Partyflock

Forumonderwerp · 773561
11527x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Partyflock zoekt nog een aantal extra fotografen, voornamelijk voor de feesten waar we nu nog weinig bekendheid genieten. Club, trance, groove, urban, western en dat soort stijlen.

Heb jij een leuke camera, kun je aardig foto's nemen en lijkt het je wat om foto's voor Partyflock te schieten, neem dan even contact op met vacatures@partyflock.nl!

Neem even de volgende zaken op in je bericht:

• Je naam
  • Je leeftijd
  • Wat je aan foto-apparatuur hebt
  • Welke feesten je graag wilt gaan bezoeken
  • Een link naar een site met een voorbeeld-set van jouw hand!
Het is ook verstandig om je agenda op Partyflock een beetje goed bijgewerkt te hebben, daaruit kunnen we dan ook afleiden naar welk type feesten je gaat!

Je zult beoordeeld worden op de voorbeeld-set!

Succes!

Vragen over foto-apparatuur en fotografie graag hier: Vraag Het De (Partyflock-)Fotograaf! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah oke, maar zulke foto's wil ik dus zelf niet hebben :D

Waarschuw beheerder
donateur
jij wil dus gewoon snapshots :P

maar daar heb je geen fotograaf voor nodig, dat kun je desnoods zelf ook nog wel met je telefoon ofzo ;)

Waarschuw beheerder
:no: heb geen telefoon met camera..

Telefoon is om te bellen, smsen en de tijd op af te lezen :)

Ja ik ben old-fashion :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 23:02:
heb geen telefoon met camera..

ik ook niet

bovendien, ik *heb* kennelijk al een camera ;)

Waarschuw beheerder
jah die heb ik ook, maar gebruik ik alleen op vakantie

<----
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:46:
De foto ontstaat echter eerst in het hoofd, als een fantasiebeeld, welke je voor 100% nastreeft om te realiseren met de techniek. Als je dus in je hoofd weet hoe je je beeld wil hebben, heb je nog computer nodig om het helemaal te maken zoals je de foto wil hebben!

toegevoegde waarde...het is dat ik het ook zo zie :respect:

ik shop zelf ook 95% van me foto's
al ligt het er per foto's aan wat er mee moet gebeuren

Het zei:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:46:
beetje levels, beetje saturation, beetje belichting e.d.... 't vreet tijd, maar 'tijd' kun je automatiseren.

Waarschuw beheerder
donateur
en zoals Ladida al eens zei... bijsnijden / croppen moet je sowieso altijd doen (al is t maar een millimeter) want daarmee kun je altijd aantonen dat JIJ het origineel hebt gemaakt :yes:
donateur
:yes: dat is idd waar ja

btw fotograferen gaat iig wel lekker :yes:

nou neem ik ff een shot uit een van me laatste sets

[img width=416 height=625]http://www.idc-quest.com/cpg133/albums/NOVEMBER%20-%2026%20-%202005%20-%20Bassrulezz%20The%20special%20hardcore%20edition%20deel1%20-%20Bassrulezz%20-%20De%20Waakzaamheid%20Koog%20aan%20de%20Zaan/Bassrulezz124.JPG[/img]

[img width=625 height=416]http://www.idc-quest.com/cpg133/albums/NOVEMBER%20-%2026%20-%202005%20-%20Bassrulezz%20The%20special%20hardcore%20edition%20deel2%20-%20Bassrulezz%20-%20De%20Waakzaamheid%20Koog%20aan%20de%20Zaan/Bassrulezz311.JPG[/img]

vind ik toch wel mooie plaatjes

maar wat voor camera ik gebruik ja dat is wel een ander verhaal
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik vind dit een nuttig topic

en nu ff een snelcursus ps doen :9

Waarschuw beheerder
zijn ze ook niet

ik moet echt ff leren met shop werken :|

want dan maak ik volgens mij best mooie fotos :9

Waarschuw beheerder
donateur
en niet te vergeten: sommige pics die je in eerste instantie mislukt vindt, zijn soms nog heel aardig te redderen :)
donateur
Uitspraak van MISS-TECHNO is in (L) op donderdag 1 december 2005 om 19:15:
idd mooie plaatjes, toppie!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 21:34:
ik vind die eerste trwns helemaal niet onaardig

