Partyflock

Forumonderwerp · 771810
Betreft: evenement: Armin Only, zaterdag 12 november 2005 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Armin Solo on 12th of November 2005
Posted: 4- of -0 at 27: 0, 2005 (GMT +1)

TRANCE.NU -- Armin van Buuren and Dutch party organizer UDC will present a special event on 12th of November, with Armin van Buuren in a solo performance with big dance artists supporting Armin. Not much is known yet, both location and event style. Probably it will be in combination with his new artist album. Armin is planning a worldtour with this concept in 2006.

Written by: Afterhourpower

(Trance.nu or it's affiliates cannot guarantee that this note is 100% correct.)

Klinkt goed, of niet?

Bron: www.trance.nu
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
als er een het verdient is het armin wel (y)

Waarschuw beheerder
Klinkt goed (Y) af en toe een goed trance feest meepikken doe ik eigenlijk te weinig..
Trance.nu or it's affiliates cannot guarantee that this note is 100% correct.)

Is alleen niet helemaal zeker zie ik nu..

Hoop ,ondanks dat het niet de meest sfeervolle hal is, toch dat het in de HMH is met dat geluid. Maar eerst dan maar ff afwachten of het door zal gaan..
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Denk eerder dat het in Ahoy zal plaatsvinden..herbergt toch meer mensen..

Maar als het doorgaat ben ik er misschien een keertje bij..:)
Waarschuw beheerder
hier moet je gewoon bij zijn wat armin afgelopen zaterdag weer liet zien was trance vanaf de bovenste plank. 3000 man helemaal los en dat 3 uur lang

Waarschuw beheerder
Als UDC het organiseert zal het idd niet in de HMH zijn...Denk dat je dan gelijk hebt met Ahoy, toch wel jammer..Ben niet zo'n ahoy fan. Te vaak vechtpartijen en zo. Persoonlijk vind de grootte van HMH ook nog eens beter. Dat gaat wel uitverkocht dan(belangrijk voor de organisatie)..Ferry Corsten was in de HMH toen ook niet uitverkocht, dus ik vraag me dan af of ze het in zo'n grote hal als de ahoy moeten doen...Alhoewel als Armin zoiets doet, komen er denk ik wel relatief veel mensen uit het buitenland op af..
Artiest PRAIA
Waarschuw beheerder
hier ga ik bij zijn! weet ik nu al:D
Waarschuw beheerder
Armin in Concert klinkt geweldig...de combi met UDC vind ik wat minder. Dan zal het idd wel de Ahoy worden en dan trek je toch een bepaald publiek aan. :(

Sowieso vind ik de feesten van UDC productioneel gezien niet altijd even fantastisch (DV uitgezonderd).

Maar goed, we wachten het gewoon even af. :)

Waarschuw beheerder
Afgelopen za in Leiden was weer een absolute topset die Armin heeft neergezet!! Vrijwel foutloos gedraaid. Ook gehoord dat t waarschijnlijk in Ahoy gaat plaatsvinden.
Waarschuw beheerder
Het is absoluut geen gerucht in de ASOT 189 of 190 zegt armin duidelijk dat er in november iets bijzonders zit aan te komen lijk me dus logisch dat armin dit ermee bedoeld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 2 mei 2005 om 18:30:
Sowieso vind ik de feesten van UDC productioneel gezien niet altijd even fantastisch

De eerste editie van Carl Cox en friends moet ook geweldig geweest zijn en was geloof ik ook in Ahoy dus laten we nu maar hopen dat Armin Solo ook zo word.

Armin trekt wel veel buitenlands publiek komt de sfeer meestal wel ten goede. Armin zet toch een topset neer dus er zal totaal geen reden zijn om te vechten, overigens is nooit een reden om te vechten tijdens een feest

Waarschuw beheerder
Dat lijkt me dan ook..Zal denk ik pas zo halverwege augustus meer bekend over worden..Is nu nog zo ver weg!
Maar in dit soort feesten kan ik alleen nu al zin krijgen :yes: :/
Beetje kansloos aangezien het nu pas mei is. maar goed..
Gelukkig eerst nog een aantal goeie zomerfestival:)

Carl Cox de eerste editie was ook geweldig..Ik vind trouwens Carl Cox ook absoluut geen reden om te vechten;)
Ook een wereld DJ...
Maar er kwamen gewoon wat aso's op af, die daar totaal niet voor de muziek kwamen...En ben een beetje bang dat Armin daar niet veel aan zal veranderen, hoe goed hij ook is.
Dus daarom toch liever een andere locatie, maar ik heb daar helaas niks over te zeggen
Waarschuw beheerder
had zoiets ook al gelezen op de UDC site....
wel jammer dat UDC het organiseert...vind ze kwalitatief toch echt stukken minder dan ID&T....en ik zie dat 12 november ook I Love Techno is dus ik wacht de officiele berichten nog even af.

Waarschuw beheerder
Zag idd ook al dat dan I love Techno is..Maar ga dan hoe dan ook voor Armin, genoeg goeie techno feestjes in NL rond die tijd (awakenings)...En op een of andere manier is het met Armin toch altijd feest, heeft op een of andere manier toch iets magisch die man achter de draaitafels..
Ben het overigens wel met je eens dat UDC kwalitief minder is is dan ID&T..Maar ff afwachten idd nog op de officiele berichten.
Waarschuw beheerder
:D ILT is niet eens een optie, vind er niks meer aan daar.

Sowieso heb je rond die tijd ook weer awake in de Gas en vorig jaar was november ook al technomaand, dus denk dat je wat dat betreft sowieso genoeg te doen hebt.

Armin in Concert...pfff daar laat ik alles voor schieten hoor! (l)

Waarschuw beheerder
idd zit daarbij waarschijnlijk ook nog wel een teqnology aan te komen van q-dance in Nov. En er zijn al zo weinig goeie trance feesten in NL meer, dus dat wordt zeker weten wegspacen met Armin in nov.
Waarschuw beheerder
Mocht dit er van komen, dan ben ik zeker van de partij.
Waarschuw beheerder
Stond ook al in stuk over in de nieuwe ID&T Magazine!!!
Waarschuw beheerder
zou zeer goed zijn een dag voor mijn verjaardag
beter wordt het wat
Waarschuw beheerder
donateur
Zou mooi zijn... Ik ben er dan wel bij..
Waarschuw beheerder
zou wel heel goed zijn ja!!

alleen hoop dat ze niet een TE grote locatie uitkiezen. Heineken Music Hall zou perfect zijn :D

line up + time table zou ik dit wel leuk vinden

21.00 / 22.30 Perry O' Neil
22.30 / 00.00 Gabriel & Dresden
00.00 / 02.00 Markuz Schulz
02.00 / 07.00 Armin Van Buuren

:D
Waarschuw beheerder
Mijn timetable

2100-2400 perry O'Neil
2400-0700 Armin van Buuren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op maandag 16 mei 2005 om 17:31:
zou wel heel goed zijn ja!!

alleen hoop dat ze niet een TE grote locatie uitkiezen. Heineken Music Hall zou perfect zijn

deze timetable is idd zeer goed. En dan in de de postbank box de dj's van armada records
Waarschuw beheerder
Het is zo goed als zeker dat het Ahoy R'dam wordt. Zat er natuurlijk dik in aangezien UDC dit feestje organiseert. Liever HMH gehad eerlijk gezegd :frusty:

Verder zou ik het heel relaxed vinden als Mischa Daniels ook zou komen (met de natuurlijk de bovengenoemde dj's)
Waarschuw beheerder
UDC doet idd weinig met de HMH :(

en meer met Ahoy of Brabanthallen helaas
Waarschuw beheerder
Ja locatie is minder ... had de ArenA beter gevonden maar is ook een uitdaging voor UDC om er een NOG VETTERE show van te maken dan Tiesto in Concert of Sensation .....

Las net op www.ahoy.nl dat op 12 nov staat
- Holiday on Ice "Diamonds"
- Huis & Appartement 2005

Dus denk niet dat t in Ahoy is.
Op www.amsterdamarena.nl gaat het nog niet zover tot 12 nov.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das goed nieuws, dan word het waarschijnlijk toch hmh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en brabanthallen dan???

ik hoop het niet maar zou ook nog kunnen natuurlijk want daar is toch ook altijd Impulz Indoor??
Waarschuw beheerder
Plus dat UDC in september ook al iets gaat doen in de Brabanthallen....Strike One...
kweet verder niet hoevaak ze dar terecht kunnen per jaar.

Waarschuw beheerder
Heineken Music Hall zou wel beter zijn!!
Op 12 nov. staat er ook nog niks in de HMH, dus zou nog kunnen...De arena is wel erg groot, verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Hoop ook gewoon op de HMH. Niet zo heel groot en goed geluid (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 18:51:
Heineken Music Hall zou wel beter zijn!!

Helemaal mee eens..! Perfecte locatie.. Maar ahoy ook nie gek :D

Hopelijk ga ik hier bij zijn.. :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Top locatie, Top Dj!

Dat wordt een van de betere feestjes :)
Waarschuw beheerder
als t in de HMH is ben ik erbij...niet te groot en dan komen alleen de echte liefhebbers erop af....maar kdenk dat UDC ook niks kan met de HMH....
Waarschuw beheerder
misschien wordt het wel de kuip :D

Waarschuw beheerder
Vind t erg goed idee Armin solo :D
Denk alleen dat je zo'n eerste keer beter kleiner kan beginnen, zoals in HMH dus idd...zou jammer zijn als de zaal maar halfvol is...en als t aanslaat kan je t daarna altijd nog grootser aanpakken
Maar lijkt mij een leuk feestje :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 21:43:
Denk alleen dat je zo'n eerste keer beter kleiner kan beginnen, zoals in HMH dus idd...

Denk dat een grote ruimte geen probleem is heeft Tiesto bewezen. Wedden dat als Armin in de Arena komt binnen paar uur 40000 kaarten zijn verkocht ? Bij TE was de mainstage niet voor nix afgeladen tijdens zijn set.
Dat Luna t niet redde is denk ik omdat hardstyle minder populair is gezien de dat hardstylefeesten niet gauw uitverkocht raken ....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Save Planet Exit op donderdag 26 mei 2005 om 22:54:
Denk dat een grote ruimte geen probleem is heeft Tiesto bewezen. Wedden dat als Armin in de Arena komt binnen paar uur 40000 kaarten zijn verkocht ? Bij TE was de mainstage niet voor nix afgeladen tijdens zijn set.

Dikke Onzin Armin zal nooit van z'n levens dage een hele arena kunnen uitverkopen, En zeker als hij in Nederland niet populairder wordt dan dat hij nu is, In Engeland zou het maybe wel lukken maar niet in Nederland.

Het voordeeel van de hmh is dat er maar 5000 man in gaat, dus alleen maar echte armin fans, in de arena zal je dagjestoeristen krijgen want de sfeer dus verlaagd.

En het nadeel van de Arena is dat het zo ontzettend groot is dus minder sfeer, hmh is kleiner veel meer sfeer kan armin een betere set neerzetten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
HMH zou gewoon perfect zijn maar we wachten af...

Waarschuw beheerder
donateur
DAMN! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Het schijnt echt door te gaan, ergens in november in de ahoy!
Waarschuw beheerder
Als er echt een Armin in Concert komt ben ik daar zeker bij. De HMH zou hiervoor een mooie locatie zijn.

Dutch party organizer UDC

Dit vind ik dan wel weer jammer, ik ben niet zo'n UDC fan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Stiffy op donderdag 26 mei 2005 om 20:38:
misschien wordt het wel de kuip

In november:S, toch maar liever indoor hoor. Zou ook wel wat zijn, in de sneeuw, iedereen in skikleding staan te springen en aan de warme chocomel:D!
Waarschuw beheerder
volgens mij is het al zeker dat het in Ahoy wordt. had ik ergens gelezen op een forum van armin van buuren op zijn website.

had toch echt liever de HMH gehad.

kijk maar naar tiesto. die gaf ook 2 keer een feest in Geldredome en de laatste keer waren daar ook gewoon teveel "dagjesmensen". nu geeft tiesto 3 december een feest in de HMH. en ook niet onder de naar "tiesto in concert" maar onder "4 Seasons"

denk dat met dat feest ook veel beter en echt liefhebbers van tiesto opaf komen. dus dat hadden ze bij Armin eigenlijk ook moeten doen.

maargoed wordt denk ik toch wel een mooi feestje. en zolang die maar de echte "armin nummers" draait en niet te commercieel voor het grote publiek.
Waarschuw beheerder
zoiezo relaxt feestjuh (Y)

k wil hiefr bij zijn...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoBluffy op maandag 4 juli 2005 om 22:40:
nu geeft tiesto 3 december een feest in de HMH. en ook niet onder de naar "tiesto in concert" maar onder "4 Seasons"

Dit klopt niet hoor. Tiesto is host van de 1e avond, daarna zouden dan andere "grootheden" moeten volgen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 5 juli 2005 om 03:17:
Dit klopt niet hoor. Tiesto is host van de 1e avond, daarna zouden dan andere "grootheden" moeten volgen

kom jij ook? weet je ook een keer wat een echte party is:P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet ik al.
Maar, ja, als de datum tegen die tijd schikt en zo, dan wil ik wel aanwezig zijn, alleen hoeft voor mij Ahoy niet zo hor :nee:
Waarschuw beheerder
ow ok ik d8 dat een soort nieuw feest van tiesto zou worden ofzo :)

maargoed als de andere avonden ook andere grootheden komen w8 ik nog even af :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Armin: :respect:
daar wil ik dan wel bij zijn, ongeacht de locatie :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens AvB, wat vond je van sens.w. En dan Armin v Buren in het bijzonder???
Ik heb zijn set nu 2x geluisterd, maar de helft ervan vind ik echt bijna ronduit slecht...pas vanaf ong 30 min tot ong 1:10 was het fijn.
Waarschuw beheerder
check mijn verslag, ben er 100 procent mee eens, geen goede set, armin kan 10 keeer beter, maar kom alsjeblieft op 9 en 10 september naar de ocean diva dan ben je voor altijd overtuigd
Waarschuw beheerder
Nou ik vond Armin geweldig op White ik zit zijn set nu nog een keer te beluisteren net gedownload. Geweldig spektakel vond ik t zaterdag nacht vond hem de beste van alle DJs.

En als 12 nov doorgaat ? Ik ben er zeker bij maar wil dan wel weten wanneer de kaarten in de verkoop gaan want die zullen HEEL SNEL uitverkocht raken ...

Jammer dat t Ahoy wordt en niet de Arena ....
Waarschuw beheerder
arena zal nooit uitverkopen

2005 vind ik persoonlijk een minder goed trance jaar, ik hoor heel weinig nieuwe goede tranceplaten. De nieuwe motercycle is ok, black en Jones- perfect is ook lekker
en Love theme dusk en dat heb ik het wel gehad.

in 2004 had je above-beyond, gabriel&dresden,andy moor en whiteroom en nog veel meer fantastische platen, de sets van 2004 van armin waren fantastische in 2005 gewoon minder omdat er gewoon minder goede trance uitkomt helaas.

We hebben nog een half jaar te gaan het is nog wachten op die ultieme bom.

Ik luister elke week A State of Trance maar dit jaar is het minder dan vorig jaar. wachten maar op armins album want die wordt wel goed, die komt 8 augustus uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoezo 9 en 10 september..?2 x achter elkaar..?
kan niets vinden in agenda partyflock,en heb nieuwsbrief
armada maar daarin ook niets gezien,dus waar heb je
die info weg..?En idd,armin's plekje is op de ocean
diva.Vond t zaterdag op sensation ook erg tegenvallen,ook
het gedeelte van jan vayne,waar je maar weinig van
terugvond en hoorde.Had mooier gekund.

Op naar ocean diva dan maar weer-)
Waarschuw beheerder
armada crew had tegen mij verteld tijdens de afgelopen armadanight dat op 9 en 10 september de realase zou plaats vinden op de ocean diva.

Begin daar nu zelf ook aan te twijfelen omdat 8 augustus het album al uitkomt in de Benelux en dan nog een realase party te gaan houden op 9 en 10 september is ook raar

Maybe is op 9 en 10 september de world wide realase party op de ocean diva
Waarschuw beheerder
wel vreemd dat echt nog 3 keer niks officeel bekend is maar hoop toch echt dat dat vrij rap gaat gebeuren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 5 juli 2005 om 20:25:
maar kom alsjeblieft op 9 en 10 september naar de ocean diva dan ben je voor altijd overtuigd

http://www.d-dance.nl/

Morgen ff konijnenvoer kopen
;)
Waarschuw beheerder
armin staat wel op 12 november in Ahoy te draaien....
staat vast gelegd..
check the @home page onder cultuur..

Waarschuw beheerder
Dj Armin van Buuren in Ahoy'
AMSTERDAM - Dj Armin van Buuren staat op 12 november met een soloconcert in Ahoy' Rotterdam. Dat maakte B. Bout, directeur van organisator United Dance Company (UDC), dinsdag bekend. Als voorproefje voor het optreden draait de dj en producer een zes uur durende set op een eigen podium tijdens Dance Valley, dat in het eerste weekeinde van augustus plaatsvindt.

Van Buuren staat derde op de lijst van beste dj's ter wereld. Hij trad begin deze maand nog op tijdens Sensation White in de Amsterdam ArenA en scoorde een hit met pianist Jan Vayne. Het nummer Serenity van beide artiesten was het themanummer van het dancefeest.

Bout kon nog niet precies zeggen wanneer de kaartverkoop begint, maar verwacht dat dat binnen enkele weken zal zijn.

Tiësto was een twee jaar geleden de eerste Nederlandse dj die een soloconcert gaf in het Gelredome.

Bron: De Telegraaf
Waarschuw beheerder
donateur
kijk eens in de flock agenda ;)
Waarschuw beheerder
Zeker van de partij! Hoorde ik nou ook nog iets over een nieuwe Armadafeestje op Ocean Diva? Ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
waarom 2 avonden achter elkaar op de ocean diva..?

vaag hoor...
Waarschuw beheerder
Bij een pak batterijen van Duracell krijg je kaartje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 27 juli 2005 om 18:56:
Bij een pak batterijen van Duracell krijg je kaartje

2 pakjes he!

;)
Waarschuw beheerder
dan maar een paar pakjes halen he :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Nooit weg, een paar (extra)batterijtjes ;)
Waarschuw beheerder
ja handig voor je euhm..elec. vliegenmepper ;)
Waarschuw beheerder
donateur
bijvoorbeeld
Waarschuw beheerder
Ben bijna overal bij Tiesto geweest, maar wil nu zeker dit meemaken! Heb een paar livesets van Armin & 76, ASOT & Universal Religion 2004 - Live from Ibiza en die zijn al mega! Vertrouw dan ook helemaal op partyflockmember Armin van Buuren..

Count me in on the 12th of November!

Waarschuw beheerder
Beter!!!

Uitspraak van Save Planet Exit op dinsdag 24 mei 2005 om 23:35:
een uitdaging voor UDC om er een NOG VETTERE show van te maken dan Tiesto in Concert .....

Nou sorry hoor maar dat lijkt met niet zo moeilijk...Wat een bagger-feest is dat zeg!!!

Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig!!
Waarschuw beheerder
Helemaal goed. Hier ga ik zeker weten heen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm die batterijen actie is helaas niet voor dit feest maar voor zijn optreden op de ocean diva...
Waarschuw beheerder
donateur
Maarrrr ga er toch wel heen hoor :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 15:01:
een uitdaging voor UDC om er een NOG VETTERE show van te maken dan Tiesto in Concert .....

Nou sorry hoor maar dat lijkt met niet zo moeilijk...Wat een bagger-feest is dat zeg!!!

TIC vondt ik best wel goed hoor, op de zaterdag dan he.
En het jaar ervoor was ook goed.

Maar ben vol verwachting van UDC aangezien het show element bij veel van de UDC feesten vaak op een laag pitje staan.

Waarschuw beheerder
oooooooooh hier heb ik zoooooooooo lang op zitten wachten!!! ik wist dat die dag ooit zal komen! :) en nu is het eindelijk zo ver :bounce:

Artiest Bert Klein
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wat de kaarten gaan kosten.......en of er nog een 'voorprogramma' is.

Waarschuw beheerder
Dit wordt een mooi feest. Ik heb er nu al zin in. Alleen sinds wanneer is Armin techno :S...
Waarschuw beheerder
showelementen udc minder..?Niet op dancevalley 2004 geweest zeker..?

Waarschuw beheerder
ik ga er zeker heen, ik vond armin only ook super dus ik ben zeker bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roberto__online op zaterdag 30 juli 2005 om 14:23:
showelementen udc minder..?Niet op dancevalley 2004 geweest zeker..?

Jawel hoor.
En DV is lijkt volgens mij ook een van de weinige events waar UDC wel een beetje zn best voor doet.
Werkzaam bij E-Fraga
Waarschuw beheerder
Ontzettend present! :respect:

En wat die showelementen betreft, ik denk dat dat wel goed komt! ;)
Waarschuw beheerder
Stikem wist ik dit al meer dan een maand ofzo. De datum staat al vast en de vrije dag is geregeld! Ik heb er echt super veel zin in! Armin in Ahoy....beter kan niet...
Maar eerst voorproefje op de Ocean Diva. De vorige keren is dat ook goed bevallen...

Waarschuw beheerder
Ben er (vast ook) bij :)
Idd, eerst naar de OD voor een fijn feestje! :jaja:
Waarschuw beheerder
in de ID&T Release stond ook een heel stuk over armin en daar hadden zei hij zelf dat je het niet moet vergelijken met een Tiesto In Concert of een Carl Cox & Friends.

het wordt iets compleet anders waar hij en een paar dj's waar hij veel mee omgaat zal gaan draaien :D
Waarschuw beheerder
ben benieuwd wat er dan zo anders gaat worden, luna had ook zn vriendjes uitgenodigd die ook gingen draaien

we wachten maar af :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 14:16:
Dit wordt een mooi feest. Ik heb er nu al zin in. Alleen sinds wanneer is Armin techno ...

ja dat vroeg ik me ook al af.. maar ben zkers van de party
Artiest {SHOWLIST artist 50948, 41327}
Waarschuw beheerder
Gaak cker heen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 14:16:
Dit wordt een mooi feest. Ik heb er nu al zin in. Alleen sinds wanneer is Armin techno ...

dat d8 ik dus ook, maar ze zullen wel meer de techtrance en progressive bedoelen denk ik :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 50636, 66688}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op maandag 16 mei 2005 om 17:31:

(L)

Waarschuw beheerder
Kan aan mij liggen hoor, maar waarom denken mensen dat er meerdere DJ's komen als het om een solo concert gaat? Lijkt mij dat alleen Armin zelf draait.

Waarschuw beheerder
Zo nu en dan zie je dat wel hoor. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, Ahoy, zal toch niet?
maar ik vind het best hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ahoy juist wel om 21:00, heb er 2 Nightmares meegemaakt en begonnen allebei om 21:00 ;-) En ik vind het ook best hoor :-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 14:33:
Kan aan mij liggen hoor, maar waarom denken mensen dat er meerdere DJ's komen als het om een solo concert gaat? Lijkt mij dat alleen Armin zelf draait.

dit heb ik gelezen in ID&T Release

Uitspraak van TechnoBluffy op zondag 31 juli 2005 om 16:12:
het wordt iets compleet anders waar hij en een paar dj's waar hij veel mee omgaat zal gaan draaien

Waarschuw beheerder
Aha, ok. :)

Vraag me alleen af tot op welke hoogte UDC inside information gaat doorspelen aan ID$T... ;)

Waarschuw beheerder
Kaart verkoop is begonnen toch of niet?
Staat op ticketbox?
Waarschuw beheerder
Wordt volgens mij echt super kicke!

Armin Only The Next Level
Dance Event (Dance)

www.arminonly.com

Ahoy Rotterdam

Datum evenement: 12-11-2005 22:00

Start verkoop internet: 03-08-2005 09:00
Einde verkoop internet: 03-11-2005 08:00

Start verkoop verkooppunten: 03-08-2005 09:00
Einde verkoop verkooppunten: 12-11-2005 22:00

E. 38,25

Waarschuw beheerder
Het wordt dus een 7 uur durende set met verrassende showelementen en met dj's/producers die Armin af en toe komen vergezellen.
Dat zullen de mensen van de Armada stal wel zijn..........
Perry O'Neil, M.I.K.E., Markus Schulz etc.
Dus dan neem ik aan dat het feest van 22.00uur tot 05.00uur
gaat duren.
Klinkt in ieder geval niet onaantrekkelijk!
Waarschuw beheerder
nou ik neem aan dat het feest echt wel tot 07.00 uur gaat duren en niet tot 05.00

Waarschuw beheerder
5:00u? Wat is dat nou weer voor een neptijd? :/

7:00u inderdaad, zo hoort het. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van broski op donderdag 4 augustus 2005 om 15:30:
nou ik neem aan dat het feest echt wel tot 07.00 uur gaat duren en niet tot 05.00

Volgens de site www.arminonly.com is het een set van 7 uur, dus als het om 22.00uur begint, dan is het om 05.00uur afgelopen......makkelijk rekensommetje toch!

Waarschuw beheerder
Of er moet nog een voorprogramma zijn van 22.00uur tot 00.00uur!!!!!
Dan zal het wel 7 uur worden.......we shall see!
Waarschuw beheerder
Vandaag 3 kaartjes gekocht! We zijn er zekers bij!! :)

Waarschuw beheerder

Dat denk ik ook ja. :)

Ach, we hebben voorlopig toch niks beters te doen dan speculeren, dus ga maar rustig door. ;)

Waarschuw beheerder
Het zal wel gewoon tot 07.00 duren en vooraf gaande andere dj's die de mensen warm gaan draaien ;-)
Waarschuw beheerder
kaarten zijn binnen!!

Knallen met die handel!!
Waarschuw beheerder
waar zijn die kaartjes te halen dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op donderdag 4 augustus 2005 om 17:04:
waar zijn die kaartjes te halen dan?

Ticketbox! Sigarenzaak of boekhandel etc.
Waarschuw beheerder
ff rap kaarten halen denk ik dan maar
Waarschuw beheerder
Kaartjes binnen!!!

Waarschuw beheerder
oej oej oej... m`n favo...

ff zien of ik mensen kan ritselen :)
Waarschuw beheerder
Is iemand hier op het forum al bekend met de kaarten voor D-Dance.. heb de batterijtjes gekocht, keurig opgestuurd maar nog steeds niets ontvangen.. Iemand?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 39™ op vrijdag 5 augustus 2005 om 14:07:
is iemand hier op het forum al bekend met de kaarten voor D-Dance.. heb de batterijtjes gekocht, keurig opgestuurd maar nog steeds niets ontvangen.. Iemand?

Ik moet ze nog opsturen, maar volgens mij duurde het 4 weken ofzo.

De cd Shivers van Armin net binnen, die is wel errug lekker moet ik zeggen!

Waarschuw beheerder
Morgen ook maar ff batterijen halen voor d dance.
Gratis kaartjes is nooit weg!

Waarschuw beheerder
cker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 16:08:

inderdaad is een 7 uur set, van 2200-0000 uur zal er een andere dj staan, ik denk dat Perry O'Neil zal zijn. En dan Armin knallen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 7 augustus 2005 om 13:17:
inderdaad is een 7 uur set, van 2200-0000 uur zal er een andere dj staan, ik denk dat Perry O'Neil zal zijn. En dan Armin knallen

Waarom denk je dat?
Het kan toch iedereen zijn van de Armada stal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 15:05:
Het kan toch iedereen zijn van de Armada stal

omdat Perry O'Neil een ideale dj is om op te warmen en heel vaak een opening draait op een armada feest

Waarschuw beheerder
We shall see!
Waarschuw beheerder
Ik las in de magazine van udc dat het duurt tot 07.00 dus das wel beter.

Ja is een thuiswedstrjd dus ik ben er zeker bij en mss ook bij OD
Waarschuw beheerder
ben echt TE benieuwd wie de andere dj's zullen zijn die met Armin zullen gaan draaien :D

al bij iemand bekend wanneer dit bekend zal worden??
Waarschuw beheerder
Armin heerste echt zwaar op danceValley! (l) Ik vond z'n set niet helemaal supervet, het ging me af en toe wel een beetje traag en dat vind ik sowieso wel vaker bij Armin, dat het te lang duuurt voor die climax erin komt...maar de manier waarop 'ie staat te stralen en waarop 'ie met zn publiek speelt, dat maakt hem gewoon een held. (l) Ik wil er dan ook echt zeker bij zijn met zn solo.

Hoop dan ook Markus weer eens te zien want die heb ik door die poepfile zaterdag gemist op DV. :(
Waarschuw beheerder
Armin draaide erg hard voor zijn doen op Dance Valley maar dat was wel lekker, Over het algemeen blijft hij veel langer in zwerige hoek zitten nu schakelde hij al heel snel over naar de hardere trance, Absolute bom voor mij Yet Another Suburban Train wat is die plaat toch gruwelijk

En Markus Schulz gemist? Oei dan heb je zeker wat gemist wat draaide die lekker zeg, Enorm Zwerig maar dat is echt heerlijk alleen eerste kwartier was het saai want toen was er geen hond i.v.m regen maar daarna was hij echt perfect en na afloop nog even een praatje gemaakt met hem gemaakt met mijn gebroken engels:), Zag je nog wel staan bij Perry O'Neil dacht ik:) Maar die draaide erg matig voor zijn doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lijkt mij zwaar dik.........alleen jammer dat het door UDC gedaan wordt. :(:(:( ruk organisatie...als ID&T het deed weet je dat je zwaar waar voor je geld kreeg...bij UDC 9 van de 10 keer niet...
Waarschuw beheerder
Onzin, Ik heb nog nooit last gehad van de organisatie UDC, Afgelopen Dance Valley was ook weer perfect, Ben ontzettend blij dat ID&T het niet georganiseerd heeft dat vind ik juist veel meer een organisatie die overal een slaatje uit probeerd te trekken en heb ook een hekel aan de arrogantie van ID&T, geef mij maar UDC

Veel mensen praten elkaar vooral daar in na, Een paar mensen hebben ooit geroepen UDC kan geen feesten organiseren en dat wordt direct voor waar aangenomen terwijl dat absoluut onzin is, er zal best eens wat fout gaan maar mijn ervaring met udc is buitengewoon goed, En UDC organiseerd het niet alleen in samenwerking met Armada, en als Armada wel iets kan dan is het feesten organiseren

En als je nu al bang bent dat het niks wordt moet je gewoon niet komen, Voor jou 10 anderen die zich wel vermaken met een ontketende Armin achter de draaitafels, Beter dan iemand die alleen maar zit op te letten want UDC allemaal fout gedaan heeft
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat betreft Dance Valley heb ik alleen maar lof voor UDC :respect:
Maar t lijkt alsof alleen DV 100% aandacht en perfectie krijgt van de organisatie. Ik heb veel Impulzen bezocht en ALTIJD was er weer iets wat niet goed was....en dan de volgende keer weer hetzelfde probleem.
Carl Cox & Friends waar geen lasers hangen :s ONMISBAAR tijdens zo'n evenement...
ID&T betaal je wat meer voor maar de producties van hun feesten zijn altijd tip top....de allereerste TIC is niet voor niks nog steeds mijn beste feest ooit...en of dat ooit geevenaard wordt dat zal moeten blijken.
Maar goed....ik ben er nog niet uit....denk dat mijn voorkeur toch naar I Love Techno uitgaat die nacht....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij elke organisatie is er wil iets om te zeuren.

ik vind het beter dat nu UDC het gaat proberen omdat het als ID&T het zou doen gewoon een 2e TIC zou worden denk ik

maar goed we zullen zien en hopen maar dat alles goed komt en aan de muziek zal het zeker niet liggen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoBluffy op dinsdag 9 augustus 2005 om 18:08:
en aan de muziek zal het zeker niet liggen

Precies, en dat is per slot tóch het belangrijkste (op de voet gevolgd door sfeer)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 8 augustus 2005 om 23:15:
na afloop nog even een praatje gemaakt met hem gemaakt met mijn gebroken engels:), Zag je nog wel staan bij Perry O'Neil dacht ik:) Maar die draaide erg matig voor zijn doen

Markus is een schatje. Heb regelmatig met 'm staan ouwehoeren maar heb 'm al een half jaar niet meer gezien. :( Echt jammer. :(

En bij perry O'Neill heb je mij niet gezien hoor. ;) Heb heel veel gemist door file en gedoe enzo en buiten Armin om amper bij de Armada Stage geweest,. Ik vond de LoveLand tent erg relaxed dit jaar moet ik zeggen, was meer mijn ding die dag. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 9 augustus 2005 om 18:46:
Ik vond de LoveLand tent erg relaxed dit jaar moet ik zeggen,

Dáárom heb ik je dus niet gezien... ;)
Ben daar niet binnen geweest, wel ff buiten, toen Katana Spastic van Plasticman draaide...woeiiii wat ging ik toen uit mijn dakkie zeg :D :D

Markus heb ik ook al niet gezien :(
Persoonlijk, mag ie van mij draaien op Armin Solo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 9 augustus 2005 om 14:49:
denk dat mijn voorkeur toch naar I Love Techno uitgaat die nacht

Niet doen, Er zijn nog zoveel goede techno feesten dit jaar en een Armin Only in Ahoy maak je bijna nooit meer mee, Teechno feesten zijn er altijd wel te vinden.

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 9 augustus 2005 om 18:46:
rkus is een schatje. Heb regelmatig met 'm staan ouwehoeren maar heb 'm al een half jaar niet meer gezien. Echt jammer

jaja zeker realeaxte gast, Ik weet niet of hij een zoontje heeft, maar hij nam een klein jongetje van een jaartje of 5 mee naar het hek vanuit backstage en liet zich vrijwillig met hem op de foto te zetten hij was erg trots op die jongen, en aan het eind van het jaar komt geloof ik zijn nieuwe artiesten album uit.

Ik hoop dat Armin de sfeer die hij neerzet op de Ocean Diva ook kan neerzetten in Ahoy dat zal ontzettend moeilijk worden, Maar als dat lukt dat hebben we een party wat we nooit meer zullen vergeten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ook wij zijn aanwezig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 9 augustus 2005 om 21:08:
jaja zeker realeaxte gast, Ik weet niet of hij een zoontje heeft, maar hij nam een klein jongetje van een jaartje of 5 mee naar het hek vanuit backstage en liet zich vrijwillig met hem op de foto te zetten hij was erg trots op die jongen, en aan het eind van het jaar komt geloof ik zijn nieuwe artiesten album uit.

Yep, dat is zn zoontje. Zn vrouw schijnt ook een hele toffe griet te zijn. Ze doet geloof ik zijn PR of management of iets in die trant. Gewoon hele spontane aardige lui. Totaal niet verwaand of arrogant.

dat vind ik ook het mooie van Armin. Hij is zo normaal gebleven. Staat nog steeds zichtbaar te genieten. (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 9 augustus 2005 om 21:08:
Niet doen, Er zijn nog zoveel goede techno feesten dit jaar en een Armin Only in Ahoy maak je bijna nooit meer mee, Teechno feesten zijn er altijd wel te vinden.

Ook al ben ik op dancevalley uiteindelijk zo goed als niet bij de Armada tent geweest :bloos:..Uiteindelijk toch weer heel de dag bij global rondgehangen :D..Gaat Armin Solo toch mijn keus worden voor 12 nov en niet I Love Techno..
En idd met als reden dat er gewoon nog een heleboel goeie feesten aan zitten te komen op techno gebied..
Zelfs als zou blijken dat Armin solo tegen gaat vallen (denk het eigenlijk niet, maar stel dat...)dan kan je twee weken later al weer op de drumcode night van Awakenings staan..
Dus we gaan 12 nov. weer eens zweven met Armin en daar heb ik eigenlijk ook wel weer eens zin in..Hopen dat er veel liefhebbers komen (lees: in ieder geval geen voetbalhooligans :nee: )..Dan zal het met sfeer wel goed zitten!(Y)
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die het nog niet weten: De voorverkoop is al op 08-08-2005 begonnen en ik heb mijn kaart dus al binnen!!:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Als je me zoekt, k sta voor aan !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 9 augustus 2005 om 09:05:
En als je nu al bang bent dat het niks wordt moet je gewoon niet komen, Voor jou 10 anderen die zich wel vermaken met een ontketende Armin achter de draaitafels, Beter dan iemand die alleen maar zit op te letten want UDC allemaal fout gedaan heeftlaatste aanpassing 9 augustus 2005 09:35

(y)(y)

op DV hadden ze trouwens echt een gruwelijk vette lasershow bij de armada stage, verw8 ik ook in de ahoy :)
heb er echt zwaar zin an!!

Waarschuw beheerder
ik ga wel ff kijken denk ik .....:yes:

Waarschuw beheerder
Zo hier zijn de kaartjes ook binnen!
We hebben er zin in!!!!
Waarschuw beheerder
Kaartjes binnen :bounce:

100% aanwezig :d

Duke (y)

Waarschuw beheerder
Staat nu ook een stukje op de UDC site over armin only, gaat een dik feest worden volgens mij :-D
Waarschuw beheerder
Dat Armin Only in Rotterdam als thema water heeft, zal bezoekers van de Armada stage op Dance Valley niet zijn ontgaan. Het oogverblindende podium in de vorm van een groot zeilschip uit de 17e eeuw zal ook op 12 november afmeren in Ahoy’. Het bedrijf Armada Music is vernoemd naar de onoverwinnelijke Spaanse vloot van enkele eeuwen geleden. Armin heeft zijn hele leven aan het water gewoond en is gek op varen. Niet voor niets vinden de Amin Only clubavonden plaats op de Ocean Diva boot in Amsterdam. Een stap naar een van de grootste havens ter wereld is voor hem daarom ook een logische.

