Partyflock

Forumonderwerp · 777328
1456x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga een draaitafel kopen..met de bedoeling..echt bezig te gaan.met het mixen en scratchen van hardcore e.d. ..
heb ik een beltdrive nodig of direct drive...
ik heb nl deze set op t oog ...::
http://numark.com/products/product_view.php?v=overview&n=51

is dit afdoende?!

Waarschuw beheerder
Ik zou gaan voor Direct Drive (Y)

Duh! :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja....wat is eigenlijk het verschil dan??!

Waarschuw beheerder
niet doen ouwe je moet met cassettebandjes mixen dan ben je pas VET :jaja:
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt er dan wel 2 nodig denk ik!

en directdrive heb je zeker nodig ;)

een beltdrive is met een snaar (belt betekent riem!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Double T :yes: op woensdag 18 mei 2005 om 22:28:
een beltdrive is met een snaar (belt betekent riem!)

yeah i know...
maar is dat lastiger inmixen ofzo??!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb iemand die biedt me dus dat die hele bovenstaande set.. (belt-drive) voor iets van 225 euri..best wel cheap dus..
Waarschuw beheerder
donateur
gevoeliger, minder scherp!

en vaak goedkoper!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmm...oké
maar als beginners..set ??!
Waarschuw beheerder
ik heb nog een dj set tekoop direct aangedreven :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
als je eenmaal op beltdrives kunt draaien, is het draaien op directdrives een eitje later!

reken er niet te hard op dat je er flink op kunt scratchen, maar reken er ook niet te hard op dat je de eerste 2 jaar daar al mee bezig kunr zijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van omar suarez op woensdag 18 mei 2005 om 22:32:
ik heb nog een dj set tekoop direct aangedreven

welk??!

Waarschuw beheerder
Het nadeel van snaaraandrijving is, dat het moelijker op snelheid komt als je je platen spelers aanzet. Wil je de plaat aan drukken of juist een setje geven, dan loopt de plateu zowat stil.

En na een tijdje slijt de riem en moet je die vervangen.

Met direct drive heb je al dat geaouwehoer niet.

Als je echt wat wil en leuk wilt gaan mixen, koop dan zeker weten direct drive ook al ben je een beginner.

Ik zou gaan voor de JB System Q30 die draaitafel heb ik zelf ook en voor het budget is het een ideale draaitafel. Super kwaliteit, en dat voor een lage prijs.

Met deze draaitafel kan je veel bereiken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.marktplaats.nl/markt/audio/platenspelers/31143.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Ddraaitafels%26p%3D1%26d%3D1%26pv%3Dall%26g%3D2%26u%3D12%26s%3D50%26m%3D0%26show_thumbnails%3D1

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van omar suarez op woensdag 18 mei 2005 om 22:37:
http://www.marktplaats.nl/mark ... 26m%3D0%26show_thumbnails%3D1

klinkt niet echt als een bekend (goed) merk volgens mij...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 22:41:
De perfecte beginner set is.

Gemini PS-676 i

Een goeie starters mixer, ideaal om mee te beginnen. En voor het geld is het perfect. Je kan er veel mee.

Link: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7453

De JB System Q30 Direct Drive draaitafel

Link: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7591

Als je dit hebt, heb je het perfect voor mekaar.

Dan heb je echt kwaliteit. En begin je gelijk goed, en niet half gebakken.

hé bedankt man..fijne informatie (Y)

Waarschuw beheerder
Je kan ze online bestellen via die site, goeie service.

En de mensen van die site weten waar ze over praten.

Als je nog vragen hebt kan je het vragen op het forum, waar genoeg info staat over beginner sets.

Maar toch raad ik je de set aan van boven.
Waarschuw beheerder
het merk is akiyama, zijn opzich best redelijk om mee te beginnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maareh wat van deze??!

http://www.numark.com/products/product_view.php?v=overview&n=53
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 22:27:
Ik zou gaan voor Direct Drive

Direct drive is zeker beter, maar op een belt leer je goed het rechtzetten van je platen, is nl een stukje lastiger dan op een direct;) Dus als je begint kan je beter n belt nemen, en later een direct...

En zou dr idd sowieso 2 nemen, anders wordt t zo moeilijk mixen;P

Waarschuw beheerder
Je moet niet te veel kijken, en op den duur gewoon een keuze maken. Toen ik een dj set wou aanschaffen, had ik me wezenloos gezocht op het net. En maar kijken en vergelijken, en toen heb ik de knoop gewoon doorgehakt. En die set wat ik zei aangeschaft, tot op de dag nog geen spijt van gehad.

Die set van The goodlucker, is ook een zeer goeie beginner set. Beginner vind ik niet echt het juiste woord, want als je met die beginner set goed kan draaien ben je al super ver.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 22:46:
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12641

dit is een oem bak. een goede concurent van de technics.

misschien wel maar 380 euro per stuk, beetje duur he voor een beginners set.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op woensdag 18 mei 2005 om 22:46:
Direct drive is zeker beter, maar op een belt leer je goed het rechtzetten van je platen, is nl een stukje lastiger dan op een direct Dus als je begint kan je beter n belt nemen, en later een direct...

Echt onzin !!!

Als je op een snaaraandrijving leert gelijk zetten, en daarna op een Direct drive dan begin je weer van voren af aan man. Dat kan je niet vergelijken ! Als je begint begin dan met een Direct drive NIET EEN SNAARAANDRIJVING !!!

Waarschuw beheerder
ik ben altijd van mening geweest dat je eerst beter door kan sparen voor goed spul, dan eerst een beginners set te kopen en dan na een jaar alweer wat anders kopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 22:50:
Als je op een snaaraandrijving leert gelijk zetten, en daarna op een Direct drive dan begin je weer van voren af aan man. Dat kan je niet vergelijken ! Als je begint begin dan met een Direct drive NIET EEN SNAARAANDRIJVING !!!

