3031x bekeken
1-1
gunstig zoveel uit-doelpunten 
we pakken ze op pingels 
AC Milan-PSV 1-1
Zou mooi zijn!!
Zou mooi zijn!!
AC MILAN -pisvee
3-0

3-0
AC Milan - PSV 2-1
PSV - AC Milan 1-0

PSV - AC Milan 1-0
nesta speelt niet en stam is nog niet cker
laatste aanpassing
PSV-supporters nemen bezit van Milaan
MILAAN - Duizenden supporters van PSV bereiden zich in het centrum van Milaan voor op de eerste wedstrijd van hun club dinsdagavond in de halve finale van de Champions League tegen AC Milan. Getooid in de rood-witte clubkleuren nemen ze bezit van de vele terrassen rond de Dom.
Via officiële kanalen hebben bijna 7000 fans een kaartje voor het duel in San Siro bemachtigd. In totaal 4362 supporters komen met eigen vervoer naar Milaan. PSV vervoert 1500 fans met de bus. Een onbekend aantal fans probeert nog via de zwarte markt kaartjes te bemachtigen. Het duel is met ruim 80.000 supporters uitverkocht.
Feest
De Italiaanse politie kijkt vanaf afstand toe hoe de supporters luid zingend de plaatselijke horeca spekken. Al maandagavond waren er honderden supporters van PSV in de Italiaanse stad. Ze vierden massaal feest, ongeregeldheden deden zich niet voor.
MILAAN - Duizenden supporters van PSV bereiden zich in het centrum van Milaan voor op de eerste wedstrijd van hun club dinsdagavond in de halve finale van de Champions League tegen AC Milan. Getooid in de rood-witte clubkleuren nemen ze bezit van de vele terrassen rond de Dom.
Via officiële kanalen hebben bijna 7000 fans een kaartje voor het duel in San Siro bemachtigd. In totaal 4362 supporters komen met eigen vervoer naar Milaan. PSV vervoert 1500 fans met de bus. Een onbekend aantal fans probeert nog via de zwarte markt kaartjes te bemachtigen. Het duel is met ruim 80.000 supporters uitverkocht.
Feest
De Italiaanse politie kijkt vanaf afstand toe hoe de supporters luid zingend de plaatselijke horeca spekken. Al maandagavond waren er honderden supporters van PSV in de Italiaanse stad. Ze vierden massaal feest, ongeregeldheden deden zich niet voor.
Bron : www.nu.nl
ik ben kippentrainer , misschien je dan je ei wat makkelijker kwijt 

ik denk 3-1 voor milaan
hoop dat psv wint. maar ben bang als ze op dr 1 inleggen dat ze dan heel defensief gaan spelen. in de trant van 0-1 is goed 1 - 1 ook en al verliezen ze met 2 - 1. daar tekent guusje denk ik ook wel voor dan moet je thuis alleen de nul zien te houden. Maar hoe je het ook went of keert psv heeft er een gevaarlijke tegenstander aan....
donateur
1-2 
balbezit
milan 90% psv 10% ( laatste 15 minuten
)
milan 90% psv 10% ( laatste 15 minuten
1x scoren PSV
Toch vrees ik eerder de 2-0 als de 1-1
Heb zo'n vermoeden dat Kaka nog zal scoren al hoop ik het niet
Heb zo'n vermoeden dat Kaka nog zal scoren al hoop ik het niet
Blijft 1-0 vrees ik
Jammer finale CL zit er niet meer in helaas 
tja. PSV heeft alle kansen verkloot. 3 goeie kansen, en alle 3 zacht over de grond geschoten.
Lee komt nog goed vrij voor de keeper, en struikeld over zijn eigen benen ofzo. Ze hadden best kunnen scoren, en nu laat milan zien hoe het wel moet.
Lee komt nog goed vrij voor de keeper, en struikeld over zijn eigen benen ofzo. Ze hadden best kunnen scoren, en nu laat milan zien hoe het wel moet.
het zijn niet allemaal italianen he! 
idd zonde, maar eigen schuld. als je alles met een vaart van 1 k/u op de keeper af schiet
idd zonde, maar eigen schuld. als je alles met een vaart van 1 k/u op de keeper af schiet
echt kut
thuis winnen we met 3-0 
AZ!!!!! woohoooooooooo
tegenstander laten denken dat ze beter zijn? zou jij dat ook zeggen als PSV WEL de kansen er in schoot die er ook IN hadden gemoeten? NOPE
Die scheids was weer waardeloos.
Als Collina had gefloten dan had ie echt die penal gegeven aan PSV
Ook al heeft Milan gewonnen (op zijn Italiaans) toch mag PSV zeer tevreden zijn over het spel
Behalve de kansen die moeten er volgende week in..
Dan moet PSV niet 100% geven maar 200% willen ze de finale van de CL nog kunnen halen
Ook al heeft Milan gewonnen (op zijn Italiaans) toch mag PSV zeer tevreden zijn over het spel
Behalve de kansen die moeten er volgende week in..
