Partyflock
 
Forumonderwerp · 778431
En hoe was het?

Heb ik wat gemist of moet ik juist blij zijn dat ik niet geweest ben?

Ben benieuwd
 
was wel gaaf geloof ik weet niet meer zoveel echt kut is dat tr was weer zover jah
 
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 mei 2005 om 19:20:
Ik vind verhalen dat mensen tot in hun nakie worden uitgekleed echt een beetje te ver gaan hoor....

Nou ik moest me broek toch echt laten zakken hoor...:S
Helemaal geflipt die lui daar,ze kicken echt op resultaat
en maakten er onderling een strijd van...!
sow luna wat een vette party :respect:
sinds tijden niet zo'n gaaf feest meegemaakt :D :bounce:

sfeer was top
muziek was perfect

TOPFEESTJE

geen woorden voor :D :D :D
Ik sluit me bij je aan Ramona:yes:

Hele vette party:respect:

Muziek was echt super!!!
Wat een tegenvaller!!!! sjonge jonge zat op de tribune mooi naar de dansvloer te kijken, maar er zat geen beweging in!!!
En de muziek ging maar heen en weer,zat totaal geen opbouw in!!! en de sfeer was ook een drama!! wat kunnen mensen zich toch irriteren aan elkaar!!!!
parkeren bij HmH koste me 22 euro zit toch ook niet te zeiken laatste aanpassing 23 mei 2005 15:30

doe je toch iets verkeerd , gewoon op evenement drukken :YES:
laatste aanpassing
 
Heb me aardig kunnen vermaken daar!

Enne Myztic kan jij wat rustiger doen.........hehehe..;-)
 
nou ik snap niet dta iedreen hier de sfeer zo goed vondt:S
oke wraen zker allemaal relaxte mensen en geen ruzie gezien ofzo!

maare het was echt gewoon sfeerloos!
3/4 van de zaal stond stil!
was echt amper contact tussen mc / dj en het publiek!
was echt geen saamhorigheidsgevoel ofzo!

ik heb me ook zekers wel goed vermaakt en flink gek gedaan!
maare ik vondt het maar een dooie / saaie boel!
 
Ik vond alles TOP! Geweldige sfeer en wat deed Rich het goed! Funky Shit!! :respect: Ook voor alle anderen btw! Alleen €2,20 voor 1 muntje :O T moet niet gekker worden :no:
Je hebt het maar mooi geflikt! Twas n succes, echt wel! :yes:
 
Voor gratis feest was het goed te doen...

Sfeer, Locatie, mensen.... kon beter, maar heb veel slechter meegemaakt...

If it's free, i'm there ;p
 
K denk dat toch dat die die van hardstyle houden het toch wel naar z'n zin hadden niet dan?
K vond het super !! Nix slechts te melden want ik hoefde niet een keer naar de plee wjhahahaha
 
Trouwens, parkeren, kan gratis, aan de overkant van de weg in de woonwijk... 3min lopen...

Was echt nog veel plek over :s....
 
En over dat geen mensen aan het dansen waren : moet je ogen een s open doen want wij hebben eg wel 7 uur aan een stuk staan springen !!! iedereen om ons heen eigelijk !!
Artiest Dacato
Gaat lekker met de groote feesten de laatste tijd haha!!
Vorig jaar begon ID-T met die dumpprijzen, Aanstaande Reactor afgelast, Luna kaartverkoop die tegenvalt....tis wat....
Wat een tegenvaller!!!! sjonge jonge zat op de tribune mooi naar de dansvloer te kijken, maar er zat geen beweging in!!!
En de muziek ging maar heen en weer,zat totaal geen opbouw in!!! en de sfeer was ook een drama!! wat kunnen mensen zich toch irriteren aan elkaar!!!!

Als iedereen zoals jij was... dan zat er dus al helemaal geen beweging in! :[
Sfeer maak jezelf... het probleem moet ook niet bij een ander zoeken... maar jezelf!
pfff luna was :kwijl: heb me ogen er niet vanaf kunnen houden :D hahaha
Uitspraak van actief op maandag 23 mei 2005 om 19:57:
ik vondt het maar een dooie / saaie boel!

lol moet je zelf maken....
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 12:27:

Juist. Opflikkeren met dat soort praktijken... wmb de laatste keer gelredome met die security...

(alhoewel het feest zelf flink goed was :P Aardig leip staan doen :P :bounce:
Niet nuilen over opgepakt worden over drugs! Het is algemeen bekend dat Arnhem Zero-Tolerance is! Gewoon op de goede plaatsten weg stoppen.