Dat is ook bullshit. Je begint echt niet van voor af aan. Tis alleen een stukje gewenning, maar daarna is het alleen maar veel makkelijker! Ten 2e, alstie er straks achter komt dat t m niet lukt, dan zit ie met 2 peperdure directdrives. Beltdrives kosten geen reet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja..nou.. ik zoek mezelf al wezenloos..
ik zat te hopen op die numark...

Waarschuw beheerder
Gewenning, direct drive is wel ff een stukje anders als een Snaaraandrijving.

Bij een snaaraandrijving hoe hard moet je wel niet drukken en als je remt staat de plaat zowat stil als je er achtjes op drukt ... met gelijkzetten ....

Peperduur ....

Het is een dure hobby, als het geld een probleem vormt begin er dan niet eens aan. Koop gewoon wat degelijks heb je er ten eerste veel meer plezier aan. Dan dat je gelijk kut begint met van die ouderwetse snaaraandrijving ...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2dehands misschien ??!

Waarschuw beheerder
Doe nou maar die link van The Goodlucker of wat ik zei, dan heb je gelijk wat kwaliteit in huis. Je hoeft niet verder te kijken, want dat is het beste wat er is voor als je begint.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja...snap ik ..thanks..enneh nog even over die set van the profhead..??! die??! ook niet ?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 22:56:
Gewenning, direct drive is wel ff een stukje anders als een Snaaraandrijving.

Bij een snaaraandrijving hoe hard moet je wel niet drukken en als je remt staat de plaat zowat stil als je er achtjes op drukt ... met gelijkzetten ....

Peperduur ....

Het is een dure hobby, als het geld een probleem vormt begin er dan niet eens aan. Koop gewoon wat degelijks heb je er ten eerste veel meer plezier aan. Dan dat je gelijk kut begint met van die ouderwetse snaaraandrijving ...

Dat het een dure hobby is hoef je mij niet te vertellen:P

Voor mij was het toch echt alleen maar gewenning. Tuurlijk voelt het totaal anders aan, maar als je de basics door heb, dan pas je dat zo aan op een direct. Heb daar echt niet lang over gedaan hoor, om me om te schakelen. En uiteindelijk wordt het alleen maar makkelijker. Als je leert met beltdrives, valt t reuze mee op direct!

Maargoed, denk niet dat we dit meningsverschil gaan uitpraten, want blijf toch echt bij me standpunt, en jij ook neem ik aan:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op woensdag 18 mei 2005 om 23:02:
Maargoed, denk niet dat we dit meningsverschil gaan uitpraten, want blijf toch echt bij me standpunt, en jij ook neem ik aan

Ehhhr ja :D

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 23:08:
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt

Ik jou ook wel;)

Over een ding valt iig niet te discussieren:

Uiteindelijk moet je altijd voor een Direct gaan! Zeker als het aankomt op Turntablism

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar even gewoon 3 tafels naast elkaar ..
welke van deze 3 is zeg maar het meest geschikt ???!

Numark TT 200 (prijzig)
Numark TT 1625 of
AKIYAMA dj-2000....
??!

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Numark TT 200 (prijzig)
Numark TT 1625 of

En jij wou voor turntabalism gaan? Scratchen met deze bakken kan je in ieder geval uit je hoofd zetten. Bijde Numakrs hebben een ontzettend slappe motor. Als je je vinger op de plaat legt, staat de gehele platter stil, en hij komt ook ontzettend langzaam op gang.

Als je echt wil gaan draaien, kan ik je OEM bakken adviseren. Zijn wel ff wat duurder, maar dan heb je wel technics waardige bakken

Akiyama Acura is een absolute aanrader.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind die aanbieding van
Uitspraak van omar suarez op woensdag 18 mei 2005 om 22:37:
http://www.marktplaats.nl/mark ... 26m%3D0%26show_thumbnails%3D1

wel schappelijk denk ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 x akiyama dj2000 + etp pwr-m6x mixer..nah :o
goed of niet ??!

Waarschuw beheerder
lol. als je wilt scratchen (beetje fatsoenlijk) moet je toch echt naar technics of superoem bakken kijken.
Trek maar open die knip;)
Waarschuw beheerder
Gewoon direct drive met een goede aandrijfkracht!!!

Mixt makkelijker omdat hij direct met een op de juiste snelheid loopt
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
Waarschuw beheerder
Check PB
Waarschuw beheerder
donateur

bullshit :jaja:
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
weet je wat het is, ik heb beide staan....:/ 2x Technics 1210 en een setje kutdingen met een snaar, van een of ander poepieloetiemerk ( numark gloof ik, geen recente overigens!)
Er is wel degelijk verschil, om te beginnen de startijd van je platter, de tijd benodigd om te stoppen, het gewicht van je platter, de opbouw van je apparaat...( storingsgevoeligheid!!!!)
Snaar=bewegende delen!! Direct drive=vrijlopende naaf in een spoel...:/
Een snaar slijt, vooral als je je platter veel heen en weer haalt komt er nogal wat tension op te staan ( spanning)

Maar......

Als je een beginner bent, met weinig tot geen ervaring met platenspelers is het aan te raden een snaaraangedreven te halen, deze zijn inderdaad goedkoper, dus is de schade niet zo groot als je het toch niet trekt, dat draaien....;)

Mja......mijn idee...:/
Waarschuw beheerder
Je koopt een snaar aangedreven, en het draaien bevalt je heel goed.. Wat dan ??

Dan wil je overstappen naar direct drive, dus raad ik je aan 2de hands tafels aan te schaffen (direct drive).. leuke prijs vaak, bevalt het draaien je niet (ben je snel achter) dan verkoop je ze voor bijna hetzelfde bedrag weer..

