| Betreft: | evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00 |
dus wildplassen betekent tegenwoordig dat je drugs bij je hebt?
jezus wat draait die kerel een ongeinspireerde bagger zeg...
ik vond het toppie............
Na 3 uur vast stond ik weer buiten zonder kaartje en drugs met een proces verbaal aan me reet.
Politie Arnhem,bedankt voor de leuke avond...
Uitspraak van Check da Tekniq op zondag 22 mei 2005 om 03:35:
en dát heet nou hardstyle
Hopelijk is dit de laatste luna topic
...niet meer terug vanaf kluisjes...
Na 3 uur vast stond ik weer buiten zonder kaartje en drugs met een proces verbaal aan me reet.
Politie Arnhem,bedankt voor de leuke avond...
vond het wel ff lachen maar om 3 uur had ik het wel gezien
Maar die krijgt tenminste 3x 25000 binnen! Gister was er nog niet eens een half gelredome gevuld!
Nou het was echt weer een Arnhems feestje hoor....
hele jonge ondercover wouten in partykleding die systematisch iedereen af gingen om te vragen of je een pilletje voor ze zou hebben.....
Bij mij 2 verschillende, de eerste zei ik nee weet niks, en bij de 2e zei ik het gewoon "jij bent echt wel een wout, volgens mij is dit uitlokkerij en is dat in nederland nog steeds verboden"
"niet zo bijdehand doen en doorlopen"
de wc's. Ver weggestopt, maar goed als dat het enige is...
Dat stond aangekondigd op de site van Q-Dance en in hun nieuwsbrief, dat er geen garderobe was, maar alleen kluisjes. Daar stond ook bij dat je tussendoor niet naar de kluisjes toe kon gaan.
Ik denk dat Luna de lachende derde is in dit verhaaltje
Niks 5.000 bezoekers, maak daar maar 16.000 van zoals op de portofoons van de beveiliging gehoord!
Hij heeft alle geruchten mooi de kop ingedrukt door een
mooi feestje neer te zetten! En dat hij het naar z'n zin had was goed te zien.
kwamen aan daaro werden meteen meegenomen en moesten helemaal naakt en werd bij mij niet gevonde gelukkig
nou je moest alles uit doen en toen in me onderbroek liet zakken toen pakte ik het pakje in me hand en hij zag dat niet dus
3 vragen;
-Hoe was de sfeer?
-Hoe was het geluid? (dus niet de platenkeuze maar de decibels!)
-Hoe was de show? (lichten, lasers, vuurwerk etc. )
Het wegvallen van het geluid tijdens de battle Pavo - Luna kwam omdat ze elkaar niet konden zien. Pavo dacht dat Luna een plaat zou straten, Luna dacht hetzelfde van Pavo.....Ruffian ving het wel mooi op, maar Pavo was er toch wel goed pissig
over.
Ach, afgezien van het TMF-publiek, het zachte geluid, de verkleinde indeling, die kut-hardstyle....was het de laatste uurtjes prima te doen....er werd lekker hard gedraaid, mooie ouwe klappers, veel kinderen waren inmiddels opgehaald door pa of ma en het geluid was iets opgeschroefd!
Vuurwerk...hehehe dat was wel ff schrikken...vette warmte dr van af... Maar echt gaaf, Luna die uit de lucht komt met 2 van die vuurwerk stokken.
was pas rond 11.00 thuis... tyfus NS met hun bussen en omleidingen...
en dat handjevol buitenlanders
En over drugs kan ik maar een ding zeggen, NEEM DIE TROEP DAN OOK NIET MEE, dan kan je nix gebeuren, ik heb weer een avond overleefd zonder al die bende.
Bullshit... als er iets toegankelijk is is het wel Hardstyle en dat handjevol buitenlanders die naar tiesto kwamen zullen het verschil ook niet hebben gemaakt...
ik vond het een super feest op 1 minpuntje na dat ik gepakt ben met ghb en speed 285euro boete ka*ker politie
Ik vraag me altijd af hoe zulke dingen nou eigenlijk wettelijk geregeld zijn. Ben zelf in het verleden ooit eens abnormaal gefouilleerd in mijn ogen. Moest mn schoenen uitdoen, dat wijf voelde helemaal onder mn bh, ging gewoon met dr handen over mn tieten heen, pakte vol in mn pruim, moest mn broek toen losknopen...fuck it zeg! Ik had gewoon helemaal niks bij me, mag zoiets wel? Op welke grond flikte ze dat en hoe ver mag fouilleren gaan?
Nee dat mag niet, ze hebben het bij mij ook ooit eens geprobeerd op Hardbass, dat wijf zei mag ik onder je BH voelen, NEE dat mag je niet!
Nou dan kom je er niet in, denk het wel zei ik, loop ik even naar voren en kom met de Politie terug die kunnen jou precies vertellen wat je wel en niet mag.
Dus ik ben gewoon naar binnen gegaan, laat me gvd niet door zo'n zware shag pot aan mijn lijf zitten.
Ik vraag me altijd af hoe zulke dingen nou eigenlijk wettelijk geregeld zijn
Voor zover ik weet staat er geen rechtsvervolging op het in bezit hebben van 1 pilletje ofzo hoor.
