Partyflock

Forumonderwerp · 771810

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Armin Solo on 12th of November 2005
Posted: 4- of -0 at 27: 0, 2005 (GMT +1)

TRANCE.NU -- Armin van Buuren and Dutch party organizer UDC will present a special event on 12th of November, with Armin van Buuren in a solo performance with big dance artists supporting Armin. Not much is known yet, both location and event style. Probably it will be in combination with his new artist album. Armin is planning a worldtour with this concept in 2006.

Written by: Afterhourpower

(Trance.nu or it's affiliates cannot guarantee that this note is 100% correct.)

Klinkt goed, of niet?

Bron: www.trance.nu
Artiest Mike G
Ben op het moment a State of Trance aan het luisteren, de show is echt super lekkere uplifting trance!!

Komt goed zaterdag
laatste aanpassing
Uitspraak van Kira op donderdag 10 november 2005 om 21:47:
Komt goed zaterdag

Denk t ook wel :D :D

(y)

:bounce:
ja ok.. maar ja je kan natuurlijk meer bedoelen met hard toch?
techtrance, hardtrance, mis vind je trance met volle melodieen erin hard.. je weet het niet :) als die maar veel met nummertjes als exhale komt en et zou helemaal vet zijn als die net als marco v op ML een nummertje als smack my bitch up ertussendoor gooit.. maareh
Uitspraak van Kira op donderdag 10 november 2005 om 21:47:
Komt goed zaterdag

dat zoiezo.. :bounce: :)
:D:D:D:D:D:D:D binnen 10 uurtjes zijn wel al ondereweg naar de Ahoy (L)
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Ik stap over een uurtje op de trein richting Rotjeknor :D

Let the fun begin!
hahaha hij is gek he... een uurtje al??
Jaaaaaaaaaaa nog maar een paar uurtjes ik heb echt super veel zin om te partyen! Ben wel benieuwd wie d'r allemaal nog meer komen om met Armin te draaien/zingen/spelen enzo.

Ik kan niet meer wachten! Echt zin om te gaan zweven vanavond :lief:!!! Nog een paar uurtjes :D!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 17:50:
Ik kan niet meer wachten! Echt zin om te gaan zweven vanavond !!! Nog een paar uurtjes

Wordt vast helemaal top! :)

Uitspraak van djpiel op zaterdag 12 november 2005 om 16:17:
Jaaaaaaaaaaa nog maar een paar uurtjes ik heb echt super veel zin om te partyen! Ben wel benieuwd wie d'r allemaal nog meer komen om met Armin te draaien/zingen/spelen enzo.

M.I.K.E. mag wel ff langskomen anders.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
goeie shit.. ff een bodem leggen :)
zo dan ik heb weer es het ouwerwetse partygevoel :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van LIBOH op zaterdag 12 november 2005 om 17:52:
M.I.K.E. mag wel ff langskomen anders.

Dat zou ultiem zijn. Jammer dat ie ook een gig heeft in Polen vandaag. Maar wie weet vliegt Armin hem effe in! ;)

Om half 9 pak ik de bus, laat het feest maar beginnen :jaja:!
iemand nog een kaartje over?
ja ik, 2 zelfs
daaamnn.. wat een feest