OT:
Kvond Luna echt geweldig! Had er op een gegeven moment niet meer zo veel zin in omdat er zoveel negativiteit was en op Pf ook alleen maar kaarten te koop werden aangeboden.

Maar omdat ik er wat weinig van verwachte is het echt een super feest geworden! Veel zeggen hier dat het een saaie boel was maar ik heb beetje vooraan gestaan en daar werdt echt wel loos gegaan! En je maakt het uiteindelijk toch zelf gezellig, de gene die beetje dood stil staan of op de tribune zitten en dan ook nog eens ZELF commentaar hebben... najah, doe je toch echt zelf! diegene horen zelf tot het saaie publiek.

Wij hebben echt een super toch feesie gehad en ook zekers wel zwaar gezellig!!! Echt de hele avond loos gegaan! Mijn complimenten voor Luna!
Ik ben het helemaal eens met Suzannuh, scheelt weer veel typwerk :p Min punt vind ik de drank prijzen. 10 muntjes voor 22 euro, dus 5 smirnoffs voor 22 euro, dat is echt niet leuk meer!
Ik vond het een zeer geslaagd feest!
Ik kijk er echt goed op terug!

Hij draaide 7 uur lang.. en geen een zwak momentje..
Allemaal knallers in mijn ogen.

Vanaf DHHD werd het beter en beter.
En natuurlijk die meesterlijke afsluiting.. dikke hardcore!
Echt beterzzzz!
 
Ik ben het helemaal eens met Suzannuh, scheelt weer veel typwerk :p Min punt vind ik de drank prijzen. 10 muntjes voor 22 euro, dus 5 smirnoffs voor 22 euro, dat is echt niet leuk meer!

drink dan bier!!!
Uitspraak van :bounce: Qlubtempo :respect: op maandag 23 mei 2005 om 21:52:
Ik ben het helemaal eens met Suzannuh, scheelt weer veel typwerk Min punt vind ik de drank prijzen. 10 muntjes voor 22 euro, dus 5 smirnoffs voor 22 euro, dat is echt niet leuk meer!

Dat is tegenwoordig op elk feest zo..
En idd.. het is gewoon niet meer normaal!

Nou kreeg ik wel aan het eind van de avond een strippie van 4 muntjes in mijn handen geduwd!
Cker wel lekker! =D En daar moet ik hem nog ff voor bedanken hehe!
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 15:08:
Als ze dat bij mij ooit flikken laat ik het echt lopen... Schijt dan echt op ze...

Is zoiets trouwens strafbaar?

Neej hoor gewoon zeggen dat je zwakke darmen hebt! ;)
 
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op maandag 23 mei 2005 om 15:29:
parkeren bij HmH koste me 22 euro

22 euro??? Dan ben je goed genaaid! Ik haal altijd een uitrijkaart, weet ff niet meer wat ie kost, maar zeker geen 22 euro!
 
twas toch 8 euro of nie?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 17:48:
Nou ik moest me broek toch echt laten zakken hoor...

Ik ben geen vies geil mannetje maar moest je all the way? Dus onderbroek ook uit? Het schijnt zelfs zo te zijn dat men ook moest bukken.......

Uitspraak van *KaAgiE* op maandag 23 mei 2005 om 18:48:
sjonge jonge zat op de tribune mooi naar de dansvloer te kijken

Waarom ging jezelf dan niet de vloer op'? ;)

Uitspraak van *KaAgiE* op maandag 23 mei 2005 om 18:48:
en de sfeer was ook een drama

Echt helemaal niks van gemerkt. Ik heb zoveel geluld en gelachen met mensen!
laatste aanpassing
 
Nou ik moest me broek toch echt laten zakken hoor.

ik heb wel iemand gezien die opeens zijn broek naar beneden deed :s
 
Uitspraak van Suzanne1985 op maandag 23 mei 2005 om 20:54:
Niet nuilen over opgepakt worden over drugs! Het is algemeen bekend dat Arnhem Zero-Tolerance is! Gewoon op de goede plaatsten weg stoppen

Ja als je gevisiteerd wordt, wordt het toch lastig hoor!
Je pillen aan iemand geven die er onschuldig uit ziet ;-)
Ik loop altijd met pillen in me fluit naar binnen, ik ben vaak apart gekleed dus wordt vaak slecht gefouieerd omdat ik er onschuldig uit zie.. eenmaal binnen... let's get loos :D

Kvond het echt super!!!
Nooit meer een feest geven in dat gelredome niet normaal wat een stillen en smeris :S
 
lol moet je zelf maken....

ik heb ook zeker super veel lol gehad en me heel goed vermaakt!
en geen minuut stil gestaan!
en hij draaide ook zker lekker veel ouwe hardstyle ook!

