Partyflock

Forumonderwerp · 768949
Betreft: evenement: TechnotriXX, zaterdag 24 september 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
Dat is idd een leuk feestje :)

Ga je er heen Oscar? :P

Waarschuw beheerder
Tuurlijk! :jaja:

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Vind de matrixx nou bepaald niet drumcode-waardig
Artiest M10
Waarschuw beheerder
Vind de matrixx nou bepaald niet drumcode-waardig >>>>> mee eens!
Waarschuw beheerder
Daar moet ik jullie gelijk in geven Luc H en M10!
Maar we kunnen er toch wel een leuk feestje van maken met zijn allen!

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Tja, dag ervoor Abstract label night in de poema, maar we zullen zien ;)
Waarschuw beheerder
adem beyer in de matrixx, dat had ik nou nooit verwacht!!!

maar ja denk wel dat ik een kijkje ga nemen.

Adem Beyer is ten slotte niet verkeerd
Waarschuw beheerder
Niet alleen Beyer toch? De rest volgt nog zeker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zekers relax duurt jammer genoeg nog even
Waarschuw beheerder
Matrix is geen enkele vorm van techno waardig.
Waarschuw beheerder

uhuh

Waarschuw beheerder
donateur
Zeikerds...net of techno alleen aan donkere tempels te vergeven is...boeiend...ik heb me daar prima vermaakt tijdens Bailey, Speedy J, Burkat en Dave Clarke op verschillende avonden...en lekker dichtbij! (y)

Drums please! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wanneer je kritisch bent over een locatie ben je een zeikerd?

Waarschuw beheerder
Het gaat inderdaad om de muziek, tot nu toe me eigen zeer goed vermaakt tijdens de TecnotriXX avonden, leuk publiek en lekker sfeertje.
Waarschuw beheerder
donateur

trieste rukker :frusty:

de juiste aankleding, het publiek en de muziek geven uiteindelijk de "kleur" aan de lokatie ...

nu vindt jij vast roosje een betere lokatie, dat ben ik alvast met je eens :yes: maar de xx kan echt wel ingericht worden voor een avondje schranzen
Waarschuw beheerder
Drumcode :D

duidelijk aanwezig!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
word een dikke line-up

en ze komen ook naar awake :D
Waarschuw beheerder
Dan ben iok ook maar een zeikerd maar ik vind het idd geen goede lokatie... mis. zeggen ze nog af als ze zien waar het allemaal moet gebeuren :p
Waarschuw beheerder
mij zul je ook niet in de matrix zien!
Waarschuw beheerder
Zekers wel aanwezig...geen enkele locatie houdt mij tegen om goede techno te horen.
Waarschuw beheerder
trieste rukker

de juiste aankleding, het publiek en de muziek geven uiteindelijk de "kleur" aan de lokatie ...

Te beginnen met trieste rukker is jammer..
De volgende regel wat betreft aankleding en weet ik veel allemaal wat,doet me denken aan de gedachtengang van een gay-etaleur,die bezig is met de etalage van Cool Cat.
Dan nog zeggen dat er die avond geschranzed gaat worden(m.a.w) doe je Beyer geen eer mee aan :no:

Matrixx is geen enkele vorm van techno waardig.

Waarschuw beheerder
Blijf dan lekker thuis! :no:
Hebben wij meer plaats! (y)

Aanwezig! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
drumcode is dope....
matrixx zuigt......

dessalnietemin zal het best een leuk feestje worden (voor matrixx begrippen;))
Waarschuw beheerder
wees maar niet bang, zal ik zeker doen!!!!

Waarschuw beheerder
hoewel ik me overal wel kan vermaken!!!

het geluid,de sfeer,de mensen,de dj doen de muziek overkomen!!
dus ja inderdaad: donker,strobo's,contact met de dj alleen mensen die voor de muziek komen en uit hun dak gaan,liefst een leuk vaag pand zoals bv.roosje!!

dus NEE techno hoort niet in matrixx
matrixx wilt gewoon teveel!!

en NEE ik ben geen zeikerd,ik geef een mening!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga deze discussie ergens anders voeren aub....Smaken verschillen!

Waarschuw beheerder
smaken verschillen!!

dus jij mag wel je smaak kenbaar maken hier omdat.....
en een ander niet omdat ie er anders over denkt????????
is een beetje krom he!!
Waarschuw beheerder
oe oe oehh..

eerst matrixx drumcode en daarna awakenings :D

gaat goed met NL :9
Waarschuw beheerder
donateur
Te beginnen met trieste rukker is jammer..

jouw nederlads ook ;)

Mee eens, en zkr het publiek niet wat er iedere week rond loopt!!!

1 x geweest maar dat was meteen de laatste keer!!

1 x geweest, maar wel weten wat voor een volk er elke week komt :S JOMANDA

hoewel ik me overal wel kan vermaken!!!

het geluid,de sfeer,de mensen,de dj doen de muziek overkomen!!
dus ja inderdaad: donker,strobo's,contact met de dj alleen mensen die voor de muziek komen en uit hun dak gaan,liefst een leuk vaag pand zoals bv.roosje!!

dus NEE techno hoort niet in matrixx
matrixx wilt gewoon teveel!!

top commentaar :respect: (y)
hiermee kan ik inkomen.

Iedereen zal het eens zijn dat Roosje : the place to be is wat betreft techno feesten.
Roosje zal toch binnenkort de deuren sluiten en de Matrixx sluit daar handig op aan. Wat is er verkeerd met commercieel en zakelijk denken. Op deze wijze kunnen ze een zeer breed publiek bedienen en zekerheid opbouwen voor de toekomst.
Dankzij grote tenten/feesten als dit kan ook de undergroundscene overleven ... als je dat niet snapt heb je misschien een cursus management nodig. ;)
Waarschuw beheerder
1 x geweest, maar wel weten wat voor een volk er elke week komt JOMANDA

Als je er 1 x geweest bent, met kwalitatief gezien een goede techno line-up en je hebt toch een schijtavond gehad zal er toch wel iets mis zijn denk je niet??

Dat wil niet zeggen dat het kutvolk is maar het zijn gewoon een hoop mensen die techno niet voelen zoals je dat op een technofeest/club wel hebt.
Waarschuw beheerder
Dankzij grote tenten/feesten als dit kan ook de undergroundscene overleven ... als je dat niet snapt heb je misschien een cursus management nodig.

Wat ben jij ongelofelijk dom zeg,je snapt het echt niet he :no: echt een mainstream meelopertje ben je,die al helemaal nx snapt van de underground scene.
Wijze woorden ,komt zels nog een keer management in voor,maar wat je zegt is gewoon onzin.
Er is nx mis met commercieel denken,en zakelijk...maar dit moet niet ten kosten gaan van andere,en daar is Matrixx nu heel hard mee bezig.
Doornroosje is een Poppodium met meerdere soorten muziek en andere activiteiten,en dan kom jij met dit:
Roosje zal toch binnenkort de deuren sluiten en de Matrixx sluit daar handig op aan. Wat is er verkeerd met commercieel en zakelijk denken.

Ik zou bijna denken dat je het zoontje van die gluiperige Krebbers bent.
Hoe ken de Matrixx in godsnaam de programmering van roosje overnemen?
Niet alleen het technominded roosjebezoekers zullen hier de Dupe van zijn,maar veel en veel meer mensen als jij denkt,maar zo diep is die gedachte van jou nog nooit gegaan.egoistisch in 1 lijn denken.
Ik zal je uit te droom helpen,Doornroosje zal gewoon voortbestaan,maar dan op een andere locatie :yes:
Matrixx zal nooit maar dan ook nooit underground zijn,zal altijd een commerciele hoeretent zijn,waar er nooit een wederzijds respect-sfeertje zal hangen.En jij zal nooit begrijpen wat Underground is,je doet wel net alsof,maar je bent gewoon fake.

Matrixx is geen enkele vorm van techno waardig
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wil niet zeggen dat het kutvolk is maar het zijn gewoon een hoop mensen die techno niet voelen zoals je dat op een technofeest/club wel hebt.

100% mee eens

Ik zal je uit te droom helpen,Doornroosje zal gewoon voortbestaan,maar dan op een andere locatie

ik weet de informatie, vriend van me heeft namelijk de nieuwe lokatie ontworpen ( pierre latta ) aan de Vereniging. Roosje heeft alles goed gekeud trouwens. Problemen met de burgemeester en wethouders zorgt voor vertraging en grote onduidelijkheid. Niet te vroeg juichen. Andere optie is de oude haven misschien ;)

Wat ben jij ongelofelijk dom zeg,je snapt het echt niet he echt een mainstream meelopertje ben je,die al helemaal nx snapt van de underground scene.
Wijze woorden ,komt zels nog een keer management in voor,maar wat je zegt is gewoon onzin.
Er is nx mis met commercieel denken,en zakelijk...maar dit moet niet ten kosten gaan van andere:respect:,en daar is Matrixx nu heel hard mee bezig.
Doornroosje is een Poppodium met meerdere soorten muziek en andere activiteiten,en dan kom jij met dit:

Hoe krijg jij de muziek te horen in roosje -> via vinyl toch, neem ik aan ? Uit wat voor een apparatuur komt dat ? Wie maakt dat en voor wie ?

En jij zal nooit begrijpen wat Underground is,je doet wel net alsof,maar je bent gewoon fake.

ben zelf in roosje en de revolutie begonnen met feesten, inclusief wat hele leuke concerten van kleine punk-bands. Ik ben voor de rest fake ;)

Roosje is cultuur, ben ik van overtuigd. Door de sluiting zal dit toch grotendeels verdwijnen, aangezien de nostalgie letterlijk in de dakpannen zit. Met een nieuwe lokatie wordt direct een nieuwe sfeer/ambiance gecreëerd en daarmee waarschijnlijk ook de cultuur.

De matrixx bleek een gat in de markt, dat kun je niet ontkennen ... maar het zal nooit roosje kunnen vervangen, maak je maar geen zorgen.

Hoe verklaar je dat op emporium Planet Rose samenwerkt met de Matrixx om een podium met techno neer te knallen ;) P.Rose ziet mogelijkheden en de Matrixx ook ... want als er iemand expertise heeft op het gebied van techno, dan zijn het de mensen achter planet rose toch wel.

Waarschuw beheerder
expertise van techno vast wel...........maar waren denk ik strontbezopen toen ze die samenwerking met de matrixx sloten8)

tuurlijk is het een groot gat in de markt.....eerst commerciele hardstijlfeestjes organiseren(waar een mental theo met tmf niet zou misttaan).....wat uiteraard flink geld mee verdient word...
ze zien dat tehcno steeds groter word omdat de meeste mensen dat tijdelijk stroompje hardstyle wel gehad hebben....en willen nu ook ipv hardtechno, drumcode enzo in de matrix gaan laten horen, aan mensen die dat eigenlijk toch niet willen horen...;)
alles draait bij de matrix om geld.....en dat maakt niet uit hoor, die baas van jullie was voor hij de matrix begon nog nooit op een feest geweest, zo goed als geen verstand hiervan dus(Y)..kgeef em groot gelijk!

een organisatie als planet rose heeft hart voor de zaak....organiseren een van nederlands beste feestjes, en zijn precies het overgestelde van de matrix.....underground en door en voor techno/electro/minimal liefhebbers............

waarom nu in ene dat imporium dan :vaag:....
ik kan daar echt niet met mn hoofd bij....

had gewoon zelf ergens in een nijmeegs bos een ECHT planet rose festival gehouden.........leker underground en met sfeer die zowat nergens meer in nederland is te vinden!
Waarschuw beheerder
had gewoon zelf ergens in een nijmeegs bos een ECHT planet rose festival gehouden.........leker underground en met sfeer die zowat nergens meer in nederland is te vinden!

daar noiem je wat zeg :)

ideetje voor jou feessie?? 8)

:edit: wacht nog steeds ongeduldig en nieuwsgierig op t persbericht...*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de flyer is af en gaat komende donderdag naar de drukker...

alleen op het laatste moment zijn er nog wat veranderingen wat betreft de lijn omhoog aangebracht die voorheen magistraal waren en nu zijn vervangen door een paar mwoah-naampies zeg maar;)..dus kmoet nog even wat erachter aanzitten....is wel van groot belang8)
en 2 sponsers die we hadden haakten af..en tsja die moeten we eigenlijk even vinden VOOR de flyer gedrukt word.maargoed..anders fuckit...

zitten zowiezo maar interresante naampjes bij.en we gaan veel doen wat decor en geluid betreft:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in een nijmeegs bos een ECHT planet rose festival

Richting Groesbeek heb je wel een leuk stukkie bos ;)
Waarschuw beheerder
donateur
had gewoon zelf ergens in een nijmeegs bos een ECHT planet rose festival gehouden

van de zomer is het weer 6 dagen experimenteel techno-en en minimalen tijdens de zomerfeesten in het Valkhof ... ben er zeker weer bij

Waarschuw beheerder
tkost hoop tijd, maar met de juiste connecties en de juiste mensen die er goed vor willen gaan is het in paar maandjes voor elkaar(Y)

ik ga zowiezo deze zomer kleine strandfeestjes organiseren gewoon vor man of 400 a 500 met paar lekkere dj's......
genoeg te zuipen..eurootje of 5 entree, tof locatie-tje...aan het water, in een bos of wat dan ok:)(Y)
Waarschuw beheerder
van de zomer is het weer 6 dagen experimenteel techno-en en minimalen tijdens de zomerfeesten in het Valkhof ... ben er zeker weer bij

wie,wat waar en hoe??

ik ga zowiezo deze zomer kleine strandfeestjes organiseren gewoon vor man of 400 a 500 met paar lekkere dj's......
genoeg te zuipen..eurootje of 5 entree, tof locatie-tje...aan het water, in een bos of wat dan ok

klinkt leuk :)(Y)

Waarschuw beheerder
back 2 basic:)....

vind ik persoonlijk de vetste feestjes!..

zeker als er alleen maar bekenden zijn en alleen maar heerlijke angeschoten lekkere chicks :lief:
Waarschuw beheerder
precies! no nonsense...it's all about the music! B)
Waarschuw beheerder
:respect: kleine feestjes :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
genoeg te zuipen..eurootje of 5 entree, tof locatie-tje...aan het water, in een bos of wat dan ok

in het bos in de zomer ... AHHHH, muggen ... :/

zo groot zijn bij ons de strantfeestjes niet, vind 500 nog best veel.

top idee :yes:

[img width=293 height=220 cacheid=00135f2d00189b26fb81128e1a00b25b19]http://www.nijmegen2000.nl/images_ul/evt_817.jpg[/img]

VIERDAAGSE FEESTEN
Grootste muzikale feest van Nederland
De Nijmeegse binnenstad wordt in de derde week van juli omgetoverd tot een groot openluchtpodium. Zeven dagen en nachten lang is er feest onder het motto 'meet friends, have fun, enjoy the music'. Op de grote buitenpodia en op de terrassen van talloze cafés wordt opgetreden door artiesten uit binnen- en buitenland.

http://www.nijmeegsevierdaagsefeesten.nl/

Waarschuw beheerder
Dit laat ik niet voorbij gaan!!
Waarschuw beheerder
Hoe krijg jij de muziek te horen in roosje -> via vinyl toch, neem ik aan ? Uit wat voor een apparatuur komt dat ? Wie maakt dat en voor wie ?

