Partyflock

Forumonderwerp · 778567

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

AMSTERDAM - Een 21-jarige man uit Hoofddorp is overleden toen de auto waarin hij zat tegen een verkeerszuil reed. De brandweer heeft zowel het slachtoffer als de gewonde uit het wrak moeten knippen, dit was erg lastig omdat het voertuig compleet om een paal heen gevouwen zat.Op de Kruising van de N201 en de Van Heuven Goedhartlaan is vanochtend om 03.45 uur een auto tegen een verkeerszuil gereden. Daarbij was de bijrijder, een 21-jarige man uit Hoofddorp, op slag dood. Ambulancepersoneel heeft nog getracht hem te reanimeren, helaas zonder resultaat. De bestuurder van de auto, een 23-jarige man uit Hoofddorp, was vlak na het ongeval aanspreekbaar. De brandweer heeft beide inzittenden uit het voertuig gehaald. De bestuurder is vervolgens voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd. De auto kwam uit Heemstede en reed in de richting van Aalsmeer. Oorzaak van de aanrijding is vooralsnog niet duidelijk.

:(

Bron: www.telegraaf.nl

Echt naar dit ongeluk.... Woon zelf in Hoofddorp, en de eerste gedachte is dan wel meteen: het zal toch geen bekende zijn!??? :(
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:20:
Hou je bek idioot..wie ben jij trouwens om zoiezo te reageren op dit topic??

ga maar lekker ergens anders ouwehoeren pancake!

thanks dekker :)
koesj
tjah sukkeltje...

he sasie het is bijna zover he..
en dan ben je weg :(
maarja wel spannend...
er ff lekker tussen uit...

kus
Uitspraak van K.E.S Dobbelsteen op dinsdag 28 juni 2005 om 19:58:
he sasie het is bijna zover he..
en dan ben je weg

ja ik heb er wel zin in :) maar ik ga jullie allemaal we heel erg missen *koesj

opgerot staat netjes!:[

;p
wat ben je weer heerlijk vriendelijk mormel :P
;)

:O

wanneer komt dat rooie lintje nou op die Fucking paal heen? :/

triest zooitje hiero ban slotje topic

:|

Hou je bek kneus.. :@
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 17:29:

inderdaad geen respect voor de slahtoffers
Wat bedoel je daarmee... :/

inderdaad geen respect voor de slahtoffers

:@
laatste aanpassing
Ze moete gewoon hun bek houden als ze er niks mee te maken hebben!

:@

je zou het maar zien of zelf mee maken :(
waarom zijn er zo veel mensen zich ermee aan het bemoeien die er helemaal niks mee te maken hebben damn he, k bedoel hebben jullie niks beters te doen dan andere mensen lastig te vallen met jullie kutopmerkingen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 01:27:
je zou het maar zien of zelf mee maken

en daar bedoel ik dus niet jou mee :)
Sas.. :respect: (F)
laatste aanpassing
steef (L) :)
k kom terug, k heb er geen zin meer in om hier te zijn en ik mis jullie allemaal veel te erg
dus ik geef je wel een belletje als ik terug ben
(K)

wat heb dat te maken met het ongeluk? :O
Uitspraak van colletout op maandag 18 juli 2005 om 19:58:
steef
k kom terug, k heb er geen zin meer in om hier te zijn en ik mis jullie allemaal veel te erg
dus ik geef je wel een belletje als ik terug ben

That's FUCKING great! :D:D:D:D:D

(K)

Uitspraak van :harry: Stefan... op dinsdag 19 juli 2005 om 18:12:
That's FUCKING great!

