Partyflock

Forumonderwerp · 771810

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Armin Solo on 12th of November 2005
Posted: 4- of -0 at 27: 0, 2005 (GMT +1)

TRANCE.NU -- Armin van Buuren and Dutch party organizer UDC will present a special event on 12th of November, with Armin van Buuren in a solo performance with big dance artists supporting Armin. Not much is known yet, both location and event style. Probably it will be in combination with his new artist album. Armin is planning a worldtour with this concept in 2006.

Written by: Afterhourpower

(Trance.nu or it's affiliates cannot guarantee that this note is 100% correct.)

Klinkt goed, of niet?

Bron: www.trance.nu
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:22:
hoe weet jij dat?
je weet helemaal niksdus

misschien check ze jouw agenda wel:) en daar staat een andere feest in voor de 12de november
Uitspraak van bloesem op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:22:
Jij baalt ook best wel, dat je niet naar Tiesto kunt...

ik kan wel naar tiesto hoor, ik kan kaarten krijgen maar is me iets duur:) ga paar weken daarvoor naar wat nieuw talent in de Asta, is kijken hoe ik dat vind, dan altijd naar een standaard feest met tiesto of armin of andere grote dj's
laatste aanpassing

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:44:
misschien check ze jouw agenda wel en daar staat een andere feest in voor de 12de november

klopt niet altijd :D
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:49:
is kijken hoe ik dat vind, dan altijd naar een standaard feest

Ga je zeker tof vinden.
Ik vind het iig altijd erg relaxed, de wat kleinere clubfeesten (y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:52:
klopt niet altijd

sja, niks is meer zeker in dit leven ;)
Hou eens op met die eindeloze discussie wie nou beter is: tiësto of armin. Smaken verschillen, zo wat! Voor ieder is er wat wils, 12-11 = Armin en 03-12 = Tiësto!
laatste aanpassing
naar beiden...is nog beter :D
Artiest SOK
Uitspraak van Wiebthroat op zaterdag 15 oktober 2005 om 16:42:
Hou eens op met die eindeloze discussie wie nou beter is: tiësto of armin. Smaken verschillen, zo wat! Voor ieder is er wat wils, 12-11 = Armin en 03-12 = Tiësto!laatste aanpassing 15 oktober 2005 16:43

Ja precies ben ik helemaal mee eens. Maar ik ben bij allebei! hehe.
Uitspraak van PDV op zaterdag 15 oktober 2005 om 18:47:
Maar ik ben bij allebei! hehe

Same here :P
Hou eens op met die eindeloze discussie wie nou beter is: tiësto of armin.

daar ging de discussie niet over:S Ik hoop dat het net zo feest zal worden als 24 September in Birmingham, ouderwets trancefeest, Bij Godskitchen zijn ze nu nog het dak aan het repareren, zo hard vloog het dak eraf 3 weken terug toen armin daar een 9 uur set gaf
Jaaaaaaaa kaarten zijn binnen dus kan niet meer wachten, dit wordt echt n historisch nachtje in Ahoy :yes: :bounce: :yes:
Hou eens op met die eindeloze discussie wie nou beter is: tiësto of armin. Smaken verschillen, zo wat! Voor ieder is er wat wils, 12-11 = Armin en 03-12 = Tiësto!

precies. 2 heel verschillende dj´s.
En zo´n succes was Tiesto vorig jaar niet, dus ik hoop dat het er niet eens op gáát lijken :D

uitverkocht of niet, ik heb er zin in en ik denk dat mensen dié gaan ook echt voor Armin komen.
Het TMF publiek zal ook wel meevallen, wat dat betreft is Tiesto ook niet met Armin te vergelijken.
Tiesto is bij iederéén kwa naam bekend, zelfs mijn oma kent hem, en dat is bij Armin helemaal niet zo dus daar rennen de 16-jarigen echt niet massaal naar toe :no:
geloof ik niets van.
ik hoop dat het nog ergens live wordt uitgezonden op 1 of andere radiostation, khoop dat radio 538 toevallig een programering inlast vanaf 12 uur, Net zoals ze toen deden met die 12 uur set van Armin in 2002, die was bruut

Uitspraak van Rebelbitch op zondag 16 oktober 2005 om 22:35:
Armin helemaal niet zo dus daar rennen de 16-jarigen echt niet massaal naar toe
geloof ik niets van.

Ik ook niet, dan had het al uitverkocht geweest nl :)
Publiek zal ook gemiddeld wel wat ouder zijn ook. Tenminste als ik naar de vrienden uit mijn groep kijk die naar dit feest gaan, is de jongste die gaat 26..
Ja, ik geloof ook niet dat ik de oudste ben, haha. Prima ook, wat ouder publiek. Eigenlijk kan me de leeftijd ook nie schelen, als het maar relaxed publiek is, dat is het belangrijkste. En we gaan d'r een feest van maken :D

Uitspraak van Dreammachine op donderdag 20 oktober 2005 om 10:12:
Eigenlijk kan me de leeftijd ook nie schelen, als het maar relaxed publiek is, dat is het belangrijkste. En we gaan d'r een feest van maken

Dat is zeker het belangrijkste (Y)
ben zelf ook nog niet zo oud O:)

maar wat ouder publiek is vaak ook wat relaxter sfeertje vind ik, dus prima! (Y)
;)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 15 oktober 2005 om 11:49:
ik kan wel naar tiesto hoor, ik kan kaarten krijgen maar is me iets duur ga paar weken daarvoor naar wat nieuw talent in de Asta, is kijken hoe ik dat vind, dan altijd naar een standaard feest met tiesto of armin of andere grote dj'slaatste aanpassing 15 oktober 2005 11:49

Above & Beyond zijn toch best wel groot dacht ik. ;)
Uitspraak van LIBOH op donderdag 20 oktober 2005 om 10:49:
Above & Beyond zijn toch best wel groot dacht ik

zeker 1 van mij favorite producers, maar menno de jong and danjo and styles zijn wat minder groot.
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 20 oktober 2005 om 11:28:
zeker 1 van mij favorite producers

Jij hebt zeker niet toevallig de tracklist van ze op DV05.
nope helaas niet. kwas er ook niet bij die liveset anders had ik nog wel wat plaatjes onthouden
op dancevalley 2005 draaiden above and beyond Armin van Buuren – Shivers met vocals van Angelic – It’s my turn ( toen kwam de zon door en was iedereen extreem euforisch :D
ook draaiden ze Air for Live en Libra pres. Taylor – Calling your Name.
en een remix van satelite, kan niet meer herrineren welke.
voor de rest weet ik het niet meer. Maar ze waren absoluut fantastisch

Werkzaam bij D.C. Productions
aanwezig ;) wordt echt knalfeestje :jaja:

:bounce:
gelukkig dat Armin niet op nr 1 staaat dan hebben we zeker gen last van van al dat 16 jarige tuig!!
dan komen dus alleen de mensen die echt weten wat t is om een feest te vieren!!
JA ....., zeker lekker feesje vieren ja! Heb er best wel zin in ja! Ja....!

Enuhhh..., natuurlijk iedereen die gaat veel plezier!
ondanks afhakers en dat we nog maar met ze tweeen over zijn.. :).. heb ik er echt moeilijk veel zin in
last van van al dat 16 jarige tuig!!

Nou nou :no:
Vind jonge lui GEEN tuig hoor en daar zitten ook mensen bij die graag naar dit soort feesten gaan hoor en bovendien is iedereen 16 geweest of nie?!
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 20 oktober 2005 om 10:12:
Prima ook, wat ouder publiek. Eigenlijk kan me de leeftijd ook nie schelen, als het maar relaxed publiek is, dat is het belangrijkste.

(y)

thx

En feesten kan ik zeker!!
En stilstaan??? Wat is dat???
Nog 2 weeken en 12 en half uur. Het kriebelt echt te erg zeg. Heb er heel veel zin in, maar ik denk iedereen wel hier die gaat.
Ik zit er elke dag wel aan te denken :yes:

Nog efkes :woeptidoe:
Zo, geen feesten meer vóór deze, dus nu kan t aftellen beginnen voor me.
Nog 13 nachtjes ;)

Ene kant heb ik er ontzettend zin in, andere kant weet ik echt niet of ik het allemaal wel zo super zal vinden, zowel Armin als Ahoy...
Leuk zo'n uitdaging!

:D
die set uit Amnesia op de Armin Only site is dus vette shit :yes:

Toevallig gister op een verjaardag nog over dit feest gehad. Heleboel uit mijn vriendenkring gaan er heen :yes: Wordt gezellig avondje denk ik al ben ik wéér de Bob die avond (DAMNIT!)
He Bloesem warom zou Armin en Ahoy niet super worden??
Heb al aardig wat feestjes in Ahoy meegemaakt en was altijd goed.En zeker in de kleine zaal waar Armin gaat draaien is de sfeer toppie.
En Armin is altijd goed!!!
Nou kijk aan, ik heb gewoon mijn twijfels met een hal als lokatie (ik ben er dus nog nooit geweest)
Maar ik ken mezelf: als ik m'n verwachtingen laag hou, dan valt het alleen maar heel erg mee :D
Wat Armin betreft... zelfde laken een pak. Ik vrees voor iets te softe trance, maar als ik me daarop van te voren instel... juist.... kan t alleen maar meevallen :D
Uitspraak van bloesem op zondag 30 oktober 2005 om 19:09:
iets te softe trance

Ik verwacht juist dat dat wel mee gaat vallen!:D Tis natuurlijk ook wat je gewend bent ;)

Hopelijk draait ie ook nog wat platen als Speedy J - Kreck ofzo, oudere techno die Armin een paar jaar terug altijd vet vond om te draaien.
die set uit Amnesia op de Armin Only site is dus vette shit

Kben 'm nu aan het luisteren.......
Nog steeds bezig, klinkt goed (y)

'T mag alleen soms wel net iets steviger.......
Bloesem:die zaal is echt toppie,ik was erbij met Carl Cox & Friends en de sfeer was toen echt geweldig,die zaal is precies groot genoeg!
En Armin gaat echt wel een beetje stevige trance draaien ,kan niet de hele nacht zweverig draaien.
Nee dat gaat goed komen!!
zooooooooooo relax relax
inertia - the chamber zit in dat setje
bter bter bter draait ie em de 12 ook
:kwijl:
Uitspraak van The Partylover op zondag 30 oktober 2005 om 20:37:
Nee dat gaat goed komen!!

Oh, maar daar vertrouw ik wel op hoor! :D

Het is niet dat ik niet van zweven hou hoor. ISOS4 was ook behoorlijk van dat soort... en was mijn feest van t jaar , maar ook daar gold, ik stelde me er vooraf op in...

Dat setje van de site klinkt lekker idd.

PS o-townah, was je gister in Asta? :9
laatste aanpassing

Uitspraak van The Emporor op zondag 30 oktober 2005 om 15:31:
die set uit Amnesia

Genieten :kwijl:
ohhh, wat moooooi... dat gaat wat worden zaterdaaaaag :D
Bij de Absolute Armin draaide Armin in het begin ook zweverig tot een uurtje of 2, Maar na 2 uur ging het gas er echt wel op, en draaide hij tot 7 uur gewoon stevige tranceplaten. Armin kan heus wel knallen.
Uitspraak van Dreammachine op zondag 30 oktober 2005 om 20:22:
Nog steeds bezig, klinkt goed

dat was tijdens een Armin only in Amnezia, Daarom is het ook wat rustiger
laatste aanpassing
Heb besloten dat ik er ook naar toe ga, wordt vast erg gezellig. :)
Alleen nog ff een ritje zien te regelen. :/
laatste aanpassing

*Zucht* Ik ben heel erg benieuwd:D
De laatste keer dat ik Armin mee maakte (Ocean Diva 9 Sept.) vondt ik het voor mijn doen TEsoft (Maar weet dat hij ook zeker (Y) stevig kan draaien) :D
Uitspraak van bloesem op zondag 30 oktober 2005 om 21:25:
PS o-townah, was je gister in Asta?

hmm die moet k nog ff uit me agenda halen..
kon niemand meekrijgen.. :(

maar het was dus :9??