Partyflock

Forumonderwerp · 773561
11527x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Partyflock zoekt nog een aantal extra fotografen, voornamelijk voor de feesten waar we nu nog weinig bekendheid genieten. Club, trance, groove, urban, western en dat soort stijlen.

Heb jij een leuke camera, kun je aardig foto's nemen en lijkt het je wat om foto's voor Partyflock te schieten, neem dan even contact op met vacatures@partyflock.nl!

Neem even de volgende zaken op in je bericht:

• Je naam
  • Je leeftijd
  • Wat je aan foto-apparatuur hebt
  • Welke feesten je graag wilt gaan bezoeken
  • Een link naar een site met een voorbeeld-set van jouw hand!
Het is ook verstandig om je agenda op Partyflock een beetje goed bijgewerkt te hebben, daaruit kunnen we dan ook afleiden naar welk type feesten je gaat!

Je zult beoordeeld worden op de voorbeeld-set!

Succes!

Vragen over foto-apparatuur en fotografie graag hier: Vraag Het De (Partyflock-)Fotograaf! :D
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 23:25:
Raven, hij bedoelt alleen dat hij niet gaat snijden in dr lichaam om dr mooier te maken, hij zal vast wel shoppen voor de rest ( mag ik hopen voor hem )

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 23:28:
nah ik shop eig nooit :)

dus ;P

Shoppen word echt zo under-rated vind ik. Heel veel mensen kijken er vies tegen aan ... Als jullie allemaal eens wisten hoeveel van de TOP foto's ( hetzij in kranten , hetzij in magazines , hetzij op sites en ga zo maar door ) geshopped zijn ; word je heen van :)

Maar goed : Uiteindelijk is het natuurlijk de kunst om de foto zo te maken dat je bijna tot geen shoppen nodig hebt :)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ja ik weet ook wel het nut ervan

foto's optimaliseren

al zou het alleen al gaan om de rook op fotos en zo

ik ga het binnenkort ook ff aanleren

ik heb het op mn computer maar gebruik het eigenlijk nooit. stom he?

Uitspraak van ®aven op maandag 28 november 2005 om 23:33:
Maar goed : Uiteindelijk is het natuurlijk de kunst om de foto zo te maken dat je bijna tot geen shoppen nodig hebt :)

wie wil dat nou niet? :)

Waarschuw beheerder
dus

Tsja, dan daalt limo in mijn waardering :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 23:39:
Tsja, dan daalt limo in mijn waardering :p

ja jammer dan :P

ga er binnenkort aan werken

nu ff geen tijd :/
Waarschuw beheerder
donateur
Limo deed zaterdag iig zij best

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op dinsdag 29 november 2005 om 07:16:
Limo deed zaterdag iig zij best

tuurlijk :)

ik wil beter en beter worden :)

Waarschuw beheerder
eh.... wanneer ben je tevreden?
Waarschuw beheerder
Als je PF fotograaf bent?
Ik wel iedersgeval.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 23:53:
ik wil beter en beter worden

Dat komt wel goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 00:43:
eh.... wanneer ben je tevreden?

nooit denk ik?

je kan tevreden over het resultaat zijn maar er zullen altijd punten zijn die beter kunnen

Uitspraak van Yaske op woensdag 30 november 2005 om 00:47:
Als je PF fotograaf bent?
Ik wel iedersgeval.:)

waarom speciaal pf fotograaf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 07:24:
nooit denk ik?

je kan tevreden over het resultaat zijn maar er zullen altijd punten zijn die beter kunnen

Mee eens!:yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 07:24:
waarom speciaal pf fotograaf?

Tsja, wil het al een tijdje... als ik het dan zou zijn, geeft dat een soort gevoel van voldoening + ik maak nu foto's voor een hardcore site, ik wil ook foto's maken op dance feestjes, niet alleen hardcore. Fotograaf op PF is het bewijs dat je gewoon een goede fotograaf ben tin mijn ogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yaske op woensdag 30 november 2005 om 07:31:
ik maak nu foto's voor een hardcore site

;)

www.hardcore-united.nl :yes:

nog fotograven hiero die ook interresse hebbe voor onze site..
we zijn nog op zoek naar paar fotgraven,,,...

contact me.
Harrar@Hardcore-united.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harrar APC op woensdag 30 november 2005 om 12:29:
nog fotograven hiero die ook interresse hebbe voor onze site..
we zijn nog op zoek naar paar fotgraven,,,...