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 21:36:
zijn ze ook niet

thanx dat kan ik wel waarderen dat het toch leuke foto's gevonden worden...al kan alles beter :yes:
doe het nu al langer dan 1.5 jaar maar komen altijd wel nieuwe dingen bij kijken.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 21:36:
ik moet echt ff leren met shop werken

het beste is photoshop, paintshop pro enz kan je ook wel gebruiken al komen de extra functie's die je in dat programma kan doen niet erbij die moet je of apart kopen of downloaden...photoshop komt het er voor een groot deel bij...mijn versie van photoshop (7) zit al bijna op 1 gig aan allemaal functie's en upgrades O:)
en het werkt toch wel het beste vind ik

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 21:43:
en niet te vergeten: sommige pics die je in eerste instantie mislukt vindt, zijn soms nog heel aardig te redderen

regelmatig heb ik idd ook wel een foto warbij ik denk van nou leuke foto maar wel jammer :( maar dan ff shoppen en dan komt ie er toch nog wel redelijk goed uit.
al kan je dat bij sommige dan alsnog niet voorkomen jammer genoeg.

ik gaat me op thunderdome is leuk ontplooien wat ik daar voor foto's kan maken :) zal wel weer leuk worden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 1 december 2005 om 23:20:
het beste is photoshop, paintshop pro enz kan je ook wel gebruiken al komen de extra functie's die je in dat programma kan doen niet erbij die moet je of apart kopen of downloaden...

Absoluut NIET mee eens :no:

Photoshop heeft weliswaar "de naam", MAARRRR... t is duurder, alle "normale" fotobewerkingen die je met Photoshop kunt doen kun je ook met PSP en PSP is met een flink aantal fotobewerkingen óf sneller óf nauwkeuriger (bv de perspectief-correctie)

tot nu toe geven alle mensen die ik ken die met allebei werken voor NORMALE foto-bewerkingen (dwz. t moeten geen nep- of truukfoto's worden) ABSOLUUT de voorkeur aan PSP (en nee, voor normale bewerkingen hoef je helemaal niks extra's te kopen)

(side note: ik doe dus ook af en toe nabewerkingen / redderen als "betaald werk" en ik werk echt t liefst / efficiëntst met PSP)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
foute foto's moet je ook gewoon deleten...
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 23:30:
Photoshop heeft weliswaar "de naam", MAARRRR... t is duurder

dat is opzich wel zo,
al heb ik een volledige versie gewoon zo gedownload met een activatie key ;) dus dat scheelt weer

alle "normale" fotobewerkingen die je met Photoshop kunt doen kun je ook met PSP

dat is natuurlijk wel weer zo al zal er wel iets verschil in zitten.

PSP is met een flink aantal fotobewerkingen óf sneller óf nauwkeuriger (bv de perspectief-correctie)

dat is het wel precies ja, maar of het sneller is heb ik nog niet kunnen ondervinden. zelf heb ik een snelle pc al zal het daar niet aan liggen maar zal er wel verschil in zitten als je pc niet up to date is..daarnaast is photoshop en psp wel verschillend in het binnenhalen natuurlijk van dergelijke foto's die je wilt gaan bewerken.

tot nu toe geven alle mensen die ik ken die met allebei werken voor NORMALE foto-bewerkingen (dwz. t moeten geen nep- of truukfoto's worden) ABSOLUUT de voorkeur aan PSP

het is natuurlijk wel iets waar je je het makkelijkste en het lekkerste mee vind werken of een psp of een photoshop of iets anders.

en nee, voor normale bewerkingen hoef je helemaal niks extra's te kopen)

is idd waar, al liggen de opties er wel als je het zo van internet kan afplukken zonder daar voor te hoeven betalen.
heb al dergelijke onderdelen kunnen vinden niet alleen voor photoshop maar psp even goed ;)
dus als je wat nodig hebt....kijk eerst via internet want dat scheelt een hoop.

side note: ik doe dus ook af en toe nabewerkingen / redderen als "betaald werk" en ik werk echt t liefst / efficiëntst met PSP

psp is opzich wel een goed bekend programma moet wel idd zeggen voor echt nauwkeurig werk is psp toch net iets nauwkeuriger maar verschil is opzich op eerste gezicht niet veel te merken al gaat het om de nauwkeurigheid die de persoon zoals je zelf met psp werkt bezit.
en dat zijn alleen maar positieve dingen althans in jou opzicht natuurlijk.

Uitspraak van RickeY-G op donderdag 1 december 2005 om 23:35:
foute foto's moet je ook gewoon deleten...

dat is weer iets anders natuurlijk
je hebt daar verschillende opvattingen voor
- niet scherp
- persoon op de foto is niet naar algemeen toonbaar
- verschillende uitlatingen op een foto
- rook overlast in een foto
- net ff niet de positie die je zou willen zodat er iets in beeld staat wat totaal niet bij de foto past(kan je ook aanpassen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op vrijdag 2 december 2005 om 01:32:
dus als je wat nodig hebt....kijk eerst via internet want dat scheelt een hoop.

*kuch*

ik ben professioneel eindgebruiker, dus dan is t niet zo handig om met niet-helemaal-legale versies van programma's te werken :P (bovendien is t voor mij aftrekbaar :) )

en omdat ik de officiële versie heb, hoef ik alleen maar de upgrades te kopen (en niet bang te zijn als er opeens een onbekende meneer aan mijn deurbel belt)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 02:37:
omdat ik de officiële versie heb

Zo hoort het ook
Waarschuw beheerder
Maar we zijn niet allemaal rijke stinkerd van de oude stempel ;)
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op vrijdag 2 december 2005 om 01:32:
dat is weer iets anders natuurlijk
je hebt daar verschillende opvattingen voor
- niet scherp
- persoon op de foto is niet naar algemeen toonbaar
- verschillende uitlatingen op een foto
- rook overlast in een foto
- net ff niet de positie die je zou willen zodat er iets in beeld staat wat totaal niet bij de foto past(kan je ook aanpassen)

Ja maar wat ik probeer te zeggen is dat je foto's ook moet durfen te deleten. Ik zie naar mijn mening te vaak foto's die zwaar bewerkt zijn en achteraf alsnog gewoon ruk :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik gooi sowieso altijd de helft weg

dat maakt de andere helft namelijk automatisch minstens twee keer zo goed :P

(en "zwaar bewerkt" mag niet op Pf... hooguit mag je wat proberen te redderen als t op de 1 of andere manier een unieke foto is, maar daar houdt t dan ook mee op)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:31:
ik gooi sowieso altijd de helft weg

ja ik neem altijd de 1/3 norm

1/3 is meestal niet goed genoeg

maar ik zie photoshop niet om mislukte fotos alsnog te laten lukken

meer voor die kleine dingen zoals dat een foto soms iet lichter wat mooi is
dat er wat rook uit de foto moet

zoiets

Waarschuw beheerder
donateur
toch heb je soms foto's waarbij je denkt "ow, KUT... waarom is DIE nou onscherp / bewogen" (etc etc) :'( :'(

dan wil ik er nog wel eens even voor gaan zitten om te kijken of er nog wat van te maken valt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:46:
toch heb je soms foto's waarbij je denkt "ow, KUT... waarom is DIE nou onscherp / bewogen" (etc etc)

dan wil ik er nog wel eens even voor gaan zitten om te kijken of er nog wat van te maken valt

ja idd dat is waar
donateur
ik ben professioneel eindgebruiker, dus dan is t niet zo handig om met niet-helemaal-legale versies van programma's te werken (bovendien is t voor mij aftrekbaar

als het aftrekbaar is dan is dat alleen maar voordelig al is het natuurlijk altijd goed om een legale versie te hebben maar dat werkt even goed met een niet legale versie...zit geen verschil in

en omdat ik de officiële versie heb, hoef ik alleen maar de upgrades te kopen (en niet bang te zijn als er opeens een onbekende meneer aan mijn deurbel belt)

qua upgrades zal dat ook niet nodig zijn...upgrades in zoverre zijn ook te vinden op het internet :yes:

Uitspraak van Marja op vrijdag 2 december 2005 om 10:06:
Zo hoort het ook

dat is ook wel zo ja :yes:

dat maakt de andere helft namelijk automatisch minstens twee keer zo goed

hahaha ligt er aan hoe die andere helft is denk ik ;)

en "zwaar bewerkt" mag niet op Pf... hooguit mag je wat proberen te redderen als t op de 1 of andere manier een unieke foto is, maar daar houdt t dan ook mee op

te veel puzzelen aan een foto dat maakt het opzich ook weer lelijk maar dat is mijn mening

Uitspraak van RickeY-G op vrijdag 2 december 2005 om 12:17:
Ja maar wat ik probeer te zeggen is dat je foto's ook moet durfen te deleten. Ik zie naar mijn mening te vaak foto's die zwaar bewerkt zijn en achteraf alsnog gewoon ruk

daar ben ik het wel mee eens ja, het is wel iets waar ik ook wel op let

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:42:
maar ik zie photoshop niet om mislukte fotos alsnog te laten lukken

meer voor die kleine dingen zoals dat een foto soms iet lichter wat mooi is
dat er wat rook uit de foto moet

sommige foto's wel en sommige weer niet. ligt weer aan de foto of dat ie ook weer wat meer of minder belichting of wat dan ook nodig heeft idd.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:46:
dan wil ik er nog wel eens even voor gaan zitten om te kijken of er nog wat van te maken valt

altijd beter proberen dan gelijk uit te gaan dat die foto niet meer te helpen is
Waarschuw beheerder
Gisteren weer wat mooie foto's gemaakt, zal ze strax eens uppen:D
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=479 cacheid=000af79f001fd15aafa591e31a011e4754]http://img217.imageshack.us/img217/1489/dscn25599qq.jpg[/img]
[img width=640 height=479 cacheid=000af7b2001fd19681118d651a011e4754]http://img217.imageshack.us/img217/7214/dscn25666yb.jpg[/img]
[img width=640 height=479 cacheid=000af7c6001fd1cf7930514e1a011e4754]http://img217.imageshack.us/img217/5328/dscn26049nw.jpg[/img]

Niet de beste foto's van nu, maar wat vinden we ervan?

Waarschuw beheerder
bovenste is wazig :)
Waarschuw beheerder
Ja, ik zal ze weer eens opnieuw fine-tunen voor zover ik het kan...;)
donateur
eerlijke mening namens mijn gedrag; Dr.Hoax

omdat je het graag wilt horen.
en ik me bij sta uit een vorige post dat je het nogal leuk vind om over mijn rug een PF fotograaf te willen worden om in dergelijke wijze mij af te danken zodat er vriendjes gemaakt kan worden met pf :no: zo werkt dat natuurlijk niet he Jochie :no:

"Wat dat betreft nog het een en ander te leren"

Het is dat ik "Dr.Hoax" voor jou duidelijkheid GEEN PF fotograaf ben en dat ook nooit zal en wil worden.
laatste aanpassing
donateur
eerlijke mening namens mijn gedrag Dr.Hoax

foto1: is wazig, niet goed scherp gesteld
of beweging of rookvlakte.

foto2: overbelicht

foto3: halfe gezichten, ik ken niemand met een half gezicht

conclusie....Fine tune "ze maar alweer" de foto's idd maar ff (Y)

Uitspraak van Yaske op maandag 5 december 2005 om 01:26:
ik zal ze weer eens opnieuw fine-tunen voor zover ik het kan

als je het niet kan voor zover laat het dan doen of doe het helemaal niet, want dan word het ook niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op maandag 5 december 2005 om 01:47:
en ik me bij sta uit een vorige post dat je het nogal leuk vind om over mijn rug een PF fotograaf te willen worden om in dergelijke wijze mij af te danken zodat er vriendjes gemaakt kan worden met pf

Sorry hoor, maar wat je hier allemaal zegt si gewoon belachelijk.
1. Ik zou over jou rug PF fotograaf willen worden? Kom op even, hoe zou ik dat moeten doen?
2. om in dergelijke wijze mij af te danken zodat er vriendjes gemaakt kan worden met pf. Wederom belachelijk, waaruit maak je op dat ik je wil afdanken?

Ps. Ben je stoned of zat? Je Nederlandse spelling is nu om te huilen, nie gewend van jou.;)
donateur
Uitspraak van Yaske op maandag 5 december 2005 om 02:02:
1. Ik zou over jou rug PF fotograaf willen worden? Kom op even, hoe zou ik dat moeten doen?

ehm denk is goed na...ik geef een hint en dat is al gegeven eigenlijk, het gaat er om dat oud krijt word opgestoft over mij waar jij (mis)gebruik van kan maken om met dergelijke PF personen vriendjes maakt in tegenovergesteld mij een slechte naam te geven.
daar ben ik in die zin niet van gediend, nu zeg ik dit wel even maar dat wil niet zeggen dat dit zo is. het is alleen even een opmerking in het algemeen.

2. om in dergelijke wijze mij af te danken zodat er vriendjes gemaakt kan worden met pf. Wederom belachelijk, waaruit maak je op dat ik je wil afdanken?

iemand die doof is wil niet zeggen dat ie blind is. waar er dergelijke opmerkingen of commentaar over mij gemaakt word zal ieder voor zich moeten weten als er zodoende "nogmaals" oud krijt word opgestoft.
het verleden is het verleden, het heden is het heden.
als iemand of jij zich daar aan geroepen voelt mij alsnog in een kwaad daglicht te stellen door het verleden wat "niet correct ter leven is gebracht" alsnog tot leven te brenge, wees dan wel op de hoogte van alle "correcte" feiten.

is dat in dit geval niet zo...gaat het dus nergens over.
daarintegen is het met dergelijke personen en niet alleen met PF personen al her en der in het verleden "op basis van een naar waarheids verhaal etc." uitgesproken.

Je Nederlandse spelling is nu om te huilen, nie gewend van jou

kan inderdaad hier en daar even een foutje in zitten
mijn excuses daarvoor....ben al sinds zaterdag middag wakker ;)

Waarschuw beheerder
Erm, moet hier dan ook niet worden ingegrepen door admins?? dit gaat niet meer over foto's gasten.

Waarschuw beheerder
sjonnie B.

[img width=600 height=450 cacheid=00139b3b001fd3010139d8491a011e5f9c]http://www.confuzion.nl/fotos/20053/20051202tc016.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Sjonnie B nieuwe camera? Geen exilim meer? Wa hebbie nu voor canon? Of was die nie van jou?:p

Waarschuw beheerder
vrijdag gemaakt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kinders doe eens ff lief tegen elkaar :P
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 09:51:
Erm, moet hier dan ook niet worden ingegrepen door admins?? dit gaat niet meer over foto's gasten.

ging er ook niet over maar was naar mijn mening ff nodig al was het niet geheel op iemand persoonlijk gericht maar dus naar mijn inzien niet om over te laten lopen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 12:15:
sjonnie B.

O:)

Uitspraak van Yaske op maandag 5 december 2005 om 12:44:
Sjonnie B nieuwe camera? Geen exilim meer? Wa hebbie nu voor canon? Of was die nie van jou

nee klopt ik had idd eerst een Exilim die heb ik verruild met een Canon, reden daarvan is dat die Exilim wel goed is om op feesten foto's te maken maar bij dergelijke momenten waarbij ik een leuk shot wilde dat niet haalde met een Exilim. ben een hele tijd bezig geweest met het zoeken naar een camera die toch tot mijn eisen zou moeten komen.
heb verschillende mogen testen van een kennis van mij die in een fotoshop werkt althans eigenaar is. en de canon 20d die paste hier het beste bij. trouwens ook met een riante korting van 300 euro :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:10:
vrijdag gemaakt

opzwepende jumpfeest ;)

Uitspraak van Marja op maandag 5 december 2005 om 21:07:
Kinders doe eens ff lief tegen elkaar

:lief: :yes:
Waarschuw beheerder
Dit gaat echt nergens meer over....

Voeren jullie die onderlinge GAAAAAAAAP discussie ff lekker onderling uit ofzo...

Heb van beide heren nog niets gezien waarvan ik dacht dit is een mooie set dus vind het wel apart dat jullie elkaar zo "helpen" ha ha. En beetje normale houding zou ook wel sieren ipv modder te gooien naar elkaar.

Kijk overigens niet naar mijn fotos want ik ken er helemaal geen reet van maar jullie discussie gaat echt nergens over en is totaal off topic
Waarschuw beheerder
donateur
AJ (K) :hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op dinsdag 6 december 2005 om 02:37:
totaal off topic

berichten zullen wel weer verwijderd worden :9

Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op dinsdag 6 december 2005 om 02:37:
Kijk overigens niet naar mijn fotos want ik ken er helemaal geen reet van

onzin :O

niet waar :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
OKe, ff weer een vraagje; wat doen jullie allemaal in Photoshop als je een fotogaat shoppen, wie heeft er tips?
Hieronder een foto eerst orgineel en dan bewerkt, wat zijn voor mij nog tips?
Orgineel:
[img width=640 height=424 cacheid=000afd30001fdffc1b63ee031a011f5cf5]http://img222.imageshack.us/img222/898/dscn25596jr.jpg[/img]
Bewerkt:
[img width=640 height=424 cacheid=000afd50001fe0d2d2da7a741a011f5cf5]http://img222.imageshack.us/img222/7923/dscn25590gh.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Hhhmm.. als ik ze zo nast elkaar zie, is het niet al te best ...:( Who helps?

Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk vind ik de originele beter :/

Zelf had ik denk ik dit gedaan, heb je wat intensere kleuren: (ff snel)

[img width=640 height=424]http://www.fotomarcelbil.nl/temp/Hoax.jpg[/img]

Wat ik heb gedaan?

1. Auto Contrast
2. Red en Yellow Hue +5, Saturtion Red +10, Yellow +15
3. Kopieer hele foto in nieuwe laag
4. Onderlaag 8x Blur More
5. Selectie in bovenlaag maken wat je onscherp wil hebben, en daarmee ook minder korrel zichtbaar hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 00:26:
4. Onderlaag 8x Blur More

Hoe heb je die onderlaag gemaakt?
Ctrl+Alt+X en dan zon groene lijn tekken en opvullen met dat blauwe ofwat?Ben benieuwd:)
Waarschuw beheerder
Als je weet hoe je het wilt krijgen scheelt het een hoop, achteraf erg moeten Photoshoppen is niet leuk. Doe het altijd wel bij eigen fotos maar zorg wel dat het minimaal blijft. Vind bovenstaande fotos nogal kill en vooral hard, als je lekker sfeer wilt maken gooi je er wat meer kleuren in, desnoods keer je heel de achtergrond in een andere kleur, beetje softenen, glamour gloedje erover en de dames zijn ineens stukken aantrekkelijker.

Het bovenstaande heel sterk overdreven levert zoiets op, dus beter ter plaatse als je foto maakt al wat spelen met het licht dan hoeft fotosoep niet veel meer te doen

[img width=640 height=424]http://xplicitmedia.no-ip.org/Data/pf/foto.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
toch vind ik t bij deze foto best wel kunnen :D (Y) alleen denk ik dat ik een draai om mijn oren zou krijgen als ik dat in een Pf-set zou doen hahaha

maar t is zo wel mooi voor in iemands profiel ofzo :)
laatste aanpassing