En mensen met wiet de toegang weigeren...allefuckingjezus! Die dingen kun je gewoon LEGAAL in de coffeeshop kopen hoor.
Dat is Dj Mystery-Punani
Twee keer fout!!! Het word beide MEESTAL gedoogd wat dus inhoud dat het verboden is...!!! en dat justitie een oogje dicht knijpt!!!
Maar wettelijk is het allebei verboden!
Je mag 5 gram wiet op zak hebben hoor, mits je 18 of ouder bent.
En als je eenmaal strakstaat, kijken ze ook niet naar je om...
Want volgens mij heeft de politie wel de mogelijkheid om je uit te laten kleden
Uitspraak van wackiejacky op zondag 22 mei 2005 om 19:20:
En mensen met wiet de toegang weigeren...allefuckingjezus! Die dingen kun je gewoon LEGAAL in de coffeeshop kopen hoor.
Twee keer fout!!! Het word beide MEESTAL gedoogd wat dus inhoud dat het verboden is...!!! en dat justitie een oogje dicht knijpt!!!
Maar wettelijk is het allebei verboden!
Hardstyle feesten zijn gewoon voor ene heel ander publiek bedoeld. Ik heb zon hekel aan die mensen die bijv. een gratis kaartje krijgen en dan gaan klagen over de muziek, en de zgn hardstyle-mensen... je WEET het vantevoren, dus ga dan NIET.
Hij moest dus zn schoenen en sokken uitdoen. Nou die pilletjes gevonden natuurlijk. En toen moest ie mee dat hokkie in waar ie dus ook zn broek uit moest doen en ook nog voorover gebukt gaan staan!!!
Nee hij moest alleen bukken ze hebben echt niet in zn hol zitten wroeten dan had ie de tent daar afgebroken geloof mij maar!!!
je trekt zowiezo aan et kortste eind
Vind ik wel een uitdaging waard, als is het alleen maar op de publiciteit hiermee op te zoeken. Kijken wie er aan het kortste eind trekt. Op dat moment justitie maar later....
eentje stond ook op een syntheziser te spelen..gaf me een beetje het DJ Paul happy hardcore clip gevoel, spelen op een instrument waar geen stekker inzit.
Er zat wel degelijk een stekker in,,,en er werd dan ook zeker live op gespeeld!
Weet niet waar jij het vandaan haalt dat er geen stekker in zat...
Weer gebasseerd op niks dus...
Doe het maar eens na!!
iedereen beleeft het feest ook anders
en waardeloos om je zaal vol te krijgen met gratis kaarten om vervolgens iedereen te verneuken met 10 euro parkeergeld.. tja achteraf je geld weer pakken lekker is dat.. ach en zo kan ik nog wel ff door gaan...
Uitspraak van I'm from the South op maandag 23 mei 2005 om 12:44:
je trekt zowiezo aan et kortste eind
Vind ik wel een uitdaging waard, als is het alleen maar op de publiciteit hiermee op te zoeken. Kijken wie er aan het kortste eind trekt. Op dat moment justitie maar later....
Ik vind verhalen dat mensen tot in hun nakie worden uitgekleed echt een beetje te ver gaan hoor....
sinds tijden niet zo'n gaaf feest meegemaakt
Ik ben het helemaal eens met Suzannuh, scheelt weer veel typwerk Min punt vind ik de drank prijzen. 10 muntjes voor 22 euro, dus 5 smirnoffs voor 22 euro, dat is echt niet leuk meer!
parkeren bij HmH koste me 22 euro
Nou ik moest me broek toch echt laten zakken hoor...
sjonge jonge zat op de tribune mooi naar de dansvloer te kijken
en de sfeer was ook een drama
Niet nuilen over opgepakt worden over drugs! Het is algemeen bekend dat Arnhem Zero-Tolerance is! Gewoon op de goede plaatsten weg stoppen
Nou sorry hoor maar bij andere feesten waar ik naar toe ben geweest had je toch wat meer sfeer!! En stond je gewoon gezellig met iedereen te stampen!!! en mooi een praatje te maken. en nu was dat bar weinig, leek gewoon dat iedereen beetje apart was!!! maar ja dat is ook niet erg. maar dat mag ik gewoon wel jammer vinden.
En de muziek vond ik zelf na 2en niks meer! en dat was niet echt bevoordelijk voor mij dan. Was gewoon jammer
Je pillen aan iemand geven die er onschuldig uit ziet
Ik loop altijd met pillen in me fluit naar binnen, ik ben vaak apart gekleed dus wordt vaak slecht gefouieerd omdat ik er onschuldig uit zie.. eenmaal binnen... let's get loos
Kvond het echt super!!!
denk als er een betere datum geweest was ipv 21 mei omdat niemand zijn geld nog heeft + vakantiegeld en de examens begonnen er best wel meer animo had kunnen zijn , door q-dance bevestigd ook
Heeft weinig met geld te maken, diegene die echt willen gaan hadden het kaartje al lang in huis.
Er is gewoon een overkill aan Evenementen, en misschien is dit gewoon ook iets te hoog gegrepen geweest?
Ik vond het anders druk genoeg hoor
Persoonlijk heb ik helemaal niets met aankleding, geluid licht en sfeer zijn meer dan genoeg.
het beste lijkt mij nog altijd; neem die zooi dan niet mee....