Dan moet PSV niet 100% geven maar 200% willen ze de finale van de CL nog kunnen halen
jammer hoor, egt kk zuur. PSV zeer goed gespeeld
duidelijk velen malen beter dan het nederlandse voetbal. en tog jammer dat spelers als park zo goed spelen als alle goede clubs kijken maar het resultaat er niet is.
Jah!!!

denk dat jij een beetje in de war bent ofzo, had meer van milan verwacht dan dit zielige gedoe.
dit is een kwaliteit van ze slimpie, is geen toeval dat milan dit keer op keer flikt, de tegenstander laten denken dat ze beter zijn en het dan keihard afmaken
Jah!!!
laatste aanpassing
alleen ajax telt fuck de rest en nederlands voetbal
laat ajax nou eerst maar eens uit winnen van clubjes als Tel avive of hoe je het ook schrijft
laatste aanpassing
tsjah borusia dortmund heb ook de champions league nog gewonne na ajax en waar staan die? maarja ik weet het ajax heb alleen nog maar argumenten uit het verleden 10 jaar terug alweer 
daar is PSV echt nog een maatje te klein voor..
nou sorry hoor ik heb dikke respect voor milan,, maar voetbal hangt voor een grootdeel af van geluk en wanneer psv 3 van de 9 keer dat ze recht op de keeper schoten, iets naar links of rechts mikte,, hadden ze in eén keer 2 uitdoelpunt gescoord in San Siro
2 jaar terug? 
ennuh hoeveel jaar achter elkaar zit ajax al in de champions league? en psv?
ennuh hoeveel jaar achter elkaar zit ajax al in de champions league? en psv?
Maar de volgende keer dan ook niet zeiken als het Ajax onterecht geen pingel krijgt!!!
Volgens mij is het al weer 10 jaar geleden dat Ajax respect afdwong in Europa
Volgens mij was dat 3 jaar geleden!
Ook toen stond Milan ons in de weg
En voor jullie is het zelfs de eerste keer in 17 jaar dat jullie "respect" afdwingen
laatste aanpassing
kutspaghettivreters
altijd t zefde liedje, snap niet waarom ze altijd zo'n stadion volkrijgen met dat kutvoetbal...
ook al ben ik voor den haag...PSV en aanhang...volgende week gun ik jullie een 2-0 overwinning en een heerlijk uitgespeelde goal in de verlenging...
laat die kutitalianen maar een keer oprotten met dat anti-voetbal...
overigens laat die neuzen lekker de hele tijd jaloers lullen...van de 'grote 3' staat betreft de europese resultaten 020 in de huidige ranglijst op de laatste van de 'grote 3', maakt me verder nie uit, loop nie zo te zwetsen en wees blij dat dankzij psv en az er over 2 jaar weer een ploeg extra de CL in mag...
alles beter dan een buitelandse ploeg (in dit geval een griekse of portugese)
altijd t zefde liedje, snap niet waarom ze altijd zo'n stadion volkrijgen met dat kutvoetbal...
ook al ben ik voor den haag...PSV en aanhang...volgende week gun ik jullie een 2-0 overwinning en een heerlijk uitgespeelde goal in de verlenging...
laat die kutitalianen maar een keer oprotten met dat anti-voetbal...
overigens laat die neuzen lekker de hele tijd jaloers lullen...van de 'grote 3' staat betreft de europese resultaten 020 in de huidige ranglijst op de laatste van de 'grote 3', maakt me verder nie uit, loop nie zo te zwetsen en wees blij dat dankzij psv en az er over 2 jaar weer een ploeg extra de CL in mag...
alles beter dan een buitelandse ploeg (in dit geval een griekse of portugese)
laatste aanpassing
Het is inderdaad een kwaliteit dat ze de doelpunten maken. Maar het is natuurlijk dom om te zeggen dat het een kwaliteit van hun is, dat PSV zulke kansen mist.
PSV heeft vooral de 2e helft echt goed gevoetbald, maar de kansen gingen er niet in. En Park was toch echt man van de wedstrijd, jammer dat hij zijn kansen niet verzilverd heeft. Zelfs Stam kwam niet aan de bal bij hem.
PSV heeft vooral de 2e helft echt goed gevoetbald, maar de kansen gingen er niet in. En Park was toch echt man van de wedstrijd, jammer dat hij zijn kansen niet verzilverd heeft. Zelfs Stam kwam niet aan de bal bij hem.
jammer dat joden andere clubs niks gunnen 
Dank je Freektor! Al vind ik het niet te wijten aan de Italiaanse manier van voetballen. PSV stuitte gewoon op de afwerking. Zulke kansen moeten gewoon benut worden op dit niveau, maar dat zat er helaas gewoon niet in.
Toch ben ik zeker niet ontevreden over het spel, want PSV domineerde gewoon in de 2de helft! Helaas vergroot dat alleen de frustratie...