:D:D:D
Waarschuw beheerder
binnenkort maar ff kaarten halen
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Ik ben hier zeker bij. Na een onvergetelijke set op Ibiza 2 weken geleden, kan ik dit niet voorbij laten gaan. Op dance valley trouwens alleen het eerste uurtje van armin gepakt, maar dat klonk ook goed.
Waarschuw beheerder
gaan de kaarten hard of niet??
Waarschuw beheerder
donateur
hmz, ben bang, dat ik er niet bij kan/zal zijn :(
Waarschuw beheerder
waarom niet??? daarvoor zet je toch alles aan de kant :o

Waarschuw beheerder
Wat beroerd zeg, HouseQlassics valt op dezelfde avond, het enige feest wat ik nooit mag missen van mezelf... :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoBluffy op woensdag 17 augustus 2005 om 23:04:
daarvoor zet je toch alles aan de kant

:nee: kinderen zet je niet aan de kant...

maar heb nog een mogelijkheid :D

Alleen nog niemand die mee gaat/wil :/

Waarschuw beheerder
waarom vallen alle leuke feesten op een datum :S...
HouseQlassics, I Love Techno en dan Armin :/
Ik wil gewoon naar alle drie eigenlijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 18:00:
waarom vallen alle leuke feesten op een datum ...
HouseQlassics, I Love Techno en dan Armin
Ik wil gewoon naar alle drie eigenlijk

Keuze makkelijk armin of course, Als je van progresive, trance houdt moet je hier gewoon bij zijn, Armin is een meester in de marathons sets, Hij kan een set geweldig goed opbouwen dit feest wordt de bom. Als het uitverkocht is wordt het 1 van de beste feesten van 2005

Armin begon al met marathons sets begin jaren 90 in de leidense discotheek Nexus daar werden al armin only's gehouden langzamerheid is hij dat steeds verder uit gaan bouwen tot birmingham,amsterdam en dit jaar zelfs 2 maal op Ibiza , hij is op z'n zachts gezegd dus een specialist op dit gebied, ik heb ook zijn record set van 12,5 uur op mijn beste set die ik ooit gehoord heb.

1 ding hoop ik wel dat de dj booth dicht op het publiek staat zodat armin een zeer goede interactie kan hebben met publiek, Het clubgevoel moet ontstaan in Ahoy op 12 november dat is het meest belangrijkst en dat gaat niet lukken als de dj booth te ver van het publiek af staat, in ieder geval veel dichter bij dan bij tiesto in concert

Voor de echte fans er staat een geweldig mooi interview van armin in de nieuwe revu deze week is zeer de moeite waard om te lezen, gaat tenminste niet alleen maar over muziek ook hoe over anderen dingen denkt zoals wereldpolitiek en andere leuke wetens waardigheden, Armin is een dj met een mening
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aan jou naam te zien, is die mening van jou niet echt objectief :P ;)

geeft niet hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ypl op vrijdag 26 augustus 2005 om 01:02:
aan jou naam te zien, is die mening van jou niet echt objectief

geeft niet hoor

LOL:D maar wat ik zeg is wel grotendeels waar
Waarschuw beheerder
ben het wel zeer zeker met je eens AvB

maar het is wel jammer dan I Love Techno en HouseQlassics ook op die datum vallen.

maargoed sowieso naar Armin de 12e want ik denk toch dat dat echt de knaller van 2005 gaat worden :yes:

waar heeft Armin dan ooit 12.5 uur gedraaid???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In de <<O>> heeft hij volgens mij ooit wel een 12 uur set gedraaid..Was een toppertje idd..Ik vind trance nog steeds heel leuk, ga alleen zelden meer naar een puur trance feest eigenlijk..Kijk nog wel wat ik doe.
Denk ook zeker dat het een geweldig feest gaat worden..Maar ik denk I Love techno ook met het 10 jarig bestaan en de line up van HouseQlassics vind ik deze keer ook heel goed, van alles wat en niet alleen maar early hardcore..

Aan de ene kant maakt het dus ook niet uit, waar je ook heen gaat denk dat het sowieso allemaal wel goeie feesten gaan worden..Vrienden van mij willen naar Armin, dus grote kans dat het dat gaat worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoBluffy op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:38:
dit was dat feestje

Kan je nagaan....67 bezoekers O:)
Waarschuw beheerder
Ik was op Armin Only in de winter van 2001 in diezelfde "O" en dat was de eerste keer dat ik 'm zo lang hoorde draaien. Vond het behoorlijk soft toen hoor, veeeeeeel lange climaxen die niet echt uit de verf kwamen.

En dat hbe ik nog altijd een beetje met Armin, maar dat is gewoon zijn stijl. Als je je daar aan aanpast dan heb je gewoon ene topnacht als van Buuren draait. Al vind ik dat 'ie wel heel erg gehyped wordt nu hoor. Ineens is iedereen fan van van Buuren. Ben ik toch bang dat het net als met Tijs gaat. Zijn muziek draaide ik ook al ver voordat hij bekend werd en in die tijd hoorde ik 'm toch echt liever.

Maar goed, we zullen zien. Wil er nog steeds heel graag bij zijn maar 't valt verdomme tegelijk met HouseQlassics en die hebben nu eindelijk eens een echte classicsline-up met Miss Monica en Lucien Foort in de grote zaal. En dat gaat ook heel erg vet worden.

Dilemma dus, weet het echt nog niet. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:04:
Miss Monica en Lucien Foort

Kom naar Rotterdam , 3 sep.... draaien ze beiden van club>club (y) :D
http://www.club-cruise.nl/
Waarschuw beheerder
veeeeeeel lange climaxen die niet echt uit de verf kwamen.

ja idd dat gevoel had ik ook een btje op Dance Valley, heb em verder amper nog gehoord, maar vind ze cd's wel zwaar goed.. maar die echte goeie climaxen miste ik ook een btje, bter gaat ie niet zo langdradig draaien op armin only
maar heb er zoiezo wel zin in, als ze die lasershow van dance valley maar meenemen :)

nummertjes als menno de jong - majestic (arizona vs. passiva mix) hammer & bennet - language (santiago nino dub mix) en menno de jong - guanxi (super8 mix) mag die de hele avond draaien, das pas (h)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:55:
Kan je nagaan....67 bezoekers

pardon? dat was een wereldfeest, Om half 8 s'ochtends stonden er nog groepen mensen voor de deur die graag naar binnen wouden, maar het was toen al stampendvol in de ''O'', Als er niet veel partyflockleden gegaan zijn, wil niet zeggen dat het geen topfeest was, en ik heb van de 12 uur 7 uur liveset om men pc staan gruwelijk vet werd toen live uitgezonden op radio 538 in de partynight

voor degene die het terug willen luisteren is hier een link, wat een wereldset:

www.ottrancecrew.com/avb_club_eau

gebruikersnaam: system
wachtwoord: power

dan kan je 3 delen downloaden, eerste deel is 2 uur, tweede deel is 3 uur en laatste is ook 2 uur. absoluut de moeite waard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb ze gedownload
zitten echt hele vette tracks tussen

kan me heel goed voorstellen dat dat een leuke boel was daar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 26 augustus 2005 om 23:18:
pardon? dat was een wereldfeest, Om half 8 s'ochtends stonden er nog groepen mensen voor de deur die graag naar binnen wouden, maar het was toen al stampendvol in de ''O'', Als er niet veel partyflockleden gegaan zijn, wil niet zeggen dat het geen topfeest was,

Zo was het ook niet bedoeld hoor...
Snap ook wel dat het vol was en geweldig.

Pfff, je moet je niet zo snel aangevallen voelen, of liever gezegd, je denkt dat iedereen Armin aanvalt, als ze het niet helemaal met jou stellingen eens zijn.

Waarschuw beheerder
Waarom zijn die superfeestjes altijd zo ver weg?? :/
Jammer, jammer :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 15:37:
Waarom zijn die superfeestjes altijd zo ver weg

Waarom woon jij zo ver weg???

:)

Meestal niet in Rotterdam hoor, dus ben ik ook eens blij :P
Waarschuw beheerder
als je veel naar leuke feestjes wil zit je idd beter in de randstad :yes:

Waarschuw beheerder
Ahh..je moet er wel wat voor over hebben ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 21:43:
Ahh..je moet er wel wat voor over hebben

hahahahaha...kijk ff in mn bezochte feesten zou k zeggen :P Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Arnhem...

Armin moet gewoon ff naar Groningen komen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 20:40:
Armin moet gewoon ff naar Groningen komen

En dan zeuren ze in de Randstad dat Armin zo vaak in het buitenland draait ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 23:59:
En dan zeuren ze in de Randstad dat Armin zo vaak in het buitenland draait

onterecht dus! want hij is toch echt vaker te bewonderen in de randstad dan in t noorden vh land! :yes:

Waarschuw beheerder
Gaan er nog mensen naar de Ocean Diva party of gaat iedereen naar Armin Only in nov. ?
Waarschuw beheerder
Ik ga naar beide feesten. 10 september de Ocean Diva wat een geweldige nacht gaat worden en dan 12 november bij Only.
Waarschuw beheerder
ik ga ook naar de ocean div, 9 september :)

beetje jammer dat kiezen tussen feesten, of armin only, of houseqlassics..

en ja ik weet dat armin only waarschijnlijk eenmalig is en hq niet ;)

Vond het behoorlijk soft toen hoor, veeeeeeel lange climaxen die niet echt uit de verf kwamen

vond ik eerst ook van hem, al heb ik het idee dat hij de laatste tijd wat harder is gaan draaien :). dat was afgelopenn keer dat ik naar de ocean diva tenminste wel.

topavondje trouwens :).

Waarschuw beheerder
Maar goed, we zullen zien. Wil er nog steeds heel graag bij zijn maar 't valt verdomme tegelijk met HouseQlassics en die hebben nu eindelijk eens een echte classicsline-up met Miss Monica en Lucien Foort in de grote zaal. En dat gaat ook heel erg vet worden.

Dilemma dus, weet het echt nog niet. :(

Zelfde probleem hier inderdaad, was ff dik balen. :(

Maar goed, heb het vermoeden dat Armin wel uitgezonden gaat worden en dat gebeurt met Houseqlassics niet. Daarom ga ik dus naar HouseQlassics; kan het me niet veroorloven om een echte oldschool-edition te missen. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 13:37:
Gaan er nog mensen naar de Ocean Diva party of gaat iedereen naar Armin Only in nov. ?

Ik ga 10 september naar D-Dance en 12 november naar Armin Only. Eigenlijk kan 9 september er ook nog wel bij. Maar 10 september is gewoon een super line-up. Eerst lekker inkomen met de vocals van Perry, daarna lekker doortrekken met Armin en als afsluiter knallen met M.I.K.E.!
Waarschuw beheerder

zaterdag 10sept. en natuurlijk 12nov. maar
ik zag op z'n site 29okt. ook weer op de ocean diva.
prima inkomertje voor november :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 22:58:
Zelfde probleem hier inderdaad, was ff dik balen. :(

Maar goed, heb het vermoeden dat Armin wel uitgezonden gaat worden en dat gebeurt met Houseqlassics niet. Daarom ga ik dus naar HouseQlassics; kan het me niet veroorloven om een echte oldschool-edition te missen. ;)

Idem dito hier. Armin draait nog vaak genoeg en Miss Monica en Lucien die daar in de grote zaal hun ding gaan doen, dat is toch wel een unicum. (l)

Geen Armin dus helaas, maar HQ. (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 2 september 2005 om 18:12:
Idem dito hier. Armin draait nog vaak genoeg en Miss Monica en Lucien die daar in de grote zaal hun ding gaan doen, dat is toch wel een unicum. (l)

Geen Armin dus helaas, maar HQ. (l)

Precies, vooral voor die twee ga ik naar HouseQlassics. :)

Vorige keer was Miss Monica ook geweldig in de Postbank Lounge, dik genoten daar. Het werkt gewoon enorm aanstekelijk die enorme grijns achter de draaitafels. :D

Daarna weer naar boven rennen voor Jaydee, ook een persoonlijke held van mij. :respect:

Waarschuw beheerder
ik heb kies gewoon voor armin only lekker dichtbij ook echt beter is dat:D

Ik heb er zin in!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als UDC het nu maar MOOOOOI aankleed en er een dikke lichtshow bij zet....ipv 1 groen lasertje ofzo...en wat lampjes

gewoon KNAL party geen fratsen! Dat is Armin waard!

Dan maar een paar duizendjes MINDER winst...verdienen doen ze toch...en dan kan die Bout lopen zeiken op ons (dat wij hem niet snappen) in zijn collumn (op z;n site) maar dat imago heeft hij zichzelf aan gedaan. UDC is gewoon stukken minder profi dan ID&T en dat zal altijd zo blijven.

DV indoor (EEN FLOP, beetje DV decor loos ophangen in de brabanthallen, SUPEr licht overal je kon een boek lezen, en daar zwaar geld voor vragen). CC&F dit jaar was bedroevend (vrienden van mij waren er heen). Impulz dit jaar, main zag er goed uit maar de rest...och wat een drama...stage waar paul v dyk stond..wat een armzalige stage...man man...en dan spreek ik maar niet over sommige tentJES..wat een bagger..en zo meer. Elke ID&T productie is uniek en tip top uitgevoerd. UDC feest is een beetje een bij elkaar geraapt zooitje.

Als ik armin was geweest had ik dit toch liever door ID&T laten doen. Gewoon de In Concert reeks ipv Armin only reeks. Weet je zeker dat het een top feest was geworden...moet je bij UDC altijd maar hopen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ypl op zaterdag 3 september 2005 om 02:48:
Als ik armin was geweest had ik dit toch liever door ID&T laten doen. Gewoon de In Concert reeks ipv Armin only reeks. Weet je zeker dat het een top feest was geworden...moet je bij UDC altijd maar hopen.

Dat ben ik absoluut niet met je eens. De In Concert reeks van Tiesto was nou niet overweldigend. Geluid zoog en de lichten helemaal. Dus ik denk dat UDC, al is het met een minder groot aantal mensen, een top feest kan verzorgen. Ik weet zeker dat Armin/Armada de kwaliteitscontrole in hand houden!

Waarschuw beheerder
Klinkt nog veel beter op 12 November.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 26 augustus 2005 om 23:18:
pardon? dat was een wereldfeest, Om half 8 s'ochtends stonden er nog groepen mensen voor de deur die graag naar binnen wouden, maar het was toen al stampendvol in de ''O'', Als er niet veel partyflockleden gegaan zijn, wil niet zeggen dat het geen topfeest was, en ik heb van de 12 uur 7 uur liveset om men pc staan gruwelijk vet werd toen live uitgezonden op radio 538 in de partynight

Voor mij de beste avond tot nu toe!!!!! Wat een knalfeest was dat. Om 10 uur in de ochtend ging het dak er nog af!!

Je kan een andere smaak hebben, maar die avond knalde Armin lekker door. Sprak hem hierover aan een tijdje terug maar hij zei al (en daar ben ik het met hem eens) dat zo'n avond niet opnieuw te realiseren is. Moet zeggen dat de beleving van trance nu anders is dat een jaar of vier geleden. Maar het blijft 1 van mijn favoriete muziekstromingen! En we hebben zin in 12 nov!.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 03:08:
Dat ben ik absoluut niet met je eens. De In Concert reeks van Tiesto was nou niet overweldigend. Geluid zoog en de lichten helemaal. Dus ik denk dat UDC, al is het met een minder groot aantal mensen, een top feest kan verzorgen. Ik weet zeker dat Armin/Armada de kwaliteitscontrole in hand houden!

Daar moet ik je wel een beetje gelijk in geven. Maar toch waren het dikke feesten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ypl op zaterdag 3 september 2005 om 15:54:
Daar moet ik je wel een beetje gelijk in geven. Maar toch waren het dikke feesten

Ik zeg ook niet dat ze niet dik waren. Heb me prima vermaakt! Als het in de toekomst weer is zou ik zo weer gaan! Maar nu eerst 12 november en ik weet zeker dat bij mijzelf het dak eraf gaat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 10:43:
Moet zeggen dat de beleving van trance nu anders is dat een jaar of vier geleden.

idd helemaal waar

maar hoop dat Armin er op 12 Nov. ook een paar vette klappers van een paar jaar terug draait, niet dat ik daar bang voor ben hoor :D
Waarschuw beheerder

Dan ebn jij dus duidelijk niet in Hasselt geweest want daar was het geluid echt meer dan perfect (zeker net zo goed als in d4e HMH) en ook verlichting en aankleding was ubergeweldig. (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 10:43:
Moet zeggen dat de beleving van trance nu anders is dat een jaar of vier geleden. Maar het blijft 1 van mijn favoriete muziekstromingen! En we hebben zin in 12 nov!.

Dat heb ik ook. Maar bij mij is het al langer aan de gang. Ik vond het tot 2000 nog allemaal supervet, die trance. Maar dat laatste jaar werd het wel erg groot allemaal. Vond het juist zo vet dat trance daarvoor nogal underground was en je echt naar Belgie moest ofzo of specifieke clubs om de sound te horen.

Ik weet niet wat het is, het raakt me gewoon steeds minder ofzo. Merk dat ik weer helemaal terug neig naar hardcore tegenwoordig. Ook Techno heb ik altijd al lekker gevonden en dat vind ik nog steeds, maar trance doet me met het jaar steeds minder. En wat er nu precies anders is weet ik niet, maar doe mij maar al die ouwe platen ofzo. Kan nog steeds genieten op een Armin ofzo, daar niet van.

Maar de laatste echt vette tranceset die ik gehoord heb was die van Les Hemstock op Impulz 2003 en daarna heb ik geen enkele tranceset meer gehoord die echt van begin tot einde pakte. Ook niet de feestjes op de Ocean Diva,zat toch steeds wel weer een plaat doorheen die te zeurderig klonk of te lang doorging.

Wel vaag, was toch zeker altijd een trancetrutje...misschien komt het wel weer ofzo. :)
Waarschuw beheerder
donateur
zoooo, heb hier zin in!!
Wordt vast helemaal top (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
In welke hal en met hoeveel bezoekers gaat het eigenlijk allemaal gebeuren?
Volgens mij is het sportpaleis bezet door Holiday on Ice :/

Waarschuw beheerder
Ik heb nu echt definitief besloten..Armin gaat het gewoon worden..Het was of eigenwijs in mijn eentje naar houseqlassics of met een groep naar Armin..Dus dat is niet zo moeilijk dan..Ik hoop dat hij dan wel ff lekker door draait zoals in de asta met de armada night een jaar of twee terug..Dat was voor mij de beste armin avond! Misschien voor diehard trancers een beetje een vloek, maar TE lange en Te vaak een break vind ik niet alles..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 12:41:
TE lange en Te vaak een break vind ik niet alles

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 4 september 2005 om 13:58:
Uitspraak van Waltie op zondag 4 september 2005 om 12:41:
TE lange en Te vaak een break vind ik niet alles

Helemaal mee eens.
(maar zonder is weer té vlak)

Waarschuw beheerder
Die van mij worden gehaald vandaag :)
Waarschuw beheerder
Wat voor publiek komt daar naartoe? Jong? Oud? of allebei?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mellow-D op maandag 5 september 2005 om 19:56:
Wat voor publiek komt daar naartoe? Jong? Oud? of allebei?

Statistieken
Bezoekers: 722
Vrienden 5
Mannen / vrouwen: 68 / 28
Leeftijd mediaan: 24 .10

opvallend veel mannen eigenlijk en gemiddeld best hoge leeftijd vind ik.
Dit is natuurlijk alleen het PF publiek, kan best nog wel afwijken dus ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik armin was geweest had ik dit toch liever door ID&T laten doen. Gewoon de In Concert reeks ipv Armin only reeks. Weet je zeker dat het een top feest was geworden...moet je bij UDC altijd maar hopen.laatste aanpassing 3 september 2005 03:00

Ik heb datzelfde gevoel hoor! Ik had dat heel erg toen ik naar de eerst Carl Cox en friends ging. Ben je een paar maanden eerder naar Tiesto geweest. Denk je net zoiets aan te treffen in de grote zaal van Ahoy... Is het in een klein zaaltje ernaast... Muziekaal een fantastische avond. Maar qua productie, sfeer en publiek om te kotsten. Altijd ook die kutsupporters in ahoy.. Ik vindt alleen Dance Valley heel goed georganiseerd (even 2001 dan buiten beschouwing)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 20:22:
Denk je net zoiets aan te treffen in de grote zaal van Ahoy... Is het in een klein zaaltje ernaast...

Vrees dat dat nu dus ook zo is....
Maar aan de andere kant, heeft dat ook wat meer intimiteit. (y)

Sja, vervelend publiek heb je er idd snel bij, hoewel dat nu, met trance, wel iets minder zal zijn als toen met Cox.
Waarschuw beheerder
hoeveel kaarten zijn er beschikbaar dan??? :s
Waarschuw beheerder
donateur
geen idee, dat was mijn vraag ook al.
Ik heb er nog geen :S
Waarschuw beheerder
donateur
sja, waar wachten we eigenlijk op dan? ;)

Waarschuw beheerder
Van de week even een kaartje halen. Gaat helemaal goedkomen daar :jaja:
Waarschuw beheerder
ja we moeten idd snel kaarten halen technobluffy :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zeker ook maar ben echt niet bang dat het snel van te voren is uitverkocht...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 20:22:
Is het in een klein zaaltje ernaast...

@ fisherspoo­ner
Hoeveel mensen waren er toen dan ongeveer?
Waarschuw beheerder
vd week ook ff kaartje halen :D

Waarschuw beheerder
donateur
We hebben er zin in! Heb zo van Armin genoten op Dance Valley, dat ik niet meer kan wachten tot 12 november :cheer:!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 20:19:
Heb zo van Armin genoten op Dance Valley, dat ik niet meer kan wachten tot 12 november !!!

ik ook niet!!! :cheer: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook in België is Armin 'hot', zijn muziek is bekend alleen weten de meeste niet de naam van de dj ...

Wij zullen alleszins aanwezig zijn !!!

Tiesto
Armin

of wie dan ook, feesten doe je zelf ...

greetz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 20:19:
We hebben er zin in! Heb zo van Armin genoten op Dance Valley, dat ik niet meer kan wachten tot 12 november !!!

Helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
Armin draaide dit weekend ook weer geweldig op de Ocean diva. Ik was er zaterdagavond/nacht. Maar wat een set. Hij is echt heel goed bezig zeg de laatste tijd.
Ik denk dat je als trance liefhebber 12 november zeker niet mag missen, want het zal een legendarische avond worden!

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is de laatste tijd zeker goed bezig! En zijn set op Dance Valley heeft echt een goede indruk achter gelaten! Helaas bijna niet de mogelijkheid om naar meer van zijn feestjes te gaan, maar 12 november MOET gewoon!!!

Zouden er nog meerdere DJ's komen draaien, of blijft het echt alleen bij Armin...
Waarschuw beheerder
komen nog wel andere draaien, maar is nog niet bekend welke.

en ik wil wel heel erg graag weten wie er dan komen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op woensdag 14 september 2005 om 15:02:

en ik wil wel heel erg graag weten wie er dan komen

Ja ik hoop Gabriel en Dresden of Markus Shulz
Waarschuw beheerder
Markus denk ik sowieso wel.
maar G&D maken toch ook wel een grote kans omdat zij samen met Armin Zocalo hebben gemaakt.

ik hoop zelf op:

Markus Shulz
Perry O'Neil
Gabriel & Dresden
M.I.K.E
Remy

las net op de nieuwsbrief van UDC dan Armin een 9 uur durende set gaat geven

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoBluffy op woensdag 14 september 2005 om 22:06:
ik hoop zelf op:

Markus Shulz
Perry O'Neil
Gabriel & Dresden
M.I.K.E
Remy

(Y), wat minder is ook niet erg ;)!

:cheer:, las het ook net! Kan echt niet meer wachten!!
Waarschuw beheerder
Zo kaartjes eindelijk binnen! Afgelopen zaterdag was echt super maar ook onwijs heet gewoon! Duurt nog wel lang tot nov!
Waarschuw beheerder
CC&F dit jaar was bedroevend (vrienden van mij waren er heen).

dit zegt mij goenoeg :zucht:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 5 september 2005 om 20:29:
Sja, vervelend publiek heb je er idd snel bij, hoewel dat nu, met trance, wel iets minder zal zijn als toen met Cox.

is in de zaal waar carl cox ook 2 maal heeft opgetreden
Waarschuw beheerder
Ik weet dat het nog veel nachtjes slapen is!! maar hier alvast een link van een state of trance show 213 met Armin van Buuren! Om de tijd te doden zeg maar :P Link: http://djmixes.ipbhost.com/index.php?showtopic=12102
Veel luisterplezier!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga maar uit van capeciteit tussen de 5000 en 10000 man, zoiets zal het wel zijn. Mensen die hier niet heen gaan omdat houseclassic er is zal ik vragen toch nog eens goed na tedenken, dit wordt een party waar veel mensen nog over zullen napraten, En ach Houseclassic is hardstikke leuk maar dat is elk half jaar wel een keer dus zo boeiend is dat niet en alleen voor miss Monika te gaan en daarvoor Armin te laten schieten is niet goed wijs.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 15 september 2005 om 21:19:
En ach Houseclassic is hardstikke leuk maar dat is elk half jaar wel een keer dus zo boeiend is dat niet en alleen voor miss Monika te gaan en daarvoor Armin te laten schieten is niet goed wijs

Ieder zijn eigen keus Arjan, accepteer en waardeer dat nou eens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op donderdag 15 september 2005 om 21:20:
Ieder zijn eigen keus Arjan, accepteer en waardeer dat nou eens

Ik accepteer het toch ook alleen een advies is nooit verkeerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 7 september 2005 om 16:30:
@ fisherspoo­ner
Hoeveel mensen waren er toen dan ongeveer?

Dat was wel een flinke zaal waar 10.000 man ik ging maar ik baalde gewoon van dat rare volk wat er toen liep. Van die mensen die jaren in hun grot hebben gezeten, 5 of 6 jaar niet meer naar feesten waren geweest en alleen op die naam Carl Cox afkwamen. Van die lelijke aso's die dan als klap op de vuurpijl ook nog eens gaan lopen rellen. Die eerst Carl cox was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Toen heb ik de beslissing gemaakt nooit meer naar Ahoy naar een feest te gaan. Toen besefte ik ook dat was voor feest er ook is, er altijd rellen in Ahoy zijn. En dat ligt niet aan UDC ofzo.. het ligt gewoon aan die kutsupporters die er altijd aanwezig zijn (behalve bij concerten dan) en altijd aan het rellen zijn daar. Daarom gaan er ook bij Armin weer rellen komen, het is gewoon een kutlocatie. Het is alleen leuk als er concerten zijn.. Met Moby, Faithless en Pink ben ik er geweest.. Dan gaat het dak eraf...!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oei das slecht nieuws hoop echt dat het deze keer ontzettend meevalt, gelukkig is het trance en daar moeten die supporters nooit veel van hebben die houden meer van hardcore, maar andere kant kan wel een reden zijn om dit feest in de war te schoppen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op woensdag 14 september 2005 om 15:02:

Hoe weet jij dat zo zeker?

Waarschuw beheerder
donateur
Staat op www.trance.nu! Wist het zelf eerst ook niet, maar had het bovenste bericht niet goed gelezen!
(Nu het weer een keer beter hebben gelezen weet trance.nu het ook niet zeker, maar laten we er maar gewoon vanuit gaan)

Dit x is er idd trance (dus geen rampstamp-muziek), maar denk dat je niet moet onderschatten wat voor mensen er op af zullen komen... Natuurlijk ga je uit van alleen liefhebbers, maargoed... Laten we hopen dat ze wegblijven OF gewoon rustig blijven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 23:02:
maar laten we er maar gewoon vanuit gaan

Hahaha dat is makkelijk gezegd. Ik denk juist dat er geen dj's bij komen kijken. Het is namelijk Armin Solo! Het enige wat ik me voor kan stellen is dat Armin, net zoals Tiesto In Concert, artiesten uitnodigd die mee hebben geholpen aan zijn nieuwe artiestenalbum 'Shivers'. Zoals: Martijn Hagens, Susana, Justine Suissa, Nadia Ali, Ray Wilson, Jan Vayne, Mic Burns, etc. Maar ook dat is een twijfel. We zullen het zien op 12 november en ik weet zeker dat Armin ons gaat verbazen.

Ik kan niet wachten!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat staat toch ook in het nieuws bericht? (Daar ben ik dus een beetje vanuit gegaan, ondanks dat t niet helemaal zeker is)
Uitspraak van TranceMotion op maandag 2 mei 2005 om 17:29:
with Armin van Buuren in a solo performance with big dance artists supporting Armin

Volgens mij begrijpen we mekaar niet goed, of ik jou ;)! Het is idd Armin Solo, maar zo had je ook Luna The One Man Show, niet bepaald One Man...
Precies wat je zegt, ik denk ook dat er bepaalde DJ's komen die hem bij bepaalde nummers komen 'ondersteunen'...

We zullen het zien, het zal vast een super avond worden :D!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 23:14:
Volgens mij begrijpen we mekaar niet goed, of ik jou ;)!

Ik begrijp je wel hoor, hahaha. Ik heb zelf ook even mijn bronnen nagekeken en ik moet zeggen dat je gelijk hebt. Het is zeker dat Armin ondersteund gaat worden door grootheden in de dancemuziek.

Ondanks de schaalvergroting zal het intieme clubgevoel van Armin Only behouden blijven en kan het publiek rekenen op een fraai gedecoreerd feest met verrassende showelementen. Tijdens een zeven uur durende set zal Armin de bezoekers meenemen op een spannende en afwisselende muzikale ontdekkingsreis, en zullen tussendoor enkele spraakmakende artiesten aan boord klimmen om de dj/producer/labelbaas bij te staan.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 15 september 2005 om 21:19:
ach Houseclassic is hardstikke leuk maar dat is elk half jaar wel een keer

armin only niet dan O:) (ocean diva)
Waarschuw beheerder
donateur
Markus denk ik sowieso wel.
maar G&D maken toch ook wel een grote kans omdat zij samen met Armin Zocalo hebben gemaakt.

ik hoop zelf op:

Markus Shulz
Perry O'Neil
Gabriel & Dresden
M.I.K.E
Remy

Ik denk dat je er hiermee niet ver vanaf zal zitten, misschien nog Mischa Daniels als opener :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga maandag (eindelijk) m'n kaart halen :D

Wat de "lineup" betreft, ik ga maar nergens van uit... Geen idee namelijk over wat/wie ze het hebben als ze het woord "artiesten" noemen...
Waarschuw beheerder
donateur
KAARTJE = Binnen whoehoee! 12 november dak eraf :P
Waarschuw beheerder
gister gehoord op radio 538 in een interview in dance department met armin dat er 9000 man in Ahoy kunnen. De laatste Armin only van 12 maart op de Ocean Diva waren er 3000 man.

Ook is er meer nieuws over de dj mag dat de top 3 hoogst waarschijnlijk gaat wijzigen, Wessel zei in een interview gister met Armin dat hij er voor 80 % van overtuigd is dat de top 3 veranderd. En als ik Armin zo beluisterde wist hij er al meer van, En ik durf te wedden dat Paul van Dijk waarschijnlijk weleens nummer 1 kan worden, Of armin zelf maybe maar dat geloof ik zelf niet, Maar dat Tiesto dit jaar niet nummer 1 word daarop is de kans groot, Ook de jongens van Deep Dish gaan super.

Sasha valt heel ver terug, Na zijn dramatische optreden op Dance Valley gewoon een half uur te laat verschijnen op zijn set zonder geldige reden zijn zijn fans dat zat, het is dit jaar al veel vaker gebeurd dat hij geen zin had om te draaien en dat hij gewoon op bed bleef liggen dus dat wordt nu afgestrafd. Over ferry heb ik geen nieuws gehoord.
Waarschuw beheerder
tjah ik las het hier op de link

http://www.radio538.nl/538/programmas/dancedepartment/news.jsp?id=454938

Erg goed nieuws, dj's die zulke arrogante neigingen krijgen moeten afgestraft worden, khoop dat Sasha uit de top 100 flikkerd maar hij zal nog eventjes in de top 10 blijven, Jammer dat Sasha een arrogante klootzak is geworden, Op Dance Valley dacht ik dat er iets fout gegaan was met het vervoer dat hij daarom te laat was maar nu blijkt dat meneer geen zin had om te draaien, tjah meneer heeft zijn zakken gevuld. erg jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 18 september 2005 om 16:28:
dj's die zulke arrogante neigingen krijgen moeten afgestraft worden

Ben t wel met je eens, dat zulk gedrag niet te tolereren is.
Maar hij zal niet de enige zijn...en zolang het publiek het "pikt"....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 18 september 2005 om 16:35:
Ben t wel met je eens, dat zulk gedrag niet te tolereren is.
Maar hij zal niet de enige zijn...en zolang het publiek het "pikt"....

jep id, maar als zijn eigen fans het zat zijn gaat toch goed verkeerd, ben benieuwd waar hij terecht gaat komen ben benieuwd of zijn fans hem nog op hem stemmen denk niet, maybe wordt hij dan weer wakker en gaat hij weer doen waar hij goed in was, weer lekker dj-en platen maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach fan mij mag Armin nummer 1 worden. Hij heeft veel voor zn fans over. Denk aan ASOT en zijn feestje in Leiden. Erg relaxte gast is het ook.

(offtopic)PvD is naar mijn mening ook al iets over zn top heen 2 jaar geleden verdiende hij de nummer 1 plek.
Waarschuw beheerder
donateur
Ticket in the pocket!! :D
Waarschuw beheerder
Ben Benieuwd of Armin 9000 man voor mekaar krijgt, Denkt het wel komen ook verschrikkelijk veel over uit Engeland en Duitsland
Waarschuw beheerder
donateur
Ben idd ook benieuwd... Maakt niet uit, wordt toch wel een fijn feestje, hoewel ik Ahoy maar niks blijf vinden :/
Maar ja, kijken wat UDC er voor moois van maakt.

Waarschuw beheerder
Denk dat dat ook wel goed gaat komen met die 9000 man..Dat moet Armin toch wel gaan lukken denk ik zomaar.
Zoals "armin van buuren" hierboven al zei, hij trekt best veel publiek uit het buitenland altijd..
Dus het zal een internationaal feestje gaan worden..Jammer genoeg voor mij toch te veel goeie feesten op die datum..Maar ik kreeg uiteindelijk ook een aanbod voor houseqlassics, en daar gaat mijn voorkeur toch net ff naar uit.Ben toch een beetje te veel uit het trance gebeuren heb ik gemerkt. Ik zal de verhalen over Armin dan wel horen van andere vrienden die wel gaan.Maar het zal ongetwijfeld een superfeest worden. Ik hoop ook dat de ahoy in dit geval zijn naam geen eer gaat doen en dat er juist alleen liefhebbers/partyfreaks zullen komen..Dus als er nog iemand een kaartje voor Armin wil, stuur een pb..Ik heb er een over(incl. kassabon)..

Waarschuw beheerder
vandaag ook maar effe een kaartje gehaald, en of het nou vol komt of niet een vet feest word het toch wel

Waarschuw beheerder
:Jaja: ik ga :D
Waarschuw beheerder
las ik net over Armin Only op de udc site in een interview met Armin:

"mensen die mijn nieuwe album "shivers" kennen kunnen ongeveer wel voorspellen wie er ongeveer allemaal komen optreden"
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Ga ff gauw kijken wie dat dan allemaal zijn :9

*edit*
Jippieee: G&D, Remy en Ronald Klinkenberg...
(de rest ken ik niet :bloos: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 19 september 2005 om 18:57:
Maakt niet uit, wordt toch wel een fijn feestje, hoewel ik Ahoy maar niks blijf vinden

Ik weet niet hoe vaak je er geweest bent maar ik heb er opzeker al vele goeie feestjes meegemaakt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GerardAM op donderdag 22 september 2005 om 18:39:
Ik weet niet hoe vaak je er geweest bent maar ik heb er opzeker al vele goeie feestjes meegemaakt

Nog nooit dus :D
Maar soms heb je ongewild vooroordelen. Een hal heeft geen sfeer van zichzelf.
Ik hou nu eenmaal van duistere clubs :P
Vind de Rai ook bagger.

Maar omdat dit niet in de grootse hal is, denk ik dat het mee zal vallen.
En ach, tis dichtbij en wil wel s lekker zweven weer zo nu en dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op donderdag 22 september 2005 om 18:52:
Ik hou nu eenmaal van duistere clubs

Jaaa same here maar let maar op als we eenmaal in Ahoy met zn allen los gaan op de lekkere sounds dan ga je echt wel n beetje anders over Ahoy denken hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou...ik ben benieuwd :)
Maar zo vaak is er niet iets in Ahoy, dus eigenlijk maakt t me niet zo uit.
Waarschuw beheerder
Zo kaartjes zijn binnen!!kan niet wachten tot t 12 nov is!!
Gaat 1 van de betere feesten van het jaar worden.Let op mijn woorden!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Partylover op donderdag 22 september 2005 om 21:54:
Gaat 1 van de betere feesten van het jaar worden.Let op mijn woorden!!!

:yes:

kijk hier ook echt onwijs naar uit, gaat helemaal gaaf worden! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op donderdag 22 september 2005 om 18:57:
Jaaa same here maar let maar op als we eenmaal in Ahoy met zn allen los gaan op de lekkere sounds dan ga je echt wel n beetje anders over Ahoy denken hoor

kijk geen gezeik, wat heb dat nou voor zin als je er toch heen gaat, gewoon een vet feessie gaan hebben daar
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KarlBeer op zaterdag 24 september 2005 om 17:24:
kijk geen gezeik,

Ik zeik niet hoor... Ga het heus wel naar m'n zin hebben!
:bounce:
Waarschuw beheerder
wordt vast vet, maar ik zit dan op I love Techno :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 24 september 2005 om 17:55:
Ik zeik niet hoor... Ga het heus wel naar m'n zin hebben!

had het ook niet speciaal tegen jou hoor :)

word zweven voor et leven daar B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op donderdag 22 september 2005 om 18:33:
Remy en Ronald Klinkenberg

Zou vet zijn als die komen! Even niet zweven, maar brute beats! ;)

Ik denk dat de kans best groot is dat Nadia Ali komt, om het nummer Who's watching te zingen. Wel ok opzich, maar ik bedacht me net dat zij de zangeres van Ilo is en dat Armin ooit een geweldige rmx heeft gemaakt van Ilo - Rapture. Wie weet krijgen we die dan ook live te horen! :D
Waarschuw beheerder
Oehhh, heb er zin an!!!

