Partyflock

Forumonderwerp · 778567

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

AMSTERDAM - Een 21-jarige man uit Hoofddorp is overleden toen de auto waarin hij zat tegen een verkeerszuil reed. De brandweer heeft zowel het slachtoffer als de gewonde uit het wrak moeten knippen, dit was erg lastig omdat het voertuig compleet om een paal heen gevouwen zat.Op de Kruising van de N201 en de Van Heuven Goedhartlaan is vanochtend om 03.45 uur een auto tegen een verkeerszuil gereden. Daarbij was de bijrijder, een 21-jarige man uit Hoofddorp, op slag dood. Ambulancepersoneel heeft nog getracht hem te reanimeren, helaas zonder resultaat. De bestuurder van de auto, een 23-jarige man uit Hoofddorp, was vlak na het ongeval aanspreekbaar. De brandweer heeft beide inzittenden uit het voertuig gehaald. De bestuurder is vervolgens voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd. De auto kwam uit Heemstede en reed in de richting van Aalsmeer. Oorzaak van de aanrijding is vooralsnog niet duidelijk.

:(

Bron: www.telegraaf.nl

Echt naar dit ongeluk.... Woon zelf in Hoofddorp, en de eerste gedachte is dan wel meteen: het zal toch geen bekende zijn!??? :(
damn
wat kut zeg

sterkte voor de nabestaanden en vrienden
:flower:

veel sterkte toegewenst idd
:flower:

De bijeenkomst met alle vrienden net in t bos was erg mooi, denk dat de familie er erg veel steun uit haalt dat er zo veel mensen waren !
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 21:48:
De bijeenkomst met alle vrienden net in t bos was erg mooi, denk dat de familie er erg veel steun uit haalt dat er zo veel mensen waren

dat is goed om te horen (y)
ja ik weet niet ik dacht ga maar niet, weet niet of het op prijs gestelt word als er mensen komen die hem niet zo goed kende :)

zal wel een redelijk zuur sfeertje komen te hangen dan denk in de cube vrijdag met Lethal Insanity :(

ik ben ook niet gegaan,vind het maar niks :(

denk idd niet dat er veel mensen komen vrijdag :/ beter verzetten ze het een paar weken.
Ben net terug uit het bos. Was echt heel havy. Echt netjes van Linda en Bert dat ze er waren.:flower:

daar heb ik dus echt wel medelijden mee :/ moet er niet aan denken als mn broer kapot zal zijn :cry:

:( ik ben het er idd mee eens dat ze het feest in de cube maar beter kunnen verzetten :S
lijkt me wel, ik heb niet eens zin om te gaan...hangt toch geen sfeer dan of een beetje een treurig sfeertje dat is geen feest meer :)

Jer, feestweek rijsenhout is trouwens vrijdag 21.30 tot 1.00 Pavo & Outblast dus als je zin hebt ;)

joa klopt, sfeer zal niet feestelijk zijn denk :S

Ja kweet feestweek rijsenhout, probeer elk jaar van de partij te zijn :P vrijdag ga ik ook vast, moet alleen nog steeds kaartjes halen met me luie donder :$
misschien een idee:

feest ter ere van

Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op zondag 22 mei 2005 om 23:52:
is altijd aan de deur toch???

Voor zover ik me herriner niet hoor :S

Herinner*
feest ter ere van, lijkt me nou niks om een feest te houden ter ere van iemand die vorige week is overleden :S

Ik ben lekker in rijsenhout denk, niet dat dat boeiend is maar ok :)

Jer wel aan de deur man van die tent altijd, dacht ik, of weet zeker voor 90% ofzo :P

hehe misschien aan de deur EN voorverkoop :P ?
weet ik veel ik ben gewoon aanwezig :D...en als ze niet daar de deur verkopen ga ik voor de deur staan mooie dames aanspreken :P

ik ben ook niet gegaan,vind het maar niks

precies,maar ik kon ook niet...en vrijdag in de cube,ik heb een verbod!
Dus mag er niet in ook...

alsnog gecondoleerd!!!!!!! :flower:

:(
Feestje ter ere van, is volgens mij wel goed!
Het zal dan niet het meest gezellige feestje ooit zijn, maar misschien dat mensen er wel steun uit kunnen halen...

Het is maar een idee...
Leuke feestjes kunnen er nog genoeg zijn lijkt mij..

(F)

die foto kan dus niet gekopieert worden

Jeetje :( Ik lees het net pas :O
Wat verschrikkelijk zeg :(
Sterkte voor alles vrienden en nabestaanden!!
Uitspraak van marleen op zondag 22 mei 2005 om 19:40:
Is het al bekend dan? Of dat de oorzaak was?
Of misschien alcohol?

lekker belangrijk,sta eerst is stil bij Paul en de nabestaande en vooral niet te vergeten Mark. Ben gister bij Mark geweest.....
dit stuk is geschreven door mij maar namens het zusje van mark:
Trek niet te snel je conclusies voor dat je echt weet wat er aan de hand is.Denk eerst aan Paul en de nabestaande!!!En aan Mark.Het is al er genoeg wat ze mee hebben gemaakt.Sas

Heb bloemen zien liggen op plaats van :Cry:

die paal heb wat lak schade :S dingen zijn bikkelhard dan
dit stuk is geschreven door mij maar namens het zusje van mark:
Trek niet te snel je conclusies voor dat je echt weet wat er aan de hand is.Denk eerst aan Paul en de nabestaande!!!En aan Mark.Het is al er genoeg wat ze mee hebben gemaakt.Sas

Zoals je hierboven duidelijk hebt kunnen lezen, vind ik het wel degelijk heel erg voor de nabestaanden. Het is verschrikkelijk als er zo iets gebeurd.Ik reageerde alleen maar op dit stukje:

laat dit een wijze les zijn...voor de hardrijders onderons!

