Partyflock

Forumonderwerp · 778431
Betreft: evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe was het?

Heb ik wat gemist of moet ik juist blij zijn dat ik niet geweest ben?

Ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, ik was er niet ...

Waarschuw beheerder
tis nog geeneens afgelopen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is half 4 kansloze:/
Snap is wat van het leven ey
Waarschuw beheerder
donateur
tis nog geeneens afgelopen

en?
Dr staat toch dat ik er niet geweest ben :)
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
Waarschuw beheerder
:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Boeiend heb een paar uur geduld, of was wel heen gegaan:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rinus.. op zondag 22 mei 2005 om 03:32:

Boeiend heb een paar uur geduld

nee ik heb geen geduld:[
Waarschuw beheerder
Ben net terug... jezus wat draait die kerel een ongeinspireerde bagger zeg... Te triest ben er een uurtje of 3 a 4 geweest en heb volgens mij de hele tyd dezelfde plaat gehoord, godsgruwelijk.

2 Thumbs up voor de drummer die was goed alleen jammer dat er dan weer diezelfde kick en bass doorheen komt en dezelfde geluidjes en sequences die telkens weer terugkomen.

hoogtepunt van mijn avond op muziekgebied ? The Truth Isaac Remix, die blijft toch wel erg lekker, maar dan noem ik ook gelijk de beste plaat die is geproduceerd op HS gebied.

Ik ga maffen.
Waarschuw beheerder
mensen di naar een gewone discotheek gaan kun je vragen hoe het was, sommigeen zijn gewoon eerder thuis af en toe (incl. mij deze keer)

maar zowiezo denk ffkes na man duurt nog ff voordat deze mensen er zijn

en was anders lekker ff zelf gegaan:D:D:D

Waarschuw beheerder
en van dat kansloze... was dat ook tegen mij? wat moet ik snappen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van shanna!!! op zondag 22 mei 2005 om 03:35:
maar zowiezo denk ffkes na man duurt nog ff voordat deze mensen er zijn

Dat weet ik, maar dan ben ik er niet :)

Moet zo weg namelijk. Dus tegen de tijd dat ik terug ben hebben de mensen die geweest zijn ook vast wel iets kunnen posten.
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
de regels voor een "hoe was het" topic zijn: óf geopend door iemand die er geweest is óf het feest moet minstens voor de helft voorbij zijn

dus deze topic mag :D (en dan heeft PerfectBlood ook eens een keertje een groot "hoe was het" topic ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Was benieuwd en dacht open hem eens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het grote hoe was mijn feestje topic :P ghehe

Waarschuw beheerder
Zo,kom net terug uit Arnhem.
Leuk hoor,kom bij het Gelredome aan.Parkeer de auto,stap
uit en moet ontzettend pissen.
Rits ik me broek dicht,staat er een undercover achter me.
Je bent aangehouden op verdenking van drugsbezit:S...!
Van schrik maar bekend wat ik bij me had(4 pillen en coke)

Moest mee naar binnen,daar uitgekleed en de hel teringzooi.
Na 3 uur vast stond ik weer buiten zonder kaartje en drugs met een proces verbaal aan me reet.

Politie Arnhem,bedankt voor de leuke avond...

Waarschuw beheerder
donateur
dus wildplassen betekent tegenwoordig dat je drugs bij je hebt? :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 04:22:
dus wildplassen betekent tegenwoordig dat je drugs bij je hebt?

Er was een gozer die zat te schijten op de wc.Opeens werd de deur opengetrokken door de security,en moest hij mee.
Kon niet eens zijn reet ff afvegen...!
Hij had ook wel wat bij zich maargoed,wees realistisch.
70% van de bezoekers heeft wel iets van pillen coke of wiet bij zich.

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoor t al... Arnhem, the place to go! :D

euh... nee dus :P

Waarschuw beheerder
donateur
Bedoelde ze met dat 'one men show' nou dat Luna in z'n eentje draaide?
Of bedoelde ze het aantal betalende bezoekers? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Check da Tekniq op zondag 22 mei 2005 om 03:35:
jezus wat draait die kerel een ongeinspireerde bagger zeg...

en dát heet nou hardstyle ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 05:18:
Bedoelde ze met dat 'one men show' nou dat Luna in z'n eentje draaide?
Of bedoelde ze het aantal betalende bezoekers?

Whahahahaha... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 05:20:
en dát heet nou hardstyle

(Y) ... gelukkig nog iemand die het snapt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur

Ik kan me nog iets met Hardbass herinneren... O:)

Waarschuw beheerder
ben net terug uit dat gat waar het vitesse stadion staat

wat een kut feest was dat zeg
idd de hele tijd dezelfde soort eentonige basslijnen

moest daar werken en was dus al binnen voordat het begon
moet wel zeggen dat de eerste 3 kwartier heel vet waren
toen draaide diego noriega een lekker technosetje met lekkere beukers(diego is meestal de enige goeie naam op een hardstyle feest aangezien hij mijn wens van techno op een hardstylefeest te horen altijd vervuld) al stonden die''hardstylers stil omdat ze niet weten hoe ze moeten dansen op techno

en toen......

stopte diego met draaien(niemand gaf ook aplaus of iets stelletje noobs ik was echt de enige) en vanaf dat moment ging het meteen in een rechte lijn naar beneden
het eerste hardstyle plaatje werd gedraaid en iedereen begon spontaan te huppelen
en ja toen de lijn niet verder naar benedenkon(qua muziek)bleef het een eentonig fout feestje

toen struikelde ik over een flesje waardoor mijn glas water over een of andere camera man heen viel werd ik er GVD uitgetrapt door 6 van die kut securitys terwijl ik nog moest werken

en dan nog iets
5 munten voor 11 euro vieze tering naaiers dat het er zijn

het enige positieve aan deze avond was
2 rakketjes voor 1 muntje en diego noriega die precies draaide waar ik op hoopte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die DJ voor Luna was een toppertje. Vette Tracid Traxxx classics en ander ruig spul kwamen voorbij :D

Luna was inderdaad behoorlijk eentonig. Om half 4 was het dan mooi geweest. Het was op zich erg gezellig en met 2 kaartjes voor de prijs van 1 een aardige avond gehad :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Diego was goed, luna alleen was saai en eentonig.
Die drummer was oook niet qwat ik gehoopt had.
Pavo maakte het helemaal goed :respect:

De West Side DJ's gingen ook lekker..

Veel ruimte.
Lekker sfeertje.
Alleen was Luna zelf het minpunt van de avond.. :/

Leuk feestje alleen hebben ze totaal mis geschoten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het toppie............

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cynthia Postma op zondag 22 mei 2005 om 06:43:
ik vond het toppie............

Sorry schat, maar je hebt Special D in je favo artiestenlijstje staan...
Ik geloof niet dat je serieus wordt genomen..
Waarschuw beheerder
ik vond het al met al wel een gezellig feestje!het is maar net wat je er zelf van maakt!:bounce:
Waarschuw beheerder
je houd er een mooi foto album op na cynthia!!!

Waarschuw beheerder
het is maar net wat je er zelf van maakt!

:jaja:

en zo denk ik er dus ook over...

Waarschuw beheerder

Dat heb nix met muziek maken te maken:P

Hans Teeuwen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 04:17:
Na 3 uur vast stond ik weer buiten zonder kaartje en drugs met een proces verbaal aan me reet.

ik kreeg een smsje van een vriend, die heeft ook alleen de politie maar gezien , en zijn kaartje af gepakt. hoe en wat weet ik verder niet...

ben wel blij dat ik niet geweest ben als ik dit hier zo lees...

Waarschuw beheerder
Heb me vermaakt maar niet dankzij de muziek.
Zit nu thuis en hoor net de laatste dreunen, het is nu echt afgelopen (gelukkig).
Maar goed, leuk geprobeerd, zonde van de ruimte. Volgende keer 'beter'?!

Waarschuw beheerder
Hopelijk is dit de laatste luna topic :D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 07:08:
Hopelijk is dit de laatste luna topic

gisteren al die luna topics'" ik wil een kaartje"

en vandaag alleen balen van mensen omdat het tegenviel..

misschien waren de verwachtingen te hoog..
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat er door die actie met die kaartjes gewoon veel minder echte 'liefhebbers' waren en dat merk je natuurlijk aan alles dan...
Waarschuw beheerder
donateur

Whahaha, daar zou ik maar niet van uit gaan..
we krijgen nog:

Hoe vond jij het geluid??
Wat was de beste set??
Hellup ik ben op zoek naar iemand die ook bij Luna was..??

en zo kan ik nog wel even doorgaan O:)

Artiest Scott Marten
Waarschuw beheerder
Sorry te zeggen Rich maar ik vond er ook niks aan:(

Waarschuw beheerder
Laten we het hopen van nie mel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ENROC op zondag 22 mei 2005 om 06:46:
Ik geloof niet dat je serieus wordt genomen

:x :X

Waarschuw beheerder
ik heb me eige daar wel vermaakt hoor!!! Ik heb t goed naar m`n zin gehad ;p

op naar sensation!
Waarschuw beheerder
kom net terug van de fiets!
Dit was vet hoor! En het was druk, voor een niet uitverkocht feest! Q-dance had 't ook slim aangepakt met de ruimte en waar ze de kluisjes hadden neer gezet.

Z'n hardcore was beter dan ik had verwacht! Maaar waar was zijn 'techno'?

En wat is er nou mooier, dan na een relaxt feest om 07.15 de deur daar uit te lopen, en dat de zon je te gemoed lacht:D?!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 06:00:
toen struikelde ik over een flesje waardoor mijn glas water over een of andere camera man heen viel werd ik er GVD uitgetrapt door 6 van die kut securitys terwijl ik nog moest werken

:|
Waarschuw beheerder
donateur
dat klinkt gezellig zeg :|
Waarschuw beheerder

:D

Ik zou erbij zijn maar heb het moeten missen. en dat spijt me wel. k'kan altijd moeilijk afgaan op de mening van een ander maar zal toch een poging doen.

3 vragen;

-Hoe was de sfeer?
-Hoe was het geluid? (dus niet de platenkeuze maar de decibels!)
-Hoe was de show? (lichten, lasers, vuurwerk etc. )

ben benieuwd namelijk, hoor't graag :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een knuppel omehanika ofsow.. met je gezeik over hardstyle... ga lekker naar een technofeest dan... moet je ook niet gaan werken op een hardstyle feest.. of doe je dat alleen om te zeiken ? sukkel!

verder over het feest.. begin was redelijk... na de drummer ging het goed los..
30 minutes :respect:
laatste paar uur waren gewoon weer zeer super..
name of my dj :respect:
BAD DREAMS :respect:
gewoon lekker feestje .... :yes:

Artiest Anamica
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 22 mei 2005 om 08:01:
laatste paar uur waren gewoon weer zeer super..
name of my dj
BAD DREAMS
gewoon lekker feestje ....

hoezo ga jij dan naar en hs feest en dan alleen maar oldschool klappers opnoemen als hoogtepunt:S
Waarschuw beheerder
30 minutes oldskool ? :vaag:
had aan het einde wat nieuwere hardcore verwacht maar gelukkig werd het toch early rave..
waar concludeer jij uit dat ik de 'oldksool:vaag:' klappers het hoogtepunt vd avond vond ? ?? beter lezen :)
vond het alleen lache dat ze gedraaid werden
slaapse!
Waarschuw beheerder
donateur
werd er dan ook nieuwere HC gedraaid? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had er heel weinig van verwacht, had er eigenlijk ook niet heengegaan als ik geen kaartje had gehad van Ticketonline.

maar...

Heb echt een superfeestje gehad! Het was geen qlimax maar was zeker goed te doen. Achteraf vond ik het geld wat een entreekaartje normaal gekost had het ook wel waard.

2 minpuntjes :

- Veel opstootjes gezien :( :(
- Paranoide Security m.b.t. Drugs ... div mensen werden gelijk half gestript als ze ook maar verdacht werden.. en omsingeld door 4 man security ...

:respect: The Westside Team (Gizmo,Luna,Darkraver,Viper,DeePack,Isaac) :respect: hoop dat ze dat vaker gaan doen :)

:respect: voor de Hardstyle Drummer ---> Vette Shit! Als iemand weet wie deze gast is ... graag ff een PBtje :D
Waarschuw beheerder
vip dek super.eigenlijk zou alles zo moeten zijn.ach ja hebben het weer uitgehouden

Waarschuw beheerder
Oahh, één woord± Ge-wel-dig!
Thanks lieverdje..(F)
Yeahh, heb nog steeds zin om te stappen! 8)
Waarschuw beheerder
donateur

:yes: (n)

Was al bang dat ik t niks zou vinden, aangezien ik nu toch liever Awakeningsfeestjes afstruin :p en ik had gelijk :yes: :/
Vond de battle met Pavo wel ff leuk, maar daarna was de lol er wel weer van af. Vorige keer Gelrdedome was Tiesto, ook zo bagger, denk dat ik maar niet meer naar Arnhem ga :D

Helemaal klaar met hardstyle :yes: :p Luna ook uit mn lijst van favorieten geschrapt O:) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tussen stand:

waardeloos 2

slecht 5

ok 9

goed 33

geweldig 30
Waarschuw beheerder
donateur
valt me nog mee, had erger verwacht...
Waarschuw beheerder
donateur

Dat dacht je maar :devil:

Nu komen al die kneuzen nog die een topic openen over hoe het was :S (denken dat ze de eerste zijn die op dat idee komen)

En vergeet vooral niet de rest die loopt te mekkeren over of er al livesets te downloaden zijn :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vorige keer Gelrdedome was Tiesto, ook zo bagger, denk dat ik maar niet meer naar Arnhem ga

Tiesto... Dan noem je ook iemand pffff
[img width=23 height=16 cacheid=0008f786001944817c1dd5dc1a00bef1b7]http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e055.gif[/img]
[img width=35 height=30 cacheid=000851af001944862b49dd5a1a00bef1b7]http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c035.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
BAL bla bla peop schijt en hoe wa'st dan??

Waarschuw beheerder
Evn kort maar krachtig voordat ik mijn bed induik:

Van de sfeer heb ik niet veel meegekregen, omdat ik voornamelijk backstage op het podium stond. De DJ's (Darkraver, Pavo, Gizmo, enz) zorgden wel voor een leuk sfeertje aldaar op het podium.

Het wegvallen van het geluid tijdens de battle Pavo - Luna kwam omdat ze elkaar niet konden zien. Pavo dacht dat Luna een plaat zou straten, Luna dacht hetzelfde van Pavo.....Ruffian ving het wel mooi op, maar Pavo was er toch wel goed pissig over.

De lichtshow bestond, zoals we van Q-Dance gewend zijn, uit een aantal alleraardigste lasers. Het decor zag er ook erg vet uit (enorm veel spiegels en discobollen). Helaas was het achterste deel van het stadion afgeschermd met doeken, om zodoende toch een beetje een gevuld stadion te kunnen krijgen.

Het geluid was wel aardig, maar kon naar mijn mening een tikkeltje harder, vooral omdat alleen bij het podium vooraan boxen hingen. Helaas werd de hardstyle op een gegeven moment erg eentoning, constant dezelfde drums en kicks. Het hardcore gedeelte aan het einde van de avond vond ik persoonlijk niet zo geweldig (veel oude, overbekende nummers).

