Partyflock
 
Forumonderwerp · 771810
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Armin Solo on 12th of November 2005
Posted: 4- of -0 at 27: 0, 2005 (GMT +1)

TRANCE.NU -- Armin van Buuren and Dutch party organizer UDC will present a special event on 12th of November, with Armin van Buuren in a solo performance with big dance artists supporting Armin. Not much is known yet, both location and event style. Probably it will be in combination with his new artist album. Armin is planning a worldtour with this concept in 2006.

Written by: Afterhourpower

(Trance.nu or it's affiliates cannot guarantee that this note is 100% correct.)

Klinkt goed, of niet?

Bron: www.trance.nu
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 14:33:
Kan aan mij liggen hoor, maar waarom denken mensen dat er meerdere DJ's komen als het om een solo concert gaat? Lijkt mij dat alleen Armin zelf draait.

dit heb ik gelezen in ID&T Release

Uitspraak van TechnoBluffy op zondag 31 juli 2005 om 16:12:
het wordt iets compleet anders waar hij en een paar dj's waar hij veel mee omgaat zal gaan draaien
 
Aha, ok. :)

Vraag me alleen af tot op welke hoogte UDC inside information gaat doorspelen aan ID$T... ;)
 
Kaart verkoop is begonnen toch of niet?
Staat op ticketbox?
Wordt volgens mij echt super kicke!

Armin Only The Next Level
Dance Event (Dance)

www.arminonly.com

Ahoy Rotterdam

Datum evenement: 12-11-2005 22:00

Start verkoop internet: 03-08-2005 09:00
Einde verkoop internet: 03-11-2005 08:00

Start verkoop verkooppunten: 03-08-2005 09:00
Einde verkoop verkooppunten: 12-11-2005 22:00

E. 38,25
 
Artiest Bert Klein
Het wordt dus een 7 uur durende set met verrassende showelementen en met dj's/producers die Armin af en toe komen vergezellen.
Dat zullen de mensen van de Armada stal wel zijn..........
Perry O'Neil, M.I.K.E., Markus Schulz etc.
Dus dan neem ik aan dat het feest van 22.00uur tot 05.00uur
gaat duren.
Klinkt in ieder geval niet onaantrekkelijk!
nou ik neem aan dat het feest echt wel tot 07.00 uur gaat duren en niet tot 05.00
 
5:00u? Wat is dat nou weer voor een neptijd? :/

7:00u inderdaad, zo hoort het. :)
 
Uitspraak van broski op donderdag 4 augustus 2005 om 15:30:
nou ik neem aan dat het feest echt wel tot 07.00 uur gaat duren en niet tot 05.00

Volgens de site www.arminonly.com is het een set van 7 uur, dus als het om 22.00uur begint, dan is het om 05.00uur afgelopen......makkelijk rekensommetje toch!
 
Of er moet nog een voorprogramma zijn van 22.00uur tot 00.00uur!!!!!
Dan zal het wel 7 uur worden.......we shall see!
Vandaag 3 kaartjes gekocht! We zijn er zekers bij!! :)
 
Of er moet nog een voorprogramma zijn van 22.00uur tot 00.00uur!!!!!
Dan zal het wel 7 uur worden.......we shall see!

Dat denk ik ook ja. :)

Ach, we hebben voorlopig toch niks beters te doen dan speculeren, dus ga maar rustig door. ;)
 
Het zal wel gewoon tot 07.00 duren en vooraf gaande andere dj's die de mensen warm gaan draaien ;-)
kaarten zijn binnen!!

Knallen met die handel!!
waar zijn die kaartjes te halen dan?
 
Uitspraak van KarlBeer op donderdag 4 augustus 2005 om 17:04:
waar zijn die kaartjes te halen dan?