Duurt nog zo lahahaaaaang :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 25 september 2005 om 23:17:
ik heb van het weekend en vette nacht gehad in Godskitchen in Birmingham een absolute Armin 9 uur set voor meer info:

Dat geloof ik idd best..Sowieso natuurlijk al vet om naar het buitenland te gaan voor het feest en Godskitchen is natuurlijk een legendarische tent ook..Zal zo je report eens ff lezen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 19:04:
Dat geloof ik idd best..Sowieso natuurlijk al vet om naar het buitenland te gaan voor het feest en Godskitchen is natuurlijk een legendarische tent ook..Zal zo je report eens ff lezen

Ja was echt onwijs vet, als Armin only hetzelfde word is wordt dat de allerbeste party ooit. Ben benieuwd wat je van me report vind laat maar een berichtje achter

Waarschuw beheerder
Er stond zaterdag een mooi stuk over Armin in de weekend special van de telegraaf.
Waarschuw beheerder
gister armin special op TMF, was wel echt moeilijk kort

met tilt - the world doesn't know op de achtergrond.. goeie shit

Waarschuw beheerder
Eindelijk hebben we onze kaarten binnen!!!
Ben heel benieuwd, een x wat anders! Lekker GROOT! ;)
Waarschuw beheerder
Heb me kaartje, dus het kan niet meer mis gaan. Laat het maar snel 12 november zijn voor het feest van het jaar!
Waarschuw beheerder
zou het uitverkocht raken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DancingDame op vrijdag 30 september 2005 om 19:55:

zeker wete
zijn maar 12000 mensen in ahoy
bij tiesto waren 25000 en sensation 40000
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DancingDame op vrijdag 30 september 2005 om 19:55:

denk het wel.... wordt echt een topper dit volgens mij! :bounce:

kom maar op, heb er mega zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
Het zou juist wel mooi zijn als er zo'n 9000 mensen komen, die er allemaal echt zin in hebben!

Ik heb er ook wel echt zin in! :D

Waarschuw beheerder
Gaat zekerweten een superfeest worden! Worden er geen foto´s voor partyflock gemaakt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 14:09:
Bronnen?

whehehe hij is een lopende armin van buuren bron
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 14:09:
ronnen?

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 16:25:
whehehe hij is een lopende armin van buuren bron

geloof me nu maar, ik was de eerste die ook melde dat er een armin in concert kwam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 3 oktober 2005 om 17:26:
geloof me nu maar, ik was de eerste die ook melde dat er een armin in concert kwam.

Was niet negatief bedoeld ofzo hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 3 oktober 2005 om 11:27:
er worden maximaal 9000 kaarten verkocht

Intervieuw met Armin, vorige week in Spits! zei hij dat er 11000 man publiek zou komen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 17:29:
Was niet negatief bedoeld ofzo hoor

i now

Uitspraak van bloesem op maandag 3 oktober 2005 om 18:00:
ntervieuw met Armin, vorige week in Spits! zei hij dat er 11000 man publiek zou komen...

in een interview bij wessel van diepen had tie het over 9000 mensen, interview in de spits heb ik niet gelezen

maak ook geen fuck uit hoeveel mensen er zijn wordt toch een topfeest met een aantal leuke special acts:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 3 oktober 2005 om 17:26:

Niet met andersmans eer gaan strijken jongen, dat was ik nl. Kijk maar bij het partyverslag van jou van Armin Only staat het voor het eerst van jou en die was geplaatst op 3 juli 2005 en dit topic heb ik al geopend op 2 mei 2005.

Niet dat het verder wat uit maakt, want we gaan er zeker een superfeest van maken met zijn allen!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TranceMotion op maandag 3 oktober 2005 om 18:39:
Niet met andersmans eer gaan strijken jongen, dat was ik nl. Kijk maar bij het partyverslag van jou van Armin Only staat het voor het eerst van jou en die was geplaatst op 3 juli 2005 en dit topic heb ik al geopend op 2 mei 2005.

Niet dat het verder wat uit maakt, want we gaan er zeker een superfeest van maken met zijn allen!!!!!!!!!!

toen wist ik het ook al:) maar ik mag sommige dingen niet direct zeggen:) 3 juni kon ik het pas in het verslag zetten omdat het toen toegestaan was:) dus vandaar:)

maar inderdaad wordt een topfeest, als er veel engelsen zijn wordt het helemaal smullen zeg, In Godskitchen met 1800 engelsen was het al gekkenhuis, stel je voor dat er 3000 engelsen komen dan wordt het helemaal super:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 3 oktober 2005 om 18:00:
Intervieuw met Armin, vorige week in Spits! zei hij dat er 11000 man publiek zou komen...

Vandaar de bronnen. Iedereen heeft namelijk andere bronnen. En de een zit dichter bij het vuur dan de ander. Dus hoe dichter bij het vuur des te betrouwbaarder de informatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 23:50:
Vandaar de bronnen. Iedereen heeft namelijk andere bronnen. En de een zit dichter bij het vuur dan de ander. Dus hoe dichter bij het vuur des te betrouwbaarder de informatie

moet je effe naar de site van nokia dance department gaan en dan de uitzending van 17 september beluisteren, en dan naar 2 uur en 25 minuten gaan en daar vertelt armin zelf dat er 9000 man komen.
Waarschuw beheerder
donateur
We geloven je wel hoor AvB, net wat je zegt...9000 of 11000 man, maakt het uit, feest wordt het toch wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:23:
We geloven je wel hoor AvB, net wat je zegt...9000 of 11000 man, maakt het uit, feest wordt het toch wel!

ID, vanaf eind Oktober gaan Armin het heel rustig aan doen nog 1 gigg in Engeland en daarna heeft tie pauze, Gaat hij zich helemaal voorbereiden op Ahoy, net zoals Tiesto toen heeft gedaan voor zijn in Concerts
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:37:
net zoals Tiesto toen heeft gedaan voor zijn in Concerts

Haha, als híj dan maar niet een "generale repetitie" nodig heeft, want hij geeft er maar één he. Tiesto verknalde zijn vrijdagconcert... erg triest voor al die mensen toen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:41:
Tiesto verknalde zijn vrijdagconcert... erg triest voor al die mensen toen

ID was inderdaad jammer toen, Maar dat lag ook niet helemaal aan Tiesto zelf, Het publiek van vrijdag was toen ook teveel kijkpubliek die wouden Tiesto gewoon een concert zien geven en meer niet, Daardoor kon Tiesto ook geen wereldset neerzetten omdat het publiek slechts gedeeltelijk mee deed, Maar helaas Zaterdag was ik er niet maar toen heeft hij het wel goed gemaakt:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 4 oktober 2005 om 18:25:
Het publiek van vrijdag was toen ook teveel kijkpubliek die wouden Tiesto gewoon een concert zien geven en meer niet,

Misschien wel het meest saaie feest waar ik ooit geweest ben, dat vrijdag concert. Echt een dood publiek en muziek die niet voldeed aan mijn verwachtingen. Vanaf toen heeft Tiesto voor mij ook eigenlijk afgedaan. Met zijn classics op zaterdag, die gvd iedereen op vrijdag ook wel had willen horen.

Naja, Armin roeleert waarschijnlijk zwaar de pan uit volgende maand! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De site van dit feest is nu ook online, best wel cool moet ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Gewoon dit: http://www.arminonly.com ;)
Waarschuw beheerder
gloeiende.... waarom nemen sommige mensen nou altijd flash op hun website...
Waarschuw beheerder
Gewoon op 'ja' drukken, daar waar Armin naar wijst. Dan komt het wel goed! ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker een gave site, apart opgezet.
Leuk ook dat interview.

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:39:
Gewoon op 'ja' drukken, daar waar Armin naar wijst. Dan komt het wel goed

In IE wel, Mozilla niet.

Maar mooie site, dat wel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:42:
Zeker een gave site, apart opgezet.
Leuk ook dat interview.

id hele leuke site, Dat intervieuw was de armin van buuren special op TMF. Maar als deze site een opmaat is voor het feest wordt het top(Y)

En er komt een DVD waarscshijnlijk uit:) en het is een 9 uur set, gaat gewoon door tot half 8:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Krijg 2 kaartjes van een collega!
Denk dat ik wel aanwezig ben!(Y)
Waarschuw beheerder
Van de partij (y)
Alleen de hele nacht door......minder, hele zondag naar de kloten, maar ja. Als het de moeite maar waard is...
Waarschuw beheerder
Heb ook gekeken, zekers een mooie site, ziet er goed uit (y)
Nu moet je nog wat nummers kunnen downloaden
Waarschuw beheerder
Uit de Armada nieuwsbrief die ik net gekregen heb:

"Find out everything you need to know about Armin's performance at "Armin Only - The Next Level" on the brand new website:www.arminonly.com .
Here you can find all info, downloads, video's and some special extra's! If you haven’t bought a ticket yet, be quick as a huge number of tickets have been sold so far! Go to www.arminonly.com to find out how to get your tickets.

Tgaat dus hard met de ticketverkoop blijkbaar. Heb er zin in :bounce:

Waarschuw beheerder
Quote van Armin Only site wat mijn verlangen naar 12 november nog sterker maakt:

Voyage of discovery

I am an artist who does not shy away from experiments, and I want to continue developping music. In the old days you were either progressive, house, trance or techno. The diving lines between these styles are becoming more and more blurred, because the different styles are all being mixed. This shows that these divisions made no sense whatsoever. That is what Armin Only Party in Rotterdam is all about. It will be an exciting, diverse musical voyage of discovery, during which a couple of well-known artist will climb on board.

Waarschuw beheerder
Mee eens
Waarschuw beheerder
Heb vanmiddag m'n kaartje gekocht!Kan echt niet wachten!Volgens mij wordt het echt zo'n 'magisch' feestje met alleen maar leuke,gezellige mensen die helemaal los gaan!

Waarschuw beheerder
Armin wordt vaak nog gezien als iemand die alleen maar zwerige trance draait, Dat is het afgelopen jaar veranderd, Er komt nog best wat zweverige trance voor in zijn sets en daar begint hij altijd mee, Maar langzaam bouwt hij dat op naar gewoon goede trance en soms nog wat hardere trance er door heen, Met afgewisseld Techno en House. Elk liefhebber van house tot Techno komt 12 November aan zijn trekken al zal het accent wel liggen op trance natuurlijk. Maar 9 uur lang alleen maar progressive trance en trance gaat naar 7 uur wel vervelen. daarom een mix van meer stylen.
Waarschuw beheerder
Dat belooft dan wat!!! :P
Waarschuw beheerder
(y)
Uitspraak van Miek op donderdag 6 oktober 2005 om 20:48:
Volgens mij wordt het echt zo'n 'magisch' feestje

haha magisch.. (y)

magisch spacen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 6 oktober 2005 om 21:29:
Armin wordt vaak nog gezien als iemand die alleen maar zwerige trance draait, Dat is het afgelopen jaar veranderd, Er komt nog best wat zweverige trance voor in zijn sets en daar begint hij altijd mee, Maar langzaam bouwt hij dat op naar gewoon goede trance en soms nog wat hardere trance er door heen, Met afgewisseld Techno en House. Elk liefhebber van house tot Techno komt 12 November aan zijn trekken al zal het accent wel liggen op trance natuurlijk. Maar 9 uur lang alleen maar progressive trance en trance gaat naar 7 uur wel vervelen. daarom een mix van meer stylen.

Dat is niet het afgelopen jaar veranderd hoor. Armin heeft nooit en dan ook nooit alleen maar zweverige trance gedraaid. Al sinds zijn allereerste Armin Only draait hij verschillende stijlen op een avond om zo het publiek mee te nemen op een muziekale reis. Een goed voorbeeld is zijn 7 uur durende set die hij draaide in Club Eau Den Haag 2002.

[img align=right width=149 height=149]http://www.audiojelly.com/images/album_covers/arminshiversalbumfront_14912.jpg[/img]Extra nieuwsfeitje:
In Dance Department Podacst Nr. 4 presenteert Armin zijn nieuwe artiestenalbum 'Shivers', in de mix.
De Dance Department Podcast vind je hier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op donderdag 6 oktober 2005 om 22:17:
haha magisch..

magisch spacen

:D Nou ja,je begrijpt wel wat ik bedoel toch?Of misschien heb ik toch een beetje teveel disney films gekeken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 22:26:
Dat is niet het afgelopen jaar veranderd hoor. Armin heeft nooit en dan ook nooit alleen maar zweverige trance gedraaid. Al sinds zijn allereerste Armin Only draait hij verschillende stijlen op een avond om zo het publiek mee te nemen op een muziekale reis. Een goed voorbeeld is zijn 7 uur durende set die hij draaide in Club Eau Den Haag 2002.

id dat weet ik, maar zo is Armin wel lange tijd neergezet, En zijn set in Club Eau is geweldig

Het Album van Armin moest ik in eerste instantie erg aan wennen moet ik toegeven, eerst dacht ik van pff wat moet ik hiermee, maar naar hem een aantal keertjes geluisterd te hebben moet ik zeggen dat het een geweldig album is, Zocalo,Who is watching,Empty State,Shivers,Serenity en natuurlijk Golddiger zijn stuk voor stuk goede platen, Armin heeft het eerste doel al bereikt, Dat mensen ook andere muziek mooi vinden dan alleen maar simpele progressive trance en trance
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk, maar opzich is Armin daar ook erg goed in. Ik vind zijn zweverige stijl ook erg lekker. Denk bijvoorbeeld aan zijn mixalbum 'A State Of Trance 2005' CD1. Maar op zo'n avond als Armin Only, waar hij dus heel de avond moet maken, kan het absoluut niet om dat alleen maar te draaien. Maar hij kan de overgang zo goed maken in zijn set. Geweldig gewoon.

Shivers moet inderdaad wel een paar keer geluisterd worden om het echt te waarderen. Maar dat is eigenlijk altijd zo met artiestalbums. Goede muziek heeft diepgang en dat hoor je niet de eerste keer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 23:11:
Ja tuurlijk, maar opzich is Armin daar ook erg goed in. Ik vind zijn zweverige stijl ook erg lekker. Denk bijvoorbeeld aan zijn mixalbum 'A State Of Trance 2005' CD1. Maar op zo'n avond als Armin Only, waar hij dus heel de avond moet maken, kan het absoluut niet om dat alleen maar te draaien. Maar hij kan de overgang zo goed maken in zijn set. Geweldig gewoon

id, De opbouw van zijn sets zie je bij weinig dj's zo goed verzorgd als bij Armin, Lijk me zelf toch vrij pittig om mensen 9 uur lang bezig te houden, Maar die Armin only van hem zijn altijd nog me beste feesten geweest.

Van mij mag Armin lekker lang zweverige trance gaan draaien tot 2 uur mag dat van mij wel, Ben gek op zweverige en progressive trance, Soms neigt mij smaak naar Favo dj wel eens naar Markus Schulz hij draait alleen waar ik van hou maar naar een paar 3 a 4 uur heb ik daar wel genoeg van gehard en mag het tempo omhoog.

Shivers is echt geweldig, In het begin vond ik het ramp maar nu oei oei wat een lekker Album:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoeveel kaarten er al zijn verkocht??
of is t al uitverkocht??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Partylover op donderdag 6 oktober 2005 om 23:36:
iemand enig idee hoeveel kaarten er al zijn verkocht??
of is t al uitverkocht??

begint uitverkocht te raken, wees er snel bij wil je nog kaarten krijgen:)
Waarschuw beheerder
ok bedankt ,ga morgen gelijk halen.ik hoorde 2 verschillende prijzen 35 en 38 euro!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Partylover op vrijdag 7 oktober 2005 om 00:10:
waar heb je die gehaald??

Je kan ze online bestellen via de Ticketbox, voor een prijs van € 38.25, of gewoon even kijken op http://www.arminonly.com voor de verkoopadressen. Succes!
Waarschuw beheerder
Dat zal toch wel niet zo snel gaan. Ayoh is nog wel groot he?! Nou ja, voor de zekerheid een kaart morgen halen, we hebben er namelijk al één (gekregen op me verjaardag :))
Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

Uitspraak van Dreammachine op vrijdag 7 oktober 2005 om 08:26:
Dat zal toch wel niet zo snel gaan. Ayoh is nog wel groot he?! Nou ja, voor de zekerheid een kaart morgen halen, we hebben er namelijk al één (gekregen op me verjaardag

ik zou er snel bij zijn, kreeg bericht van Armada dat de kaarten bijna allemaal weg zijn en dat het zowiezo uitverkoopt, dus het is 12 november gelukkig gewoon volle bak:D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 7 oktober 2005 om 19:40:
ik zou er snel bij zijn, kreeg bericht van Armada dat de kaarten bijna allemaal weg zijn en dat het zowiezo uitverkoopt, dus het is 12 november gelukkig gewoon volle bak

Ja dat heb ik ook van ze vernomen idd. Maar het moet wel lukken met al die publiciteit die Armin op dit moment krijgt.
Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

Uitspraak van Miek op donderdag 6 oktober 2005 om 22:30:
Nou ja,je begrijpt wel wat ik bedoel toch?Of misschien heb ik toch een beetje teveel disney films gekeken

heb er ook wel es een gezien dus ik begrijp het wel... :) von het wel mooi gevonde ;)

tiesto noemde ook z'n cd'tjes ernaar toch?:)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
iemand een idee armin draait een 9 uur set, het feest duurt tot half 8 en begint om 10 uur, wie draait er dan het eerste half uur, of is dat gewoon om iedereen binnen te laten komen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 8 oktober 2005 om 18:51:
iemand een idee armin draait een 9 uur set, het feest duurt tot half 8 en begint om 10 uur, wie draait er dan het eerste half uur, of is dat gewoon om iedereen binnen te laten komen?

Ik hou het op een gastoptreden.
Waarschuw beheerder
ben benieuwd of Armin net zoals bij Tiesto in Concert met een eigen nummer komt, zoals thijs met Adagio for strings kwam hoop ik dat Armin met een eigen plaat komt, Jammer dat die remix van 24 niet dit jaar gekomen is, anders had hij die voor het eerst kunnen draaien bij de Armin Only van 12 November
Waarschuw beheerder
ben benieuwd of Armin net zoals bij Tiesto in Concert met een eigen nummer komt, zoals thijs met Adagio for strings kwam hoop ik dat Armin met een eigen plaat komt, Jammer dat die remix van 24 niet dit jaar gekomen is, anders had hij die voor het eerst kunnen draaien bij de Armin Only van 12 November
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Zullen we het hier gezellig houden? Graag terug ontopic. :flower:
Waarschuw beheerder
Ik moet met de trein komen helaas omdat ik gezakt ben voor me rijbewijs afgelopen dinsdag:S, Ligt dat Ahoy ver van een station af of moet ik met de metro komen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 9 oktober 2005 om 16:42:
Ligt dat Ahoy ver van een station af of moet ik met de metro komen?

