet je denk wat je denk en hou dan verder ook gewoon je smoel dicht als je het niet zeker weet.ik merk dus ook al van hier dat er gewoon somige mensen zijn die gewoon geen respect hebben en dat is een beetje erg jammer.

Als er iemand is die respect heeft dan ben ik het wel, als jij mij verder niet kent moet je ook niet daarover gaan oordelen. Dan reken je jezelf af op hetzelfde als je mij op afrekend.

Ik zeg alleen naar wat ik dacht dat het zou kunnen zijn, dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk ook niet dat het de intensie was van die gene die dit topic heeft geopent. Dit topic was gewoon geoppert als nieuwsbericht, niet als een discussie punt hoe het ongeluk is gebeurt.

Was inderdaad niet mijn bedoeling...

Hoopte gewoon dat iemand wist om wie het ging, omdat Hoofddorp niet zo groot is...
Waarschuw beheerder
mensen laat het rusten weet je het is al moeilijk genoeg voor ons als familie en vrienden....

dus doe er niet moeilijk over en maak er niet zelf een verhaal van..
het is gebeurt en we kunnen het jammer genoeg niet meer terug draaien anders hadden we dat allang gedaan...
paul en mark zijn allebei schatten van jongens en het is gewoon zo fucking klote dat dit moest gebeuren...

paul jongen we zullen je nooit vergeten:'(...
Waarschuw beheerder
donateur
K.E.S Voor de verandering ben ik het met je eens :flower: Succes met het verlies van paul

Waarschuw beheerder
allebei bek houden stelletje etterbakken!! en gewoon normaal doen :@

en luistere naar papa paul (Y) gvd :[

:9
Waarschuw beheerder
dankje dekkerjwt!
ik vind het gewoon zielig van somige mensen dat ze dit doen als familie en vrienden hebben we het er al moeilijk genoeg mee dus hou op met onzin verhalen schrijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@
maar ja dat soort nare mensen heb je er altijd bij zitten HELAAS!!!!!!

linda
Waarschuw beheerder
:respect: LINDA :respect:

Al die verhalen moeten de wereld uit... Als je iets niet zeker weet, ga dan ook niet lopen lullen.

'T is gewoon triest..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Welkom in hoofddorp:S

:respect:Linda:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt he Lau,

d'r word hier zoveel geluld.. Naja.. zolang wij maar weten wat de waarheid is.. :jaja:

Waarschuw beheerder
dankje dekkerjwt!

:) (Y)
:respect: LINDA :respect:
Al die verhalen moeten de wereld uit... Als je iets niet zeker weet, ga dan ook niet lopen lullen.

'T is gewoon triest

*Juist :jaja: (Y)
Geen woord meer aan toe te voegen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heej hier t zusje van Mark,
k wilde gewoon even iedereen bedanken voor de steun die er de afgelopen weken is geweest, zowel voor Mark, mij en de rest van de familie, maar ook de familie van Paul.
En degene die lopen te lullen, k zou zeggen stik ff lekker, vooral als je niet weet wat er echt aan de hand is

tata *kus

Waarschuw beheerder
precies,anders bek dicht :@

tata :9

Waarschuw beheerder
heel erg vind ik zulke berichten altijd
mensen die in de bloei van hun leven zijn, mogen niet sterven maar helaas
veel sterkte aan alle nabestaanden
R.I.P. paul
Waarschuw beheerder
thanks dekker
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahaaaaaaa :D
Waarschuw beheerder
Whoohoo me broertje ze gips is eraf (: (:

tata *kus

Waarschuw beheerder
positief (Y)

tata! :[

Waarschuw beheerder

en hoe gaat het verder met hem dan?

tataaa! :O
Waarschuw beheerder
verder gaat het ook wel goed met m, hij heb nu een band voor ze been dan, die wond op ze kuit begint er ook al wat beter uit te zien en naar mijn mening issie verder ook nog wel redelijk rustig

tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :9

Waarschuw beheerder
klinkt in ieder geval wel goed :jaja:

doe hem maar de gr. van mij (Y)

ratatataaaaa :9
Waarschuw beheerder
en en en en en en en ik moet iedereen de groetjes doen van me broer :D

tata :)

Waarschuw beheerder
koesj koesj :9
Waarschuw beheerder
tata koesj koesj :P
:*

Waarschuw beheerder
:vaag:
Waarschuw beheerder
go mark en sas doe hem de groetjes van me als je hem ziet
:knuffel:
xxxiez lin
Waarschuw beheerder
doe ik :)
*kusje

en oja dekker : tataaaaaaaaaaaaa :P en koesj koesj :P

Waarschuw beheerder
he De Winter..