maare jammer van het geluid!
en inderdaad niet echt een opbouw in de avond!

maare ik vondt het gewoon sfeerloos en iedreen stond mar wta stil!
is toch klote voor zo'n dj!
want hij draaide echt wel lekker maar gewoon meer als de helft staat stil:S
Ik heb toch wel heel de avond staan springen....alleen toen die drummer bezig was....stond ik stil. Was niet echt op te dansen.
hehe ja wij hebbe tenminste genoeg ge :bounce: he menno
:yes: vond wel dat er veeeeeeel mensen stil stonden
die drummer duurde idd telang
 
vond het wel een grappig feesie...

liep me daar toch iemand tegen het lijf



voel me vereerd Nicky ;)


(K)(K)
parkeren bij HmH koste me 22 euro zit toch ook niet te zeiken


Dan doe je echt iets verkeerd, duivendrecht is gratis en maar 1 metrostation weg.

1 minpuntje was alleen dat bij de battle tussen luna en pavo er op een gegeven moment iets niet goed ging met het geluid, het ging opeens zachter en toen ging het volume opeens helemaal open om daarna weer terug gezet te worden op het normale (middelharde) gelredome niveau.

mee eens, pas na half 6 ging de volume knop eindelijk verder open en pavo heeft echt de avond gered vind ik. Daarna werd het beter door de battle, DHHD en the westside team!
Toch een leuk feest geweest uiteindelijk!
Echt een superfeestje! Heb me zeker vermaakt :bounce:
Als iedereen zoals jij was... dan zat er dus al helemaal geen beweging in!
Sfeer maak jezelf... het probleem moet ook niet bij een ander zoeken... maar jezelf!

Nou sorry hoor maar bij andere feesten waar ik naar toe ben geweest had je toch wat meer sfeer!! En stond je gewoon gezellig met iedereen te stampen!!! en mooi een praatje te maken. en nu was dat bar weinig, leek gewoon dat iedereen beetje apart was!!! maar ja dat is ook niet erg. maar dat mag ik gewoon wel jammer vinden.
En de muziek vond ik zelf na 2en niks meer! en dat was niet echt bevoordelijk voor mij dan. Was gewoon jammer.
laatste aanpassing
 
was echt helemaal super... ik heb me kostelijk geamuseerd, en stampen hoor!! Vond DHHD nog altijd het best, thilo te hard voor een opening.. jammer wel..voor de rest super feessie... sfeer geweldig, muziek goed, top feestie dus..

ZO nog duizenden aub..
Uitspraak van *KaAgiE* op dinsdag 24 mei 2005 om 07:34:
Nou sorry hoor maar bij andere feesten waar ik naar toe ben geweest had je toch wat meer sfeer!! En stond je gewoon gezellig met iedereen te stampen!!! en mooi een praatje te maken. en nu was dat bar weinig, leek gewoon dat iedereen beetje apart was!!! maar ja dat is ook niet erg. maar dat mag ik gewoon wel jammer vinden.
En de muziek vond ik zelf na 2en niks meer! en dat was niet echt bevoordelijk voor mij dan. Was gewoon jammer

zeg nou maar gewoon dat je ons miste :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 13:32:
Alleen als er een arts bij aanwezig is.

:nee: dat is dus grote onzin!
Vond het toch een erg geslaagd feest (Y)

Maakte me even zorgen over de drukte, maar als je goed zocht, waren er nog wel fijne plekken te vinden :)
Stonden idd wel veel mensen stil, maar de sfeer was wel prima (hoewel ie tijdens de hardcore meteen wat grimmiger werd :/ )
De muziek was afgezien teveel hardcore en verrassend weinig oldschool, erg lekker. Leuke mix van oude en nieuwe platen :9

Heb een hele leuke nacht gehad (Y) :D
 
iemand in de lounge boven... helemaal boven (bij de vip geloof ik) op de banken dat meisje ook zo hard uit dr pan zien gaan?? heeft zeker anderhalf uur achterover gelegen met dr telefoon in dr hand..
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 12:55:
iemand in de lounge boven... helemaal boven (bij de vip geloof ik) op de banken dat meisje ook zo hard uit dr pan zien gaan?? heeft zeker anderhalf uur achterover gelegen met dr telefoon in dr hand..

Ze was dus lekker aan het vliegen :yes:
ik vond het een top feest!!!!!!!!
 
haha en maar kijken of ze kon smsen, wel vermoeiend hoor... zo je avond doorkomen...
HEHE ja dat meisje zag ik beneden op het einde nog lekker uit der bolletje gaan 8)

volgens mij was ze flink aant hallucineren :P