Wat bedoel je hier mee?

Roosje zal toch binnenkort de deuren sluiten en de Matrixx sluit daar handig op aan. Wat is er verkeerd met commercieel en zakelijk denken

Deze zin maakt jou fake.

De nieuwe locatie zal worden bij het station(oude PTT gebouw),en niet bij de vereniging.

De reden waarom Planet rose voor een keer samenwerkt met matrixx...

Dit festival wordt georganiseerd in het kader van Nijmegen 2000 en aangezien Doornroosje in deze weer eens [vet]totaal genegeerd[/vet] is, heb ik de handreiking van de Matrixx aangenomen om Doornroosje en Planet Rose toch zichtbaar te maken tijdens dit gebeuren...

Dus egt niet omdat het Doornroosje leukt lijkt om met matrixx samen te werken,en samen een toekomstvisie hebben.

Waarschuw beheerder
ah kijk......dat verandert de zaak....

maar toch,...emporium hoef ik niet heen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Deze zin maakt jou fake.

het zijn twee losstaande zinnen :S

De nieuwe locatie zal worden bij het station(oude PTT gebouw),en niet bij de vereniging.

van wanneer is die info ?

heb ik nog niet gehoord ... en dat zou best kut zijn, Pierre is meer dan een jaar voor Roosje bezig geweest en heeft alle bouwtekeningen, bestek, constructietekeningen en berekingen gemaakt ... zelfs hele geluidsberekeningen, in de zaal, maar zelfs op het keizer karel plein :S

best zuur van al die moeite

Komt het dan in het ptt gebouw, of erbij ?
Waarschuw beheerder
donateur
De reden waarom Planet rose voor een keer samenwerkt met matrixx...

ik hoop op meer samenwerking en het beste van beide.

ga er wel vanuit dat ze niet echt samen door een deur kunnen * I just keep on dreamin' *
Waarschuw beheerder
NIJMEGEN - Poppodium Doornroosje krijgt, nu ook wat burgemeester en wethouders betreft, een nieuw gebouw bij het Centraal Station van Nijmegen. De wethouders Ton Hirdes (Cultuur) en Paul Depla (Ruimtelijke Ordening) zien veel in het plan om de muziektempel grotendeels door private partijen te laten betalen. Meerdere vastgoedfinanciers hebben al interesse getoond.

Op de plek van het voormalige TPG-gebouw verrijst binnen enkele jaren een gebouw met concertzalen voor respectievelijk 1100 en 400 mensen. De nieuwbouw gaat om en nabij de tien miljoen euro kosten. Daaraan draagt de gemeente 4,5 miljoen bij.

De private investeerder wordt eigenaar van het gebouw. Met het geld dat de gemeente bijdraagt, koopt ze in feite het gebruiksrecht van het pand voor de lange termijn. Hoe lang die termijn minimaal moet zijn, daarover laat zowel gemeente als Doornroosje zich niet uit.

Directeur Toine Tax van Doornroosje ziet in die tijdelijkheid geen bezwaar: "In die tijd kunnen we ons bewijzen als popcentrum waar de gemeente niet omheen kan. Ik vind dit een historisch besluit."

Overmorgen word er beslist.
Waarschuw beheerder
donateur
COOLE SHIT !!

maar goed, bij het vorige plan waren ze al een stap verder ... totdat guusje begon te zeuren, trut.

binnenkort ben ik weer in roosje te vinden hoor :
Ik zie het al er is veel animo voor een SINAS the UK Hardcore / Deathchant editie Doornroosje doe er je voordeel mee

we zijn wel weer lekker off-topic
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke discussie over Roosje en de MatriXX hoor, daar niet van, maar 1 ding snap ik niet:

Waarom MOET een bepaalde muziekstijl ook een bepaalde levensstijl met zich meebrengen. Discussie als "Techno moet je begrijpen" enzo.. Beetje vaag.. Dus de opmerking Techno hoort in Roosje, snap ik ook niet.. Tuurlijk is Roosje als locatie supervet, maar dat wil niet zeggen dat iets anders op voorhand al meteen kut is :S Eens moet de eerste keer zijn...... :)

Je houdt van een muziekstijl of niet. Dat wil niet zeggen dat je daarvoor moet leven, of niets anders mooi mag/kan vinden.

Nou ja, ik vind zowel techno als andere muziek leuk, en ik vind Roosje cool, maar in de MatriXX vermaak ik me ook uitstekend :) En wat iedereen daarvan vind, zal me aan me reet niet jeuken, zolang ik me maar vermaak, niet dan ?!
Waarschuw beheerder
he moppie (gb)

Helemaal mee eens jongen !!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind uK ook een lekker ding :yes:
Waarschuw beheerder
ja joh is dat zo !!
Waarschuw beheerder
adam beyer altijd vet

zeker aanwezig!!!!

gewoon een lekker avondje om lekker uit je dak te gaan!!!
Waarschuw beheerder
waarom staat er op 24 september matrixx XXlerator??? is toch technotrixx?? of draait beyer hardstyle?
Waarschuw beheerder
Als u goed kijkt G&G staat er bij muziekstijl:techno.

Dat wordt weer dus gewoon 'schranzen und tanzen'!
Waarschuw beheerder
natnek,

muziekstijl zal best wel techno zijn, maar de avond-thema zal toch geen xxlerator worden?
Waarschuw beheerder
is gewoon een foutje....kzou zeggen mail de matrixx hierover (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Foutje van PF, niet van de MatriXX ;)
Waarschuw beheerder
Dan zou ik een rechtzaak beginnen tegen PF vanwege het verschaffen van onjuiste informatie...kzal mn kameraad Moskoufiets wel ff bellen

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
ps. nog gefeliciteerd met de dikverdiende overwinning gisteren op Feyenoord (y)
Was helaas verhinderd vanwege een feestje in Eindhoven

Waarschuw beheerder
donateur
(y) Thnx :)
Jij van harte met de schaal ;)
Waarschuw beheerder
WTF is nu weer drumcore???
Kan iemand die r verstand van heeft t mij ff goed uitleggen??????
Waarschuw beheerder
...............drumcode is een zweeds technolabel waar adam bayer de eigenaar van is
Waarschuw beheerder
oke, danku,, :)

Artiest Maddox
Waarschuw beheerder
nee drumcore is zo'n vogeltje wat in de winter altijd naar het noorden vliegt.....

daarom is ie ook al in z'n eerste levensjaar uitgestervd

Waarschuw beheerder
[img width=150 height=116]http://stat.discogs.com/L/t/237-002.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
'schranzen und tanzen'!

:yes:

beetje jammer dat awake in dezelfde periode ook een drumcode feest heeft -> origineel is anders -> of zal het een beyer tour worden ?
Waarschuw beheerder
is onderdeel van een Drumcode tour volgens mij ja...
Maar denk dat ik wel op beide edities aanwezig ben hoor :kwijl:
Waarschuw beheerder
Heheh als ik hier als hardcore liefhebber kijk vraag ik me af wat voor sfeertje er hangt op een techno feest.
Wat een gezeik allemaal...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
precies! no nonsense...it's all about the music!

Die lijfkreet is al voor een andere organisatie hoor 8)

En iedereen die vindt dat techno alleen is voorbestemd voor Westergasachtige fabrieken: fuck you all. Sorry moet me even van het hart. De meeste mensen waren niet eens met techno in aanraking gekomen als ze het niet op een grootschalig festival hadden ontdekt. Alsof iedereen hier gelijk van de meest vage electro en clickhouse hield. Rot toch op (N) Geloof mij nou maar, heb gehoord dat techno prima werkt in de Matrixx en ik zal er hoogstwaarschijnlijk dan ook zeker bij zijn als een van de grootmeester daar die tent komt betoveren (Y)

Waarschuw beheerder
ach joh als je knetterwaus bent dan maak het geen fuck uit wat voor locatie je zit

als je maar lekker staat te spacen van de muziek :kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
vind et echt onzin.. waarom is het een drumcode avond?! omdat adam beyer draait?? waar zijn de rest van de DC artiesten dan? geen henrik B/Thomas Krome/Fredrick Almquist/Gaetano Parisio/Cari Lekebusch of van mij part R.N.D. Technologies... dan was et een gvd Drumcode avond... nu is het gewoon adam beyer die in een ongelofelijk lamme tent draait..en ter verbetering adam beyer draait geen schranz... hij draait techno..stevige techno
Waarschuw beheerder
Misschien moet de rest nog toegevoegd worden kerel, tis immers pas juni... voor de Drumcode Awakenings staat ook alleen Beyer. Thomas Krome vindt ik trouwens wel een fantastisch idee! Shockers 2002 (L)
Waarschuw beheerder
'schranzen und tanzen'!

....ingericht worden voor een avondje schranzen

Waarom hebben jullie het toch in hemelsnaam over schranzen?Volgens mij komt liebing helemaal niet... :frusty:

Zweedse techno en schranz is wel ff een verschil sjakies!

Waarschuw beheerder
waarom niet in het paard:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. Lovehouse op maandag 13 juni 2005 om 17:45:
waar zijn de rest van de DC artiesten dan? geen henrik B/Thomas Krome/Fredrick Almquist/Gaetano Parisio/Cari Lekebusch

als je geduld hebt zullen er vast wel Dj's worden toegevoegd, ut zal heus niet alleen bij Beyer blijven...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neapolitan Spaghetti Techno op dinsdag 14 juni 2005 om 01:26:
Waarom hebben jullie het toch in hemelsnaam over schranzen?Volgens mij komt liebing helemaal niet...

Zweedse techno en schranz is wel ff een verschil sjakies!

als het maar snoei en snoeihard gaat tegen het einde van de avond
Waarschuw beheerder
daarom is ie ook al in z'n eerste levensjaar uitgestervd

waar gaat dit toch heen met de Nederlandsche taal ;)

Waarschuw beheerder
heb er zeker zin in , echt jammer dat er nog zo weinig techno in de matrixx is , we moeten een petitie maken en die opsturen naar david van de matrixx of twan.
Waarschuw beheerder
Iemand al wat meer info over de rest van de eventuele line-up???

Waarschuw beheerder
vetjes :)

Rush of liebing mag ook wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 22:53:
Rush of liebing mag ook wel

Rush komt zowieso naar de XX (najaar)!
maar niet tijdens de drumcode avond lijkt me...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op dinsdag 26 juli 2005 om 23:38:
die zie je niet op een drumcode avond kan ik je vertellen

Ok :) thanks voor de info :)

Wat is drumcode dan precies?

rush komt in het najaar naar de xx? oooh yeah :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 13 mei 2005 om 21:22:
drumcode is een zweeds technolabel waar adam bayer de eigenaar van is

Rush heeft een eigen TechnoLabel en zal dus niet draaien onder Adam Beyer z'n Label.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op dinsdag 26 juli 2005 om 19:03:
Lekebusch en Hardcell...

Hardcell hoeft niet zo nodig... Liever Henrik B (Y)

Maar Lekebusch (L) :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ik hier niet bij kan zijn!

Dit avondje maakt een hele goede kans om het mooiste avondje in de Matrixx-historie kan worden! :yes:
Waarschuw beheerder
Cari Lekebusch komt ook net als Jan liefhebber en nog een 1 dj....
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doet Jan Liefhebber dan weer op die Drumcode-editie? :/
Waarschuw beheerder
Dat is de vaste dj van de TechnotriXX :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Okay dat wist ik niet, ben dan ook nog maar 1x op TechnotriXX geweest! :) (Y)
Waarschuw beheerder
En niets mis met Jan Liefhebber! Tijd dat die eens wat meer exposure krijgt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op donderdag 28 juli 2005 om 00:32:

Mee eens , deze man draait erg goed :) op de meeste technotrixx avonden was et helemaal los met sets van deze dj
Waarschuw beheerder
donateur
Op Reactor draaide ie destijds ook eens een hele puike set! B)

Waarschuw beheerder
Heb ook wel een puike plaat van hem (Y) (RMX van Ritzi Lee productie)
Waarschuw beheerder
zou dj neru ook mischien komen is er ook op alle edities geweest behalve van 2 april maar dat heeft hij ruimschoots goed gemaakt op emporium door 2 x te mogen optreden omdat een andere techno koning uit belgie ( marco bailey) weer eens te laat was ! heb toen het publiek uit hun dak horen gaan tewijl ik dacht dat marco bailey al bezig was een betere binnen komer kon ik me niet wensen !

ik hoor het wel van de mensen die dicht op de programmering zitten van de matrixx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beyer, liebing en lekebusch, zou leuk rijtje zijn.. wordt moeilijke keuze...magda en luciano in Roosje. Magda was meesterlijk bruut op Awakenings festival, wordt dus zweven of zweten...
Waarschuw beheerder
skip Liebing maar....dat is net wat anders dan wat we kunnen verwachten tijdens een drumcode avond.
Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens! Heb 10 jaar geleden samen met o.a Jan Liefhebber een radioprogramma gehad.......
Hij is de laatste 3 jaar echt goed bezig en draait over de hele wereld........

Adam Beyer in de Matrixx..........dat wil ik ook zeker niet missen!
Waarschuw beheerder
ik wil niet lullig doen maar als je al over de hele wereld draait en je label gaat daarbij ook nog eens goed dan heb je al exposure zat ! Nadeel van dit soort dingen is dat je talent alleen maar tegen houd. Neem nou een Neru, Verdine Bel, Wouter de Moor etc die jongens moeten het echt van draaien hebben als je dan een programma maakt met alleen maar headliners dan vind ik dat je dan achteraf niet moet zeggen waar is dat Nederlands talent, die jongens zijn er geef ze alleen de kans ! Ook snap ik niet waarom hij deze editie komt draaien want als je een avondje drumcode hebt lijkt me heel shit om dan weer te gaan overschakelen naar de muziek van Jan, de programmeur zou zich kunnen verdiepen in de techno mischien om dan voor de volgende keer een logische line up neer te zetten.
oh ja en mensen veel plezier op technotrixx en vergeet vooral niet te luisteren want je wilt natuurlijk wel waar voor je geld.......
laatste aanpassing

Artiest Stenie B
Waarschuw beheerder
Zekersszzz van de Party.....Beyer blijft voor mij altijd een topperrrrr......hopelijk neemt die Hardcell en Grindvik mee.........Cari is ook van harte welkom ...maar dan wel zonder MC AUB op awf vond ik dat gebrul maar nix

Greetazzzz Sten ie B

Waarschuw beheerder
Ben er ook wel bij denk ik. Eindelijk eens naar Matrixx in plaats van Roosje. Het publiek denk ik wel weg :P

Nee, valt wel mee, je kunt toch je eigen feestje maken :)
Waarschuw beheerder
Cari komt op Technotrixx ook op Drumcode 26November trouwens.
Komen er bij Technotrixx kaarten in de vvk(ik ken het systeem vd matrixx niet)?

Waarschuw beheerder
donateur
Wellicht een beetje late reactie, maar is het niet aan de DJ om 'nee' te zeggen tegen de locatie ipv de programmeur en/of de locatie zelf te veroordelen?!

En Jan Liefhebber mag best meer exposure krijgen in Nederland, voor iemand die een goed label heeft en internationaal veel draait word hij maar bar weinig geboekt in Nederland.
Waarschuw beheerder
Ken hem totaal niet Jan Liefhebber.
Dat is meer omdat hij me niet interesseert dan dat ik hem nooit op een flyer zie staan.
Waarschuw beheerder
Hardcell hoeft niet zo nodig... Liever Henrik B

mmmm... doe mij dan zeker maar hardcell!!!Vind het altijd wel leuk als er ff een live act is tussen de rest van de dj's.

Ook snap ik niet waarom hij deze editie komt draaien want als je een avondje drumcode hebt lijkt me heel shit om dan weer te gaan overschakelen naar de muziek van Jan

Het zou idd heel stom zijn als jan liefhebber de avond afsluit!Hij mag dan resident en een goede dj zijn(volgens de mensen die m hebben gehoord hier, ik niet.) maar ik vind dat ie dan beter kan openen.
Waarschuw beheerder
Doe mij maar Hardcell,Cari & Headroom of Joel Mull
Waarschuw beheerder
matrixx doet niet aan vvk alleen deurverkoop.
zaterdag nog in de rij moeten staan tot voorbij de mac tijdens xxlerator
Waarschuw beheerder
heb m n keer in Doornroosje gehoord en in een vorige TechnotriXX editie met Steve Rachmad en Dave Clarke...maar mij kon t toen ook niet boeien....vond t gewoon te hard en zonder enig verhaal.

Maar ik ga niet oordelen op 2 optredens :D

Waarschuw beheerder
Voor dit wil ik wel weer een keer een ritje richting Nijmegen wagen! B)

Zweedse techno :kwijl: (L)

Als "Hardcell & Pär Grindvik *LIVE*" al komen ben ik een tevreden man!! :bounce:
Waarschuw beheerder
matrixx doet niet aan vvk alleen deurverkoop.
zaterdag nog in de rij moeten staan tot voorbij de mac tijdens xxlerator

Slechte zaak

Nu zal het bij Technotrixx vast niet zo druk zijn als bij Xxlerator. Denk dat het gros vh Matrixxpubliek nog Cari nog een Hardcell kent.
Waarschuw beheerder
ja daar zit wat in.
laten we hopen dat we zo door kunne lopen dan daar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op donderdag 11 augustus 2005 om 11:14:
Denk dat het gros vh Matrixxpubliek nog Cari nog een Hardcell kent.

bij zo'n mooie nederlandse zin moet je wel de juiste noch gebruiken ;)

het zal inderdaad vast wel niet zo druk worden als een xxlerator, maar vast wel vele malen gezelliger :D :yes:
Uitspraak van COÑO op donderdag 11 augustus 2005 om 10:43:
vorige TechnotriXX editie met Steve Rachmad en Dave Clarke

wat draaide steve lekker hè ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochen op donderdag 11 augustus 2005 om 14:54:
wat draaide steve lekker hè ?

Steve vond ik idd heerlijk draaien daar...lekker meeslepend en een lekker tempo...jammer dat het zo vroeg op de avond was :(
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55927, 26483}
Waarschuw beheerder
2 milos-partystilos.

*milos-partystilos* citeer­ 26 april 2005 19:15
expertise van techno vas­t wel...........maar waren denk ik strontbezopen t­oen ze die samenwerking met de matrixx sloten

t­uurlijk is het een groot gat in de markt.....eerst­ commerciele hardstijlfeestjes organiseren(waar ee­n mental theo met tmf niet zou misttaan).....wat u­iteraard flink geld mee verdient word...
ze zien ­dat tehcno steeds groter word omdat de meeste mens­en dat tijdelijk stroompje hardstyle wel gehad heb­ben....en willen nu ook ipv hardtechno, drumcode e­nzo in de matrix gaan laten horen, aan mensen die ­dat eigenlijk toch niet willen horen...
alles dra­ait bij de matrix om geld.....en dat maakt niet ui­t hoor, die baas van jullie was voor hij de matrix­ begon nog nooit op een feest geweest, zo goed als­ geen verstand hiervan dus..kgeef em groot gelijk!­

een organisatie als planet rose heeft hart voo­r de zaak....organiseren een van nederlands beste ­feestjes, en zijn precies het overgestelde van de ­matrix.....underground en door en voor techno/elec­tro/minimal liefhebbers............

waarom nu i­n ene dat imporium dan ....
ik kan daar echt niet­ met mn hoofd bij....

had gewoon zelf ergens in­ een nijmeegs bos een ECHT planet rose festival ge­houden.........leker underground en met sfeer die ­zowat nergens meer in nederland is te vinden!

­--------------------------------------------------­----------
--------------------------------------­----------------------

Geachte heer Milos party­ stylos,:x

Even over die "Baas" die nog nooit o­p een feest geweest was etc..

Die baas had ind­erdaad geen ervaring in deze wereld.. maar daarom ­is er nog een "Baas", en die "Baas" zat al in de "­horeca wereld" toen jij nog niet eens bij je ouder­s in de planning zat. Uit jouw verhaaltje maak ik ­namelijk op dat jij hier niet op de hoogte van was­, bij deze..

Ik dank u vriendelijk voor uw aand­acht.

MF.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neapolitan Spaghetti Techno op donderdag 11 augustus 2005 om 02:19:
maar ik vind dat ie dan beter kan openen.

Jan gaat gewoon openen op de Drumcode avond.. dat is de taak van een Resident DJ, toch??

Het wordt zeker leuk.. Hardcell & Grindvik live, Cari en Adam :)
Waarschuw beheerder

17 september Doornroosje daar is jan dan ook .
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MotherFunker op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:36:

Was deze beste man ooit eigenaar van Davilex..? Of heb ik het nu mis.. :)

Waarschuw beheerder

Die baas had ind­erdaad geen ervaring in deze wereld.. maar daarom ­is er nog een "Baas", en die "Baas" zat al in de "­horeca wereld" toen jij nog niet eens bij je ouder­s in de planning zat. Uit jouw verhaaltje maak ik ­namelijk op dat jij hier niet op de hoogte van was­, bij deze..

Ik dank u vriendelijk voor uw aand­acht

horecawereld?
we hebben het hier of feesten toch?
maargoed...dat er nog iemand was wist ik niet..
maargoed..ben ooit 1 keer naard e matrixx geweest en heb me daar hele avond geergert..
deze drumcode editie kijken of het allemaal meevalt...dan kan ik evt. mn oordeel over de matrixx bijstellen.

Was deze beste man ooit eigenaar van Davilex..? Of heb ik het nu mis..

ze zeggen het ja.
gewoon iemand die weet hoe die geld moet maken(Y)
Waarschuw beheerder
is idd zo dat het voormalig directeur van Davilex is geweest :yes:
Marketing technisch een hele sterke gast....en zn compagnon die de rest eromheen wel doet...je kan zeggen wat je wil maar de MatriXX is een goed 'product'

Waarschuw beheerder
..je kan zeggen wat je wil maar de MatriXX is een goed 'product'

idd..ijzersterk...veel respect daarvoor...perfetc ingespeeld op datgene waar behoefte aan was en een doelgroep voor was......
met het logo van de 2 x's en dergelijke...

maargoed..dat neemt niet weg dat MIJ dat hele breezerTMF gebeuren absoluut NIET trekt...;)
Waarschuw beheerder
en dat is voor iedereen weer verschillend.....moet zeggen dat ik al n hele tijd niet in de XX geweest ben maar maakte bijna onderdeel uit van het meubilair. Zeker omdat ik meerdere muziekstijlen waardeer en de XX iedere week een ander 'thema' heeft, wel met terugkerende concepten, maakte het voor mij een leuke tent. 20 min. rijden dus waarom naar A'dam of weet ik veel waarheen als ik me daar toch wel vermaak. Inmiddels alleen maar bekende mensen daar dus gezellig is t ook altijd wel. Maar goed nu ben ik wel n beetje XX moe en denk dat de Drumcode editie mijn eerstvolgende keer zal zijn. De Technotrixx editie met Clarke en Rachmad is mij uitermate goed bevallen, mede omdat ze het decor aangepast hadden. Het was wat meer technowaardig zeg maar.

Waarschuw beheerder
oke.....ja ik waardeer alle elementen binnenin techno...maar heb eigenlijk zo goed als niks met andere stijlen...behalve af en toe een ouwerwets robbertje hardkeur(Y)

ben benieuwd dan bij de drumcodeeditie.......had had ik em tien keer liever in een doornroosje gezien.kheb gewoon een afkeer tegen techno in discotheken zeg maar...gewoon beetje tegenstrijdig gevoel....misschien wel soort van fobie ontwikkelt uit de tijd dat ik elk weekend lazerus van mn 13de tot mn 15de naar de kikvorsch ging8)

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me zeker vet! jammer dat et weer een end weg is zeg pfffff
Waarschuw beheerder
donateur
DATE : 24-9-2005
SPECIAL DJ : Adam Beyer, Cari Lekebusch, Jan Liefhebber
LIVE : Hardcell & Grindvik
ENTRANCE : € 15,- (at the door)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00

(y), Moet een lekker avondje worden!

Waarschuw beheerder
gheghe dope profielplaatje ouwe gheghe:D(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 101 op vrijdag 19 augustus 2005 om 00:31:
DATE : 24-9-2005
SPECIAL DJ : Adam Beyer, Cari Lekebusch, Jan Liefhebber
LIVE : Hardcell & Grindvik
ENTRANCE : € 15,- (at the door)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00

Ziet er goed uit (Y)
Wie weet maken we er een weekendje Gelderland van ;)
Waarschuw beheerder
100.000.000 % aanwezig :D :respect:
Nu weer lekker duister decoreren die toko....volstouwen met rode en blauwe lampen, rook en strobo's en funken met die handel :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 17:44:
misschien wel soort van fobie ontwikkelt uit de tijd dat ik elk weekend lazerus van mn 13de tot mn 15de naar de kikvorsch ging

De Kikvorsch! 8)

Die kan ik me nog wel herinneren, lol, wat een kuttent. We hadden altijd ruzie met van die domme boeren daar.. (N)
laatste aanpassing
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Mmmm...Goddamn!
Wordt toch moeilijk deze dag!
Of Beyer, Cari, Hardcell&Grindvik met Liefhebber (verander alsjeblieft je naam)
in de Matrixx.
Wat ik absoluut wel een leuke tent vind.

Of ja, de Hey, Bazen en Funk d'Void live!
In de Cruise Terminal...:/
Michel altijd garant voor een leuke sfeer....denk aan afsluiting FYM..helemaal top (y)
Dan Funk erbij!Echt een geniale dj/producer!
Ik weet het niet meer!:no:

Waarschuw beheerder
Of Luciano & Magda in Roosje...

Waarschuw beheerder
Die kan ik me nog wel herinneren, lol, wat een kuttent. We hadden altijd ruzie met van die domme boeren daar..

na de kickvorsch beetje rellen was standaard in die tijd ja gheghe...paste daar ook echt bij;)

ipv deze drumcode editie gaat ik toch mooi naar het roosje.....alweer 2 a 3 maanden niet geweest...:/

Waarschuw beheerder
Ik ga ook mooi naar Roosje en Drumcode liever in de Gas (Y)
Waarschuw beheerder
Roosje....schandalig dat ik daar nog nooit geweest ben!!
Echt schandalig...maar goed, er gaat binnenkort echt wel een keer komen...
Magda is ook wel vet trouwens...misschien daar eens kijken.
Sfeer is altijd top daar he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dacato op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:59:

Zou het niet weten, 24e wordt ook voor mij de eerste keer :bloos:

Maar ik kom meer voor Luciano dan voor Magda..
Waarschuw beheerder
Luciano

Er draaide in Ibiza DC-10 ook een Luciano...zou dat dezelfde zijn?
Hele dikke shit in ieder geval!:yes:
Vette minimal/techhouse!!

Waarschuw beheerder
Echt schandalig...maar goed, er gaat binnenkort echt wel een keer komen...
Magda is ook wel vet trouwens...misschien daar eens kijken.

tiefschwarz vind doornroosje de meest vette locatie waar die ooit gedraaid heeft.......zegt genoeg als je de amnesia end ergelijke hebt gehad......doornrosje is gewoon back 2 basic..iedereen lekker naar de klote bij binnenkomst8)....strobo's lekker donker, alternatief, goedkope prijzen, kleine zaaltje ernaast, lage entree, en elke dj kan totaal iets anders doen dan dat je gewend van em bent....zwaar experimenterend en lekker vernieuwend..
kdraai beetje door........maar doornroosje is gewoon fuckin dope:D

Waarschuw beheerder
Ik hoor er altijd al goede verhalen over (Y)
Zal ook echt eens tijd worden dat ik er aanwezig ben...
Waarschuw beheerder
zeker een vette tent! alles simpel en je kan zo gek doen als je zelf wilt
Waarschuw beheerder
Als techno liefhebber in de breedste zin....een must dus!;)
Zal eens kijken wanneer er een leuke avond iets is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dacato op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:25:
Zal eens kijken wanneer er een leuke avond iets is.