ligt eraan voor wat voor feesten he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 14:02:
ligt eraan voor wat voor feesten he

hardstyle/jumpstyle/oldschool/early/hardcore/terror enz
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
*zet de bezem weer in de kast*

-RiQeY- , een ieder kan een open sollicitatie sturen aan Partyflock om fotograaf te worden. Of wij daadwerkelijk voor die persoon kiezen is afhankelijk van een aantal factoren. Ik denk dat er maar weinig bedrijven zijn die hun motivatie om een sollicitant af te keuren openlijk in de media gooit. Wij in ieder geval niet. Dat is niet zo netjes namelijk, dat willen we ook zo houden :)

Nu weer ontopic dames (f)
donateur
Uitspraak van Yaske op maandag 28 november 2005 om 23:25:
Kijk die gluiperd rechtsonder

ehm over mijn rug Partyflock fotograaf worden is dus wel uitgesloten O:)

maar gluiperd :no: je zou is zo ver moeten komen in korte tijd als ik ben ;)

ik ben er teminste trots op waar ik gekomen ben, en met hulp van naasten waar dat nodig was en is.

dat heet ook weer vriendschap en geen vriendjes politiek

Uitspraak van medicman op woensdag 30 november 2005 om 19:08:
RiQeY- , een ieder kan een open sollicitatie sturen aan Partyflock om fotograaf te worden. Of wij daadwerkelijk voor die persoon kiezen is afhankelijk van een aantal factoren. Ik denk dat er maar weinig bedrijven zijn die hun motivatie om een sollicitant af te keuren openlijk in de media gooit. Wij in ieder geval niet. Dat is niet zo netjes namelijk, dat willen we ook zo houden

netjes gezegd :respect: :yes:

het gaat er trouwens niet om wat voor camera je hebt, als het maar wel een goeie is dat is dan ook wel weer belangrijk.
al gaat het om de persoon die achter de camera staat wat ie met de camera kan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Shoppen word echt zo under-rated vind ik. Heel veel mensen kijken er vies tegen aan ... Als jullie allemaal eens wisten hoeveel van de TOP foto's ( hetzij in kranten , hetzij in magazines , hetzij op sites en ga zo maar door ) geshopped zijn ; word je heen van

Bij mij krijgt altijd alles eerst een beurt met PSP... bijsnijden, eventueel rechtzetten, kleur / contrast / helderheid / scherpte gelijktrekken... zelfs al is t maar nóg zo'n klein beetje, er is altijd nog wel iets aan te verbeteren en daardoor ziet een shoot er meteen een heel stuk samenhangender uit :yes:

Tenslotte pakken analoge fotografen OOK geen gemiddeld papier of een gemiddeld aantal seconden voor t belichten en ze zetten evenmin het hele negatief op de foto, dus waarom zou je de afwerking bij digitale foto's opeens achterwege moeten laten?

Foto's SCHIETEN is de ene helft van t werk, foto's AFDRUKKEN (of t nou op papier of voor online is) is de andere helft (tenminste, dat is dus *mijn* mening ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik shop 99% van m'n shots... beetje levels, beetje saturation, beetje belichting e.d.... 't vreet tijd, maar 'tijd' kun je automatiseren...... ;)

En net zoals Johnny-B al zegt: 'Al gaat het om de persoon die achter de camera staat wat is met de camera kan'....

De foto ontstaat echter eerst in het hoofd, als een fantasiebeeld, welke je voor 100% nastreeft om te realiseren met de techniek. Als je dus in je hoofd weet hoe je je beeld wil hebben, heb je nog computer nodig om het helemaal te maken zoals je de foto wil hebben!

Waarschuw beheerder
kortom: foto's is een grote neppe bedoeling :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:46:
Als je dus in je hoofd weet hoe je je beeld wil hebben, heb je nog computer nodig om het helemaal te maken zoals je de foto wil hebben!

exactly... zo'n displaytje zegt ook niet alles en soms moet je gewoon rete-snel zijn om iets te kunnen fotograferen... dan heb je niet altijd de tijd om ff een minuut op je gemak te gaan lopen instellen :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:50:
kortom: foto's is een grote neppe bedoeling :)

ergens wel :P

net als een schilderij of een soap-serie of een film of een boek.... een fotograaf is een kunstenaar die jou iets wil laten zien op de manier waarop hij/zij dat jou WIL laten zien en niet op de manier waarop je er zelf naar gekeken zou hebben (dan zou t ook maar een saaie foto zijn ;) )
laatste aanpassing