Mijn idee..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeeeeeee jongens..
ik ben bezig mijn ouders mij te laten sponsoren
ik ga denk volgende week 2 turntables halen ( TECHNICS SL-1210M5G ) anders weet ik het ook ehct niet hoor..
ik weet niet welke óók goed zijn..maarja
nu het volgende ...ik wil een 2de hands mixertje kopen ..maar welke..???!
ik heb +- €250-.

ik zag ergens staan dat ik een pioneer / dateq moet hebben...
nah heb m nodig voor scratchen e.d. hardcore vooral :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik zou voor een gemini UMX gaan als je budget beperkt is ;)

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12772

Is ietsje duurder maar is een "no-bullshit" bak die doet wat van hem verwacht wordt ;)

En die M5G ----> DOM!
Daar betaal je veel teveel voor, neem gewoon de MK2, dan heb je alles wat je wilt hebben en betaal je niet te veel voor een paar onnodige functies :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de mk2 gewoon...??!
wat is het verschil dan ??!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maareh..
als ik nog een keer flink gesponsort wordt en ik heb zeg maar 500-600 euri..
en dan welke mixer??!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voor hardcore muziek D:
Waarschuw beheerder
Kijk anders even naar de specs van de MK2 en M5G en oordeel dan of je al die extra opties echt nodig hebt.
Ik ben van mening dat als je meer dan 8% pitched je de verkeerde platen bij elkaar probeert te proppen ;)

Voor 500-600 euro zou ik voor een Vestax PCV 275 gaan! (Heb hem zelf ook)

Ik heb iig 2 SL 1200MK2, 2 CDJ 800 en 1 PCV 275.

www.new-line.nl
Waarschuw beheerder
En die M5G ----> DOM!
Daar betaal je veel teveel voor, neem gewoon de MK2, dan heb je alles wat je wilt hebben en betaal je niet te veel voor een paar onnodige functies

Bullshit, +16 pitch is wel erg fijn..

Waarschuw beheerder
belt drive, nooit doen, zeker niet als je wilt scratchen
Waarschuw beheerder
ik heb +- €250-.

Ooit gehoord van sparen??

Waarschuw beheerder
of neem gewoon een reloop 4000 of 5000
staat bijna gelijk aan de techniqs
het mist allleen de naam
voor techniqs ben je zoveel geld kwijt:/
en een Mixer hou ,.t simpel 3kanalen Gemini ps i 626?
of behringer vmx 300 ??
ben je bijmekaar ongeveer 600euro kwijt
terwijl je voor 2 techniqs en data xtc
uuhhh 1300a1500euro kwijt ben :)
Waarschuw beheerder
of neem gewoon een reloop 4000 of 5000
staat bijna gelijk aan de techniqs

:frusty:

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
ja reeloops zijn goede betaalbare draaitafels

Waarschuw beheerder
haha scratchen

neem gewoon die standaard instap set van New-Line (2 maal Reloop RP-4000 M3D + Gemini mixertje)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op vrijdag 20 mei 2005 om 13:38:

Is dat zo? Wat mix je? Abba met Paul Elstak?

En zo'n instapset is ook altijd aan te raden, je moet ergens beginnen en dit is toch heel goed spul voor wijnig geld :).
Waarschuw beheerder
Is dat zo? Wat mix je? Abba met Paul Elstak?

andré hazes met drokz, nee joh ik bedoel maar dat het soms wel handig kan zijn die +16 pitch.. vind ik tenminste van wel..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welke draaitafel??!

technics sl1210 mk5
of synq xtrm 1???!
ik moet het weten....
het beschikbare bedrag boeit niet ..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
enneh dateq xtc of a&h 32??!

als jullie me vandaag eventjes goeie reactie geven..
kan ik als ik vanavond als ik terug ben van me werk ..tot een uiteindelijke beslissing komen..:D:D

Waarschuw beheerder
pioneer djm 600

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
come on...technics sl1210 mk5
of synq xtrm 1???!
Waarschuw beheerder
come on...technics sl1210 mk5
of synq xtrm 1???!

Die keus zou jij zelf moeten nemen, deze draaitafels zijn zeer aan elkaar gewaagd :yes:

alleen heeft technics zich bewezen !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja...
maarja..
het is voor mij
een 2dehands xtc i.c.m 2 nieuwe technics

of

een nieuwe a&h 32 i.c.m. 2 nieuwe synq's..
dus ja

ik weet niet wat ik moet doen
Waarschuw beheerder
ik zou voor dat 2de gaan, maar ja dat is mijn keus !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja kijk...dat was mijn idee ook al...

maarja volgens velen blijven de technics het best...
nou ja.. ik weet niet wat ik daarvan denken moet :/
Waarschuw beheerder
precies, sommige mensen zweren bij technics..
mja smaken verschillen joh.. Ik zat ook heel erg te twjfelen tussen die OEM en technics, mag jij raden waar mijn keus op is gevallen !!

ik wens je nog veel succes met de juiste keus maken..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja wat bedoel je met smaken....
hahaaahaa
het gaat mij erom
dat ie gewoon goed is...
mij is niet het probleem dat mijn budget niet toereikend is... (wat de voornaamste reden tot het kopen van de synq's is)
het gaat erom..wélke beter is :D...
vandaar mijn vraag :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoals ik al zei Technics heeft zich bewezen, gaan jaren mee zonder kapot te gaan..

Maar die OEM bakken die zijn er net dus je weet het eigenlijk pas over een paar jaar welke beter zijn!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik een allen & heath xone 02 haal hè..dan kan ik géén effekten gebruiken.... ik kan dan gewoon een kaos padd2 erbij aanschaffen toch??!...
maareh als ik nou een pioneer djm600 haal he
..daar zit toch ook alles in ??!

wat is dan beter ???!?
Waarschuw beheerder
effecten zijn leuk, maar ik gebruik ze bijna nooit..

ik zou de pioneer djm600 nemen, maar ook dat is jouw beslissing A&H is ook heel erg goed, sommige beweren zelfs dat ie beter is dan de pioneer !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet jij trouwens iets van het verschil tussen de xone 02 en de 32??!

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 mei 2005 om 22:54:
tja...
maarja..
het is voor mij
een 2dehands xtc i.c.m 2 nieuwe technics

of

een nieuwe a&h 32 i.c.m. 2 nieuwe synq's..
dus ja

ik weet niet wat ik moet doen

Terin wat een luxeprobleem! :respect: Ik zou iig voor de 2e optie gaan, sterker nog, qua draaitafels ben ik ook voor de 2e optie gegaan...

Voor gewoon thuisgebruik zijn SL's eigenlijk gewoon zonde van het geld; ze mogen dan misschien wel de naam hebben een stuk degelijker te zijn (alhoewel de OEM's op sommige punten nog een heel stuk degelijker uitgevoerd zijn), maar hoe groot is de kans dat bij jezelf thuis een asbakhoeveelheid as en een halve liter pils in je draaitafel terecht komen? Je gaat met je eigen apparatuur veel zuiniger om als in een discotheek/op een feest ooit met de apparatuur omgegaan wordt, een super-OEM houdt het thuis hoogstwaarschijnlijk net zo makkelijk lang uit als een SL.

En 't argument "overal staan Technic's" is eigenlijk ook gewoon bullshit; op de ene plaats staan spliksplinternieuwe MK5's met 16% pitch, op de andere plaats staan totaal afgeragde 20 jaar oude SL's en op weer een andere plaats staan slecht "opgevoerde" SL's, geen enkele draaitafel is gelijk, ook al staat er 'Technics' op...

Dat zijn iig de argumenten op basis waarvan ik voor SynQ gekozen heb ipv Technics...

Waarschuw beheerder
wat zul jij het zwaar hebben zeg wat een keuze :9
9 van de 10 kunnen geen 1 van 2en zomaar even neerleggen...
mijn advies: wees ervan overtuigd dat je een serieuze hobby wil maken van draaien voor je het beste van het beste haalt ( dan heb ik het niet over op feestjes draaien maar gewoon veel tijd erin steken met veel plezier) dus misschein dat je gewoon vaste tijden bij vrienden gaat draaien ofzo heb ik ook gedaan, toen een beginnerssetje aangeschaft om alles door te krijgen wat de bedoeling is van het draaien en of het beetje gaat lukken...heb je het door, wil het een beetje lukken, en heb je er veel plezier in kan je altijd nog die duurdere spullen kan kopen...
mijn advies is dus: zorg eerst dat je de basis beetje onder de knie krijgt met een beginnerssetje en mocht je er dan mee door willen gaan koop iets goeds en dan zou ik voor alles nieuw gaan :)
als je de basis onder de knie hebt en je koopt duurder spul zul je zien dat het je makkelijker af gaat en dat de rest een stuk sneller gaat 8)

en wat ik persoonlijk fijn vind met hardcore is snel rag-werk met de faders dus ik vind korte faders veel fijner dan die van de dateq...maar allemaal persoonlijk succes ermee :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
of je haalt 1 oembak
en 1 techniqs ken ook :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar goed...
wel goeie reacties hier :kwijl:

kan iemand mij vertellen wat ik wél moet hebben...

ik ga dus toch die synq's nemen...
nu moet ik nog een mixer..maar welke ??!
dateq xtc... ecler nuo5 .... a&h 02 of 32....pioneer djm 600

welkeeeeeeeeeee
ik kom er niet meer uit...grrrr :/

Waarschuw beheerder
synq = goeie keuze :D
maar je kan er rekening mee houden dat de standaard naalden kut zijn, dus ook dat moet je vervangen als je het goed voor elkaar wilt hebben en dat wil je dat blijkt wel...ik ga ervan uit dat je een goeie versterker en boxen hebt anders kan je beter daar ook wat aan uit geven.
ecler nuo 5 zou ik kiezen :D is nog goedkoper dan de pioneer kan je mooi platen van halen ;)
en aangezien je veel wilt investeren kan je ook nagaan of je in de toekomst miss ook met cd's wilt draaien...als je dat wilt doen valt de 2 kanaals mixer al af :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaaah me vader had nog een heeele goeie philips versterker op zolder staan...
paste niet meer bij zijn interieur..zei ie :/
nou bij mij wel..
nou boxen heb ik ook al ...

tja die naalden van ortofon ofzo..zijn wel oké ??!

nou jah die ecler nuo 5 zei je???!
hmmm.. dus ik hoef het niet te zoeken bij bijv een allen & heath i.c.m. een kaos padd2 ..??! leek me wel vet zo'n combi :D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SYNQ Audio Research XTRM 1 Turntable mit Ortofon Concorde PRO-S

[img width=175 height=123 cacheid=00036c63000841f55fbadb1a1a00bfc38d]http://djservice.com/shop/itmimg/SYNQ_ETRM1.jpg[/img]

Neuer Extreme Torque Plattenspieler mit 4,5 kg/cm Startdrehmoment...

EUR 379.00

Waarschuw beheerder
ja het is allemaal persoonlijk natuurlijk
maar de vraag is of je er veel mee doet
ik gebruik noooit effecten, vind het mooier
met techno enzo maar het blijft persoonlijk...
skratch naalden zou ik nemen als je dat ook wilt gaan doen

ik vind de schuiven van de a&h niet fijn die van de ecler en de pioneer wel omdat je ze goed vast kan pakken voor het snelle mix werk

je kan beter een keer met lange/korte faders en faders die je kan pakken en faders waar jeje vinger op moet leggen mixen en dan je eigen persoonlijke voorkeur ondervinden want het is veel geld doe het dan in 1 keer helemaal goed voor jou persoonlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nah vooral de hardcore muziek... dat wordt de muziek die ik ga draaien...dus ja..ik weet niet welke mixer dan het beste zijn...:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zit trouwens veel verschil in de prijzen ...pioneer djm600 is wél duurder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maareh die kaos padd2 is dus overbodig...
het zou wel een vette toevoeging zijn op je set..
alhoewel je het in het begin niet echt gebruikt..maar goed..
i kheb die demo ervan gezien...nah ziet er wel (y) uit..:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maareh ...
het snellere mixwerk..
heb je dan echt die scratch naalden nodig..??!