De 24e dus 8)

Of Tomorrow, met Benny en Secret Cinema?
Waarschuw beheerder
Of Tomorrow, met Benny en Secret Cinema

Ja die had ik er dus al in staan...
Die datum ligt mij iets beter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dacato op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:45:
Liefhebber (verander alsjeblieft je naam)

dan moet je bij zijn ouders zijn.. want dat is gewoon zijn echte naam.
Waarschuw beheerder
Doornroosje is de heilige technotempel van Nederland al dan niet van de wereld...ook Jeff mills heeft al vaker geroepen dat hij Doornroosje de geweldigste locatie vindt om zn eigen ding te kunnen doen :respect:
met Tomorrow ook zeker weer aanwezig...komen weer heerlijke technomaanden aan :yes:
Waarschuw beheerder
Brute line-up..waardeloos dat er alleen deurverkoop is :@
Waarschuw beheerder
dan moet je bij zijn ouders zijn.. want dat is gewoon zijn echte naam

Ja weet ik, maar ik zou dan als dj naam niet mijn eigen naam pakken als ik zo heette.
Waarschuw beheerder
donateur
Lees net hier http://www.djguide.nl/party.p?id=25334 dat Cari Lekebusch, Grindvink(live), Hardcell(live) en Jan Liefhebber naast Adam Beyer gaat draaien...:D

Ik ben zeker present :bounce:
laatste aanpassing

Artiest Second Skin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 19:35:
Zekersszzz van de Party.....Beyer blijft voor mij altijd een topperrrrr......hopelijk neemt die Hardcell en Grindvik mee.........Cari is ook van harte welkom ...maar dan wel zonder MC AUB op awf vond ik dat gebrul maar nix

Greetazzzz Sten ie B

Opzekers maatje, wij gaan daar weer knallen ;-)
Waarschuw beheerder
Count me in :D
Gaat wel zwaar relaxt worden denk ik!
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Waarschuw beheerder
Woei! Nu de hele line up bekend is, ben ik zeker van de partij!! krijg er al zin in!

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker aanwezig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:13:
tiefschwarz vind doornroosje de meest vette locatie waar die ooit gedraaid heeft

Steve Mason ook, waar ie nu ook mag uithangen
Artiest Powel
Waarschuw beheerder
18 Dec naar Technotrixx geweest met Speedy J en Marco Bailey.

Speedy was subliem maar ik moet me toch bij een groot deel van de mensen hier aansluiten als ik zeg dat de sfeer zoiets als uhm ..... ja waar was de sfeer eigenlijk???
Dat vond ik erg jammer aan die tent.
Ook erg kil volk liep er toen rond.

Maar ik wil het een 2de kans geven want een avondje Drumcode laat je niet voorbij gaan.
Als dit weer nix is dan no more Matrixx for me.

Dus cu all the 24th :yes:

Waarschuw beheerder
ow :cry: I can't be there... :cry: :cry:

Waarschuw beheerder
17-12 zal waarschijnlijk de volgende Technotrixx gehouden worden...

En Marco Remus staat al geboekt (Y)
Waarschuw beheerder
Vind het alleen jammer dat er geen voorverkoop gehouden word (n) Nouja maar vroeg gaan dan :)

Zit gelukkig dat hele weekend bij een vriend van me in Nijmegen, dus moet goedkomen :D

Nog een maandje :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 14:01:
17-12 zal waarschijnlijk de volgende Technotrixx gehouden worden...

tegelijk met een dik feest in roosje ;)
Waarschuw beheerder
respect voor roosje! YEAH :) haha

tja, voor mij wordt het ook duidelijk dat ik naar Magda en Luciano ga. Drumcode zie ik wel in de gas, lijkt me leuker publiek en niet zo fokkin licht als in de matrixx en dat je zo weinig contact hebt met de dj's..

ik hoef weinig meer toe te voegen aan het verhaal van milos over roosje, hij slaat de spijker gewoon op zn kop! Oh en nie alleen tiefschwarz vind dat hoor, de Jeff Mills noemt doornroosje ook als een van de 3 beste tenten in heel Europa..en ik noem een Benny Rodrigues die al meerdere malen als bezoeker flink stond te housen op de dansvloer (laatste keer met Josh Wink ging ie laatste half uur nog b2b met wink ook!) en die ook samen met Secret Cinema in roosje staat (Tomorrow feestje)

Maar goed, beetje off-topic, t gaat natuurlijk om matrixx feesje hier maar mijn keus is gemaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uneek op vrijdag 26 augustus 2005 om 21:31:
en niet zo fokkin licht als in de matrixx en dat je zo weinig contact hebt met de dj's..

Duidelijk dat jij nog niet op TechnotriXX geweest bent in de XX.....ze maken er gewoon een duister technohol van hoor....spuiten flink wat rook en zo onbereikbaar is de DJ echt niet in de XX....
Maar goed tis duidelijk dat de Roosjegangers iets tegen de XX hebben.....gelukkig gaat dat voor mij niet op...kom met veel plezier in beide tenten en stond ook lekker met Benny te housen bij Josh Wink...vergeet die laatste plaat nooit meer: Steve Angelo-Not so Dirty :kwijl: :bounce:
Waarschuw beheerder
was toch who's who - not so dirty? Hoorde ik ook op SMS, wat een ongelooflijk heerlijke plaat is dat idd. Hey maar ik heb niet zozeer veel tegen de XX, ik vind het wel een mooie tent alleen als ik het ga vergelijken kom ik tot die conclusie..je moet het zo zien: matrixx is een okay tent, roosje staat voor mij overal boven. maar ben zelf ook wel beetje bevooroordeeld moet ik zeggen
Waarschuw beheerder
(y) prima...
Maar n maat van me is naar Josh Wink gelopen om te vragen welk nummer dat was en toen schreef die dus Steve Angelo-Not so dirty op :s hoor links en rechts idd ook over Who's who dus tsja dan weet ik t ook niet....maar dat t een superkick nummer is daar zijn we t over eens :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
hallo techno liefhebbers

volgende tehnotrixx na deze is 17 december en deze dj's zijn al geboekt Marco Remus en Miss Djax. zij gaat de 17e live haar ding doen ben erg benieuwd !

mochten er nog meer namen bekend zijn dan horen jullie dat.

gr Neru
Waarschuw beheerder
haal Marco Carola een keer naar de XX (y) (niet die avond by the way) maar gooi er een keer een funky techno avond in....Carola, Cerrone, Kanzyani :D
Waarschuw beheerder
Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Heb niks geen vooroordelen ten aanzien van de matrixx.
Er staat een meer dan voortreffelijke line-up.
Alleen daarom moet je gewoon al gaan.
Waarschuw beheerder
Fakking hell! Ik kan die dag helemaal niet!
Heb dan een bruiloft! :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neru op maandag 29 augustus 2005 om 01:39:
mochten er nog meer namen bekend

Rude Awakenings
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jenny Rose op dinsdag 30 augustus 2005 om 16:59:
Rude Awakenings

ROT OP met die kut dj
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op maandag 29 augustus 2005 om 09:51:
haal Marco Carola een keer naar de XX (niet die avond by the way) maar gooi er een keer een funky techno avond in....Carola, Cerrone, Kanzyani

Dat zou ik ook wel kunnen waarderen ja!

Waarschuw beheerder
donateur
Fuckzooi waarom nou samen met Bacardi Bat Beats in de 013...special latin set van de meester Derrick May en z'n sidekick Benny...(n)

Ik ga eens heel hard denken en kijken wat ik doe...ik wil allebei...:frusty:

Er komt dus ook een drumcode in de Westergas...hmm ook wel beter om het daar dan mee te pakken...maar Meetriks is zo lekker dichtbij...ik ga ff brainstormen...B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neru op maandag 29 augustus 2005 om 01:39:
hallo techno liefhebbers

volgende tehnotrixx na deze is 17 december en deze dj's zijn al geboekt Marco Remus en Miss Djax. zij gaat de 17e live haar ding doen ben erg benieuwd !

gr Neru

Nou vet zeg :/
In geen 1000 jaar dat ik die 2 ooit ga opzoeken.

Uitspraak van COÑO op maandag 29 augustus 2005 om 09:51:
haal Marco Carola een keer naar de XX (niet die avond by the way) maar gooi er een keer een funky techno avond in....Carola, Cerrone, Kanzyani

:jaja: B)
Waarschuw beheerder
donateur
i like it funky 2 :)-

af en toe los is ook niet erg maar dan moeten wel de juiste dj's komen en het ziet ernaar uit dat technotrixx hard gaat afsluiten ! Feesten zat mensen alleen hard is momenteel in zie ook Hardcore, Hardstyle, Hardtechno, Jump etc.... het geld moet verdiend worden door verschillende organisaties/clubs/poppodia enz en dat gaat het makkelijkst als je hard programmeerd of minimaal alles wat daar tussen valt bijv funky is onintressant ( op het moment) !
Waarschuw beheerder
NIET MEE EENS :no:
en vind t slecht dat org. alleen maar aan de € denken....alsof er met een goede rustigere line-up geen volle tent te krijgen is....let maar op aankomende TechnotriXX wordt de beste die geweest is :yes:

Juist dat harde hersenloze gebeuk skip ik en met mij ook vele anderen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op vrijdag 2 september 2005 om 11:06:

maar het blijft wel scoren Nessie :yes: van mij moet het eigenlijk ook zo hard mogelijk. maar een boogie woogie met je zatte kloten is ook relaxt

Waarschuw beheerder
of anders een Technotrixx MINIMAL (y)

Whignomy Brothers :woop: :P
Waarschuw beheerder
donateur
"qoute"NIET MEE EENS
en vind t slecht dat org. alleen maar aan de € denken....alsof er met een goede rustigere line-up geen volle tent te krijgen is....let maar op aankomende TechnotriXX wordt de beste die geweest is "qoute"

Cono heb met verschillende partijen gesproken zowel poppodia/ clubs/ organisatoren en krijg dan te horen dat ze aan hun geldstromen moeten denken in deze moeilijke tijd en door hard te programeren weten ze min of meer een beetje dat de tent toch wel zal vollopen.

Dat wilt niet zeggen dat je met een rustigere line up geen volle tent krijgt, tuurlijk wel alleen heb ik die mensen die hier in de omgeving Nijmegen / Arnhem ( behalve Doornroosje) niet zien doen.... jij wel ?

Wat dat betreft doet Awakenings dat slimmer aanpakken gewoon 2 dagen feest geven en dan voor alle techno liefhebbers van verschillende techno stromingen dj's programmeren zodat je nooit de discussie krijgt ja maar dit en dat....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 12:21:
of anders een Technotrixx MINIMAL

No fucking way...! Niet in de Xx..!

Begrijp me niet verkeerd, ben vaak zat in de Matrixx geweest, maar de Matrixx leent zich nou niet bepaald echt voor een Minimalavondje..

Uitspraak van Neru op zaterdag 3 september 2005 om 00:41:
Wat dat betreft doet Awakenings dat slimmer aanpakken gewoon 2 dagen feest geven en dan voor alle techno liefhebbers van verschillende techno stromingen dj's programmeren zodat je nooit de discussie krijgt ja maar dit en dat....

Dit is helaas wel het geval..! :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op zaterdag 3 september 2005 om 02:13:
Begrijp me niet verkeerd, ben vaak zat in de Matrixx geweest, maar de Matrixx leent zich nou niet bepaald echt voor een Minimalavondje..

hoezo niet?
Waarschuw beheerder
Omdat er in de matrixx toch redelijk mainstreem muziek gedraaid word. De meeste DJ's draaien toch vaak een tikje harder als dat ze gewend zijn omdat daar veel vraag naar is bij de matrixx.

Aangezien minimal niet echt een mainstreem muziekstijl is heb ik niet echt het idee dat de matrixx daar dus een geschikte lokatie voor is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nintechno op zaterdag 3 september 2005 om 12:20:
Aangezien minimal niet echt een mainstreem muziekstijl is heb ik niet echt het idee dat de matrixx daar dus een geschikte lokatie voor is.

(Y)

Dat, plus dat een minimalavond niet goed tot zijn recht zal komen in de Matrixx gezien de aankleding/uitstraling.

Waarschuw beheerder

echt 2 verschillende avonden zijn het niet hoor...
vooral funky tech wat de klok slaat alleen begint de een van rustiger en de andere avond sluit hard af,....echt een hele nacht electro/minimaltechhouse is dr niet....fuckin zonde.

kloppend...
laat minimal maar lekker in het roosje.(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jo de techno op dinsdag 30 augustus 2005 om 17:20:
ROT OP met die kut djlaatste aanpassing 30 augustus 2005 17:21

heb hem nooit horen draaien.. is ie slecht dan?
Waarschuw beheerder

Je hebt hard en je hebt lomp.
Een Technotrixx met Dave The Drummer,Adam Jay,Dylan Drazen of Rumenige en Loktibrada zie ik wel zitten.
Dat is harde techno waar ritme en gevoel in zit.

Remus,Rush en andere vrienden is leuk voor een kwartiertje maar daarna vraag je ook af naar welke hersenloze onzin je eigenlijk aan het luisteren bent.
Dat noemen mensen tegenwoordig ook techno.
Ineens duizenden technoliefhebbers erbij door die rommel.
Nou ja ieder zn ding,maar ik ben het liever kwijt dan rijk.
Waarschuw beheerder
Cari Lekebusch wordt vettt :D.. Adam Beyer spreekt uiteraard ook voor zich.. kortom ik heb er zin in!!

l8terzzzzzzzz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:55:
Brute line-up..waardeloos dat er alleen deurverkoop is

we gaan er gewoon ultravroeg bij zijn;) neem de slaapzak maar mee tim!!
Waarschuw beheerder
Is goed ik neem mijn gele met blauw mee
Waarschuw beheerder
Ach Rude Awakening is gewoon vette shit en geloof me dat is niet alleen hersenloos gebeuk....
Waarschuw beheerder
Nee ik geloof je
Waarschuw beheerder
rude awakening is geen techno man..

Waarschuw beheerder
ch Rude Awakening is gewoon vette shit en geloof me dat is niet alleen hersenloos gebeuk

rude awakening...das toch van die heerlijke pling ploing met onwijs vette breaks opbouwende beatloze vocals en hymns waarna na een onwijs over de toerende gaande highat loopt naar de qlimax waar een heerlijk dansbaar ritme uit voort stroomt?

nee...naar mijn mening is dat gewoon rammen...maar zonder enig constant gebeuren...bass eruit.....bass erin...dan liever hardcore.....dat is dan gewoon meteen het echte werk...
onder techno mag rude awakenings gewoon niet genoemt worden;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 14:05:
onder techno mag rude awakenings gewoon niet genoemt worden

Absoluut mee eens al zou Promo het nog zo graag willen!! Hahaha... ;)

Maar Industrial en Darkcore kan ik opzich best wel eventjes waarderen de Hardcore van nu daarentegen weer niet!! Maarja, ieder z'n ding.... Ben t alleen niet eens dat het gewoon puur rammen is, er zit ook bepaalde diepgang en goeie ritmes in maar daar moet je gewoon even goed naar luisteren!

Ik ben er zelfs sinds kort achter dat zelfs in Terror bepaalde opbouw, diepgang en goed in mekaar gezet ritme zit! Zou je in 1e instantie niet zegge als je er heel oppervlakkig naar luistert maar tis toch echt zo!!