koesj koesj! tata :vaag:

:/ :beer:
Waarschuw beheerder
lol

koesj koesj tata :9

:D

Waarschuw beheerder
dit gaat echt nergens over :x

Waarschuw beheerder
nee he dacht ik ook al :P

koesjkoesj :9
tata

Waarschuw beheerder
:beer:
Waarschuw beheerder
gaan we weer bieren vannacht :P lol
tata koesjkoesj

Waarschuw beheerder
lijkt me geen goed plan! :x
Waarschuw beheerder
haha niet?? :P
beetje moe lol

Waarschuw beheerder
beetje moe? maak er maar vertieft van! :x

tata!

Waarschuw beheerder
die bloemen aan die paal worden er ook niet mooier van he :/

binnekort ff wat aan doen denk ik (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 17:11:
die bloemen aan die paal worden er ook niet mooier van he

misschien moeten we weer ff wat nieuwe eraan hangen en de oude eraf ???

Waarschuw beheerder
wat denk je nou wat ik bedoelde met :

binnekort ff wat aan doen denk ik

zegt genoeg lijkt me! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 17:29:
zegt genoeg lijkt me!

jahaaaaaaaaaaaaaaa wat jij wil, was alleen maar lief bedoeld :(

tata koesjkoesj :9

Waarschuw beheerder
spoor jij wel? :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 17:35:
spoor jij wel?

nee natuurlijk niet, k ben geen trein :P
Waarschuw beheerder
ik reageer maar ff maar het liefst geen nieuwe bloemen meer omheen want we hebben al een ander ideetje en dat is een mooi rood lintje eromheen dat blijft tenaminste ook best een lanhe tijd goed jah.........???

lin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van icy lovergirl op vrijdag 17 juni 2005 om 19:49:
ik reageer maar ff maar het liefst geen nieuwe bloemen meer omheen want we hebben al een ander ideetje en dat is een mooi rood lintje eromheen dat blijft tenaminste ook best een lanhe tijd goed jah.........???

ja is ook goed :)
k wil alleen wel nog zeg maar voordat ik naar spanje gaan wat doen, kweet alleen nog niet wat....
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk is goed joh.......zie ik je van het weekend nog sas????
xxxiez lin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van colletout op woensdag 15 juni 2005 om 17:37:
Uitspraak van Dekker,jwt! op woensdag 15 juni 2005 om 17:35:
spoor jij wel?

nee natuurlijk niet, k ben geen trein

Tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 19:46:
Tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahaha ga jij nou ook al beginnen dan :P

TATA :P :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van colletout op zaterdag 18 juni 2005 om 22:03:
Uitspraak van ® Patrick AkA BoefjE ® op zaterdag 18 juni 2005 om 19:46:
Tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahaha ga jij nou ook al beginnen dan

TATA

Jaaaaaa gezellig zo saampies [img width=15 height=57]http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/Smiley/kwijl.gif[/img]aan de tata heh!! :jaja:

TATA
Waarschuw beheerder
hahaha, echt iedereen neemt dat woordje over, tis wel grappig :D

TATA *kusj

Waarschuw beheerder
ik vind het ook wel zon woordje wat in je hoofd blijft zitten..

TAtaaaaaaaaa (K)
Waarschuw beheerder
haha ja is het ook wel :)

TATAAAAA (K)

Waarschuw beheerder
goeiemiddag dan TATAAAA (K)

Waarschuw beheerder
tata is voor meelopers..

Pancake!
Waarschuw beheerder
shiiiiiiiiiiiit echt iedereen begint er nou mee :P
TATA
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 18:14:
tata is voor meelopers..

en jij moet niet zeuren dekker, je doet zelf ook mee ;p

Waarschuw beheerder
ik ben er toch mee gestopt of niet soms,pancake!
Waarschuw beheerder
ohw gaan we nu verder dan met pancake :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 01:57:
ik ben er toch mee gestopt of niet soms,pancake!

lol :9

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K.E.S Dobbelsteen op maandag 20 juni 2005 om 20:37:
beetje onzin komt er nu wel te staan hoor

ja inderdaad wel mee eens, ondanks dat k r zelf aan mee doe

Waarschuw beheerder
doe dan ook normaal...ow ow ow!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 02:46:
doe dan ook normaal...ow ow ow!

moet jij nodig zeggen

Waarschuw beheerder
:O
Waarschuw beheerder
heej maar dekker koesjkoesj en nu gaan we weer normaal doen :D

Waarschuw beheerder
maak ik zelf wel uit! :[

O:)

Waarschuw beheerder
wat is het probleem K.E.S?

