Partyflock

Forumonderwerp · 773561
11527x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Partyflock zoekt nog een aantal extra fotografen, voornamelijk voor de feesten waar we nu nog weinig bekendheid genieten. Club, trance, groove, urban, western en dat soort stijlen.

Heb jij een leuke camera, kun je aardig foto's nemen en lijkt het je wat om foto's voor Partyflock te schieten, neem dan even contact op met vacatures@partyflock.nl!

Neem even de volgende zaken op in je bericht:

• Je naam
  • Je leeftijd
  • Wat je aan foto-apparatuur hebt
  • Welke feesten je graag wilt gaan bezoeken
  • Een link naar een site met een voorbeeld-set van jouw hand!
Het is ook verstandig om je agenda op Partyflock een beetje goed bijgewerkt te hebben, daaruit kunnen we dan ook afleiden naar welk type feesten je gaat!

Je zult beoordeeld worden op de voorbeeld-set!

Succes!

Vragen over foto-apparatuur en fotografie graag hier: Vraag Het De (Partyflock-)Fotograaf! :D
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 07:24:
Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op dinsdag 6 december 2005 om 02:37:
totaal off topic

berichten zullen wel weer verwijderd worden

Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op dinsdag 6 december 2005 om 02:37:
Kijk overigens niet naar mijn fotos want ik ken er helemaal geen reet van

onzin

niet waar

ben ik het mee eens O:)

btw de originele foto van Dr. Hoax is een normale al is de bewerkte versie ook niet veel verandert.
Def_geo geeft daar een klein tintje aan al is die van AJ juist weer wel mooi maar toch net weer wat te overdreven.

ik zou het niet al Te vol maken maar ook niet te kil.
wat erom heen zit moet niet naar buiten komen maar de persoon op de foto moet warmte uitstralen en gemoedelijk.
en dus niet wat erom heen zit. daarbij ook niet teveel de foto opblazen wat ik eigenlijk wel zie bij AJ zijn bewerking al zeg ik niet dat het lelijk is.
dat is meer de zoals ik dat zou zeggen "kunst" versie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
sjo, ik ook ff spelen :D (t zou nu in 1 van mijn sets kunnen zonder al te veel op te vallen ;) dwz. vrij "straight", al heb ik duidelijk een andere flits-instelling :P )

[img width=640 height=424]http://groups.msn.com/_Secure/0TgCJArQXR6emFPwbUm3UtsyNS!H141R6F2K8VRuIHZZROHMsWSGXk5ZkzViKpJcVst0M!eq9bo1cTFK2YShTKNYA3eQM4ecriQBLbGG5ld3KWJk2UBRSOQ/dscn25596jr_02.jpg?dc=4675550718806747290[/img]

(aangezien ik PSP gebruik, heeft t weinig zin om erbij te zetten wat ik gedaan heb ;) )

PS. die gezichten kan ik qua kleur vast nog wel wat natuurlijker krijgen, maar daar had ik ff geen zin in / tijd voor :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 05:29:
(aangezien ik PSP gebruik, heeft t weinig zin om erbij te zetten wat ik gedaan heb )

Ik zat er al aan te denken om dat te downloaden uuhh... kopen.:D

Kan iemand toevallig uitleggen wat goede plug-in's in PS zijn en hoe ik ze gebruik, ik ben zooooooo'n n00b ... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
alle standaard plug-ins zouden ook in PSP moeten werken

alleen ik gebruik dus geen plug-ins :P (alles wat ik nodig heb zit standaard in PSP)
Waarschuw beheerder
DarkSkywise sjek PB aub!:)

Waarschuw beheerder
donateur
done!

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 09:55:
done!

wat vond je btw van mn onbewerkte johnny b foto? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 09:51:
Erm, moet hier dan ook niet worden ingegrepen door admins?? dit gaat niet meer over foto's gasten

tadaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dummy op woensdag 7 december 2005 om 23:00:
Het Grote "Partyflock-Fotografen"-topic lijkt me meer geschikt voor deze chit-chat

ik had daar destijds zo'n mooi (én goedlopend :P ) topic voor

maar dat hebben ze toen vermoord :(
Waarschuw beheerder
donateur
:X:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 8 december 2005 om 02:16:
k vind hem goed genoeg

misschien iets wat minder zwart maar wel prima gooz

ja hij is idd nog te donker

maar moet ik nog ff met de instellingen klooien

ze zijn nu nog wat te donker

maar ja ik moet nog een externe flitser hebben :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 14:02:
ja hij is idd nog te donker

maar moet ik nog ff met de instellingen klooien

altijd goed :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 14:02:
maar ja ik moet nog een externe flitser hebben

dat bied wel een uitkomst maar dat komt nog wel natuurlijk gooz (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 01:39:
ik had daar destijds zo'n mooi (én goedlopend :P ) topic voor

maar dat hebben ze toen vermoord

Dat is de nieuwe DSW.. maar sjonnie leest geloof ik een beetje selectief in dit topic.

Dit gaat om de werving van nieuwe fotografen en niet om elkaar een veer in de reet te stoppen en andere chit-chat.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Dummy op donderdag 8 december 2005 om 18:31:
Dat is de nieuwe DSW.. maar sjonnie leest geloof ik een beetje selectief in dit topic.

haha, selectief niet ik lees alles wel maar geef alleen antwoord op dat moment wat mij in dat geval antwoord boeiend vind.

Uitspraak van Dummy op donderdag 8 december 2005 om 18:31:
Dit gaat om de werving van nieuwe fotografen en niet om elkaar een veer in de reet te stoppen en andere chit-chat

:yes: mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie nogsteeds geen leuke nieuwe fotografen hier :(
Waarschuw beheerder
Mij strax:P Haha...
Vandaag T-Town Madness ... :respect: :cheer:
Eens kijken of daar wat uit wil komen...:D
donateur
Uitspraak van Dummy op donderdag 8 december 2005 om 19:18:
Ga dan verder in dat andere topic

is altijd een mogelijk heid (Y)

Uitspraak van Dummy op donderdag 8 december 2005 om 19:18:
Zie vorig antwoord.

;)

Uitspraak van Marja op vrijdag 9 december 2005 om 07:08:
Ik zie nogsteeds geen leuke nieuwe fotografen hier

je moet het dan toch met de rest stellen meid ;)

Uitspraak van Yaske op vrijdag 9 december 2005 om 07:25:
Eens kijken of daar wat uit wil komen

succes (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ga een nieuwe camera kopen, ben al driftig aant sparen; ben er al bijna..
Nee ik ga niet doorsparen voor een DSLR..
Budget +- 450 E,-

Beste optie die ik heb gezien is de SONY Cyber-shot DSC-H1
Ik weet dat meerdere mensen ofwel fotografen deze hebben , beetje een goede camera voor dat bedrag of zijn en nog andere goede opties? Camera wordt voornamelijk gebruikt voor feestjes..:)

Waarschuw beheerder
net een nieuwe camera aangeschaft.. super mooie dingetje :)

KODAK Z740
[img width=270 height=190 cacheid=000854ea001712b347823eda1a0121ac8b]http://www.kodak.com/eknec/documents/cf/0900688a802cc5cf/Z740_front_270x190.jpg[/img]

[img width=480 height=320 cacheid=000854eb001712b8ded4fc251a0121ac8b]http://www.kodak.com/eknec/documents/77/0900688a802cc477/EKN029416_view6_480x320.jpg[/img]

ga er flink mee aan de slag.. wat meer foto's maken op feesten een shoots maken van vriendinnen voor een site :)

hopelijk mag ik dan es een keer voor PF O:) haha :p
wil graag wat in de fotografie doen mja, moet nog ff op zich laten wachten :/

de link:
http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml;jsessionid=OP2W41ZFCKI2HFW4FBBHWEEW1YUEK4L4?pq-path=6547&pq-locale=nl_NL&_requestid=22410
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
SONY Cyber-shot DSC-H1 en de KODAK Z740 zijn zeer vergelijkbaar ontlopen elkaar ook eigenlijk niet veel, vind zelf de kodak kleuren wel veel mooie, meer verzadiging en de flitser van de Kodak geeft mooie fotos. Alleen heeft de kodak dan weer wat last van trillerige beelden (geen image stabilisation) als je echt gaat inzoomen maarja voor indoor heb je dat toch niet echt nodig.

En hij's lekker goedkoop ook :) Mooi ding goeie keus voor de prijs.

De sony werkt irritant met de flister, duurt te lang om op te laden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wilde ook eerst voor cyber shot gaan, maar werd verliefd op de kodak (L)
das idd zo, met dat trillen.. maar heb aardige vaste hand en het gaatme nog goed af (Y)
voordeel is ook wel dat je om de 1.7 sec nieuwe foto kan maken, kan ook in z'n voordeel zijn. kan mooie foto's maken met ze 10x optische zoom. en je kan met moeilijk licht goed op het lcd schermpje kijken. ook wel handig (Y)

en idd, je hebt voor die prijs een heel goed leuk ding :) binnekort op feesten eens uitproberen en met de kerstvakantie foto shoot maken van 2 vriendinnen. ben benieuwd

heb al wel een beetje met dat ding zitten klooien, lukt wel aardig met de foto's :d
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Yaske op zondag 11 december 2005 om 09:38:
Budget +- 450 E,-

goed budget opzich...kan je al een ruim aanbod vor krijgen

Uitspraak van Yaske op zondag 11 december 2005 om 09:38:
SONY Cyber-shot

opzich wel goeie cams al ben ik niet zo uitgebreid te spreken over sony...niet uitgebreid mee gewerkt of kwaliteit etc van die toestellen

zelf zag ik gister nog op een feest iemand lopen die met een olympus liep zo'n klein ofaal dingetje...hij zag dat ik me canon 20d had...zie ik hem gister ineens op hardcore junkie...ook met een canon als ik mij niet goed vergis :S hoe bedoel je, je wilt meelopen of wat dan ook :S

Uitspraak van actief op zondag 11 december 2005 om 17:11:
heb al wel een beetje met dat ding zitten klooien, lukt wel aardig met de foto's

elo aan de foto's :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op zondag 11 december 2005 om 20:04:
opzich wel goeie cams al ben ik niet zo uitgebreid te spreken over sony...niet uitgebreid mee gewerkt of kwaliteit etc van die toestellen

zelf zag ik gister nog op een feest iemand lopen die met een olympus liep zo'n klein ofaal dingetje...hij zag dat ik me canon 20d had...zie ik hem gister ineens op hardcore junkie...ook met een canon als ik mij niet goed vergis hoe bedoel je, je wilt meelopen of wat dan ook

ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt :)

maare vooruitgang is toch niet slecht ?
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 20:22:
ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt

maare vooruitgang is toch niet slecht

ja 20 weet ff niet voor welke site hij foto's maakt maar ken hem wel, goeie gozer daar niet van maar vooruit gang nooit verkeerd idd.

Waarschuw beheerder
haha ok dan
ooww, over? O:)

was aant klooien met inzoomen:

http://nl.msnusers.com/_Secure/0TAAAANEWSmr2yeawKLKNhwHMeBfCzELko!9USNjjdnfXtPySvD6v7ZhMBFjBuMnP3SdGH4SDDD3mWNzMxYc*X7ypoeZl55nd7!RbrHsubBqbeN5P9!u**g/Poes%20van%20Didi.jpg?dc=4675551477672954223

http://nl.msnusers.com/_Secure/0SQD4AkkW1jorVGtRSFLntfG9CKPb4g6RsW28CePayjueHkIcnZzrotbXuyuusiH8tbNIaKSWa3QLwvLCjM1y8Ljo3Gaxlo9qZTg!*zqh98sZoDAByxMdcg/De%20schildpad.jpg?dc=4675551477910263892

http://nl.msnusers.com/_Secure/0QQAAAOIT1JT4oG3acJSzBtTjAWAVvqgI0Yx5!hDpYl20LFdrpDNo2RGmPhOVJD2L95cK2COgd1itBF!mmn0w8iQHlCY30HR4q2!i1fegVYw/Spikey.jpg?dc=4675551477701682782

Waarschuw beheerder
Ik had wel fotograaf willen worden
maarjah moet 18 wezen en waarom? vanaf 16 zijn ook feesten hoor maarja.

heb trouwens een canon eos 350D
mooie plaatjes kan ik er wel mee maken

dus redactie als jullie je bedenken hoor ik het graag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op zondag 11 december 2005 om 23:08:
ja 20 weet ff niet voor welke site hij foto's maakt maar ken hem wel, goeie gozer daar niet van maar vooruit gang nooit verkeerd idd.

20 jaar terreur

oa voor confuzion

Waarschuw beheerder
moet je 18 zijn dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 december 2005 om 19:30:
moet je 18 zijn dan?

dat weet ik niet eens

ik ben begonnen toen ik 17 was

maar dat was dan niet voor pf

en tja moh en zo kan je wel altijd doen

en kleine feestjes in de buurt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 13 december 2005 om 19:30:
moet je 18 zijn dan?

Voor de meeste feesten wel he ;)
Daarnaast ben je een visitekaartje van Partyflock. Denk niet dat een org het leuk vind als we een broekie van 16 zouden sturen.

Om nog maar niet te spreken over de mobiliteit ;)

Waarschuw beheerder
ok, er zit idd wel wat logica in. ik was ook 17 toen ik een beetje foto's ging maken voor site's.

kan me voorstellen dat voor zo'n grote bekendheid als partyflock dat een pikkie van 16 niks is nee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 december 2005 om 20:36:
ok, er zit idd wel wat logica in. ik was ook 17 toen ik een beetje foto's ging maken voor site's.

kan me voorstellen dat voor zo'n grote bekendheid als partyflock dat een pikkie van 16 niks is nee..

mja het is niet handig denk ik

vooral mobiliteit ook

want je hebt geen ov, geen rijbewijs

Waarschuw beheerder
nou denk niet eens dat dat zozeer het is waarom ze die mensen niet sturen.

maar het kan best onhandig zijn ja!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van medicman op dinsdag 13 december 2005 om 19:33:
Daarnaast ben je een visitekaartje van Partyflock. Denk niet dat een org het leuk vind als we een broekie van 16 zouden sturen.

Eens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zie het beleid van partyflock o.a. discriminatie..

Dat ik JOUW dat nog moet vertellen :kots:
Waarschuw beheerder
Is geen discriminatie hoor.

Anders zou het ook discriminaie zijn dat mensen die geen 18 zijn geen rijbewijs mogen halen...;)

Ik ga btw ik januari een nieuwe cam kopen... Bijna dezelfde als elo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yaske op woensdag 14 december 2005 om 07:40:
Anders zou het ook discriminaie zijn dat mensen die geen 18 zijn geen rijbewijs mogen halen...

Maar dat is appels met peren vergelijken en daarom gaat deze vergelijking niet op(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reemzter op woensdag 14 december 2005 om 07:21:
Zie het beleid van partyflock o.a. discriminatie..

Dat ik JOUW dat nog moet vertellen :kots:

En wat staat daar in mbt dit verhaal?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een onzin 8)

Waarschuw beheerder
Bijna dezelfde als elo.

nou er nog mee om kunnen gaan ;)

Waarschuw beheerder
Is geen discriminatie hoor.

Anders zou het ook discriminaie zijn dat mensen die geen 18 zijn geen rijbewijs mogen halen...

Ik ga btw ik januari een nieuwe cam kopen... Bijna dezelfde als elo.

f zonder dollen

jij bent toch eigenlijk ook nog geen 18?

Waarschuw beheerder
staat van wel..