Toch ben ik zeker niet ontevreden over het spel, want PSV domineerde gewoon in de 2de helft! Helaas vergroot dat alleen de frustratie...
Ach ja, op die trieste opmerkingen kun je nog wel reageren, maar dat helpt toch geen bal. Beetje jammer allemaal.
Maar on-topic, ik geef PSV toch nog wel een kansje volgende week. Ze zullen weer kansen krijgen, dat is het probleem niet. Ben alleen bang dat Milaan tegen scoort en dan is het afgelopen.
Maar on-topic, ik geef PSV toch nog wel een kansje volgende week. Ze zullen weer kansen krijgen, dat is het probleem niet. Ben alleen bang dat Milaan tegen scoort en dan is het afgelopen.
milaan scoort ook tegen.
al denk ik wel dat PSV wint. 2-1
al denk ik wel dat PSV wint. 2-1
milan gaat het achter dicht gooien en shevchenko legt er cker eentje in. tsjah het is over 
idd frustrerend, je zag die 1-1 er telkens bijna invliegen als t ware...maar k was ook wel bang eigelijk dat die italianen tóch weer die 2e zouden maken....aangezien die honden dat altijd flikken...
is t niet tegen psv, dan wel tegen ajax, roda, feyenoord (ahoewel 3 jr geleden wisten ze niet te profiteren), een andere club of zelfs tegen het nederlands elftal
is t niet tegen psv, dan wel tegen ajax, roda, feyenoord (ahoewel 3 jr geleden wisten ze niet te profiteren), een andere club of zelfs tegen het nederlands elftal
d8 mis dat ik bevooroordeeld was dat psv de betere was maar zelfs op de bbc zeggen ze dat psv de betere was 
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4482141.stm
AC Milan took a vital two-goal advantage in the Champions League semi-final after being dominated for long periods by PSV Eindhoven.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4482141.stm
AC Milan took a vital two-goal advantage in the Champions League semi-final after being dominated for long periods by PSV Eindhoven.
laatste aanpassing
De betere ploeg was de ploeg die het beste speelde en op voorsprong kwam. De rest is typisch Milan. Je denkt iets te kunnen doen maar het gebeurt gewoon niet.
Dus jij wilt zeggen dat Milan een goal voor PSV met eigen kracht heeft voorkomen? Dat was gewoon geluk voor hun en pech voor PSV!
laatste aanpassing
Je denkt iets te kunnen doen maar het gebeurt gewoon niet.
Jong, PSV kon ook iets.. Dat ze alles verkeerd schoten of op de keeper af dat is was echt niet door Milan bedoeld! Milan had geluk dat PSV zo kut met de kansen om ging want normaal gesproken scoord PSV echt wel 2 keer uit de kansen die ze nu hebben gehad.
Jammer voor PSV, maar wederom zeer uitgekookt gespeeld van AC Milan. Dat is en blijft de kracht van het italiaanse voetbal!!!
En die reacties van anti-voetbal enzo slaan nergens op, PSV heeft ons in de nationale competitie ook niet echt laten genieten dit jaar hoor en ook alleen maar degelijk voetbal gespeeld. Niks mis mee, maar dat gebeurt in Italie al jaren, alleen resultaat telt en 2-0 is een uitstekend resultaat, met of zonder geluk!
En die reacties van anti-voetbal enzo slaan nergens op, PSV heeft ons in de nationale competitie ook niet echt laten genieten dit jaar hoor en ook alleen maar degelijk voetbal gespeeld. Niks mis mee, maar dat gebeurt in Italie al jaren, alleen resultaat telt en 2-0 is een uitstekend resultaat, met of zonder geluk!
gvd, wat baal ik hier van zeg, volgende week maar het beste ervan maken in EH, ik zei net tegen een vriend van me
"let op, die kut italianen scoren nog wel in de 90ste minuut"
en jahoor, daar ging die!!! *(^%*&#@%
een alom vaak gebruikte zin in de voetballerij:
"als je hem er zelf niet in schiet, krijg je hem vanzelf tegen"
Maar het blijft een super seizoen voor PSV
en jahoor, daar ging die!!! *(^%*&#@%
een alom vaak gebruikte zin in de voetballerij:
"als je hem er zelf niet in schiet, krijg je hem vanzelf tegen"
Maar het blijft een super seizoen voor PSV
Ik geef ze nu alleen nog een kans als psv snel scoort thuis. Wat ik vooral de tweede helft gezien heb, kunnne ze echt wel tegen Milaan voetballen. PSV heeft nu rust, want het kampioenschap is binnen en Milaan zit nog volop in de race in de serie A.
Milaan gaf gister te veel kansen weg om te zeggen: Het is een kwaliteit van milaan dat psv niet scoort!