Waarschuw beheerder
ik zeg gewoon duss....niks geen probleem gewoon duss.. (Y)
Waarschuw beheerder
kes t was leuk gisteren, en we gaan er deze week nog ff wat leuks van maken, want ik ga je missen
Waarschuw beheerder
het was zeker weet leuk:) en van de week komt het helemaal goed :) (K)voor jou
Waarschuw beheerder
topic dichtgooien a.u.b, er is hier iemand om het leven gekomen, heb daar a.u.b een beetje respect voor en ga in een andere topic lopen auwhoeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 26 juni 2005 om 12:57:
topic dichtgooien a.u.b, er is hier iemand om het leven gekomen, heb daar a.u.b een beetje respect voor en ga in een andere topic lopen auwhoeren

het was zoiezo een vriend van mij die bij mijn broer in de auto zat, dus lees eerst is verder dan je neus lang is aub
en wat denk je nou dat ik daar geen respect voor heb......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 26 juni 2005 om 15:23:
valt dan weinig van te merken

misschien moet je dan eerst verder lezen zoals ik al zei, en je bent nu zelf ook best wel aan het zieken, en je weet verder niet wat er echt aan de hand is.....

Uitspraak van colletout op dinsdag 21 juni 2005 om 11:25:
ja inderdaad wel mee eens, ondanks dat k r zelf aan mee doe

dan zou je dit ook hebben kunnen lezen dus....

Waarschuw beheerder

Hou je bek idioot..wie ben jij trouwens om zoiezo te reageren op dit topic??

ga maar lekker ergens anders ouwehoeren pancake! :gaap:(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:20:
Hou je bek idioot..wie ben jij trouwens om zoiezo te reageren op dit topic??

ga maar lekker ergens anders ouwehoeren pancake!

thanks dekker :)
koesj
Waarschuw beheerder
tjah sukkeltje...

he sasie het is bijna zover he..
en dan ben je weg :(
maarja wel spannend...
er ff lekker tussen uit...

kus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K.E.S Dobbelsteen op dinsdag 28 juni 2005 om 19:58:
he sasie het is bijna zover he..
en dan ben je weg

ja ik heb er wel zin in :) maar ik ga jullie allemaal we heel erg missen *koesj

Waarschuw beheerder
opgerot staat netjes!:[

;p
Waarschuw beheerder
wat ben je weer heerlijk vriendelijk mormel :P
;)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
wanneer komt dat rooie lintje nou op die Fucking paal heen? :/

Waarschuw beheerder
triest zooitje hiero ban slotje topic

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

Hou je bek kneus.. :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 17:29:

inderdaad geen respect voor de slahtoffers
Waarschuw beheerder
Wat bedoel je daarmee... :/

Waarschuw beheerder
inderdaad geen respect voor de slahtoffers

:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze moete gewoon hun bek houden als ze er niks mee te maken hebben!

:@

Waarschuw beheerder
je zou het maar zien of zelf mee maken :(
Waarschuw beheerder
waarom zijn er zo veel mensen zich ermee aan het bemoeien die er helemaal niks mee te maken hebben damn he, k bedoel hebben jullie niks beters te doen dan andere mensen lastig te vallen met jullie kutopmerkingen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 01:27:
je zou het maar zien of zelf mee maken

en daar bedoel ik dus niet jou mee :)
Waarschuw beheerder
Sas.. :respect: (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
steef (L) :)
k kom terug, k heb er geen zin meer in om hier te zijn en ik mis jullie allemaal veel te erg
dus ik geef je wel een belletje als ik terug ben
(K)

Waarschuw beheerder
wat heb dat te maken met het ongeluk? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van colletout op maandag 18 juli 2005 om 19:58:
steef
k kom terug, k heb er geen zin meer in om hier te zijn en ik mis jullie allemaal veel te erg
dus ik geef je wel een belletje als ik terug ben

That's FUCKING great! :D:D:D:D:D

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :harry: Stefan... op dinsdag 19 juli 2005 om 18:12:
That's FUCKING great!

