Partyflock

Forumonderwerp · 772932

Waarschuw beheerder
Het proces tegen Mohammed B. kan integraal op televisie worden uitgezonden. Dat zegt hoogleraar Schuijt in het Nederlands Juristenblad. Volgens hem zijn er geen belemmeringen uit het oogpunt van portretrecht of om redenen van privacy.

Schuijt denkt dat uitzending heilzaam zou kunnen werken, na de deuk in de rechtsorde die onze samenleving heeft opgelopen. "Als B. er bezwaar tegen heeft, moet hij dat via de burgerlijke rechter aankaarten", zegt de hoogleraar in het mediarecht.

Schuijt vindt ook dat de foto van B. zonder balkje kan worden getoond omdat zijn daad, de moord op Theo van Gogh, de samenleving zeer heeft geschokt

Ik ben voor!

Waarschuw beheerder
ook voor :jaja:

Waarschuw beheerder
<== duimpie omhoog !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(N)

en recht op privacy dan? :/

of willen we het schandpaal effect? het schandpaal effect gaat namelijk niet uit van een openbare terechtzitting, maar van openbaarmaking van de uitspraak :/

Waarschuw beheerder
wel bij zulke daden ....
gewoon keihard aanpakken dat soort figuren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmz Privacy...
Ik vind wel dat het op tv mag komen hoor..
Hij vermoord toch ook iemand open en bloot
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 09:36:
Hmmz Privacy...

als je bij 1 begint dan is t hek van de dam. vervolgens wordt iedereen openbaar berecht :/ ik vraag me af of de gevolgen zijn wat wij als samewnleving willen :/

Waarschuw beheerder
Jou mening..
Ik vind dat het best uitgezonden kan worden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 09:41:
Jou mening..

dat is idd jouw menig ja :jaja: dus mag ik dan niet de mijne geven (en beredeneren)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 6 mei 2005 om 09:35:
en recht op privacy dan?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 09:24:
Volgens hem zijn er geen belemmeringen uit het oogpunt van portretrecht of om redenen van privacy

Lezen is ook een vak ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 09:55:
Lezen is ook een vak

dat gaat om redenen en niet om het recht wat iedereen heeft ;)
Waarschuw beheerder
Laat maar Door sommige zijn iets te simpel snappen ze niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 6 mei 2005 om 10:03:
Laat maar Door sommige zijn iets te simpel snappen ze niet:no:

jammer :/ ik heb namelijk nog geen steekhoudende argumenten gehoord waarom het wel zou kunnen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 09:24:
Schuijt vindt ook dat de foto van B. zonder balkje kan worden getoond omdat zijn daad, de moord op Theo van Gogh, de samenleving zeer heeft geschokt

Ik ben er ook wel voor, maar vind dit een reden van niets :x

Waarschuw beheerder
Er zijn toch al foto's getoond zonder balkje

Waarschuw beheerder
Jah!!!
Laat het een waarschuwing zijn voor anderen met zulke plannen!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat slaat gewoon helemaal nergens op, Dan zou geen enkele misdadiger privacy mogen.
Waarschuw beheerder
donateur
sowieso niemand :nee:maar goed, de discussie blijft (helaas) uit :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
recht Van privacy mag Van mij wegblijven bij zware criminaliteit.Net als de namen Van pedofielen.. gewoon op de voorpagina ermee!
Waarschuw beheerder
donateur
.... want???:/
Waarschuw beheerder
want... om bijvoorbeeld veiligheidsredenen, hoevaak gebeurt het niet dat een pedofiel op een kinderboederij gaat werken of iets dergelijks .. als zijn naam bekend zou zijn zou zoiets nietmeer voor kunnen komen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou, hoe vaak gebeurt dat Dan meneer de expert?
Waarschuw beheerder
nou, hoe vaak gebeurt dat Dan meneer de expert?

:frusty:

Het is al meerdere malen voorgekomen maar elke keer is er 1 teveel he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar is die uitspraak op gebasseert? kom eens met feiten en bronnen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op vrijdag 6 mei 2005 om 22:20:
want... om bijvoorbeeld veiligheidsredenen, hoevaak gebeurt het niet dat een pedofiel op een kinderboederij gaat werken of iets dergelijks .. als zijn naam bekend zou zijn zou zoiets nietmeer voor kunnen komen..

Ik denk Dan dat het beter beschikbaar moet zijn voor evt nieuwe werkgevers en niet Nationaal:/
Waarschuw beheerder
of voor wijken waar veel kinderen wonen.. Ik zou het niet pikken als een pedofiel naast me zou komen wonen terwijl Ik een paar kids heb rondlopen.
Qua moordenaars ... tja Ik vind zowiezo dat mensen die iemand vermoord hebben nooit meer op vrije voeten gesteld mogen worden.

feiten ? bronnen?
In De Telegraaf Van vandaag wordt de zaak in een paginagroot artikel uitgelicht. De details zijn schokkend.

type bij google maar pedofiel kinderboerderij in.. krijg je duizenden hits..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: Myztic
Artiest {SHOWLIST artist 131933, 38686, 28145}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op vrijdag 6 mei 2005 om 22:33:

Een 'ik' persoontje. :p

Nee ben het wel eens, laat het maar uitzenden !
Kunnen gelijk ook andere mensen zien hoe het aangepakt word tgenwoordig ! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Nikan op zaterdag 7 mei 2005 om 08:24:
Kunnen gelijk ook andere mensen zien hoe het aangepakt word tgenwoordig !

Nou he!
Die criminelen worden ook zó HARD aangepakt hier in Nederland :vaag:
Je hoofd wordt op tv afgebeeld!!! zo da's echt een straf:nee:
Als die lui op tv getoond worden voelen ze zich alleen maar machtiger en veel belangrijker voor de samenleving, zeker figuren zoals die mohammed b.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Deste meer publicteit er is voor deze boy, deste meer sympathie van bepaalde hoeken kan komen met de nodige gevolgen...

goed, het volk eist "terechtstelling"
maar heey hoevaak hebben ze (regering) wel niet schijt gehad aan de bevolking.

Ik zie het nut er niet van om dit uit te zenden..
zodat we alleen maar dingen zullen horen die we al weten...dat het een doorgedraaide is.
Dat hij geen spijt heeft.....etc
wat hebben we er nou precies aan (goed het is nog altijd beter dan irritante reclames).

Ik zou genoegen nemen met z'n strafduur meer niet...
Waarschuw beheerder
kunnen ze um nie dood schieten op tv:D

Waarschuw beheerder
ik ben zeker voor...
die mafkeez moet je gewoon martelen tot ie zoveel pijn heeft dat ie zelfmoord pleegt...

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje middeleeuwse praktijken :s

je kan beter die jongen wegstoppen en er nooit meer iets over laten horen, dan constant opnieuw in het nieuws brengen als een martelaar voor zijn volgelingen.
Werkzaam bij Freeware
Artiest Jade
Waarschuw beheerder
Zouden ze CANAL+ ook gratis willen uitzenden, wanneer het proces op tv uit willen zenden. Kijk ik ondertussen wel een goede film!

laterszzzzzzzzzz......zzz...z~!
Waarschuw beheerder
goede zaak,deze man heeft in mijn ogen door het afnemen van iemands leven alle recht op privacy verspeeld.

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ René Smit op vrijdag 6 mei 2005 om 11:47:
me bak met popcorn staat al klaar

Ja de mijne ook :D hahahaha

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad...biertje erbij....samen gezellig met maten gaan zitten kijken naar het proces :D :yes:

Waarschuw beheerder
(y) voor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maakt mij niks uit.. zolang ie maar oprot naar de jail..
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
moet je maar geen bekende nederlander vermoorden....

tjah...dat komt op tv hé

Waarschuw beheerder
donateur
goede zaak,deze man heeft in mijn ogen door het afnemen van iemands leven alle recht op privacy verspeeld.

Het gaat niet zozeer over zijn privacy, maar op deze manier geef je hem publiekelijk spreekrecht en maak je van hem een martelaar.

Waarschuw beheerder
Denk niet dat het verstandig is om live beelden van rechtzaken uit te zenden, audio uitzending zouden beter zijn.

Stel dat het normaal gaat worden om dit soort zaken live uit te zenden en iemand blijkt onschuldig te zijn, dan is ie wel met zijn kop op de buis geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ergens levend begraven. Dan ben je van al die gezeur af.
Waarschuw beheerder
Stel dat het normaal gaat worden om dit soort zaken live uit te zenden en iemand blijkt onschuldig te zijn, dan is ie wel met zijn kop op de buis geweest.

Maar dat is bij "Mo" zeker niet het geval. Ik vind gewoon mensen waar zeker van vast staat het te hebben gedaan, gewoon publiekelijk aan de schandpaal moeten.

Waarschuw beheerder
voor(y)
Zo'n figuur verliest door zo'n daad in mijn ogen elk recht, dus ook het recht op de privacy:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 6 mei 2005 om 09:35:
en recht op privacy dan?

Die geldt allang niet meer bij hem, want zn "zwarte balkje" staat ook niet op de foto's. Is uitgebreid op tv geweest, dus LB voor die privacy..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 juli 2005 om 11:57:
Zo'n figuur verliest door zo'n daad in mijn ogen elk recht, dus ook het recht op de privacy

zeker..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 11:19:

Het proces tegen Volkert v/d Graaf is ook live (met 20 min. vertraging) uitgezonden. Alleen is hij noooit herkenbaar in beeld geweest.

In deze zaak ligt het anders omdat er veel geheime informatie wordt besproken die burgers terecht niets aangaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha schanpaal effect, laat hem maar ff aan de schandpaal staan op de dam, kijken hoe lang hij het volhoud

Waarschuw beheerder
niks op tv gewoon hutje van 1 bij 1 zette en nooit meer opendoen
Waarschuw beheerder
ik zie het nut er niet van in om het uit te zenden. stonden we ook zo te schreeuwen toen de heer van der G in hilversum iets heel verkeerds deed?.

ik ben geen voorstander van het publiekelijk lynchen van een extremist. dat zal de kloof die ontstaan is alleen maar groter maken. zijn straf die krijgt hij wel en ik hoop dat deze zwaar is. of willen we stiekem toch wel met ons vingertje wijzen. dat lijkt me een vruchtbare bodem voor nieuw gelazer.
Waarschuw beheerder
Mohammed B heeft maar één recht...en dat is strafrecht.....
Waarschuw beheerder
ja man dat zwijgrecht moeten ze echt afschaffen en de doodstraf invoeren,..of nog beter,..de martel-hem/haar-tot-de-dood-straf.

Is toch niet normaal dat die mensen nog rechten hebben:S

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, dan hakken we jouw hoofd er als eerste vanaf.

Goed plan :s

Je kan wel zeggen "hij was duidelijk schuldig, dus dat mag allemaal", maar hij is gewoon een verdachte die voorgeleid word. Als je hem publiekelijk aan de schandpaal mag nagelen, mag iedereen die verdacht is ook op die manier worden behandeld.

En dat willen we toch niet, terug naar de middeleeuwen?
Waarschuw beheerder
hij is niet verdacht
hij heeft de moord op zich genomen hoor:o
dus hij is zeker weten de dader....

waarom mijn kop?
ik vermoord niet iemand zomaar omdat ik een of andere wazige ged88 heb door mn geloof of wat dan ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op maandag 11 juli 2005 om 18:53:
hij is niet verdacht
hij heeft de moord op zich genomen hoor

en waarom zou dat nationaal op de buis moeten dan?....
Waarschuw beheerder
hij is zo schuldig als wat, als je wegrent voor de politie en ook nog op ze gaat knallen, dan lijkt het me aardig fout :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 09:36:
Hmmz Privacy...

Ja maar jij bent niet zoals hem toch?

Jij bent toch beschaafd nietwaar?
Waarschuw beheerder
Hij mag niet eens gefilmd worden in de rechtzaal laat staan een uitzending op tv.
Zelf wil hij denk ik de martelaar uithangen en het liefst live de doodstraf ondergaan met lopende camera's.
Waarschuw beheerder
als ze hem nou live op de vloer spijkeren bij moh wil ik wel meekijken

Waarschuw beheerder
donateur
hij is niet verdacht
hij heeft de moord op zich genomen hoor

Toch heeft hij de status van "verdachte" totdat hij word veroordeelt.

En als je hem bekend mag maken in deze fase, dan mag dat bij alle verdachten.
Dus pas maar heel goed op met dit soort "extra regeltjes", politici denken over lange termijn en het volk op korte termijn, dus nu maken ze gebruik van de emoties onder het volk om meer in de toekomst te kunnen.

waarom mijn kop?
ik vermoord niet iemand zomaar omdat ik een of andere wazige ged88 heb door mn geloof of wat dan ook

Omdat jij een extreem-islamitisch beleid wilt invoeren.

Waarschuw beheerder
Mohammed B?!

Ohw...bedoelen we Mohammed Bouyeri

Waarschuw beheerder
donateur
Ohw...bedoelen we Mohammed Bouyeri

idd goede zaak dat we voor moordenaars geen privacyrechten kennen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 23:08:
idd goede zaak dat we voor moordenaars geen privacyrechten kennen

Hij is verdachte en dus nog geen moordenaar.

Als ie daarvoor wordt veroordeelt kan je pas over zulke dingen praten en niet eerder.

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is verdachte en dus nog geen moordenaar.

Hij heeft al bekend en gezegd verantwoordelijk te zijn voor alles dus dan is het geen verdachte meer

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent verdachte tot je veroordeling, hij dus ook.
Waarschuw beheerder
ik wordt ook niet zomaar opgepakt als verdachte en als ze daar wel reden voor hebben zal dat wel een goede reden zijn toch?

Iedereen die zwijgt die is al fout bezig,..dan weet je eigenlijk al dat hij of zei de dader is,..want je gaat echt niet zwijgen als je je onrecht wil bewijzen:o Dan trek je je bek wel open hoor geloof dat maar:o

Ik vind dat deze mensen die zo zwaar verdacht zijn gewoon open en bloot afgezeikt mogen worden en vooral GEEN rechten meer moeten krijgen:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.....Pas gisteren in de rechtszaal werd die kant van 2 november belicht, op het moment dat de rechter getuigenverklaringen voorlas. Ook vertelden twee politiemensen persoonlijk hun verhaal. ,,Ik weet dat mijn vak risicos met zich meebrengt, begon één van de mannen zijn relaas. ,,Maar je kunt nooit voorbereid zijn op iemand die het zó duidelijk op jóu gemunt heeft, die jou zonder reden van het leven wil beroven. Met die gedachte worstel ik nog dagelijks.

,,Elke nacht word ik wakker en voel ik opnieuw de inslag in mijn kogelvrije vest. Ik huil veel zonder reden en ga nooit meer onbevangen de straat op. Mijn gezin moet zien te verwerken dat het niet zo logisch is dat ik s avonds levend thuis kom.

Terwijl de emotionele verklaringen van de agenten in de doodstille rechtszaal klinken, houden de politiemensen elkaars hand vast. Een enkeling huilt. Vrijwel alle betrokkenen blijken nog veel last te hebben van de gebeurtenissen. Velen doen al maanden bureauwerk, blijven last hebben van spanningen, zijn prikkelbaar en slapen slecht. Een brigadier vertelt, op krap twee meter afstand van Mohammed B., met tranen in zijn ogen over zijn gezin dat met kerst en sinterklaas opgescheept zat met een zeer emotionele man en vader.

Zijn collega verwoordt vervolgens hoeveel pijn het sinds die tweede november doet als hij op straat wordt nageroepen om eens boeven te gaan vangen, of als hij wordt beschimpt en bespuugd. ,,Ze moesten eens weten waar wij dagelijks mee te maken krijgen. En dat wij die dag de dood in de ogen keken. Maar dat begrip voor ons werk is er helaas zelden.........

bwahahahahaha. ja dit is wat anders he dan met een laserpistooltje achter een boom staan :D :D mietjes!!
Waarschuw beheerder
:s is dat grappig?
het leven van deze mensen is gvd ingrijpend veranderd door die ram debiel,..en die gek zelf loopt over 20 jaar (als het niet sneller is:S ) weer vrij rond en kan doen wat ie wil:S

Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat die gek wel iets in het arabisch gemeld heeft en niet gewoon in het nederlands:S Dat moeten ze gewoon al echt afstraffen zoiets.
Die mensen wat deze zaak behandelen zitten gvd met vet veel werk door die mongool:S en hij doet wat ie wil:S
Waarschuw beheerder
net zo min grappig als je een boete krijgt omdat oom agent stiekum achter een boompje staat met zijn laserpistooltje en je weer een deel van je geld kwijt bent waar je de hele week voor werkt.
Waarschuw beheerder
en dit dan:o
stond in de brief die op t lichaam van Theo lag

In Naam van Allah de BaRmhartige, de Genadevolle.
Vrede en zegeningen op de Emir van de Mujahideen, de lachende doder Mohammed Rasoeloe Allah (Sala Allaho alaihie wa Sallam), zijn familie en metgezellen en degenen die hen oprecht volgen tot aan de Dag des Oordeels.
Er is geen agressie behalve tegen de agressors.
Het volgende:
Vrede en zegeningen op ieder die de Leiding volgt.
Dit is een open brief aan een ongelovig fundamentalist, Ayaan Hirshi Ali, van de Thaghoet partij VVD.

Dan ben je toch van de pot gerukt als je zoiets kan bedenken en er nog in gelooft ook :o ??

Waarschuw beheerder
ik ben het roerend eens met de levenslange eis oh eg wel laat ze hem maar voele wat de verdachte heeft aangericht in deze samenleving

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook voor,

Zeker omdat deze gozer totaal geen respect heb voor nederlands en zijn wetten.
Dan hoeven wij ook geen respect te hebben voor zijn privacy!

Ze kop moet op tv en daarna aan de schandpaal!

Waarschuw beheerder
kijk als ik of een andere nederlandse burger iets pleegt komt onze kop voortdurend op tv goed voorbeeld is de ontspapte tbs patient uit veldzicht te balkbrug jezus zeg je kan geen tv opzette of je zag zijn hoofd dan hadde ze dat ook wel kunne doen bij mohammed b ik wou die blik van hem weleens zien of die ook eg geen berouw toonde ik geloof er niks van !! en als die vrij komt wachte mense hem wel op geloof mij die make hem dan koud
Waarschuw beheerder
Dan beroept hij zich op zijn zwijgrecht :S
Pffff die gast heeft helemaal nergens recht op!
Ze moeten hem gewoon martellen totdat hij wat zegt want hij weet vast meer over z'n terroristische vriendjes! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 13:53:
ik ben het roerend eens met de levenslange eis oh eg wel laat ze hem maar voele wat de verdachte heeft aangericht in deze samenleving

denk niet dat je hem daarmee pakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 12 juli 2005 om 16:05:
denk niet dat je hem daarmee pakt

hoef ook nie als die maar weet waar die mee bezig is
Waarschuw beheerder
Ik vind het aan de ene kant wel goed dat ze dit willen uitzenden. Hopenlijk ziet iedereen in dat dit soort mensen echt een gevaar vormen. Beetje ons eigen landje in de war gaan gooien.
En het komt ook voor een groot deel door die godsdienst van hun (sorry dat ik het zo zeg hoor!). Maar eerst was het dus een doodnormale kerel, totdat ie zich ging bekeren. (Als reden van de dood van zijn moeder....?)

Wel triest dat zo'n gast zoveel publiciteit weet te behalen, alsof ie het met opzet deed..
Maar ik ben dus ook voor, hup op tv ermee!

Waarschuw beheerder
wil het wel zien als hij zijn vonnis te horen krijgt.. zullen hoop mensen juichen :P
Waarschuw beheerder
Als ik mag uitgaan van het antwoord van een woordvoerder van de rechtbank waarin zij stelt dat de verdachte het wel erg moeilijk maakt voor de rechtbank mild(!) te zijn met hem, dan
kan je al weer op je klompen aanvoelen dat men niet staat popelen om de eis van de OvJ over te nemen. :no: Iedere keer
weer dat slappe wijve gedoe in dit land, word ik echt doodziek van.

Waarschuw beheerder
gewoon doodstenigen!! :yes:
Waarschuw beheerder
doodstraf zou deze gek idd niet straffen want dan komt ie bij Allah de barmhartige blablabla.....
Majah wat moet je anders? In de gevangenis in NL is het echt niet zo kut hoor. Je krijgt goed eten en je hebt tv enzo:s
Dusjah martelen die gast :@

Ik wil mee doen:o
Waarschuw beheerder
ook bij dit geval zeg ik: hakkietakkie weg zakkie. En de bak in :)

Waarschuw beheerder
eigenlijk zouden ze hem vrij moeten laten, en vogelvrij verklaren.

Dan is hij geen martelaar niks dus heef thij zn zin niet maar is toch dood..

Waarschuw beheerder
Ik vind eigenlijk dat hij een vakantie verdient,er schijnt op Cuba een stukje Amerikaans grondgebied te zijn wij hij mooi even tot zichzelf kan komen.;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)IepieGirl(K) op dinsdag 12 juli 2005 om 17:57:
Ik vind het aan de ene kant wel goed dat ze dit willen uitzenden. Hopenlijk ziet iedereen in dat dit soort mensen echt een gevaar vormen. Beetje ons eigen landje in de war gaan gooien.
En het komt ook voor een groot deel door die godsdienst van hun (sorry dat ik het zo zeg hoor!). Maar eerst was het dus een doodnormale kerel, totdat ie zich ging bekeren. (Als reden van de dood van zijn moeder....?)

Bekeren???

Hij was moslim en is geradicaliseerd!

beter nadenken mevrouw.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 14:07:
kijk als ik of een andere nederlandse burger iets pleegt komt onze kop voortdurend op tv goed voorbeeld is de ontspapte tbs patient uit veldzicht te balkbrug jezus zeg je kan geen tv opzette of je zag zijn hoofd dan hadde ze dat ook wel kunne doen bij mohammed b ik wou die blik van hem weleens zien of die ook eg geen berouw toonde ik geloof er niks van !! en als die vrij komt wachte mense hem wel op geloof mij die make hem dan koud

Wou jij zeggen dat je die kop van Mohammed B nooit hebt gezien zonder balkje?

Ik zie hem alleen maar zonder balkje.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 14:01:

Dus omdat hij zo is moeten wij ook zo zijn??

:S

Nee helder nadenken is voor sommige echt moeilijk. :/

Waarschuw beheerder
die hele vent is geen topic waard .....levens lang eenzame opsluiting voor die gast
Waarschuw beheerder
ophangen.... vieze zieke gek!!!

dan ben je toch echt even ziek in je hoofd....!!!!

die moohamedt b of hoe die lul ook mag heten...
die mogen ze van mij dezelfde "straf" geven als theo!!!!!

iedereen die hier in dit kutland voor z'n mening uitkomt wordt door z'n lijf geschoten!!!
en door wie... waren ze hier niet geweest dan leefden er nog 2!!!
te gek voor woorden... waar gaat dit heen...

Waarschuw beheerder
Die sukkel vind het echt niet erg om met zijn kut kop op tv te komen!!!!!!!!!!!!!!!!
hij is trots op wat hij gedaan is!!!
Van mij mogen ze hem ook een kogel geven.

Waarschuw beheerder
donateur
iedereen die hier in dit kutland voor z'n mening uitkomt wordt door z'n lijf geschoten!!!

Ik leef nog hoor :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 19:36:
gewoon doodstenigen!!

Bestaat er dan toch zoiets als 'ZinVol' geweld!:p

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Die gast moet niet zoveel aandacht krijgen,want dat verdiend die niet! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 12 juli 2005 om 11:20:
.....Pas gisteren in de rechtszaal werd die kant van 2 november belicht, op het moment dat de rechter getuigenverklaringen voorlas. Ook vertelden twee politiemensen persoonlijk hun verhaal. ,,Ik weet dat mijn vak risicos met zich meebrengt, begon één van de mannen zijn relaas. ,,Maar je kunt nooit voorbereid zijn op iemand die het zó duidelijk op jóu gemunt heeft, die jou zonder reden van het leven wil beroven. Met die gedachte worstel ik nog dagelijks.

,,Elke nacht word ik wakker en voel ik opnieuw de inslag in mijn kogelvrije vest. Ik huil veel zonder reden en ga nooit meer onbevangen de straat op. Mijn gezin moet zien te verwerken dat het niet zo logisch is dat ik s avonds levend thuis kom.

Terwijl de emotionele verklaringen van de agenten in de doodstille rechtszaal klinken, houden de politiemensen elkaars hand vast. Een enkeling huilt. Vrijwel alle betrokkenen blijken nog veel last te hebben van de gebeurtenissen. Velen doen al maanden bureauwerk, blijven last hebben van spanningen, zijn prikkelbaar en slapen slecht. Een brigadier vertelt, op krap twee meter afstand van Mohammed B., met tranen in zijn ogen over zijn gezin dat met kerst en sinterklaas opgescheept zat met een zeer emotionele man en vader.

Zijn collega verwoordt vervolgens hoeveel pijn het sinds die tweede november doet als hij op straat wordt nageroepen om eens boeven te gaan vangen, of als hij wordt beschimpt en bespuugd. ,,Ze moesten eens weten waar wij dagelijks mee te maken krijgen. En dat wij die dag de dood in de ogen keken. Maar dat begrip voor ons werk is er helaas zelden.........

bwahahahahaha. ja dit is wat anders he dan met een laserpistooltje achter een boom staan mietjes!!

Als je met je autootje om een boom gevouwen zit met een gescheurd middenrif en een klaplong, stikkend in je eigen bloed om je moeder smekend en deze agenten komen als eerste terplaatse om je leven te redden. Heb je dan ook zo'n grote bek? Wie is hier nou het mietje!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag voor het eerst z,n stem gehoord :/

Niet echt boeiend, maar van kan die de tyfus kriegen

Waarschuw beheerder
Lui ook hier Rafa btje lopen uitschelden...

Al kan hij wel irritant lullen, verdachte, geradicaliseerd, je weet toch wat ze bedoelen?!? Gaan dan niet lopen muggenziften, is vrij irritant.

Dat Mo B vaak zonder balkje te zien is ligt ook aan hem zelf, hij en zijn advocaten hebben er geen probleem van gemaakt. Daarbij is NL nog 1 van de weinige landen die met een balkje werkt met dit soort gevallen van terroristen.

Levenslang ios een goede straf aangezien de kans op herhaling erg groot is.

En wil Lacoste nog wel zien bidden voor politie volgend jaar FCT uit :P :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 09:31:
Levenslang ios een goede straf aangezien de kans op herhaling erg groot is.

ik betwijfel het of hij die straf krijgt !!!! met 10 jaar loopt die weeer vry rond
Waarschuw beheerder
sommige mensen hier willen ALTIJD alles goedpraten,..maar helaas dat gaat hierbij echt niet goedkomen.

Je kan het hier wel over rechten en blablabla hebben,..maar in iedere normale mens zit woede hierover,..dus fuck al zijn rechten:@
Theo is dood,komt nooit meer terug..en deze kutgast loopt over 20 jaar weer vrij rond en geniet nu van een lekkere maaltijd in de gevangenis en kan lekker tv kijken enalles:S

Nederland gaat kapot hieraan aan dit soort gekke moslims:S
En deze gekke mensen verpesten t voor de normale moslims:s Mensen die wel respect voor ons hebben

Ja pcies,..oprotte met zijn rechten:@
Je schiet gvd iemand zomaar door en je krijgt nog recht op privacy ook:o :@

Dus omdat hij zo is moeten wij ook zo zijn??

Uuuhhhhmmm,...ja idd:o
Ik bedoel deze man moet toch geen rechten meer krijgen?
Hij zwijgt gewoon en super veel man werken aan deze zaak en die kunnen niet verder omdat deze mongool zwijgt en t nog mag ook:o
En ook t recht op privacy moeten ze bij dit soort gevallen afschaffen:@ Eigenlijk zou hij de hele dag live op tv moete zijn,..zelfs als ie gaat schijte:@
Sorry hoor maar dat kan gewoon echt niet :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mense vraagje aan jullie !!!!!!!!!

als ik of een andere nederlander het zelfde had gedaan wat was er dan gebeurd ik weet het al kome we 24 uur per dag op tv en waarom een moh b niet !!!!!!!!! waar zijn onze rechte en normen en waarden zijn we bang voor die gek ik hoop dat hij een onplezierige tyd tegemoet gaat in de gevangenis laat hem maar vaak zeepje oprapen !!!!

Waarschuw beheerder
Jullie zijn met zijn 2en te kort door de bocht en snappen niks van een juridisch sysyteem, laat staan wat de gevolgen zijn wanneer we het op jullie manier zouden gaan aanpakken.

Je had eens moeten zien hoe de Graaf na zijn moord op TV kwam, alleen hij wilde wel een balkje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 10:09:
Jullie zijn met zijn 2en te kort door de bocht en snappen niks van een juridisch sysyteem, laat staan wat de gevolgen zijn wanneer we het op jullie manier zouden gaan aanpakken

als ik er iets van snapte was ik rechter gewordeeeeeeeeee dughhhhhhhhhhhhhhh
Waarschuw beheerder
tuurlijk is t allemaal lastiger als wij denken.
Majah zo kan t toch ook niet verder????
NL moet harder worden en een moordenaar moet geen rechten meer krijgen....
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt ziekelijk dat hier mensen zijn die ook naar een beetje sympathy kunnen opbrengen voor die Moh B.

Fuck het juridich systeem, na wat die jongen heeft gedaan hoeft ie van mij geen privacy of whatever.

Uuuhhhhmmm,...ja idd
Ik bedoel deze man moet toch geen rechten meer krijgen?
Hij zwijgt gewoon en super veel man werken aan deze zaak en die kunnen niet verder omdat deze mongool zwijgt en t nog mag ook
En ook t recht op privacy moeten ze bij dit soort gevallen afschaffen Eigenlijk zou hij de hele dag live op tv moete zijn,..zelfs als ie gaat schijte
Sorry hoor maar dat kan gewoon echt niet laatste

Zo denk ik er ook over...Dit gast is gewooon gehersenspoeld..Hoor alleen die uitspraken van em al..Nee sorry maar zo'n iemand mag wel apart behandeld worden..
Waarschuw beheerder
s ik of een andere nederlander het zelfde had gedaan wat was er dan gebeurd ik weet het al kome we 24 uur per dag op tv en waarom een moh b niet !!!!!!!!!

sterk argument (y)

Waarschuw beheerder
bwahahahahaha. ja dit is wat anders he dan met een laserpistooltje achter een boom staan mietjes!!

wil je nog wel eens horen als het een familelid van je was

Waarschuw beheerder
2 recharge;

Oordeel dan ook niet als een rechter

Waarschuw beheerder
gewoon verbannen die gast, moeten ze met al die extremisten doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 10:32:
Oordeel dan ook niet als een rechter

ik geef me mening als mens:yes:

Waarschuw beheerder
Ze moeten hem in een cel gooien samenmet Volkert van der G. (Gun) en elke dag een stukje brood in de cel gooien, zodat ze samen mogen uitvechten wie er gaat eten....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 10:53:
Ze moeten hem in een cel gooien samenmet Volkert van der G. (Gun) en elke dag een stukje brood in de cel gooien, zodat ze samen mogen uitvechten wie er gaat eten....

er gewoon een kooi gevecht van late make moge mense wedden !! wie er wint
Waarschuw beheerder
ik vind het zelfs belachelijk dat hij in de gevangenis mag zitten. Daar wordt ie verzorgd en heeft allemaal rechten enzo.
Ze zouden hem in een hok met leeuwen moeten zetten,..als die hem afmaken zijn ze teminste niet meteen racist:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) HCore op woensdag 13 juli 2005 om 10:59:
ik vind het zelfs belachelijk dat hij in de gevangenis mag zitten

Dat is juist het beste voor moslim-terroristen, want zij willen gelijk sterven na hun daad want dan hebben ze de eer om martelaar genoemd te worden, laat ze maar lekker hun leven lang in een cel wegrotten!! Daarmee pak je die gasten het hardst! Want dat is niet eervol!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja een celletje van 1 bij 1!
Maar hier is het bijna Centre Parcs, kan die lekker sporten, 's avonds lekker een filmpje kijken enz!
BELACHELIJK!!! :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op woensdag 13 juli 2005 om 10:59:
Ze zouden hem in een hok met leeuwen moeten zetten,..als die hem afmaken zijn ze teminste niet meteen racist

kan me toch een oudNEDERLANDS gezegde herinneren...
Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat dan ook een ander niet....

hoe erg ik die gast ook veracht... wij staan niet in ons recht hem dan hetzelfde aan te doen, zoals doden!

juist daarom hebben wij een rechtssysteem :jaja:

ik wens die moh. B ook het ergste toe!! maar ga niet oordelen, daar hebben we anderen voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilike2party op woensdag 13 juli 2005 om 11:40:
Ja een celletje van 1 bij 1!
Maar hier is het bijna Centre Parcs, kan die lekker sporten, 's avonds lekker een filmpje kijken enz!

ervaring ofzo??
Waarschuw beheerder
Levenslang(mogelijk met TBS)is de enige denkbare straf die M.B. opgelegd zal krijgen. Een andere straf is zeer onwaarschijnlijk omdat M.B. tegenover de rechter heeft verklaard dat hij precies hetzelfde weer zal doen zodra hij vrij komt. Hij heeft ook tegen de aanwezige agenten gezegd dat hij hen heeft beschoten met als enige doel om hen te doden. Hetzelfde geld voor de toevallige aanwezige getuigen. Dit is meervoudige poging tot doodslag en een moord met een terroristisch oogmerk.

Deze moslim heeft tevens verklaard dat hij de Nederlandse rechtspraak en de hele Nederlandse samenleving niet erkend.
In de praktijk geldt dit alleen als het meneer uitkomt. Zo heeft hij een woning bij de woningbouwcorperatie aangevraagd gekregen en heeft hij een uitkering, welke is betaald door de werkende Nederlanders, aangevraagd en gekregen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Barbie citeer 13 juli 2005 11:34
geef hem de kogel dan is het klaar

Niks d'rvan !! :[ Dat wil ie juist zo graag.
Zijn missie was om te doden en om gedood te worden. Dat was de reden dat hij gericht MIS schoot op een agent, in de hoop dat deze hem zou doorzeven met kogels.

Zieke gast ... lekker langzaam laten wegrotten, zonder enige vorm van menselijke aandacht en zorg.

TBS krijgt ie niet, want hij zou niet geestesziek zijn....Yeah Right !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ilike2party op woensdag 13 juli 2005 om 11:40:
BELACHELIJK!!!

De voornaamste reden hiervoor is niet zozeer het in de watten leggen van gevangenen, maar dat gevangenen die zich vervelen een stuk gevaarlijker zijn en intensievere bewaking nodig hebben.

En daar hebben we gewoon het geld niet voor (over).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op woensdag 13 juli 2005 om 12:56:
TBS krijgt ie niet, want hij zou niet geestesziek zijn....Yeah Right !!!

Met levenslang zonder TBS kan hij altijd nog middels gratie vrijkomen. Met TBS is dit niet mogelijk want TBS kan levenslang verlengd worden. Deze straf is slechts een keer eerder opgelegd in de Nederlandse strafrecht geschiedenis.
Waarschuw beheerder
ja ik weet dat dat de mogelijkheden zijn met TBS, maar helaas heeft ie dat dus niet gekregen :/

Waarschuw beheerder
donateur
In dit geval heb ik liever dat hij géén TBS krijgt... dat betekent namelijk dat hij bij zijn volle verstand is en daarvoor de hoogst mogelijke straf verdient.

Bovendien, het feit dat iemand gratie KAN krijgen betekent echt nog niet dat die persoon dat ook KRIJGT... gratie gaat nu eenmaal niet automatisch, die moet worden verleend.

En dat zit er hier toch niet echt in....

Waarschuw beheerder
In nederland zit gratie etc etc altijd in, hallo het is Nederland
Waarschuw beheerder
hij moet niet dood, dat wil ie graag, je moet hem lang in leven houden en hem zoveel mogelijk laten vervelen (sowieso letterlijke levenslang geven), af en toe eenzame opsluitingen (zodat ie steeds waziger wordt), zeer matig eten geven, zn baard scheren....beetje van dat soort dingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 15:53:
n nederland zit gratie etc etc altijd in, hallo het is Nederland

Onzin.

Het wetboek van strafrecht bepaalt dat gevangenisstraf tijdelijk kan zijn of levenslang. De tijdelijke gevangenisstraf is normaliter maximaal vijftien jaar, maar indien op een delict levenslange gevangenisstraf staat kan- in plaats van levenslang- een tijdelijke gevangenisstraf van twintig jaar worden opgelegd. Dat betekent dus dat levenslang niet hetzelfde is als twintig jaar.

Indien de rechtbank een levenslange gevangenisstraf oplegt, moet de veroordeelde in principe levenslang zitten. Wel kan hem bij koninklijk besluit eerder gratie worden verleend. Daarover adviseert de rechter die de straf heeft opgelegd aan de minister van justitie die politiek verantwoordelijk is voor de te nemen beslissing.

http://www.blikopdewereld.nl/rechters%20en%20deskundigen/inhoudsopgave_levenslange_gevang.htm

Waarschuw beheerder
ze zich vervelen?? Geef mohammed B de koraan een pen een een blokmpapier, kan die dat overschrijven
Waarschuw beheerder
Ja nee niet overschrijven, want dan krijgt hij alleen nog maar meer idiote ideeen.

Ik ben het zeker met de mensen eens dat hij het niet verdient om in een nederlandse gevangenis te zitten. Een moordenaar verdient zoiets niet. Laat hem wegrotten in zo'n stinkende cel met allemaal leipo's en waar ze de wc moeten delen, weinig eten en water, en alleen maar een muur en wat stro om je heen en niet te vergeten...strenge bewaking...
Je zou hem eigenlijk ook moeten confronteren met wat hij gedaan heeft.... Hoe ? nog geen idee. Maar in de hoop dat ie zich heel erg schuldig voelt. Want dat is ook niet fijn...leven met een schuldgevoel..
Waarschuw beheerder
Wat ik gewoon echt niet snap, als ik nu zo weer de topic lees, die soms weleens vergeet, hehe, is dat ze Mo B. nog de kans geven om er wat tegen in te brengen voor het wel of niet op tv komen.

Hij heeft totaal geen recht van spreken!!!!!

Het moet natuurlijk ook niet zijn dat alles ineens op tv kan worden uitgezonden. Maar ik denk wel dat veel meer mensen dit op tv willen zien en het dus eens zijn met Schuijt. Die gast heeft al zoveel veroorzaakt en zoveel publiciteit verkregen, dat ie niet verdient.

Opgezout met zijn recht op privacy!! Recht van zwijgen heeft ie!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (K)IepieGirl(K) op woensdag 13 juli 2005 om 16:50:
Ik ben het zeker met de mensen eens dat hij het niet verdient om in een nederlandse gevangenis te zitten. Een moordenaar verdient zoiets niet. Laat hem wegrotten in zo'n stinkende cel met allemaal leipo's en waar ze de wc moeten delen, weinig eten en water, en alleen maar een muur en wat stro om je heen en niet te vergeten...strenge bewaking...

Vertel me dan maar eens hoe je dat wil realiseren.... we kunnen dat onmogelijk in NL doen, want dan krijgen we de VN en Amnesty op onze nek, dus wat dan? uitleveren aan een ander land waar zijn misdaad misschien niet eens erkend wordt en hij op vrije voeten wordt gesteld? Of een speciale gevangenis maken voor dit soort gevallen en daarmee terroristen een mooie reden geven voor het plegen van een aanslag?

Of misschien dan toch maar gewoon levenslang (écht levenslang) in Nederland?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 01:38:
tyfus jij een eind op met je commentaar ga je moeder aan de titte zuige

Dit bevestigd alleen maar hoe dom jij bent :gaap:

Uitspraak van SMOKUM op woensdag 13 juli 2005 om 02:49:
idd

rafa zout lekker keer op man...je probeert alles goed te praten maar gaat niet lukken......sukkel.

Goedpraten?

Waar zie jij mij het goedpraten :S

Als er voortaan iemand weer zegt dat ik dingen loop goed te praten, wil diegene dan ook gelijk ff citeren waar ik dat doe.

Alvast bedankt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 10:09:
Jullie zijn met zijn 2en te kort door de bocht en snappen niks van een juridisch sysyteem, laat staan wat de gevolgen zijn wanneer we het op jullie manier zouden gaan aanpakken.

Je had eens moeten zien hoe de Graaf na zijn moord op TV kwam, alleen hij wilde wel een balkje.

Juist!

Je kan een mening hebben maar baseer je ook op de Juridische mogelijkheden en niet ONmogelijkheden.

Uitspraak van (K)IepieGirl(K) op woensdag 13 juli 2005 om 17:07:
Opgezout met zijn recht op privacy!! Recht van zwijgen heeft ie!!

Ja klopt en daar heeft ie zich merendeels op beroept ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 11:57:
kan me toch een oudNEDERLANDS gezegde herinneren...
Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat dan ook een ander niet....

hoe erg ik die gast ook veracht... wij staan niet in ons recht hem dan hetzelfde aan te doen, zoals doden!

juist daarom hebben wij een rechtssysteem

ik wens die moh. B ook het ergste toe!! maar ga niet oordelen, daar hebben we anderen voor

(y)
Waarschuw beheerder
zo mogen van mij nog wel meer dingen met hem doen zoals live op de tv aan een brandende paal vast spijkeren. want zon iemand die bekend en zegt dat hij het zo weer zal doen moet zelf maar is ff met zijn god allah gaan babbelen over wat goed en fout is. en een tbser die laten ze tog ook zien

Waarschuw beheerder
donateur
Je wil hier dus eigenlijk gewoon de sharia invoeren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 13 juli 2005 om 17:32:
Dit bevestigd alleen maar hoe dom jij bent

ik ben nie dom dat is die moh b zelf geweest !!! damn zeg ik snap eg nie dat iemand het voor hem opneemt zon crimineel hoeven we nie de hande boven de kop te houden !!! ik snap dat eg nie gewoon keihard aanpakken en de gene die denke dat ik dom alleen omdat ik de waarheid spreek heeft zelf een steekje of wat los

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 13 juli 2005 om 17:32:
Als er voortaan iemand weer zegt dat ik dingen loop goed te praten, wil diegene dan ook gelijk ff citeren waar ik dat doe.

je heb geen heldere mening alleen commentaar op mijn beurt zeg ik hou je mond dan dicht

Waarschuw beheerder
ik vind gewoon: mensen hebben rechten. dieren geloof ik ook nog wel ergens.
maar monsters en walgelijke slachters hebben geen rechten

:yes:

dus uitzenden maar die handel. Het hele volk wil wel mee genieten als ie ECHT levenslang krijg

Waarschuw beheerder
op het museum plein zetten en allemaal tomate er tege aan gooie en rotte eieren gewoon vernederen die handel !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mohammedsoundmixshow

Het Openbaar Ministerie en de Amsterdamse rechtbank betreuren dat de stem van de moordenaar van Theo van Gogh, Mohammed B., in liedjes is verwerkt die op internet te vinden zijn. Door een fout konden journalisten dinsdag in de perskamer van de beveiligde 'bunker' in Osdorp de laatste woorden van de B. opnemen. Weblog GeenStijl kreeg die opname in handen en zette hem op internet met de opdracht aan haar bezoekers om het te verwerken in allerhande (house)mixen. Daarvan staan er inmiddels een aantal op GeenStijl.

Ze zijn best creatief, die geenstijl bezoekers... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 18:20:
ik ben nie dom dat is die moh b zelf geweest !!! damn zeg ik snap eg nie dat iemand het voor hem opneemt zon crimineel hoeven we nie de hande boven de kop te houden !!!

1. omdat een midadiger dom is betekent dat nog niet dat jij niet dom kunt zijn ;)

2. graag even aantonen waar Rafa het voor Mohammed B. opneemt

Waarschuw beheerder
ophangen aan zijn eigen darmen:) die mohammed

je zou hem alleen pijn kunnen doen door hem indirect te pijnigen dus zijn familie pakken ofzo. zijn kinderen weet ik wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 20:03:
ophangen aan zijn eigen darmen die mohammed

je zou hem alleen pijn kunnen doen door hem indirect te pijnigen dus zijn familie pakken ofzo. zijn kinderen weet ik wat.

Waarom praat je nou zoals Mohammed doet?

Het verhaal komt van 2 kanten(ik zie het liever op een normale manier,niks ophangen,maar overtuigen)

Sorry,maar jij praat niks anders als hem.

Als mijn eigen kinderen of mijn vrouw wat aangedaan werd,zou ik zo praten als jou,uit emotie.

Jij praat ook uit emotie,maar meer de kant van fanatisme.

Die Mohammed B is een gevaar voor onze samenleving,laten wij dan ook het recht kiezen,die onze hele samenleving voorstaat.(De grondwet)

Jij respecteerd dat geen eens,maar omdat Mohammed B.dat niet doet,doe jij het ook maar niet?

Dan heeft hij gewonnen,en ben je dus net zo extreem als hem.(Vind ik)

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.geenstijl.nl/paginas/mohammedsoundmixshow.html

Geenstijl is ook weer goed bezig :D
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat ik de enige ben die het er niet mee eens is dat als hij dalijk levenslang krijgt hij over 13 jaar weer buiten staat om vervolgens percies hetzelfde te doen. Heeft ie zelf in de rechtbank gezegt.
Voor mensen zoals hem mogen ze een uitzondering maken niet dat ze dan zijn familie op moeten hangen maar maak het dan ook levenslang. Middeleeuwse instelling middeleeuws straffen. Openbaar vernederen poster van hem ophangen in moskeen met de text laffe hond er onder ofzo zoiets doet m meer als m opsluiten met n playstation.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van woutrouz op woensdag 13 juli 2005 om 22:55:
Ik denk niet dat ik de enige ben die het er niet mee eens is dat als hij dalijk levenslang krijgt hij over 13 jaar weer buiten staat om vervolgens percies hetzelfde te doen. Heeft ie zelf in de rechtbank gezegt.
Voor mensen zoals hem mogen ze een uitzondering maken niet dat ze dan zijn familie op moeten hangen maar maak het dan ook levenslang. Middeleeuwse instelling middeleeuws straffen. Openbaar vernederen poster van hem ophangen in moskeen met de text laffe hond er onder ofzo zoiets doet m meer als m opsluiten met n playstation.

Zeg ik,napraten.

Hij wenst ons hetzelfde,en nu?

Waarschuw beheerder
Tja ik zie liever die AIVD'ers die de moord konden voorkomen en dat niet gedaan hebben live op TV.Want dat verhaal daar ben ik pas echt nieuwsgierig naar!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 23:08:
Tja ik zie liever die AIVD'ers die de moord konden voorkomen en dat niet gedaan hebben live op TV.Want dat verhaal daar ben ik pas echt nieuwsgierig naar!!!

Wat is er nou weer mis met de AIVD?

Is er al iemand opgeblazen hier?

Ik dacht het niet.....

En het gebeurd wel vaker in Amsterdam dat er iemand wordt neer gestoken of geschoten.

Het is alleen zo jammer dat niemand een briefje achterlaat.

Mohammed B deed dat wel.

De AIVD kan dus niet alles voorkomen.

Wel makkelijk voor de Politie dat hij een briefje achter liet.

Als iedereen dat zou doen,denk ik dat de helft van de moord zaken in Nederland wel eens opgelost zou kunnen worden.:P

Waarschuw beheerder
Deze jongen is als het ware untouchable...
Hij gelooft heilig in wat hij 'moest doen', gelooft er heilig in dat 'only god can judge me'

Snap je wat ik bedoel...hij is niet bang, zo verzekerd ervan wat hij heeft gedaan goed is dat hij niks meer te vrezen heeft.

Niks wat hem aangedaan kan worden kan hem aantasten...
Zoveel put hij blijkbaar uit z'n geloof.
Opsluiting
de Dood
marteling
vernedering...etcetc

Wat doet het je er nog toe als je verzekerd ervan ben dat je er ooit verlost van ben..

Dus mensen bespaar je een tik werk over hoe je hem het best kan laten lijden. Door dat te laten flikken ben je uiteindelijk geen haar beter...

Al die aandacht die er word geschonken... veels te veel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 23:17:
En het gebeurd wel vaker in Amsterdam dat er iemand wordt neer gestoken of geschoten.

Het is alleen zo jammer dat niemand een briefje achterlaat.

Mohammed B deed dat wel.

Daar ben ik het absoluut mee eens.

Maar dat stukje wat er in de krant stond over De AIVD wat zijn zus had verteld.weet niet of het ook op het internet staat.

Daar wil ik gewoon meer over weten.
Waarschuw beheerder
Dus mensen bespaar je een tik werk over hoe je hem het best kan laten lijden. Door dat te laten flikken ben je uiteindelijk geen haar beter...

Ja dat is ook wel zo, maar sommigen wilden toch even hun ei kwijt. Ik ook!

Maar idd moet je jezelf niet gaan verpesten als het ware, door al die gedachtens uit te denken.

Waarschuw beheerder
ik vind dat hij levenslang moet krijgen en dat zou ik ook vinden als het een nederlander zou zijn. Vind dat hier in nederland de straffen echt veel te laag zijn, ik vind het echt niet normaal dat als je iemand vermoord je bij wijze van spreken maar een jaar of 2 krijgt :S

Maar ik vind ook dat de allochtonen, als ze echt wat ernstigs gedaan hebben gewoon terug moeten naar hun eigen land en daar hun straf uit moeten gaan zitten... Op de manier zoals het nu gaat hebben ze volgens mij het idee dat ze hier alles kunnen maken... Ze moeten weten dat ze er hier niet zo makkelijk van af komen( wat nu wel gebeurd natuurlijk) Dus uitzetten per direct en niet meer terug mogen komen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitzetten is wel lekker simpel gedacht.

Verdonk zou 26000 illegalen uitzetten maar meer dan 8000 daarvan zijn op straat gegooit zonder kansen, zonder geld en zonder ticket....deze gaan gewoon de illegaliteit in en worden misschien wel een tweede mohammed.

Dit soort praktijken zijn nou net diegene die zorgvuldig uitgevoerd zouden moeten worden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 01:28:
Verdonk zou 26000 illegalen uitzetten maar meer dan 8000 daarvan zijn op straat gegooit zonder kansen, zonder geld en zonder ticket....deze gaan gewoon de illegaliteit in en worden misschien wel een tweede mohammed.

Dit soort praktijken zijn nou net diegene die zorgvuldig uitgevoerd zouden moeten worden...

idd :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 00:42:
Maar ik vind ook dat de allochtonen, als ze echt wat ernstigs gedaan hebben gewoon terug moeten naar hun eigen land en daar hun straf uit moeten gaan zitten

DUSSS

Gelukkig zit jij dus Niet in politiek Den Haag en zal je er niet zo snel komen

Mensen met een Nederlands paspoort zijn wel mooi Nederlanders.Dus het is een beetje belachelijk als we criminelen van Duitse Belgische FRanse Indische Braziliaans,en weet ik veel wat voor origine ff snel het land uit sturen terwijl ze eigenlijk wel Nederlanders zijn.

DAt jij ze niet als Nederlanders ziet , wil dus niet zeggen dat het geen Nederlanders zijnhe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ophangen die jongen en rustig laten uitdrogen

viptweap weer de redde engel hier :nee:
Waarschuw beheerder
Alle Mohammed-mixen al gehoord?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/audio/djmobo/joost.mp3

deze is vet ouwe (Y)
Waarschuw beheerder
hebben jullie gelezen wat hij gezegd heeft?

"Ik voel uw pijn niet. Dat kan ik niet. Ik weet niet hoe het is om een kind te verliezen dat met zo veel pijn en tranen op de wereld is gebracht. Wat ik wel wil dat u weet is dat ik uit overtuiging heb gehandeld, niet omdat ik hem haat."
Dat had ie tegen de moeder van Theo....

"Mocht ik vrijkomen, dan zou ik precies hetzelfde doen. Precies hetzelfde."

B. benadrukte bij herhaling dat hij heeft gehandeld uit overtuiging, dat hij zich heeft laten leiden door de "wet die mij opdraagt om iedereen die Allah en de profeet beledigt, zijn kop eraf te hakken."

Ook ten aanzien van de politiemensen die hij heeft beschoten, vlak vóór zijn arrestatie, nam hij geen blad voor de mond. "Ik denk dat zij het recht hebben om te weten dat ik niet schoot om jullie te ontzien, maar om te doden en gedood te worden."

Hoofschuddend zei hij tot de rechtbank: "U zult het nooit begrijpen, u kunt het niet begrijpen." Mohammed B. besloot: "Wellicht kan dit een klein beetje troost zijn voor mevrouw Van Gogh. Voor de rest kan het me niet schelen."

Dat waren dus allemaal zijn uitspraken:o
Dat is toch niet normaal dat zon mens nog als mens behandeld wordt?!?!?!?!
En dan te bedenken dat er nog veel meer van dit soort achterlijke hier in dit land rondlopen:s
Pff....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 15:22:
In dit geval heb ik liever dat hij géén TBS krijgt... dat betekent namelijk dat hij bij zijn volle verstand is en daarvoor de hoogst mogelijke straf verdient.

Je spreekt jezelf hier tegen want de hoogstmogelijke straf is levenslang MET TBS ipv levenslang alleen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 15:22:
Bovendien, het feit dat iemand gratie KAN krijgen betekent echt nog niet dat die persoon dat ook KRIJGT... gratie gaat nu eenmaal niet automatisch, die moet worden verleend.

En dat zit er hier toch niet echt in....

Dat denk jij maar daar kun je nooit zeker van zijn.
Je weet nooit hoe de situatie in Nederland over 50 jaar is...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Het Beest op donderdag 14 juli 2005 om 20:59:
Je spreekt jezelf hier tegen want de hoogstmogelijke straf is levenslang MET TBS ipv levenslang alleen.

Die snap ik niet... levenslang is toch gewoon altijd het hoogste (met of zonder TBS)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 09:33:
Die snap ik niet... levenslang is toch gewoon altijd het hoogste (met of zonder TBS)?

Bij levenslang is er de mogelijkheid van gratie.
Dus vervroegde vrijlating is mogelijk.

Bij Levenslang met TBS is gratie niet mogelijk.
Dus geen vervroegde vrijlating mogelijk en dus gegarandeerd levenslang.
Waarschuw beheerder
donateur
Ook echt dat hij pas extremistisch is geworden sinds hij dat gezien had van de twin towers :S

Hoezo kansloos zielig meeloop figuurtje!!
Waarschuw beheerder
gratie word hier bijna nooit gegeven, alleen de koningin/koning kan dat mits het kabinet toestemt en ook omgekeerd....zoals met de 3 van breda die vrijkwamen door julliana omdat ze zo goed als stervende waren en iets van spijt toonde.

deze knaap motte ze gewoon in de haagse gevangen poort gooien voor de rest van zn leven, ziet er van buiten mooi uit, maar van binnen is t minder gezellig :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alle radicale moslims zijn kansloos en hebben hier niets te zoeken....Tot ziens!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Het Beest op vrijdag 15 juli 2005 om 16:11:
Bij Levenslang met TBS is gratie niet mogelijk.
Dus geen vervroegde vrijlating mogelijk en dus gegarandeerd levenslang.

Volgens mij gaat TBS per periode en niet automatisch levenslang (bij levenslange gevangenisstraf). Je kunt ook hier dus wel degelijk vervroegd worden vrijgelaten.

Waarschuw beheerder
De rest van zn verrotte kutleven in een donkere cel pleuren zonder TV, boek of wat dan ook! Helaas is dat niet het geval in Nederland!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 16:50:
Alle radicale moslims zijn kansloos en hebben hier niets te zoeken....

En alle radicale christenen worden hier binnengehaald of ze de president van de VS zijn... ow, wacht even, het WAS de president van de VS! :O

Zeg nou gewoon "alle radikalen zijn kansloos en hebben hier niks te zoeken" (zonder een geloof te noemen) en ik ben t helemaal met je eens!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 16:54:
Helaas is dat niet het geval in Nederland!

Dan zouden we eerst uit de EU en de VN moeten stappen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het rare is dat er bijna geen radicale andere geloven zijn he:o In ieder geval niet dat wij er last van hebben:o
Wat ze thuis doen moete zij weten,..zo lang ze ons maar niet tot last zijn
Waarschuw beheerder
ik heb nog nooit radicale christenen goooooooood horen roepen daarna aan een touwtje treken en BOEM weg gebouw metro, ect :x
Waarschuw beheerder
dat is omdat in de bijbel niet staat dat je mag doden en gedood worden als je het niet met elkaar eens bent of in die richting.

radicale cristenen zijn er wel,..maar die hebben niet zon overtuigingen waar wij last van hebben. Die gaan geen aanslag plegen om bij God te komen,..of iemand vermoorden die de grote heer God beledigd:o
Waarschuw beheerder
weet geen naam.nl: weet ik....het christendom heeft zn tijd al eeuwen geleden afgesloten met geweld, nu de radicale moslims nog. ik heb niets tegen dat geloof, ik heb zelf vrienden die marrokaans turks ect zijn, maar die radicale shit mogen ze uitroeien van mij, want om nou geregeld helicopters boven mn huis te horen omdat er weer een gedreigd heeft het binnehof op te blazen komt mn strot uit :x

en wat moderner mogen er een aantal ook wel worden, een vrouw is in sommige landen daar nog steeds niets......vrij kansloos vind ik dat........
Waarschuw beheerder
ja zo lang ze dat daar houden,..geen probleem.
Maar Nederland is een veel ander land,..een land waar iedereen gelijk hoort te zijn en niemand mag onderdrukt worden.

Het is gewoon ook dat het zon grote groep moslims is,..anders was er niets aan de hand.

Als je ziet dat er gewoon geen kerken meer gebouwd worden omdat ze te duur zijn enzo,..en moskeeen komen er steeds meer.
Tuurlijk mogen er een paar plekken zijn voor die mensen.
Maar nu is het uit de hand gelopen.
In Amsterdam alleen al zijn er 66 moskeeen:o
Das toch niet meer normaal??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) HCore op vrijdag 15 juli 2005 om 17:49:
In Amsterdam alleen al zijn er 66 moskeeen
Das toch niet meer normaal??

Ze betalen het allemaal zelf (levert dus belastinggeld op!) en er is kennelijk behoefte aan... dus waarom niet?

Uitspraak van BoweTime op vrijdag 15 juli 2005 om 17:16:
ik heb nog nooit radicale christenen goooooooood horen roepen daarna aan een touwtje treken en BOEM weg gebouw metro, ect

Bush. Aleen doet die het op iets grotere schaal.

Enne... nooit van de IRA gehoord?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 18:35:
Ze betalen het allemaal zelf (levert dus belastinggeld op!) en er is kennelijk behoefte aan... dus waarom niet?

Ja,dat klopt,ik vind het ook oke dat er moskeeen zijn,vrijheid om geloof te aanhangen zal ik maar zeggen.

Maar ik heb wel eens de indruk dat niet alles door mensen wordt betaald,die het met onze samen leving eens zijn.

En dat moet je wel goed in de gaten houden.

Het kaf van het koren scheiden zal ik maar zeggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 18:39:
Het kaf van het koren scheiden zal ik maar zeggen.

je bedoelt waarschijnlijk: het kaf van de koran ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 18:46:
je bedoelt waarschijnlijk: het kaf van de koran

Nee dat bedoel ik niet!!!!!!

Als iemand de Koran als zijn of haar boek in het leven ziet,heb ik daar niks op tegen.

Als je andere mensen die het niet als zijn of haar boek zien het maar niet opdringt.(op wat voor een manier dan ook)

;)

Het staat er zoals ik het bedoel.

Waarschuw beheerder
donateur
t was een woordspeling ;)

het kaf = foute moslims

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 18:55:
het kaf = foute moslims

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
En die moet je dus los zien van moslims die op een NETTE manier volgens de Koran leven ;)

het kaf van de koran scheiden dus

net zoals we de KKK toch eigenlijk niet zulke goeie christenen vinden, al halen ze alles uit de Bijbel...
Waarschuw beheerder
stickyhorse: van de ira heb ik gehoord hoor, heb jij ook gehoord of gelezen dat die puur en alleen door de bijbel moorden? dat dacht ik niet, en bush.....ik vind t een eikel, maar als jouw familie word gedood, wat doe je dan? iets terug of kijk je toe?? bush beschermde amerika, en viel het land, lees: regime aan wat het al quaida netwerk bescheermt, en laat nou net het al quaida netwerk zijn dat zoveel onschuldige doden in amerika en elders op zn geweten heeft.....dus: bush heeft iig een ding goed gedaan, afghanistan binnenvallen. mischien mogen de vroouwen dar nu ook iets meer :x

-l rest my case- o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:05:
En die moet je dus los zien van moslims die op een NETTE manier volgens de Koran leven

het kaf van de koran scheiden dus

net zoals we de KKK toch eigenlijk niet zulke goeie christenen vinden, al halen ze alles uit de Bijbel...

En daar sla je dus de spijker op zijn kop.

Alleen een aantal Nederlanders zien dat anders,en kunnen of willen dat onderscheid niet zien,en beginnen liever een burgeroorlog of zoiets.

Tja,maar hoe maak je dat duidelijk aan mensen die mensen als mij al als links zien.

Ik ben niet links en ook niet rechts.

Beide kanten hebben best wel goede punten.

Je moet ze er alleen uithalen.

Dat is mijn mening,zolang je maar respect voor andere personen blijft houden.

En dat vind ik niet links,maar iets wat niet extreem is.Toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BoweTime op vrijdag 15 juli 2005 om 19:08:
bush heeft iig een ding goed gedaan, afghanistan binnenvallen. mischien mogen de vroouwen dar nu ook iets meer

En daarna heeft hij het land aan zijn lot overgelaten zodat het nu weer grotendeels in handen is van de taliban en de druglords en de bvolking honger lijdt omdat ze opium moeten verbouwen in plaats van graan en groente

Bush *is* een fundamentalistisch Christen en voert niet zijn eigen plannen uit, maar de plannen die hem door God zijn ingegeven (de man heeft nota bene een vast religieus adviseur in het Witte Huis zitten :S )

En de oorlog in Irak heeft al aanmerkelijk meer burgerslachtoffers gekost dan alle al-Qaida slachtoffers bij elkaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BoweTime op vrijdag 15 juli 2005 om 19:08:
stickyhorse: van de ira heb ik gehoord hoor, heb jij ook gehoord of gelezen dat die puur en alleen door de bijbel moorden? dat dacht ik niet, en bush.....ik vind t een eikel, maar als jouw familie word gedood, wat doe je dan? iets terug of kijk je toe?? bush beschermde amerika, en viel het land, lees: regime aan wat het al quaida netwerk bescheermt, en laat nou net het al quaida netwerk zijn dat zoveel onschuldige doden in amerika en elders op zn geweten heeft.....dus: bush heeft iig een ding goed gedaan, afghanistan binnenvallen. mischien mogen de vroouwen dar nu ook iets meer

-l rest my case-

Vrouwen hebben ook in Nederland pas stemrecht begin vorige eeuw.

In de U.S.A was scheiding van Rassen ook nog normaal tijdens en na de tweede wereld oorlog.

Wij Nederlanders hingen in de jaren zestig ook nog bordjes op van "verboden voor Italieaanen.

Nu maken wij Nederlander ook nog steeds onderscheid tussen MOSLIMS en niet MOSLIMS,dus,ja sorry waar praat je nou over dan.

Als je over extreeme mensen met extreeme ideeen praat,geef ik je gelijk.

Maar de meeste MOSLIMS in Nederland zijn niet extreem,ze kijke alleen anders tegen bepaalde dingen aan.

Daar moet je van leren,en niet veroordelen.

Je moet ze van jou idee overtuigen,niet neer slaan.(Omdat er een aantal Moslims zijn,die extreem zijn.)

Rechtsextreemisme is net zo gevaarlijk(vraag maar aan de oudere Nederlanders).

Doe normaal,en denk na over wat een ander zegt.

Als dat toevallig niet jou mening is,dan mag dat.

Maar probeer niet iemand te overtuigen met geweld,want je krijgt geweld terug.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 23:17:
s er al iemand opgeblazen hier?

Ik dacht het niet.....

2 leden van het arrestatieteam den haag misch ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:31:

Er schieten en gooien wel meer mensen in dit land,dingen naar de Politie.

Dat is niet alleen voorbehouden aan moslims.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:34:
Er schieten en gooien wel meer mensen in dit land,dingen naar de Politie.

Dat is niet alleen voorbehouden aan moslims.

dat zeg ik ook niet , maar waren wel toevallig twee leden van een terroristiche organisatie ,en dat was een antwoord die ik gaf op jou vraag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:38:
dat zeg ik ook niet , maar waren wel toevallig twee leden van een terroristiche organisatie ,en dat was een antwoord die ik gaf op jou vraag

Dat mag,maar met oplazen bedoelde ik iets anders.

De gewone burger opblazen om je doel te bereiken,de agenten stonden aan de deur,ja en dan gebeurd er niet aleen bij moslims dingen die agenten treft.

Dat onderscheid kun je toch wel maken?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Maar ik vind ook dat de allochtonen, als ze echt wat ernstigs gedaan hebben gewoon terug moeten naar hun eigen land en daar hun straf uit moeten gaan zitten... Op de manier zoals het nu gaat hebben ze volgens mij het idee dat ze hier alles kunnen maken... Ze moeten weten dat ze er hier niet zo makkelijk van af komen( wat nu wel gebeurd natuurlijk) Dus uitzetten per direct en niet meer terug mogen komen!!

Alles leuk en aardig maar deze laffe geit is een Nederlander.......hoe wil je die terugsturen?
Waarschuw beheerder
Bush. Aleen doet die het op iets grotere schaal.

Bush doet het niet uit geloofsovertuiging.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik vind ook dat de allochtonen, als ze echt wat ernstigs gedaan hebben gewoon terug moeten naar hun eigen land en daar hun straf uit moeten gaan zitten... Dus uitzetten per direct en niet meer terug mogen komen!!

zolang de meeste allochtonen hier gewoon Nederlander zijn, heb je niks aan zo'n maatregel :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) HCore op vrijdag 15 juli 2005 om 19:52:
Bush doet het niet uit geloofsovertuiging.

Vandaar naturlijk dat hij het in het begin van de campagne had over een "kruistocht" :/

En als iemand handelt "omdat God hem dat ingeeft" (met zijn religieus adviseur aan t handje en zijn verplichte bijbelstudieklasje voor alle Witte Huis-medewerkers), dan is dat uit geloofsovertuiging, ja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:46:

ik vraag me af of jij dat kan ? heb dit topic net even doorgelezen ,maar wat ji jzegt allemaal ,word ik allemaal geen wijs uit :no: en das niet omdat het te ingewikkeld is maar je zwets een hoop ,en dat doe je met dure woorden en dan staat het al gauw intressant .maar das mijn mening
Waarschuw beheerder
dat vind ik ook

je moet het gewoon als mens bekijken,..en niet als wannabe minister president:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:46:
Dat mag,maar met oplazen bedoelde ik iets anders.

De gewone burger opblazen om je doel te bereiken,de agenten stonden aan de deur,ja en dan gebeurd er niet aleen bij moslims dingen die agenten treft.

beste fly
s er al iemand opgeblazen hier?

Ik dacht het niet.....

wat begrijp je hier niet aan dan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:55:
ik vraag me af of jij dat kan ? heb dit topic net even doorgelezen ,maar wat ji jzegt allemaal ,word ik allemaal geen wijs uit en das niet omdat het te ingewikkeld is maar je zwets een hoop ,en dat doe je met dure woorden en dan staat het al gauw intressant .maar das mijn mening

Oke,dan maar dure woorden,ik val jou niet aan hoor.

Ik vraag een simpele vraag.

Tussen terrorisme,en de politie aanvallen omdat ze voor iemands deur staan,ja sorry,maar daar zit toch een verschil in.

Dat ze terrorisme plannen,is wat anders.

Iemand die bank wil overvallen,en de politie of AIVD komt erachter,kan ook bezoek verwachten,en kan ze ook met handgranaten of wat nog meer gaan aanvallen.

Maarja ik ZWETS maar wat.
Waarschuw beheerder
huh w8:S
dus jij vind als ze iets plannen is het niet erg?
maar als ze het uitvoeren wel????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:01:
Tussen terrorisme,en de politie aanvallen omdat ze voor iemands deur staan,ja sorry,maar daar zit toch een verschil in.

als je een boobytrap plaats aan je deur dan plaats je en bom die andere mensen in gevaar brengt en is volgens mij een terroristische actie :d een bom plaatsen is terror ,ben benieuwd wat voor argument je hier weer voor hebt mischien dat je even de nederlandse geschiedenis dr bij moet halen wat ik alleen maar in dit topic zie ,om dingen te verdedigen die hier in t heden gebeuren ,jij beoordeeld dingen en vergelijk ze met zoals ik bijv las met dat wij pas 100 jaar stemrecht hebben voor vrouwen ,man toen waren wij dr nog genees ,jij trekt alle fouten en blunders van nederland van ooit dr bij om de daden va nhedendaag te beoordelen en te vergelijken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:01:
Maarja ik ZWETS maar wat.

dat vind ik inderdaad ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:06:
dat vind ik inderdaad ja

Nou dan is dat jou mening.

Laat mij maar lekker zwetsen dan.

En neem dat niet serieus,en snap ik echt niet waarom je dan aandacht aan mij besteed?

Ga dan in op mensen die niet zwetsen,en negeer mij.;)
Waarschuw beheerder
moet je nog niet weg?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:09:
Nou dan is dat jou mening.

Laat mij maar lekker zwetsen dan.

En neem dat niet serieus,en snap ik echt niet waarom je dan aandacht aan mij besteed?

Ga dan in op mensen die niet zwetsen,en negeer mij

hallo ik mag best zeggen dat jij zwets :yes: jij valt hier iedereen aan die volgens jou niet correct denken en doen ,alles wat niet met jou op 1 lijn zit ,maar zelfs jij fly bent ertemistisch :yes: ik zal m even citeren momentje
die uitspraak maakt jou geen haar beter dan de mensen die jij hier aanvalt :no:

Waarschuw beheerder
komt ie dan heh ..........
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 22:12:
Ik vind eigenlijk dat hij een vakantie verdient,er schijnt op Cuba een stukje Amerikaans grondgebied te zijn wij hij mooi even tot zichzelf kan komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:15:
komt ie dan heh ..........

Hey ik zwets maar wat he?

Zeg jezelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:18:
Hey ik zwets maar wat he?

Zeg jezelf.

ik vind het prachtig :yes:
mis je lange onintressante replays eigenlijk op dit moment
die ik wel verwacht had eigenlijk ,en deze korte maar zogenaamd krachtige opmerkingen van jou ,geven mij meer het ideej dat ik best wel een kern van waarheid heb opgeschreven op mijn manier ,en dat je daar stilletjes ook wel mee eens bent ,dus bij deze :bier: prettige avond nog
hai hai :woopwoop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:21:
ik vind het prachtig
die ik wel verwacht had eigenlijk ,en deze korte maar zogenaamd krachtige opmerkingen van jou ,geven mij meer het ideej dat ik best wel een kern van waarheid heb opgeschreven op mijn manier ,en dat je daar stilletjes ook wel mee eens bent ,dus bij deze prettige avond nog
hai hai

Hey ,groetjes he!!!!!!!

No hard feelings;)
Waarschuw beheerder
ik vind het prachtig
die ik wel verwacht had eigenlijk ,en deze korte maar zogenaamd krachtige opmerkingen van jou ,geven mij meer het ideej dat ik best wel een kern van waarheid heb opgeschreven op mijn manier ,en dat je daar stilletjes ook wel mee eens bent ,dus bij deze prettige avond nog
hai hai

hey hallo dalijk wordt ie door zn kop geschote:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:23:
No hard feelings;)

heb ik ook niet :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op vrijdag 15 juli 2005 om 20:05:
huh w8

Heb ik dat gezegd?

Maar of je nou een bankoverval uitvoerd,of een terrostische actie,bij beide kunnen doden vallen,en bij beide worden mensenlevens verwoest.

Het 1 is alleen wat kleinschaaliger dan het ander.

Maar het 1 praat het ander niet goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op vrijdag 15 juli 2005 om 20:23:
hey hallo dalijk wordt ie door zn kop geschote

En waar mag dit nou weer op slaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op vrijdag 15 juli 2005 om 20:23:
hey hallo dalijk wordt ie door zn kop geschote

Bedreig jij mij?
Waarschuw beheerder
Heb ik dat gezegd?

Maar of je nou een bankoverval uitvoerd,of een terrostische actie,bij beide kunnen doden vallen,en bij beide worden mensenlevens verwoest.

Het 1 is alleen wat kleinschaaliger dan het ander.

Maar het 1 praat het ander niet goed.

en het gaat ook om het idee wat erachter zit
bij een aanslag heb je het duidelijk gemund op veel doden, en doe je het omdat je geloof dat zo wil of omdat je t in ieder geval ergens niet mee eens bent.

en een bank beroven doe je voor t geld:o

is ook niet goed,..maar is toch een groot verschil hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bedreig jij mij?

tuurlijk niet????? waarom dat nou weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op vrijdag 15 juli 2005 om 20:29:

Waarom zeg je dan zoiets?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op vrijdag 15 juli 2005 om 20:29:

Of bedreigde jij het tegen over RICARDO?(dat zou je er ook uit kunnen halen)

Die jongen geeft zijn mening net als ik,maar ik zou hem nooit bedreigen,kom zeg.

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat je bedoeld,maar het is niet grappig.

Waarschuw beheerder
weekend :yes: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:06:
ik bijv las met dat wij pas 100 jaar stemrecht hebben voor vrouwen ,man toen waren wij dr nog genees

Ja en? :[

t bewijst alleen maar dat wij hier in sommige opzichten wat verder zijn en dat je de moslimcultuur misschien een beetje meer tijd moet geven ;)

Uitspraak van (L) HCore op vrijdag 15 juli 2005 om 20:05:

Her gaat niet om het "erg", het gaat er om dat plannen maken niet verboden is.

Als je van plan bent om 10 kilo coke NL binnen te smokkelen en je doet het niet, of je bent van plan om de ramen bij de buren in te gooien zou je toch raar staan te kijken als je bestraft werd alsof je t werkelijk had gedaan.

Hoezo een heel verschil? Nee hoor, je kunt nu eenmaal net gestraft worden voor iets wat je niet hebt gedaan (behalve als het om huiswerk gaat natuurlijk :P )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:57:
Ja en? :[

:p jij weer :d

Waarschuw beheerder
t bewijst alleen maar dat wij hier in sommige opzichten wat verder zijn en dat je de moslimcultuur misschien een beetje meer tijd moet geven

dat begrijp ik wel :yes: maar daar horen bommen plaatsen van extremisten niet bij :d :woopwoop:

Waarschuw beheerder
donateur
Bommen plaatsen hoort sowieso niet bij de Koran.

(En idd, ik weer! :D )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 21:02:
Bommen plaatsen hoort sowieso niet bij de Koran.

dat is waar ,maar dat zeg ik ook niet :d ik heb bijde boeken gelezen een paar keer in een vakantieoord van de staat :d maar dr staat dus helemaal niks in van moorden enzo :no: dat word allemaal verdraaid door zieke geesten ,en ik geloof in principe al helemaal niet ergens in :d maar was wel even intresant om dat even te bestuderen ,bij gebrek aan andere activiteiten en bezuinigingen ,
Waarschuw beheerder
het gaat er om dat plannen maken niet verboden is.

Nog niet. Had natuurlijk allang veranderd moeten zijn, maar dit gaat dus binnenkort veranderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Het Beest op vrijdag 15 juli 2005 om 21:09:
Nog niet. Had natuurlijk allang veranderd moeten zijn, maar dit gaat dus binnenkort veranderen.

Dan zou ik jou eigen gedachten en uitspraken maar in de gaten houden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Het Beest op vrijdag 15 juli 2005 om 21:09:
Had natuurlijk allang veranderd moeten zijn, maar dit gaat dus binnenkort veranderen.

Lijkt me juridisch erg interessant.

"Agent, die meneer daar was van plan om mijn auto te stelen. Wilt U hem even arresteren alstublieft?"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 21:06:
maar dr staat dus helemaal niks in van moorden enzo dat word allemaal verdraaid door zieke geesten

Als we DAT nu allemaal eerst maar eens even een beetje beter begrepen he? ;)
Waarschuw beheerder
Het geld dus alleen voor voorbereidingshandelingen met een terroristisch oogmerk voor de duidelijkheid.
Er komt dus een terrorismewet in Nederland
Waarschuw beheerder
fly en sticky: als jullie denken dat bush god hoort praten en hoort zeggen: "val irak binnen" dan hebben jullie je hersens in je reet zitten, en flinke last van diaree :) kijken jullie het nieuws? dacht t niet....het gaat hier niet om de jaren 60 in amerika, of bij ons, het gaat OM NU!

als er een tereurdaad in ons land valt dan hoor ik jullie nog wel een keer MAAR ga niet komen met dat ik alle moslims over een kam scheer, maar ga ff langs bij hans anders: ik heb heel veel moslim makkers, en dat zijn wereld gasten! ik heb NOOIT gestypt 'ALLE"

en nazi's die dus niets met religie hebben te maken mogen ze van mij ook levenslang geven....hou t bij feiten boy's niet dingen verzinnen die vrij kansloos zijn :gaap:

Waarschuw beheerder
Mohammed B. is waarschijnlijk ook gewoon door de Amerikanen ingehuurd. Kan me niet voorstellen dat een moslim zulke erge dingen doet, daar moeten de Amerikanen achter zitten :yes:

Of wacht, als het de Amerikanen niet waren, komt het vast vanuit extreemrechts die hiermee de moslims een slechte naam wil bezorgen :yes:

De arme moslims worden nu ook nog over 1 kam geschoren :/

Of niet StickHorsie??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BoweTime op vrijdag 15 juli 2005 om 22:33:
fly en sticky: als jullie denken dat bush god hoort praten en hoort zeggen: "val irak binnen" dan hebben jullie je hersens in je reet zitten, en flinke last van diaree kijken jullie het nieuws? dacht t niet....het gaat hier niet om de jaren 60 in amerika, of bij ons, het gaat OM NU!

als er een tereurdaad in ons land valt dan hoor ik jullie nog wel een keer MAAR ga niet komen met dat ik alle moslims over een kam scheer, maar ga ff langs bij hans anders: ik heb heel veel moslim makkers, en dat zijn wereld gasten! ik heb NOOIT gestypt 'ALLE"

en nazi's die dus niets met religie hebben te maken mogen ze van mij ook levenslang geven....hou t bij feiten boy's niet dingen verzinnen die vrij kansloos zijn

Je hebt het hier over zoveel extremisme,dat je de gewone burger als mij vergeet.(zowewl links rechts als moslim,hey ik wil gewoon mijn kinderen opvoeden,en die wil ik geen enkele wil opdringen.)

Ze mogen dus zelf oordelen.

Dat wil ik ze geven.

Het verschil tussen goed en kwaad(wat dat ook mag zijn).

Maar extremisme,zowel links rechts als islam,boedhisme,enz,kan ik ze alleen maar in begeleiden.

Niet meer en minder.

Het is een realiteit in deze wereld,en maak ze liever een wereldburger,dan een Nederlander.

En zeg ze liever wat wel mag en niet mag,dan welke godsdienst fout of goed is.

Ze mogen kijken wat bij hun past,niet wat niet bij hun past.

Altijd positief kijken.

En extreemisme hoordt niet bij hun(hoop ik),zowel links als rechts.

Ze moeten het goede uit het leven halen,niet het slechte.

En slecht is er in veel vormen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom

gebruik

je

voor

elke

zin

een

aparte

alinea

?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 22:51:
waarom

gebruik

je

voor

elke

zin

een

aparte

alinea

?

Is dat moeilijk lezen dan?

Op welke manier wil jij het zien dan?

Waarschuw beheerder
vind het irritant lezen maar goed.. Oeps, offtopic :$

Waarschuw beheerder
donateur
Mohammed B. is waarschijnlijk ook gewoon door de Amerikanen ingehuurd. Kan me niet voorstellen dat een moslim zulke erge dingen doet, daar moeten de Amerikanen achter zitten :yes:

Of wacht, als het de Amerikanen niet waren, komt het vast vanuit extreemrechts die hiermee de moslims een slechte naam wil bezorgen :yes:

De arme moslims worden nu ook nog over 1 kam geschoren :/

Of niet StickHorsie??

ik wist het!

Arme moslims :(

Waarschuw beheerder
niks arme moslims :S als ze van hun geloof mense moeten kille.. nah dat is gewoon ziek!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BoweTime op vrijdag 15 juli 2005 om 22:33:
fly en sticky: als jullie denken dat bush god hoort praten en hoort zeggen: "val irak binnen" dan hebben jullie je hersens in je reet zitten, en flinke last van diaree

Dan heeft Bush zijn hersens zelf ook in zijn reet zitten want die zei dit het eerste

Maar goed, DAT wist ik eigenlijk al ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 01:19:
als ze van hun geloof mense moeten kille.. nah dat is gewoon ziek!

Gelukkig is dat dan ook niet waar :)

Uitspraak van Het Beest op vrijdag 15 juli 2005 om 21:16:
Er komt dus een terrorismewet in Nederland

Die terrorismewet is er alleen om de politie (etc) meer opsporingsbevoegdheden te geven, niet om het maken van plannen strafbaar te stellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja :gaap: als jij denkt te weten dat bush in contact staat met god, en vanuit god irak de oorlog heeft verklaard en is binnengevallen: dream on :gaap: :z ik vind je argumenten en verzinsels behalve off topic vrij kansloos :x

Waarschuw beheerder
donateur
en dat uit de mond van iemand die "vindjeheterg@lsikinjemond.com" als MSN-adres heeft whahaha

Bush heeft zelf gezegd dat zijn beslissingen hem door God zijn ingegeven (9 juli 2004: "God speaks through me" en zo zijn er veel meer voorbeelden)... wat wil je nou nog meer?

"ik vind je argumenten en verzinsels behalve off topic vrij kansloos".... tsssss....

PS. ik vind t NIET offtopic :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 01:19:
niks arme moslims als ze van hun geloof mense moeten kille.. nah dat is gewoon ziek

Nee, dat moeten ze NIEN van hun geloof, dan willen ze zelf.
Bovendien denk ik dat de meerderheid van de moslims NIET achter die terroristen hun daden staan :nee:

Waarschuw beheerder
volgens mij komt deze zin van mohammed B. af (stond in krant)

''ik heb gehandeld volgens mij geloof, en niet omdat ik theo van gogh haat''
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 02:58:
''ik heb gehandeld volgens mij geloof, en niet omdat ik theo van gogh haat''

En als iemand zegt dat je van trekken doof word, geloof je dat dan ook?

Waarschuw beheerder
ze moeten eerst zijn naam afpakken, want die is HEILIG...en zonder pardon naar marokko laten sturen en daar zijn straf uit laten zitten.
en ook niet te vergeten zijn koran afpakken,geef hem maar boeken van Theo!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zaterdag 16 juli 2005 om 02:41:
Bovendien denk ik dat de meerderheid van de moslims NIET achter die terroristen hun daden staan

Klopt. Alle vooraanstaande koran-geleerden zeggen dat dit soort vormen van geweld (moorden, aanslagen) volledig TEGEN de islam zijn.

Maar ja, sommigen willen nu eenmaal graag denken dat dit gedrag WEL representatief voor alle moslims is, want dan kun je lekker wijzen en anderen de schuld van alles geven.

Waarschuw beheerder
echt een kneus is het ook tuurlijk gaat hij ooit dood maar dan kom je erachter dat er werkelijk helemaal geen ALLAH is?

triest triest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 16 juli 2005 om 02:41:
Bovendien denk ik dat de meerderheid van de moslims NIET achter die terroristen hun daden staan

Helaas staan er erg veel moslims dus wel achter.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 04:10:
Klopt. Alle vooraanstaande koran-geleerden zeggen dat dit soort vormen van geweld (moorden, aanslagen) volledig TEGEN de islam zijn.

Dat zeggen ze voor de camera. In de moskee roepen ze iets heel anders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 04:13:
echt een kneus is het ook tuurlijk gaat hij ooit dood maar dan kom je erachter dat er werkelijk helemaal geen ALLAH is?

triest triest...

heb je onze geloof jij in god topic extremist .volgens jou s dr geen allah :d maar wijfiej dr is voor jou ook geen god ,want jijverwenst mensen het hellevuur in dat topic en als je de bijbel goed gelezen heb ,dan staat dr oordeel en gij zult veroordeeld worden .dus bij deze succes (Y) en mensen een ziekte wensen zodat ze dr dan kunnen achterkomen dat god bestaat .jij spoort niet zo :no: maar dit is erg offtopic ,maar je had niet de moed te reageren op mij in t geloof ji in god topic .dus hoo da je dit wel even tot jou net zo botte hersens als mo b laat doordraaien (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeggen ze voor de camera. In de moskee roepen ze iets heel anders.

idd je weet niet wat die imans in de bepaalde moskeeen(De Arrahmane Moskee,El Tawheed-moskee etc) voor haat preken,dan kunnen ze wel een goede iman voor de camera zetten het gaat erom wat er in die moskeeen gezegd wordt.

Helaas een staat een groot deel er wel achter en van dat deel zijn een aantal bereid om aanslagen te plegen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 22:41:
Mohammed B. is waarschijnlijk ook gewoon door de Amerikanen ingehuurd. Kan me niet voorstellen dat een moslim zulke erge dingen doet

Wat een naief gelul zeg! America zit echt niet achter de dood van Theo van Gogh! America wil juist alle terroristen met een moslim geloof pakken en niet anderson zoals jij beweerd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 13:08:
een aantal bereid om aanslagen te plegen

Dat zijn er in Nederland ongeveer 300 volgens minister Remkes.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een naief gelul zeg! America zit echt niet achter de dood van Theo van Gogh! America wil juist alle terroristen met een moslim geloof pakken en niet anderson zoals jij beweerd!

Dat is cynisch bedoeld ;)naar aanleiding van een post van onze horsie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Het Beest op zaterdag 16 juli 2005 om 14:14:

Maar 300? 300 duizend bedoeld Remkes.

Waarschuw beheerder
donateur

Volgens de aivd is vijf procent van de Noord-afrikanen hier bereid om aanslagen in Nederland te plegen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 14:22:
Maar 300? 300 duizend bedoeld Remkes.

Ja vást... dus volgens jou is 1 op de 3 moslims bereid om een aanslag te plegen? :/

Of is je rekenmachientje stuk?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:23:
Volgens de aivd is vijf procent van de Noord-afrikanen hier bereid om aanslagen in Nederland te plegen.

De AIVD is nogal dol op "vijf procent" geloof ik... dat zeiden ze ook al van het aantal echte rechtsextremisten onder de Lonsdalers :P

Maar zelfs dán heb je t over 1 op de 40 moslims en niet over 1 op de 3 :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:23:

Máár 5 procent, dit geloof je toch zeker zelf niet he?

Waarschuw beheerder
donateur
Fien houdt wel van haat en onrust zaaien geloof ik.

Fien helpt daarmee nogal het terrorisme :/

Waarschuw beheerder
donateur
Maar zelfs dán heb je t over 1 op de 40 moslims en niet over 1 op de 3 :P

Noord-afrikanen bedoelen ze met die vijf procent ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:27:
Fien houdt wel van haat en onrust zaaien geloof ik.

Fien helpt daarmee nogal het terrorisme

Oh dus jij bent diegene die op het envelopje heeft gedrukt? En dus strafpunten door jou te pakken hebt?

Ik heb geen hekel aan allochtonen en ik zal zeker niet discrimineren. Wat ik hier zei over moslims is gebaseerd op feiten en dus ook wat in de kranten staat en wat je in het nieuws op de televisie hoort!

Het blijkt maar weer dat sommige personen niet tegen de waarheid kunnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 14:37:
en dus ook wat in de kranten staat en wat je in het nieuws op de televisie hoort!

ah, de "media" dus weer (al zou een bron die dit specifiek vermeldt wel aardig zijn natuurlijk)

ik zal zeker niet discrimineren

Leg dan maar eens uit waarom "iedere moslim is bereid om aanslagen te plegen" niet discriminerend is. Generaliserend is t in ieder geval alvast wél.

en even kijken hoor...

AIVD: 5% van alle Noordafrikanen is bereid om een aanslag te plegen

Fien: 100% van alle Moslims is bereid om een aanslag te plegen

Wie komt hier nu het meest realistisch over? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb geen hekel aan allochtonen en ik zal zeker niet discrimineren. Wat ik hier zei over moslims is gebaseerd op feiten en dus ook wat in de kranten staat en wat je in het nieuws op de televisie hoort!

Het blijkt maar weer dat sommige personen niet tegen de waarheid kunnen.

Wat vinden Moslims dan van ons, westerse wereld?

Wat zijn onze feiten dan?

Waarschuw beheerder
Speedcore>>Badhearing<<Speedcore en Fien,

Dat stukje over de Amerikanen en Mohammed B. dat ik even terug in dit topic poste was cynisch bedoeld ;)

Dat was gericht aan StickHorsie die nogal de drang heeft om de Amerikanen overal de schuld van te geven. En aangezien hij hier zelf niet op reageerd ga ik er vanuit dat hij me daarin gelijk geeft (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:39:
Wie komt hier nu het meest realistisch over?

Ik!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 15:59:
Dat stukje over de Amerikanen en Mohammed B. dat ik even terug in dit topic poste was cynisch bedoeld

Dat was gericht aan StickHorsie die nogal de drang heeft om de Amerikanen overal de schuld van te geven. En aangezien hij hier zelf niet op reageerd ga ik er vanuit dat hij me daarin gelijk geeft

Mijn excuses! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 15:59:
Dat was gericht aan StickHorsie die nogal de drang heeft om de Amerikanen overal de schuld van te geven.

Eigenaardig... ik dacht juist dat ik sommige Amerikaanse regeringen nogal wat fouten verweet en niet "de Amerikanen overal de schuld van geef" :/

Misschien iets minder selectief lezen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 16:04:
Wie komt hier nu het meest realistisch over?

Ik!

Als ALLE Moslims (zoals jij beweert) bereid zijn om aanslagen te plegen... waar zijn al die aanslagen dan? Waarom roepen de échte koran-geleerden dan op om GEEN aanslagen te plegen en veroordelen zij deze? Waarom worden dan niet alle moslims in de VS geïnterneerd zoals in WO2 met de Japanners is gedaan?

Doe toch maar eens een neutrale bron van deze bewering, want noch de AIVD, noch de Britse Geheime Dienst, noch de CIA/FBI zijn het met je eens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 16:07:
Misschien iets minder selectief lezen?

Misschien moet jij wat minder "Links" zijn, want ik vind jou tot nu toe erg pro-moslims.

Dit is mijn mening hoor, niet dat ik straks weer een paar stafpunten van je krijg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 16:11:
Doe toch maar eens een neutrale bron van deze bewering, want noch de AIVD, noch de Britse Geheime Dienst, noch de CIA/FBI zijn het met je eens.laatste aanpassing 16 juli 2005 16:12

Hoe vaak heeft de AIVD er wel niet naast gezeten? Of de CIA, FBI en de Britse geheime dienst hier in Nederland aktief bezig zijn om terrorristen op te pakken. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 16:13:
Misschien moet jij wat minder "Links" zijn, want ik vind jou tot nu toe erg pro-moslims.

ah, daar gaan we weer :P

iedereen die weigert om een miljard mensen te veroordelen om wat een handjevol gekken hebben gedaan is "links"

En waar ben ik precies "pro-moslim"?

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 16:16:
Of de CIA, FBI en de Britse geheime dienst hier in Nederland aktief bezig zijn om terrorristen op te pakken.

Heb ik het over Nederland? Jij zegt dat ALLE moslims bereid zijn om aanslagen te plegen. ALLE Moslims.

Of bedoelde je dat alle Moslims in Nederland bereid zijn om aanslagen te plegen? Of dat alle Moslims ter wereld bereid zijn om aanslagen in Nederland te plegen?

Beeeeeeetje paranoïde?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je het mij vraagt mag het gewoon op tv en als ze hem dood maken ook laat hem maar bloeden en kreperen klootzak

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 16:21:
En waar ben ik precies "pro-moslim"?

Ik mocht toch niks fouts zeggen over moslims? Want ik heb toch niks voor niks van jou strafpunten gekregen! :gaap:

Heb ik het over Nederland? Jij zegt dat ALLE moslims bereid zijn om aanslagen te plegen. ALLE.

Dat heb je goed gelezen. Maar ik discrimineer niet hoor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 16:22:
als je het mij vraagt mag het gewoon op tv en als ze hem dood maken ook laat hem maar bloeden en kreperen klootzak

Aan de doodstraf heb je niets, je moet dat soort figuren levens lang opsluiten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 16:24:
Ik mocht toch niks fouts zeggen over moslims? Want ik heb toch niks voor niks van jou strafpunten gekregen!

Het gaat niet om moslims, het gaat om dat dit soort provocerende uitspraken hier niet mogen.

Maar nogmaals: kom met een bron, dan laat ik de waarschuwing weer intrekken hoor ;)
Waarschuw beheerder
het gaat niet alleen om extremisten,..maar om het gehele moslim geloof en alles wat in de Koran staat.
Dat is iets voor in de woestijn uit te voeren maar niet in nederland vind ik!!
Nederland is gewoon een vrij land waar niemand onderdrukt hoort te worden,..op grote of kleine schaal,..en waar iedereen gelijk hoort te zijn!!
En dat is in dat geloof dus allemaal net omgekeerd!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beeeeeeetje paranoïde?laatste aanpassing 16 juli 2005 16:23

Nee hoor, realistisch!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 16:27:
Het gaat niet om moslims, het gaat om dat dit soort provocerende uitspraken hier niet mogen.

Maar nogmaals: kom met een bron, dan laat ik de waarschuwing weer intrekken hoor

Provocerend nog wel, het moet niet gekker met je worden!

Of ik alle kranten bewaar en elk journaal opneem :gaap:

Waarschuw beheerder
ik wil ook niet discrimineren hoor maar als wij daar een kerk neer willen zetten dan is dat een big no no maar zij mogen dat wel hier en wij worden harder gediscrimineerd door hun dan wij naar hun doen en dat soort gasten als mohamet b moeten gewoon het land uit en op een eiland gezet worden waar ze elkaar kunnen uitmoorden
Waarschuw beheerder
ik wil ook niet discrimineren...maar t gaat vanzelf ;);p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op zaterdag 16 juli 2005 om 16:29:
het gaat niet alleen om extremisten,..maar om het gehele moslim geloof en alles wat in de Koran staat.
Dat is iets voor in de woestijn uit te voeren maar niet in nederland vind ik!!
Nederland is gewoon een vrij land waar niemand onderdrukt hoort te worden,..op grote of kleine schaal,..en waar iedereen gelijk hoort te zijn!!
En dat is in dat geloof dus allemaal net omgekeerd!!

Wij hebben ook een geloof hoor,dat heet economie,vrijheid(ten koste van anderen),en wij storten liever een paar Euro voor Afrika,dan onze welvaart te delen.

Wij zij net zo goed mens als iemand op een ander stuk van de wereld.

Wij vinden dat Moslims fout zijn omdat wij ons bedreigd voelen.

Wij vinden eigenlijk alles fout wat ons bedreigd,inclusief onze regering,want dat kost ons geld.

Toch vreemd want wij hebben met meerderheid gekozen.(En wij wisten dat ze deze maatregelen zouden nemen,maar wij waren PAARS zat en wilden wat anders).

Ik maak er geen illusie over,wij willen iedereen op de wereld redden.

Maar het moet ons geen geld kosten,(Wij willen onszelf geeneens redden als het om geld gaat).

Nogmaals wij gaan niet staken om verschil in de wereld,maar om ons loon omhoog te krikken.

En live aid is geen doel om dingen te verbeteren,maar omdat er bekende mensen komen.

Dat trekt aandacht.

Dat is goed en fout,want wij maken er een feestje van,ik heb die gezien ,en die gezien,en het sfeertje was zo goed,dat hoor je na afloop.

Maar niemand die zegt,en nu ga ik geld inleveren om de rest van de wereld te redden.

Zo werkt het,je moet er zijn omdat het wel hip is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 16:33:
Provocerend nog wel, het moet niet gekker met je worden!

Of ik alle kranten bewaar en elk journaal opneem

Geen bron dus.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 17:15:
Geen bron dus.

Geen bron, jij je zin!

Waarschuw beheerder
Wat een gezelligheid, gaat het nog wel over Mohammed B.??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 17:37:
Wat een gezelligheid, gaat het nog wel over Mohammed B.??

Gezelligheid? Waar? Heb je een bron? :X
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 17:37:
gaat het nog wel over Mohammed B.??

You're absolutely right, we hebben meer dan voldoende zijstraatjes gehad... nu allemaal weer ontopic! (ja, ik ook :P )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is SickHorse soms een moderator dat ie strafpuntjes uitdeelt en teksten bijvoegt? :gaap: maar ontopic: ik vind nog steeds dat mohamed de gevangen poort in den haag in moet, daar staan mooie rekbanken :x

bron: IK o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BoweTime op zaterdag 16 juli 2005 om 18:05:
ik vind nog steeds dat mohamed de gevangen poort in den haag in moet, daar staan mooie rekbanken

Zie je nou zelf niet dat je net zo extreem bent als mohammed,en onze waarden en normen overtreed omdat hij dat doet.

Dat wil hij juist,zodat wij het op elkaar gaan toepassen,zo werkt dat al in zijn wereld denk ik,en jij doet er aan mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BoweTime op zaterdag 16 juli 2005 om 18:05:
is SickHorse soms een moderator dat ie strafpuntjes uitdeelt en teksten bijvoegt? :gaap:

Die "gaap" is terecht... volgens mij moet jij nog even wakker worden :[
Waarschuw beheerder
fly: ik ben extreem omdat ik vind dat in het ALGEMEEN de gevangenis straffen of beter gezegd de hotel "straffen" belachelijk laag zijn? dream on boy ik denk dat dan 99% van nederland extreem is want zo goed als iedereen vind de straffen hier te laag, dus lul niet uit je nek met je bent extreem :frusty: ik ben juist een realist, en de gevangenpoort is een monument wat ik niet graag bevuilt zie worden maar ach uitzonderingen op zn tijd moet kunnen voor mohamed b, dat wijf en dr vriend die dr eige kind hebben gedood, de moordenaars van rowena, ect.......gewoon ff lekker de rekbank op.

SickHors: ik gaap omdat je vermoeiend ben, ik heb t nou eenmaal niet op modjes die regeltjes in hun eigen voordeel laten lopen :gaap: ik vind t onzin dat je die ene meid strafpunten geef, dan verdien ik jij en fly ze ook....simpel!

Waarschuw beheerder
m'n broer eht 2 jaar gezete en ben d'r welis langs geweest en het lijkt meer een gesloten hotel waar je niet uit mag,

En de straffen zijn gewoon te zwak ja,

In amerika krijg je levenslang en hier een paar jaar :@
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BoweTime op zaterdag 16 juli 2005 om 19:10:
ik vind t onzin dat je die ene meid strafpunten geef, dan verdien ik jij en fly ze ook....simpel!

1. Wie zegt dat ze van mij komen?

2. JIJ bepaalt hier niet wie het beleid overtreedt.

3. Klaar.

ik heb t nou eenmaal niet op modjes die regeltjes in hun eigen voordeel laten lopen :gaap:

En *ik* heb het niet zo op mensen die als ik "en nu ontopic" zeg gewoon dóórgaan.

Nu écht allemaal ontopic please!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
quekel mee eens, tis luxe hier alleen je kan niet naar buiten wanneer je wil.....
Waarschuw beheerder
1-dat dacht ik.

2-klopt ik zou t WEL eerlijk toepassen.

3-mij best maar breng dat ff normaal niet alsof je t tege je hondje hebt.

Waarschuw beheerder
fly: ik ben extreem omdat ik vind dat in het ALGEMEEN de gevangenis straffen of beter gezegd de hotel "straffen" belachelijk laag zijn? dream on boy ik denk dat dan 99% van nederland extreem is want zo goed als iedereen vind de straffen hier te laag, dus lul niet uit je nek met je bent extreem ik ben juist een realist, en de gevangenpoort is een monument wat ik niet graag bevuilt zie worden maar ach uitzonderingen op zn tijd moet kunnen voor mohamed b, dat wijf en dr vriend die dr eige kind hebben gedood, de moordenaars van rowena, ect.......gewoon ff lekker de rekbank op.

SickHors: ik gaap omdat je vermoeiend ben, ik heb t nou eenmaal niet op modjes die regeltjes in hun eigen voordeel laten lopen ik vind t onzin dat je die ene meid strafpunten geef, dan verdien ik jij en fly ze ook....simpel!

Er zijn landen waar je voor drugs gebruik door je nek geschoten wordt.

Hetzelfde voor een mening die de overheid voorstaat.

Wil je dat?

Ik hoop het niet.

Wij kunnen doen wat we willen,alleen veroordelen mensen die er misbruik van maken.

Maak erzelf geen misbruik van,anders kun je niks meer aanvallen.
Waarschuw beheerder
wat wil je ons nou eigenlijk duidelijk maken FLY ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op zaterdag 16 juli 2005 om 19:45:
wat wil je ons nou eigenlijk duidelijk maken FLY ??

Dat wij niet zo moeten zeuren over anderen,en het best goed hebben.

Ik ben zelf een hardcore liefhebber,maar herken de meeste niet meer om de muziek,maar om overtuiging.

Fuck it.

Muziek ben je om wat je mooi vind,niet omwat je vind.
Waarschuw beheerder
dit heeft niets met muziek te maken hoor:o
echt geen ene fuck!!

en meen je of ik WIL zeuren over anderen?
ze maken wel ff ons land totaal anders,..en ik ben bang dat het hoe langer hoe erger wordt:S Dat de nederlanders zich strax nog moeten gaan aanpassen aan de moslims,..en wie dat niet doet loopt gevaar:S

Het is gewoon te ver gegaan!! Nederland is zeker multicultureel,..en das goed ook!! Maar nu beginnen de moslims te overheersen en je bent het toch met me eens dat het een anti westers geloof is hoop ik??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van (L) HCore op zaterdag 16 juli 2005 om 19:56:
dit heeft niets met muziek te maken hoor
echt geen ene fuck!!

ze maken wel ff ons land totaal anders,..en ik ben bang dat het hoe langer hoe erger wordt Dat de nederlanders zich strax nog moeten gaan aanpassen aan de moslims,..en wie dat niet doet loopt gevaar

Het is gewoon te ver gegaan!! Nederland is zeker multicultureel,..en das goed ook!! Maar nu beginnen de moslims te overheersen en je bent het toch met me eens dat het een anti westers geloof is hoop ik??

Maak je niet druk, over 10 jaar is Nederland een moslimstaat en dan kunnen wij Nederlandse vrouwen verplicht met hoofddoekje lopen en de man in een soort jurk!

Ik discrimineer niet hoor, denk alleen maar dat het zo gaat worden hier in Nederland.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op zaterdag 16 juli 2005 om 19:56:
dit heeft niets met muziek te maken hoor
echt geen ene fuck!!

ze maken wel ff ons land totaal anders,..en ik ben bang dat het hoe langer hoe erger wordt Dat de nederlanders zich strax nog moeten gaan aanpassen aan de moslims,..en wie dat niet doet loopt gevaar

Oh zeker wel.

Ik stond op de HELLRAISER(digtal overdose),omdat ik het mooi vond.(Sporthalen zuid).

Ik stond er niet om mijn mening te verkondigen.

Jullie maken er wat anders van.
Waarschuw beheerder
Maak je niet druk, over 10 jaar is Nederland een moslimstaat en dan kunnen wij Nederlandse vrouwen verplicht met hoofddoekje lopen en de man in een soort jurk!

Ik discrimineer niet hoor, denk alleen maar dat het zo gaat worden hier in Nederland.

pcies daar ben ik ook bang voor
en dan hebben al die mensen die nu oogkleppen ophebben spijt ervan dat ze ons nu niet geloven

Oh zeker wel.

Ik stond op de HELLRAISER(digtal overdose),omdat ik het mooi vond.(Sporthalen zuid).

Ik stond er niet om mijn mening te verkondigen.

Jullie maken er wat anders van.

je weet toch wel zelf dat je nu aant discrimineren bent he?
en iedereen over 1 kam scheert??

jij denkt dus dat iedereen die nu van hardcore houdt zijn/haar mening heeft omdat je van die muziek houdt:o
Dus eigenlijk moeten we t maar allemaal met jou eens zijn omdat onze mening anders niet van onszelf is??
?? hahahaha nou heb jij t ff mis dan:o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij bent 21,zal ik maar zeggen.

Niet erg,ik stond al te hakken,toen jullie het nog moesten uitvinden.

En NO SOUND SHIT.

Gewoon hard.

Dat hebben jullie aan ons te danken.

SPORTHALLEN ZUID

Dat is wat jullie nu hebben,ALLEEN MINDER EXTREEM.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 20:05:

Wedden om 1 miljoen euro dat je het fout hebt?

(en anders niet van dit soort flauwekul verkondigen please)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 20:31:
Wedden om 1 miljoen euro dat je het fout hebt?

(en anders niet van dit soort flauwekul verkondigen please)

Wil je alvast me rekeningnummer hebben? Dan kun je het alvast over maken, hoef je het over 10 jaar niet te doen. Want dan zul je zien dat ik gelijk heb.

Waarschuw beheerder
donateur
Dus je neemt de weddenschap aan?

(let op: "Ja" is volledig rechtsgeldig op een openbaar forum!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 20:38:
Dus je neemt de weddenschap aan?

(let op: "Ja" is volledig rechtsgeldig op een openbaar forum!)laatste aanpassing 16 juli 2005 20:42

Maak het geld nou maar alvast over, ik heb toch al deze weddenschap van je gewonnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Neem je de weddenschap aan, ja of nee?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 20:48:
Neem je de weddenschap aan, ja of nee?

Ja, maak jij het geld nu over?

Waarschuw beheerder
wedden ? dat zou een illegale weddenschap zijn dan :d druist tegen alle regels in :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 20:53:
druist tegen alle regels in

Lekker belangrijk, ik heb die miljoen euro toch al gewonnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 20:56:
Lekker belangrijk, ik heb die miljoen euro toch al gewonnen.

ga je dr mee doen dan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 21:00:
ga je dr mee doen dan ?

Verkassen naar Australié of de Nederlandse Antillen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 21:02:

das een mooi vooruitzicht :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 21:04:
das een mooi vooruitzicht

En dat van het geld van StickHorse.... :D

Waarschuw beheerder
dan mag ik wel een weekie overnachten tog ? beetje duiken sap uit kokosnoten drinken enzo :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 21:09:
dan mag ik wel een weekie overnachten tog ? beetje duiken sap uit kokosnoten drinken enzo

Tuurlijk, ik nodig heel dit forum uit en dat van het geld van StickHorsy! :yes:

Waarschuw beheerder
anders koop je een eiland ,het pf eiland members only :d een soort prive ibiza

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 21:13:
anders koop je een eiland ,het pf eiland members only een soort prive ibiza

Hahahahaha goed idee (y) Partyflock Island! Mede mogelijk gemaakt door: StickHorse.

Waarschuw beheerder
maak je de stickyhorsebar :d en het sticky beach
sticky icky shop :d
Waarschuw beheerder
Gratis sticky's!!;-P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 20:51:
Ja, maak jij het geld nu over?

Nee, we gaan eerst naar de notaris om alles officieel te laten vastleggen. En betalen gebeurt pas over 10 jaar.

Waarschuw beheerder
Jeuh.. Chatten :p

Ach ja, ben het onderwerp al meer dan zat.

Iemand zin in een koekje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 23:38:
Iemand zin in een koekje?

hmm dat sla ik niet af

*steekt hand uit naar koekje*

Waarschuw beheerder
*Geeft eierkoek aan Berre*

Waarschuw beheerder
Jij was wel aan een goed ontbijt toe of niet?
Waarschuw beheerder
haha ja dat zeker.. maar dit was t voorgerecht

Waarschuw beheerder
Hoop dat ie levenslang krijg!

Waarschuw beheerder
donateur

Ja, van Nederland vluchten naar de Antillen, wat een verandering hahahaha :P
Je kan ook nog naar Turkije gaan ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 09:50:
Ja, van Nederland vluchten naar de Antillen, wat een verandering hahahaha
Je kan ook nog naar Turkije gaan

Ja waarom niet, Turkije is een hartstikke mooi land!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 01:21:
Hoop dat ie levenslang krijg!

Levenslang 6 sterren hotel niet verkeerd...

Waarschuw beheerder
afschieten en de rest die zich schuldig maakt aan dit soort smerige acties afschieten of de stoel of gaskamer voor hun heropenen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 23:37:
Nee, we gaan eerst naar de notaris om alles officieel te laten vastleggen. En betalen gebeurt pas over 10 jaar.

stukje terug zit jij te zeuren ontopic blijven en wat doe je zelf ?? echt jullie zijn triest hoor
Waarschuw beheerder
donateur
er schijnen nu al rap en hardcore nummers met zijn stem te zijn.
keb ze alleen nog niet gehoord

Waarschuw beheerder
donateur
ik wel, hahahaha :P
Waarschuw beheerder
donateur
uploaden dan

Waarschuw beheerder
Ik vind dat al die mensen die hier roepen dat Mohammed op de stoel moet en een kogel door zn kop moet krijgen en blablabla ff na moeten denken: ik bedoel, met zo'n kogel is die man binnen een paar minuten dood. leeft hij idd niet meer voort en kan ie idd niet meer van deze gruwelheden uithalen, maar daar hebben wij dan toch verder niets aan! ik vind t veel beter dat zo'n iemand dan jarenlang opgesloten wordt. Ook al mag t dan volgens velen een hotel zijn, maar zijn vrijheid krijgt hij daarmee niet terug. Waarschijnlijk beseft hij inmiddels wat hij heeft aangericht en dan kan ie nu s goed spijt krijgen! gaat ie lekker 20 jaar denken en vast wel een paar keer goed doordraaien van al die gedachten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 18:41:
Ik vind dat al die mensen die hier roepen dat Mohammed op de stoel moet en een kogel door zn kop moet krijgen en blablabla ff na moeten denken: ik bedoel, met zo'n kogel is die man binnen een paar minuten dood. leeft hij idd niet meer voort en kan ie idd niet meer van deze gruwelheden uithalen, maar daar hebben wij dan toch verder niets aan! ik vind t veel beter dat zo'n iemand dan jarenlang opgesloten wordt. Ook al mag t dan volgens velen een hotel zijn, maar zijn vrijheid krijgt hij daarmee niet terug. Waarschijnlijk beseft hij inmiddels wat hij heeft aangericht en dan kan ie nu s goed spijt krijgen! gaat ie lekker 20 jaar denken en vast wel een paar keer goed doordraaien van al die gedachten!

hij moet ook dood het kost ons geld dat die mongool in de cel zit maar liefst 225 euro perdag dus ik ben voor de doodstraf als echt is bewezen dat die het heeft gedaan ik moet er wel bijzeggen dat ik dit alleen wil toe laten als het om moord gaat verkrachting stalking en andere dingen die zulke harde emoties te weeg brengt
Waarschuw beheerder
donateur
en jij denkt dat hij daar spijt van krijgt :-S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kenanus op zondag 17 juli 2005 om 18:44:
en jij denkt dat hij daar spijt van krijgt

dat zien we vanzelf wel, maar hallo, hoe gek zou jij worden als je 24 uur per dag opgesloten zit! k denk dat dat meer met m doet dan dat ie een kogel krijgt hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 18:47:
dat zien we vanzelf wel, maar hallo, hoe gek zou jij worden als je 24 uur per dag opgesloten zit! k denk dat dat meer met m doet dan dat ie een kogel krijgt hoor!

zal best maar een kogel kost nederland maar 8.87 euro en 1 dag cel 225 euro dus euhhh

Waarschuw beheerder
wel s gehoord van meerdere mensen in 1 cel? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 18:52:
wel s gehoord van meerdere mensen in 1 cel?

jij bent echt zowwwww dom he

en dan de mede gevangen met zijn zieke gedachten besmeten ik zou bijna zeggen laat je lekker opsluiten met hem betaal ik de rekening wow wat een dom mens sorry:X

Waarschuw beheerder
dit domme mens is echt niet zo blond als ze dr uit ziet hoor! grrrrrr

maar goed, dan weet k iig wel wat k doe als k jou ooit zou moeten behandelen op de poli O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 18:57:
dit domme mens is echt niet zo blond als ze dr uit ziet hoor! grrrrrr

maar goed, dan weet k iig wel wat k doe als k jou ooit zou moeten behandelen op de poli

nee je bent nog dommer dan je doet lijken

Waarschuw beheerder
dat jij nog tegen zulke volgens jou domme mensen praat dan...ben jij toch nog net tikkeltje dommer dan ik!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 19:06:
dat jij nog tegen zulke volgens jou domme mensen praat dan...ben jij toch nog net tikkeltje dommer dan ik!

je hebt gelijk blonde :x:x:x:x:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De doodstraf zou in dit geval veel beter zijn.

Denk je echt dat Nederland er tienduizenden euro's voor over zou moeten hebben zodat hij spijt kan krijgen van zijn daden?

Daar wil ik mijn belastingcenten niet naar toe zien gaan :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 20:14:
De doodstraf zou in dit geval veel beter zijn.

Denk je echt dat Nederland er tienduizenden euro's voor over zou moeten hebben zodat hij spijt kan krijgen van zijn daden?

Daar wil ik mijn belastingcenten niet naar toe zien gaan

precies en ik betaal die kogel al zal die 1000 euro kosten ik betaal en het liefs schiet ik hem zelf af
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 19:08:
je hebt gelijk

dat zeg ik ook altijd tegen mij vriendin
als et zo'n ja/nee discussie wordt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kenanus op zondag 17 juli 2005 om 20:22:
dat zeg ik ook altijd tegen mij vriendin
als et zo'n ja/nee discussie wordt

:yes:

ken wel tegen in gaan maar dan is het blondje weer zow om op envelopjes te druken :@
Waarschuw beheerder
waarom noem je anderen dom dave?

waaruit blijkt jouw intelligentie? niet uit je posts in ieder geval

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand de doodstraf geven en uitvoeren is duurder dan levenslang opsluiten.

Dus als je je belastingcenten zo belangrijk vind...

Waarschuw beheerder

Dat is dus niet waar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 20:36:

is niet duurder zet hem maar in me achter tuin 1 minuut is die dood dus niet duurder ik doe het voor niks
Uitspraak van Knoalster op zondag 17 juli 2005 om 20:27:
waarom noem je anderen dom dave?

waaruit blijkt jouw intelligentie? niet uit je posts in ieder geval

neuh jij bent iets :x nope groningen zegt meer dan genoeg hoor klomp klomp
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schiet gewoon door het raampje van zn cel koop een grote vuilniszak waar hij in kan, ga dan naar vuilstort pleur hem in de container groen afval. Dan wordt er compost van gemaakt het gaat met een voertuig naar de veiling een winkel koopt het en het ligt in de winkel Mohammed B. Compost vooral geschikt voor de Hofstad groep. En mohammed B. Ligt in de tuin van een lid van de hofstad groep. Leuk he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 20:48:
Schiet gewoon door het raampje van zn cel koop een grote vuilniszak waar hij in kan, ga dan naar vuilstort pleur hem in de container groen afval. Dan wordt er compost van gemaakt het gaat met een voertuig naar de veiling een winkel koopt het en het ligt in de winkel Mohammed B. Compost vooral geschikt voor de Hofstad groep. En mohammed B. Ligt in de tuin van een lid van de hofstad groep. Leuk he

ik wil niet me plantjes op zulke aarde laten groeien sterker nog denk dat alles dood gaat hem moet je verbranden liefst levend :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar, in de VS is hier veel onderzoek naar gewest en iemand de doodstraf geven is veel duurder dan iemand levenslang opsluiten.

Op de chineze manier die jullie voor ogen hebben niet, nee...maar dan kan je net zo goed de Sharia invoeren ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 20:51:
Op de chineze manier die jullie voor ogen hebben niet, nee...maar dan kan je net zo goed de Sharia invoeren

das tog onzin deze B verdient het niet om te leven en zulke mensen moet je gewoon afmaken smijt ze in de oven van de bio industrie :d leverd het nog stroom en warmte op :-)

Waarschuw beheerder
Dat is wel waar, in de VS is hier veel onderzoek naar gewest en iemand de doodstraf geven is veel duurder dan iemand levenslang opsluiten.

Waar heb je dat gelezen? Bron? Of hangen ze de mensen daar op aan een diamanten kralenketting, en is de hendel van 15 kilo goud?

In de VS is het duur omdat ze ter dood veroordeelden eerst in de dodencel laten rotten. Maar dat moet je niet meerekenen.

We hebben het over het daadwerkelijk uitvoeren van de straf en dat hoeft nog geen 1000 euro te kosten.

Waarschuw beheerder
Breng hem gewoon naar het crematorium en laat hem levend verbranden en dan moeten ze het wel filmen want iedereen wil wel zien en horen wat hij dan gaat uitkramen zoals :: "Halla allah oets huh pyt fitr tiaw nukkere babi zamd vialo"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 20:39:
neuh jij bent iets nope groningen zegt meer dan genoeg hoor klomp klomp

haha nog zo'n intelligente post (Y)

groningen is klomp klomp?
Ik weet ook nog wel wat leuke vooroordelen over Friese dorpen en zijn inwoners

(alleen zijn grapjes over inteelt en schapen neuken niet leuk meer)

Waarschuw beheerder
donateur
Waar heb je dat gelezen? Bron? Of hangen ze de mensen daar op aan een diamanten kralenketting, en is de hendel van 15 kilo goud?

In de VS is het duur omdat ze ter dood veroordeelden eerst in de dodencel laten rotten. Maar dat moet je niet meerekenen.

We hebben het over het daadwerkelijk uitvoeren van de straf en dat hoeft nog geen 1000 euro te kosten

nee, maar voordat je iemand executeert moeten er veel procedures afgewikkelt worden en dat kost zeer veel geld en kan inderdaad jaren duren.
Daarnaast zit je nog met aparte gevangenissen die anders in elkaar steken, een gevangene die over 10 jaar vrijkomt gedraagt zich anders dan eentje die weet dat hij volgende week dood is.

Het uitvoeren is ook niet geheel kosteloos, maar is het goedkoopste van heel het verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 20:56:
We hebben het over het daadwerkelijk uitvoeren van de straf en dat hoeft nog geen 1000 euro te kosten.

:-( ik wil alleen maar zeggen dat ik al de kosten op me wil nemen als die maar dood gaat dus viptweak geen gezeur met dat het hier duurder is want das onzin bush maakt alles duur maar daar doen wij niet aan mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 21:03:
nee, maar voordat je iemand executeert moeten er veel procedures afgewikkelt worden en dat kost zeer veel geld en kan inderdaad jaren duren.
Daarnaast zit je nog met aparte gevangenissen die anders in elkaar steken, een gevangene die over 10 jaar vrijkomt gedraagt zich anders dan eentje die weet dat hij volgende week dood is.

hij is tog de dader heeft weinig tijd gekost en dat traject moeten we al lopen was ook niet nodig hij had geen recht op een rechtzaak hij had gewoon meteen afgeschoten moeten worden bij het oosterpark:yes:

hij had al toegegeven toen die werdt aangehouden dus nek schot was goed geweest

Waarschuw beheerder
donateur
hij is tog de dader heeft weinig tijd gekost en dat traject moeten we al lopen was ook niet nodig hij had geen recht op een rechtzaak hij had gewoon meteen afgeschoten moeten worden bij het oosterpark

Dus eigenlijk wil je gewoon de Sharia ingevoert hebben? oog voor oog, tand om tand...

Waarschuw beheerder

Ik zie niet in waarom onderzoeken nodig zijn. Als het Openbaar Ministerie hem schuldig verklaard en hem deze straf geeft, moet die gewoon snel uitgevoerd worden.

Wanneer het oorlog is gaan ze toch ook niet onderzoeken plegen voordat ze een millitair van de tegenpartij doodschieten?

Het uitvoeren is ook niet geheel kosteloos, maar is het goedkoopste van heel het verhaal.

Dat bedoelde ik dus :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 20:58:
Breng hem gewoon naar het crematorium en laat hem levend verbranden en dan moeten ze het wel filmen want iedereen wil wel zien en horen wat hij dan gaat uitkramen zoals :: "Halla allah oets huh pyt fitr tiaw nukkere babi zamd vialo"

Ik zoek even het turkse tot nederlands woorden boek kan ik het even vertalen. Lijkt me wel leuk. Maare wat betekent Mohammed dan eigenlijk en hij heet volgens mij Bagdad. Ga dat ook even opzoeken lijkt me wel leuk

Waarschuw beheerder
kort samen gevat hij moet sterven hoe dan ook zou denk ik een goed singaal afgeven voor de rest van de sukkels in ons land die de boel willen verzieken met hun stumperig gedrag !!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 21:08:
Ik zoek even het turkse tot nederlands woorden boek kan ik het even vertalen

turken spreken turks
moslims spreken arabisch das nogal een verschil he
ja en turken zijn moslims maar de meeste praten gewoon turks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kenanus op zondag 17 juli 2005 om 21:20:
turken spreken turks

doet er niet toe wat het is pleegt het een feit zoals deze dood moeten ze :yes: helpt geen woorden boek meer aan dan

Waarschuw beheerder
turken spreken turks

OW Sorry duz een arabier is ook een moslim weer iemand om uit te schelden weeer wat geleerd duz Mohammed B. IS praktisch turk en theoretisch een arabier

Waarschuw beheerder
Mohammed B. Op de plee, je drukt op de knop, en weg ermee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 21:23:
turken spreken turks

OW Sorry duz een arabier is ook een moslim weer iemand om uit te schelden weeer wat geleerd duz Mohammed B. IS praktisch turk en theoretisch een arabier

:X:X:X:X:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 21:24:
Mohammed B. Op de plee, je drukt op de knop, en weg ermee

nee ons riool stelsel in nederland heb je dan nog overlevings kans en die gun ik hem niet dus als je hem dan eerst bij mij brengt schiet ik hem voor je af
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Me opa heeft ook een geweer ik zal is vragen of hij wat kan doen en heeft in het leger gezeten duz hij weet waar hij moet schieten eerst in zijn hart dan in zn hersens en in zn lul. en klaar is kees
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 21:23:

ik bedoel er mee te zeggen dat je ze niet allemaal over 1 kam moet scheren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 21:27:
Me opa heeft ook een geweer ik zal is vragen of hij wat kan doen en heeft in het leger gezeten duz hij weet waar hij moet schieten eerst in zijn hart dan in zn hersens en in zn lul. en klaar is kees

nee das niet leuk eerst oortjes had die beter moeten luisteren dus :-) daarna knieschijven had die niet naar nederland moeten lopen als die het hier niet kan accepteren :-):D en ga zow maar door

Waarschuw beheerder
Ik ben voor.

En vind jammer dat sommige er hier gewoon met paar jaar cel van af komen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dan ga je in een moslimland als Pakistan, Iran of Saudi Arabie wonen, daar heb je lijfstraffen en de doodstraf.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 21:29:
En vind jammer dat sommige er hier gewoon met paar jaar cel van af komen

De straffen in Nederland zijn echt veelste laag. 5 jaar voor een moord en dan kun je gewoon weer terug de maatschappij in!
Waarschuw beheerder
Mohammed heeft wel eigen ideeen die niemand hem na zal doen. Zulke soort mensen kom je niet vaak tegen.

Waarschuw beheerder
Mohammed heeft wel eigen ideeen die niemand hem na zal doen. Zulke soort mensen kom je niet vaak tegen.

Hoezo niemand hem na zal doen? Denk je dat hij de enige moslim is die zo gestoord is?
Waarschuw beheerder
Dan ga je in een moslimland als Pakistan, Iran of Saudi Arabie wonen, daar heb je lijfstraffen en de doodstraf.

aangepast.. (6)
Waarschuw beheerder
er zijn er meer haimoal gek zoals Mohammed B.... we moeten ze alleen niet gekker maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Zeitgeist. op zondag 17 juli 2005 om 22:16:

Dit meen je niet? :S

Het kan juist nog veel gekker.... Zoals onthoofden!

Waarschuw beheerder
Of chemische wapens, of biologische...
Waarschuw beheerder
Of chemische wapens, of biologische...

wees niet bang... degenen die dat hebben staan aan onze kant (Y)
Waarschuw beheerder
lijkt me niet dat china, noord korea, en iran om er maar ff 3 te noemen aan onze kant staan :s die verkopen chemische shit aan de hoogste bieder, dus ook extremisten......
Waarschuw beheerder

Daar zijn we nu al hoor
ik bedoel alleen de doodstraf ontbreekt nog:o Maar verder vind ik het verschil nog maar moeilijk te zien:S

Waarschuw beheerder
waarom is er hier een discussie over zoon dwaas die moet gewoon op een eiland gezet worden samen met de rest die ook zo denkt of ooit is zo wil gaan denken en dan 1 bom er op en weg zijn ze probleem opgelost .

Waarschuw beheerder
Ging dat maar zo makkelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 11:24:
waarom is er hier een discussie over zoon dwaas die moet gewoon op een eiland gezet worden samen met de rest die ook zo denkt of ooit is zo wil gaan denken en dan 1 bom er op en weg zijn ze probleem opgelost .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 juli 2005 om 22:24:
Zoals onthoofden!

Kijk voor dat soort dingen op deze site http://www.ogrish.com/

:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 13:07:
Ging dat maar zo makkelijk

dat is eigenlijk wel makelijk maar dan moeten ze wel meewerken :D

Waarschuw beheerder
Schiet hem gewoon dood of gooi hem in het water bij de haaien in Burgers Zoo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 14:27:

dat is ook een optie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 14:27:

Hebben ze eigenlijk wel vlees etende haaien of zijn ze alleen maar vegetarier
Waarschuw beheerder
volgens mij was de McBan in de aanbieding :x o:)
Waarschuw beheerder
Heeft u ook saus?
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of de doodstraf wel zal helpen. Al die extreme gasten zijn gewoon bereid om te sterven voor hun geloof, what the f*ck!
Doodstraf heeft dus in mijn ogen geen zin. Een (letterlijk) levenslange celstraf zou dan misschien het beste zijn, en geen contact met de buitenwereld.

Waarschuw beheerder
Sluit hem gewoon op bij die andere criminelen en dan moeten ze vechten en wie nog leefd op het laatst is de winnaar zeg je dan maar later gooi je hem in de grote ocean precies in het midden

Waarschuw beheerder
die strontvlieg moet branden, op teevee... hoeveel dat gaat kosten maakt niet uit... dat is een offer dat we zullen moeten maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BE] Industrial Freak :bounce: op woensdag 20 juli 2005 om 15:18:
Ja dan kunnen ze naar hun 72 maagden

hahaha presies dan hebben ze toch wat ze willen .of beter wat hun wordt wijs gemaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 21:03:
hahaha presies dan hebben ze toch wat ze willen .of beter wat hun wordt wijs gemaakt

Moet je eens kijken hoeveel Nederlanders een lening nemen tegen beter weten in.

Oke,het is niet je leven geven,maar sommige mensen plegen er wel zelfmoord door.

Het is maar waar je in geloofd,en wat je geloofd.
Waarschuw beheerder
@fly: ff een voorbeeldje: als mn buurvrouw een lening neemt is dat haar keuze, zelfs als ze zelfmoord erdoor pleegt, ook zelfmoord is een eige keuze....was het de keuze van v.gogh om afgeslacht te worden? nee....was het de keuze van die mensen in de londonse metro om opgeblazen te worden? nee, ect, ect, ect je vergelijking is dus appels met peren vergelijken? :x
Waarschuw beheerder
Levenslang voor dat varken (y)

Goeie zaak, alleen Theo krijgen we er niet mee terug :(

AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam veroordeelt Mohammed B. tot levenslange gevangenisstraf. De rechtbank geeft B., de man die heeft bekend Theo van Gogh op 2 november te hebben vermoord, veertien dagen de tijd om in hoger beroep te gaan. Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden een levenslange gevangenisstraf tegen de 27-jarige Amsterdammer van Marokkaanse afkomst. Het OM wil dat B. bovendien voor de rest van zijn leven het actief en passief kiesrecht kwijtraakt.

Mohammed B. is dinsdagochtend rond 8.45 uur aangekomen bij de rechtbank in Amsterdam. Ook de zoon van de vermoorde filmmaker en columnist, Lieuwe, en de ouders van Van Gogh zijn bij de uitspraak aanwezig.

B. is gekleed in een grijze djellaba. Ook heeft hij een Palestijnse sjaal om. Hij droeg twee weken geleden tijdens het proces tegen hem soortgelijke kleding. De rechter is inmiddels begonnen aan de uitspraak tegen hem. De advocaat van B., P. Plasman, is zelf niet aanwezig, maar wel een collega van hem. Plasman heeft de rechtbank per brief laten weten verhinderd te zijn.

Onder dwang

B. woont de uitspraak onder dwang bij. Volgens zijn advocaat P. Plasman wilde hij niet verschijnen, maar heeft de rechtbank daar bevel toe gegeven. Ook het proces zelf woonde B. onder dwang bij. Zijn advocaat voerde geen pleidooi, omdat B. zich niet wenste te (laten) verdedigen voor een rechtbank die hij niet erkent.

Naast de moord op filmmaker en columnist Van Gogh wordt B. ook verdacht van poging tot moord op een aantal politieagenten en twee omstanders. Verder heeft hij volgens officier van justitie F. van Straelen Tweede-Kamerlid Hirsi Ali belemmerd in haar werk als parlementariër. Alle misdrijven zijn volgens het OM gepleegd met terroristisch oogmerk.

Laatste woord

Tegen de verwachting in nam Mohammed B. tijdens zijn rechtszaak het laatste woord. Hij zei dat hij nog een keer zou toeslaan als hij de kans kreeg, dat hij uit (religieuze) overtuiging had gehandeld en dat hij de pijn van de moeder van Van Gogh niet kon voelen. Tegen de agenten, die tijdens de confrontatie doodsangsten hadden uitgestaan, zei hij dat hij hen had beschoten om hen te doden en om zelf gedood te worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hadden we maar doodstraf maarjah in de gevangenis maken ze hem wel koud :D

Waarschuw beheerder
levenslang! :D

lekker voor m, dat is geen type die ooit weer normaal kan functioneren in de samenleving... :no:

dus laten we hopen dat ie niet vervroegd vrijkomt en zn hele leven tussen 4 muren blijft zitten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kapot schieten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:47:
dus laten we hopen dat ie niet vervroegd vrijkomt en zn hele leven tussen 4 muren blijft zitten

Levenslang is 20 jaar in nederland :frusty:
duzz zijn hele leven tussen 4 muren gaat niet lukken
Waarschuw beheerder
kleineman APC citeer 26 juli 2005 13:28
hadden we maar doodstraf maarjah in de gevangenis maken ze hem wel koud

Nope, ze zullen in de gevangenis niet in de buurt van Mohammed kunnen komen, hij wordt solitair gehouden. dit om te voorkomen dat hij mensen gaat "bekeren"

Senorita Liesbeth citeer 26 juli 2005 15:22
Levenslang is 20 jaar in nederland
duzz zijn hele leven tussen 4 muren gaat niet lukken

Levenslang in Nederland betekent weldegelijk voor de rest van zijn leven achter slot en grendel.
De enige mogelijkheid om vrij te komen is gratie krijgen van de Koningin... en die kans zit er werkelijk niet in :[
Dus hij blijft voor de rest van zijn leven in het gevang..daar waar ie thuis hoort :[ :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WauZR op dinsdag 26 juli 2005 om 10:28:
De rechtbank in Amsterdam veroordeelt Mohammed B. tot levenslange gevangenisstraf.

Mooi zo(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 16:05:
Mooi zo

heel goed ja en laat hem dan ook ze leve lang er zitten dan zijn we daar van af tenminste .

Waarschuw beheerder
donateur
Ook heeft hij een Palestijnse sjaal

Zou me als extreem links schamen als ik daar nog mee ging lopen.
De Palestijnse sjaal is het boegbeeld van radicale Moslims geworden.
Waarschuw beheerder
maarre....levenslang...is dat tegenwoordig dan ook echt levens lang of bestaat er nog een vervroegde vrijlating na 15/20 jaar?

Waarschuw beheerder
donateur
levenslang is echt levenslang!

Je komt alleen vrij, als je gratie krijgt en dat zal denk ik niet gebeuren, na zijn uitspraken, dat hij het weer zou doen, als hij vrij komt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
levens lang is helemaal niet levenslang,..dat is idd maar ongeveer 20 jaar hoor:o

Majah die man moet gewoon opgehangen worden.Hij is en blijft voor altijd een gevaar voor de nederlandse samenleving:S
Waarschuw beheerder
Majah die man moet gewoon opgehangen worden.Hij is en blijft voor altijd een gevaar voor de nederlandse samenleving

Ik hoop dat jij, met je middeleeuwse ideeen het NOOIT voor het zeggen krijgt in NL.

Levenslang is levenslang. Alleen Bea en straks alex kan die mongool gratie verlenen. Gebeurt dat niet, dan sterft hij waar hij hoort.

Waarschuw beheerder
donateur
levens lang is helemaal niet levenslang,..dat is idd maar ongeveer 20 jaar hoor

Levenslang is wel levenslang, alleen is er de mogelijkheid dat levenslang word omgezet naar 20 jaar, of dat de koningin gratie verleent.
Het eerste is niet het geval en het tweede zal ook niet lukken dus hij zit tot zijn dood achter slot en grendel.
Waarschuw beheerder
hoop dat jij, met je middeleeuwse ideeen het NOOIT voor het zeggen krijgt in NL.

Middeleeuwse gedachten??
Wat vind jij dan dat die vent verdiend?? Hij is gewoon een terrorist,..sorry hoor maar die moeten gewoon kapot voordat hij anderen kapot maakt....

Levenslang is wel levenslang, alleen is er de mogelijkheid dat levenslang word omgezet naar 20 jaar, of dat de koningin gratie verleent.
Het eerste is niet het geval en het tweede zal ook niet lukken dus hij zit tot zijn dood achter slot en grendel.

ow ok sorry :$
dan heb ik me vergist
ik had dat op internet gelezen paar maanden terug maar ik ga nog eens zoeken.
Maar stel hij gedraagd zich dus goed (ff toneelspelen),...dan mag ie over een aantal jaren weg:S?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
july 26th 2005, justice has won today!

ow en voor diegene die denken dat hij al dan niet met toneelspel na 20 jaar vrijkomt: NEEN dat komt hij NIET! hij heeft een mogelijkheid en dat is gratie van koning willem de 4e (zo gaat hij waarschijnlijk heten) die dan op de troon zal zitten, en dat is in dit geval uigesloten!

Waarschuw beheerder
donateur
Maar stel hij gedraagd zich dus goed (ff toneelspelen),...dan mag ie over een aantal jaren weg?

Je kan pas gratie vragen na 20 jaar gevangenschap en dan is het nog maar de vraag of Beatrix/Alex hem gratie gaat verlenen, ik denk het niet ;P
Waarschuw beheerder
ik hoop t maar
die kutgasten kunnen zich goed voordoen namelijk,..maar in werkelijkheid zijn ze wel anders:S
Maar ik snap niet he,..als ze iemand levenslang geven,..waarom dan niet de doodstraf invoeren?
Ik bedoel weet je hoe luxe de nederlandse gevangenis is?
En ze worden goed verzorgd enzo,..dan kan je ze beter meteen afmaken als ze toch nooit meer vrij komen:S

Majah ik ben middeleeuws:o :vaag:

Ik hoop dat dr een paar gevangenisbewaarders zich eens goed de tijd nemen om hem iedere dag flink af te zeiken :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nederland kan de doodstraf niet eens invoeren, ook al iedereen daar voor zijn.

Dus het heeft niet eens zin om er over na te denken en met wel/niet argumenten te komen ;)
Waarschuw beheerder
:( tjah vind jij dan ook niet dat dat het beste zou zijn?
en wel ff eerlijk zijn he niet weer gaan praten zoals de rest dat wil :S (teminste dat idee heb ik soms:S )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 26 juli 2005 om 18:41:
ik hoop t maar
die kutgasten kunnen zich goed voordoen namelijk,..maar in werkelijkheid zijn ze wel anders
Maar ik snap niet he,..als ze iemand levenslang geven,..waarom dan niet de doodstraf invoeren?
Ik bedoel weet je hoe luxe de nederlandse gevangenis is?
En ze worden goed verzorgd enzo,..dan kan je ze beter meteen afmaken als ze toch nooit meer vrij komen

Majah ik ben middeleeuws

Ik hoop dat dr een paar gevangenisbewaarders zich eens goed de tijd nemen om hem iedere dag flink af te zeiken laatste aanpassing 26 juli 2005 18:43

laat ze in hun eigenland in het gevang gezet worden
als een nederlander ergens iets doet komen ze ook veel hier in het gevang dus waarom niet andersom
en daar is het niet zo luxe
Waarschuw beheerder
de doodstraf???

Dat is nou net wat hij wil!!!

Dus absoluut geen gehoor aangeven al zou het wel kunnen..logisch toch.
Waarschuw beheerder
tjah idd
majah dit is een eindeloze discussie:S
de regering zal voor te beginnen de wet moeten veranderen:S
majah dan moet je weer rekening houden met EU denk ik he,..en nog zo veel meer dingen die ik niet eens WIL weten denk ik.

Majah dat zou eens goed zijn,..
bijv. als iemand verdacht wordt van terrorisme (ook in het begin) dan vervalt het recht op privacy en voor mijn part vervalt dan iedere burgerrecht:S

Ik bedoel we kunnen niets beginnen op deze manier,..de wet houdt gvd alles tegen.
Nee als ik dit doe,..dan heb je weer die regel,..en als ik dat doe,..heb je weer een andere regel die het tegenhoudt.
ja pff lekker dan:S
Waarschuw beheerder
de doodstraf is niet wat hij wil.
Hij wilde dood nadat hij Theo vermoord had,..toen had hij het liefst een kogel gevecht gezien met de politie (wat er ook wel een beetje geweest is),..dan was ie in het paradijs gekomen.
Maar niet door de doodstraf hoor

Waarschuw beheerder
donateur
In het europees handvest staat vermeld dat de doodstraf niet ingevoerd mag worden vanwege het recht op leven.

Dus ook al zou nederland willen, het is niet mogelijk.

En wat hij wilt boeit niet, hij heeft straf gekregen en zal die moeten uitzitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 26 juli 2005 om 18:52:
de doodstraf is niet wat hij wil.
Hij wilde dood nadat hij Theo vermoord had,..toen had hij het liefst een kogel gevecht gezien met de politie (wat er ook wel een beetje geweest is),..dan was ie in het paradijs gekomen.
Maar niet door de doodstraf hoor

volgen mij maakt dat geen vershil
ook als hij door de doodstraf zou sterven vind hij zich een martelaar
en volgens hun kom je dan in het paradijs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op dinsdag 26 juli 2005 om 18:55:
volgen mij maakt dat geen vershil
ook als hij door de doodstraf zou sterven vind hij zich een martelaar
en volgens hun kom je dan in het paradijs

pcies..

Het gaat erom dat hij dood wilt!
Na zijn daad zal hij hoe dan ook martelaar zijn.
Dus doodgaan dm van een straf danwel door de politie toendertijd zal vrij weinig uitmaken ;)
Waarschuw beheerder
ze moeten m elke dag in een varkensstal laten werken! levenslang is nog te mild voor deze middeleeuwse barbaar!

Waarschuw beheerder
donateur
okee... iedereen handjes op die ZEKER wist dat Mohammed B. binnen 10 à 15 jaar wel weer vrij zou zijn!

niemand?

raar, er waren eerst toch zo veel :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ezechiël op woensdag 20 juli 2005 om 09:24:
Ik vraag me af of de doodstraf wel zal helpen. Al die extreme gasten zijn gewoon bereid om te sterven voor hun geloof, what the f*ck!

dan wordt ie nog geeerd als martelaar door die gasten!

Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 26 juli 2005 om 21:49:
levenslang is nog te mild

en wij maar betalen met onze belastingcentjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op dinsdag 26 juli 2005 om 18:56:
Het gaat erom dat hij dood wilt!
Na zijn daad zal hij hoe dan ook martelaar zijn.
Dus doodgaan dm van een straf danwel door de politie toendertijd zal vrij weinig uitmaken

dat bedoel ik ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimby op dinsdag 26 juli 2005 om 22:38:
en wij maar betalen met onze belastingcentjes!

Wat wou je dan doen? vrijlaten? :/

eerst stond iedereen te klagen dat hij na een paar jaar wel weer op straat zou staan en nu is t weer een probleem dat hij levenslang wordt opgesloten?

t is ook nooit goed in Nederland :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ow wat zal hij trots zijn als die weet dat ie hierze eigen topic heeft :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 22:45:
Wat wou je dan doen? vrijlaten?

Dat is het hem nou juist. Wat moet je dan doen? Terug sturen waar ie vandaan kwam?? Weet ik het. Het is zo wat je zegt, het is ook nooit goed in Nederland. Maar het is wel zo, wij betalen er voor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 22:45:
Wat wou je dan doen? vrijlaten? :/

doodschieten :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op dinsdag 26 juli 2005 om 22:45:
ow wat zal hij trots zijn als die weet dat ie hierze eigen topic heeft

Niet alleen dat, ook dat die gast zoveel media aandacht krijgt. Wat dacht je daarvan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimby op dinsdag 26 juli 2005 om 22:45:
Maar het is wel zo, wij betalen er voor.

En terecht. Wij willen geen misdadigers in onze gemeenschap, dus die sluiten we op. En ja, dat kost geld, niks aan te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 22:53:
En terecht. Wij willen geen misdadigers in onze gemeenschap, dus die sluiten we op. En ja, dat kost geld, niks aan te doen.

