Kijk anders even naar de specs van de MK2 en M5G en oordeel dan of je al die extra opties echt nodig hebt.
Ik ben van mening dat als je meer dan 8% pitched je de verkeerde platen bij elkaar probeert te proppen
Voor 500-600 euro zou ik voor een Vestax PCV 275 gaan! (Heb hem zelf ook)
Ik heb iig 2 SL 1200MK2, 2 CDJ 800 en 1 PCV 275.
www.new-line.nl
Ik ben van mening dat als je meer dan 8% pitched je de verkeerde platen bij elkaar probeert te proppen
Voor 500-600 euro zou ik voor een Vestax PCV 275 gaan! (Heb hem zelf ook)
Ik heb iig 2 SL 1200MK2, 2 CDJ 800 en 1 PCV 275.
www.new-line.nl
of neem gewoon een reloop 4000 of 5000
staat bijna gelijk aan de techniqs
het mist allleen de naam
voor techniqs ben je zoveel geld kwijt
en een Mixer hou ,.t simpel 3kanalen Gemini ps i 626?
of behringer vmx 300 ??
ben je bijmekaar ongeveer 600euro kwijt
terwijl je voor 2 techniqs en data xtc
uuhhh 1300a1500euro kwijt ben
staat bijna gelijk aan de techniqs
het mist allleen de naam
voor techniqs ben je zoveel geld kwijt
en een Mixer hou ,.t simpel 3kanalen Gemini ps i 626?
of behringer vmx 300 ??
ben je bijmekaar ongeveer 600euro kwijt
terwijl je voor 2 techniqs en data xtc
uuhhh 1300a1500euro kwijt ben
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 mei 2005 om 22:54:tja...
maarja..
het is voor mij
een 2dehands xtc i.c.m 2 nieuwe technics
of
een nieuwe a&h 32 i.c.m. 2 nieuwe synq's..
dus ja
ik weet niet wat ik moet doen
Terin wat een luxeprobleem!
Voor gewoon thuisgebruik zijn SL's eigenlijk gewoon zonde van het geld; ze mogen dan misschien wel de naam hebben een stuk degelijker te zijn (alhoewel de OEM's op sommige punten nog een heel stuk degelijker uitgevoerd zijn), maar hoe groot is de kans dat bij jezelf thuis een asbakhoeveelheid as en een halve liter pils in je draaitafel terecht komen? Je gaat met je eigen apparatuur veel zuiniger om als in een discotheek/op een feest ooit met de apparatuur omgegaan wordt, een super-OEM houdt het thuis hoogstwaarschijnlijk net zo makkelijk lang uit als een SL.
En 't argument "overal staan Technic's" is eigenlijk ook gewoon bullshit; op de ene plaats staan spliksplinternieuwe MK5's met 16% pitch, op de andere plaats staan totaal afgeragde 20 jaar oude SL's en op weer een andere plaats staan slecht "opgevoerde" SL's, geen enkele draaitafel is gelijk, ook al staat er 'Technics' op...
Dat zijn iig de argumenten op basis waarvan ik voor SynQ gekozen heb ipv Technics...
wat zul jij het zwaar hebben zeg wat een keuze 
9 van de 10 kunnen geen 1 van 2en zomaar even neerleggen...
mijn advies: wees ervan overtuigd dat je een serieuze hobby wil maken van draaien voor je het beste van het beste haalt ( dan heb ik het niet over op feestjes draaien maar gewoon veel tijd erin steken met veel plezier) dus misschein dat je gewoon vaste tijden bij vrienden gaat draaien ofzo heb ik ook gedaan, toen een beginnerssetje aangeschaft om alles door te krijgen wat de bedoeling is van het draaien en of het beetje gaat lukken...heb je het door, wil het een beetje lukken, en heb je er veel plezier in kan je altijd nog die duurdere spullen kan kopen...
mijn advies is dus: zorg eerst dat je de basis beetje onder de knie krijgt met een beginnerssetje en mocht je er dan mee door willen gaan koop iets goeds en dan zou ik voor alles nieuw gaan
als je de basis onder de knie hebt en je koopt duurder spul zul je zien dat het je makkelijker af gaat en dat de rest een stuk sneller gaat
en wat ik persoonlijk fijn vind met hardcore is snel rag-werk met de faders dus ik vind korte faders veel fijner dan die van de dateq...maar allemaal persoonlijk succes ermee
9 van de 10 kunnen geen 1 van 2en zomaar even neerleggen...
mijn advies: wees ervan overtuigd dat je een serieuze hobby wil maken van draaien voor je het beste van het beste haalt ( dan heb ik het niet over op feestjes draaien maar gewoon veel tijd erin steken met veel plezier) dus misschein dat je gewoon vaste tijden bij vrienden gaat draaien ofzo heb ik ook gedaan, toen een beginnerssetje aangeschaft om alles door te krijgen wat de bedoeling is van het draaien en of het beetje gaat lukken...heb je het door, wil het een beetje lukken, en heb je er veel plezier in kan je altijd nog die duurdere spullen kan kopen...
mijn advies is dus: zorg eerst dat je de basis beetje onder de knie krijgt met een beginnerssetje en mocht je er dan mee door willen gaan koop iets goeds en dan zou ik voor alles nieuw gaan
als je de basis onder de knie hebt en je koopt duurder spul zul je zien dat het je makkelijker af gaat en dat de rest een stuk sneller gaat
en wat ik persoonlijk fijn vind met hardcore is snel rag-werk met de faders dus ik vind korte faders veel fijner dan die van de dateq...maar allemaal persoonlijk succes ermee
laatste aanpassing
synq = goeie keuze 
maar je kan er rekening mee houden dat de standaard naalden kut zijn, dus ook dat moet je vervangen als je het goed voor elkaar wilt hebben en dat wil je dat blijkt wel...ik ga ervan uit dat je een goeie versterker en boxen hebt anders kan je beter daar ook wat aan uit geven.
ecler nuo 5 zou ik kiezen
is nog goedkoper dan de pioneer kan je mooi platen van halen 
en aangezien je veel wilt investeren kan je ook nagaan of je in de toekomst miss ook met cd's wilt draaien...als je dat wilt doen valt de 2 kanaals mixer al af
maar je kan er rekening mee houden dat de standaard naalden kut zijn, dus ook dat moet je vervangen als je het goed voor elkaar wilt hebben en dat wil je dat blijkt wel...ik ga ervan uit dat je een goeie versterker en boxen hebt anders kan je beter daar ook wat aan uit geven.
ecler nuo 5 zou ik kiezen
en aangezien je veel wilt investeren kan je ook nagaan of je in de toekomst miss ook met cd's wilt draaien...als je dat wilt doen valt de 2 kanaals mixer al af
laatste aanpassing
jaaah me vader had nog een heeele goeie philips versterker op zolder staan...
paste niet meer bij zijn interieur..zei ie
nou bij mij wel..
nou boxen heb ik ook al ...
tja die naalden van ortofon ofzo..zijn wel oké ??!
nou jah die ecler nuo 5 zei je???!
hmmm.. dus ik hoef het niet te zoeken bij bijv een allen & heath i.c.m. een kaos padd2 ..??! leek me wel vet zo'n combi

paste niet meer bij zijn interieur..zei ie
nou bij mij wel..
nou boxen heb ik ook al ...
tja die naalden van ortofon ofzo..zijn wel oké ??!
nou jah die ecler nuo 5 zei je???!
hmmm.. dus ik hoef het niet te zoeken bij bijv een allen & heath i.c.m. een kaos padd2 ..??! leek me wel vet zo'n combi
ja het is allemaal persoonlijk natuurlijk
maar de vraag is of je er veel mee doet
ik gebruik noooit effecten, vind het mooier
met techno enzo maar het blijft persoonlijk...
skratch naalden zou ik nemen als je dat ook wilt gaan doen
ik vind de schuiven van de a&h niet fijn die van de ecler en de pioneer wel omdat je ze goed vast kan pakken voor het snelle mix werk
je kan beter een keer met lange/korte faders en faders die je kan pakken en faders waar jeje vinger op moet leggen mixen en dan je eigen persoonlijke voorkeur ondervinden want het is veel geld doe het dan in 1 keer helemaal goed voor jou persoonlijk
maar de vraag is of je er veel mee doet
ik gebruik noooit effecten, vind het mooier
met techno enzo maar het blijft persoonlijk...
skratch naalden zou ik nemen als je dat ook wilt gaan doen
ik vind de schuiven van de a&h niet fijn die van de ecler en de pioneer wel omdat je ze goed vast kan pakken voor het snelle mix werk
je kan beter een keer met lange/korte faders en faders die je kan pakken en faders waar jeje vinger op moet leggen mixen en dan je eigen persoonlijke voorkeur ondervinden want het is veel geld doe het dan in 1 keer helemaal goed voor jou persoonlijk
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 21:28:nee maar je wil toch skratchen
tja..nogmaals ...hardcore..hea
hé gozer ...
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2005 om 21:04:nou jah die ecler nuo 5 zei je???!