Partyflock

Forumonderwerp · 778567

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

AMSTERDAM - Een 21-jarige man uit Hoofddorp is overleden toen de auto waarin hij zat tegen een verkeerszuil reed. De brandweer heeft zowel het slachtoffer als de gewonde uit het wrak moeten knippen, dit was erg lastig omdat het voertuig compleet om een paal heen gevouwen zat.Op de Kruising van de N201 en de Van Heuven Goedhartlaan is vanochtend om 03.45 uur een auto tegen een verkeerszuil gereden. Daarbij was de bijrijder, een 21-jarige man uit Hoofddorp, op slag dood. Ambulancepersoneel heeft nog getracht hem te reanimeren, helaas zonder resultaat. De bestuurder van de auto, een 23-jarige man uit Hoofddorp, was vlak na het ongeval aanspreekbaar. De brandweer heeft beide inzittenden uit het voertuig gehaald. De bestuurder is vervolgens voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd. De auto kwam uit Heemstede en reed in de richting van Aalsmeer. Oorzaak van de aanrijding is vooralsnog niet duidelijk.

:(

Bron: www.telegraaf.nl

Echt naar dit ongeluk.... Woon zelf in Hoofddorp, en de eerste gedachte is dan wel meteen: het zal toch geen bekende zijn!??? :(
Ik wens Mark veel sterkte toe en de nabestaanden
feest was zeker geweldig....
en dat de ouders kwam was erg emotioneel..maar erg mooi...
en lief...
ik wil niet veel zeggen maar er zijn een hele hoop verhalen in de wereld en ook verhalen die van geen kant kloppen.ik ben linda het zusje van de overledene en sorry maar van bepaalde dingen die ik lees wordt ik kotsmisselijk heel veel hebben het wel goed gedaan en daar bedank ik hen voor!!!maar als je het echt verhaal wilt horen vraag dat dan eerst aan iemand die er meer van af weet........laat dat en les zijn voordat je rond gaat lullen.......
er was geen alcohol of drugs in het spel het is gewoon een noodlottig ongeval.EN NIEMAND HEEFT SCHULD EN ZEKER MARK NIET!!!!!!!!!!!!!!!

LINDA(zusje paul)

linda..rustig aan! :)

:flower:
sterkte
laatste aanpassing

Kutberichten dit altijd...
Vooral omdat zulke leeftijden met jezelf te vergelijk zijn :(

Het zou me niets verbazen als hij op de rem ging staan door een flitspaal. N201 staat overwoekerd met die dingen, en het is altijd flink gassen daar. Maar goed, dat zal echter NOOIT gezegd worden.
nou er was geen flitspaal aanwezig ze kwamen uit heemstede en aan die kant staan die dingen niet dus dat valt al af.maar ja......

gaat het nu ineens om die Fucking flitspalen? :x
*zucht* hopeloos toch al die verhalen:(

:jaja:
mensen vissen en denken he :) of het nou waar is of niet...daarom kan je het beter sluiten dit topic :)

vergeten doen we het niet, maar als je geen verhalen wil moet je er niet op discussieren op pf :flower:
er is in ieder geval geen flitspaal aanwezig geweest waar het gebeurt is en dat heeft er dus gewoon nix mee te maken.maar weet je denk wat je denk en hou dan verder ook gewoon je smoel dicht als je het niet zeker weet.ik merk dus ook al van hier dat er gewoon somige mensen zijn die gewoon geen respect hebben en dat is een beetje erg jammer.:(
:respect: Paultje :respect:
(F) R.I.P (F)

Uit 't oog, maar niet uit 't hart! :jaja:
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op dinsdag 7 juni 2005 om 17:21:
vergeten doen we het niet, maar als je geen verhalen wil moet je er niet op discussieren op pf

Ik denk ook niet dat het de intensie was van die gene die dit topic heeft geopent. Dit topic was gewoon geoppert als nieuwsbericht, niet als een discussie punt hoe het ongeluk is gebeurt.