Milaan gaf gister te veel kansen weg om te zeggen: Het is een kwaliteit van milaan dat psv niet scoort!
ik ben nog steeds ape trots , we hebben een bere goeie partij gespeeld , het is jammer dat robert niet kon spelen , ik denk dat hij stiekem er nog wel 1 kon inprikken 
maar met milan weet je het he en toch gebeurt het weer , als het 1-0 was gebleven had er nog niks aan de hand geweest
, maar nu word het heel moeilijk , we hebben nog 90 minuten iig 
maar met milan weet je het he en toch gebeurt het weer , als het 1-0 was gebleven had er nog niks aan de hand geweest
Dat is algemeen bekent. Ze kunnen ook zo spelen dat de hele wedstrijd de tegenstander aan de bal is en dan in de laatste minuten omschakelen, gasgeven en de wedstrijd afmaken. De tegenstander scoort toch zelden met iemand als Dida in het doel en met spelers als kaka en Shevchenko weet je dat je maar 2/3 kansen nodig hebt en het is afgelopen.
Laatst nog Milan tegen een andere italiaanse club. iedereen dacht dat de ander zou winnen omdat Milan ze liet spelen maar in de 85ste minuut begon Milan gas te geven en werden er 3 doelpunten gemaakt in 8 minuten. Alle 3 waren uitgespeelde en afgemaakte kansen.
Milan rules!!
, maar nu word het heel moeilijk , we hebben nog 90 minuten iig 
Word niks meer...
omdat het 1-0 voor Milan was kreeg PSV kans om te spelen en vandaar dat ze ook kansen creerden maar je zag hoe PSV de eerste 10/15 minuten weggespeeld werd
De return... Milan gooit alles dicht achter en wacht op een fout van PSV en reken maar dat Shevchenko die gaat straffen
Ik snap heel goed dat veel jids hier zo reageren. Ik hoop ook altijd dat ajax verliest. Wat nou NL voetbal? Het is PSV dat mijn leven beheerst, schijt aan de rest!
En het blijkt wel weer dat we een echte killer in de spits missen.....
Maar het kan nog, remember Depor - Milan 4-0......(wishfull thinking.....)
En Shevchenko is van uitzonderlijke klasse......
Maar het kan nog, remember Depor - Milan 4-0......(wishfull thinking.....)
En Shevchenko is van uitzonderlijke klasse......
Afwerking kon dan ook wel beter he bassie van PSV gisteren...
Dat was tegen Milan nou net ff het punt!Anders was PSV echt met een goed resultaat weg gegaan daar!
Vooruit nu rood-witten, vooruit PSV!! Tot over een week in Eindhoven... Rossoniere!!
die neuzen zijn gewoon jaloers! simpel! en graaf F.A.K is al helemaal zielig want die kan nooit iets positiefs zeggen/toegeven over een andere club dan over zijn zielige clubje. Kinderachtig!
wij verdienden het gewoon die winst mee te nemen naar Eindhoven! zeker 1 a 2 doelpunten.
helaas heeft Milan gewoon een wereldspits en hadden wij ook nog eens pech.
Heel europa heeft gezien dat PSV de kwaliteiten heeft om zelfs ac milan weg te spelen, want in de 2e helft was er gewoon maar 1 ploeg die voetbalde en dat was PSV.
het is fucking oneerlijk
maar helaas moet je nu eenmaal scoren om te winnen.
wij verdienden het gewoon die winst mee te nemen naar Eindhoven! zeker 1 a 2 doelpunten.
helaas heeft Milan gewoon een wereldspits en hadden wij ook nog eens pech.
Heel europa heeft gezien dat PSV de kwaliteiten heeft om zelfs ac milan weg te spelen, want in de 2e helft was er gewoon maar 1 ploeg die voetbalde en dat was PSV.
het is fucking oneerlijk
Psv speelde goed, zeker de tweede helft, maar komop nou zeg jongens, in wezen hadden ze geen schijn van kans. En eigenlijk weet je dat van te voren al. Ze hebben een paar goede kansen gehad, maar Dida heeft niet eens zijn uitzonderlijke kwaliteiten kunnen tonen. Hij heeft alleen maar rollertjes op zich af gehad. Moeilijke reddingen waren niet nodig terwijl hij die er meestal ook uithoudt. 2-0 maken ze never nooit meer goed
Jammer...
Maar het kan nog steeds. Hebben ze in 2e helft gewoon weggespeeld alleen de kansen niet benut..
Btw.. Mooi stadion en wat een lawaai maken die gasten zeg..
Maar het kan nog steeds. Hebben ze in 2e helft gewoon weggespeeld alleen de kansen niet benut..
Btw.. Mooi stadion en wat een lawaai maken die gasten zeg..
daarom hopen op een vroege eerste goal en dan wie weet joh 
maar komop nou zeg jongens, in wezen hadden ze geen schijn van kans.
wat is dat nou weer voor gelul??!! jij hebt de wedstrijd toch ook gekeken of niet dan??
ze hebben tig kansen gehad!! dus wat voor onzin praat je dan als je zegt dat ze geen schijn van KANS hadden??
kijk dat ze er niet in gingen is een ander verhaal maar niet lullen dat ze geen schijn van kans hadden want ze waren dus zeker wel de betere ploeg.