Waarschuw beheerder
ja alles wat je daar hebt staan kan je perfect mee mixen thuis hoor
tis een puur luxe probleem en dan moet je gewoon kopen wat jij persoonlijk het fijnste vind...
ik vind korte faders die je goed kan pakken het fijnste...zou het ook gelijk goed doen met 4 kanaals je weet nooit wat erbij komt

Waarschuw beheerder
nee maar je wil toch skratchen;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmm ik heb de pioneer djm 600 voor €800-. gevonden en de ecler 5 het goedkoopst voor €990-.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 21:28:
nee maar je wil toch skratchen

tja..nogmaals ...hardcore..hea :D:D;)

Waarschuw beheerder
ja ach als je alles nog moet leren kan je ook niet skratchen vooredat je eerste naalden versleten zijn ;9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wel of niet kopen dus..??! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hé gozer ...
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2005 om 21:04:
nou jah die ecler nuo 5 zei je???!
hmmm.. dus ik hoef het niet te zoeken bij bijv een allen & heath i.c.m. een kaos padd2 ..??! leek me wel vet zo'n combi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou!??

Waarschuw beheerder
haha ik kan je niet zeggen wta je moet kopen
ik kan je alleen zeggen wat ik zou doen
ik zou 2 synq's
de pioneer djm 600
en ortofon pro of skratch halen

maar dat is omdat ik al weet hoe ik mix...en dat is zelden met effecten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat voor versterker heb jij??! is het echt belangrijk??!
ik heb aan 2 kanten ouwe zeikers zitten :/

Waarschuw beheerder
ik heb een okyo versterker
en aangezien ik een kamer heb van 3 bij 3 knalt dat kei hard hehe maar mijn voorkeur gaat uit naar mooi in plaats van hard...

Waarschuw beheerder
al gedacht aan koptelefoon trouwens?
ook niet goedkoop :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 22:06:
al gedacht aan koptelefoon trouwens?
ook niet goedkoop

reeds gekocht...
sennheiser hd25 :D

Waarschuw beheerder
nice;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=585 height=204]http://static.marktplaats.nl/fotos/audio/versterkers/45774.jpg[/img]
[img width=585 height=271]http://static.marktplaats.nl/fotos/audio/versterkers/2/45774.jpg[/img]

Goedwerkende stereo versterker van Philips uit eind jaren '80/begin jaren '90. Ik schat het vermogen van de versterker op 50 Watt RMS (échte Watts) per kanaal gezien het gewicht (een kilo of 6 à 7)

ik heb zo een nog op zolder liggen ..ik denk niet dat het veel zal zijn maarja..
een goeie versterker..kan altijd nog denk ik

hoeveel pluggen komen er btw van een mixer af die naar een versterker gaan??!
Waarschuw beheerder
hoeveel pluggen komen er btw van een mixer af die naar een versterker gaan??!

2 (rood en wit dus) van de master uitgang van je paneel, naar een ingang van je versterker..

Waarschuw beheerder
je sluit je tt's aan op je mixer
mixer heb ik aangesloten op phono van versterker een rode en een witte dus ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aha....;)
oké
maareh hoeveel watt moet je ongeveer hebben ..wil je het een beetje goed hebben....
ik moet natuurlijk wel een beetje rekening houden met de buurtjes..:/:/ 50 watt genoeg denken jullie??!
Waarschuw beheerder
50watt RMS :yes:

heb ook een dikke versterker maar kan em nooit opendraaien, heb ik weer de buren aan de deur staan..

dus 50 watt is genoeg (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dank je wel man..;)

dus nog één keer....ik heb géén kaos padd2 nodig????!
:P:P
Waarschuw beheerder
dus nog één keer....ik heb géén kaos padd2 nodig????!

geen ervaring mee, ik zou eerst dat aan gaan schaffen en dan veder kijken (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maarja is dat niet overbodig als ik ook een ecer nuo 5 ga kopen??!
ik weet nl. niet wat ik allemaal met die ecler kan...:/
Waarschuw beheerder
ik weet het niet joh, ik hou gewoon van oldschool mixen..

lekker makkelijk alleen die schuifjes op en neer halen en die draai knoppen heen en weer slingeren, effecten enzo gebruik ik nooit..

Waarschuw beheerder
precies...
ik kan mijn versterker maximaal op 2.5 zetten en hij kan tot 12 hehe
zoals ik al zei het is een luxe probleem je kan je met allebei meer dan prima redden

Waarschuw beheerder
Zowieso zou ik de sync bij feedback kopen, want daar is ie 350 euro. Maar ik heb met hetzelfde probleem gezeten als jij. Ik draaide eerst paar maanden op technics bij een vriend van mij en heb daarna twee syncs aangeschafd. Ikzelf vind zon oembak beter dan een technics. Bijsturen van platen gaat makkelijker, omdat de motor sterker is. Maar het grootste probleem is dat wanneer je weer op een technics draait in een discotheek bijvoorbeeld, dat je de sterke motor van de oembak gewend bent en daarom de technics te hard corrigeerd. De resulteerd in problemen bij het beatmixen. De oplossing: koop een sync en een technics. Zo kom je niet voor verassingen te staan. Want ook al hebben ze overal een andere technics staan, een oembak draait tog wel even anders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mewjjj
ik word echt helemaal gek...
ik zit echt op alle forums op zoek naar goeie antwoorden..:/
pfff...
moet ik nou een xone 32 icm een korg padd...of een ecler nuo 5 ...
echt ik heb hier al dagen lang nachtmerries van :/