anders ben je ff blij ofzo..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was gewoon even een korte mededeling hoor....
Waarschuw beheerder
mensen die met dit ongeluk niks te maken hebben moeten gewoon hun gore smoel houden het gaat hier fucking over mijn broer jah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en als je geen respect hebt of je gaat ermee door dan hoop ik diep van binnen dat het jou ook zal OVERKOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@:@:@en de mensen die wel respect hebben :respect: die badank ik voor al hun steun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van icy lovergirl op maandag 25 juli 2005 om 16:59:
mensen die met dit ongeluk niks te maken hebben moeten gewoon hun gore smoel houden het gaat hier fucking over mijn broer jah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en als je geen respect hebt of je gaat ermee door dan hoop ik diep van binnen dat het jou ook zal OVERKOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en de mensen die wel respect hebben die badank ik voor al hun steun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lin, je hebt gelijk. Ze zeggen wel dat niemand respect heeft, maar ze weten zelf niet eens waar ze over praten. Zolang ze dit zelf niet meegemaakt hebben, begrijpen ze het ook niet. :respect: voor jou! :hug:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
als je zo iets gebeurt dan leer je pas je echte vrienden kennen dusss maar bedankt paul en steef jullie zijn tenminste mensen die WEL respect hebben voor andere mensen en waar iemand op kan bouwen!!!alsnog bedankt!!!:respect: :knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van icy lovergirl op zondag 31 juli 2005 om 17:32:
als je zo iets gebeurt dan leer je pas je echte vrienden kennen dusss maar bedankt paul en steef jullie zijn tenminste mensen die WEL respect hebben voor andere mensen en waar iemand op kan bouwen!!!alsnog bedankt!!!

:hug: (F)

Waarschuw beheerder
RIP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van icy lovergirl op zondag 31 juli 2005 om 17:32:
als je zo iets gebeurt dan leer je pas je echte vrienden kennen dusss maar bedankt paul en steef jullie zijn tenminste mensen die WEL respect hebben voor andere mensen en waar iemand op kan bouwen!!!alsnog bedankt!!!

idd, en alle andere mensen moeten gewoon is ophouden met commentaar leveren, en ons met rust laten, k hou van je zussie dikke(K) voor jou
Waarschuw beheerder
saskia in the house en gelijk ruzie...
Waarschuw beheerder
paultje me lieffe neefie echt zwaar *************** wat er is gebeurt R.I.P. PAUL:(

:@stome dingen altijd die gebeuren:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
ga jij nou is een keer normale tijd naar je nest dekker ;)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
heb je die andere dekker ook weer :s

is die knar van je nou al is een keer weer geschoren, want dat haar ziet er niet uit op die bol van jou ;)

doe ik gister avond me deur open, staan dr twee blauw/rooie vrienden voor de deur met hun zwaailichten ragmobiel :S

pilsie mannen? neej kan de muziek wat zachter :s...vreemd als je boxen kapot zijn maar kan aan mij liggen :S

Waarschuw beheerder
Hou toch je bek dicht man! :D
Waarschuw beheerder
neej k verveel me ;)

wat kan je trouwens toch geil worden van snack :D...maar dan kijk je naar je lul en denk je van hmm, die heeft een jaar geen water gehad zo uitgedroogd :S hoe kan dat :S

maaruh ik praat poep masjhollll
Waarschuw beheerder
ik word hier gek, me vriendin komt zo maar ik ben weer is naar de klote en die snapt de ballen van die rare zaakjes die ik wel is uithaal :P

jefff...waarom ben je weer naar de klote...uhhh nouwww...uhhh...ik heb teveel drop gegeten :S

dekker help me is :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op zaterdag 6 augustus 2005 om 19:32:
dekker help me is

Wat is er ouwe,red je het niet meer zonder mij? :9
Waarschuw beheerder
gaap :gaap: nu red ik helemaal niks meer, 7 uur ben al twee dagen wakker...en dat zonder middelen :D

ik denk ik gun die jordy ff een lekker balpartijtje, zit ie 3 uur voorspel te doen...gaan ze nu slapen ofzo :S...pfoe heel stom :D

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
hallo dit is niet het zeg maar wat je wilt forum als je over je zelf wilt praten maak dan maar een andere forum aan jef.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ok ok sorry, las wel meer onzin vandaar...ga wel terug naar eigen forumpie :)

Waarschuw beheerder
Oprotten jef! :[
Waarschuw beheerder
Alweer 3 maanden verder... De tijd gaat echt te snel.. :'(
R.I.P Paultje.. 'T ga je goed! (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Er word ook alleen ruzie gemaakt da's ook geen respect vinnik
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Nee inderdaad niet!