Conclusie: Een leuk feestje, stadion aardig gevuld, organisatorisch tip-top in orde, maar echt bijzonder was het niet.

Waarschuw beheerder
Nou het was echt weer een Arnhems feestje hoor....
hele jonge ondercover wouten in partykleding die systematisch iedereen af gingen om te vragen of je een pilletje voor ze zou hebben.....
Bij mij 2 verschillende, de eerste zei ik nee weet niks, en bij de 2e zei ik het gewoon "jij bent echt wel een wout, volgens mij is dit uitlokkerij en is dat in nederland nog steeds verboden"

"niet zo bijdehand doen en doorlopen"
Waarschuw beheerder
donateur
Niks gemist dus als ik t zo lees :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me grandioos vermaakt! Ik ging er met niet al te hoge verwachtingen heen, mede door al die gratis kaarten enzo.

Maar serieus, dat heeft de sfeer niet nadelig beinvloed, ik heb het erg gezellig gehad en het zat in mijn ogen allemaal perfect in elkaar!

Alle negatieve reacties voor en na het feest maken niets meer uit, ik geloof dat hij de avond van zijn leven heeft gehad en dat heeft hij ook verdiend.

Conclusie: ik heb genoten! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Onverwacht echt een topnacht gehad :yes: Geluid was niet helemaal top, zeker op het vip-deck niet dus vooral veel in de zaal gestaan en me erg goed vermaakt :yes: werd gelukkig veel oudere hardstyle gedraaid (toen er nog goede productie uitkwamen) de show loog er bovendien niet om :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ik er niet bij was :(

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt heel goed vermaakt :D Ik had dat niet echt verwaccht, maar achteraf wel heel blij met m'n gratis kaartje. Anders was ik niet gegaan, maar dan had ik wel een top avond gemist :)

T was (y)
Waarschuw beheerder
donateur
2e tussenstand:

waardeloos 2

slecht 7

ok 14

goed 52

geweldig 44
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt een heerlijk feestje heb me prima vermaakt..
Was heel gezellig en werd lekker gedraaid.. Pila begon al lekker.. En de opkomst van Luna was ook erg gaaf..
En de laatste 1,5 uur nog lekker ff geknald!! :bounce:
In 1 woord: GOED!! :yes:
Waarschuw beheerder
Tsja.. kort maar krachtig: dik vet feest! :jaja:
Waarschuw beheerder
Ben 2x in Arnhem wezen feesten , en alle 2 de keren was het niet normaal wat ze daar aan politie en security inzetten :S
complete politie koorps van arnhem en omstreken staat er :S

controleren ok das normaal , maar ze kunnen het ook overdrijven :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, afgezien van het TMF-publiek, het zachte geluid, de verkleinde indeling, die kut-hardstyle....was het de laatste uurtjes prima te doen....er werd lekker hard gedraaid, mooie ouwe klappers, veel kinderen waren inmiddels opgehaald door pa of ma en het geluid was iets opgeschroefd!

Ik ga nu ff lekker een opdracht afmaken voor de studie....heb er veel zin in!

greetZ

Waarschuw beheerder
hehehe
Waarschuw beheerder
Gisteren toch maar besloten om ff te gaan kijken bij Luna in Gelredome.

Tot een uur of 4-5 perfect vermaakt ondanks dat 't niet echt mijn muziek was (wist ik van te voren )

Een vriend van mij had zijn telefoon in een kluisje neergelegd omdat hij geen zin had om hem mee te slepen. Toen hij rond een uur of 4-5 zijn telefoon wilde halen om alvast even te bellen wat de plannen voor na het feest zouden gaan worden, mocht hij er ineens niet meer in

Hij was niet de enige, er stonden nog veel meer mensen te wachten op vrienden en bekenden omdat zij ook de zaal niet meer in mochten omdat ze even naar de kluisjes waren geweest....

Toen ik gebeld werd dat die vriend van mij er niet meer in mocht ben ik gelijk naar de beveiliging gelopen om opheldering te vragen...

Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je even wat uit je kluisjes haalt? Daar zijn die dingen toch voor? Of denk ik nu raar?

Daarnaast stond nergens aangegeven dat je niet naar je kluisje toe zou mogen. Zelfs nadat die vriend van mij aangaf even zijn telefoon te gaan pakken waarschuwde de beveiliging hem niet

Het enige antwoord wat ik kreeg was: "het is gewoon een regel en daar houden wij ons aan"

Op de vraag of ik hun leidinggevende kon spreken krijg ik het antwoord: "nee dat kan niet, hij zegt toch hetzelfde"

De gene die, die kromme regel heeft bedacht heeft mijn avond in ieder geval zwaar verneukt! Doordat die vriend van mij niet meer naar binnen mocht, moest ik dus ook wel naar buiten.. (ik kon hem moeilijk een paar uur laten wachten!) Echt klote als je, je helemaal heb ingesteld om nog en paar uur te feesten en dan ineens zonder echte reden op straat staat!!

Ik heb en mailtje gestuurd naar Q-dance waarin in vraag om hun reactie hierop, want ik voel me aardig genaaid!! €45 betalen om een paar uur voor het einde zonder reden naar buiten te moeten vind ik toch net iets te ver gaan!!!

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Waarschuw beheerder
Ik zou me sowieso genaait voelen als je voor dit feest 45 euro hebt betaald ! daarby moet ik zeggen dat het al wel bekend was dat je niet bij je kluisje zou kunnen tussendoor, dat hadden ze voor het feest al bekend gemaakt. Misschien dat ze het op het feest zelf ook wat beter hadden kunnen aangeven dan, kan me alleen niet voorstellen dat dat dan nergens stond, maarja het blijft kut idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mark op zondag 22 mei 2005 om 10:27:
...niet meer terug vanaf kluisjes...

Zelf ben in hier niet geweest maar wel op andere feesten (van id&t), op Innercity en Trance Energy was het ook zo als je tijdens het feest naar de kluisjes wil mag je niet meer terug. Ik had toen hetzelfde: op TE had vriendin haar tel in kluisje gelaten maar ik wist dat je dan niet meer terugmocht dus ik maar gewoon beetje rondlopen tussen de areas tot ik haar vond ....
Maar idd wel rare regel denk dat het komt omdat ze de kaartjes meteen al innemen als je binnen komt en je dus geen 'bewijs' meer hebt als je weer erin wilt. Ze aouden daarom denk ik ook hoekje van kaartje af moeten scheuren of een stempel op je hand moeten zetten is op veel popconcerten wel gebruikelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, ik was gratis binnen, en dat is maar goed ook, want betalen voor dit feest was echt zonde geweest...

Ik en me maatje vroegen aan veel mensen of ze hadden betaald...allemaal verbaasde reacties dat ze natuurlijk gewoon betaald hadden....stonden wel ff te kijken als ik vertelde dat er super veel mensen gratis naar binnen mochten :)
Waarschuw beheerder
:) Wat een ongelooflijk kutfeest als ik dit zo hoor.... en die security :S

Ben ik even blij dat ik de hardstyle al ruim een jaar gedag heb gezegd 8)
Waarschuw beheerder
Nou ik heb het echt helemaal top gehad!
Veel leuke mensen leren kennen, de hele nacht staan dansen en staan genieten van alles!!
Waarschuw beheerder
Ik zou me sowieso genaait voelen als je voor dit feest 45 euro hebt betaald ! daarby moet ik zeggen dat het al wel bekend was dat je niet bij je kluisje zou kunnen tussendoor, dat hadden ze voor het feest al bekend gemaakt. Misschien dat ze het op het feest zelf ook wat beter hadden kunnen aangeven dan, kan me alleen niet voorstellen dat dat dan nergens stond, maarja het blijft kut idd.

Een bordje bij de uitgang en je had mij niet horen klagen... je kan er als organisatie niet verwachten dat je met alleen vooraf aankondigen iedereen bereikt
Waarschuw beheerder
Ik vond het een super feestjuh! Die Luna heeft er wel ff wat van gemaakt... Voor de rest:
-Hoe was de sfeer?

Prima...gezellig,leuke mensen,geen rare dingen meegemaakt (ruzie's enz)...alleen beetje raar van die security mensen dat die door het publiek moesten lopen... Ga dan under-cover lekker :bounce:

Goed,begon beetje zacht,maar heb de laatste tijd gemerkt dat dat over al zo is... (mn oren beginnen nu wel beetje te piepen...hehehe)

Lichten, had in het begin echt zo iets van mja ok...lekker simpel. Lasers waren nog nie aan :S vuurwerk :S
Maar toen kwam Luna en het feest ging helemaal los. Vette Lasers (binnenkort misschien nog wel eigen gemaakte foto's/filmpjes online ergens...). Vuurwerk...hehehe dat was wel ff schrikken...vette warmte dr van af... Maar echt gaaf, Luna die uit de lucht komt met 2 van die vuurwerk stokken.

Was gewoon geslaagd...

Was ik dr heen geweest als ik had moeten betalen...???
JAH ECHT WEL,had dit nie willen missen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 04:17:

Hoezo:S

Jij was toch diegene die drugs meenam???

Het is bekend dat men in Arnhem wel heel fanatiek tegen drugs is, maar als je gepakt word is het toch echt je eigen schuld.
Pfff word altijd zo moe van dit soort figuren. "Ik reed 170 en kreeg een boete. kut politie"

Verder heb ik zo te lezen helemaal niks gemist:D

Waarschuw beheerder
nadat er een mega foutje kwam van pavo & luna ging voor mij ut feesie echt los

DHHD: LIVE :respect:
TEAM - WESTSIDE :respect:

die waren heel; erg gaaf :D

laatste 5 kwartier hadrcore geloofk, dat was aardig doorbeuken :bounce:

verder was ut een geslaagd feestje, jammer alleen van de weinige wc's

Waarschuw beheerder
maar was het ongeveer te vergelijken met qlimax afgelopen keer???

Waarschuw beheerder
volgend jaar one man show 2?? ;)

Waarschuw beheerder
maar was het ongeveer te vergelijken met qlimax afgelopen keer???

voor mij iidgeval niet! Dit is een hele andere show!
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaanse Vlieg:hyper: op zondag 22 mei 2005 om 11:48:
vond het wel ff lachen maar om 3 uur had ik het wel gezien

toen begon t net vet te worden :yes:

punk panani ofzoiets vet nummer
Waarschuw beheerder
donateur
Q-Dance man is ook weer thuis :D

ik vond het een vet feest!!! goeie muziek, nix van opstootjes gemerkt en/of gezien.
Waarschuw beheerder
nee khep ook geen opstootjes of iets gezien, lekker de ruimte gehad om flink los te gaan!

alleen die fakking naaiers:@ water in kartonnen bekertjes :no: echt fucked op, dus ben maar aan de smirnoff gegaan, ook wel lekker
Waarschuw beheerder
geweldig feest :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig,het was een tijd geleden dat ik de hele avond uit mijn naat ging,dit was echt grandioos,was niet te druk,het geluid was qua volume goed voor elkaar :) en de platen waren goed,echt een top avond gehad (Y)
Waarschuw beheerder
Zo te lezen zijn de meningen aardig verdeeld ... Nou, ik ben uiteindelijk niet gegaan, maar hoop dat mijn vriendjes en vriendinnetjes het goed naar hun zin hebben gehad :)

Waarschuw beheerder
ja was leuk !

vooral DHHD en laatste 1.5 uur ..

ga nu maar es slapen ...

laters ...
Waarschuw beheerder
Hahah jah idd BAD DREAMS :Respect:
net als brennan and heart - we are possesed! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t superleuk!! Heb t echt heerlijk gehad weer een avondje los.. Van geen opstootjes of security last gehad.. (heb toch vaak t idee dat ze gewoon hun werk doen mbt drugs enzo.. en dat je je er alleen aan ergert als je zelf gebruikt hebt en dus zenuwachtig van ze word, spreek uit ervaring)

Vond t goed in elkaar zitten, geluid was goed, decoratie was mooi en ik vond de gasten leuk. Hardcore trok ik alleen niet meer zo ivm zere voeten. Jaja mama word oud hahaha...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had er niet veel van verwacht....maar het is uiteindelijk echt een super feestje geworden. Wilde eigenlijk wel wat eerder naar huis, maar ja als ze bad dreams, name of my DJ, hardcore motherfucker en Take a moment of silence gaan draaien. Tja dan MOET je nog ff blijven.
Waarschuw beheerder
Paranoide Security m.b.t. Drugs ... div mensen werden gelijk half gestript als ze ook maar verdacht werden.. en omsingeld door 4 man security ...

Daar was ik er dus een van stond je daar !!

Waarschuw beheerder
Het was echt super, alleen jammer dat ik zo moe was. Ze draaiden echt goed vond ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van E.V.A.N. op zondag 22 mei 2005 om 13:17:
Paranoide Security m.b.t. Drugs ... div mensen werden gelijk half gestript als ze ook maar verdacht werden.. en omsingeld door 4 man security ...

En terecht.... drugs are bad....
Waarschuw beheerder
donateur
pfff was weer gezellig :D

Waarschuw beheerder
Ik denk dat Luna de lachende derde is in dit verhaaltje :D
Niks 5.000 bezoekers, maak daar maar 16.000 van zoals op de portofoons van de beveiliging gehoord!
Hij heeft alle geruchten mooi de kop ingedrukt door een
mooi feestje neer te zetten! En dat hij het naar z'n zin had was goed te zien.

Wat ik jammer vond is dat er weinig tot geen Techno is gedraaid? En dit is toch wel iets waar Luna redelijk goed in is.

De drummer was wel grappig, maar dit haalt echt de snelheid uit de muziek.

Geluid was matig, had wel ietsjes harder gemogen.
En idd werd het op een gegeven moment eentoning (vervloekte Jump)

Al met al een leuk feestje (y)
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 09:23:
Tiesto... Dan noem je ook iemand pffff

Maar die krijgt tenminste 3x 25000 binnen! Gister was er nog niet eens een half gelredome gevuld!
Waarschuw beheerder
Was Echt Topp avond Lekker gestamp!!

Waarschuw beheerder
donateur
was zeker wel een vet feestje, alleen jammer dat de zaal nooit echt losging, de meesten stonden maar n beetje te kijken...

Waarschuw beheerder
jump is de bom
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 13:35:
Maar die krijgt tenminste 3x 25000 binnen! Gister was er nog niet eens een half gelredome gevuld!

Misschien omdat trance een meer internationaal produkt is?
Misschien omdat trance dus wat meer toegankelijk is?

Hardstyle is echt nederlands en gaat nu een klein beetje doorkomen in andere landen..

Desalniettemin heb ik me super vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
ik begrijp niet goed waarom Luna geen Gelredome kan vullen...het barst hier in NL toch van de hardstyle fans?

not me...maar dat maakt niet uit... :)
Waarschuw beheerder
Ik ben net wakker. Als ik aan gisteren terug denk krijg ik weer kippenvel momenten. Man wat een show, super.