Ticketbox! Sigarenzaak of boekhandel etc.
ff rap kaarten halen denk ik dan maar
Kaartjes binnen!!!
 
oej oej oej... m`n favo...

ff zien of ik mensen kan ritselen :)
Is iemand hier op het forum al bekend met de kaarten voor D-Dance.. heb de batterijtjes gekocht, keurig opgestuurd maar nog steeds niets ontvangen.. Iemand?
Uitspraak van 39™ op vrijdag 5 augustus 2005 om 14:07:
is iemand hier op het forum al bekend met de kaarten voor D-Dance.. heb de batterijtjes gekocht, keurig opgestuurd maar nog steeds niets ontvangen.. Iemand?

Ik moet ze nog opsturen, maar volgens mij duurde het 4 weken ofzo.

De cd Shivers van Armin net binnen, die is wel errug lekker moet ik zeggen!
 
Morgen ook maar ff batterijen halen voor d dance.
Gratis kaartjes is nooit weg!
 
cker
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 16:08:
Of er moet nog een voorprogramma zijn van 22.00uur tot 00.00uur!!!!!
Dan zal het wel 7 uur worden.......we shall see!

inderdaad is een 7 uur set, van 2200-0000 uur zal er een andere dj staan, ik denk dat Perry O'Neil zal zijn. En dan Armin knallen
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 7 augustus 2005 om 13:17:
inderdaad is een 7 uur set, van 2200-0000 uur zal er een andere dj staan, ik denk dat Perry O'Neil zal zijn. En dan Armin knallen

Waarom denk je dat?
Het kan toch iedereen zijn van de Armada stal!
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 15:05:
Het kan toch iedereen zijn van de Armada stal

omdat Perry O'Neil een ideale dj is om op te warmen en heel vaak een opening draait op een armada feest
 
We shall see!
Ik las in de magazine van udc dat het duurt tot 07.00 dus das wel beter.

Ja is een thuiswedstrjd dus ik ben er zeker bij en mss ook bij OD
ben echt TE benieuwd wie de andere dj's zullen zijn die met Armin zullen gaan draaien :D

al bij iemand bekend wanneer dit bekend zal worden??
Armin heerste echt zwaar op danceValley! (l) Ik vond z'n set niet helemaal supervet, het ging me af en toe wel een beetje traag en dat vind ik sowieso wel vaker bij Armin, dat het te lang duuurt voor die climax erin komt...maar de manier waarop 'ie staat te stralen en waarop 'ie met zn publiek speelt, dat maakt hem gewoon een held. (l) Ik wil er dan ook echt zeker bij zijn met zn solo.

Hoop dan ook Markus weer eens te zien want die heb ik door die poepfile zaterdag gemist op DV. :(
Armin draaide erg hard voor zijn doen op Dance Valley maar dat was wel lekker, Over het algemeen blijft hij veel langer in zwerige hoek zitten nu schakelde hij al heel snel over naar de hardere trance, Absolute bom voor mij Yet Another Suburban Train wat is die plaat toch gruwelijk

En Markus Schulz gemist? Oei dan heb je zeker wat gemist wat draaide die lekker zeg, Enorm Zwerig maar dat is echt heerlijk alleen eerste kwartier was het saai want toen was er geen hond i.v.m regen maar daarna was hij echt perfect en na afloop nog even een praatje gemaakt met hem gemaakt met mijn gebroken engels:), Zag je nog wel staan bij Perry O'Neil dacht ik:) Maar die draaide erg matig voor zijn doen
laatste aanpassing
lijkt mij zwaar dik.........alleen jammer dat het door UDC gedaan wordt. :(:(:( ruk organisatie...als ID&T het deed weet je dat je zwaar waar voor je geld kreeg...bij UDC 9 van de 10 keer niet...
Onzin, Ik heb nog nooit last gehad van de organisatie UDC, Afgelopen Dance Valley was ook weer perfect, Ben ontzettend blij dat ID&T het niet georganiseerd heeft dat vind ik juist veel meer een organisatie die overal een slaatje uit probeerd te trekken en heb ook een hekel aan de arrogantie van ID&T, geef mij maar UDC

Veel mensen praten elkaar vooral daar in na, Een paar mensen hebben ooit geroepen UDC kan geen feesten organiseren en dat wordt direct voor waar aangenomen terwijl dat absoluut onzin is, er zal best eens wat fout gaan maar mijn ervaring met udc is buitengewoon goed, En UDC organiseerd het niet alleen in samenwerking met Armada, en als Armada wel iets kan dan is het feesten organiseren

En als je nu al bang bent dat het niks wordt moet je gewoon niet komen, Voor jou 10 anderen die zich wel vermaken met een ontketende Armin achter de draaitafels, Beter dan iemand die alleen maar zit op te letten want UDC allemaal fout gedaan heeft
laatste aanpassing
Wat betreft Dance Valley heb ik alleen maar lof voor UDC :respect:
Maar t lijkt alsof alleen DV 100% aandacht en perfectie krijgt van de organisatie. Ik heb veel Impulzen bezocht en ALTIJD was er weer iets wat niet goed was....en dan de volgende keer weer hetzelfde probleem.
Carl Cox & Friends waar geen lasers hangen :s ONMISBAAR tijdens zo'n evenement...
ID&T betaal je wat meer voor maar de producties van hun feesten zijn altijd tip top....de allereerste TIC is niet voor niks nog steeds mijn beste feest ooit...en of dat ooit geevenaard wordt dat zal moeten blijken.
Maar goed....ik ben er nog niet uit....denk dat mijn voorkeur toch naar I Love Techno uitgaat die nacht....
laatste aanpassing
bij elke organisatie is er wil iets om te zeuren.

ik vind het beter dat nu UDC het gaat proberen omdat het als ID&T het zou doen gewoon een 2e TIC zou worden denk ik

maar goed we zullen zien en hopen maar dat alles goed komt en aan de muziek zal het zeker niet liggen :D
Uitspraak van TechnoBluffy op dinsdag 9 augustus 2005 om 18:08:
en aan de muziek zal het zeker niet liggen

Precies, en dat is per slot tóch het belangrijkste (op de voet gevolgd door sfeer)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 8 augustus 2005 om 23:15:
na afloop nog even een praatje gemaakt met hem gemaakt met mijn gebroken engels:), Zag je nog wel staan bij Perry O'Neil dacht ik:) Maar die draaide erg matig voor zijn doen

Markus is een schatje. Heb regelmatig met 'm staan ouwehoeren maar heb 'm al een half jaar niet meer gezien. :( Echt jammer. :(

En bij perry O'Neill heb je mij niet gezien hoor. ;) Heb heel veel gemist door file en gedoe enzo en buiten Armin om amper bij de Armada Stage geweest,. Ik vond de LoveLand tent erg relaxed dit jaar moet ik zeggen, was meer mijn ding die dag. :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 9 augustus 2005 om 18:46:
Ik vond de LoveLand tent erg relaxed dit jaar moet ik zeggen,

Dáárom heb ik je dus niet gezien... ;)
Ben daar niet binnen geweest, wel ff buiten, toen Katana Spastic van Plasticman draaide...woeiiii wat ging ik toen uit mijn dakkie zeg :D :D

Markus heb ik ook al niet gezien :(
Persoonlijk, mag ie van mij draaien op Armin Solo :P
Uitspraak van COÑO op dinsdag 9 augustus 2005 om 14:49:
denk dat mijn voorkeur toch naar I Love Techno uitgaat die nacht

Niet doen, Er zijn nog zoveel goede techno feesten dit jaar en een Armin Only in Ahoy maak je bijna nooit meer mee, Teechno feesten zijn er altijd wel te vinden.

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 9 augustus 2005 om 18:46:
rkus is een schatje. Heb regelmatig met 'm staan ouwehoeren maar heb 'm al een half jaar niet meer gezien. Echt jammer

jaja zeker realeaxte gast, Ik weet niet of hij een zoontje heeft, maar hij nam een klein jongetje van een jaartje of 5 mee naar het hek vanuit backstage en liet zich vrijwillig met hem op de foto te zetten hij was erg trots op die jongen, en aan het eind van het jaar komt geloof ik zijn nieuwe artiesten album uit.

Ik hoop dat Armin de sfeer die hij neerzet op de Ocean Diva ook kan neerzetten in Ahoy dat zal ontzettend moeilijk worden, Maar als dat lukt dat hebben we een party wat we nooit meer zullen vergeten
laatste aanpassing
 
Ook wij zijn aanwezig :)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 9 augustus 2005 om 21:08:
jaja zeker realeaxte gast, Ik weet niet of hij een zoontje heeft, maar hij nam een klein jongetje van een jaartje of 5 mee naar het hek vanuit backstage en liet zich vrijwillig met hem op de foto te zetten hij was erg trots op die jongen, en aan het eind van het jaar komt geloof ik zijn nieuwe artiesten album uit.

Yep, dat is zn zoontje. Zn vrouw schijnt ook een hele toffe griet te zijn. Ze doet geloof ik zijn PR of management of iets in die trant. Gewoon hele spontane aardige lui. Totaal niet verwaand of arrogant.

dat vind ik ook het mooie van Armin. Hij is zo normaal gebleven. Staat nog steeds zichtbaar te genieten. (l)
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 9 augustus 2005 om 21:08:
Niet doen, Er zijn nog zoveel goede techno feesten dit jaar en een Armin Only in Ahoy maak je bijna nooit meer mee, Teechno feesten zijn er altijd wel te vinden.

Ook al ben ik op dancevalley uiteindelijk zo goed als niet bij de Armada tent geweest :bloos:..Uiteindelijk toch weer heel de dag bij global rondgehangen :D..Gaat Armin Solo toch mijn keus worden voor 12 nov en niet I Love Techno..
En idd met als reden dat er gewoon nog een heleboel goeie feesten aan zitten te komen op techno gebied..
Zelfs als zou blijken dat Armin solo tegen gaat vallen (denk het eigenlijk niet, maar stel dat...)dan kan je twee weken later al weer op de drumcode night van Awakenings staan..
Dus we gaan 12 nov. weer eens zweven met Armin en daar heb ik eigenlijk ook wel weer eens zin in..Hopen dat er veel liefhebbers komen (lees: in ieder geval geen voetbalhooligans :nee: )..Dan zal het met sfeer wel goed zitten!(Y)
Voor de mensen die het nog niet weten: De voorverkoop is al op 08-08-2005 begonnen en ik heb mijn kaart dus al binnen!!:D:D:D
 
Als je me zoekt, k sta voor aan !!!
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 9 augustus 2005 om 09:05:
En als je nu al bang bent dat het niks wordt moet je gewoon niet komen, Voor jou 10 anderen die zich wel vermaken met een ontketende Armin achter de draaitafels, Beter dan iemand die alleen maar zit op te letten want UDC allemaal fout gedaan heeftlaatste aanpassing 9 augustus 2005 09:35

(y)(y)

op DV hadden ze trouwens echt een gruwelijk vette lasershow bij de armada stage, verw8 ik ook in de ahoy :)
heb er echt zwaar zin an!!
 
ik ga wel ff kijken denk ik .....:yes:
 
Zo hier zijn de kaartjes ook binnen!
We hebben er zin in!!!!
Kaartjes binnen :bounce:


100% aanwezig :d


Duke (y)
 
Staat nu ook een stukje op de UDC site over armin only, gaat een dik feest worden volgens mij :-D
Dat Armin Only in Rotterdam als thema water heeft, zal bezoekers van de Armada stage op Dance Valley niet zijn ontgaan. Het oogverblindende podium in de vorm van een groot zeilschip uit de 17e eeuw zal ook op 12 november afmeren in Ahoy’. Het bedrijf Armada Music is vernoemd naar de onoverwinnelijke Spaanse vloot van enkele eeuwen geleden. Armin heeft zijn hele leven aan het water gewoond en is gek op varen. Niet voor niets vinden de Amin Only clubavonden plaats op de Ocean Diva boot in Amsterdam. Een stap naar een van de grootste havens ter wereld is voor hem daarom ook een logische.

:D:D:D