Ik was voor de wedstrijd ook bang voor een walk-over, want op papier maakt bijna niemand kasn tegen Milan. Maar het is dus anders gebleken. Maar helass gingen de ballen er niet in.
Maar goed, veel commentaar vanuit Zuid-Holland verwacht ik altijd wel over PSV. maar zielig dat sommige altijd alleen maar kritiek hebben. en niet eens reeël kunnen zijn. Droevig hoor. (n)
donateur
Lucky Milan, meer kan ik er niet van zeggen. Beide goals waren foutjes van PSV en PSV had meer met de kansen moeten doen maar het fabeltje dat je tegen Milan weinig kansen krijgt is bullshit! Het kan nog zeker, ik ben overtuigd dat wanneer PSV vroeg scoort het zeker mogelijk moet zijn om minimaal 2 x te scoren. Dat is genoeg want we winnen met penalties toch wel. 
was zeer zeker een mooi tripje. Sfeertje in Milaan overdag was heftig.
Ook in het imponerende stadion was de sfeer gaaf, maar ik hoorde daar dat het geluid wat de AC milan supporters maken versterkt via luidsprekers het stadion wordt ingeknald om op die manier imponerender over te komen !!
weet iemand hier meer over ??
groeten en fingers crossed voor woensdag!! ik ben er weer bij op Oost
Ook in het imponerende stadion was de sfeer gaaf, maar ik hoorde daar dat het geluid wat de AC milan supporters maken versterkt via luidsprekers het stadion wordt ingeknald om op die manier imponerender over te komen !!
weet iemand hier meer over ??
groeten en fingers crossed voor woensdag!! ik ben er weer bij op Oost
Weet niet of dat zo is.... Maar voelde me na die goals toch ineens heel klein in ons vakje met 7000 man. Wat maakte die Milanezen toen ineens een tering herrie zeg... Verder heb ik ze niet echt vaak massaal gehoord terwijl het op de tv juist lijkt van wel... Dacht dat wij de hele wedstrijd goed en hard te horen zouden zijn op de tv maar dat viel ookw el mee....
Verder supertrip gehad naar milaan alleen klote van het resultaat maar ik hou me ook maar vast aan deportiva eenp aar jaar geleden...
Verder supertrip gehad naar milaan alleen klote van het resultaat maar ik hou me ook maar vast aan deportiva eenp aar jaar geleden...
(permanent verbannen)
psv goed te horen en veel kabaal? whaha
Enne PSV heeft volgens mij geen 1 echte uitgespeelde kans gehad hoor, misschien die van van bommel, maar die hoek was gewoon te moeilijk, en vergeet ook niet dat gomes er nog 1 fantastisch uittikte van sevchenko, waar dida zich 0 keer zo heeft hoeven strekken!
milan liet psv het werk doen, gaf ze het id dat ze beter waren en sloeg keihard toe op de momenten die zij zelf uitkozen!
In eindhoven zal psv wel helemaal beter zijn, omdat milan dat wel lekker vind en dan ineens de 0-1 erin prikken en dan is het echt over, maar dan nog zullen jullie allemaal zeiken dat psv veel beter was en het echt verdiende pfff
Enne PSV heeft volgens mij geen 1 echte uitgespeelde kans gehad hoor, misschien die van van bommel, maar die hoek was gewoon te moeilijk, en vergeet ook niet dat gomes er nog 1 fantastisch uittikte van sevchenko, waar dida zich 0 keer zo heeft hoeven strekken!
milan liet psv het werk doen, gaf ze het id dat ze beter waren en sloeg keihard toe op de momenten die zij zelf uitkozen!
In eindhoven zal psv wel helemaal beter zijn, omdat milan dat wel lekker vind en dan ineens de 0-1 erin prikken en dan is het echt over, maar dan nog zullen jullie allemaal zeiken dat psv veel beter was en het echt verdiende pfff
(permanent verbannen)
Teknix 28 april 2005 18:29
Lucky Milan, meer kan ik er niet van zeggen. Beide goals waren foutjes van PSV en PSV had meer met de kansen moeten doen maar het fabeltje dat je tegen Milan weinig kansen krijgt is bullshit!
Lucky Milan, meer kan ik er niet van zeggen. Beide goals waren foutjes van PSV en PSV had meer met de kansen moeten doen maar het fabeltje dat je tegen Milan weinig kansen krijgt is bullshit!
Whahahaha jij bent echt 'n grappemaker kerel ..
Zo te zien heb je nie echt veeel vestand van voetbal
Psv speelde zeker nie slecht .. Da's waar
Maar je mag ze zeker ook niet met elkaar vergelijken ..
Heb je wel 's een rkensom gemaakt van wat daar over t veld hobbelt .. Niet he? dacht ik al ..
AC Milan is 'n uitgekookt team .. Je hoeft als tegenstander maar 1 slippertje te maken en Kaka en Schevchenko staan klaar om die bal erin te rammen .. En zoals Hiddink al zei : Milan heeft maar 1 kans nodig en hij zit er in .. Psv heeft er 6 a 7 nodig en nog staan jullie op 0
Waarheid is hard
laatste aanpassing
donateur
Whahahaha jij bent echt 'n grappemaker kerel ..
Heb je wel 's een rkensom gemaakt van wat daar over t veld hobbelt .. Niet he? dacht ik al ..
Ten eerste ben ik idd een grappenmaker, ik ben de leukste thuis al zeg ik het zelf.
Dat PSV niets scoorde is inderdaad dom maar dat was geen verdienste van Milan, dat kan PSV zichzelf aanrekenen. Daarnetegen de goals die PSV tegen kreeg waren ook zichzelf aan te rekenen en waren wederom niet de verdienste van een goed spelend Milan. Het is gewoon jammer dat die milanezen niet durfden te voetballen in eigen stadion tegen zo'n goedkoper team.
Waarheid is hard 
Soms wel ja...
laatste aanpassing
Inderdaad weer beetje zinloze uitspraken.... Volgens mij zijn er hier maar een paar mensen gefrustreert in Nederland en dat zijn die lui die niet meer Europees ballen, er net uitgingen tegen Willem II (met ook beter spel en veel kansen, maar ja Willem II is zo'n uitgekookte ploeg
)Ons seizoen is top en het zou super zijn al zouden we de finale halen maar kampioen, halve finale en finale beker is ook al mooi 
maar ja Willem II is zo'n uitgekookte ploeg
hehe
Als je de kansen krijgt moet je ze gewoon maken, tegen clubs als utreg enzo kun je het permitteren kansen te missen. Tegen AC niet. Farfan had er al eentje in moeten leggen na 10 minuten.
Jammer dat we een echte killer misten, die blessure van Robert kwam dan ook erg slecht uit. Die had er op zeker wel 1 of 2 in geprikt.
Oh nee het is de verdienste van Ac Milan dat het 2-0 was, pfff rot toch op. Ze weten zich geen raad met middenvelders die over hun man heen gaan, PSV had het af moeten maken niet gedaan. Kutzooi...
Een Efes aan de Bosporus was toch nie verkeerd geweest
maar wie weet
Idd. PSV heeft vooral in de 2 helt een stuk of 5 kansen gehad. Milan heeft het zelf ook gezegd: We hebben het altijd moeilijk tegen Nederlandse clubs en bij PSV was het helemaal het geval. Ze hebben tegen PSV meer kansen tegen gehad dan in de hele verdere Champions Leauge. Maar goed, overmorgen de RETURN en ik hoop en ik acht nog zeker een kans van PSV.
Tuurlijk is de kans niet groot en heel knap dat je K A N S L O O S kunt spellen, maar iedereen die nu op milaan in de finale gokt speelt op save.
maaaaaaaar gezien de eerste wedstrijd zullen de italiaantjes het toch maar moeten doen. hopen dat PSV snel op 1-0 komt en dan wachten. De hele wedstrijd blijft dan spannend omdat die 2-0 elk moment kan vallen maar ook de 1-1 waardoor het over is. En dan sneaky in de 89 minuut de 2-0 maken (waar hebben we dat meer gezien...)
en dan nog half uurtje beetje aankutten en vervolgens Gomes met zun lange armen ons naar de finale laten zwaaien...
zou mooi zijn en NEE ik heb mun wekker niet gezet!
maaaaaaaar gezien de eerste wedstrijd zullen de italiaantjes het toch maar moeten doen. hopen dat PSV snel op 1-0 komt en dan wachten. De hele wedstrijd blijft dan spannend omdat die 2-0 elk moment kan vallen maar ook de 1-1 waardoor het over is. En dan sneaky in de 89 minuut de 2-0 maken (waar hebben we dat meer gezien...)
en dan nog half uurtje beetje aankutten en vervolgens Gomes met zun lange armen ons naar de finale laten zwaaien...
zou mooi zijn en NEE ik heb mun wekker niet gezet!
PSV heeft het inderdaad in de uitwedstrijd helemaal zelf laten liggen.... Maar ik acht ze ook nog niet kansloos. Dat mag je natuurlijk ook nooit doen als echt fan he
. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze die 2 goals maken maar aan de andere kant weet ik ook bijna zeker dat Milaan altijd wel scoort.... en om dat verschil goed te maken wordt heel moeilijk. Maar ja, we gaan gewoon vol goede moed naar het stadion en maken er een mooi feestje van.
donateur
Misschien komt Milan ook wel vroeg in de wedstrijd met 10 man te spelen door een rode kaart je weet maar nooit. Maar ze hebben zeker nog kans om in de finale te komen, meerdere factoren die de wedstrijd kunnen beïnvloeden 
nix te verliezen en alles te winnen, AC heeft onwijs belangrijke wedstrijd tegen Juve op het programma staan komend weekend.