Ik heb vanaf de 1e minuut alleen maar lopen genieten. Aankleding was super, geluid stond goed hard. Enig minpuntje waren de wc's. Ver weggestopt, maar goed als dat het enige is... ;-)

Heb me zo goed vermaakt dat ik zelfs op hardcore heb staan dansen. Iets wat ik normaal nooit doe. Maar alleen Luna krijgt mij zo gek (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 09:35:
Nou het was echt weer een Arnhems feestje hoor....
hele jonge ondercover wouten in partykleding die systematisch iedereen af gingen om te vragen of je een pilletje voor ze zou hebben.....
Bij mij 2 verschillende, de eerste zei ik nee weet niks, en bij de 2e zei ik het gewoon "jij bent echt wel een wout, volgens mij is dit uitlokkerij en is dat in nederland nog steeds verboden"

"niet zo bijdehand doen en doorlopen"

Ben gvd niet eens binnen geweest:S
Ik kwam m'n auto uit en kon gelijk even mee met zo'n paardelul.Die vond dat ik me verdacht gedroeg omdat ik
ff stond te pissen achter de bosjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb me wel vermaakt :D
maar had beter verwacht
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwollywood op zondag 22 mei 2005 om 13:58:
de wc's. Ver weggestopt, maar goed als dat het enige is...

Er waren er boven bij de kiosken nog meer waar je zo naar binnen kon wandelen hoor :)
Waarschuw beheerder
[toevoeging]
Ik heb ook veel mooie dames gezien daaro zeg:| woo :kwijl:
Waarschuw beheerder
was wel een leuk feessie

Waarschuw beheerder
ik vond het een zeer matige avond!
pitch stond tot uur of 3 echt ernstig laag, ik heb te weinig nieuwe nummers gehoord en volgens mij begrepen een hoop mensen niet dat je naar een feest komt om te dansen:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanielV op zondag 22 mei 2005 om 14:12:
[toevoeging]
Ik heb ook veel mooie dames gezien daaro zeg woo

Ik heb ook weer genoten van al het vrouwelijk schoon dat aanwezig was :)
Waarschuw beheerder
Ik heb me zeer zeker vermaakt! Bovenin op de stoeltjes bij VIP area was het geluid eerst vrij zacht... later op de avond viel het wel mee.

Voor de rest goed uit m'n dak gegaan!!! :bounce:

Niet betaald voor m'n kaartje, maar had het er wel voor over gehad. (Y)

Waarschuw beheerder
was was die drummer nou eigenlijk???? vond deze set een beetje tegenvallen, maar pavo maakte 't weer meer dan goed!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Een bordje bij de uitgang en je had mij niet horen klagen... je kan er als organisatie niet verwachten dat je met alleen vooraf aankondigen iedereen bereikt

Dat stond aangekondigd op de site van Q-Dance en in hun nieuwsbrief, dat er geen garderobe was, maar alleen kluisjes. Daar stond ook bij dat je tussendoor niet naar de kluisjes toe kon gaan. (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L-inda-Mix op zondag 22 mei 2005 om 14:31:
Dat stond aangekondigd op de site van Q-Dance en in hun nieuwsbrief, dat er geen garderobe was, maar alleen kluisjes. Daar stond ook bij dat je tussendoor niet naar de kluisjes toe kon gaan.

Maar ik kan me heel goed voorstellen, dat mensen die site dus niet hebben gezien;)

En dat het dan niet aangegeven is in het GELRE zelf... dat is gewoon slecht toch!?

Waarschuw beheerder
Ik heb een perfecte nacht gehad:jaja:

Zo genoten van muziek,peeps,sfeer alles.

Was ook niet stampvol,waardoor je lekker de ruimte had:bounce:

Luna:respect:

Waarschuw beheerder
Ik moest werken bij de wc's, dat was op een gegeven moment een chaos waardoor het niet veilig was meer en toen zat me tijd er op.

om 1.30 ging ik lekker los, het hele gebouw kunnen zien,van vip tot artiesten, dankzij een bandje die ik had :)

Qua muziek vond ik het wel meevallen, veel gouwe ouwe nummers. Opzich wel leuk maar had iets anders verwachten voor zover ik iets kon verwachten. Moest ik niet werken was ik ook niet gegaan.

MINPUNT: DE WC"s 8)

Pluspunt: De vip ruimte en het eten daar.

Paar partyflockers gezien.

Kater.

Kut.

Blij dat het me geen tot weinig geld heeft gekost.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
welke hals uit flagedde neemt er nou 64 pille mee en word dan ook nog is aangehouden :) :)

Waarschuw beheerder
Hahaha die beveiling zat me een partij te jagen op de heren wc. Steeds onder de hokjes kijken enzo. Heb veel mensen afgevoerd zien worden, ze hielden zelf een tussenstand bij, gekke turken ;)

Waarschuw beheerder
Politie houdt 46 mensen aan bij dance-feest
22 mei 2005, 14:18:00

ARNHEM (ANP) - De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag 46 mensen aangehouden tijdens dance-feest Luna in het Gelredome in Arnhem. In veel van de gevallen ging het volgens de politie om drugsbezit. Agenten namen onder meer XTC-pillen, amfetamines, cocaïne en GHB in beslag.

Een 19-jarige man uit Vlagtwedde had de grootste hoeveelheid harddrugs bij zich (64 XTC-tabletten). Een 24-jarige man uit Uden kreeg de hoogste boete van 400 euro voor zijn drugsbezit.

De Haagse hardstyle-dj Luna stond zaterdag voor een 'one-man-show' in het Arnhemse Gelredome. Hij is daarmee de eerste na Tiësto die in zijn eentje 25.000 mensen trakteerde op een nacht vol dance.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 13:28:
Ik denk dat Luna de lachende derde is in dit verhaaltje
Niks 5.000 bezoekers, maak daar maar 16.000 van zoals op de portofoons van de beveiliging gehoord!
Hij heeft alle geruchten mooi de kop ingedrukt door een
mooi feestje neer te zetten! En dat hij het naar z'n zin had was goed te zien.

Vind ik niet gek als er duizenden kaarten gratis zijn verstrekt
Waarschuw beheerder
donateur
De Haagse hardstyle-dj Luna stond zaterdag voor een 'one-man-show' in het Arnhemse Gelredome. Hij is daarmee de eerste na Tiësto die in zijn eentje 25.000 mensen trakteerde op een nacht vol dance

welke journalist kan hier niet tellen? :P

ik vond het erg jammer dat een groot aantal zaken niet goed geregeld zijn door Q-dance. De kwaliteit/kwantiteit was niet meer zoals ik het gewend ben. Chaos bij de toiletten aan het begin van de avond. Er was echt amper nog iets te koop bij de bar. Heel veel soorten drank waren vroegtijdig uitverkocht. Het geluid viel een paar keer uit? En volgens mij had Luna wat moeite met de decks, ik heb hem veel fouten horen maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 15:00:
De Haagse hardstyle-dj Luna stond zaterdag voor een 'one-man-show' in het Arnhemse Gelredome. Hij is daarmee de eerste na Tiësto die in zijn eentje 25.000 mensen trakteerde op een nacht vol dance.

lijkt me sterk!
Waarschuw beheerder
Ik vond de 'live act' van HET POTJUH MET VET!
van Lily en Kim wel heel erg gaaf ;)
Waarschuw beheerder
donateur
pluspunten:
- geen ruzies gezien
- de 2 laatste plaatjes van de avond :bounce:
- VIP ruimte was (y) (al mocht daar van mij ook wel wat rustigere muziek gedraaid worden, er was danste toch geen kip en iedereen zat er te chillen)
- lichtshow en vuurwerk goed verzorgd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op zondag 22 mei 2005 om 15:03:
Chaos bij de toiletten aan het begin van de avond

Het moment waarop mensen bepaalde zaken op gaan diepen vanuit bepaalde plekken. En zeker in Arnhem is het verstandig dat niet in de zaal te doen:D

Niet dat de wc een garantie voor succes is:(

Waarschuw beheerder
veel foto's op http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990, ziet er wel leuk uit, maar het is bij lange na niet qua decor als qlimax..jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook weer onder de levenden :D
Heb niks gemist dus als ik het zo lees :)
Waarschuw beheerder
AquaDiGio:

Haha weet je hoeveel kaarten er weggegeven zijn dan, geloof mij dat zijn er heeeeeeeeeeel erg veel geweest! kaarten werden tenslotte niet voor niks voor 15 euro en soms voor nog minder aangeboden op marktplaats, ja zo krijg ik de tent ook vol.

V-Noize.. Wrote:

Misschien omdat trance een meer internationaal produkt is?
Misschien omdat trance dus wat meer toegankelijk is?

Hardstyle is echt nederlands en gaat nu een klein beetje doorkomen in andere landen..

Bullshit... als er iets toegankelijk is is het wel Hardstyle en dat handjevol buitenlanders die naar tiesto kwamen zullen het verschil ook niet hebben gemaakt...

En die journalist weet ook niet waar de over lult, er waren dus 16.000 man waarvan enorm veel gratis kaarten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kwamen aan daaro werden meteen meegenomen en moesten helemaal naakt en werd bij mij niet gevonde gelukkig:d
me maatje werd gepakt en kreeg boete van 450 euro

dus was echt top avond daaro :/
Waarschuw beheerder

Whehe dat heb je goed gezegd (Y)

Waarschuw beheerder
Echt een goed feest :)
Security was ook wel aardig :) We zaten een jointje te draaien bij de VIP, en kwam er 1 naar ons toe en vroeg aan ons of wij hem wilde afdraaien en in een pakkie sigaretten wou doen want als de mobiele team ons zag dan zou we uitgeknikkerd worden. Vond het wel relax :)

Luna, je heb het geflikt :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meester apc op zondag 22 mei 2005 om 15:29:
kwamen aan daaro werden meteen meegenomen en moesten helemaal naakt en werd bij mij niet gevonde gelukkig

Waar stop jij je shit in godsnaam??

Waarschuw beheerder
blij dat ik er niet was pffffff
hoor het al weer

Artiest Shifter
Waarschuw beheerder
het was gewoon geweldig. punt!
Waarschuw beheerder
was echt een GRUWELIJK feesie :respect:luna:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wennemans op zondag 22 mei 2005 om 15:59:
Waar stop jij je shit in godsnaam??

nou je moest alles uit doen en toen in me onderbroek liet zakken toen pakte ik het pakje in me hand en hij zag dat niet dus

en mocht me weer aankleden en deed hem gewoon weer terug in me onderbroek :d

Waarschuw beheerder
Wie was die drummer nou? Ik hoor aan alle kanten verschillende namen. Ik dacht dat Sesar Zuyderwijk was.
Waarschuw beheerder
donateur
k vond het een (y) avond..,alleen wel erg druk :S ..... had het rustiger verwacht..
Waarschuw beheerder
de muziek was super!!! De sfeer was lekker...

alleen de drummer hadden ze weg mogen laten!

Super feestje....
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig geweldig Geweldig geweldig Geweldig geweldig :D(Y) Luna & his team :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 16:20:
Wie was die drummer nou? Ik hoor aan alle kanten verschillende namen. Ik dacht dat Sesar Zuyderwijk was.

volgens mij was het die gast van DHHD..trilok of chiren..
dus niet jamie van di-rect :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van meester apc op zondag 22 mei 2005 om 16:18:
nou je moest alles uit doen en toen in me onderbroek liet zakken toen pakte ik het pakje in me hand en hij zag dat niet dus

ik had tegen die gast gezegd dat ie in de stront kon zakken, dit soort dingen mag niet eens!

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Team Westside / Luna / DHHD :respect:
heb flink staan :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
topfeest gehad :respect:
de hele nacht gezellig vooraan (daar was zelfs meer ruimte dan verder naar achter) vrolijke mensen, heb me erg goed vermaakt (y)

Waarschuw beheerder
ik vond het vet B)
Waarschuw beheerder
IK vond het echt waanzinnig!! sfeer was goed! mensen waren goed! en de muziek was ultiem! heerlijk staan te beuken daar! :bounce:

Fantastisch! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Defcore op zondag 22 mei 2005 om 07:56:
3 vragen;

-Hoe was de sfeer?

Sfeer vond ik (y), geen vechtpartijen gezien. Voorin ging iedereen toch wel redelijk los.
Geluid viel me reuze mee, heb een hoop slechte verhalen gehoord maar het stond vrij hard. Na het foutje in de battle tussen Pavo en Luna werd het in ene nog harder gezet. 8)
Show was ook (y), podium zag er gelikt uit, de lasers waren :kwijl: en mijn oren piepen nog van het vuurwerk aan het begin. :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 09:28:
Het wegvallen van het geluid tijdens de battle Pavo - Luna kwam omdat ze elkaar niet konden zien. Pavo dacht dat Luna een plaat zou straten, Luna dacht hetzelfde van Pavo.....Ruffian ving het wel mooi op, maar Pavo was er toch wel goed pissig
over.

Beetje stom dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben. :X Maar goed, foutje is menselijk. Dit was trouwens Luna zijn ergste nachtmerrie dus hij zal er ook niet blij mee zijn geweest.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 10:20:
Ach, afgezien van het TMF-publiek, het zachte geluid, de verkleinde indeling, die kut-hardstyle....was het de laatste uurtjes prima te doen....er werd lekker hard gedraaid, mooie ouwe klappers, veel kinderen waren inmiddels opgehaald door pa of ma en het geluid was iets opgeschroefd!

Als je niet van hardstyle houdt waarom ga je dan in godesnaam naar dit feest toe? Het is algemeen bekend dat Luna voor 90% hardstyle zou gaan draaien dus dan moet je ook niet gaan lopen zeuren. :frusty:

Uitspraak van Linda :bounce: op zondag 22 mei 2005 om 11:07:
Vuurwerk...hehehe dat was wel ff schrikken...vette warmte dr van af... Maar echt gaaf, Luna die uit de lucht komt met 2 van die vuurwerk stokken.

Wil niet lullig doen maar hij kwam uit het podium en werd toen omhoog gehezen. ;)

Goed, nu even mijn mening over het feest.
Ik heb me echt prima vermaakt al was ik helaas erg moe dus heb niet echt zoveel staan :bounce: als dat ik gewild had. Maar toch af en toe effe flink losgegaan en voor de rest wat rustiger aangedaan. De sfeer was (y), het geluid viel me 100% mee na de verhalen die ik voorheen hoorde over het Gelredome, alles was goed geregeld vond het alleen een beetje druk voorin.

Luna draaide weer is super. :respect: Veel oude, bekende nummers gehoord. Vond het vooral erg leuk dat hij 30 min weer eens gedraaid heeft. Blijft een lekker nummer, ben echt helemaal losgegaan. Vond dat met die drummer wel leuk gedaan. Er werd bijna niet op gedanst maar ik was eigenlijk meer aan het luisteren en kijken wat er gebeurde. Heb alleen nog steeds geen flauw idee wie die gast was. :/ Het laatste uurtje hardcore was echt super. Goede oefening voor volgende week. Had echt moeite om stil te blijven staan dus met veel pijn en moeite toch nog flink staan :bounce:. Vond het echt een top feest maar het was jammer dat ik er niet echt 100% van kon genieten. Hopelijk volgend jaar een herkansing. O:) O:) Maar dan wel weer in de HMH want ik was pas om 10 uur thuis dankzij de k*t NS die weer is aan het kloten waren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 22 mei 2005 om 17:48:
want ik was pas om 10 uur thuis dankzij de k*t NS die weer is aan het kloten waren.

was pas rond 11.00 thuis... tyfus NS met hun bussen en omleidingen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Three op zondag 22 mei 2005 om 17:52:
was pas rond 11.00 thuis... tyfus NS met hun bussen en omleidingen...