Paul RIP en Mark echt super veel sterkte :flower:

Uitspraak van icy lovergirl op dinsdag 7 juni 2005 om 17:33:
er is in ieder geval geen flitspaal aanwezig geweest waar het gebeurt is en dat heeft er dus gewoon nix mee te maken.maar weet je denk wat je denk en hou dan verder ook gewoon je smoel dicht als je het niet zeker weet.ik merk dus ook al van hier dat er gewoon somige mensen zijn die gewoon geen respect hebben en dat is een beetje erg jammer.

Als er iemand is die respect heeft dan ben ik het wel, als jij mij verder niet kent moet je ook niet daarover gaan oordelen. Dan reken je jezelf af op hetzelfde als je mij op afrekend.

Ik zeg alleen naar wat ik dacht dat het zou kunnen zijn, dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb!
laatste aanpassing
Ik denk ook niet dat het de intensie was van die gene die dit topic heeft geopent. Dit topic was gewoon geoppert als nieuwsbericht, niet als een discussie punt hoe het ongeluk is gebeurt.

Was inderdaad niet mijn bedoeling...

Hoopte gewoon dat iemand wist om wie het ging, omdat Hoofddorp niet zo groot is...
mensen laat het rusten weet je het is al moeilijk genoeg voor ons als familie en vrienden....

dus doe er niet moeilijk over en maak er niet zelf een verhaal van..
het is gebeurt en we kunnen het jammer genoeg niet meer terug draaien anders hadden we dat allang gedaan...
paul en mark zijn allebei schatten van jongens en het is gewoon zo fucking klote dat dit moest gebeuren...

paul jongen we zullen je nooit vergeten:'(...
K.E.S Voor de verandering ben ik het met je eens :flower: Succes met het verlies van paul

allebei bek houden stelletje etterbakken!! en gewoon normaal doen :@

en luistere naar papa paul (Y) gvd :[

:9
dankje dekkerjwt!
ik vind het gewoon zielig van somige mensen dat ze dit doen als familie en vrienden hebben we het er al moeilijk genoeg mee dus hou op met onzin verhalen schrijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@
maar ja dat soort nare mensen heb je er altijd bij zitten HELAAS!!!!!!

linda
:respect: LINDA :respect:

Al die verhalen moeten de wereld uit... Als je iets niet zeker weet, ga dan ook niet lopen lullen.

'T is gewoon triest..
laatste aanpassing
Welkom in hoofddorp:S

:respect:Linda:respect:
laatste aanpassing
Echt he Lau,

d'r word hier zoveel geluld.. Naja.. zolang wij maar weten wat de waarheid is.. :jaja:

dankje dekkerjwt!

:) (Y)
:respect: LINDA :respect:
Al die verhalen moeten de wereld uit... Als je iets niet zeker weet, ga dan ook niet lopen lullen.

'T is gewoon triest

*Juist :jaja: (Y)
Geen woord meer aan toe te voegen :)
laatste aanpassing
Heej hier t zusje van Mark,
k wilde gewoon even iedereen bedanken voor de steun die er de afgelopen weken is geweest, zowel voor Mark, mij en de rest van de familie, maar ook de familie van Paul.
En degene die lopen te lullen, k zou zeggen stik ff lekker, vooral als je niet weet wat er echt aan de hand is

tata *kus

precies,anders bek dicht :@

tata :9

heel erg vind ik zulke berichten altijd
mensen die in de bloei van hun leven zijn, mogen niet sterven maar helaas
veel sterkte aan alle nabestaanden
R.I.P. paul
thanks dekker
tata :9
laatste aanpassing

whahaaaaaaa :D
Whoohoo me broertje ze gips is eraf (: (:

tata *kus

positief (Y)

tata! :[

:jaja:

en hoe gaat het verder met hem dan?

tataaa! :O
verder gaat het ook wel goed met m, hij heb nu een band voor ze been dan, die wond op ze kuit begint er ook al wat beter uit te zien en naar mijn mening issie verder ook nog wel redelijk rustig

tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :9

klinkt in ieder geval wel goed :jaja:

doe hem maar de gr. van mij (Y)

ratatataaaaa :9
en en en en en en en ik moet iedereen de groetjes doen van me broer :D

tata :)

koesj koesj :9
tata koesj koesj :P
:*

:vaag:
go mark en sas doe hem de groetjes van me als je hem ziet
:knuffel: