Tell us!
Lady Exitement en
Dizzy-M 
Dat wordt ook niet gezegd.... Het wordt alleen gevraagd.. Waarom het zo vaak voor komt dat beide partijen elkaar niet snappen.. Best wel vermoeiend hoor soms.. Geef toe??
misschien ligt het dan toch echt aan jou
omdat vrouwen meer om dingen druk maken!
Vrouwen zijn gevoels mensen.. die willen alles tip top geregeld hebben!
Daarom denken we aan de kleinste dingen!
omdat mannen nooit hun bek open trekken, wat ter mis is
Heerlijk vrouwen die happen
Mannen hebben ook gevoel
Dat wilt niet zeggen dat je om de kleinste dingen moet zeiken
goh je meent het... haha... Ook zoiets wat mannen graag doen uitlokken... en maar hopen dat er gehapt wordt.. En wij ook nog zo stom dat we erop in gaan.. zucht...
Kijk weer een punt waar uit blijkt dat vrouwen emotioneler zijn dan de mannen.. voelen zich dingen gouwer aan getrokken dan.. vandaar dat happen erop ook...
omdat vrouwen veel te ingewikkeld in elkaar steken
goh je meent het... haha... Ook zoiets wat mannen graag doen uitlokken... en maar hopen dat er gehapt wordt.. En wij ook nog zo stom dat we erop in gaan.. zucht...
Kijk weer een punt waar uit blijkt dat vrouwen emotioneler zijn dan de mannen.. voelen zich dingen gouwer aan getrokken dan.. vandaar dat happen erop ook...
ons IQ ligt veel te hoog voor dat van jullie
waarom mannen vrouwen niet snappen ... nou ik snap sommige vrouwen ook niet hoor!!!
-omdat vrouwen denken dat de mannen ze blindelings begrijpen...zonder dat de iets gezegd (enz) hebben...
-omdat als vrouwen vragen schat vind je me te dik ? en de man zegt eerlijk ja ze gelijk boos worden .. en als de man dan nee zegt de vrouw woedend wordt omdat hij dan weer liegt.
-omdat vrouwen altijd wat te klagen moeten hebben terwijl daar absoluut geen rede toe is..en als de man vraagt waarom de zich ergens zo aan ergerd en zegt dat ze zich niet druk moet maken.. hij een grote bek krijg dat hij haar niet snapt. en gelijk 6 weken pikstraf heeft.. terwijl hij niet eens weet waar het nou eingelijk om ging...
-om dat bij mannen alles zo simpel mogelijk gaat zonder poes pas shit eromheen en bij de vrouw het in allebochten en gaten 3 slagen in de rondte met een 180 graden hoed in het kwadraat van 106 gedeeld door 12 moet op de manier van einstein versus oprah!!
moet ik nog doorgaan of zegt dit genoeg!!
Uitspraak van Graaf XXX op zaterdag 28 mei 2005 om 22:32:
omdat we ons dom houden
Ongelooflijk dom!!
Begrijp juist eerder mannen dan vrouwen
Ik ga meer met jongens om, snapt u het nu?
ben je zelf ook beetje een kerel ?
omdat vrouwen veel te diep nadenken over dingen en op emotioneel gebied totaal niet op 1 lijn zitten met mannen.
en omdat vrouwen nooit duidelijk zijn en niet kunnen accepteren dat mannen hun gevoelens nu eenmaal niet zo goed onder woorden kunnen brengen.
denk dat vaak vrouwen is meer moeite moeten doen om te begrijpen dat mannen gewoon daar anders in zijn en dat moeten accepteren.
Mannen en vrouwen hebben een totaal andere logica
Ze laten hun gevoelens meer zien en mannen kunnen dat nie...
Tell us!
Snappen vrouwen zichzelf wel?? Ze zijn vaak tot zulke dieptes met hun eigen emoties bezig dat ze er op den duur altijd weer achter komen dat ze iets missen! Een man die doet waar hij zin in heeft--> Hij geeft me niet genoeg aandacht.
Een man die er altijd is voor zijn meisje--> hij is te volgzaam.
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Ik denk dat vrouwen gewoon een keer dingen moeten waarderen zoals ze zijn en niet altijd het gras aan de overkant zoeken.
Sorrie dat ik zo offtopic ga, maar dit was iets wat mij door omstandigheden in mijn omgeving even van het hart moest.
Om dezelfde reden als waarom jullie ons nie snappen
juist jah!!! en ik lag jullie vierkant uit
jullie denken nog steeds dat een vrouw jullie kerels nodig hebben om te overleven ofzo!! nou NIET dus!!
GO GIRLS!!!
jullie denken nog steeds dat een vrouw jullie kerels nodig hebben om te overleven ofzo!! nou NIET dus!!
omdat vrouwen meer gevoelsmensen zijn
Voel me perfect begrepen hoor. Vrouwen moeten gewoon niet zo moeilijk doen
denk dat jij dat vast ook wel s heb.
die extra hersencel die hebben wij
voor het sociale gedrag (iets wat jullie missen)
en over zaad gesproken (jullie willen het maar al te graag kwijt)
Jongens missen gewoon een gedeelte in hun hersenen...
Het scheelt dat jongens net puppy's zijn, je kunt ze alles leren
En k lag om jullie domheid.. wat denken jullie toch slim te zijn zeg..
Er zijn wel mannen die vrouwen begrijpen, maar dat zijn de mannen met een hoog IQ. Helaas zul je die op PF bijna niet vinden.
ja ja dat blijkt hier wel weer uit
dat is nou eenmaal zo bepaald in de hersenen, heb daar een keer een boek ( ) over gelezen, best interessant