Wij zaten al in de rechtstreekse trein naar Amsterdam toen bij Utrecht bleek dat er een wisselstoring was en we eruit moesten omdat de trein niet verder reed. Lag net lekker te :Z :Z. Kwartier a twintig minuten op de station rondgehangen voor die andere trein. :[ :[
Waarschuw beheerder
donateur
Vond met name het einde vet!!!!!

De enige echte afsluiter GELEIHOOFD!!!!!!!!!

:respect: voor Luna afsluiten met de enige echte

:respect:
Waarschuw beheerder
heb me goed vermaakt

erg gezellig!!

het geluid was bagger!!

we waren met een leuke groep echt toppie!!8)
Waarschuw beheerder
ik heb me super vermaakt :d:d
sfeer was goed(Y)
muziek ook, lekkere hardstyle en jump nummers gehoord :YES:

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal (y)

Heeft ie goos toch maar ff geflikt hoor!! :respect: LUNA :respect:

Lkkr nog met me OLDietjes staan :bounce:

Was weer gezellie met jullie meiden!! Op naar Defqon!! :bounce:

Owja Danny, ook weer erg (y) dak je weer gezien heb!! Jij ook tot Defqons!!! :hug:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het was heeeeeeeeeeelemaal top :D:D:D zooo echt super (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
viel me ook heel erg tegen!
was gewoon veel te druk!
waarom in godsnaam die hal kleiner maken:S:S

veel te druk aan de bar
geluid was kut
muziek ging wel, maar veel teveel pauzes ertussen, en te vaak de muziek stop!

nee dit feest was na lange na niet te vergelijken met X-qlusive luna!
dat was gewoon een mega vet feest
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Was zeker geen verkeerd feest. Het geluid?? Tja heb wel eens slechter meegemaakt in het Gelredome. Maar ze hadden idd nog wel wat speakers achter kunnen plaatsen zodat het geluid niet alleen van voren kwam.

Van die security echt absoluut geen last gehad.zag ze af en toe wel in groepen door het het gelredome maar daar is ook alles mee gezegd, hou zwaar je ook van de kaart was ze liepen me gewoon steeds voorbij. En politie tja wel gezien maar ook geen last van gehad.

De sfeer, tja was best gezellig, aantal pf-ers ontmoet, was gezellig mensen!!! Het was wel een moeilijk publiek trouwens want veel mensen stonden stil en te kijken aar wat er gebeurde ipv te dansen, maar ja ik maak me eigen feestje.

Het decor vond ik niet zo heel bijzonder. Om maar even te vergelijken met Qlimax, dat decor was echt vele malen mooier, maar ondanks dat nog altijd niet slecht.

Kortom zeker geen slecht feest. Heb ze vele malen erger mee gemaakt. Voor mij gewoon een lekker feest waar ik lekker los ben gegaan. Op naar Defqon
Waarschuw beheerder
helaas dat de zaal zo klein was..maar goed beter als hele zaal waar je overal lege plekken krijgt..

relaxte nummers gedraait en mooie show :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
en 3/4 van de zaal stond constant stil!
was ook totaal geen sfeer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Check da Tekniq op zondag 22 mei 2005 om 15:27:
en dat handjevol buitenlanders

ik vond die chinezen vooraan bij het podium waarvan er een paar helemaal losgingen en een paar net een stel 72-uurvastgezeten bootvluchtelingen waren nog 't allermooist :D
Waarschuw beheerder
Haha al die zwartkijkers aan het begin van t forum hebben weer es ongelijk, het feest was super, goeie muziek, vette show en een supersfeer.
Mensen die lopen te zeiken over Luna kunnen alleen maar mensen zijn die niet heen zijn geweest (geen geld, geen zin, mag niet van ouders enz.)
Wat de WC's betreft vond ik het wel chill dat ze buiten stonden, de pis van de mensen die toch niet konden wachten op hun beurt en dus tegen het hek gingen pissen, liep lekker weg naar buiten, waardoor de vloer binnen droog bleef (dus niet tot je enkels in de pis :P)
En over drugs kan ik maar een ding zeggen, NEEM DIE TROEP DAN OOK NIET MEE, dan kan je nix gebeuren, ik heb weer een avond overleefd zonder al die bende.

De muziek en het geluid vond ik prima, luna en zn maten draaiden een hoop geile stampnummers, en de laatste 5 kwartier waren ook nice (nog ff alles gegeven op t laatst)

Al met al ben ik blij dak heen ben gegaan, het was zeker weer de moeite waard!!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het weer een topfeestje! Heb me uitermate goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Davidus op zondag 22 mei 2005 om 18:35:
En over drugs kan ik maar een ding zeggen, NEEM DIE TROEP DAN OOK NIET MEE, dan kan je nix gebeuren

:respect: Eigen risico dus moet je ook niet zeuren als je gepakt wordt.
Waarschuw beheerder
Dit was weer he-le-maal top! :respect:

Sfeer was (y)
Geluid viel reuze mee.. Had van een stadion slechter verwacht

Heerlijk gestampt :bounce:
Waarschuw beheerder
ik vond het een super feest op 1 minpuntje na dat ik gepakt ben met ghb en speed 285euro boete ka*ker politie

Waarschuw beheerder
hihi
Waarschuw beheerder
Ik vond het weer een topfeestje! Heb me uitermate goed vermaakt!

hey janine ook weer wakker ;) ja was erug gesellig gister!!
nu maar ff kijke of de foto s leuk zijn geworde :D

Waarschuw beheerder
Luna was ronduit goed....ik ben zker van de techno afdeling...maar af en toe een hardstyle feest vind ik heerlijk...Luna was ook een uitstekende keuze(thanx jana)

de sfeer zat er goed in,iedereen was super gezellig(komt ook natuurlijk door bepaalde vitamines ;) )
En idd heel veel oude bekende nummers waar ik weer kippenvel van krijg!!!!!

Waarschuw beheerder
pfff kut zeg. De hele dag op marktplaats en pf naar kaartjes lopen zoeken allemaal vreemde lui gebeld. Uiteindelijk maar op goed geluk naar gelredome gereden. Daar een uur lopen tobben zullen we wel zullen we niet dat kaartje van die vage gast kopen. uiteindelijk wel kaartjes gehaald. Wij naar binnen. Krabt er eentje effe aan zn enkel en ja hoor hij mocht mee het hokje in...

Nou er zaten wel 2 knakkers in. Kaartje in kunnen leveren konden we dus alsnog naar huis. Begint het ook nog te plenzen als een gek, we konden de auto niet meer vinden. Eindelijk de auto gevonden kan je nog een half uur rondrijden om er weer uit te komen...

Ik vond het geweldig.. :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davidus op zondag 22 mei 2005 om 18:35:
En over drugs kan ik maar een ding zeggen, NEEM DIE TROEP DAN OOK NIET MEE, dan kan je nix gebeuren, ik heb weer een avond overleefd zonder al die bende.

Voelde je je ook zo bijzonder dat je niets had gebruikt? O:) :vaag: (Niet dat ik verder last heb gehad van mensen die wel dr vitamine hadden ingenomen ofzo :))

Toen we binnen kwamen vroeg die gast: mag ik je fouilleren? Ja hoe ist nouw? daar word je toch voor betaald of ben ik nou gek? Nja toch erg vriendelijk van m haha. (zelfde mee gemaakt op Qlimax vorig jaar;''mag ik ff in je tasje kijken?'')

Voor de rest vond ik dat t geluid wel wat harder kon. De show zelf vond ik wel vetjes. Drummer hadden ze mogen skippen. Leuke sfeer, veel grappige mensen enzo.

Team Westsite :respect:! Erg lekkere afsluiter!

Twas n goed feest maar zeker niet vergelijkbaar met Qlimax o.i.d. Géwéldíg wast niet...Mja toch respect voor de beste man dattie 16.000 mensen in Het Gelderdome heeft gekregen...(zij het met gratis kaartjes)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen we binnen kwamen vroeg die gast: mag ik je fouilleren? Ja hoe ist nouw? daar word je toch voor betaald of ben ik nou gek? Nja toch erg vriendelijk van m haha. (zelfde mee gemaakt op Qlimax vorig jaar;''mag ik ff in je tasje kijken?'')

Uhm...:S
sorry maar ze zijn min of meer verplicht om je te vragen of ze je mogen fouilleren...als het goed is doen ze dat vrijwel bij iedereen en altijd bij elk feest...

Waarschuw beheerder
Ja zoals ik al zei; heb het eerder mee gemaakt...Maar dan nog vind ik t n beetje vreemde vraag...Maar goed, zei het ook om aan te geven dat t nogal dubbel was (wat ik hier lees dan) met de security...snap?
Waarschuw beheerder
Toen we binnen kwamen vroeg die gast: mag ik je fouilleren

Ik moet trouwens zeggen dat ik voor de verandering nu wél eens naar behoren gefouilleerd werd, dat is wel eens anders geweest...
En ik schrok me kapot toen die kaartjescontroleur mijn kaartje door midden scheurde (al was t een ticketboxkaartje geweest dan had dat niet gekund :P), maar dat bleek normaal te zijn bij ticketonlinekaartjes :d

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Was een goed feestje!

Heb me goed vermaakt!!O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Check da Tekniq op zondag 22 mei 2005 om 15:27:
Bullshit... als er iets toegankelijk is is het wel Hardstyle en dat handjevol buitenlanders die naar tiesto kwamen zullen het verschil ook niet hebben gemaakt...

Blijkbaar is het niet zo toegankelijk als Trance,want waarom kijgt Luna (with al due respect) niet eens 1 x het Gelredome vol en Tiesto 3 x achter elkaar?
Waarschuw beheerder
Effe afgezien van het feest zelf, want Q-Dance heeft natuurlijk niks te maken met hoe de politie daar optreedt t.o.v. dope...

Maar ik las al een aantal keren dat mensne werden meegenomen en geheel ontkleed werden enzo...%)

Op wat voor grond gebeurde dat? Puur verdenking? Je mag toch niet zomaar iemand meenemen omdat je denkt dat 'ie drugs bij zich heeft wat niet voor eigen gebruik is? Voor zover ik weet staat er geen rechtsvervolging op het in bezit hebben van 1 pilletje ofzo hoor.

En mensen met wiet de toegang weigeren...allefuckingjezus! :D Die dingen kun je gewoon LEGAAL in de coffeeshop kopen hoor.

Ik vraag me altijd af hoe zulke dingen nou eigenlijk wettelijk geregeld zijn. Ben zelf in het verleden ooit eens abnormaal gefouilleerd in mijn ogen. Moest mn schoenen uitdoen, dat wijf voelde helemaal onder mn bh, ging gewoon met dr handen over mn tieten heen, pakte vol in mn pruim, moest mn broek toen losknopen...fuck it zeg! Ik had gewoon helemaal niks bij me, mag zoiets wel? Op welke grond flikte ze dat en hoe ver mag fouilleren gaan?

Ik vind verhalen dat mensen tot in hun nakie worden uitgekleed echt een beetje te ver gaan hoor....%)

Waarschuw beheerder
donateur
Vondt het eigenlijk best tegenvallen, slecht geluid hele eentonige muziek,nauwelijks sfeer te veel kleine kids.
Teveel fel wit licht wat een vreselijke hoofdpijn veroorzaakte.
Goedkope rum ipv Bacardi (3munten!)
En zoveel security heb ik nog nooit op een feest gezien.
Te veel enge Anabole Perry's die zonodig hun grote kauwgomballen plakplaatjes moeten showen met hun gore vieze natte lijf.
Voor mij de 1e en de laatste keer, geef mij maar een oldschoolfeest daar hangt tenminste sfeer en zijn ze met zijn allen 1.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [GPT]Menglepel op zondag 22 mei 2005 om 18:45:
ik vond het een super feest op 1 minpuntje na dat ik gepakt ben met ghb en speed 285euro boete ka*ker politie

pfff

weer zo'n figuur:no:

Nogmaals, je weet dat het niet mag, doe je het toch eigen verantwoording!

Geef dan ook jezelf de schuld als je gepakt word
Waarschuw beheerder
ik verwachtte niet al teveel van het feest maar ik heb hardstyle toch weer eens een goede kans gegeven; en heb er toch van genoten
ook leuk dat er nog even wat jump gedraaid werd en natuurlijk dat laatste uurtje... erg vet! team west side vond ik trouwens ook wel lachen

ik heb security redelijk vaak in zien grijpen maar dat was vooral bij opstootjes geloof ik... ik hoor (of lees) nu voor het eerst dat er zoveel mensen (hoge) boettes hebben gekregen e.d.
is dat nou omdat het feest in Arnhem was of was het gewoon een bepaalde actie die bijv. net zo goed in Amsterdam had kunnen gebeuren?

ik vraag me ook af in hoeverre q-dance blij is met zulke acties... ik heb echt medelijde met je, marl1tje (trouwens, krabt aan z'n enkel??? huh)

Waarschuw beheerder
Geweldig feestje :D heb me goed vermaakt, alleen de drummer hadden ze weg mogen laten...

Verder was het (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 mei 2005 om 19:20:
Ik vraag me altijd af hoe zulke dingen nou eigenlijk wettelijk geregeld zijn. Ben zelf in het verleden ooit eens abnormaal gefouilleerd in mijn ogen. Moest mn schoenen uitdoen, dat wijf voelde helemaal onder mn bh, ging gewoon met dr handen over mn tieten heen, pakte vol in mn pruim, moest mn broek toen losknopen...fuck it zeg! Ik had gewoon helemaal niks bij me, mag zoiets wel? Op welke grond flikte ze dat en hoe ver mag fouilleren gaan?

Nee dat mag niet, ze hebben het bij mij ook ooit eens geprobeerd op Hardbass, dat wijf zei mag ik onder je BH voelen, NEE dat mag je niet!
Nou dan kom je er niet in, denk het wel zei ik, loop ik even naar voren en kom met de Politie terug die kunnen jou precies vertellen wat je wel en niet mag.
Dus ik ben gewoon naar binnen gegaan, laat me gvd niet door zo'n zware shag pot aan mijn lijf zitten.

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb het wel goed naar mn zin gehad gisteren :)

Paar minpuntjes

- veel en zware controle bij mensen (onder de wc hokjes doorkijken enzo :S )
- weinig wc's, dus elke keer een pokke end lopen om bij die wc's te komen
- begin van de avond stond de muziek erg zacht

Verder heb ik het goed naar mn zin gehad, leuke mensen ontmoet.. yup was leuk :D

Waarschuw beheerder
het was echt een heel geslaagd feest vond ik !!
Echt super Luna

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 19:23:
Nee dat mag niet, ze hebben het bij mij ook ooit eens geprobeerd op Hardbass, dat wijf zei mag ik onder je BH voelen, NEE dat mag je niet!
Nou dan kom je er niet in, denk het wel zei ik, loop ik even naar voren en kom met de Politie terug die kunnen jou precies vertellen wat je wel en niet mag.
Dus ik ben gewoon naar binnen gegaan, laat me gvd niet door zo'n zware shag pot aan mijn lijf zitten.

go jojo! go jojo! :D
Waarschuw beheerder
maar hier ging het toch ook over politie agenten? bedoel, boetes enzo... die zie ik security dudes niet uitschrijven :P
maar dan alsnog, heeft de politie wel het recht je zomaar helemaal te laten strippen? ik vind het ook wel erg ver gaan...
Waarschuw beheerder
super feestje!!! heb me prima vermaakt en het geluid vond ik stukken beter dan bij Qlimax :)... had verwacht dat luna eerst techno ging draaien, maar da deed ie gelukkig niet :D
nu op naar emporium!!!!

Waarschuw beheerder
Zwaar vet feestje .. vooral op het laatst.. en luna vs pavo uiteraard..

Waarschuw beheerder
heb me erg goed vermaakt, leuke sfeer, lekkere muziek en goed gezelschap;)
onverwacht was het zeer zeker de moeite waard
donateur
Ik heb een heel vet feestje gehad! Ik vond t toppie! :bounce: Die drummer had van mij ook niet gehoeven en in t begin dat Luna zelf begon was t af en toe beetje langzaam, maar richting einde maakte hij dat helemaal goed! Op telefoon gemeten dat heel de avond ongeveer 114db was. Geluid voor t podium was gewoon goed vond ik. Rest van de zaal kan ik me voorstellen dat t minder was, maar daar ben ik verder niet geweest dus ;)
En van die security vind ik ook errug overdreven allemaal zeg, al heb ik er zelf niks van gemerkt tijdens t feest. Maar wat je zo achteraf allemaal leest, pfff!

Conclusie: ik vond t geweldig en kijk alweer lekker uit naar de volgende party!

Waarschuw beheerder
Was cker een relaxt feessie!!! Goede sfeer en lekker beuken!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tering mensen kunnen ook echt zo moeilijk doen :/

Fouilleren tot je naakie doen ze in spanje gewoon op straat (Y)
en op vliegveld doen ze dat ook wel eens ;)
Maar volgens mij mag de security dat niet, maar ze kunnen je wel gewoon de toegang onthouden wil je je niet uitkleden :9

Waarschuw beheerder
Het was [img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Tussenstand:

waardeloos 5

slecht 17

ok 58

goed 307

geweldig 365
Waarschuw beheerder
Goed feestje :yes:
Vooral de early hs aan het begin was zkr lekker!
Ben blij dat ik niet zo ben gefouilleerd:S
Waarschuw beheerder
Ik wist pas gistermorgen dat ik gratis daar heen kon, dus had er al helemaal zin in Dus wij wouden met de bus van kwart vor 7 hier weg, helaas vertraging :( dus dat werdt pas kwart over 7!! Maar goed verder in de trein best gelache, alleen duurde wel erg lang 2.5uur!! Toen we eenmaal aan kwamen echt mega staan :bounce:! Heb het heerlijk naar me zin gehad, alleen Ik vond het later echt vreet irritant dat ik iedere x opmerkingen kreeg over me truitje: met daarop LEKKER BELANGRIJK!! Maar al met al hebben wij ons dood gelache!! :D

Het was echt mega geweldig!! muziek was echt super! :respect:
Ook De treinreis terug was onverwachts errug gezellig ;)

Waarschuw beheerder
Had er toch meer van verwacht..
Vond het nogal eentonig eigenlijk. En die pauzes steeds :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het ook een geweldig feestje! Super goed vermaakt!
Goede sfeer, vet aangekleed, lekker muziek en voor het podium goed geluid.

Minpuntjes waren de drukte, te warm en dat water in bekers ipv flesjes verkocht werd :S
2,20 euro voor een zielug bekertje water :@

Maar goed, ondanks dat een fantastisch feest en een super vette show.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 20:47:
Minpuntjes waren de drukte

Wie had dat ooit gedacht? :D

Waarschuw beheerder
Ik vond het een "goed" feest. We konden op de heenweg de pendelbussen niet vinden dus zijn we met de taxi gegaan, op de terugweg mochten we daarom gratis mee met de pendelbus erg netjes. De warming up vond ik minder. Al het gezeik over de gratis kaartjes en wel of niet uitverkocht is vergeten. Ik heb een superavond gehad!!!

Waarschuw beheerder
Ja dat mogen de vrouwelijke security's wel

Waarschuw beheerder
Ik vond het een goed feestje
Heb me zeker vermaakt

Waarschuw beheerder
heb me wel vermaakt! :yes:

security? Heb ik eigenlijk weinig van gemerkt :S
Waarschuw beheerder
Vriend van me was er al voordat we binnen kwamen tussenuit gepakt.
Proces verbaal :/ Hij had geluk dat hij uiteindelijk toch nog naar binnen mocht :D

Lag het aan mij of was de zaal echt vele malen kleiner gemaakt als bij bijvoorbeeld Qlimax???

Uiteindelijk wel leuk feest gehad :jaja: Sfeer was super, muziek kon wel beter maar wel zeer goed vermaakt (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was zeker wel een leuk feessie
al hoe wel ik veel liever na hardcore ga
maar viel niet tegen:no: best gezellie
alleen jammers dat er ampers sterke drank was
ja die bacardi cola wat net kindercola was
ppfff nou om er zat van te worden

3 vragen;

-Hoe was de sfeer?GEZELLIE
-Hoe was het geluid? (dus niet de platenkeuze maar de decibels!)KLONK GOED
LEUK INGERICHT MOOIE SHOW

Waarschuw beheerder
Ik vraag me altijd af hoe zulke dingen nou eigenlijk wettelijk geregeld zijn

Weten ze zelf ook geen eens, vandaar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Sfeer was wel ok , Geluid was minder vond ik.Show was wel mooi met al die lasers enzo.Toch is een hele avond hardstyle maar niks .. kan het wel ff aanhoren maar na een tijdje word het echt bagger :/

Op naar DefQOn en Dominator :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 19:23:

:respect: :respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Ik vond het een geweldige show!
Muziek, sfeer, geluid, alles was top, heb me prima vermaakt.

DHHD was trouwens ook echt super!

Op naar de volgende party ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor zover ik weet staat er geen rechtsvervolging op het in bezit hebben van 1 pilletje ofzo hoor.

En mensen met wiet de toegang weigeren...allefuckingjezus! Die dingen kun je gewoon LEGAAL in de coffeeshop kopen hoor.

Twee keer fout!!! Het word beide MEESTAL gedoogd wat dus inhoud dat het verboden is...!!! en dat justitie een oogje dicht knijpt!!!

Maar wettelijk is het allebei verboden!

Waarschuw beheerder
sfeer was wel oke, geluid was kut... de drank was al lauw en zonder prik voordat ik ook maar 1 dansje had gewaagd op de dansvloer.. en dat het geluid uitvalt.. tja kan gebeuren maar dan ook nog 2 platen die overslaan vlak na elkaar.. ik vond het echt een minder feest..
ik hoorde ook van iemand dat het bier snel op was? klopt dat?
en wat ik jammer vond was dat niet het hele stadion gebruikt werd voor de dansvloer.. maarja dan moeten er natuurlijk meer geluids-systhemen worden opgehangen en meer personeel etc.. etc.. en daar was natuurlijk geen geld voor...
jmmr naar mijn mening was dit toch een van mijn mindere feesten waar ik heen ben geweest...

Waarschuw beheerder
Voor 1 pil ga je echt niet vastgezet worden hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik ook niet, maar volgens de wet is 1 pil ook verboden, en is er dus grond om je aan te houden!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeker een gezellig feestje! :yes:
Heb me opperbest vermaakt, toch een nog redelijk gevulde zaal wat ik niet verwacht had toen we om half 11 binnen stonden. :)

Maar idd die security was wel heel wantrouwig... en een lading politie binnen waar je akelig van werd. :/
En dat verhaal van die undercovers in partykleding vind ik helemaal triest, stelletje klote schooiers. :[

Waarschuw beheerder
B.O.T:

Geluid vond ik idd minder. Midden in en voorin de zaal was het zeker goed, maar aan de zijkanten en achterin vele malen minder.

Luna had zeker een leuke opkomst, met al dat vuurwerk enzo. Lekkere platen gedraaid en persoonlijk vond ik die drumshow best wel ok. In het begin wat saai, maar later begon ik er toch lekker op te dansen.

Voor de rest was de sfeer top! Veel gelult met mensen. Security was zwaaaaar bagger en veel te veel aanwezig incl de smeris. Daar krijg je toch een benauwde sfeer van. Midden en voorin de zaal niet zoveel last gehad, maar achterin stonden er continue wouten of security achter je. Werd dus lastig :xtc: ;)

Vind zo en zo dat ze op zulke feesten gewoon lekker iedereen hun gang moet laten gaan. Daarmee hou je de beste sfeer (Y). Jammer dat Arnhem zo zgn fucking hard beleid hierbij opstelt maar goed.

Verder top feesie gehad :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Instant Frequency op zondag 22 mei 2005 om 13:13:
Dat is Dj Mystery-Punani

btje late reactie, maarre thnx(y)
had m al wel in een liveset volgs mij maar wist dus tot op heden niet hoe die heette

dat drukke vond ik wel meevallen, stel dat ze dat stuk niet hadden afgezet en die andere tribune ook open hadden gezet, dan was t best leeg geweest denk ik. Zo was t perfect. Wij stonden een beetje achteraan de zaal, stuk voor de ingang, daar had je lekker de ruimte:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je\/\/e op zondag 22 mei 2005 om 22:38:
Twee keer fout!!! Het word beide MEESTAL gedoogd wat dus inhoud dat het verboden is...!!! en dat justitie een oogje dicht knijpt!!!

%)

Je mag 5 gram wiet op zak hebben hoor, mits je 18 of ouder bent. :) Pillen is een ander verhaal, dat is niet legaal te verkrijgen en dus is het bezit ervan eigenlijk ook strafbaar.Maar het bezit van wiet is niet strafbaar. Je mag ook gewoon een plantje in huis hebben.

Anywayz, als de leeftijdsgrens 16 is op een feest snap ik dat je je wiet moet inleveren. Maar ik begrijp niet dat er op dit feest dan zo moeilijk gedaan werd, dat mensen er gewoon niet inkwamen omdat ze wiet bij hadden ofzo (zoiets hoorde ik iig).

Pffff "vroegah" mocht je gewoon een pilletje meenemen voor eigen gebruik. Lang leve het CDA zeg ik dan! :(

Anywayz, ik begrijp dat ze dealers hard willen aanpakken,. dat is alleen maar goed. Maar mensen puur en alleen op verdenking zich helemaal laten uitkleden en ze dan een procces-verbaal meegeven omdat ze 2 pilletje op zak hebben ofzo....:D PFfffff!!!!

Maar goed, da's off topic, kan Q-Dance natuurlijk ook niks aan doen. :)

Zo te lezen was het feest toch best tof, nou da's alleen maar mooi dan! :) (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 23 mei 2005 om 01:28:
Je mag 5 gram wiet op zak hebben hoor, mits je 18 of ouder bent. :)

mag ook worden ingenomen hoor , het word gedoogd , dat is heel wat anders als legaal :)
Waarschuw beheerder
donateur
jaja mensen was me het weekendje wel weer zeg, luna was gaaf maar wel erg ver rijden ben al om 4 uur weggegaan ook, tot defqon ga nu maar eens naar me nest...
Waarschuw beheerder
donateur
[quote]als de leeftijdsgrens 16 is op een feest snap[/img]

Nu ik dit zo lees... de leeftijdsgrens voor luna was toch 18 jaar?
Binnen in de vipruimte hing een papiertje aangeplakt Bij de muntenverkoop! onder de 16 jaar wordt er blabla nix geschonken, kwam het op neer (kweet citaat niet meer) maar het gaat om die 16 jaar :/
Heb ze dat ff veranderd? Om toch nog kaartjes te kunnen verkopen...

Dat dat daar hing... is speciaal natuurlijk door de organisatie q-dance, id-t voor LUNA-one man show opgezet.
Wat heeft dat voor nut als er toch geen minderjarige lopen?
Dom toch?

da vind ik dan triest... (trek me eigen conclusies) ;)
Nog kaartjes proberen te slijten dus aan minderjarige...

Vandaar ook misschien de grote hoeveelheid politie en strenge beveiliging.
Waarschuw beheerder
"Wij moeten ons conformeren aan het lokale beleid in Arnhem, dat is zero-tolerance.. Pas dus op met wat je meeneemt.. Veel mensen vragen zich af wat ‘zero-tolerance’ precies inhoudt, dat betekent dat de gemeente Arhem geen enkele vorm van geestverruimende middelen toe wilt staan. Ook je wiet mag officieel dus niet mee naar binnen.."

dit stond op de site van q-dance dus iedereen had t kenne wete

en je mag je wiet alleen thuis roken of in de daarvoor aangegeven plaatsen ( coffeeshop )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
IDD netzoals je ook geen alcohol mag nuttige op straat!
En sex :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Security was echt te belachelijk voor woorden... Nergens binnen kon je fatsoenlijk je rommel uitpakken, zelfs niet op de VIP toiletten (waar ze gewoon stonden te wachten)... Ook binnen in de zaal was er irrtant veel security, zodat ik constant het gevoel had bekeken te worden. Fouileren stelde geen zak voor...

Ik bedoel, ze weten toch wel dat het halve gelredome stijf staat van de dope, en dat de helft z'n zak heeft volgehangen met pillen, dus waarom dan af en toe wat mensen er uit pikken??? Zooooo kansloos, want er is toch wel zat dope binnen. En als je eenmaal strakstaat, kijken ze ook niet naar je om... Vaag beleid...

Dat was eigenlijk het enige minpunt, voor de rest was het gewoon een zuperdikke show. Vooral het laatste uurtje was errug vet :P

Mjah, misschien had het geluid wat harder gekund...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 09:25:
En als je eenmaal strakstaat, kijken ze ook niet naar je om...

klopt ik heb nog een half uur zwaar uit me plaat met kijkers zo groot als jampotglazen met een smeris lopen ouwehoeren daarzo en die lulde gewoon lekker mee hoor, al weet ik niet meer waar het over ging.

Anyway, het ging erom dat ik van me patje was, en die smeris vond het wel best had ik de indruk.
Waarschuw beheerder
Weetje wat het was volgens mij, ze hadden nog 5000 kaartjes over en toen hebben ze gewoon iedere agent een kaartje gegeven, mits ze hun ogen open hielden...
Waarschuw beheerder
Ik vraag me altijd af hoe zulke dingen nou eigenlijk wettelijk geregeld zijn

Elke gemeente mag zelf bepalen wat hun beleid is, in grote lijnen dan. Zoals Arnhem een zero tolerance betleid heeft, jammer voor de drugs gebruikende feestgangers, want neemt een extra risico met zich mee.

Wat betreft het je laten uitkleden. Ik dank dat security dat officieel niet mag laten doen, maar ja dan krijg je dus het verschil tussen dwang en drang. Waar het uiteindelijk op neer komt is dat je toch geen keuze hebt want als je je weigert uit te kleden dan wordt je er of uitgezet of de politie wordt er bij gehaald (of beide :S)maar ja sowieso ben je de lul. Want volgens mij heeft de politie wel de mogelijkheid om je uit te laten kleden. En dan is aan je enkel krabben al voldoende om je op de pakken en mee te nemen voor onderzoek.