Waarschuw beheerder
om de reden van pussylover hoef je het niet te laten synq's te halen hoor...
tegen de tijd dat je in een discotheek kan draaien ben je technisch zo goed dat je als het goed is overal op kan draaien nadat je de eerste 2/3 overgangen gehad heb om even op te wennen...toch de eerste paar keren is het goed voor de zenuwen als je op ouwe vertrouwde dingen moet draaien mja om het daar nou om te laten... :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja jongens ..ik heb eindelijk een goeie set gevonden :D

ecler nuo 5....
http://www.n-joymusic.nl/product_info.php/cPath/21_31/products_id/590

en 2 synq draaitafels...
http://www.n-joymusic.nl/product_info.php/cPath/21_27/products_id/844

jajaja en niet in duitsland of iets gekocht....gewoon bij http://www.n-joymusic.nl/ ...de goedkoopste én de beste service :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Beetje een overdreven mixer voor thuisgebruik, vindt je niet?
Beetje overdreven tafels ook als je eerst voor belt-drive numarks wou gaan.

Ennuh beste service? New-line al gezien?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
new-line sucks

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stelletje afzetters
:no:

Waarschuw beheerder
jah dat vind ik ook man :p
ze hadden die reloop 6000
die koste eerst 349euro
en sinds maandje ofzo 399 :/
anders moe je maar eff op www.prowebshop.nl kijken :)
staan ook leuke anbiedingen op

maare je heb het wel Hoog in je Bol zitten he,.. of niet
of je bent stinkend rijk 8)
je begint pas met draaien
en dan neem je gelijk zo,n set :vaag:
mah jah wat ga je doen als je het helemaal zat ben?? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/ he reind weet je wel wat de duitse garantie inhoudt??! (zul je wel moeten onthouden als je ook iets bij new-line hebt aangeschaft)

Ein guter Händler ist nur so gut wie sein Service. Damit Sie oder Ihre Kunden die Teile so schnell wie möglich wieder zur Verfügung haben, stehen Ihnen unsere geschulten und kompetenten Servicemitarbeiter zur Verfügung. Unsere eigene Werkstatt ist bestens gerüstet und repariert schnell und zuverlässig.

nu vertaald in nederlandse woorden ...

Een goede handelaar is slechts zo goed zoals zijn diensten.

Op onze reparatie afdeling werken goed opgeleide en bekwame de dienstmedewerkers.

Zij zullen zo spoedig mogelijk uw defecte product repareren.

...
ga mij nou niet vertellen dat dit bullshit is...

slaap lekker reind

Waarschuw beheerder
wat een geil setje heb je bij elkaar als de koop doorgaat pfff niet normaal man :S
hopen dat het draaien je ook wil lukken ;p en zo niet moet je maar even pb-en dan koop ik je setje wel over o:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahha is goed man...
of ik laat je wel even overvliegen...kun je me alles even lekker bijbrengen :D

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
NJOY Coole site idd, draaitafels netjes gekozen, maar die mixer is echt onzin. :|

Waarschuw beheerder
Zowieso zou ik de sync bij feedback kopen, want daar is ie 350 euro.

Ik zie hem er niet staan hoor.

Waarschuw beheerder
als ik oempies zou nemen
dan had ik voor die reloop 6000 gegaan
Geil bakkie man :P

op www.prowebshop.nl staat ie voor 349 :)
Waarschuw beheerder
Tja leuk instap setje;) Beetje overdreven misschien als je nog nooit draaitafels hebt aangeraakt.. maar veel plezier en succes ermee;).
Waarschuw beheerder
New-line bout service? Ik dacht het niet mannetje. Gooi jij je geld maar lekker over de grens, je komt met hangende pootjes terug als shit defect is. Die duitsers kunnen vanalles op hun site zetten....

En helemaal NIET slim om gelijk zo'n set te kopen. Straks valt het tegen en zit je met een begrotingstekort :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Qaptain Quark op woensdag 25 mei 2005 om 22:02:
New-line bout service? Ik dacht het niet mannetje. Gooi jij je geld maar lekker over de grens, je komt met hangende pootjes terug als shit defect is. Die duitsers kunnen vanalles op hun site zetten....

En helemaal NIET slim om gelijk zo'n set te kopen. Straks valt het tegen en zit je met een begrotingstekort

ik heb een hele mooie vijver bij mij aan de overkant van de straat..:D... gooi m daar wel in :D
Artiest {SHOWLIST artist 79055, 8541}
Waarschuw beheerder
Grappig dit.

Ik heb net ook een Ecler Nuo 5 gekocht bij New-Line. Ik wikde eerst de mixer kopen bij een van de goedkopere zsken (n-joy, star-djtools of audioboost, daar is 'ie namelijk 949 euro... Ik heb toch voor de zekerheid mijn favo mannetj van New-Line ff gebeld en daar was de mixer 1049,- euro. Hij heeft de importeur van Ecler in Nederland gebeld en deze zei NIETS te weten van de webshops waar de mixer wordt aangeboden voor 949, euro. Waarschijnlijk dus gewoon handel uit verweggistan...

Maargoed iedereen moet voor zich weten wat i doet, ik heb gekozen voor de zekerheid en service van New-Line. Ik ben daar nu 3 jaar klant en met een mixer van 1000 euro heb ik dat liever dan 100 euro korting.. Sommige van die sites hebben nog geeneens een inschrijving bij kvk... En ze hebben niets op voorraad..
Waarschuw beheerder
Dat zeg ik overdreven mixer bij een verkeerde leverancier :9
Waarschuw beheerder
op de website van N-Joy staat onder het kopje "garantie en Service" dat ze wel degelijk net zoals ieder ander in nederland opererend bedrijf zich moeten houden aan de Nederlandse bepaling met betrekking tot Garantie enz.

ook in de algemene voorwaarden van ze staat dat de nederlandse bepaling met betrekking tot garantie zal worden nageleefd.

ik snap dus niet dat mensen er over lopen te klagen.

zolang ze de producten niet uit een land halen waar een export embargo op is moet het allemaal niets uitmaken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gister nieuwe draaitafel gekocht :respect: Technics SL 1200 MK2
alleen wel ff wennen vergeleken met de vorige :p

Artiest Punk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van akoeboekoe op donderdag 26 mei 2005 om 01:18:
ik snap dus niet dat mensen er over lopen te klagen.

Je bent je gear veel langer kwijt dan nodig aangezien de support in het buitenland gezocht moet worden.

Alle NL importeurs geven GEEN garantie afhandeling op grijs geimporteerde producten. Als jou mixer dus bijvoorbeeld stuk gaat ben je hem een behoorlijke tijd kwijt aangezien het eerst naar het buitenland moet om daar gerepareerd te worden, om nog maar te zwijgen over de communicatie fouten die vaak ontstaan in deze gevallen.

Ik koop mijn spullen dus liever gewoon bij een NL webshop die geleverd krijgt van een NL importeur. En de garantie wetten mogen dan wel europees vast gesteld zijn, in ieder land weten ze er een eigen draai aan te geven en wat dat betreft sta je in NL gewoon heel sterk als consument.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 25 mei 2005 om 01:00:
(zul je wel moeten onthouden als je ook iets bij new-line hebt aangeschaft)

New line importeerd niet uit het buitenland op enkele produkten na. Echte gaan zelfs die geimporteerde producten in overleg met de NL importeurs.

Niet lullen als je er dus niets van af weet.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 25 mei 2005 om 01:00:
Op onze reparatie afdeling werken goed opgeleide en bekwame de dienstmedewerkers.

De meneer van N-Joy doet het in zijn eentje en wist mij aan de telefoon te vertellen dat ie zelf vrij weinig had met dj gear maar het eens ging proberen......

Dan weet ik al genoeg.

Iedereen staat vrij om te kopen waar ie wil, wat mensen echter wel eens vergeten is dat voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ook wel eens verkeerd uit kan pakken.

Waarschuw beheerder
en bevalt ie ??

:yes: tgata iidgeval steeds beter :p

Waarschuw beheerder
Heb m'n speelgoed ook gewoon bij new-line gekocht.

Met een setje naalden, een platenborstel of desnoods zelfs een koptelefoon kun je nog wel eens wat financieel risico nemen, dat zijn niet zo'n enorme investeringen, maar een set draaitafels of een peperdure mixer koop ik liever bij een zaak waarvan 't overduidelijk is dat ze prima service verlenen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Chris Energy op woensdag 25 mei 2005 om 23:35:
overdreven mixer

tja weet jij een andere goeie voor mij dan...
de bestelling is nóg niet geplaatst ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris Energy op dinsdag 24 mei 2005 om 22:52:
Beetje een overdreven mixer voor thuisgebruik, vindt je niet?

Waarom overdreven? Ik heb de mixer zelf ook thuis staan en ik zou hem niet meer willen missen. Tis zelfs zo erg dat ik hem mee sleep naar iedere gig waar ik moet draaien. Om de dood simpele reden dat ik graag mijn eigen presets qua effecten gebruik e.d.

Dan zou een SL1200 voor thuis gebruik ook overdreven zijn en die staan toch bij nogal een hoop mensen thuis in de woonkamer of slaapkamer ;)

Waarschuw beheerder
Hij was toch E 1000,-? Laten we zeggen dat je voor een goeie mixer E 200,- kunt betalen. Dat is 1/5. SL 1200 kosten E 550,- geloof ik. 1/5 daarvan is 110. Ga nou niet vertellen dat je voor E 110,- een goeie draaitafel kunt halen.

Waarschuw beheerder
hmmm ...
als het een beetje meejzit ,.heb ik voor de kerst
weer een nieuw setje :p
een reloop 6000
en 1 techniqs ,ga ik dan halen/ techniqs 2e hands :)
ennne jah over een Mixer
daar zit ik dan over te twijfelen :/
wil er nie meer dan 250euro voor uitgeven
iemand Tips?? of aanwijzingen 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 00:11:
Hij was toch E 1000,-? Laten we zeggen dat je voor een goeie mixer E 200,- kunt betalen. Dat is 1/5. SL 1200 kosten E 550,- geloof ik. 1/5 daarvan is 110. Ga nou niet vertellen dat je voor E 110,- een goeie draaitafel kunt halen.

dit moet je echt even uitleggen hoor..
dir reikt boven mijn niveau..wat bedoel je hiermee??!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 14:33:
De meneer van N-Joy doet het in zijn eentje en wist mij aan de telefoon te vertellen dat ie zelf vrij weinig had met dj gear maar het eens ging proberen......

Dan weet ik al genoeg.

Iedereen staat vrij om te kopen waar ie wil, wat mensen echter wel eens vergeten is dat voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ook wel eens verkeerd uit kan pakken.

dit was een citaat van technics (importeur) zelf ;)

Waarschuw beheerder
dit moet je echt even uitleggen hoor..
dir reikt boven mijn niveau..wat bedoel je hiermee??!