Het liefst wil AC zich natuurlijk niet te druk maken morgen, maak ze maar helemaal gek door snel te scoren en de druk er goed op te zetten!
Wie weet of er dan wonderen gebeuren!
Het liefst wil AC zich natuurlijk niet te druk maken morgen, maak ze maar helemaal gek door snel te scoren en de druk er goed op te zetten!
Wie weet of er dan wonderen gebeuren!
Winnen of verliezen? Gezopen zal er worden!
correct
ik zal jullie droom werkelijkheid laten maken, milan scoort toch wel en dan moeten jullie 4-1 maken en dan doen jullie NOOIT van jullie leven dus... Milan scoort binnen het half uur let maar op en dan is het voorbij met het sprookje
Grote kans dat je gelijk krijgt, maar ik heb (zo naief als ik ben
Het kan nog een daggie, gun mij me lol
wat zoon halve finale allemaal niet aant bewegen zet 
is het al zo erg gesteld 
nee ik heb geen andere plannen , maar ik besef zoiets nooit van te voren 
ik kijk meestal in het cafe met 75% feyenoord en 24% ajax supporters om me heen , dus daar ken het ook wel doorkomen
ik kijk meestal in het cafe met 75% feyenoord en 24% ajax supporters om me heen , dus daar ken het ook wel doorkomen
Nou, morgen maar op tijd gaan indrinken dan in de stad voordat we naar het stadion gaan. Morgen mooi ff winnen en dan lekker in Istanbul met zijn allen een feestje van maken en Liverpool eruit gooien
. Wordt weer steeds optimistischer als de wedstrijd dichterbij komt
haha... Maar heb nog steeds mijn twijfels..
moet tot 5 uur stage lopen en daarna met de auto vanuit Harderwijk richting het zuiden...
Hoop niet op al te veel 'op vakntie ga file leed' dat zou echt kut zijn.
Ga wel proberen om om 19.45 in ut stadion te zijn, maar een biertje vooraf op stratum gaat um niet meer worden denk ik.
3-0 zou magisch zijn !!!
Hoop niet op al te veel 'op vakntie ga file leed' dat zou echt kut zijn.
Ga wel proberen om om 19.45 in ut stadion te zijn, maar een biertje vooraf op stratum gaat um niet meer worden denk ik.
3-0 zou magisch zijn !!!
Zondag naar de kampioenswedstrijd Ac milan- Juventus
zondag naar san siro ja?? Vet hoor, de sfeer daar was vorige week al gaaf en volgens mij gaan ze tegen Juve helemaal door ut lint daar
Die maffe Itailiaantjes schijnen het kampioenschap nogal belangrijk te vinden
en dat terwijl ze tegen het grote PSV 'mogen' spelen... snappen ook nix van prioriteiten daaro in da pizzaland
(hahahaha, soms ben ik echt een dwaas)
groeten
laatste aanpassing
zondag naar san siro ja?? Vet hoor, de sfeer daar was vorige week al gaaf en volgens mij gaan ze tegen Juve helemaal door ut lint daar
Ja ja 7 mei al weg met veel hagenezen
Sfeer was bij Juventus-real madrid ook helemaal top.
Niet te vergelijken met hier.
Wordt een leuke wedstrijd
binnen half uur beslist shevshencko het 0-1 moeten jullie er 4 maken helaas...
das ook mijn angst.. maar hoop op een 1-0 voorsprong tijdens rust! goed voor de sfeer en minder voor de zenuwen... dan 2-0 maken en hopen..
als psv door gaat komt ik meteen met de trein van Beverwijk naar Eindhoven toe.
denk da het 2-1 of 1-1 word
doe dat maar niet denken
denk maar dat het 3-0 wordt
5-1 vanavond 
3x park , 1x vennegoor en 1x van bommel 
heb er alle vertrouwen in
heb er alle vertrouwen in
en robert dan?
donateur
Ze missen Nesta sowieso en ik las ergens dat Stam last had van zijn bovenbeen. Hopelijk doet hij ook niet mee... 
Dan kom ik helemaal niet meer bij nee.
juist en vooral seedorf.....
mag lijen dat als het op penaltys aankomt hij de beslissende mist
Dan kom ik helemaal niet meer bij nee.
vermoedelijke opstelling PSV:
gomes
lucius alex bouma lee
bommel vogel cocu
park vennegoor farfan
gomes
lucius alex bouma lee
bommel vogel cocu
park vennegoor farfan
donateur
De regels van de UEFA
Moet je even goed zoeken maar het uitdoelpunt in de verlenging telt idd dubbel. Krom want dan heeft de club die eerst uitspeelt altijd minder tijd om een uitdoelpunt te maken dan de club die eerst thuis speelt. De eerste wedstrijd kan namelijk nooit een verlenging worden.