Ahoy ligt te ver om te gaan lopen. Je kan dan het beste met de metro gaan, die stopt daar praktisch voor de deur. Je moet dan de metro hebben die naar Slinge/Spijkernisse gaat. (volgens mij kan je elke metro pakken die op Rdam CS stopt maar dat weet ik niet zeker. Als je ergens anders naartoe wilt moet je namelijk naar mijn mening overstappen. Vraag het wel even goed na want zoals ik al zei, weet het niet zeker) Doe je ongeveer 20 min over.

Waarschuw beheerder
Op de website staat wel dat je vanaf het station met de metro moet komen, maar de metro stopt voor de Ahoy.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 9 oktober 2005 om 11:46:
gabriel and dresden gok ik dan

Ik hoop echt van niet, maar waarschijnlijk zullen die gasten hun smurfentrance wel komen promoten daar ja.

Stiekem hoop ik nog op een gastoptreden van M.i.k.e. Toch ook wel een held van Armin en een member van de Armada-clan. Helaas zit ie die dag in ieder geval ook met een optreden in Polen...

Misschien dat Remy een gastoptreden kan komen verzorgen. Die heeft ook een co-productie gemaakt op Shivers.
Waarschuw beheerder
remy schat ik ook inderdaad hoog in dat tie een optreden zal gaan geven.

En ik verwacht ook Justine Suisa, die gaat denk ik Burned with Desire en nog een paar andere platen live zingen, Zo waanzinnig goede zangeres, 1 van de beste die ik ken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] 0251 Bal HHH :bier: AFCA op maandag 17 juni 2002 om 13:20:
Ik hoop echt van niet, maar waarschijnlijk zullen die gasten hun smurfentrance wel komen promoten daar ja.

Sorry?? Het zou bijna de avond van mijn leven worden als naast Armin ook nog eens Gabriel And Dresden aanwezig zijn. Die gasten zijn zo waanzinnig goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 23:00:
Het zou bijna de avond van mijn leven worden als naast Armin ook nog eens Gabriel And Dresden aanwezig zijn.

Mmm, indien die twee daadwerkelijk hun opwachting maken, ga ik dan maar even wat eten en nieuwe drankbonnenhalen!;)Serieus, wat zij proberen te brengen, doen anderen zo heel veel beter. Maarja, G&D zijn nu eenmaal een hype...

Wat wel super vet zou kunnen zijn is een live act met Ray Wilson. Dat live optreden met Armin op Sensation 2002 is echt te bruut, haha! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 23:00:
Sorry?? Het zou bijna de avond van mijn leven worden als naast Armin ook nog eens Gabriel And Dresden aanwezig zijn. Die gasten zijn zo waanzinnig goed.

ID ik heb echt respect voor die gasten, al draaien ze wel vaak house, maar als ze hun motercycle producties loslaten zijn ze echt geweldig, En vergeet hun remixen niet van Beautiful Things en No One On Earth ook zo verrukkelijke remix, En die plaat Zocalo die ze met Armin gemaakt hebben voor zijn album vind ik de beste track van het Album van Armin. Van hun producers onder de naam Gabriel&Dresden vind ik ze niet super al mag Arcadia er ook zijn.

Als ik hun livesets hoor, draaien ze wel vaak hun eigen hitjes die al 2 jaar oud zijn das wel weer minder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 9 oktober 2005 om 21:26:
En ik verwacht ook Justine Suisa, die gaat denk ik Burned with Desire en nog een paar andere platen live zingen,

Zou waanzinnig zijn!
Waarschuw beheerder
haha heb kaartje gekregen en ben blij!!ei ei...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 14:38:
Uitspraak van Armin van Buuren op zondag 9 oktober 2005 om 21:26:
En ik verwacht ook Justine Suisa, die gaat denk ik Burned with Desire en nog een paar andere platen live zingen,

Zou waanzinnig zijn!

dat zou idd wel vet zijn.. was vrijdag op awakenings en wat een gruwelijke lasershow hadden ze daar, zoiets MOETEN ze ook op armin only hebben (net zoals op DV), zoiets hoort toch wel bij een trance feessie niet dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op maandag 10 oktober 2005 om 22:03:
dat zou idd wel vet zijn.. was vrijdag op awakenings en wat een gruwelijke lasershow hadden ze daar, zoiets MOETEN ze ook op armin only hebben (net zoals op DV), zoiets hoort toch wel bij een trance feessie niet dan

ID, veel lasers, En een super goede geluidsinstalatie dat is van levensbelang, dat niet zoals bij d-dance in totaal 4 keer het geluid uitvalt want daar word Armin ook niet vrolijk van. Maar ik heb alle vertrouwen in UDC en Armada, Armada organiseert altijd topfeesten en UDC heeft hier niet alleen de hand in, Armada is mede organisator, en ook Armin zal zorgen dat alles tip en top geregeld is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 9 oktober 2005 om 16:42:
Ik moet met de trein komen helaas omdat ik gezakt ben voor me rijbewijs afgelopen dinsdag, Ligt dat Ahoy ver van een station af of moet ik met de metro komen?laatste aanpassing 9 oktober 2005 16:42

is goed te doen vanaf Rotterdam CS. Je kan elke metro nemen en het is de 7e halte. Is 2 zones, dus 3 strippen. Metro rijdt om de 10 minuten ofzo en je bent er binnen 15 minuten. Vanaf Zuidplein loop je er zo heen...Go with the flow.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 10 oktober 2005 om 23:27:
is goed te doen vanaf Rotterdam CS. Je kan elke metro nemen en het is de 7e halte. Is 2 zones, dus 3 strippen. Metro rijdt om de 10 minuten ofzo en je bent er binnen 15 minuten. Vanaf Zuidplein loop je er zo heen...Go with the flow.....

thnx voor de tips:) Ik zorg in ieder geval dat ik om 9 uur voor de deur sta zodat ik helemaal niks mis

Vind mooi dat jij ook naar de Armin only gaat terwijl je dat aan je naam helemaal niet zou zeggen:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind mooi dat jij ook naar de Armin only gaat terwijl je dat aan je naam helemaal niet zou zeggen

Haha, ja erg grappig. Zie ik bij muziek allemaal hardhouse, rave en hardcore staan, maar wel naar Armin van Buuren gaan (y).
Super toch :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 10 oktober 2005 om 23:23:
Maar ik heb alle vertrouwen in UDC en Armada, Armada organiseert altijd topfeesten en UDC heeft hier niet alleen de hand in, Armada is mede organisator, en ook Armin zal zorgen dat alles tip en top geregeld is.

Hij dat is niet eerlijk. Als je mij qoute moet je dat wel vermelden ;)

Namelijk:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:31:
Hij dat is niet eerlijk. Als je mij qoute moet je dat wel vermelden

Namelijk:

niet gezien:)
Uitspraak van Dreammachine op dinsdag 11 oktober 2005 om 10:01:
Haha, ja erg grappig. Zie ik bij muziek allemaal hardhouse, rave en hardcore staan, maar wel naar Armin van Buuren gaan .
Super toch

id geweldig.

er komt geloof ik ook een dvd uit van de armin only las ik op het AVB forum:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker, net als in Zurich op Energy. Ik heb nog nooit zoveel hardcore liefhebbende mensen voor een "trance-dj" horen juichen. Geweldig. Zelf hou ik ook wel van meerdere stijlen. Heerlijk om niet elke dag hetzelfde te horen te doen. Maar voor Armin eerst nog ff LEF met Ferry en Paul :D
Waarschuw beheerder
donateur
damn, heb zo´n zin in dit feest! :cheer:

nog een maandje :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HEIKster™ op dinsdag 11 oktober 2005 om 21:52:
nog ff LEF met Ferry en Paul

Bofkont!!!! :D

Maar idd, nog een maandje...dan is t zover!!!

Zinnnnn!!!

(mede door t gezeldschap van dan ;) )

Waarschuw beheerder
Lees net op de site van UDC dat (meer dan)50 % van de kaarten is verkocht..Nog een maandje te gaan, dus dat zou nog wel een uitverkochte zaal kunnen worden..
Waarschuw beheerder
vind ik dan toch nog behoorlijk langzaam gaan... :S
Waarschuw beheerder
gaat echt lekker snel, al meer dan 5000 kaarten verkocht gaat dus erg goed naar mij mening, Armin verkoopt niet zo snel als Tieso, Maar die 9000 kaarten worden heus wel verkocht, het loop voor op schema las ik op de site, ben blij dat de verkoop goed gaat, voor 12 november is het dus een uitverkocht huis:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:50:
gaat echt lekker snel, al meer dan 5000 kaarten verkocht gaat dus erg goed naar mij mening, Armin verkoopt niet zo snel als Tieso, Maar die 9000 kaarten worden heus wel verkocht, het loop voor op schema las ik op de site, ben blij dat de verkoop goed gaat, voor 12 november is het dus een uitverkocht huislaatste aanpassing 14 oktober 2005 19:50

Ik vrees dat het niet uitverkoopt:no: maakt niet uit, maar al die mensen die dus zeggen dat tiesto ze beste tijd gehad geeft kunnen nu effe in de zwijghoek gaan staan. 8)

HMH is kleiner weet het maar was met een goede week uitverkocht, TIC serie's was geloof ik 1 dag
Dit gaat toch het feest worden denk ik : https://partyflock.nl/topic/807386
Waarschuw beheerder
Weet iemand een leuk hotelletje wat vlak bij het Ahoy ligt?
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je toch helemaal fout hebben RaoulDuke en het gaat prima met Tiesto niks over hem. Maar Armin is toch een tikkeltje beter :P Als het aan mij ligt dan. Deze discussie is niet te voeren en wil ik verder ook niet voeren. Beide DJ's :respect: daarbij wil ik Paul en Ferry en Markus natuurlijk ook nog ff noemen als grote namen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HEIKster™ op vrijdag 14 oktober 2005 om 23:05:
Paul en Ferry en Markus

Uiteraard ook (y)

Enne, wat het uitverkopen betreft... maakt niks uit, met 1000 man minder wordt het net zo'n fijn feest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koesje op vrijdag 14 oktober 2005 om 20:44:
Weet iemand een leuk hotelletje wat vlak bij het Ahoy ligt

je kan bv bij het Bastion in Barendrecht zitten, naast de Mac, lekker dichtbij en goedkoop ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 14 oktober 2005 om 20:39:
zeggen dat tiesto ze beste tijd gehad geeft kunnen nu effe in de zwijghoek gaan staan.

Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 14 oktober 2005 om 20:39:
Ik vrees dat het niet uitverkoopt maakt niet uit, maar al die mensen die dus zeggen dat tiesto ze beste tijd gehad geeft kunnen nu effe in de zwijghoek gaan staan.

FF kijken, een zaal vol met liefhebbers, of een zaal vol met "dagjes mensen" ....

optie 1 graag!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.a.n. op zaterdag 15 oktober 2005 om 01:58:
FF kijken, een zaal vol met liefhebbers, of een zaal vol met "dagjes mensen" ....

optie 1 graag!!!!!!!!!

Dagjes mensen komen bij armin only ook wel, zeker als hij gaat samenwerken met tmf wat die dus doet. Had op dag 2 van de voorverkoop een kaartje voor dit feest, gaat ook zeker vet worden. Maar uitverkopen gaat hij het denk ik niet, met of zonder dagjes mensen.
Waarschuw beheerder
hahah wat kraam jij een onzin uit, Naar tiesto stikt het altijd van de dagjes mensen, als je kijkt naar TIC van het afgelopen jaar, was de vrijdag geheel dagjesvolk, en op zaterdag de helft, Ik was ook in de HMH tijdens ISOS, stikte het ook van de dagjesmensen, alleen vooraan gingen de mensen los, 3 kwart van de zaal stond stil alleen maar dagjesvolk altijd jammer bij Tiesto,

Als de Armin only nu al was uitverkocht zou er enorm veel dagjesvolk zijn, de Armin only verkoopt 1 week van tevoren denk ik uit, en garandeer ik je dat er misschien 10% dagjesvolk is, maar 90% echte armin fans, dus die AHOY gaat 9 uur lang uit zijn dak, omdat er gedraaid wordt waarvan mensen houden, en bij Tiesto geldt dat maar voor een bepaald gedeelte maar die willen gewoon Tiesto een keer zien.

Nog een vraagje waar komen meer liefhebbers bij Tiesto of Armin?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:03:
zeker als hij gaat samenwerken met tmf wat die dus doet

Dat is wel weer erg jammer... straks worden er weer tig kaarten weggegeven door een sms of zo te sturen via/naar TMF :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:18:
Dat is wel weer erg jammer... straks worden er weer tig kaarten weggegeven door een sms of zo te sturen via/naar TMF

waar maak je je druk om :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:17:
Als de Armin only nu al was uitverkocht zou er enorm veel dagjesvolk zijn, de Armin only verkoopt 1 week van tevoren denk ik uit, en garandeer ik je dat er misschien 10% dagjesvolk is, maar 90% echte armin fans, dus die AHOY gaat 9 uur lang uit zijn dak, omdat er gedraaid wordt waarvan mensen houden, en bij Tiesto geldt dat maar voor een bepaald gedeelte maar die willen gewoon Tiesto een keer zien.

Nog een vraagje waar komen meer liefhebbers bij Tiesto of Armin?

Pfff...ben je weer in je element AvB ??

Jij baalt ook best wel, dat je niet naar Tiesto kunt...

Ik denk overigens dat het dit keer erg meevalt met dagjespubliek aldaar, er waren al een aantal kaarten in bezit van liefhebbers, daarna verkoop via de site, en toen het restant, waar overigens weinig ruchtbaarheid aan gegeven is, via de reguliere verkoop.

Gezeik over dagjesmensen...die zijn altijd en overal aanwezig.
Stoor je er niet aan, gewoon beetje vooraan gaan staan, heb je nergens last van.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:20:
waar maak je je druk om

haha, druk? Ik constateer alleen iets.
Persoonlijk feest ik liever met mensen boven de 20, als 16-17 jarigen

Waar maak jij je druk om trouwens?
...je gaat hier niet eens heen! :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:17:
hahah wat kraam jij een onzin uit, Naar tiesto stikt het altijd van de dagjes mensen, als je kijkt naar TIC van het afgelopen jaar, was de vrijdag geheel dagjesvolk, en op zaterdag de helft, Ik was ook in de HMH tijdens ISOS, stikte het ook van de dagjesmensen, alleen vooraan gingen de mensen los, 3 kwart van de zaal stond stil alleen maar dagjesvolk altijd jammer bij Tiesto,

Nog een vraagje waar komen meer liefhebbers bij Tiesto of Armin?laatste aanpassing 15 oktober 2005 10:17

Vraag voor armin, waarom kraam ik onzin uit??? Toen tiesto net doorbrak was jij 13???? Dus wat weet jij van de feesten toen af. Tiesto is langer bezig en heeft veel meer fan's en ja ook dagjes mensen nou en?? Mogen die mensen niet komen dan. Heb er zelf geen last van. Heb al vaker gezegt dat jij doet of je alles al meegemaakt heb met je 18 jaartjes niet erg hoor jij mag je mening ook zeggen. Maar jij heb tiesto niet van het begin meegemaakt het punt waar armin nu zit had tiesto 5a6 jaar geleden. De dagjes mensen van nu waren de mensen die vroeger het feest maakte en er nu klaar mee zijn, ivm werk en leeftijd enz enz. Maar dat weet jij helemaal niet want toen was jij 12-13 jaar. Hij zal nooit zo groot worden als tiesto :no: LIVE WITH IT.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb je misschien wel gelijk in inderdaad, ik kan alleen beoordelen als ik tiesto nu ziet draaien, en dan vind ik hem iets minder goed draaien, Ik hoop ook niet dat Armin zo groot wordt als Tiesto dan worden de feesten gewoon een stuk minder. Ik denk dat je wel zult beamen dat hoe groter Tiesto werd hoe minder de feesten werden, doordat er steeds meer mensen kwamen die niet echt van de muziek hielden maar meer kwamen alleen voor het mannetje Tiesto. En het publiek maakt ook een feest door mee te gaan met de dj.

Daarom zul je het met mij eens dat de Armin only veel vetter word omdat mensen daarveel meer uit hun dak gaan dan bij Tiesto, Omdat bij Armin gelukkig nog steeds de echte muziekliefhebbers komen en niet veel mensen komen op dit moment alleen voor persoontje Armin. Dat zal helaas pas zijn als hij nummer 1 dj van de wereld wordt, en dat zal zijn denk ik in oktober 2007
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:05:
Omdat bij Armin gelukkig nog steeds de echte muziekliefhebbers komen en niet veel mensen komen op dit moment alleen voor persoontje Armin.

We zullen het pas 12 nov. gaan zien...
Ik hoop het hoor, daar niet van, maar ik denk toch echt, dat ook dan een groot aantal mensen stil staat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:05:
heb je misschien wel gelijk in inderdaad, ik kan alleen beoordelen als ik tiesto nu ziet draaien, en dan vind ik hem iets minder goed draaien, Ik hoop ook niet dat Armin zo groot wordt als Tiesto dan worden de feesten gewoon een stuk minder. Ik denk dat je wel zult beamen dat hoe groter Tiesto werd hoe minder de feesten werden, doordat er steeds meer mensen kwamen die niet echt van de muziek hielden maar meer kwamen alleen voor het mannetje Tiesto. En het publiek maakt ook een feest door mee te gaan met de dj.