Nou kijk, voor E 200,- kun je al een goede mixer hebben. Die van jouw kost geloof ik E 1000,-. Dat is dus 5 keer zo duur (5 X E 200,- = E 1000,-). De Technics SL 1200 kost E 550,-. Reind zegt dat het overdreven is om die Technics thuis te hebben staan. Maar voor een goede draaitafel betaal je al gauw E 300,-. Dat is procentueel een veel kleiner verschil als tussen een normale goede mixer en jouw mixer (en absoluut al helemaal). Maar volgens mij maak ik het zo nog veel moeilijker. :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 mei 2005 om 08:07:
dit was een citaat van technics (importeur) zelf

Maar als jij met een grijs geimporteerde SL bij Haag Techno aan komt sturen ze je gewoon weer naar huis of kun je gewoon betalen voor reparatie ook al is het in de garantie termijn.

Haag Techno repareerd geen SL's die uit het buitenland worden geimporteerd en waar vervolgens een NL garantie op word geclaimed. Kijk dus een beetje uit bij wie en wat je iets koopt. (als diegene beweerd dat ze uit NL komen is dat heem makkelijk te controleren aan de hand van het serie nummer, althans aan de letters die daar in staan)

Het zal mij verder een worst zijn maar ik heb je in ieder geval gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens telt voor..... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 12:58:
Nou kijk, voor E 200,- kun je al een goede mixer hebben

Doe me er maar 10 dan.

Goede mixer voor 200€ kan niet, een goede mixer voor het geld is mogelijk maar zelfs dan is het nog geen kwalitatief hoogstandje.

Een mixer hoort naar mijn mening in verhouding te staan tot je set en een dure mixer past prima bij een setje high end draaitafels.

Kwaliteit kost geld, SIM-PEL.

Waarschuw beheerder
Kwaliteit kost geld, SIM-PEL.

Uhuh, maar ik vind die mixer die hij haalt redelijk overdreven. :)

[img width=280 height=275 cacheid=0008ee44001923f7626b00091a00c1ce7d]http://www.new-line.nl/webshop/cat/rmx30.jpg[/img]

Reloop RMX 30, lijkt me toch best een lekker mixertje, en dat voor E 170,-. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 13:34:
Uhuh, maar ik vind die mixer die hij haalt redelijk overdreven.

Tsja in een dikke BMW rijden omdat je het een fijne en mooie auto vind is toch ook geen schande?

Ik heb zelf de Nuo5 ook staan, ik kon hem me op dat moment eindelijk eens veroorloven (ik verdien ook nog steeds geen bakken met geld dus voor mij was het gewoon hard sparen).

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 13:34:
Reloop RMX 30, lijkt me toch best een lekker mixertje, en dat voor E 170

Is het ook. De mixer is intern hetzelfde als de RMX40DSP en laat ik die nou net als eerste in NL uit elkaar geklauwd hebben voor een review.... nog leuker is dat de mixer van binnen en van buiten besproken is op mijn site en wel hier -> http://www.aboutdj.nl/content/view/15/8/

Als je dus een beetje het effecten gedeelte over slaat uit de review heb je mijn mening over de RMX30. En dat is helemaal geen verkeerde mening voor een mixertje wat maar 170€ kost ;)

Waarschuw beheerder
Tsja in een dikke BMW rijden omdat je het een fijne en mooie auto vind is toch ook geen schande?

Bij een auto telt het uiterlijk ook heel erg, en status enzo, daar betalen mensen veel geld voor, bij een mixer lijkt me dat niet echt van belang.

Als je dus een beetje het effecten gedeelte over slaat uit de review heb je mijn mening over de RMX30.

Da's goed nieuws, ik geef namelijk weinig om effecten, dus ik regel die RMX 30 dan ff, als ik eindelijk eens draaitafels ga kopen. B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 01:10:
Bij een auto telt het uiterlijk ook heel erg, en status enzo, daar betalen mensen veel geld voor, bij een mixer lijkt me dat niet echt van belang.

Nou voor mij geen dateq bijvoorbeeld, ondanks dat het hele goede mixers zijn vind ik ze pislelijk en komen ze no way tussen mijn roze sl's te staan ;)

Ik denk dat je deze discussie tot in het einde kunt voeren en iedereen er wel een mening over heeft. En zolang iedereen zijn eigen centen uit geeft en niet die van een ander is er vrij weinig aan de hand lijkt me :P

Ik ben in ieder geval heel blij met mijn big pimpin Nuo5 en had toen ik 9 jaar geleden begon ook niet gedacht dat ik nu hier mee zou draaien.... op een gegeven moment wil je gewoon meer, beter, duurder. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hé reind..is het wel verstandig dus dat ik deze set heb gekozen??!
had ik niet beter 2 tt van technics kunnen kopen met goedkopere mixer??!

Waarschuw beheerder
ik vind dat je een super-set hebt :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 mei 2005 om 22:29:
jaja jongens ..ik heb eindelijk een goeie set gevonden

ecler nuo 5....
http://www.n-joymusic.nl/product_info.php/cPath/21_31/products_id/590

en 2 synq draaitafels...
http://www.n-joymusic.nl/product_info.php/cPath/21_27/products_id/844

jajaja en niet in duitsland of iets gekocht....gewoon bij http://www.n-joymusic.nl/ ...de goedkoopste én de beste service

Eigenlijk had ik je niet eens verder willen helpen maar voor deze ene keer dan maar.

Je set is prima, als je jezelf die mixer kunt veroorloven moet je het zeker doen. De draaitafels zijn net zo goed zei het niet beter dan de SL1200 (toevallig nooit deze review gelezen? -> http://www.aboutdj.nl/content/view/24/8/ (vaker gelezen dan heel partyflock bij elkaar oud is....)

Waar je het koopt, ach moet je zelf weten. Zeg alleen niet dat ik je nooit gewaarschuwd heb mocht je ooit met de gebakken peren komen te zitten. ;) (zag dat een medewerker op verzoek van N-Joy een bericht van mij bewerkt had, beetje slecht alleen dat een mod je daarvan niet op de hoogte brengt als ie in je post loopt te kloten. Maar ach de essentie van het verhaal staat er nogh duidelijk genoeg in)