Wil niet zegge dat ik nu wel mooi vindt hoor! ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben er zelfs sinds kort achter dat zelfs in Terror bepaalde opbouw, diepgang en goed in mekaar gezet ritme zit! Zou je in 1e instantie niet zegge als je er heel oppervlakkig naar luistert maar tis toch echt zo!!

terrorboexie...8)

in elke muziekstroom zit een bepaald ritme en in zn eigen soort een diepgang...genoeg ouwe hardkeurnummers waar echt wel diepgang in zit...maar de genialiteit daarvan zit em puur in de charme van het weten wanneer de bass erin komt...
dan weer even stukje vocals...en daar gaan we weer bam bam bam.....is heerlijk hoor...ik geniet onwijs van een ok,allright van digital boy of in the name of the dj van chosen few...geweldig :respect:
maar das echt wel een ander soort opbouw dan bij techno.techno heeft veel meer lagen/loops/strings tegelijk lopen...veel meer deuntjes en geluidjes..
HC thuis is hetzelfde als HC op een feest alleen het volume is anders...

techno thuis is zo anders dan op een feest.....de dubbele bass de minieme achtergrond geluidjes die je alleen hoort met echt een kracht aan geluid..(Y)

dat maakt techno niet meteen beter dan HC....ieder zn meug....tis alleen ingewikkelder en gecompliceerder....en daar moet je maar net van houden (of begrijpen..hoe je het noemen wilt;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 20:12:
terrorboexie...

Je kent me toch! ;P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 20:12:
maar das echt wel een ander soort opbouw dan bij techno.techno heeft veel meer lagen/loops/strings tegelijk lopen...veel meer deuntjes en geluidjes..
HC thuis is hetzelfde als HC op een feest alleen het volume is anders...

techno thuis is zo anders dan op een feest.....de dubbele bass de minieme achtergrond geluidjes die je alleen hoort met echt een kracht aan geluid..

dat maakt techno niet meteen beter dan HC....ieder zn meug....tis alleen ingewikkelder en gecompliceerder....en daar moet je maar net van houden (of begrijpen..hoe je het noemen wilt

Nice omschreven 'ouwe gabber'! (Y)
Waarschuw beheerder
in elke muziekstroom zit een bepaald ritme en in zn eigen soort een diepgang...

Klopt,bij house vind ik dat je de meeste intelligentie vind in drum and bass,electro & techno.
Dat zijn de meeste complexe stijlen met een scala aan goed gecombineerde (briljante) samples.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Drum&Bass zit idd ook echt goed inmekaar!! :yes: Ben er alleen niet zo gek op, kan er wel naar luisteren hoor...
Waarschuw beheerder
Ik vind het vooral relaxte luistermuziek op zn tijd.
Maar het is niet zo dat ik het regelmatig luister.
In een goeie d'n'bplaat hoor je vaak hele briljante dingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DnB luisteren :nee:
maar daarentegen als verandering op een feestje....lekker als je d er eenmaal inzit is dat heerlijk om op te dansen.

heb het in mn jeudige jaartjes nog wel eens bij maatjes proberen te mixen....de tering...das toch wel even wat moeilijker dan een overgangetje met 2 technplaten8)
Waarschuw beheerder
Je moet ook niet met 2 technoplaten mixen,maar met drie ;p

d'n'b op feesten trek ik minder in de zin dat ik het dansen niet onder de knie heb of begrijp.
Waarschuw beheerder
donateur
Drum 'n Bass = vet :D

Uitspraak van Da Phool op woensdag 7 september 2005 om 14:10:
d'n'b op feesten trek ik minder in de zin dat ik het dansen niet onder de knie heb of begrijp.

Erop dansen is wat lastiger dan op bijvb. techno, is vaak die versnelde cripwalk en dan met je bovenlichaam moves maken, net zoals tijdens het shufflen ofzo. Ken wel wat gasten die erna luisteren, 1tje daarvan zelfs behoorlijk goed. Dze gasten gaan regelmatig naar die feestjes, luisteren ook breakcore (das pas vage, bijna ondansbare, shit :D) en electro.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 13:43:
heb het in mn jeudige jaartjes nog wel eens bij maatjes proberen te mixen

Respect voor ervaren D'nB dj's..! Want het mixen ervan vereist toch zeker de nodige skills..!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tis meer een mengeling tussen het techno en teKno dansje..
alleen je laat jezelf meer meeslepen..vele malen losser dan een shuffle bijvoorbeeld...

vind het wel tof....op zn tijd...en dan bedoel ik max 3 x per jaar;)

ey maarre hitmannetje....ga je vrijdag ook?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem aan dat je doelt @ het 1-jarige bestaan v/d Poema..?

Kan dr helaas niet bij zijn.. :((N)
Dag erna al om 6u eruit ivm werk! :S

Innovate is ook nog niet zeker; k moet nog vrij zien te regelen voor op zaterdag.. Dag erna wel D'roosje, wat overigens mijn 1e keer wordt.. Terwijl ik er zo fucking dichtbij woon..!.. :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 7 september 2005 om 14:10:

Ik gedraag me meestal gewoon als een één of andere kraker! ;) Lekker vage moves, beetje spacen op de muziek, hangen in de boxen! :d (Y)

Waarschuw beheerder
wat overigens mijn 1e keer wordt

schaam je idd fuckin diep....neerlands beste locatie!
Waarschuw beheerder
ging zon 3 jaar geleden meer naar DnB feestje dan naar Techno feestjes. Zeker lekkere muziek, maar het is nu echt commecieel geworden waardoor de feestjes minder worden.
Laatste jaren is het Techno dat de klok slaat
Waarschuw beheerder
ga ook af en toe naar die breakcore/oude hardcore feestje. Lekker kleine lokaties en lekker gek doen. Totaal anders dan techno, maar leuk voor de afwissling
Waarschuw beheerder
Het dreigt nog druk te gaan worden ook in de matrixx,als ik die hits hier zo bekijk.
Waarschuw beheerder
maar wat wil je met zo'n line-up....sowieso heeft de XX veel 'eigen publiek' wat altijd komt en denk dat er nu ook veel mensen komen puur vanwege de Drumcode avond....ach gewoon lekker vroeg aanwezig zijn, je plekje opzoeken en een mooi feestje bouwen dan is er niks aan de hand.

Waarschuw beheerder
druk worden zal in het begin wel meevallen tot nu toe alle techno avonden was tot half 12 gewoon doorlopen bij de deur

maar idd het moet ook niet zo druk worden als op de hardstyle avonden dat is gewoon niet leuk meer
Waarschuw beheerder
Hardstyleavonden zijn uberhaubt niet leuk,dat scheelt alweer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 10 september 2005 om 16:01:
Hardstyleavonden zijn uberhaubt niet leuk

soms wel, alleen de muziek is minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 9 september 2005 om 15:53:
Het dreigt nog druk te gaan worden ook in de matrixx,als ik die hits hier zo bekijk.

zo druk als 9 september zal het vast niet worden
Waarschuw beheerder
en ik hoorde van mn broer dat t met darkraver niet zo druk was als met xxlerator :s

ach ja who gives a fuck....24e wordt gewoon een hele leuke avond
Waarschuw beheerder
heheheh eindelijk een line up in matrixxxxxxxxx

ik aanwezig zijn
Waarschuw beheerder
iedereen aanwezig zijn sheila :yes:
Dit wordt een dolle avond (y)
Waarschuw beheerder
dollle avond dit word een te gekke avond met eindelijk iedereen weer eens in de matrixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 13:43:
heb het in mn jeudige jaartjes nog wel eens bij maatjes proberen te mixen....de tering...das toch wel even wat moeilijker dan een overgangetje met 2 technplaten8)

hmm, ik heb het mixen met dnb geleerd, snair gelijk en de rest ging wel vanzelf, vervolgens op techno overgestapt, omdat ik t een leukere muziekstroming vond.
Nou probeer ik afentoe bij een maatje dnb te mixen, maar het harde werk (amens) is inderdaad erg lastig
Waarschuw beheerder
donateur
misschien dat al ergens hier staat maar is er eigenlijk voorverkoop voor de 24e?
Waarschuw beheerder
Nee...matriXX doet nooit aan VVK...kaarten aan de deur alleen voor 15 uuro (y)
oftewel uiterlijk 12 uur aanwezig zijn
Waarschuw beheerder
Ik kan het allebei enorm goed waarderen!! Techno & Drum 'n Bass..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 12:21:
of anders een Technotrixx MINIMAL

Whignomy Brothers

Dat zou echt wel te stoer zijn, denk alleen dat zij ook niet echt op zo'n locatie zitten te wachten. Dan maar Doornroosje deze avond. MAGDA!! Trouwens ook op I love techno in de line up. Luciano nooit gezien, maar van horen zeggen moet dat nog bruter zijn. Darko Esser organiseert de avond, volgens hem was Luciano echt om van te smullen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 09:19:
hallo techno liefhebbers

gr Neru

Goeie reclame. Bij technotrixx met dave clarke en steve rachmad kondigden ze ook al aan dat Marco Remus zou komen de eerstvolgende keer. Als het dit keer wel waar is, viel spass! hele avond naar een eentonige kettingzaag luisteren. Maar ja, ieder zijn eigen ding.
Waarschuw beheerder
tsja daar zit ik ook niet echt op te wachten...wat dat betreft vind ik de drumcode editie wel lekker.....stevige dansbare techno met een lekkere 'schwung' :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zaterdag 17 september 2005 om 12:48:
tsja daar zit ik ook niet echt op te wachten...wat dat betreft vind ik de drumcode editie wel lekker.....stevige dansbare techno met een lekkere 'schwung'

wacht wel tot november, dan komt beyer met zijn vriendjes naar de Gashouder, een vettere locatie heb ik nog niet gevonden, zeker niet met zulk geluid. 24 September lekker spacen bij Magda en Luciano en maar even wachten tot november voor Beyer. Moet wel zeggen dat er vaak wordt gezeken over de Matrixx, ben eigenlijk wel te spreken over die tent. Ze organiseren voor iedereen wel wat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ha Ha,Drumcode in de Matrix.....ben zeker van de partij,avondje Zweedse techno knallen!!!!!!!en NIX geen minimal...........
Waarschuw beheerder
geen voorverkoop... om de prijs laag te houden was t antwoord.. anders kwam er weer een toeslag bovenop bij de verkooppunten.. SO WHAT!! die paar euri! nu moet ik weer een slaapzak halen om voor de deur te gaan liggen, zal prijziger zijn dan een toeslag op t kaartje.. hihi..
en onbenullige prijzen zijn we wel gewend in dit land!
ach ja, als de avond verder maar geslaagd is... en daar hoeven we nu niet bang voor te zijn.. leuk of geen leuk publiek, duur of goedkoop kaartje.. we bouwen ons eigen feesie wel.. gaat goed komen!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T_squared op zondag 18 september 2005 om 14:23:
en NIX geen minimal...........

Heb ik ook even geen zin meer in.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op zaterdag 17 september 2005 om 13:08:
de Gashouder, een vettere locatie heb ik nog niet gevonden, zeker niet met zulk geluid.

vond t geluid dus echt wel tegenvallen in de gas die keer dat ik er was

maar heb wel weer zin in een lekker avondje techno,ben de afgelopen week helemaal nergens geweest en t voelt aan alsof ik 3 maanden niet op stap ben geweest:(

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 19 september 2005 om 12:19:
vond t geluid dus echt wel tegenvallen in de gas die keer dat ik er was

:[

kom niet aan de gas ;)

technowaus ook naar de matrixx?
hmm misschien wordt het echt wat zaterdag er komt wel een leuk groepje (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 13:26:
kom niet aan de gas

sorry :bloos:

maar ik vond t geluid toch aardig galmen

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 13:26:
technowaus ook naar de matrixx?

is wel de bedoeling ja,moet alleen ff kijken met vervoer

Waarschuw beheerder
maar ik vond t geluid toch aardig galmen

mmm kwas dus niet de enige....op de tribune kon ik geen patroon er meer in ontdekken.....woovwoovwoovkrkrkrkr

maargoed, zal de 8ste wel beter zijn den k ik:)
Waarschuw beheerder
donateur
nog een paar dagen :P :bounce: zin in..!
Waarschuw beheerder
in de gas hoort t toch te galmen of niet dan :s
Waarschuw beheerder
idd als TEKNO wil horen dan ga ik wel gewoon naar een of ander illegaal rammelfeesje!!
deze keer in de matrixx wordt gewoon een meesterlijk feesje!!! ADAM BEYER CARI LEKEBUSCH en HARDCELL & GRINDVIK gaan hier een even late horen wat echte techno inhoud en dan wel in vorm van DRUMCODE!!!!:respect: ''
wat mij betreft een super goed feesje en zekr de euros waard!!

(af en toe is dat hard-techno of schranz ook wel ff lekker horr;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TeChNoJuNkY™ op maandag 19 september 2005 om 15:45:
deze keer in de matrixx wordt gewoon een meesterlijk feesje!!!

ik hoop het maar!
dat moeten we het er zelf echt van gaan maken!
want de rest in de matrixx zal daar waarschijnlijk niet aan meewerken ;)
Waarschuw beheerder
:gaap: Dikke vette onzin
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 16:19:
want de rest in de matrixx zal daar waarschijnlijk niet aan meewerken

Waarschuw beheerder
Nee Nestor, heeft ie helemaal gelijk in... :x:x
Waarschuw beheerder
vond het geluid in de gas ook niet echt optimaal ofzo...maja slechter dan de ndsm is tog niet mogelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 16:19:
ik hoop het maar!

Kan ik me opzich wel enigzins in vinden...:o Bij het standaard Matrixx publiek vallen de Technotrixx avondjes nou ook niet echt bepaald in de smaak (niet qua hoeveelheid publiek maar meer naar t losgaand publiek, de helft staat stil..:S)

En wat Jan Liefhebber daar tussen moet snap ik ook niet helemaal maarja....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op maandag 19 september 2005 om 16:47:
Dikke vette onzin

mag je absoluut vinden!
als je de sfeer lekker vindt in de xx (y)
dan ben je erg snel tevreden!
kon ik dat maar zo snel zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamic Reflection op maandag 19 september 2005 om 17:35:
En wat Jan Liefhebber daar tussen moet snap ik ook niet helemaal maarja....

dat is eigenlijk wel een beetje nijmeegs techno trots
dus vandaar dat ze em er denk ik hebben neergezet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 17:37:
dat is eigenlijk wel een beetje nijmeegs techno trots
dus vandaar dat ze em er denk ik hebben neergezet!

Tja, dacht ik idd al maar toch een beetje zonde, hoop voor jullie dat ie moet afsluiten, dan kan je wat vroeger naar huis! ;)
Waarschuw beheerder
als je de sfeer lekker vindt in de xx

Het kan idd nog vele malen beter...

Maar dit is nou ook weer wat overdreven... We zullen zaterdag wel zien. Ik heb er wel vertrouwen in:D
Waarschuw beheerder
Jan Liefhebber mag openen van 22.00 - 00.00 uur word even omschakelen om 00.00 uur maar dan krijgen we lekkere Drumcode beats toch....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamic Reflection op maandag 19 september 2005 om 17:48:
Tja, dacht ik idd al maar toch een beetje zonde, hoop voor jullie dat ie moet afsluiten, dan kan je wat vroeger naar huis!

