Tell us!
Lady Exitement en
Dizzy-M 
goh je meent het... haha... Ook zoiets wat mannen graag doen uitlokken... en maar hopen dat er gehapt wordt.. En wij ook nog zo stom dat we erop in gaan.. zucht...
Kijk weer een punt waar uit blijkt dat vrouwen emotioneler zijn dan de mannen.. voelen zich dingen gouwer aan getrokken dan.. vandaar dat happen erop ook...
ons IQ ligt veel te hoog voor dat van jullie
waarom mannen vrouwen niet snappen ... nou ik snap sommige vrouwen ook niet hoor!!!
-omdat vrouwen denken dat de mannen ze blindelings begrijpen...zonder dat de iets gezegd (enz) hebben...
-omdat als vrouwen vragen schat vind je me te dik ? en de man zegt eerlijk ja ze gelijk boos worden .. en als de man dan nee zegt de vrouw woedend wordt omdat hij dan weer liegt.
-omdat vrouwen altijd wat te klagen moeten hebben terwijl daar absoluut geen rede toe is..en als de man vraagt waarom de zich ergens zo aan ergerd en zegt dat ze zich niet druk moet maken.. hij een grote bek krijg dat hij haar niet snapt. en gelijk 6 weken pikstraf heeft.. terwijl hij niet eens weet waar het nou eingelijk om ging...
-om dat bij mannen alles zo simpel mogelijk gaat zonder poes pas shit eromheen en bij de vrouw het in allebochten en gaten 3 slagen in de rondte met een 180 graden hoed in het kwadraat van 106 gedeeld door 12 moet op de manier van einstein versus oprah!!
moet ik nog doorgaan of zegt dit genoeg!!