anders ben je ff blij ofzo..
laatste aanpassing
het was gewoon even een korte mededeling hoor....
mensen die met dit ongeluk niks te maken hebben moeten gewoon hun gore smoel houden het gaat hier fucking over mijn broer jah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en als je geen respect hebt of je gaat ermee door dan hoop ik diep van binnen dat het jou ook zal OVERKOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@:@:@en de mensen die wel respect hebben :respect: die badank ik voor al hun steun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van icy lovergirl op maandag 25 juli 2005 om 16:59:
mensen die met dit ongeluk niks te maken hebben moeten gewoon hun gore smoel houden het gaat hier fucking over mijn broer jah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en als je geen respect hebt of je gaat ermee door dan hoop ik diep van binnen dat het jou ook zal OVERKOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en de mensen die wel respect hebben die badank ik voor al hun steun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lin, je hebt gelijk. Ze zeggen wel dat niemand respect heeft, maar ze weten zelf niet eens waar ze over praten. Zolang ze dit zelf niet meegemaakt hebben, begrijpen ze het ook niet. :respect: voor jou! :hug:
laatste aanpassing

(Y)
als je zo iets gebeurt dan leer je pas je echte vrienden kennen dusss maar bedankt paul en steef jullie zijn tenminste mensen die WEL respect hebben voor andere mensen en waar iemand op kan bouwen!!!alsnog bedankt!!!:respect: :knuffel:
Uitspraak van icy lovergirl op zondag 31 juli 2005 om 17:32:
als je zo iets gebeurt dan leer je pas je echte vrienden kennen dusss maar bedankt paul en steef jullie zijn tenminste mensen die WEL respect hebben voor andere mensen en waar iemand op kan bouwen!!!alsnog bedankt!!!

:hug: (F)

RIP
Uitspraak van icy lovergirl op zondag 31 juli 2005 om 17:32:
als je zo iets gebeurt dan leer je pas je echte vrienden kennen dusss maar bedankt paul en steef jullie zijn tenminste mensen die WEL respect hebben voor andere mensen en waar iemand op kan bouwen!!!alsnog bedankt!!!

idd, en alle andere mensen moeten gewoon is ophouden met commentaar leveren, en ons met rust laten, k hou van je zussie dikke(K) voor jou
saskia in the house en gelijk ruzie...
paultje me lieffe neefie echt zwaar *************** wat er is gebeurt R.I.P. PAUL:(

:@stome dingen altijd die gebeuren:@

:flower:
ga jij nou is een keer normale tijd naar je nest dekker ;)

:9
heb je die andere dekker ook weer :s

is die knar van je nou al is een keer weer geschoren, want dat haar ziet er niet uit op die bol van jou ;)

doe ik gister avond me deur open, staan dr twee blauw/rooie vrienden voor de deur met hun zwaailichten ragmobiel :S

pilsie mannen? neej kan de muziek wat zachter :s...vreemd als je boxen kapot zijn maar kan aan mij liggen :S

Hou toch je bek dicht man! :D
neej k verveel me ;)

wat kan je trouwens toch geil worden van snack :D...maar dan kijk je naar je lul en denk je van hmm, die heeft een jaar geen water gehad zo uitgedroogd :S hoe kan dat :S

maaruh ik praat poep masjhollll
ik word hier gek, me vriendin komt zo maar ik ben weer is naar de klote en die snapt de ballen van die rare zaakjes die ik wel is uithaal :P

jefff...waarom ben je weer naar de klote...uhhh nouwww...uhhh...ik heb teveel drop gegeten :S

dekker help me is :D

Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op zaterdag 6 augustus 2005 om 19:32:
dekker help me is

Wat is er ouwe,red je het niet meer zonder mij? :9
gaap :gaap: nu red ik helemaal niks meer, 7 uur ben al twee dagen wakker...en dat zonder middelen :D

ik denk ik gun die jordy ff een lekker balpartijtje, zit ie 3 uur voorspel te doen...gaan ze nu slapen ofzo :S...pfoe heel stom :D

:/
hallo dit is niet het zeg maar wat je wilt forum als je over je zelf wilt praten maak dan maar een andere forum aan jef.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok ok sorry, las wel meer onzin vandaar...ga wel terug naar eigen forumpie :)