:x

Uitspraak van swinger op maandag 19 september 2005 om 18:50:
Jan Liefhebber mag openen van 22.00 - 00.00 uu

ben ik daar iig al vanaf:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op maandag 19 september 2005 om 18:38:
Maar dit is nou ook weer wat overdreven... We zullen zaterdag wel zien. Ik heb er wel vertrouwen in

:cheer: overal waar wij komen is het feest :cheer:

Waarschuw beheerder
Maar inderdaad beter sta je zo:[img width=29 height=15 cacheid=000003c30000077a96d4ed311a00f98c01]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/house.gif[/img]

dan zo [img width=15 height=15 cacheid=0009784b001b02eb7a4c55161a00f98c01]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/jagrmbl.gif[/img]
Waarschuw beheerder
ach ik weet dat t niet op ons van toepassing is die opmerkingen van Peter...ik weet goed wat hij bedoelt maar goed...
Ik bouw zaterdag gvd een feestje en of ik nu in de XX sta of in de gas feesten doe ik overal :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 20 september 2005 om 09:39:
Ik bouw zaterdag gvd een feestje

Ik ook :yes:
Ben alleen benieuwd of ik mensen op tijd van een verjaardag kan meesleuren :S..
Ik heb er in ieder geval zin in :bounce:
Nog nooit in de matrixx geweest, dus we zullen het wel zien allemaal...
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Harry Lekebusch :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 20 september 2005 om 09:39:
Ik bouw zaterdag gvd een feestje

[img width=33 height=35]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/discosmilie.gif[/img]

ik bouw mee! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 17:35:
mag je absoluut vinden!
als je de sfeer lekker vindt in de xx

Dan kom je toch lekker niet. Een feestje moet je er toch altijd zelf van maken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jochen op dinsdag 20 september 2005 om 10:53:
Dan kom je toch lekker niet. Een feestje moet je er toch altijd zelf van maken

hmm niet altijd!
er zijn genoeg feesten waar ik ben waar het feest al gemaakt wordt door de sfeer (y)
en dat is bij de xx duidelijk niet het geval :)

maar ik kom maar lekker wel! lekebusch&beyer :respect:
Waarschuw beheerder
ik bouw mee!

Er zal zaterdag volop worden gebouwd!!![img width=31 height=24 cacheid=000033390001013a9a5ac7611a00f9d000]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/Dancing.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Jongens ben niet bang,Zweden gaat het maken of het nu in de gas is of in de xx is,en ze hebben nog nooit in de xx gestaan dus ze zullen zich moeten laten zien....EN HOREN!!!! hi hi tot zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
benieuwd of lekebush komt... hij schijnt traffic gecancelled te hebben!
Waarschuw beheerder
Gewoon onze Adam 3 uur dan.........ha ha
Waarschuw beheerder
matrixx en zeker bij technotrixx is de sfeer vaak wel ver te zoeken, de vorige keren waren niet echt om over naar huis te schrijven..
maarja met deze lineup kan het toch niet anders dan echt wel leuk worden :D
enja jan liefhebber, nee nix voor me.. 12 uur is een mooie tijd om er te zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wout X| op dinsdag 20 september 2005 om 22:07:
maarja met deze lineup kan het toch niet anders dan echt wel leuk worden

ik ga er echt wel vanuit dat er een lekker sfeertje zal hangen

aan mij zal t iig niet liggen:p
Waarschuw beheerder

Komt wel, dat hij niet op Traffic kwam had ik jullie ook wel kunnen vertellen. Dat is niet om bij de hand te doen ofzo, maar ik heb hem een tijd terug gemaild. Ze management reageerde en die stuurde toen een mailtje terug met optredens.En als ik dat nu teruglees staat Traffic er ook niet tussen. Niet eens bij nagedacht omdat te bekijken omdat ik toch niet naar Traffic wilde gaan.

Heeft iemand de hele timetable trouwens?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimmy Benson op dinsdag 20 september 2005 om 20:55:

Boeie, als Beyer,Hardcell & Grindvik maar komen :kwijl:

Op de een of andere manier vind ik die setjes van Cari altijd een beetje slapjes. Zit nooit echt een lekkere drive in zn sets.

Maja.. zaterdag word een druk daggie.

Eerst zelf voetballen, daarna naar Ajax - Roda JC en daarna doorcrossen naar de Matrixx!!

zondag kom ik mn nest niet uit dus %-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Grappenmaker,geen drive in.
Niemand kan zo goed draaien op 3 tafels en brengt zo'n goeie opbouw in een set als Cari.
Puur vakmanschap!
Ik ken er maar een paar die dat daarnaast nog een beetje berheersen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach ja. Heb Cari vaak genoeg gehoord. Ik vind het niet verkeerd klinken en ga er ook wel op los. Maar bij hem mis ik toch altijd wat.

Adam Beyer vind ik altijd veel lekkerdere techno draaien. Van die rollende treintjestechno (zo noem ik het maar :P )

Cari heeft veel van die momenten (lees: platenkeus) dat zn set wat inkakt. Dat heb je bij Beyer nooit. Daar blijft het gewoon doorratelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cari heeft veel van die momenten (lees: platenkeus) dat zn set wat inkakt. Dat heb je bij Beyer nooit. Daar blijft het gewoon doorratelen

Okee dat is jou mening.
Ik vind beide goeie dj's.
Bij Cari heb ik altijd het idee dat de hele tent wel helemaal los gaat. En dat er juist een prima opbouw in zijn set zit dat zn sets zo boeiend maken.
Heb me nooit verveelt tijdens één van zijn sets.

Zoals ik al zei dat is jou mening.
Dat is prima, daar is niks mis mee.
Dat die Liefhebber draait snap ik ook niet en wel 2uur :S
Zet dan Joel Mull er neer of iemand als Verdine Bell die ook wel drumcode kan draaien.
Bij die tweede heb je een talent en een Nederlander.

Waarschuw beheerder
Ja ok maar ik zeg ook niet dat ik hem slecht vind ;). Cari is zeker wel iemand waarvoor ik naar een feest zou gaan. Traffic bijv. maar lees dus net hierboven dat hij waarschijnlijk niet komt :/

En de reden waarom de tent bij hem wel helemaal los gaat is dat hij goede (en meer) interactie heeft met het publiek. Dat is bij Beyer wel wat minder.

Ben het wel met je eens dat Jan Liefhebber daar niet hoort met zn ramtechno. Past totaal niet bij deze lineup. Maar hij schijnt resident te zijn ofzo?? (dacht ik ergens te hebben gezien/gehoord?! )

Joel Mull was zeker geen verkeerde optie geweest. Tijdje terug draaide hij in de Marcanti voor Danilo Vigorito vroeg op de avond. Was echt een meesterlijke set was dat B). Niet te hard, melodieus en perfect opgebouwd.

Verdine Bel is ook wel iemand idd die een puik setje kan neerzetten. Aardig wat setjes van hem gehoord.
Waarschuw beheerder
Adam Beyer wordt erg onderschat omdat men in NL al snel iemand als standaard beschouwd wanneer hij/zij vaak wordt geboekt. Er was een Beyer overkill een tijd terug.
Maar ik herinner me een set van hem op de Awakenings drumcode vorig jaar.
Wat een meesterlijke set was dat zeg.
Zo diep, zo energiek zo heerlijk (L)

Joel Mull wordt (denk ik) nog het minste geboekt vd Zweedse technodj's. Alhoewel ik Grovskopa,Headroom & Slobodan ook niet vaak in Nederland op een feest zie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mwoah.... valt wel mee denk ik. Iedere technoliefhebber weet wat Adam Beyer kan. Alleen was er een tijdje geleden idd een overkill. Mede dankzij die schijterd Rocco die bang is om venieuwende namen op zn feest te zetten.

Ook ik had toen wel even genoeg Adam Beyer gehoord. Maar nu is het alweer een flinke tijd geleden dat ik hem heb gehoord dus verheug me eigenlijk weer sinds lange tijd echt op een feest!!

Joel Mull mag idd wat vaker komen.Grovskopa is offbeat toch?? Vind ik geen zak aan. Headroom is wel dope, alleen de laatste tijd vind ik hun releases heel erg tegenvallen.
Slobodan nog nooit live gezien, maar heb wel wat platen van hem. Die laatste plaat "Candiru" is wel aardig!
Waarschuw beheerder
Mede dankzij die schijterd Rocco die bang is om venieuwende namen op zn feest te zetten.

Het zijn goeie vrienden, dus is het wel enigzins te begrijpen. Ik vind het wel relaxt dat Rocco het nu met verschillende concepten probeert(drumcode avond, schranz avond, algemene avond zoals de 8e oktober).

Grovskopa is offbeat, maar ik doelde op Zweedse technodj's.
Maar je hebt helemaal gelijk, ik moet geen dingen door elkaar gaan halen in dit topic.
Waarschuw beheerder
Ok en dan nu een punt aan die discussie.
Vanaf nu richt iedereen zich maar op zaterdag a.s. en gaat niet iedereen mekkeren en afwachten over hoe de sfeer wel of niet zal zijn in de XX.....als iedereen gewoon uit zn dak gaat op de lekkere muziek dan ontstaat die sfeer echt wel....maar je moet gewoon geen vergelijking maken met andere feesten/locaties.

Mensen tot zaterdag (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb geen vooroordelen tav de Matrixx
Dus ik stel voor dat we allemaal zoveel mogelijk gaan joelen
Ik zal wel beginnen bij binnenkomst om 22.00 :yes:
Goed plan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 21 september 2005 om 10:28:
Maar ik herinner me een set van hem op de Awakenings drumcode vorig jaar.
Wat een meesterlijke set was dat zeg.

laatste westergas weekend en op het festival was ie ook te vet!!!
Kan daarom niet wachten om hem weer in de westergas te horen in november
Waarschuw beheerder
Heb beide keren moeten missen.
Dat weekend had ik geen geld en op het festival moest ik eerder naar huis ivm Ov.
Maar ik ben benieuwd as Zaterdag.

Waarschuw beheerder
drumcode in ndsm was de beste editie van alle awake's in de ndsm(Y)
zonder maten heen gegaan....met die technojunk hele nacht gek gedaan.....vet van de kaart mezelf laten masseren op zo'n tafel door zo'n chickie.....daarna weer keihard housen op overheerlijke sets...ja was echt perfect(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op woensdag 21 september 2005 om 12:08:
op het festival was ie ook te vet!!!

was zeker 1 van zijn beste sets die ik gehoord heb,samen met die van N1 2002

Beyer heeft me iig nog nooit verveeld:no:

ben wel weer toe aan een lekker avondje techno:yes:
Waarschuw beheerder
mmmm... wtf.. met ov is het echt niet te doen.. 2,5 uur wachten op me trein..!?!?@&^% is niet gezond heb ik vroeger al te vaak gedaan.. is er geen after ergens ofoz?/??

Waarschuw beheerder
die zijn altijd en overal(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 21 september 2005 om 11:45:
Ok en dan nu een punt aan die discussie.

tja... daar is een forum normaal wel voor, maar nu wordt het wel een lange welles/nietes discussie.

dus iedereen die welles zegt : tot zaterdag
en iedereen die nietes zegt : tot ziens!
Waarschuw beheerder
Even zonder dollen :
Heeft iemand een timetable van as Zaterdag aka overmorgen?
Waarschuw beheerder
Worden nooit vooraf bekend gemaakt in principe....hang op n blaadje in de XX....tenzij iemand die in de XX werkt t weet en t hier alvast neer kan zetten
Waarschuw beheerder
Okee, we wachten het wel af dan.
Ik vermoed dat Liefhebber opent,dan Lekebusch, daarna een uur liveact van Hardcell-Grindvik en Mister Drumcode Adam Beyer sluit af met een set van 2/2,5uur aangezien hij special dj is(volgens de matrixxsite).
Waarschuw beheerder
Heb gehoord dat die Jan gaat afsluiten....:S
Hoop echt niet dat het zo is.
Als ze het in de volgorde doen die jij zegt..:yes:
vind ik het ok!
Waarschuw beheerder
Dan lig ik op tijd in bed als dat zo is.
Laat hem dan maar openen, dan ga ik eerst even lekker ergens zitten als die mogelijkheid er is.
Waarschuw beheerder
boven bij de bar kun je lekker chillen :yes: ;)
Waarschuw beheerder
Voor Chillen kom ik eigenlijk niet op een feest dan ga ik wel naar een minimalavond ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach boven op t balkon is t wel relaxed toeven als je ff niet op de dansvloer wil staan....mooi overtzichtje over de zaal, bar binnen handbereik (y)
Waarschuw beheerder
voor chillen kom ik eigenlijk niet op een feest dan ga ik wel naar een minimalavond

Ook goed!
Ja ik heb er zelf ook nog nooit plaatsgenomen!
Veel te veel energie voor!
En zaterdag ook :D
Heb er echt zin in!

Nu hoop ik wel op één ding.
Me baas is op dit moment op een beurs in Koln.
Hoop dat ie dus al de salaris stroken alvast verwerkt heeft!
En dat ik me geld toch voor het weekend binnen heb!:[

Anders heb ik echt een probleem...:cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op dinsdag 20 september 2005 om 18:33:
Er zal zaterdag volop worden gebouwd!!!

:yes: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 21 september 2005 om 09:51:
Zet dan Joel Mull er neer of iemand als Verdine Bell die ook wel drumcode kan draaien.
Bij die tweede heb je een talent en een Nederlander.

Joel Mull kan je echt niet laten beginnen! Je laat toch de resident openen op een labelavond. En Verdine vind ik geweldig.. maar WTF bedoel je met drumcode draaien? Er zijn ca. 30 releases uit op Drumcode.. en als iedereen alleen "drumcode" zouden draaien, zou het een saaie avond worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dacato op donderdag 22 september 2005 om 10:15:
Heb gehoord dat die Jan gaat afsluiten....

Dan heb je geen betrouwbare bron want hij gaat openen.
Waarschuw beheerder
Joel Mull kan je echt niet laten beginnen!

Leg uit...

Je laat toch de resident openen op een labelavond. En Verdine vind ik geweldig.. maar WTF bedoel je met drumcode draaien? Er zijn ca. 30 releases uit op Drumcode.. en als iedereen alleen "drumcode" zouden draaien, zou het een saaie avond worden.

Met Drumcode bedoel ik de sound van het drumcodelabel. Ook wel te herkennen platen die zweedse technodj's vaak draaien.
Waarschuw beheerder
Je laat geen DJ uit zweden invliegen om te openen dat zou zonde zijn.. het is de taak van een resident om de avond te beginnen.. en Joel Mull hoort op prime time te draaien.