Daarom zul je het met mij eens dat de Armin only veel vetter word omdat mensen daarveel meer uit hun dak gaan dan bij Tiesto, Omdat bij Armin gelukkig nog steeds de echte muziekliefhebbers komen en niet veel mensen komen op dit moment alleen voor persoontje Armin. Dat zal helaas pas zijn als hij nummer 1 dj van de wereld wordt, en dat zal zijn denk ik in oktober 2007

:respect: armin (Y) Heb mij beste feesten meegemaak met Tiesto en idd hoe groter iemand word hoe moeilijker het ook word. Of armin only vetter word weet ik niet, nieuw concept dus hoop dat alles goed geregeld is. Hoe armin de laaste tijd bezig is zal dat vast zo zijn, en zal het ook een top feest worden. Hoge verwachtingen :yes:.
Uitspraak van bloesem op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:09:
We zullen het pas 12 nov. gaan zien...
Ik hoop het hoor, daar niet van, maar ik denk toch echt, dat ook dan een groot aantal mensen stil staat...

idd heb je altijd, mensen komen gewoon niet allemaal om los tegaan zoals ik (wij).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:28:
Waar maak jij je druk om trouwens?
...je gaat hier niet eens heen!

hoe weet jij dat?:)
je weet helemaal niksdus :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:22:
hoe weet jij dat?
je weet helemaal niksdus

misschien check ze jouw agenda wel:) en daar staat een andere feest in voor de 12de november
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:22:
Jij baalt ook best wel, dat je niet naar Tiesto kunt...

ik kan wel naar tiesto hoor, ik kan kaarten krijgen maar is me iets duur:) ga paar weken daarvoor naar wat nieuw talent in de Asta, is kijken hoe ik dat vind, dan altijd naar een standaard feest met tiesto of armin of andere grote dj's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:44:
misschien check ze jouw agenda wel en daar staat een andere feest in voor de 12de november

klopt niet altijd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:49:
is kijken hoe ik dat vind, dan altijd naar een standaard feest

Ga je zeker tof vinden.
Ik vind het iig altijd erg relaxed, de wat kleinere clubfeesten (y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:52:
klopt niet altijd

sja, niks is meer zeker in dit leven ;)
Waarschuw beheerder
Hou eens op met die eindeloze discussie wie nou beter is: tiësto of armin. Smaken verschillen, zo wat! Voor ieder is er wat wils, 12-11 = Armin en 03-12 = Tiësto!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
naar beiden...is nog beter :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiebthroat op zaterdag 15 oktober 2005 om 16:42:
Hou eens op met die eindeloze discussie wie nou beter is: tiësto of armin. Smaken verschillen, zo wat! Voor ieder is er wat wils, 12-11 = Armin en 03-12 = Tiësto!laatste aanpassing 15 oktober 2005 16:43

Ja precies ben ik helemaal mee eens. Maar ik ben bij allebei! hehe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PDV op zaterdag 15 oktober 2005 om 18:47:
Maar ik ben bij allebei! hehe

Same here :P [img width=41 height=24]https://partyflock.nl/images/light/smileys/cheer.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Hou eens op met die eindeloze discussie wie nou beter is: tiësto of armin.

daar ging de discussie niet over:S Ik hoop dat het net zo feest zal worden als 24 September in Birmingham, ouderwets trancefeest, Bij Godskitchen zijn ze nu nog het dak aan het repareren, zo hard vloog het dak eraf 3 weken terug toen armin daar een 9 uur set gaf
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaaaaa kaarten zijn binnen dus kan niet meer wachten, dit wordt echt n historisch nachtje in Ahoy :yes: :bounce: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hou eens op met die eindeloze discussie wie nou beter is: tiësto of armin. Smaken verschillen, zo wat! Voor ieder is er wat wils, 12-11 = Armin en 03-12 = Tiësto!

precies. 2 heel verschillende dj´s.
En zo´n succes was Tiesto vorig jaar niet, dus ik hoop dat het er niet eens op gáát lijken :D

uitverkocht of niet, ik heb er zin in en ik denk dat mensen dié gaan ook echt voor Armin komen.
Het TMF publiek zal ook wel meevallen, wat dat betreft is Tiesto ook niet met Armin te vergelijken.
Tiesto is bij iederéén kwa naam bekend, zelfs mijn oma kent hem, en dat is bij Armin helemaal niet zo dus daar rennen de 16-jarigen echt niet massaal naar toe :no:
geloof ik niets van.
Waarschuw beheerder
ik hoop dat het nog ergens live wordt uitgezonden op 1 of andere radiostation, khoop dat radio 538 toevallig een programering inlast vanaf 12 uur, Net zoals ze toen deden met die 12 uur set van Armin in 2002, die was bruut

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 16 oktober 2005 om 22:35:
Armin helemaal niet zo dus daar rennen de 16-jarigen echt niet massaal naar toe
geloof ik niets van.

Ik ook niet, dan had het al uitverkocht geweest nl :)
Publiek zal ook gemiddeld wel wat ouder zijn ook. Tenminste als ik naar de vrienden uit mijn groep kijk die naar dit feest gaan, is de jongste die gaat 26..
Waarschuw beheerder
Ja, ik geloof ook niet dat ik de oudste ben, haha. Prima ook, wat ouder publiek. Eigenlijk kan me de leeftijd ook nie schelen, als het maar relaxed publiek is, dat is het belangrijkste. En we gaan d'r een feest van maken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 20 oktober 2005 om 10:12:
Eigenlijk kan me de leeftijd ook nie schelen, als het maar relaxed publiek is, dat is het belangrijkste. En we gaan d'r een feest van maken

Dat is zeker het belangrijkste (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ben zelf ook nog niet zo oud O:)

maar wat ouder publiek is vaak ook wat relaxter sfeertje vind ik, dus prima! (Y)
Waarschuw beheerder
;)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:49:
ik kan wel naar tiesto hoor, ik kan kaarten krijgen maar is me iets duur ga paar weken daarvoor naar wat nieuw talent in de Asta, is kijken hoe ik dat vind, dan altijd naar een standaard feest met tiesto of armin of andere grote dj'slaatste aanpassing 15 oktober 2005 11:49

Above & Beyond zijn toch best wel groot dacht ik. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op donderdag 20 oktober 2005 om 10:49:
Above & Beyond zijn toch best wel groot dacht ik

zeker 1 van mij favorite producers, maar menno de jong and danjo and styles zijn wat minder groot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 20 oktober 2005 om 11:28:
zeker 1 van mij favorite producers

Jij hebt zeker niet toevallig de tracklist van ze op DV05.
Waarschuw beheerder
nope helaas niet. kwas er ook niet bij die liveset anders had ik nog wel wat plaatjes onthouden
Waarschuw beheerder
op dancevalley 2005 draaiden above and beyond Armin van Buuren – Shivers met vocals van Angelic – It’s my turn ( toen kwam de zon door en was iedereen extreem euforisch :D
ook draaiden ze Air for Live en Libra pres. Taylor – Calling your Name.
en een remix van satelite, kan niet meer herrineren welke.
voor de rest weet ik het niet meer. Maar ze waren absoluut fantastisch

Werkzaam bij D.C. Productions
Waarschuw beheerder
donateur
aanwezig ;) wordt echt knalfeestje :jaja:

Waarschuw beheerder
gelukkig dat Armin niet op nr 1 staaat dan hebben we zeker gen last van van al dat 16 jarige tuig!!
dan komen dus alleen de mensen die echt weten wat t is om een feest te vieren!!
Waarschuw beheerder
JA ....., zeker lekker feesje vieren ja! Heb er best wel zin in ja! Ja....!

Enuhhh..., natuurlijk iedereen die gaat veel plezier!
Waarschuw beheerder
ondanks afhakers en dat we nog maar met ze tweeen over zijn.. :).. heb ik er echt moeilijk veel zin in
Waarschuw beheerder
last van van al dat 16 jarige tuig!!

Nou nou :no:
Vind jonge lui GEEN tuig hoor en daar zitten ook mensen bij die graag naar dit soort feesten gaan hoor en bovendien is iedereen 16 geweest of nie?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 20 oktober 2005 om 10:12:
Prima ook, wat ouder publiek. Eigenlijk kan me de leeftijd ook nie schelen, als het maar relaxed publiek is, dat is het belangrijkste.

(y)

thx

En feesten kan ik zeker!!
En stilstaan??? Wat is dat???
Waarschuw beheerder
Nog 2 weeken en 12 en half uur. Het kriebelt echt te erg zeg. Heb er heel veel zin in, maar ik denk iedereen wel hier die gaat.
Waarschuw beheerder
Ik zit er elke dag wel aan te denken :yes:

Nog efkes :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, geen feesten meer vóór deze, dus nu kan t aftellen beginnen voor me.
Nog 13 nachtjes ;)

Ene kant heb ik er ontzettend zin in, andere kant weet ik echt niet of ik het allemaal wel zo super zal vinden, zowel Armin als Ahoy...
Leuk zo'n uitdaging!

Waarschuw beheerder
die set uit Amnesia op de Armin Only site is dus vette shit :yes:

Toevallig gister op een verjaardag nog over dit feest gehad. Heleboel uit mijn vriendenkring gaan er heen :yes: Wordt gezellig avondje denk ik al ben ik wéér de Bob die avond (DAMNIT!)
Waarschuw beheerder
He Bloesem warom zou Armin en Ahoy niet super worden??
Heb al aardig wat feestjes in Ahoy meegemaakt en was altijd goed.En zeker in de kleine zaal waar Armin gaat draaien is de sfeer toppie.
En Armin is altijd goed!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou kijk aan, ik heb gewoon mijn twijfels met een hal als lokatie (ik ben er dus nog nooit geweest)
Maar ik ken mezelf: als ik m'n verwachtingen laag hou, dan valt het alleen maar heel erg mee :D
Wat Armin betreft... zelfde laken een pak. Ik vrees voor iets te softe trance, maar als ik me daarop van te voren instel... juist.... kan t alleen maar meevallen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 30 oktober 2005 om 19:09:
iets te softe trance

Ik verwacht juist dat dat wel mee gaat vallen!:D Tis natuurlijk ook wat je gewend bent ;)

Hopelijk draait ie ook nog wat platen als Speedy J - Kreck ofzo, oudere techno die Armin een paar jaar terug altijd vet vond om te draaien.
Waarschuw beheerder
die set uit Amnesia op de Armin Only site is dus vette shit

Kben 'm nu aan het luisteren.......
Waarschuw beheerder
Nog steeds bezig, klinkt goed (y)

'T mag alleen soms wel net iets steviger.......
Waarschuw beheerder
Bloesem:die zaal is echt toppie,ik was erbij met Carl Cox & Friends en de sfeer was toen echt geweldig,die zaal is precies groot genoeg!
En Armin gaat echt wel een beetje stevige trance draaien ,kan niet de hele nacht zweverig draaien.
Nee dat gaat goed komen!!
Waarschuw beheerder
zooooooooooo relax relax
inertia - the chamber zit in dat setje
bter bter bter draait ie em de 12 ook
:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Partylover op zondag 30 oktober 2005 om 20:37:
Nee dat gaat goed komen!!

Oh, maar daar vertrouw ik wel op hoor! :D

Het is niet dat ik niet van zweven hou hoor. ISOS4 was ook behoorlijk van dat soort... en was mijn feest van t jaar , maar ook daar gold, ik stelde me er vooraf op in...

Dat setje van de site klinkt lekker idd.

PS o-townah, was je gister in Asta? :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op zondag 30 oktober 2005 om 15:31:
die set uit Amnesia

Genieten :kwijl:
Waarschuw beheerder
ohhh, wat moooooi... dat gaat wat worden zaterdaaaaag :D
Waarschuw beheerder
Bij de Absolute Armin draaide Armin in het begin ook zweverig tot een uurtje of 2, Maar na 2 uur ging het gas er echt wel op, en draaide hij tot 7 uur gewoon stevige tranceplaten. Armin kan heus wel knallen.
Uitspraak van Dreammachine op zondag 30 oktober 2005 om 20:22:
Nog steeds bezig, klinkt goed

dat was tijdens een Armin only in Amnezia, Daarom is het ook wat rustiger
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb besloten dat ik er ook naar toe ga, wordt vast erg gezellig. :)
Alleen nog ff een ritje zien te regelen. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*Zucht* Ik ben heel erg benieuwd:D
De laatste keer dat ik Armin mee maakte (Ocean Diva 9 Sept.) vondt ik het voor mijn doen TEsoft (Maar weet dat hij ook zeker (Y) stevig kan draaien) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 30 oktober 2005 om 21:25:
PS o-townah, was je gister in Asta?

hmm die moet k nog ff uit me agenda halen..
kon niemand meekrijgen.. :(

maar het was dus :9??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KarlBeer op maandag 31 oktober 2005 om 19:19:
maar het was dus :9 ??

Ja zeker, het was geweldig!! Lees de waardering en reacties.
Erg jammer voor je hoor. en dat terwijl het in 1e instantie andersom was, dat ík niemand had om mee te gaan... Sja, zo zie je maar.
Maar 18 nov kun je in de herkansing.
Dan kan ik niet :(
Waarschuw beheerder
zoo bter ik MOEST idd een herkansing ga gelijk ff kijken wat er dan is (y)

Uitspraak van bloesem op maandag 31 oktober 2005 om 19:30:
Erg jammer voor je hoor. en dat terwijl het in 1e instantie andersom was, dat ík niemand had om mee te gaan... Sja, zo zie je maar

ja dat heb je toch netjes geregeld nog..maareh ik weet al wat ik volgende keer doe, dan vraag ik gewoon aan een paar maten of ze meegaan naar de asta en dan zeg ik niet wie er dan draaien :) als ze eenmaal daar zijn gaan ze toch wel mee naar binnen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 31 oktober 2005 om 19:30:
Ja zeker, het was geweldig!!

Kwam Menno nog tegen Vrijdag in de kroon in Amsterdam aardige gozer, studeert ook nog etc, zijn remix van Mark Otten - So Serene is ook weer een bom hoe draaide hij zaterdag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 1 november 2005 om 12:49:
hoe draaide hij zaterdag?

Sja ík vond hem erg goed. Ik had m nog noot live gehoord. Hij draaide ook niet te soft, wat ik van de startende dj wel had verwacht, toppie dus :D

Waarschuw beheerder
vanmiddag ff kaarten gehaald, maarre welke andere dj's komen er nog meer? (staat nergens alleen dat er wel een paar komen draaien)
Waarschuw beheerder
ja hoor.. en de laatste afhaker.. iemand zin om te spacen met mij..
Waarschuw beheerder
vanmiddag ff kaarten gehaald, maarre welke andere dj's komen er nog meer? (staat nergens alleen dat er wel een paar komen draaien)

ook geen idee, kben wel benieuwd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KarlBeer op dinsdag 1 november 2005 om 22:55:
ja hoor.. en de laatste afhaker.. iemand zin om te spacen met mij..

Huh? Ga je nu niet dan? Heb je al kaartje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 2 november 2005 om 13:51:
Huh? Ga je nu niet dan? Heb je al kaartje?

ja kheb me kaartje al en die ga ik nodig hebben ook hoor :) ik moet en zal erheen.. er gaat zoiezo een vage kennis heen dus ga ik die maar ff bellen. ik heb zo fuckin lang naar die party uitgekeken.. enne ik kom toch only voor de muziek :) 9 uur lang helemaal van de wereld.. goeie shit :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Okee dan (y)

iemand zin om te spacen met mij..

Iedereen zal met je mee spacen hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 2 november 2005 om 17:30:
Iedereen zal met je mee spacen hoor!

haha ja daarom..:D dat gaat een mooi avondje worden(y)
Waarschuw beheerder
weet je wat ook wel weer zo is.. kijk als ik met me maten daar zou staan, hun houden van techno en harder weet je wel, ja dan zou ik ze waars wel vaak zien staan van dat mag iets harder, en dat zou ik dan ook denken.. heb het met d-dance meegemaakt, armin begon rustig dus 2 maten waren em gelijk gepaast. dan vin ik dat ook niet echt relax want als ze erheen gaan en ze vinden af en toe een plaatje goed maar verder hebben ze niet zo onwijs naar hun zin.. ja dan kan ik niet vol in die muziek opgaan snappie :) dus et gaat wel goed komen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op woensdag 2 november 2005 om 18:03:
dan vin ik dat ook niet echt relax want als ze erheen gaan en ze vinden af en toe een plaatje goed maar verder hebben ze niet zo onwijs naar hun zin.. ja dan kan ik niet vol in die muziek opgaan snappie dus et gaat wel goed komen

Ik snap je helemaal. Ging in het begin dat ik naar feesten ging ook met vrienden die een beetje van trance hielden. Maar dat werkt toch niet. Ik ga nu alleen nog maar met vrienden die net als ik voor de volle 100% genieten van zo'n avond. Dan begrijp je elkaar ook beter en je hoeft je nergens druk over te maken. Iedereen heeft dan een geweldige nacht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PDV op woensdag 2 november 2005 om 18:24:
Ik snap je helemaal. Ging in het begin dat ik naar feesten ging ook met vrienden die een beetje van trance hielden. Maar dat werkt toch niet. Ik ga nu alleen nog maar met vrienden die net als ik voor de volle 100% genieten van zo'n avond. Dan begrijp je elkaar ook beter en je hoeft je nergens druk over te maken. Iedereen heeft dan een geweldige nacht.

je zegt het precies :) (Y)
alleen ik heb die vrienden niet..alleen een vage kennis :)
Waarschuw beheerder
donateur
woehoeeee nog maar 10 daagjes! :cheer:
heb er echt heeeeeel erg veel zin in :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KarlBeer op woensdag 2 november 2005 om 18:38:
Uitspraak van pdv op woensdag 2 november 2005 om 18:24:

je zegt het precies
alleen ik heb die vrienden niet..alleen een vage kennis

Ik ben t ook helemaal met jullie eens, echt ervoor gaan kan je alleen met medegangers die er net zo voor gaan.
Maar ja, die zijn er niet altijd.
Volgens mij zijn er best veel mensen met dit "probleem" :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 2 november 2005 om 19:04:
ar ja, die zijn er niet altijd.
Volgens mij zijn er best veel mensen met dit "probleem"

ja idd.. maar gelukkig komen die wel weer allemaal samen op bv de 12e
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op woensdag 2 november 2005 om 19:10:
ja idd.. maar gelukkig komen die wel weer allemaal samen op bv de 12e

Ja dat vind ik altijd het mooie op feesten dat je elke keer weer nieuwe mensen tegen komt, die precies dezelfde instelling en verwachting hebben van zo'n feestnacht. En daarom is de sfeer ook meestal perfect op deze feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op woensdag 2 november 2005 om 18:03:
weet je wat ook wel weer zo is.. kijk als ik met me maten daar zou staan, hun houden van techno en harder weet je wel, ja dan zou ik ze waars wel vaak zien staan van dat mag iets harder

hey kijk dat komt bekend voor, ik heb tijden ook met moeite mensen mee kunnen krijgen omdat men vrienden meer van de hardere style houden, na een tijdje zoeken heb ik eindelijk een vast stapmaatje gevonden waarmee ik me altijd perfect mee vermaaktm, als je zoekt kom je er 1 tegen en dan ben je binnen:) nu is het groepje al uitgebreid naar 5 man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 2 november 2005 om 19:29:
nu is het groepje al uitgebreid naar 5 man

relax.. (y)

ga de 12e maar es beginnen met me uitbreiding

Uitspraak van PDV op woensdag 2 november 2005 om 19:26:
En daarom is de sfeer ook meestal perfect op deze feesten.

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 2 november 2005 om 19:29:
heb ik eindelijk een vast stapmaatje gevonden waarmee ik me altijd perfect mee vermaak

Die had ik vorig jaar ook, heel erg relaxed, hielden van nagenoeg exact hetzelfde...
Helaas is dat over gegaan :/

Ach het lukt allemaal meestal wel. Maar soms op een wat laat moment, en soms ook helemaal niet. En dan baal ik wel, als ik dan thuis zit :(
Waarschuw beheerder
Ik heb 't geluk dat me vriend van Trance/progressive/clubhouse houdt (y)
Samen, met z'n 2en spacen op een geweldig feest, mooi toch?! Is echt fantastisch en we zijn blij dat te kunnen delen...........Stel je voor, één van de twee pakt zo'n mooi feest mee en dat wil je dan later thuis uit gaan leggen :no:, werkt vaak niet........

Voor de "hardcore of hardstyle" heb je mensen ZAT die meegaan, geen probleem. Ik bel iemand en d'r gaat altijd wel iemand naar een "harder" feest. Geen probleem. Maar "softere" feesten is toch altijd een moeilijk iets. Mensen vinden het dan idd te soft, vooral jongelui. Die "schamen" zich dan bijna dat ze bijvoorbeel AvB mooi vinden en geen Paul Elstak. Tja?!