Denk dat het zo wel geregeld zal zijn. Dus ja gewoon goed opletten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 09:39:

Hehe, ik heb ook nog gewoon staan ouwehoeren met de security op de plee, en toen zag ik er ook al niet meer al te fris uit :P :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op maandag 23 mei 2005 om 09:48:
Want volgens mij heeft de politie wel de mogelijkheid om je uit te laten kleden

Wat denk je nou zelf? Dat mogen ze nooit doen! Vernedering heet dat! Tenzij ze een redelijk vermoeden van schuld hebben, maar dan moeten ze ook al enige mogelijke bewijslast aandragen daarvoor!
Waarschuw beheerder
Nou, ik vond het al met al een goed feestje, niet meer en niet minder..

Ik ging er gratis heen en had geen echte hoge verwachtingen voor dit feest. Het is maar goed ook!

Ten eerste het geluid, wat een baggergeluid zeg, vooral voor 00.00 uur.. Toen ging het weer een klein beetje harder, maar echt onder de maat. De battle met pavo ging het geluid weer wat beter..:yes:, het was toen wel aardig..:yes:

Ten tweede kon je zien dat er bezuinigd werd door Q-Dance en ID&T. Minder wc's (pokke-end lopen:S) en op drank (cola en geen flesjes waterr :@). Verder was het Gelredome ingekort waardoor het nu "drukker" leek...

Ten derde vond ik de muziek voor 12 uur lekker:yes: Pila, Thilo en Trilok & Chiren draaide lekkere (oudere) hardstyle platen (Follow Me, Incoming :D).

Ten vierde vond ik de opkomst van Luna opzich wel aardig (Y) Alleen ik vond de muziek wat tegenvallen eerlijk gezegd. Veel ouwe meuk (die we voor 12 uur ook al gehoord hadden:S)Opzich niet fout, maar 2 uurtjes "early" hardstyle lijkt me toch genoeg".

Al met al een goed feestje. Geluid kon zeker beter (qlimax 2004 was harder :yes: )

Hoogtepunten van de avond: DHHD :respect: en Team Westside (lekkere scratches tussen Viper & Isaac :respect: ) Darkraver draaide ook :D, lekkere jump:yes: )Luna kan zeker een hardcore plaatje draaien, heeft ie wel bewezen :yes:(Y)

Dieptepunten van de avond: Battle tussen Pavo en Luna :S Ik had echt gedacht dat dat een hoogtepunt zou worden, maar nee hoor. Opening was wel geniaal, vette jump track, maar verder 2 dikke fouten (Ruffian heeft het met bla bla verholpen) en veel weer oude hardstyle.. Ik had echt meer nieuwe hardstyle verwacht maar goed..Drummer was wel vetjes, maar te lang en te soft..

Een 7 krijgt dit feest van mij..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was wel geslaagd, maar ook nie bepaald een superfeessie.. Vond t wel te merken aan het publiek dat er kaartjes goedkoper/grtias waren weggegaan.. Muziek was bij vlagen wat minder.. Maar toch.. Leuk ;)..
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
wel relaxt feestje in het begin veel oude hardstyle :D

drummer was ook wel vet weer is wat anders.

voor de rest was het erg gezellig met karin en soof

rond 6 uur richting huis gegaan.

Waarschuw beheerder
Ben het vrijwel volledig eens met >>* TimmY The SounD * <<
Ik stond bijna de hele avond rechts voorin(bij de boxen dus).. daarom had ik niks te klagen over het geluid want die was daar echt goed.

Had idd ook veel meer nieuwe hs verwacht. Vrijwel weinig nieuwe nr's of promo's... erg jammer dus.

Ik heb luna zelf nooit echt geweldig gevonden op het gebied van hardstyle, maar nu vind ik zijn smaak totaal niks.

Dhhd live vond ik dan wel weer vetjes.. tempo lag toen eindelijk eens hoger als de rest van de avond want vond dat luna wel op een erg laag tempo bleef :S

Laatste uurtje hardcore deed me helemaal goed. Tempo laag heel erg hoog zelfs(wat naar mijn mening erg vet is) maar ik kan wel begrijpen dat sommige daaraan ergeren omdat het eigenlijk totaal niet bij de rest van de avond past. Ik heb me iig tijdens dhhd en tijdens het hc setje goed vermaakt. De rest van de avond 'vond ik' ik het waardeloos(totaal niet me smaak)
Waarschuw beheerder
BerrY :P citeer top bottom 23 mei 2005 02:18[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
BerrY :P "Wij moeten ons conformeren aan het lokale beleid in Arnhem, dat is zero-tolerance.. Pas dus op met wat je meeneemt.. Veel mensen vragen zich af wat ‘zero-tolerance’ precies inhoudt, dat betekent dat de gemeente Arhem geen enkele vorm van geestverruimende middelen toe wilt staan. Ook je wiet mag officieel dus niet mee naar binnen.."

dit stond op de site van q-dance dus iedereen had t kenne wete

en je mag je wiet alleen thuis roken of in de daarvoor aangegeven plaatsen ( coffeeshop )

O joh, ik wist echt helemaal niet dat Arnhem zo streng was eigenlijk.

Wat raar eigenlijk he, dat je in Nijmegen gewoon je wietje mag roken en een paar deuren verder dan weer niet.

Krom beleid hoor in Nederland. Alcohol mag gewoon overal verkocht worden terwijl daar nog altijd de meeste doden door vallen maar ow wee als je een jointje rookt...%)

Nogmaals, NIETS ten nadele van Q-Dance, ik ben effe off topic hiermee maar vind zulke dingen gewoon achterlijk geregeld in Nederland.

Eerst gaan gedogen en dan op bepaalde plaatsen gaan verbieden wiet op zak te hebben. :D

Typisch Nederland weer.
Waarschuw beheerder
Ik vond het trouwens raar bij de bar hingen briefjes er wordt geen alchol geschonken onder de 16 :S maar je mag toch pas anar binnen als je 18 ben :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je\/\/e op zondag 22 mei 2005 om 22:38:
Uitspraak van wackiejacky op zondag 22 mei 2005 om 19:20:
En mensen met wiet de toegang weigeren...allefuckingjezus! Die dingen kun je gewoon LEGAAL in de coffeeshop kopen hoor.

t heet toch ook niet voor niets een GEDOOGbeleid.

En over de security; Nee ze mogen je niet zomaar uitkleden. Maar ja als jij weigert, ze halen de politie erbij, enzovoort enzovoort, dan zoeken ze wel een andere manier om je dwars te zitten want jij werkt ook niet mee. Ik las net ergens een verhaal van een jongen die stapte de auto uit en ging even plassen in de bosjes en werd vervolgens aangehouden wegens verdenking van drugsbezit :S dat mag dus niet. Waarschijnlijk zegt de agent dan dat hij m aangehouden heeft voor wildplassen, wat wel een strafbaar feit is, maar goed. Heb t meer gelezen trouwens.

Wat ik hier ook allemaal hoor over Arnhem en haar zero tolerance drugsbeleid :/ erg apart. Ik woon zelf in arnhem, maar merk er weinig van. Gebruik ook geen drugs. Maar ken zat mensen die het wel doen. Nog nooit iets over gehoord ook, over dit beleid hier. Of is het pas sinds kort?

Ben (gelukkig) niet bij Luna geweest, houd absoluut niet van de muziek en vertoon me daar dus ook niet. Ook niet als ik een gratis kaartje had gekregen.

Hardstyle feesten zijn gewoon voor ene heel ander publiek bedoeld. Ik heb zon hekel aan die mensen die bijv. een gratis kaartje krijgen en dan gaan klagen over de muziek, en de zgn hardstyle-mensen... je WEET het vantevoren, dus ga dan NIET.

Sjucht.. geef mij maar gewoon extrema, of awakenings :yes:

Waarschuw beheerder
Vond het een geweldig feestje! :respect: Helemaal géén last gehad van de security :D En het geluid was SUPER 8) Al met al, ik heb me geen moment verveeld, dus toppie!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op maandag 23 mei 2005 om 11:47:
Hardstyle feesten zijn gewoon voor ene heel ander publiek bedoeld. Ik heb zon hekel aan die mensen die bijv. een gratis kaartje krijgen en dan gaan klagen over de muziek, en de zgn hardstyle-mensen... je WEET het vantevoren, dus ga dan NIET.

kijk jij snapt het :YES:
Waarschuw beheerder
Was zeker een supervet feest!! Luna draaide heerlijk, battle met Pavo was ook errug vetjes. Vond juist die kneusjes van DHHD echt slecht, eentje stond ook op een syntheziser te spelen..gaf me een beetje het DJ Paul happy hardcore clip gevoel, spelen op een instrument waar geen stekker inzit.

Maar daarna team westside met Viper, Darkie en Gizmo...echt supervet!! Heb toch wel de hele avond op DJ-Kill bill bootleg/Bang Bang gewacht, en toen die eindlijk langs kwam, helemaal uit mn plaatje gegaan. Wel echt superslecht dat die mc tijdens de break van het nummer erdoorheen ging ouweteringhoeren, wat een waardeloze mc zeg.

Verder verloop is bekend, westside sloot af met de Isaac nieuwe remix van Bad dreams (zelfde als waar Isaac op incontrol mee afsloot, dus met originele Kate Bush) en Luna die daarna alleen maar ouwe hardcore draaide.

Al met al topfeestje, al is dat van die beveiliging wel wazig ja. Kwam een stadgenoot tegen daar, en die was voor het eerst op een houseparty en moest zich helemaal uitkleden! Hij is echt de laatste die drugs zou gebruiken (en ziet er ook casual uit) maar ze gingen onder zijn zaakje kijken of er niets onder zat. Erg genant.

Maar verder top!

Waarschuw beheerder
Nou Iedereen zegt de security mag je niet laten uit kleden nee dat klopt. Maar dat gebeurde ook niet door de security maar door de politie.

In dat gangetje naar de toegangspoortjes stonden dus een paar van die wouten verkleed als feestgangers. Wij liepen naar binnen die vriend liep een stukje achter ons. Hij had dus twee pilletjes in zn sok.

ik heb echt medelijde met je, marl1tje (trouwens, krabt aan z'n enkel??? huh)

We liepen richting de poortjes en hij krabde even aan zn enkel of hees zn sok opof wat dan ook nou blijkbaar was dat al verdacht want, Toen kwam er gelijk zo'n burgerwout naar m toe en zei 'zo heb je wat lekkers voor me' en hij zei (natuurlijk) 'nee ik heb niks lekkers voor je" Nou toen moest ie alsnog mee dat hokkie in. Daar stond het ramvol met wouten en anderen 'gedupeerden'. Hij moest dus zn schoenen en sokken uitdoen. Nou die pilletjes gevonden natuurlijk. En toen moest ie mee dat hokkie in waar ie dus ook zn broek uit moest doen en ook nog voorover gebukt gaan staan!!! Sorry maar ik vind het een beetje ziek. Ten eerste als je je zooi verstopt doe je toch alles op 1 plek? Niet een paar in je schoen een paar in je reet (wie doet er trouwens uberhaupt zooi in zn reet vraag ik me dan af)
Bovendien heb ik dit met al die wouten nog nooit meegemaakt in arnhem ook al weet ik dat arnhem een zero tolerance beleid heeft ben bij Qlimax twee keer geweest bij tiesto en heb dit nog nooit meegemaakt dat er zoveel wouten alleen al bij de ingang stonden....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 12:17:
security maar door de politie.

De politie mag dit ook niet zomaar!!
Waarschuw beheerder
Voor de €10,- die dit feest mij gekost heeft was het geweldig natuurlijk. Maar ik had er wel een beetje meer van verwacht. De volle €45,- vond ik het niet waard:no:
Luna had in intervieuws een boel gezegd over wat hij die avond van plan was en je kreeg daardoor echt hoge verwachtingen die naar mijn mening niet echt gehaald zijn.

Ik had veel meer nieuwe hardstyle verwacht:yes:
De drummer was wel vet maar het duurde te lang waardoor er een dip kwam.
De muziek aan het begin van de avond was te zacht, je kon op een dikke meter afstand elkaar nog gewoon verstaan:S.
Zo zijn er nog wel een aantal minpuntjes.

Maar ik heb ook zeker wel genoten van bijvoorbeeld de opkomst van Luna, DHHD en Team Westside (scratch :respect:, laatste uurtje hardcore was ook zeker niet verkeerd.:)Ook vond ik de platen die aan het begin van de avond gedraaid werden lekker:yes: En de sfeer was ook wel goed:yes:

Al met al zeker een leuke avond gehad:D.
Waarschuw beheerder
eentje stond ook op een syntheziser te spelen..gaf me een beetje het DJ Paul happy hardcore clip gevoel, spelen op een instrument waar geen stekker inzit.

Er zat wel degelijk een stekker in,,,en er werd dan ook zeker live op gespeeld!
Weet niet waar jij het vandaan haalt dat er geen stekker in zat...
Weer gebasseerd op niks dus...
Doe het maar eens na!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van In2DoSteP op maandag 23 mei 2005 om 12:24:
Doe het maar eens na!!

zou het niet eens na willen spelen ..:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 12:17:
Hij moest dus zn schoenen en sokken uitdoen. Nou die pilletjes gevonden natuurlijk. En toen moest ie mee dat hokkie in waar ie dus ook zn broek uit moest doen en ook nog voorover gebukt gaan staan!!!

Dit zijn guantanamo bay partijken!! Onteerend vind ik dit en aan mij hadden ze een goede gehad. Dan maar niet naar binnen maar een heisa dat ik daar ga sta maken voor een stelletje nichten die in me ster willen kijken! Oprotten weet je, toon eerst maar eens aan dat het redelijk vermoeden aanwezig is.

Fuck man voorover bukken en in je ster laten kijken. heb altijd al gezegt dat de smeris een stelletje bij elkaar geraapte homofielen zijn, maar als ze nu ook bij elk feest in je ster gaan kijken, wordt het wel erg zielig hoor.

Waarschuw beheerder
Dit zijn guantanamo bay partijken!! Onteerend vind ik dit en aan mij hadden ze een goede gehad. Dan maar niet naar binnen maar een heisa dat ik daar ga sta maken voor een stelletje nichten die in me ster willen kijken! Oprotten weet je, toon eerst maar eens aan dat het redelijk vermoeden aanwezig is.

Ja dat vind ik dus ook aan mij hadden ze ook een goeie gehad...Ik vraag me eigenlijk ook af of er ook meiden zijn geweest waar zoeits bij is gebeurd??
Maar ja ik ben toch blij dat ie zich rustig heb gehouden voor hetzelfde geld wordt je meegenomen en dan heb je het helemaal voor elkaar...
Waarschuw beheerder
de politie mag je bij mijn weten wel uitkleden, om te fouilleren/drugscontrole te doen,

maar VISITEREN (dus IN lichaamsopeningen -om het maar even netjes te zeggen- kijken of je drugs bij je hebt) mag alleen als je een gedetineerde bent, of als ze tastbaar bewijs aan kunnen dragen dat jij dat hebt, niet zomaar dus.

maar is dat visiteren ook werkelijk gebeurd dan? of zijn de mensen alleen uitgekleed.

Waarschuw beheerder
Nee idd ze hebben niet aan hem gezeten nee. Als ze dat hadden gedaan dan was het denk ik uit de hand gelopen want dan waren ze zeker door verschillende mensen in mekaar gerost...
Maar ja ik vind het al erg genoeg dat je in je blote kont moet staan...

Sjezus zo word een feestje er niet leuker op net alsof je effe een bezoekje aan de gevangenis gaat brengen...
Waarschuw beheerder
zou het niet eens na willen spelen ..

Had ik het tegen jou???

Waarschuw beheerder
Visiteren is ook gebeurd, lees het verhaal mar marl1tje maar. En dan nog, uitkleden mag ook niet zomaar!

Jij snap het idd, want in een gevangenis of HvB mag dit wel en is het standaard procedure na bezoek.

Waarschuw beheerder
En dan nog, dan wordt de gedetineerde gevisiteerd en NIET de bezoeker. In alle gevallen mag de politie dus niet zomaar in je hol kijken of uitkleden!
Waarschuw beheerder
Ik vond het toch ook nog wel masterlijk eigenlijks.
De sfeer was echt perfect gewoon. Helaas niet echt de kans gehad om vooraan bij het podium te komen. De plees waren wel een dikke disaster! Jezus een continue stroom van schijtende mensen... jeezus dat was echt niet te houwe! En ze hadden ook geeneens waterflesjes... kom op hè....
En waar was al die nieuwe shit? heel veel ouwe platen gehoord.

Maar heb ook enkele mensen ontmoet wel relaxed dus... super avond!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Visiteren is ook gebeurd, lees het verhaal mar marl1tje maar.

Nee hij moest alleen bukken ze hebben echt niet in zn hol zitten wroeten dan had ie de tent daar afgebroken geloof mij maar!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 12:38:
Nee idd ze hebben niet aan hem gezeten nee. Als ze dat hadden gedaan dan was het denk ik uit de hand gelopen want dan waren ze zeker door verschillende mensen in mekaar gerost...

je trekt zowiezo aan et kortste eind ;)
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel super gezellig hoor :D

Alleen kon het geluid inderdaad een stuk harder...

het enige positieve aan deze avond was
2 rakketjes voor 1 muntje en diego noriega die precies draaide waar ik op

whahahah mafkees :D

Wat ik verder hoor van controle enz is best wel triest jah! :S mafketels

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 12:44:
Nee hij moest alleen bukken ze hebben echt niet in zn hol zitten wroeten dan had ie de tent daar afgebroken geloof mij maar!!!

Kijken of wroeten, allebei oprotten! Geen smeris op deze hele aardkloot die zonder enige reden mij mezelf uit laat kleden en vervolgs ook nog in me ster kijkt of vroet!!

Besides,
In de gevangenis gaan ze ook niet bij je naar binnen hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op maandag 23 mei 2005 om 12:44:
je trekt zowiezo aan et kortste eind

Vind ik wel een uitdaging waard, als is het alleen maar op de publiciteit hiermee op te zoeken. Kijken wie er aan het kortste eind trekt. Op dat moment justitie maar later....

Waarschuw beheerder

Ja dat is logisch maar goed op zo'n moment gaat bij mij het licht gewoon uit! Dan gaat effe het gevoel boven het verstand uit denk ik...
Waarschuw beheerder
Dit zijn gewoon razziapraktijken dit gaat nergens over. Kreeg het ook even benauwd toen ik hoorde dat de security op een deur naast mij liepen te bonken ben der maar gelijk uit gegaan die gast kon zich ook uitkleden. had in elke zak wel wat zitte hash wiet pille meer denk ik kan het wel gaan vertoppen maar als ze je pakken ben je toch de lul. gewoon niets doen wat opvallend is en geluk hebben.

feestje zelf was wel lache naar mijn mening was de muziek wel wat soft en veel fouten, platen die er afklapten enz maar toch gratis :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 12:49:
Vind ik wel een uitdaging waard, als is het alleen maar op de publiciteit hiermee op te zoeken. Kijken wie er aan het kortste eind trekt. Op dat moment justitie maar later....

ja meschien wel andersom .. tja .. feest naar de kloten .. en dan heb je nog niet veel !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van In2DoSteP op maandag 23 mei 2005 om 12:24:
eentje stond ook op een syntheziser te spelen..gaf me een beetje het DJ Paul happy hardcore clip gevoel, spelen op een instrument waar geen stekker inzit.

Doe het maar eens na!!

Weet ook wel dat het live was, maar vond gewoon die jongens niet goed. Ik bedoelde eiglijk te zeggen dat het er uit zag zoals vroeger bij die goedkope B-clips van DJ Paul.

Ze stonden op een gegeven moment ook maar met zn drieeen op een rijtje beetje met hun hoofden op de maat van de muziek te bangen. Leek de partyanimals wel:-)

Maar meningen verschillen...

Waarschuw beheerder
Neej is ook weer zo! Komen feesten weer in een negatief daglicht te staan en dat moeten we helemaal niet hebben. Zo zie je maar weer dat ze verschrikkelijk misbruik maken van hun macht!

Waarschuw beheerder
Na veel kritiek is luna toch zeker een geslaagd feest geworden. Wel was het goed te zien dat veel van het vaste Q-publiek dit evenement niet had bijgewoond. Toch wist Q-dance met 10.000 man minder een goede show neer te zetten.
Kortom ik vind het een GOED waard. Daarnaast wil ik toch duidelijk aangeven dat er geen of bijna geen 16 jarige het feest binnen zijn gekomen en dat het volkomen onzin is dat Q-dance de leeftijdgrens naar 16 heeft gebracht om zo nog een aantal kaarten te verkopen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was zeker wel te doen het feestje alleen jammer dat ze stuk kleiner hadden gemaakt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bart1981 op maandag 23 mei 2005 om 09:48:
Want volgens mij heeft de politie wel de mogelijkheid om je uit te laten kleden.

Alleen als er een arts bij aanwezig is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 13:32:

Geklets!

Waarschuw beheerder
het was vet! :D
Waarschuw beheerder
Het leukste aan die hele avond vond ik de begin tune.
Robot Rock van Daft Punk.

Voor de rest heb ik me niet kunnen vermaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 13:38:
het was vet!

precies majah was ook een thuisgelegenheid voor ons ;)

alleen jammer de oost zijdej niet open was :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Valt me op dat de meningen sterk uit elkaar lopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 13:42:
Valt me op dat de meningen sterk uit elkaar lopen.

iedereen beleeft het feest ook anders :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
was erg vet... goed vermaakt leuke mensen!!
voel me alleen vandaag echt niet goed telang doorgefeest de zondag door!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op maandag 23 mei 2005 om 13:46:
iedereen beleeft het feest ook anders

Ja dat weet ik, alleen kan je vaak wel een bepaalde lijn vinden. Hier is het of heel vet, of er was geen zak aan!
Waarschuw beheerder
voel me alleen vandaag echt niet goed telang doorgefeest de zondag door!

denk dat ik me zo'n beetje het zelfde voel:P moest gister middg namelijk werken :S

Waarschuw beheerder
slecht feestje.. luna had zelf nog minder mensen verwacht en heeft de zaal maar veel kleiner gemaakt.. slecht idee.. t was veel te krap om lekker te dansen..

en waardeloos om je zaal vol te krijgen met gratis kaarten om vervolgens iedereen te verneuken met 10 euro parkeergeld.. tja achteraf je geld weer pakken lekker is dat.. ach en zo kan ik nog wel ff door gaan...

DJ LUNA voor mij een absolute NEVER AGAIN
Waarschuw beheerder
donateur
Meningen verschillen enorm zo te lezen!!!
Ik heb me iig prima vermaakt. Gewoon lkkr uit me pannie gegaan en zo hoort t ook!!

Waarschuw beheerder
donateur
iedereen te verneuken met 10 euro parkeergeld

Dat is zowat op alle feesten zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 14:34:
Dat is zowat op alle feesten zo

7,5 is toch normaal?
Waarschuw beheerder
t beste van alles was nog dat er GEEN techNO gedraaid werd (tenminste niet vanaf 23:30) HEERLIJK!!! DHHD :respect:
Waarschuw beheerder
en de sfeer was top!Hele leuke mensen! Heb idd wel betere feesten meegemaakt, maar ben blij dat ik erbij ben geweest!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 23 mei 2005 om 14:08:
en waardeloos om je zaal vol te krijgen met gratis kaarten om vervolgens iedereen te verneuken met 10 euro parkeergeld.. tja achteraf je geld weer pakken lekker is dat.. ach en zo kan ik nog wel ff door gaan...

vind je dat duur ?? voor zo dichtbij, bij de lokatie zelf .. :no:

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook echt een super vet feest!!
D'r stonden alleen opvallend veel mensen stil!! Zie liever dat iedereen staat te stampen als 'n dolle :jaja:
Maar de sfeer was zeer goed en ik heb een super avond gehad!!
Waarschuw beheerder
parkeergeld bij Tiesto was ook 10 euro.
Mss is het iets typisch gelredome?

Ik weet niet hoeveel parkeren voor Qlimax was...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 12:49:
Uitspraak van I'm from the South op maandag 23 mei 2005 om 12:44:

Als ze dat bij mij ooit flikken laat ik het echt lopen... Schijt dan echt op ze...

Is zoiets trouwens strafbaar?
Waarschuw beheerder
Ik weet niet hoeveel parkeren voor Qlimax was...

ook 10euro
Waarschuw beheerder
parkeren bij HmH koste me 22 euro :[ zit toch ook niet te zeiken :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bounce: lekker feestje hoor :bounce:
beetje jammer van de enorme razzia die gehouden werd :no:

grtzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was echt super, de sfeer, de nummers decor enz.

1 minpuntje was alleen dat bij de battle tussen luna en pavo er op een gegeven moment iets niet goed ging met het geluid, het ging opeens zachter en toen ging het volume opeens helemaal open om daarna weer terug gezet te worden op het normale (middelharde) gelredome niveau.

Je kon wel horen hoe hard het geluid eigenlijk wel kon!

Waarschuw beheerder
donateur
was wel gaaf geloof ik weet niet meer zoveel echt kut is dat tr was weer zover jah

Waarschuw beheerder
Ik vind verhalen dat mensen tot in hun nakie worden uitgekleed echt een beetje te ver gaan hoor....

Nou ik moest me broek toch echt laten zakken hoor...:S
Helemaal geflipt die lui daar,ze kicken echt op resultaat
en maakten er onderling een strijd van...!
donateur
sow luna wat een vette party :respect:
sinds tijden niet zo'n gaaf feest meegemaakt :D :bounce:

sfeer was top
muziek was perfect

TOPFEESTJE

geen woorden voor :D :D :D
Waarschuw beheerder
Ik sluit me bij je aan Ramona:yes:

Hele vette party:respect:

Muziek was echt super!!!
Waarschuw beheerder
Wat een tegenvaller!!!! sjonge jonge zat op de tribune mooi naar de dansvloer te kijken, maar er zat geen beweging in!!!
En de muziek ging maar heen en weer,zat totaal geen opbouw in!!! en de sfeer was ook een drama!! wat kunnen mensen zich toch irriteren aan elkaar!!!!
Waarschuw beheerder
parkeren bij HmH koste me 22 euro zit toch ook niet te zeiken laatste aanpassing 23 mei 2005 15:30

doe je toch iets verkeerd , gewoon op evenement drukken :YES:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me aardig kunnen vermaken daar!

Enne Myztic kan jij wat rustiger doen.........hehehe..;-)

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik snap niet dta iedreen hier de sfeer zo goed vondt:S
oke wraen zker allemaal relaxte mensen en geen ruzie gezien ofzo!

maare het was echt gewoon sfeerloos!
3/4 van de zaal stond stil!
was echt amper contact tussen mc / dj en het publiek!
was echt geen saamhorigheidsgevoel ofzo!

ik heb me ook zekers wel goed vermaakt en flink gek gedaan!
maare ik vondt het maar een dooie / saaie boel!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond alles TOP! Geweldige sfeer en wat deed Rich het goed! Funky Shit!! :respect: Ook voor alle anderen btw! Alleen €2,20 voor 1 muntje :O T moet niet gekker worden :no:
Je hebt het maar mooi geflikt! Twas n succes, echt wel! :yes:

Waarschuw beheerder
Voor gratis feest was het goed te doen...

Sfeer, Locatie, mensen.... kon beter, maar heb veel slechter meegemaakt...

If it's free, i'm there ;p

Waarschuw beheerder
K denk dat toch dat die die van hardstyle houden het toch wel naar z'n zin hadden niet dan?
K vond het super !! Nix slechts te melden want ik hoefde niet een keer naar de plee wjhahahaha

Waarschuw beheerder
Trouwens, parkeren, kan gratis, aan de overkant van de weg in de woonwijk... 3min lopen...

Was echt nog veel plek over :s....

Waarschuw beheerder
En over dat geen mensen aan het dansen waren : moet je ogen een s open doen want wij hebben eg wel 7 uur aan een stuk staan springen !!! iedereen om ons heen eigelijk !!
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Gaat lekker met de groote feesten de laatste tijd haha!!
Vorig jaar begon ID-T met die dumpprijzen, Aanstaande Reactor afgelast, Luna kaartverkoop die tegenvalt....tis wat....
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een tegenvaller!!!! sjonge jonge zat op de tribune mooi naar de dansvloer te kijken, maar er zat geen beweging in!!!
En de muziek ging maar heen en weer,zat totaal geen opbouw in!!! en de sfeer was ook een drama!! wat kunnen mensen zich toch irriteren aan elkaar!!!!

Als iedereen zoals jij was... dan zat er dus al helemaal geen beweging in! :[
Sfeer maak jezelf... het probleem moet ook niet bij een ander zoeken... maar jezelf!
Waarschuw beheerder
pfff luna was :kwijl: heb me ogen er niet vanaf kunnen houden :D hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 23 mei 2005 om 19:57:
ik vondt het maar een dooie / saaie boel!

lol moet je zelf maken....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 12:27:

Juist. Opflikkeren met dat soort praktijken... wmb de laatste keer gelredome met die security...

(alhoewel het feest zelf flink goed was :P Aardig leip staan doen :P :bounce:
Waarschuw beheerder
Niet nuilen over opgepakt worden over drugs! Het is algemeen bekend dat Arnhem Zero-Tolerance is! Gewoon op de goede plaatsten weg stoppen.

OT:
Kvond Luna echt geweldig! Had er op een gegeven moment niet meer zo veel zin in omdat er zoveel negativiteit was en op Pf ook alleen maar kaarten te koop werden aangeboden.

Maar omdat ik er wat weinig van verwachte is het echt een super feest geworden! Veel zeggen hier dat het een saaie boel was maar ik heb beetje vooraan gestaan en daar werdt echt wel loos gegaan! En je maakt het uiteindelijk toch zelf gezellig, de gene die beetje dood stil staan of op de tribune zitten en dan ook nog eens ZELF commentaar hebben... najah, doe je toch echt zelf! diegene horen zelf tot het saaie publiek.

Wij hebben echt een super toch feesie gehad en ook zekers wel zwaar gezellig!!! Echt de hele avond loos gegaan! Mijn complimenten voor Luna!
Ik ben het helemaal eens met Suzannuh, scheelt weer veel typwerk :p Min punt vind ik de drank prijzen. 10 muntjes voor 22 euro, dus 5 smirnoffs voor 22 euro, dat is echt niet leuk meer!
Waarschuw beheerder
Ik vond het een zeer geslaagd feest!
Ik kijk er echt goed op terug!

Hij draaide 7 uur lang.. en geen een zwak momentje..
Allemaal knallers in mijn ogen.