Drumcode is gewoon goede techno.. en dat gaan we ook horen op die avond :)
Waarschuw beheerder
ala ben al blij dat jan iig begint!:cheer:

Zorg ik dat ik rond 11:00 binnen ben...komt alles goed :D
Waarschuw beheerder
Je laat geen DJ uit zweden invliegen om te openen dat zou zonde zijn.. het is de taak van een resident om de avond te beginnen.. en Joel Mull hoort op prime time te draaien.

Nee maar je laat toch geen dj draaien die niks met drumcode te maken heeft. Dat moet je met me eens zijn.
Laat dan een Nederlandse dj draaien die normaliter ook zulke platen draait.
Werkzaam bij Minstens
Artiest Das Reh
Waarschuw beheerder
Mee eens, ze hadden beter DJ LL of één van de andere Planet Rose residents kunnen laten openen. Jan liefhebber is wel zo'n prutser...
Waarschuw beheerder
Jan is nu eenmal resident.. en hij gaat zeker een gepaste set draaien voor die avond.. hij draait sowieso veel van Hardcell & Grindvik & heeft zowat alles van Hertz.. heeft zelfs een remix van Breaker gemaakt op Sway..
Waarschuw beheerder
Laten we het maar lekker afwachten dan, ik heb er nu al zin in :)
Artiest Jay
Waarschuw beheerder
Nou mensen ik heb er zin an!!!
Ben zeer benieuwd naar n avond techno in Matrixx :jaja:
als ze het maar lekker beetje duister maken, en dan maar housen.......

Waarschuw beheerder
ik heb er in elk geval zin in en ga iederen eruit dansen
O:)
Waarschuw beheerder

Mij in ieder geval!
Heb net gevoetbald op me nieuwe schoenen...en shit de blaren staan op me poten!!!
loopt niet echt prettig, laat staan zaterdag housen!:S
Waarschuw beheerder
donateur
Toch geen Roosje.. Dan "maar" naar de Xx!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 19:16:

Wedden dat dat niet gaat lukken..? o:)
Waarschuw beheerder
Heb net gevoetbald op me nieuwe schoenen...en shit de blaren staan op me poten!!!
loopt niet echt prettig, laat staan zaterdag housen

Smoesjes je moet zondag zo praten als je gedanst heb,dan mag je klagen ;
Waarschuw beheerder
jajajaja....:(

Moet zeggen dat me knie er vanacht ook niet veel beter op is geworden...allejezus!
Kon me bed niet uit..

Ach ja, niet zeiken....morgen als ik die bliepjes in me oren hoor gaan we weer!!!
Dit bewijst nog maar eens wat voor die hards wij zijn ghe ghe..;)

http://www.omroepbrabant.nl/resources/news/news.aspx?site=1&department=1&section=1&newsfolder=10&news=50519
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door Philips staan we gewoon op de kort :yes:
Maar goed dit dreigt offtopic te gaan.
Waarschuw beheerder
ff een vraagje:

Mag er geblowd worden in de Matrix??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOND!! op vrijdag 23 september 2005 om 12:42:
ff een vraagje:

Mag er geblowd worden in de Matrix??

Nopes :no:
Waarschuw beheerder
donateur
shit man laat mijn vervoer t weer afweten naar de Matrix:s

iemand een idee wat een taxi van Nijmegen naar Eindhoven kost?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op vrijdag 23 september 2005 om 13:36:

teveel geld :d

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op vrijdag 23 september 2005 om 13:36:

dat wordt de ochtendtrein;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:10:
teveel geld

mag niet klagen;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:11:
dat wordt de ochtendtrein

heb dus echt geen zin om een uur of 2 :vaag: op een station te bivakeren:no:
Waarschuw beheerder
en dit weekend is er geen treinverkeer tussen Nijmegen en 's Hertogenbosch :no:

Gewoon vanaf EHV met de trein naar Den Bosch...vanaf daar naar Nijmegen per bus en terug met de taxi...OF och nog iemand meekrijgen
Waarschuw beheerder
Waardeloos is dat, hadden we een paar maanden geleden ook toen we naar Doornroosje wilde gaan. Toen reden er tussen Arnhem en Nijmegen geen treinen. Nu is die afstand geen 100 km, maar het is wel waardeloos als je s'morgens om 8.30 zo'n afstand met de bus moet rijden of de taxi :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op vrijdag 23 september 2005 om 14:43:
en dit weekend is er geen treinverkeer tussen Nijmegen en 's Hertogenbosch

dat meen je niet
dat word dus weer een heel karwei om ff in Nijmegen te komen

Uitspraak van COÑO op vrijdag 23 september 2005 om 14:43:
OF och nog iemand meekrijgen

bij deze mensen uit omg. Eindhoven die nog een plaatsje vrij hebben,let me know:p
Waarschuw beheerder
tsja de NS he....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op vrijdag 23 september 2005 om 14:59:
tsja de NS he....

hoe me er over op:(
Waarschuw beheerder
Wanneer: zaterdag 24 en zondag 25 september
Oorzaak: spoorvernieuwing

Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
de stoptrein Nijmegen-'s-Hertogenbosch rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch

Alternatief: maak gebruik van de bus:
maak tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch gebruik van de Snel- of stopbus
reis tussen Arnhem en 's-Hertogenbosch om via Utrecht Centraal
Extra reistijd: maximaal anderhalf uur

je kunt ook via euhmm venlo :S:S ben je denk ook uur of twee bezig

[img width=223 height=290 cacheid=001387d6001538eeb7a7df291a00fb3bd3]http://www.vvvdeventer.nl/img/logos/ns_bereikbaar.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb er zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 17:46:
heb er zin in

Ik ook!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
zit gvd boordevol energie wat er eens goed uitgehoused moet worden:yes:
Waarschuw beheerder
De Matrixx zal trillen op haar grondvesten.
Heb trouwens weinig feedback gehad op mijn joel idee.
Het idee was dus :
Ik begin met joelen en daarna gaat iedereen joelen.
En we dansen allemaal totdat we er bij neervallen.
Dit lijkt me niet teveel gevraagd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 24 september 2005 om 01:41:
De Matrixx zal trillen op haar grondvesten.
Heb trouwens weinig feedback gehad op mijn joel idee.
Het idee was dus :
Ik begin met joelen en daarna gaat iedereen joelen.
En we dansen allemaal totdat we er bij neervallen.
Dit lijkt me niet teveel gevraagd!

Ik join je wel ;)

Waarschuw beheerder
Helaas toch niet aanwezig..Beetje te dure maand gehad blijkt nu :(
ff een tijdje rustig aan doen maar..
Waarschuw beheerder
Ik join je wel

Dat zijn er al 7 :respect: , want van de mensen met wie ik ga verwacht ik niet anders
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik joel, fluit, schreeuw met je mee (y)
we zullen die hele toko aansteken :yes:
Waarschuw beheerder
Heel goed en zo hoort het.
Waarschuw beheerder
heb zeker meer met roosje, maar Adam en Cari (als hij op komt dagen) is toch wel lekker. kan na het feestje altijd nog zeggen dat de matrixx het gewoon net nie is, maar van Adam en Cari zal dat zeker niet gezegd worden

lekkker housen vann8!
Waarschuw beheerder
je moet gewoon niet gaan vergelijken....knop omzetten en gewoon feesten, meer hoef je niet te doen toch?
Waarschuw beheerder
donateur
*warmt zich alvast op met Lekebusch @AWFS 05*
Waarschuw beheerder
omdat het ook nie te vergelijken is CONO...

set van Lekebusch is wel vet...gekke neger mc daaro op AWFS, hoop dattie er vanavond nie bij is...techno heeft g1 mc's nodig

cya all 2night...en neem je zwembroek mee, wat we gaan doen blijft nog een verassing ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal joelen voor 10 en dansen voor 20! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:d dr gaat wat afgejoeld worden 8-) :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
:D ik heb er ook zeker zin in!
Waarschuw beheerder
ik gaat marcheren als brugman :bounce:

zo paus als de house!
oioioi...schril contrast vanavond met deze middag...sufjes huiswerken of lekker knallen met Beyer!
Waarschuw beheerder
voor de after in t bubbelbad bij jou in de tuin????
Waarschuw beheerder
techno heeft g1 mc's nodig

klopt

Vanavond gaat het helemaal los, ook al is dat een understatement.
Waarschuw beheerder
donateur
iemand een idee of t er warm is normaal in de Matrix?
Waarschuw beheerder
Ik doe overal altijd een t-shirt aan. Indoor of Outdoor, maar sorry ik zal me er niet mee bemoeien ;)
Waarschuw beheerder
Met sportschoenen dan(*dit is een serieuze vraag)?
Waarschuw beheerder
sneakers (y)
Waarschuw beheerder
Never go somewhere without my sneakers O:)
Of je moet er niet inkomen met sportschoenen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
tsja je hebt sportschoenen en sportschoenen als je snapt wat ik bedoel....als t maar geen afgetrapte schoenen zijn verwacht ik geen problemen...ik heb ook 'sportieve'schoenen maar t zijn weer geen sportschoenen :s
Snappen jullie t allemaal nog n beetje :D
Waarschuw beheerder
Hm..maar er is geen verbod op sportschoenen in het reglement?
Waarschuw beheerder
donateur
Is het 20+?
Waarschuw beheerder
donateur
Die zijn er niet meer, heb net naar de matrixx proberen te bellen maar nemen ook niet op.
Waarschuw beheerder
haha matrixx doen ze helemaal nergens moeilijk over
welke schoenen je ook aanttrekt
kijk er vanavond maar eens rond..
Ze kijken niet eens naar je leeftijd, laat staan naar je schoenen..

Echt zin in vanavond O:)
Waarschuw beheerder
haha.. volgens mij loopt t grootste deel van t technopubliek op sneakers!!! zal echt geen probleem zijn dan!

hoppa.. nu op naar nijmegen!
Waarschuw beheerder
Zin :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeker zin in...eerste baco's zijn al ingeschonken.
En zo ga ik eerst naar een vriendin in Arnhem en dan op tijd naar de matrixx.

Waarschuw beheerder
tot vanavond allemaal....gaan we er een dolle boel van maken! ;p :doetiwoep:
Waarschuw beheerder
En joelen he!Anders zwaait er wat.
Waarschuw beheerder
donateur
ben pleitos

see ya @ the Matrix:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
Waarschuw beheerder
ok me eien aant klaar maken
laaste dingetjes doen! en zie jullie zo @ XX
en los vanaaf :D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Ok, gewassen, gekamd, aangekleed... Matrix here I come. Damn i´m in a good mood 2night!!!

Waarschuw beheerder
heerlijk avondje drumcode!!!!

Waarschuw beheerder
erg goed vermaakt!:yes:

gezellige mensen, niet te druk en heerlijke muziek!

Hardcell vs Grindvik was goed te doen, en Cari Lekebusch draaide ook erg lekker.
Waarschuw beheerder
donateur
vond t toch een beetje tegenvallen,kwam mede door de dj"s
Waarschuw beheerder
waarom vielen de dj's tegen ik vond het wel tof eerlijk gezegd !

Waarschuw beheerder
donateur
De platen keuze en het tempo van Beyer was (y)
De live set van Hardcell en Grindvik vond ik echt geniaal!!
Maar waarom Lekebush als afsluiter? Ik heb geen enkel hoogtepunt in zijn set gehoord. Beetje jammer.
De sfeer was op zich wel goed, als alleen dat de mensen die rondliepen, totaal niet uit hun doppen keken. :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op zondag 25 september 2005 om 06:02:
vond t toch een beetje tegenvallen,kwam mede door de dj"s

:vaag:
dat ik dit getypt heb:vaag:

maar vond lekebusch wel een beetje tegenvallen
en Beyer met zijn minimal plaatjes(y)maar had toch liever een pompende set van hem gehoord

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op zondag 25 september 2005 om 11:48:
Beyer met zijn minimal plaatjes

Minimal? Beyer? Was ik dan zo doof? Dát was toch geen minimal joh!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 12:04:
Minimal? Beyer? Was ik dan zo doof? Dát was toch geen minimal joh!

heb toch serieus een aantal minimal plaatjes voorbij horen komen hoor:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou misschien was ik toen nog niet binnen :)
Maar ik heb er niets van mee gekregen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 12:12:
Maar ik heb er niets van mee gekregen

t was wel ok wat ie draaide ,maar waarom moet opeens iedereen minimal draaien:s
ik had gewoon zin in lekker pompende techno:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op zondag 25 september 2005 om 12:15:
pompende techno

Dat was het naar mijn mening ook bij Beyer. Als ik minimal hoor, dan hoor ik vage bliepjes en rustige bass. Niet gehoord bij Beyer. En ik was nuchter, dus daar kan het niet aan gelegen hebben! ;p
Waarschuw beheerder
ik had gedacht dat hardcell en grindvik afsloten majah iedereen draaide iig toppie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 12:18:
Dat was het naar mijn mening ook bij Beyer. Als ik minimal hoor, dan hoor ik vage bliepjes en rustige bass. Niet gehoord bij Beyer. En ik was nuchter, dus daar kan het niet aan gelegen hebben

bij minimal kun je ook een stevige bass hebben hoor:yes: :p
maar kan me verder weinig herinneren van de set van Beyer:vaag: op de minimal plaatjes na dan

Waarschuw beheerder
donateur
Owww dus het ligt aan jou!! ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 12:29:
Owww dit het ligt aan jou!!

denk t wel ja:yes: :x
Waarschuw beheerder
Heerlijke muziek, alleen vond het net te druk..
Waarschuw beheerder
Vette avond,in elke set(liveact) zat een goeie opbouw.
Dit is waarschijnlijk voor een doorgewinterde matrixx ganger misschien wat moeilijk te trekken dan de technoliefhebbers.
Jan Liefhebber viel me niet tegen.
Adam Beyer bouwde echt vanaf minimaal op naar funky techno en later iets harder. Hardcell & Grindvik gingen heerlijk los. Cari blijft de koning :yes:
Wat een geweldige platen weer en mixtechnisch tegen het briljante aan. Gewoon weer regelmatig op drie decks en gewoon zonder hoorbare fouten.
Dikke avond viel me zeker niet tegen,ondanks dat het publiek elkaar regelmatig stond aan te kijken.
De echte mensen gaan toch wel los b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zondag 25 september 2005 om 14:11:
Adam Beyer bouwde echt vanaf minimaal

heb ik t toch goed gehoord:p
Waarschuw beheerder
Klopt maar niet van die magdaplaten wel met enige inhoud en tempo.
Met alle respect voor Magda maar die platen die zij tegenwoordig draait,draaiden Henny V en Elke K eerder op Hardcorefeesten in de chillout room. Dat zegt genoeg toch ;)

2 Technowaus : Je vond Cari niet goed?
Die man heeft een flow in zijn platen, heb nog nooit
een slechte set van hem gehoord of me een seconde verveelt
tijdens zijn sets.
Waarschuw beheerder
donateur
die Magda heb ik nooit wat aan gevonden veels te eentonig

Uitspraak van Da Phool op zondag 25 september 2005 om 14:15:
2 Technowaus : Je vond Cari niet goed?

niet goed wil ik niet zeggen,maar vond t een beetje te tam:vaag: kan ook aan mij gelegen hebben:d

ik had liever de pompende techno van Beyer gehoord als afsluiter
des al niet te min toch wel een lekker avondje gehad,kan me alleen weinig meer herrineren:d

ps. volgens mij was wel heel pf aanwezig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cari bouwt zn set gewoon weer op.
Dat is misschien frusterend als Hardcell & Grindvik het publiek achter laten met een vrij stevige liveact.
Maar ik vond dat hij het laatste uur toch behoorlijk de zaal door knalde.
Waarschuw beheerder
Vond het een heerlijk avondje, goeie sfeer, lekker druk (niet te) en Hardcell & Grindvik toch wel de helden van de avond!
Waarschuw beheerder
was een leuke avond.. maar degene die dit briljant noemen hebben denk ik niet verder gekeken dan hun neus lang is. Mijn timetable was als volgt geweest:

- Jan
- Cari
- Hardcell & Grandvink
- Adam

Ten eerste had ik jan ff weggelaten en daar een magda of melon neergezet. Adam draaide lekker maar is toch echt een afsluiter en niet cari zoals in dit geval. Na de set van hardcell & grandvink viel zijn set toch een beetje in het niet terwijl ik toch wel een fan ben van cari. Verder was het te druk waardoor je niet lekker uit je dak kon gaan of lekker in de sfeer kon komen.