Maar ik ben super tevreden zo (y)
Waarschuw beheerder
Elk jaar naar Hemelrave en een paar keer naar OSM of zo, dat is goed om mijn energie kwijt te kunnen, lekker springen en je blijft d'r jong bij, haha ;)

Doe mij voor de rest van 't jaar maar Trance, liefst Progressive/Hardtrance.

Waarschuw beheerder
Misschien al eerder vermeld..Maar op de site van udc staat wel een leuk promo filmpje over Armin van Buuren..
Waarschuw beheerder
Ik heb nu genoeg gezien en gehoord van 'm.........niet meer, anders gaat 't vervelen, haha. Geintje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op woensdag 2 november 2005 om 20:08:
Ik heb nu genoeg gezien en gehoord van 'm.........niet meer, anders gaat 't vervelen, haha. Geintje.

inderdaad die AVB Special kan ik ondertussen ook al dromen maar je kan ook nog VIP Tickets winnen op die site
Waarschuw beheerder
He Bloesem je bent welkom in ons groepje hoor!!
Just having a great time!!!:bounce:
Waarschuw beheerder
Neeeeeeeeeh, geen VIP tickets, lekker tussen de menigte (y) En ik moet toch rijden, dus wat heb ik aan al die included drank?
Waarschuw beheerder
donateur
:D Dankjewel hoor, ik zal t onthouden.
Geldt overigens andersom ook he, mocht zich die gelegenheid voordoen.

;)
Waarschuw beheerder
Dat aanbod neem ik zeker aan,ik zal je zeker ff gaan zoeken.:D
Waarschuw beheerder
Heb vandaag ook een kaartje gescoord. Ben erbij en heb er zin in :bounce:

Waarschuw beheerder
iemand zin om te spacen met mij..

mmm:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 2 november 2005 om 20:26:
maar je kan ook nog VIP Tickets winnen op die site

Die ga ik nu een keer winnen hoor....ik doe altijd mee met prijsvragen, maar win nooit wat :( Je kan ook cd's en tshirts winnen....tshirtje lijkt me leuk om te hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Tis nog steeds nie uitverkocht...............

Ben benieuwd hoeveel volk d'r op af komt.......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Emporor op donderdag 3 november 2005 om 11:08:
Die ga ik nu een keer winnen hoor....ik doe altijd mee met prijsvragen, maar win nooit wat Je kan ook cd's en tshirts winnen....tshirtje lijkt me leuk om te hebben

Hm, ik ga ook nog maar s kijken daar... je weet nooit ;)
Waarschuw beheerder
Heb ook maar ff meegedaan, meedoen is immers belangrijker dan winnen, hoewel ik meedoe om te winnen!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op woensdag 2 november 2005 om 19:46:
Samen, met z'n 2en spacen op een geweldig feest, mooi toch?!

Uitspraak van Dreammachine op woensdag 2 november 2005 om 19:46:
Samen, met z'n 2en spacen op een geweldig feest, mooi toch?!

dat is zker mooi :)

welke nummers wil je trouwens graag horen waarvan je niet zker ben of die die wel gata draaien?
armin v buuren & system f - exhale
oceanlab - satellite
solid globe - sahara
micro de govia - voller stern (super8 remix)
tilt - the world doesn't know
inertia - the chamber

dat zijn wel nummetjes die ik nog wel een x op een party wil horen en daar kan armin de 12e me mooi ff bij helpen :)(sahara al es gehoord en daarom weet ik hoe goed ie is op een party..:))
Waarschuw beheerder
solid globe - seven cities (armin van buuren remix)
enmass - CQ
Armin vs Mike - pound

En zo zijn er nog wel tientallen die ik zou willen horen. Ik laat het allemaal op me af komen deze nacht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op donderdag 3 november 2005 om 20:37:
dat zijn wel nummetjes die ik nog wel een x op een party wil horen en daar kan armin de 12e me mooi ff bij helpen (sahara al es gehoord en daarom weet ik hoe goed ie is op een party..)

Ik weet nog wel dat Ferry Corsten ermee opende op Trance energy 2004, mijn nacht kon toen niet meer stuk! Is idd een hele goede plaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaa man daar weet ik em ook nog van..
dat is zker een van me mooiste partymomentjes ooit :kwijl:
wat was ik toen in hogere sferen gek :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat ene nummer (ben niet zo goed met titels), die theme song of zo, die je nu zo vaak hoort..........die komt me echt de strot uit, bah (sorry)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TranceMotion op donderdag 3 november 2005 om 17:26:
Heb ook maar ff meegedaan, meedoen is immers belangrijker dan winnen, hoewel ik meedoe om te winnen!

Alleen dat de winnaars pas op de 11e bekent worden gemaakt. :s
Win je net kun je weer je gewone kaartje proberen te verkopen 1 dag voor t feest. Niet echt handig gedaan.
Waarschuw beheerder
+1 ?? snap em ff niet..
Waarschuw beheerder
Hij bedoelt dat hij ook in hogere sferen was.
Waarschuw beheerder
ok hij bedoelde: ken er nog een.. :)
Waarschuw beheerder
oceanlab - satellite

micro de govia - voller stern (super8 remix)

Kijk DAT zijn echt de nummers die eigenlijk niet mogen ontbreken! (y)
Verder nog: Mike Koglin vs. Jono Grant - Sequential en Armin van Buuren - Surrender (alhoewel we die laatste zeker kunnen verwachten)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flat Yari op zaterdag 5 november 2005 om 14:45:
Mike Koglin vs. Jono Grant - Sequential en Armin van Buuren - Surrender (alhoewel we die laatste zeker kunnen verwachten)

die ken ik niet.. gelijk ff zoeken thnx (Y)
Waarschuw beheerder
kan geen surrender van armin van buuren vinden..
bedoel je niet die van tranquility base of heb ik gewoon een kutprogramma?:)
Waarschuw beheerder
Wil de Sound of Goodbye wel weer eens horen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op zaterdag 5 november 2005 om 17:09:
bedoel je niet die van tranquility base of heb ik gewoon een kutprogramma?

Oeps, foutje van mij. Het is indd Above & Beyond present Tranquility Base - Surrender :) Ik had hem gevonden onder een andere naam.
Waarschuw beheerder
haha ok dan, ja die had ik idd ook in gedachten die moet er ook zker bij.. die en voller stern staan achter elkaar op universal religion 2004
relax stukkie op die cd :)
Waarschuw beheerder
Zeker weten, de manier waarop die 2 tracks zijn overgemixed is gewoon te lekker!
Het zou zeker een kippenvelmoment zijn als die ook echt gedraaid worden :)
Waarschuw beheerder
Nou bij mij is het probleem eerder dat iedereen van de "softie"feesten houdt en ik de "hardere". Maar de 26ste eens wat anders proberen,Awakenings. Kijk er echt naar uit. Wel jammer dat me vaste stapmaatje er niet bij is.
Waarschuw beheerder
kan je het hem niet ff laten weten dat ie iedereeen een plezier doet als hij die nummertjes draait?:)
Waarschuw beheerder
Het gaat nou opschieten! Volgende week rond deze tijd zitten we gaar met een suffe kop en zere voeten aan de pizza en na te genieten :)
Waarschuw beheerder
Gaat wel lukken, ik zet wel even een spandoek in elkaar met de titels erop ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier in een intervieuw met Armin, gaat niet echt over zijn in concert maar meer over zijn passie voor muziek, is wel een grappig intervieuw, je merkt echt dat Armin mediageniek is

http://www.a3nitelifetv.com/channel/dj_profile/dj_profile.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flat Yari op zondag 6 november 2005 om 17:56:
Gaat wel lukken, ik zet wel even een spandoek in elkaar met de titels erop

Ik vraag geen verzoekjes aan een goede DJ. Hij is zo goed omdat hij precies weet wat hij moet draaien om het publiek te vermaken en tja.. soms heb je een nummer gemist, maar dan heb je wel een geweldige avond achter de rug. Althans dat is bij mij wel vaak het geval :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 7 november 2005 om 12:42:
Ik vraag geen verzoekjes aan een goede DJ.

Alsof ik daar echt met zo'n spandoek ga staan ;)
Nee, het komt qua muzikale invulling zeker weten helemaal in orde (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flat Yari op maandag 7 november 2005 om 17:38:
Alsof ik daar echt met zo'n spandoek ga staan ;)

Niet? ;)

Nee, het komt qua muzikale invulling zeker weten helemaal in orde (y)

Dat denk ik ook wel ! Armin schopt kont ! :) Nog paar nachies slapen !
Waarschuw beheerder
hoiiiiiiiiii
we gaan ook een zaterdag naar armin van buren lekker knallen mmmmmmmm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flat Yari op zondag 6 november 2005 om 17:56:
Gaat wel lukken, ik zet wel even een spandoek in elkaar met de titels erop

haha goeie shit :) mag ik die dan sochtends lenen van je als ik kou sta te lijden op het station?

Alsof ik daar echt met zo'n spandoek ga staan

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op maandag 7 november 2005 om 20:46:
haha goeie shit mag ik die dan sochtends lenen van je als ik kou sta te lijden op het station?

Tuurlijk, maar alleen als ik dan een foto mag maken voor de site ;) Wie weet wordt het een trend.
Waarschuw beheerder
altijd.. als je nou een hele grote maakt kunnen we een groepsfototje maken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ff gemaild.. en dit is het antwoord:

Dit bericht is verzonden vanaf www.ahoy.nl
Er mogen geen foto,s gemaakt worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Begint echt lekker op te schieten nou, n feestje in mn voortuin mmm lekker zeg....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op dinsdag 8 november 2005 om 17:41:
altijd.. als je nou een hele grote maakt kunnen we een groepsfototje maken

Goed plan, dan bestel ik wel even 20 liter verf, 37 linnen doeken en een vrachtwagen, dan wordt het erg gezellig met die doek :D

Uitspraak van Erwin_1975 op dinsdag 8 november 2005 om 18:23:
Er mogen geen foto,s gemaakt worden.

Ik wel, aangezien ik voor m'n werk naar Armin moet :D (he, vervelend!)

Waarschuw beheerder
donateur
Druk of niet druk, warm of niet warm, lange rij (wat erg vervelend is!!!) of geen lange rij voor het toilet, het zal een geweldige nacht worden waar we met zn allen zullen gaan genieten :D!

Kan niet meer wachten!!!

Waarschuw beheerder
pfff, ik wou dat et al zaterdag was.
gewoon eerst nog fucking 3 dagen stage lopen :(
Waarschuw beheerder
Heej Armin van Buuren,
Kan je hier nog ff een goeie live set van Armin neerzetten voor iedereen! Om een beetje in de stemming te komen zeg maar ;)
Thanks! :) mzzl Jeroen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op de Armin only site staat wel een aardige setje alleen vrij oud helaas
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 20:35:
gewoon eerst nog fucking 3 dagen stage lopen

heerlijk man kan je zaterdag al je opgekropte frustaties kwijt in Ahoy

Waarschuw beheerder
Armin van Buuren heeft regelmatig een plaatjes gekregen in DanceDeparment, een programma van Radio 538. De sets die daar uitgezonden zijn:
-Juli 2005
-Juni 2005

DJ Tiesto September 2005 ;)

Via Radio 538 DanceDepartment.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Armin van Buuren@Amnesia 16-8-05

Enjoy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Begint Armin nu ook gewoon te draaien om 22:00???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk t wel ja.

Ben er zelf rond 23:00 pas...
Ga nu echt zin krijgen.
Outfitje nog onzeker...
Kaart ligt klaar! (ben 1x m'n ticket vergeten...nooit wéér)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 8 november 2005 om 23:05:
heerlijk man kan je zaterdag al je opgekropte frustaties kwijt in Ahoy

precies, nu nog maar 2 daagjes trouwens:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flat Yari op dinsdag 8 november 2005 om 19:41:
Goed plan, dan bestel ik wel even 20 liter verf, 37 linnen doeken en een vrachtwagen, (en geen joekelkwasten) dan wordt het erg gezellig met die doek

haha ga je dan vingerverven...? :D

Uitspraak van Mad Jerry op dinsdag 8 november 2005 om 20:41:
Heej Armin van Buuren,
Kan je hier nog ff een goeie live set van Armin neerzetten voor iedereen! Om een beetje in de stemming te komen zeg maar
Thanks! mzzl Jeroen

ja joh (y) goeie shit..

hoop dat het echt onwijs kutweer is zaterdagavond.. dat het stuk vanaf het station naar de ingang van de ahoy een kutstuk is.. als je dan eenmaal binnen ben, je jas uitdoet en die muziek hoort.. :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 39™ op woensdag 9 november 2005 om 16:50:
Begint Armin nu ook gewoon te draaien om 22:00???

Armn draait van 2230 tot 0730, wel een vette tijd pas om half 8 s'ochtends afgelopen:)
Waarschuw beheerder
ja man daar gaat geen einde aan komen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 9 november 2005 om 17:59:
Armn draait van 2230 tot 0730, wel een vette tijd pas om half 8 s'ochtends afgelopen

droom maar lekker verder dit heeft alles met uitloop te maken. 07.30 moeten de mensen buiten zijn en dan komt de beveiliging ons eruit "vegen"

Waarschuw beheerder
Ik weet nog wel dat er op mysteryland 2004 mensen waren die voor altijd op mysteryland wilden blijven, zij werden met de harde hand naar buiten gewerkt.
Waarschuw beheerder
Idd Ow! Die V op hun beveiligingspak staat voor eruit Vegen! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 20:25:
Druk of niet druk, warm of niet warm, lange rij (wat erg vervelend is!!!) of geen lange rij voor het toilet, het zal een geweldige nacht worden waar we met zn allen zullen gaan genieten !

Ik heb het liever niet te warm, geen lange rijen, niet te druk.. Maar het wordt zeker een geweldig feest!!!

Uitspraak van bloesem op woensdag 9 november 2005 om 17:02:
(ben 1x m'n ticket vergeten...nooit wéér)

Ik heb de mijne meteen maar vast klaar gelegd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet zelfs hoe lang en hoeveel de treinreis duurt. Hoop dat er in de ochtend nog wat te kopen valt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 23:28:
Armin van Buuren heeft regelmatig een plaatjes gekregen in DanceDeparment, een programma van Radio 538. De sets die daar uitgezonden zijn:
-Juli 2005
-Juni 2005

DJ Tiesto September 2005

Via Radio 538 DanceDepartment.laatste aanpassing 8 november 2005 23:29

Nice :yes:

Woeiiii verjaardag bij me vliendje Armin, wat wil ik nog meer? :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op woensdag 9 november 2005 om 17:37:
haha ga je dan vingerverven...?

Oei, kwasten, niet aan gedacht! :o
Zijn er hier nog rare kwasten of zal ik de hogedrukspuit moeten inschakelen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet vanavond nog ff 1 kaart erbij halen. D'r gaat nog iemand mee, gezellie, met 5 man/vrouw nu (y)
Waarschuw beheerder
donateur
nog maar 2 nachtjes slapen :cheer:

gaan er steeds meer om me heen, wordt supergezellig :D
Waarschuw beheerder
Maar ja, nu het zo dichtbij komt, is het ook zoweer voorbij :(
Da's altijd jammer :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het ernaar toe leven duurt langer dan het evenement op zich. Dat is zeker jammer, maar ik denk niet dat ik dagenlang ken housen. Ooit wil ik wel weer gaan slapen en zo :)
Waarschuw beheerder
hoop trouwens dat Armin niet te snel erg hard gaat draaien.

of mooi opbouwen, of af en toe een wat hardere plaat er tussen door doen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 10 november 2005 om 13:05:
Maar ja, nu het zo dichtbij komt, is het ook zoweer voorbij
Da's altijd jammer

daar moet je nou dus niet aan denken he..:)

Uitspraak van TechnoBluffy op donderdag 10 november 2005 om 16:15:
hoop trouwens dat Armin niet te snel erg hard gaat draaien.

of mooi opbouwen, of af en toe een wat hardere plaat er tussen door doen.

hoop ook niet dat ie te rustig aan doet.. wat bedoel je met hard draaien dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Erwin_1975 op donderdag 10 november 2005 om 15:18:
Ooit wil ik wel weer gaan slapen en zo

haha

en zo???

;)

Ik leef pas een paar dagen vooraf naar een feest toe... en pas de laatste uurtjes écht!

Nog nog een uurtje of 49 ;) ......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op donderdag 10 november 2005 om 19:23:
hoop ook niet dat ie te rustig aan doet.. wat bedoel je met hard draaien dan?

nou gewoon de hardere platen die armin ook kan draaien. :D

maar als hij nou gewoon begint met lekkere progressive en dan over gaat naar de echte Armin style (zoals op de Universal Religion cd) en daarna lekkere zweeftrance, en dan het "hardtrance" werk van Marcel Woods enz.
Waarschuw beheerder
Ben op het moment a State of Trance aan het luisteren, de show is echt super lekkere uplifting trance!!

Komt goed zaterdag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kira op donderdag 10 november 2005 om 21:47:
Komt goed zaterdag

Denk t ook wel :D :D

(y)

Waarschuw beheerder
ja ok.. maar ja je kan natuurlijk meer bedoelen met hard toch?
techtrance, hardtrance, mis vind je trance met volle melodieen erin hard.. je weet het niet :) als die maar veel met nummertjes als exhale komt en et zou helemaal vet zijn als die net als marco v op ML een nummertje als smack my bitch up ertussendoor gooit.. maareh
Uitspraak van Kira op donderdag 10 november 2005 om 21:47:
Komt goed zaterdag

dat zoiezo.. :bounce: :)
Waarschuw beheerder
donateur
:D:D:D:D:D:D:D binnen 10 uurtjes zijn wel al ondereweg naar de Ahoy (L)
Waarschuw beheerder
Ik stap over een uurtje op de trein richting Rotjeknor :D

Let the fun begin!
Waarschuw beheerder
hahaha hij is gek he... een uurtje al??
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaa nog maar een paar uurtjes ik heb echt super veel zin om te partyen! Ben wel benieuwd wie d'r allemaal nog meer komen om met Armin te draaien/zingen/spelen enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet meer wachten! Echt zin om te gaan zweven vanavond :lief:!!! Nog een paar uurtjes :D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 17:50:
Ik kan niet meer wachten! Echt zin om te gaan zweven vanavond !!! Nog een paar uurtjes

Wordt vast helemaal top! :)

Uitspraak van djpiel op zaterdag 12 november 2005 om 16:17:
Jaaaaaaaaaaa nog maar een paar uurtjes ik heb echt super veel zin om te partyen! Ben wel benieuwd wie d'r allemaal nog meer komen om met Armin te draaien/zingen/spelen enzo.

M.I.K.E. mag wel ff langskomen anders.
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
goeie shit.. ff een bodem leggen :)
zo dan ik heb weer es het ouwerwetse partygevoel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op zaterdag 12 november 2005 om 17:52:
M.I.K.E. mag wel ff langskomen anders.

Dat zou ultiem zijn. Jammer dat ie ook een gig heeft in Polen vandaag. Maar wie weet vliegt Armin hem effe in! ;)

Waarschuw beheerder
Om half 9 pak ik de bus, laat het feest maar beginnen :jaja:!
Waarschuw beheerder
iemand nog een kaartje over?
Waarschuw beheerder
ja ik, 2 zelfs
Waarschuw beheerder
daaamnn.. wat een feest