Vanaf DHHD werd het beter en beter.
En natuurlijk die meesterlijke afsluiting.. dikke hardcore!
Echt beterzzzz!

Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal eens met Suzannuh, scheelt weer veel typwerk :p Min punt vind ik de drank prijzen. 10 muntjes voor 22 euro, dus 5 smirnoffs voor 22 euro, dat is echt niet leuk meer!

drink dan bier!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Qlubtempo :respect: op maandag 23 mei 2005 om 21:52:
Ik ben het helemaal eens met Suzannuh, scheelt weer veel typwerk Min punt vind ik de drank prijzen. 10 muntjes voor 22 euro, dus 5 smirnoffs voor 22 euro, dat is echt niet leuk meer!

Dat is tegenwoordig op elk feest zo..
En idd.. het is gewoon niet meer normaal!

Nou kreeg ik wel aan het eind van de avond een strippie van 4 muntjes in mijn handen geduwd!
Cker wel lekker! =D En daar moet ik hem nog ff voor bedanken hehe!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 15:08:
Als ze dat bij mij ooit flikken laat ik het echt lopen... Schijt dan echt op ze...

Is zoiets trouwens strafbaar?

Neej hoor gewoon zeggen dat je zwakke darmen hebt! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op maandag 23 mei 2005 om 15:29:
parkeren bij HmH koste me 22 euro

22 euro??? Dan ben je goed genaaid! Ik haal altijd een uitrijkaart, weet ff niet meer wat ie kost, maar zeker geen 22 euro!

Waarschuw beheerder
twas toch 8 euro of nie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 17:48:
Nou ik moest me broek toch echt laten zakken hoor...

Ik ben geen vies geil mannetje maar moest je all the way? Dus onderbroek ook uit? Het schijnt zelfs zo te zijn dat men ook moest bukken.......

Uitspraak van *KaAgiE* op maandag 23 mei 2005 om 18:48:
sjonge jonge zat op de tribune mooi naar de dansvloer te kijken

Waarom ging jezelf dan niet de vloer op'? ;)

Uitspraak van *KaAgiE* op maandag 23 mei 2005 om 18:48:
en de sfeer was ook een drama

Echt helemaal niks van gemerkt. Ik heb zoveel geluld en gelachen met mensen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik moest me broek toch echt laten zakken hoor.

ik heb wel iemand gezien die opeens zijn broek naar beneden deed :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suzanne1985 op maandag 23 mei 2005 om 20:54:
Niet nuilen over opgepakt worden over drugs! Het is algemeen bekend dat Arnhem Zero-Tolerance is! Gewoon op de goede plaatsten weg stoppen

Ja als je gevisiteerd wordt, wordt het toch lastig hoor!
Waarschuw beheerder
Je pillen aan iemand geven die er onschuldig uit ziet ;-)
Ik loop altijd met pillen in me fluit naar binnen, ik ben vaak apart gekleed dus wordt vaak slecht gefouieerd omdat ik er onschuldig uit zie.. eenmaal binnen... let's get loos :D

Kvond het echt super!!!
Waarschuw beheerder
Nooit meer een feest geven in dat gelredome niet normaal wat een stillen en smeris :S

Waarschuw beheerder
donateur
lol moet je zelf maken....

ik heb ook zeker super veel lol gehad en me heel goed vermaakt!
en geen minuut stil gestaan!
en hij draaide ook zker lekker veel ouwe hardstyle ook!

maare jammer van het geluid!
en inderdaad niet echt een opbouw in de avond!

maare ik vondt het gewoon sfeerloos en iedreen stond mar wta stil!
is toch klote voor zo'n dj!
want hij draaide echt wel lekker maar gewoon meer als de helft staat stil:S
Waarschuw beheerder
Ik heb toch wel heel de avond staan springen....alleen toen die drummer bezig was....stond ik stil. Was niet echt op te dansen.
Waarschuw beheerder
hehe ja wij hebbe tenminste genoeg ge :bounce: he menno
:yes: vond wel dat er veeeeeeel mensen stil stonden
die drummer duurde idd telang

Waarschuw beheerder
vond het wel een grappig feesie...

liep me daar toch iemand tegen het lijf

[img width=375 height=250]http://images.almererulez.nl/icache/w400-ho-ns-977522.icache[/img]

voel me vereerd Nicky ;)

(K)(K)
Waarschuw beheerder
parkeren bij HmH koste me 22 euro zit toch ook niet te zeiken

Dan doe je echt iets verkeerd, duivendrecht is gratis en maar 1 metrostation weg.

1 minpuntje was alleen dat bij de battle tussen luna en pavo er op een gegeven moment iets niet goed ging met het geluid, het ging opeens zachter en toen ging het volume opeens helemaal open om daarna weer terug gezet te worden op het normale (middelharde) gelredome niveau.

mee eens, pas na half 6 ging de volume knop eindelijk verder open en pavo heeft echt de avond gered vind ik. Daarna werd het beter door de battle, DHHD en the westside team!
Toch een leuk feest geweest uiteindelijk!
Waarschuw beheerder
Echt een superfeestje! Heb me zeker vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
Als iedereen zoals jij was... dan zat er dus al helemaal geen beweging in!
Sfeer maak jezelf... het probleem moet ook niet bij een ander zoeken... maar jezelf!

Nou sorry hoor maar bij andere feesten waar ik naar toe ben geweest had je toch wat meer sfeer!! En stond je gewoon gezellig met iedereen te stampen!!! en mooi een praatje te maken. en nu was dat bar weinig, leek gewoon dat iedereen beetje apart was!!! maar ja dat is ook niet erg. maar dat mag ik gewoon wel jammer vinden.
En de muziek vond ik zelf na 2en niks meer! en dat was niet echt bevoordelijk voor mij dan. Was gewoon jammer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was echt helemaal super... ik heb me kostelijk geamuseerd, en stampen hoor!! Vond DHHD nog altijd het best, thilo te hard voor een opening.. jammer wel..voor de rest super feessie... sfeer geweldig, muziek goed, top feestie dus..

ZO nog duizenden aub..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *KaAgiE* op dinsdag 24 mei 2005 om 07:34:
Nou sorry hoor maar bij andere feesten waar ik naar toe ben geweest had je toch wat meer sfeer!! En stond je gewoon gezellig met iedereen te stampen!!! en mooi een praatje te maken. en nu was dat bar weinig, leek gewoon dat iedereen beetje apart was!!! maar ja dat is ook niet erg. maar dat mag ik gewoon wel jammer vinden.
En de muziek vond ik zelf na 2en niks meer! en dat was niet echt bevoordelijk voor mij dan. Was gewoon jammer

zeg nou maar gewoon dat je ons miste :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 13:32:

:nee: dat is dus grote onzin!
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het toch een erg geslaagd feest (Y)

Maakte me even zorgen over de drukte, maar als je goed zocht, waren er nog wel fijne plekken te vinden :)
Stonden idd wel veel mensen stil, maar de sfeer was wel prima (hoewel ie tijdens de hardcore meteen wat grimmiger werd :/ )
De muziek was afgezien teveel hardcore en verrassend weinig oldschool, erg lekker. Leuke mix van oude en nieuwe platen :9

Heb een hele leuke nacht gehad (Y) :D

Waarschuw beheerder
iemand in de lounge boven... helemaal boven (bij de vip geloof ik) op de banken dat meisje ook zo hard uit dr pan zien gaan?? heeft zeker anderhalf uur achterover gelegen met dr telefoon in dr hand..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 12:55:
iemand in de lounge boven... helemaal boven (bij de vip geloof ik) op de banken dat meisje ook zo hard uit dr pan zien gaan?? heeft zeker anderhalf uur achterover gelegen met dr telefoon in dr hand..

Ze was dus lekker aan het vliegen :yes:
Waarschuw beheerder
ik vond het een top feest!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
haha en maar kijken of ze kon smsen, wel vermoeiend hoor... zo je avond doorkomen...
Waarschuw beheerder
HEHE ja dat meisje zag ik beneden op het einde nog lekker uit der bolletje gaan 8)

volgens mij was ze flink aant hallucineren :P

Waarschuw beheerder
Luna was zeker wel vet is me 100% mee gevallen !
Waarschuw beheerder
volgens mij heb ik het een en ander gemist, ik wou wel gaan maar door omstandigheden kon ik niet. hoezo kon je niet terug naar binnen als je bij je kluisje was geweest?? heb dat nog nooit meegemaakt ( Q-base, vrij toegankelijk, Sensation B, idem). en hoe zat dat dan met die gratis kaarten, les het n voor het eerst. Als ik dat had geweten was ik wel gegaan. leg uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suzanne1985 op maandag 23 mei 2005 om 22:13:
Je pillen aan iemand geven die er onschuldig uit ziet
Ik loop altijd met pillen in me fluit naar binnen, ik ben vaak apart gekleed dus wordt vaak slecht gefouieerd omdat ik er onschuldig uit zie.. eenmaal binnen... let's get loos

Kvond het echt super!!!

Mwahaha....das een idee.Volgende keer m'n vriendin aan de beurt...!

Waarschuw beheerder
was zeker super, draaide goed, en de sfeer was toppie

Waarschuw beheerder
donateur
die ouwe platen waren wel lekker!
gelukkig bijna alle ouwe hardstyle klappers voorbij horen komen!

en wederom ook :respect: Dj Pila :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een meesterlijk feest!! Mogen ze vaker organiseren wat mij betreft!!
Ook de lokatie en het geluid viel me 100% mee..!!]
VIP was ook een aanradertje trouwens!
Waarschuw beheerder
de fout in de battle was geen fout maar was de draaitafel die stuk was op dat moment dat Richard vroeg op Ruffian het over wilde nemen werd er snel een nieuwe neergezet , is dat ook weer duidelijk voor iedereen ;)

voor de rest lijkt het alsof er veel kaarten zijn weggegeven dat is dus niet zo alleen op ticketonlione hadden ze een actie eerst met Sensation kaarten en toen dat voorbij was met Luna kaarten

zijn dus 17.000 mensen op afgekomen wat ik toch wel aardig vind en het kleine gedeelte wat was afgesloten had dus niet gemoeten want stond tot een de wc buiten helemaal vol!

denk als er een betere datum geweest was ipv 21 mei omdat niemand zijn geld nog heeft + vakantiegeld en de examens begonnen er best wel meer animo had kunnen zijn , door q-dance bevestigd ook

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michael 070# op woensdag 25 mei 2005 om 00:35:
denk als er een betere datum geweest was ipv 21 mei omdat niemand zijn geld nog heeft + vakantiegeld en de examens begonnen er best wel meer animo had kunnen zijn , door q-dance bevestigd ook

Heeft weinig met geld te maken, diegene die echt willen gaan hadden het kaartje al lang in huis.
Er is gewoon een overkill aan Evenementen, en misschien is dit gewoon ook iets te hoog gegrepen geweest?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 07:53:
Heeft weinig met geld te maken, diegene die echt willen gaan hadden het kaartje al lang in huis.
Er is gewoon een overkill aan Evenementen, en misschien is dit gewoon ook iets te hoog gegrepen geweest?

Zou best kunnen,maar ik denk wel dat Luna in staat was geweest om de Gelredome vol te krijgen,mits de omstandigheden wat meer ideaal waren..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het anders druk genoeg hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik persoonlijk vond het ook druk genoeg,maar had het voor Luna wel leuk gevonden als het wel uitverkocht was geweest,heb nu toch wel een beetje het idee dat beide organisaties een beetje hebben bezuinigd op aankleding.Als je naar Qlimax kijkt en je vergelijkt dat met Luna dan was de aankleding minimaal,evengoed was het wel vet!! :)

Waarschuw beheerder
Ik hoorde van iedereen dat het echt kikke was, ik heb nu spijt dat ik ook niet ben gegaan gek..:(

Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk heb ik helemaal niets met aankleding, geluid licht en sfeer zijn meer dan genoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op dinsdag 24 mei 2005 om 12:46:
hoewel ie tijdens de hardcore meteen wat grimmiger werd

klopt, dat viel mij ook al op... toen zijn we maar richting huis gegaan

Waarschuw beheerder
Ik vond het anders druk genoeg hoor

dit komt omdat de helft van de zala was afgesloten, op climax was gewoon de hele zaal en nu de helft, dit kwam omdat niet uitverkocht was, maar desondanks was het toch master
Waarschuw beheerder
donateur
Top feestje heb me de hele nacht prima vermaakt.
:respect:luna:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 08:16:
Ik vond het anders druk genoeg hoor

inderdaad

was nog te druk:S
vooral bij de bar de wc en op de tribune:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 11:02:
Persoonlijk heb ik helemaal niets met aankleding, geluid licht en sfeer zijn meer dan genoeg.

inderdaad het geluid en de sfeer zijn voor mij en velen andren het belangrijkste!
en dta vondt ik allebei juist beetje tegenvallen op dit feest:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k vond t zaterdag echt helemaal SUPER !
k zelf vond de sfeer ook heel gezellig,iedereen lachte naar elkaar, als je perongelijk wat drinken over iemand knoeide dan gaf je n hand en dat was t goed.
ik stond bijna helemaal vooraan en daar stond ook eigenlijk iedereen te dansen.
maar iig k vond t echt helemaal geweldig!

Waarschuw beheerder
het beste lijkt mij nog altijd; neem die zooi dan niet mee....

Waarschuw beheerder
Nog ff nagenieten thuis?

Download hier
dan ff de eerste set die Q-Dance heeft losgelaten....
donateur
ow , raak niet uitgepraat over dit feest :D

die live set :respect:

toen die opkomst met die kanllen :respect:

aankleding was ook mooi :D

ben er nu uit :D

beste feest ooit :D

wanneer is de volgende luna??
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens ramona :respect:luna:respect: echt een superfeest :yes:

Waarschuw beheerder
idd. echt supersssssssssssss

Waarschuw beheerder
Je hebt zeker wat gemist...
Was lekker stampen daar afgelopen zaterdag :-)

xxx
Waarschuw beheerder
ja ramona vind ik ook! De muziek was echt super!!!

Hopelijk komt er een volgende editie..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 22:23:
het beste lijkt mij nog altijd; neem die zooi dan niet mee....

Wat vind je van de stelling:Als XTC er niet was geweest,had Dance nooit zo,n succes geworden...!:P

Neem van mij aan,het is zo.

Nederland....het land van de XTC,en het land met de meeste
Dance-feesten ter wereld!

Waarschuw beheerder
Ja ik moet ook nog steeds aan het topfeest denken!!!
Ik heb het echt super naar mn zin gehad!!

voglende x weer he ramoon!!

Waarschuw beheerder
Ben net terug van luna en vond het weinig aan !
Waarschuw beheerder
zat je een maand vast op de wc? :/

Waarschuw beheerder
had perongeluk verkeerde afslag gepakt dus moest ik stukje omrijden
Waarschuw beheerder
azo, ja dat kan de beste chauffeur gebeuren

Waarschuw beheerder
Jah begeven moment stond er bordje Dubai. Al ben ik een ervaren chauffeur, toch kende ik die naam niet! Dus ik daar vragen.. ik zeg: He br0...fawaka? Dus hij geeft me een vuistje... ik zeg hoe kom ik in babberich? Na uitleg ging ik weer en ben ik vandaag eindelijk weer thuis gekomen