En ik blijf erbij.... in de matrixx zijn er toch mensen die elke week komen ongeacht wat voor feest het is. Hierdoor was het op veel momenten zo dat de hele zaal stil stond. Respect voor de matrixx dat ze de namen bij elkaar krijgen en ze doen hun best om er wat moois van te maken, maar een sfeer als op awake of dat soort feesten zullen ze nooit voor elkaar krijgen!
Waarschuw beheerder
Wat een geweldige avond was het!! Alleen maar goed techno gehoord!

Cari Lekebusch was voor mij de beste van de avond! Hij liet zien dat harder niet hoeft te betekenen: sneller tempo in de set.

Cari draaide, naar mijn mening, een paar bpm puntjes lager als Grindvik & Hardcell. Maar het einde van zijn set klonk (met klonk bedoel ik het waarnemen van de nummers in het algemeen met daarbij het tempo achterwege laten) naar mijn mening harder als de set van G&H.

Het was lekker funky, stevig en het klonk als techno zoals techno hoort te klinken :D.

op naar de westergas!
Waarschuw beheerder
Adam beyer was echt geniaal. Vind z'n nieuwe style echt wel vet! Gelukkig zit er meer tempo in dan bv de nieuwe stijl van marco carola. Cari lekebusch was ook weer echt de shit gewoon!!!
Vond alleen Hardcell & Grindvik zwaar tegenvallen. Veel te hard (vooral na adam beyer), de pitch stond te hoog en ik vond die bass de hele tijd een beetje hardstyle achtig klinken. Ik zag ook meteen overal van die hardstyle huppeltjes... beetje jammer!!

Matrixx is wel een vette tent maar het publiek viel tegen. Al met al voor 15 euro wel een vette avond!

En nog met de hele drumcode crew op de foto geweest op de parkeerplaats buiten! ook wel vet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nintechno op zondag 25 september 2005 om 15:03:
was een leuke avond.. maar degene die dit briljant noemen hebben denk ik niet verder gekeken dan hun neus lang is. Mijn timetable was als volgt geweest:

- Jan
- Cari
- Hardcell & Grandvink
- Adam

Ten eerste had ik jan ff weggelaten en daar een magda of melon neergezet. Adam draaide lekker maar is toch echt een afsluiter en niet cari zoals in dit geval. Na de set van hardcell & grandvink viel zijn set toch een beetje in het niet terwijl ik toch wel een fan ben van cari. Verder was het te druk waardoor je niet lekker uit je dak kon gaan of lekker in de sfeer kon komen.

En ik blijf erbij.... in de matrixx zijn er toch mensen die elke week komen ongeacht wat voor feest het is. Hierdoor was het op veel momenten zo dat de hele zaal stil stond. Respect voor de matrixx dat ze de namen bij elkaar krijgen en ze doen hun best om er wat moois van te maken, maar een sfeer als op awake of dat soort feesten zullen ze nooit voor elkaar krijgen!

Ik vond het wel briljant :P.. Kijk Beyer kan stevig draaien, laatste x voor mij was dan wel awakenings oud & nieuw want op festival stond ik bijna alleen in de Kne Deep tent.. Maar cari was echt wel de perfect afsluiter voor mij. Ben daar toch zo hard op gegaan de laatste 2 uur.

Als het aan mij ligt verkies ik toch Cari boven Beyer voor deze avond, dat beoordeel ik dan op wat ik gister heb gehoord.
Waarschuw beheerder
wat een heerlijke muziek tog, dat techno..
jan niet gezien,
beyer draaide heerlijk, toen hardcell & grindvik nog lekker een stukje harder..
en bij cari was het even opnieuw erin komen, bouwde wat langzaam op maar na een kwartiertje half uurtje, werd ie tog nog de man van de avond..
heerlijk nachje gehad :jaja:

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Vond beyer en hardcell & grindvink niet echt bijzonder. Weinig diepgang in. Gelukkig sloot Cari af wat een held.Hij draaide echt weer gruwelijk. Ben ook echt verbaasd dat sommige hem vonden tegen vallen. Op 3 decks zo mixen plus die enorme drive in zijn set... super.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 16:00:
Vond beyer en hardcell & grindvink niet echt bijzonder. Weinig diepgang in. Gelukkig sloot Cari af wat een held.Hij draaide echt weer gruwelijk. Ben ook echt verbaasd dat sommige hem vonden tegen vallen. Op 3 decks zo mixen plus die enorme drive in zijn set... super.

Dat verbaasd mij dus ook! Ondanks dat hij de set aan het opbouwen was (geen aansluiting qua bpm met hardcell en grindvik) was hij voor mij de favoriet van de avond! En wat een energie straalt hij uit.. leuke interactie ook met het publiek..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cari blijft de koning
Wat een geweldige platen weer en mixtechnisch tegen het briljante aan. Gewoon weer regelmatig op drie decks en gewoon zonder hoorbare fouten.

Sorry, maar dit ben ik echt totaal niet met je eens...
Ik weet het dat op 3 decks heel moeilijk is.
Draai zelf ook...
Maar geen hoorbare fouten?:S
Ik heb ze op een gegeven moment staan tellen!
11 platen achter elkaar waarbij ie elke keer te hoorbaar aan het sturen was...en een beetje is niet erg, dat deed Beyer ook maar het stoorde mij niet.
Maar bij Cari een paar keer zodanig erg dat ie er finaal langs liep!
Stond met een andere gast te praten en die had het ook goed in de gaten.
Maar goed, platenkeuze was echt formidabel!
Ben echt helemaal los gegaan op hem dat wel.
Maar niet hoorbaar ben ik niet met je eens.
Waarschuw beheerder
Ten eerste heb ik een topavond gehad! Techno in XX kan dus wel degelijk!
Adam beyer en het duo hardcell & grandvink vond ik allebei zeer goed! Het is idd zo dat je soms Beyer hoort bijsturen, maar dat duurt het zo kort dat je er echt niet aan stoort en alleen maar petje af dat je zo snel kunt bijsturen..
Hardcell & Grandvink, :respect: lekker opzwepend gewoon goeie set weggezet!
Cari daar in tegen, en dan ben ik het helemaal eens met dacato! Die heeft VEEL fouten gemaakt! bleef maar bijsturen, en dat was te goed hoorbaar... Platenkeuze vond ik wel zeer goed! Lekker die laatste knaller toen licht weer even uitging! Maar mixtechnisch :nono:
En heb het me niet verbeeld veel mensen op me heen hadden het ook dik in de gaten!
Maar Technotrixx petje af, perfect techno avondje zo!!
Waarschuw beheerder
Ik zag ook meteen overal van die hardstyle huppeltjes... beetje jammer!!

Haha,inderdaad dat zag er best wel triest uit. Maar goed ik ben niet de persoon om me daar druk over te maken.

Matrixx is wel een vette tent maar het publiek viel tegen.

Tja, dat moet incalculeren. Ik vermaak me wel met mensen waarmee ik ben. Ik heb hard genoeg gejoeld.
Waarschuw beheerder
Daar heb je helemaal gelijk in. maar ik was dit keer met een klein groepje. Als je met veel mensen bent maakt het vaak helemaal niet uit wat voor sfeer er is want dan staat er gewoon je eigen clubje om je heen :)
Waarschuw beheerder
cari maakt altijd best veel fouten!!
Ik vind hem mixtechnisch ook niet echt sterk..Beyer corrigeert gewoon snel dus dat maakt me niet uit. Met 3 decks mag je er af en toe ff naast zitten
Waarschuw beheerder
Je slaat de spijker op zn kop.
Dat is hetgeen wat ik probeer te benadrukken.
Liever wat meer risico dan een vlakke set met geen enkele fout.
Waarschuw beheerder
als je dan weer ziet wat voor entertainer cari is. de hele tijd zelf mee dansen.. een beetje gek doen. Veel contact maken met het publiek!! maakt een hele hoop goed
Waarschuw beheerder
als je dan weer ziet wat voor entertainer cari is. de hele tijd zelf mee dansen.. een beetje gek doen. Veel contact maken met het publiek!! maakt een hele hoop goed

Dat ben ik ook absoluut met je eens....contact met publiek en die hand bewegingen omhoog zijn gewoon die kleine details die het gewoon weer goed maken.
Ben ook wel het hardst uit me plaat gegaan op zijn set platenkeuze was gewoon erg goed, maar die mix foutjes viel me gewoon op.
Tis indd wel zo, op 3 decks moet je meer door de vingers zien als anders dat is waar.
Heb thuis een set van Jeff Mills......:O
Das echt niet normaal, die legt gewoon een plaat erop en mixt hem gelijk in!
Echt absurd!
Je hoort hem echt werken, maar corrigeert zo fucking snel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joren! op zondag 25 september 2005 om 15:04:
En nog met de hele drumcode crew op de foto geweest op de parkeerplaats buiten! ook wel vet

toevallig ik ook:d
moet eens ff die picture zien te bemachtigen
Waarschuw beheerder
Ik liep daar trouwens zaterdagavond op de toiletten en ik zei ineens tegen een vriend wat een lauw publiek hier iedereen staat zowat naar elkaar te kijken.
Maar zei dit vrij hard en die gasten boos kijken.
Dit was echter gewoon een feit.
Qua tent is het zeker een mooie locatie.
Maar er lopen gewoon veel huppelk*tjes en hardstylegastjes rond. Desalniettemin was er gejoel en ging ik heerlijk los :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op maandag 26 september 2005 om 12:10:
Maar er lopen gewoon veel huppelk*tjes en hardstylegastjes rond. Desalniettemin was er gejoel en ging ik heerlijk los

Ik vond het juist heel erg meevallen zaterdag :jaja:

Huppelkutjes mss 8)
Waarschuw beheerder
ja cari doet altijd maf achter de decks..Volgens mij is het ook echt een chille gast!
jammer dat ie niet naar traffic komt, had er erg veel zin in gehad! maja james ruskin is minimaal net zo vet
Waarschuw beheerder
vond het juist heel erg meevallen zaterdag

Huppelkutjes mss

Klopt nu ben ik ook lang niet meer in Nederland op feesten geweest mij viel het op.
Maar ik ga net zo los als ik de enige ben die danst.
Afgezien daarvan is het weer eens wat anders, was nog nooit in de matrixx geweest.

Het ging me meer om het 'discotheek'fenomeen.
Eerder ging ik ook wel eens naar discotheken in de regio voor de gezelligheid.
Daar staan mensen je ook aan te kijken wanneer je daar los staat te gaan, dat viel me hier vooral op.
Dat laatste over die hk en hg dat was meer een gein.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb me wel vermaakt!
in het begin was de sfeer zoals gewoonlijk weer ver te zoeken!
maar tijdens lekebusch kwam het voorraan wel aardig goed los!
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, was wel en geslaagd nachtje..! Werd alleen erg druk van de genomen p'tjes :bloos:
Vond het trouwens ietsjes te druk, er was een veels te tamme sfeer (zoals verwacht 8)) en die kutmc tijdens Cari's setje.. STFU..!
Cari was de held v/d avond; zijn setje had zoals gewoonlijk weer erg veel dope plaatjes die je niet veel hoort, met bijbehorende groove die elk technowaarderend persoon laat bewegen..!
Ik kan deze man niet vaak genoeg horen.. Bovendien heeft deze goedlachse man net zoals bijvb. Liebing een geweldige interactie met het publiek.. (L)(Y)
Beyer en Hardcell en Grindvik konden me trouwens niet echt bekoren..

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 13:28:
maar tijdens lekebusch kwam het voorraan wel aardig goed los!

Jij ging zeker hard los..! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op maandag 26 september 2005 om 12:18:
Dat laatste over die hk en hg dat was meer een gein.

Er waren veel huppelkutjes :[
Waarschuw beheerder
Er waren er wel wat inderdaad :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op maandag 26 september 2005 om 14:08:
Er waren er wel wat inderdaad

;p
Waarschuw beheerder
donateur
in het begin veel te druk, vond de sfeer toen echt klote, gelukkig wel met veel bekende, dat was wel gezellig!

om half 4 werd het rustig en cari vind ik een leuke dj :D hij draaide lekkere techno, wat ik nou wel weer leuk vind :D en draait niet alleen zijn setje, veel contact met het publiek, kwam iedereen toch wel lekker los :D

laatste uurtje niet stilgestaan :cheer:

voor de rest is techno niks voor mij :P
Waarschuw beheerder
ach t was weer n leuke en muzikaal goede avond in de XX....we waren met een grote groep dus gezellig was t zeker wel...en af en toe ging t ook wel los maar t kan altijd beter....
Waarschuw beheerder
Ik vond Cari echt geweldig.. ik heb gisteren een video opname bekeken van afgelopen zaterdag.. en ik heb geen mixfouten ontdekt.. het is echt mooi om te zien hoe snel hij platen inmixt en hoe hij contact maakt met de publiek.. ik zou bijsturen geen fout noemen.. mixen is toch een ambacht!
Er komt een rapportage over de Zweden in de volgende Matrixx blad....dan zie je wat een grapjas Cari is
Waarschuw beheerder
(L) CL :respect:
laatste aanpassing