Moet je even goed zoeken maar het uitdoelpunt in de verlenging telt idd dubbel. Krom want dan heeft de club die eerst uitspeelt altijd minder tijd om een uitdoelpunt te maken dan de club die eerst thuis speelt. De eerste wedstrijd kan namelijk nooit een verlenging worden.
laatste aanpassing
vermoedelijke opstelling PSV:
gomes
lucius alex bouma lee
bommel vogel cocu
park vennegoor farfan
lijkt me duidelijk, gedurende wedstrijd kijken wanneer je Robert gaat brengen!
als robert er nog inkomt zal het wel 6-1 worden 
als robert er nog inkomt zal het wel 6-1 worden
haha jij ziet het wel heel optimistisch
geen vertrouwenwhehehehe
A.F.C.A
geen verstand
P.S.V.
laatste aanpassing
donateur
Misschien toen maar bij grotere wedstrijden is het sowieso wel anders.
ja tuurlijk... vanavond genoeg sfeer. Ik vind dat je elke wedstrijd achter je club moet staan.
Kijk bijvoorbeelds naar de graafschap spelen degradatievoetbal, maar op de tribunes is het iedere week feest... nou ja feest
laatste aanpassing
ik voel me ook meteen persoonlijk aangevallen 
donateur
ja tuurlijk... vanavond genoeg sfeer. Ik vind dat je elke wedstrijd achter je club moet staan.
Kijk bijvoorbeelds naar de graafschap spelen degradatievoetbal, maar op de tribunes is het iedere week feest... nou ja feest
Daar heb je gelijk in, je moet altijd voor je club blijven.
laatste aanpassing
Leoni armati
stiam marciando
siam la FOSSA DEI LEON...
dei..leon..leon..leon...
leon...leon...
siam la FOSSA DEI LEON!!!
sangue! violenza!
FOSSA DEI LEONI !!!
Milan! Milan! Milan!
Luglio agosto interista
sogna sotto l'ombrellone
tricolore coppe varie
ma a settembre il campionato iniziera'
e come l'anno scorso
e come l'anno prima
il nostro chiaccherone
continuera' a sognare
quel tricolore che non vincera'...
wou dat ik er bij kon zijn vanavond
hoeveel amsterdam vlaggen zullen ze dit keer bij hun hebben
stiam marciando
siam la FOSSA DEI LEON...
dei..leon..leon..leon...
leon...leon...
siam la FOSSA DEI LEON!!!
sangue! violenza!
FOSSA DEI LEONI !!!
Milan! Milan! Milan!
Luglio agosto interista
sogna sotto l'ombrellone
tricolore coppe varie
ma a settembre il campionato iniziera'
e come l'anno scorso
e come l'anno prima
il nostro chiaccherone
continuera' a sognare
quel tricolore che non vincera'...
wou dat ik er bij kon zijn vanavond
laatste aanpassing
donateur
Psv - Fc Den haag
Totaal geen sfeer!
leek wel of der geen pisvee supp waren
Is ook geen wedstrijd ja.
Scappa, coniglio bianconero!
Scappa, coniglio bianconero!
Zo nog ff douchen, snel een bodempje leggen en dan richting EHV, alleen dat kutweer........
En over die sfeer, tja......wat kan ik daar over zeggen, ik sta eigenlijk meer te ouwehoeren op de tribune.......behalve als er een tegenstander van formaat op het veld staat. Voor De Graafschap, NEC, ADO enzo zijn het bijna iedere week finales, daar zit in principe iedere week spanning bij. Ook in de Kuip is het niet zoals het soms lijkt en al zeker niet in de Arena, net als bij ons dus.
En over die sfeer, tja......wat kan ik daar over zeggen, ik sta eigenlijk meer te ouwehoeren op de tribune.......behalve als er een tegenstander van formaat op het veld staat. Voor De Graafschap, NEC, ADO enzo zijn het bijna iedere week finales, daar zit in principe iedere week spanning bij. Ook in de Kuip is het niet zoals het soms lijkt en al zeker niet in de Arena, net als bij ons dus.
ik ga maar vast een taart bakken
ook een puntje slagroomtaart
?
snijdt puntje af voor ricardo , alsjeblieft knul dat je dr maar een grote jongen van mag worden 

donateur
net wakker, vanacht om 4 uur teruggekeerd uit eindhoven! zwaar teleurgesteld, maar dit is voetbal.
Milan had geen enkel moment recht op een doelpunt! Maar je moet gewoon altijd die scherpte hebben en weten dat die italianen zo uitgekookt zijn dat ze op ieder moment kunnen scoren, en van bommel liets z'n man lopen en tja toen was het gebeurd!!
Maar
voor PSV!!
Milan had geen enkel moment recht op een doelpunt! Maar je moet gewoon altijd die scherpte hebben en weten dat die italianen zo uitgekookt zijn dat ze op ieder moment kunnen scoren, en van bommel liets z'n man lopen en tja toen was het gebeurd!!
Maar

![Jef [KFT] Snoeihard](/images/user/3846_1583303.jpg)

![[Death Valley Queen]](/images/user/26312_206322.jpg)