Ja terecht ja, maar geef ze dan iig niet alle privileges die ze nu hebben. boeten moeten ze niet relaxen.
Waarschuw beheerder
Als ik die naam alleen al zie of hoor moet ik bijna kotsen*kots*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimby op dinsdag 26 juli 2005 om 22:54:
maar geef ze dan iig niet alle privileges die ze nu hebben

het zit er dik in dat hij eenzame opsluiting krijgt, dus dat valt wel mee

die "luxe" in onze gevangenissen waar hier zo vaak over geklaagd wordt, heeft overigens een hele goede reden... gevangenen die zich vervelen zijn een stuk gevaarlijker, wat betekent dat er meer bewakingsfaciliteiten nodig zijn en dat kost een hele hoop extra (jawel!) belastinggeld

t gaat hier dus gewoon om een kostenplaatje... ik denk dat weinig Nederlanders er MEER belastinggeld voor over hebben om onze gevangenen een soberder leven te laten leiden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 23:24:
het zit er dik in dat hij eenzame opsluiting krijgt, dus dat valt wel mee

dat hoop ik dan maar met levenslange algehele beperkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Wat wou je dan doen? vrijlaten?

kost ons als burger 75 euro per dag. ( normale behadelling)

wat hij dus niet krijgt, dus ga er maar vanuit dat hij 150 euro per dag gaat kosten.

van mij had de doodstraf hier mogen worden ingevoerd.

of ben ik dan weer te extreem?

100% dader zonder misverstanden, wiebere.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah, je betaald voor je veiligheid he.
De zon gaat voor niets op, de rest kost geld.

En tis typisch hollands dat wanneer je niets meer te klagen hebt, je gaat zeuren over geld.

Waarschuw beheerder
donateur
zijn de kosten lager iedergeval, veel lager
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
okee... iedereen handjes op die ZEKER wist dat Mohammed B. binnen 10 à 15 jaar wel weer vrij zou zijn!

niemand?

raar, er waren eerst toch zo veel

nu is het vers, over 10 jaar is het oud en verjaard, dispesatie zou kunnen, goed gedrag...

zeg nooit nooit.

nederland kennende zou hij heus wel eens eerder vrij kunnen komen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 23:44:
zijn de kosten lager iedergeval, veel lager

integendeel, de kosten van een doodstrafprocedure met alles erop en eraan zijn HOGER

bovendien is dat wat hij wil, dus dat doen we lekker niet :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 23:48:
dispesatie zou kunnen, goed gedrag...

Nee, dat kan in dit geval dus NIET. Sorry.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 23:44:
zijn de kosten lager iedergeval, veel lagerlaatste aanpassing 26 juli 2005 23:44

tja wat wil je anders. die gast is zo nuts die komt echt niet meer vrij

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dat kan in dit geval dus NIET. Sorry.

kan je nooit zeker van zijn, je weet niet hoe er over 10 jaar gedacht wordt, of wie er aan de macht is.

of komt.

:)

zeg nooit nooit.

ook bv de ontvoerder van heineken, groot drama toen...

kwam pas vrij en iedereen was het vergeten op 1 journalist na en die kon een foto schieten van hem op schiphol.

dus dingen verjaren.

hou daar rekening mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 00:04:
ook bv de ontvoerder van heineken, groot drama toen...

kwam pas vrij en iedereen was het vergeten op 1 journalist na en die kon een foto schieten van hem op schiphol.

dat vind ik wat anders dan iemand als een beest afslachten!

Waarschuw beheerder
donateur
hoor je nog wel eens wat van volkert van der graaf?

precies...

is nu al bijna "verjaard" zowel in media als krant

leeft i nog? of zit die met een pak geld in het buitenland?

ook zo iets.

over 5 a 10 jaar zijn ze hem ook helemaal vergeten.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, gelukkig vergeten we dat soort figuren, hoe meer aandacht ze krijgen, hoe meer macht ze hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, gelukkig vergeten we dat soort figuren, hoe meer aandacht ze krijgen, hoe meer macht ze hebben

hoop dat er toch mensen zijn die het niet vergeten .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=99 height=127 cacheid=00098cee001b46cc53991ad21a00e14ea6]http://www.masselman.nl/ani-pas.gif[/img]

we zijn en blijven ten slotte allemaal mensen he O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 00:20:
hoop dat er toch mensen zijn die het niet vergeten en "wraak" nemen.

was dat een oproep tot moord? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kwas je al te snel af :)

Waarschuw beheerder
donateur
je mag best weten, ik hoop als die volkert van der graaf vrij komt dat hij inderdaad per ongelijk onder een auto komt ofzow.

zeg ik het netjes :)

Waarschuw beheerder
donateur

en nee als het een oproep was had ik hem anders gesteld :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mohammed B. blijft maar grinniken
Door Peter Groenendijk

Zelfs de mededeling dat hij de rest van zijn leven achter tralies zit, deert Mohammed B. niet.

Als rechter U. Bentinck in Amsterdam het verwachte vonnis uitspreekt, geeft Mohammed een goedkeurend knikje. Meer niet.

Een half uur ervoor is B. de zwaarbeveiligde rechtbank in Amsterdam-Osdorp binnengesloft. Gehuld in een lang grijs gewaad, waaronder nog net een paar sportschoenen te zien is, en met een Palestina-sjaal om zijn hoofd.

Hij kijkt bijna vrolijk als hij de rechtszaal betreedt. De nabestaanden van Theo van Gogh, onder wie diens zoon Lieuwe (14), keurt hij geen blik waardig. Wel kijkt hij met een glimlach naar de batterij journalisten die hem van achter een glazen wand gadeslaat.

Na een slap handje aan zijn advocaat moet hij luisteren naar de rechter, voor wie hij net als de vorige keer weigert op te staan. Hij hoort hoe de rechter de moord op Van Gogh een terroristische aanslag noemt. Bentinck: ,,Theo van Gogh was in de ogen van B. een vijand van de islam, die moest sterven.''

Mohammed hangt onderuit op z'n stoel, kijkt verveeld naar de heren en dames in toga's. Alleen als de verstandelijke vermogens van B. ter sprake komen, schiet de hoofdrolspeler even in de lach. Hij toont totale minachting voor de rechtbank, ook al bepaalt die het verloop van zijn verdere leven.

Na 25 minuten mag B. weer inrukken. Nog een handje aan zijn advocaat, dan is zijn laatste publieke optreden voorbij. De familie Van Gogh sjokt hij opnieuw achteloos voorbij.

Plotseling spreekt Lieuwe van Gogh de moordenaar van zijn vader vol cynisme aan: ,,Ik stuur je wel een kaartje.'' B. draait zijn hoofd even naar de jongen, en loopt dan verder. De grijns is er nog steeds.
Waarschuw beheerder
Een kaartje of een bombrief hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geen twijfel over levenslang
Van een onzer verslaggevers

De Amsterdamse rechtbank toonde gisteren geen enkele twijfel bij het opleggen van een levenslange celstraf tegen Mohammed B. Het bewijs tegen B. is overweldigend, en het gevaar voor herhaling lijkt groot.

,,Ook in zijn laatste woord heeft B. te kennen gegeven dat hij niet van plan is zijn manier van denken in heroverweging te nemen'', zei rechter Bentinck. ,,Integendeel. Hij heeft zelfs gezworen dat hij, als hij weer vrijkomt, precies hetzelfde zal doen.''

Terugkeer in de samenleving zou een 'onaanvaardbaar risico' met zich meebrengen, aldus Bentinck. ,,De samenleving moet maximaal tegen de verdachte worden beschermd. In deze zaak is daarom maar één straf geboden: een levenslange gevangenisstraf.''

Opvallend was dat Mohammed B. gisteren niet werd bijgestaan door zijn eigen advocaat, P. Plasman. Plasman liet zich vervangen door een kantoorgenoot. Bij de vorige zitting mocht Plasman van B. geen pleidooi houden. Collega's van de advocaat noemden de positie van Plasman 'bijzonder ondankbaar', maar de raadsman zelf liet zich er tot nu toe niet over uit. Hij was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.

De uitspraak werd bijgewoond door meer dan honderd belangstellenden. Onder hen waren opvallend veel buitenlandse journalisten. Ook familieleden en vrienden van Theo van Gogh waren aanwezig, onder wie de ouders en zoon van de vermoorde cineast.

Namens de familie toonde producent en vriend Gijs van de Westelaken zich enigszins opgelucht na het vonnis. Hij vond het jammer dat B. het kiesrecht niet was ontnomen, zoals justitie eerder had geëist. De moeder van Theo van Gogh liet gistermiddag in de Haagsche Courant weten dat de familie op levenslang had gehoopt. ,,Een heel logische straf: Mohammed B. heeft immers gezegd dat hij zo weer zou beginnen met moorden. Zo iemand kun je überhaupt al niet vrijlaten. Hij zei zelfs dat hij zijn eigen vader en zijn broer zou vermoorden, als het voor Allah beter was.''

Justitie meldde gisteren dat Mohammed B. inmiddels in een speciale afdeling in de gevangenis zit, gescheiden van andere gedetineerden. Zo moet worden voorkomen dat hij medegevangenen probeert te 'bekeren'. Volgens het ministerie van Justitie zijn de maatregelen nodig om de orde en veiligheid in het huis van bewaring te waarborgen. Het CDA in de Tweede Kamer vindt dat deze situatie niet de rest van B's leven mag voortduren.

Het bedreigde Kamerlid Geert Wilders is 'blij dat deze gevaarlijke gek zolang hij leeft achter de tralies zit.' Hij vindt het onbegrijplijk dat B. zijn kiesrecht houdt. Ook Kamerlid Van Heemst (PvdA) vraagt zich af waarom de rechtbank het risico wil lopen dat B. zich op een 'kwaaie dag' bedenkt en zich kandidaat stelt voor de Tweede Kamer. ,,Er zullen dan maar eens 60.000 gekken zijn die op hem stemmen'', zei het Kamerlid. Van Heemst benadrukte dat B. zijn echte straf nog moet krijgen. Op het moment dat hij doodgaat. ,,Dan zal hij ontdekken dat de God waarin hij gelooft, niet bestaat. Er bestaat namelijk geen God die opdracht geeft anderen te vermoorden.''

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 juli 2005 om 03:11:
Terugkeer in de samenleving zou een 'onaanvaardbaar risico' met zich meebrengen, aldus Bentinck. ,,De samenleving moet maximaal tegen de verdachte worden beschermd. In deze zaak is daarom maar één straf geboden: een levenslange gevangenisstraf.''

Nog steeds van mening dat hij over 10 jaar vrij komt, Marc? ;)

Waarschuw beheerder
donateur

tegen die tijd leeft Bentink niet meer... of is er niet meer werkzaam....

kan jij in de toekomst kijken?

wie weet komt de islam wel aan de macht hier, weet jij veel.

komt hij vrij.

en waar heb ik gezegd dat hij over 10 jaar vrijkomt?

pas dat nog eens terug dan.

kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb namelijk.

alles is mogelijk, ik sluit niks uit.

ook al krijgt hij nu levenslang.

wel eens van een generaal pardon gehoord? of met een bepaalde dag in nl dat de koningin een aantal mensen "vrij" mag laten...

jij kan niet in de toekomst kijken darky, alles is mogelijk en helemaal als je die groei bekijkt van allochtonen vanaf 2015 en daarna.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
PSSSST...

laat je mening maar niet horen misschien speuren potentiële terroristen momenteel het internet af opzoek naar slachtoffers.
Met als reden; belediging van de islam en allah :\

Waarschuw beheerder
donateur
nu is het vers, over 10 jaar is het oud en verjaard, dispesatie zou kunnen, goed gedrag...

zeg nooit nooit.

nederland kennende zou hij heus wel eens eerder vrij kunnen komen.

"KUNNEN"

er is een verschil met vrij komen en vrij kunnen komen darky.

Waarschuw beheerder
PSSSST...

laat je mening maar niet horen misschien speuren potentiële terroristen momenteel het internet af opzoek naar slachtoffers.
Met als reden; belediging van de islam en allah :\

Misschien krijg je een ongeluk misschien ook niet..

maar ga niet me mond houden voor niemand :S

Waarschuw beheerder
misschien stoppen ze morgen wel een bom in je tas onderweg naar de trein

Waarschuw beheerder
Terroristen:

Het is een soort van "Wie is de mol?"

Waarschuw beheerder
donateur
maar ga niet me mond houden voor niemand

:respect:

ik ook niet (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 03:57:
Het is een soort van "Wie is de mol?"

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
de mol is wakker nu :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 03:49:

voorlopig schijnen ze meer geïnteresseerd te zijn in het op grote forums aanmoedigen van mensen om de wederzijdse haat en wantrouwen zo levend mogelijk te houden

maar daar doen wij natuurlijk niet aan mee ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 04:01:
de mol is wakker nu

vast wel die slaapt nooit

Waarschuw beheerder
donateur
tenslotte, hoe moet een mol weten dat het nacht is? :P

Waarschuw beheerder
donateur
kan je beter het forum sluiten, een forum is voor meningen.

en die heb je te respecteren.

of die nou wantrouwend zijn of niet.

anders kan je beter een "alles positief" forum maken en als er ook maar iemand niet positief is over het onderwerp strafpunten geven of verbannen :)

hiep hoi pipelooi

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie is de mol, zeg op!!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
voorlopig schijnen ze meer geïnteresseerd te zijn in het op grote forums aanmoedigen van mensen om de wederzijdse haat en wantrouwen zo levend mogelijk te houden

wees maar niet bang, dat doet de media al

Waarschuw beheerder
donateur
en de wantrouwende personen zelf natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is de mol, zeg op!!!

[img width=416 height=211]http://www.wieisdemol.nl/7njdu88dnmk77/Images/124_84762.jpg[/img]

www.wieisdemol.nl

SERIE:

Tien kandidaten voeren tal van opdrachten uit. Slaagt de opdracht, dan verdient de groep steeds geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet?

De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. De winnaar is degene die op het eind van de rit weet wie de Mol is. De tien bekende Nederlanders gaan, net als de kandidaten in de vorige seizoenen, fanatiek op zoek naar de Mol.

De kat uit de boom kijken is er deze keer niet bij, want dit jaar belooft vanaf de eerste minuut een spel te worden waarin fanatisme en eerzucht sleutelwoorden zijn. Niet in de laatste plaats omdat de deelnemers elkaar onderling al een beetje kennen en ook omdat de kijkers bepaalde verwachtingen hebben bij de verschillende bekende kandidaten. Of die verwachtingen uitkomen is maar de vraag, want is een radio-dj 24 uur per dag zo snedig? En is een cabaretier altijd grappig? En wat als een acteur geen tekst meer heeft? 'Wie is ... de Mol?' laat deze mensen van een andere kant zien. De Mol legt alle scherpe kantjes genadeloos bloot.

De opdrachten zijn net als in voorgaande jaren spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de Mol blijft aldoor voelbaar.

Iedere twee dagen worden de deelnemers getest op hun kennis van de Mol. Voor degene die het minst goed scoort, valt het doek: hij of zij moet direct naar huis. Zo wordt de groep elke aflevering kleiner, tot er drie mensen overblijven: de verliezer, de winnaar en de Mol.

De kijker is getuige van overwinningen, teleurstellingen, spelplezier, uitbarstingen, spanningen, ontluikende vriendschappen maar ook conflicten. Niet kijken betekent de volgende dag ook niet meepraten over de grote vraag: ... Wie is...de Mol?

:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds van mening dat hij over 10 jaar vrij komt, Marc?

kheb je antwoord gegeven maar nog geen redelijk antwoord terug gehad O:)
Waarschuw beheerder
talpa de mol

Waarschuw beheerder
donateur
je had ook albert

maar die is mol

:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 04:30:
kheb je antwoord gegeven maar nog geen redelijk antwoord terug gehad

ik had 82 contactjes te verwerken

t was nogal druk vannacht :(

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)
Waarschuw beheerder
Dat veel moslims het niet erg vinden dat Theo dood is wist ik ook allang al.

IK heb uit geen mond gehoord die het erg vond. :(

Waarschuw beheerder
''Hij deed iets wat elke ware moslim had moeten doen: zijn religie verdedigen tegen beledigingen

Sick fuck'.
en wij moeten maar alles slikken,wat hun (sommige) doen stelen moorden,groepverkrachtingen,ga zo maar door.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Syriër Tamer, die sinds 1999 in Amsterdam woont, dat hij liever had gezien dat Mohammed B. was vrijgelaten. ''Hij deed iets wat elke ware moslim had moeten doen: zijn religie verdedigen tegen beledigingen. Als ik de kans had gekregen, had ik hem zelf ook gedood.'' Hij vond het belachelijk dat men in Nederland treurde om de dood van een provocateur, terwijl er in Irak en Palestina, dagelijks mensen omkomen.

De 24-jarige Turk Nusret Aydin vond dat Mohammed B. voor een deel ''het gelijk aan zijn kant had'. Met zijn uitlatingen lokte Theo van Gogh de moord zelf uit, zo vond de pizzabakker: ''Oké, Mohammed vermoordde een mens, daarvoor moet hij bestraft worden, maar levenslang is wel erg lang.''

:[ dit soort mensen moeten dus gewoon terug naar hun eigen land!!! bombardeer daar maar lekker de boel en laat ons met rust! zieke mensen!!! kan me hier zo kwaad om maken! :[

Waarschuw beheerder
donateur
Syriër Tamer, die sinds 1999 in Amsterdam woont, dat hij liever had gezien dat Mohammed B. was vrijgelaten. ''Hij deed iets wat elke ware moslim had moeten doen: zijn religie verdedigen tegen beledigingen. Als ik de kans had gekregen, had ik hem zelf ook gedood.'' Hij vond het belachelijk dat men in Nederland treurde om de dood van een provocateur, terwijl er in Irak en Palestina, dagelijks mensen omkomen.

Raar dat elke moslim zo verbonden is met Irak en Palestine terwijl moslims daar dagelijks hun eigen volk ombrengen.
Gelukkig zijn wij Nederlanders veel nuchterder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op donderdag 28 juli 2005 om 09:47:
IK heb uit geen mond gehoord die het erg vond.

Ik vind het ook niet erg dat ze overal uitgekotst worden daarentegen :D

Waarschuw beheerder
Van mij mag z'n kop er wel worden afgehakt :[
Waarschuw beheerder
donateur
Complete verklaring Mohammed B. 9-08-05

De zaak Mohammed B. is gesloten. Vandaag was de laatste dag dat B. nog beroep kon aantekenen tegen zijn levenslange gevangenisstraf. Hij deed dat niet en dus verdwijnt de moordenaar van Theo van Gogh voorgoed achter de tralies.

Toch is er nog iets te onthullen van zijn zaak. Want het laatste woord dat hij sprak tijdens de rechtszitting, is op verzoek van de rechtbank nooit helemaal uitgezonden. Nu zijn veroordeling definitief is, willen we zijn verhaal alsnog laten horen.

Bron: NOS Journaal

http://www.nos.nl/nosjournaal/dossiers/terreurinnederland/verklaringbhoofdverhaal.html

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zou Mohammed vandaag gedaan hebben??

GEEN REET :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 09:51:
Sick fuck'.
en wij moeten maar alles slikken,wat hun (sommige) doen stelen moorden,groepverkrachtingen,ga zo maar door.laatste aanpassing 28 juli 2005 09:52

Inderdaad, echt een sellecte groep kwelgeesten hoor :-S bij wie de verlichting aan voorbij is gegaan, de industriele revolutie aan voorbij is gegaan, de emancipatie van de vrouw aan is voorbij gegaan; kortom alles is aan ze voorbij gegaan wat het Westen heeft gemaakt tot de rijke beschaving die zij nu is.

En dat vinden ze uiteraard ‘niet eerlijk’. En dus dient de walgelijke imperialistische kapitalist uit het Westen daarvoor gestraft te worden, tenzij hij/zij zich ook bekeert tot middeleeuwse barbaarse gebruiken. De socialisten en anti-globalisten krijgen het al helemaal warm als ze er alleen al aan denken. Utopia!!!

:-/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alsof de Islamitische landen geen rijke beschaving hebben, je moet niet vergeten dat in het Westen rijkdom vooral uit materialistisch oogpunt gezien wordt en in andere delen van de wereld wordt ook het cultureel erfdom als een rijkdom gezien en het wordt dus niet op prijs gesteld als enkele arroganten denken te kunnen zeggen wat wel en niet mag, laat ze gewoon met rust