Kan me zo voorstellen dat de jongen die reed zich ook doodongelukkig moet voelen op dit moment.

(f)
ik rij daar ook altijd te hard, maar wie niet op die weg :S...hoe je in vredesnaam daar beland waar hij is opgeknalt is mij echt een totaal raadsel :)
Hoe gaat het eigenlijk met de jongen die reed?
Is daar al wat over bekend?
Is hij ernstig gewond?
hij was vlak na het ongeval goed aanspreekbaar toch enzo? dus ernstig lijkt me niet...
Gelukkig maar dan...
dit is echt heel erg..zijn allebei hele goeie vrienden van me... ik ben vandaag naar mark geweest de bestuurder... en hij reed helemaal niet te hard en had helemaal niet te veel gedronken wat iedereen denk... het is een schat van een jongen... en paul jongen ik zal je nooit vergeten. je was echt een schat en altijd even vrolijk...
xjes katja
hij had niks gedronken en reed niet te hard, ken jij mij dan uitleggen hoe je daar als je dus gewoon 80 rijd zo vaag in die paal komt te hangen?

ik zou bijna gaan denken dat ie met zn ogen dicht reed...
er stond een auto bij het stoplicht die ging opeens van de linker baan naar de rechter baan hij kwam met 100 aanrijden en remde af de auto ging opeens weer van de rechter baan terug naar links terwijl mark die dus reed hem wou inhalen want het was groen.. en toen verloor hij het macht over het stuur en knalde met 80 tegen die paal aan ... geen drank geen drugs en niet te hard gereden
oh zo was het ik had helemaal niks van een andere auto gehoord nog :s...maar 100 is te hard hoor daar je mag er 80 ;)

lekker van die auto dan :S
Ik ben vanochtend bij Mark geweest. Niet veel wijzer geworden want hij lag te slapen
Verschrikkelijk zulke berichten! Heel veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen.

Het scheen al weer wat beter te gaan met Mark..

die paal heeft trouwens echt geen enkele centimeter meegegeven... :S

erg he :S dingen zijn dus best sterk :o
diep triest voor alle nabestaanden ouwe..........
pauluz was een goeie jongen.......
kan me niet voorstellen dat ik nooit meer een babbeltje ken maken met hem :frusty: !!!!!!!!!
was bij mij om de hoek gebeurt ook nog.........

GEEN WOORDEN VOOR!!!!!!!!!!!

RIP
laatste aanpassing
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op maandag 23 mei 2005 om 15:24:
hij had niks gedronken en reed niet te hard, ken jij mij dan uitleggen hoe je daar als je dus gewoon 80 rijd zo vaag in die paal komt te hangen?

ik zou bijna gaan denken dat ie met zn ogen dicht reed...

Jij heb ook geen grijntje gevoel en respect he,als je er niks van af weet zwijg dan!
ik stel een vraag, ik zeg niet dat ik er iets vanaf weet...heb al genoeg gehoord van mensen die het gezien hebben enzo...

maar ik hoorde eerst een ander verhaal vandaar dat ik het vroeg, is er wat mis mee dan?

wat zeggen die mensen die het gezien hebben dan Jef ? :o
k weet niet precies meer wie het zei maar hij kwam aanrijden en klapte toen op een andere auto waardoor die tegen die paal aanvloog...

maar katja had het daarna al uitgelegd want die had mark gesproken :)

maar iemand vond het even nodig om hier nog tegen me gaan lopen klagen dat ik geen respect en gevoel heb, dat vind ik eerder respectloos maar ok :)
[quote element=message id=12571597]{element is niet toegankelijk}maar iemand vond het even nodig om hier nog tegen me gaan lopen klagen dat ik geen respect en gevoel heb, dat vind ik eerder respectloos maar ok [/quote

ik denk dat bij sommige mensen de emoties ook heel erg meespelen en aangezien je met alleen tekst geen gevoel of emoties kan tonen, kunnen sommige dingen verkeerd opgevat worden en dus een verkeerde reactie opwekken...
oftewel in dit soort situaties is het misschien beter om er even bij na te denken hoe het over zal komen en wat voor reacties je kan verwachten.. als je niemand wil kwetsen teminste..

Mark valt NIETS te verwijten !!! Geen moment aan getwijfeld, het is een hele verstandige jongen, net als de altijd vrolijke paul, en het is gewoon vreselijk dat juist hun dit moest overkomen :(.
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 23:15:
Mark valt NIETS te verwijten !!! Geen moment aan getwijfeld, het is een hele verstandige jongen, net als de altijd vrolijke paul, en het is gewoon vreselijk dat juist hun dit moest overkomen .

ben ik helemaal met je eens, het is altijd klote als zoiets gebeurt maar ZEKER als het zo dicht bij je gebeurt...
daarom ook sterkte voor de VRIENDEN van mark en paul

De liefste mensen gaan altijd t eerst kom ik de laatste jaren wel achter... :( Oneerlijke kutwereld is t...
T had gewoon nooit Paultje mogen zijn. Hij was altijd optimistisch. Hartje van goud:flower: