laatste aanpassing
| Betreft: | evenement: TechnotriXX, zaterdag 24 september 2005 om 22:00 |
waar zijn de rest van de DC artiesten dan? geen henrik B/Thomas Krome/Fredrick Almquist/Gaetano Parisio/Cari Lekebusch
Waarom hebben jullie het toch in hemelsnaam over schranzen?Volgens mij komt liebing helemaal niet...
Zweedse techno en schranz is wel ff een verschil sjakies!
die zie je niet op een drumcode avond kan ik je vertellen
Lekebusch en Hardcell...
En niets mis met Jan Liefhebber! Tijd dat die eens wat meer exposure krijgt...
Denk dat het gros vh Matrixxpubliek nog Cari nog een Hardcell kent.
vorige TechnotriXX editie met Steve Rachmad en Dave Clarke
maar ik vind dat ie dan beter kan openen.
Even over die "Baas" die nog nooit op een feest geweest was etc..
misschien wel soort van fobie ontwikkelt uit de tijd dat ik elk weekend lazerus van mn 13de tot mn 15de naar de kikvorsch ging
Zekersszzz van de Party.....Beyer blijft voor mij altijd een topperrrrr......hopelijk neemt die Hardcell en Grindvik mee.........Cari is ook van harte welkom ...maar dan wel zonder MC AUB op awf vond ik dat gebrul maar nix
Greetazzzz Sten ie B
en niet zo fokkin licht als in de matrixx en dat je zo weinig contact hebt met de dj's..
Rude Awakenings
hallo techno liefhebbers
volgende tehnotrixx na deze is 17 december en deze dj's zijn al geboekt Marco Remus en Miss Djax. zij gaat de 17e live haar ding doen ben erg benieuwd !
mochten er nog meer namen bekend zijn dan horen jullie dat.
gr Neru
haal Marco Carola een keer naar de XX (niet die avond by the way) maar gooi er een keer een funky techno avond in....Carola, Cerrone, Kanzyani
of anders een Technotrixx MINIMAL
Wat dat betreft doet Awakenings dat slimmer aanpakken gewoon 2 dagen feest geven en dan voor alle techno liefhebbers van verschillende techno stromingen dj's programmeren zodat je nooit de discussie krijgt ja maar dit en dat....
Begrijp me niet verkeerd, ben vaak zat in de Matrixx geweest, maar de Matrixx leent zich nou niet bepaald echt voor een Minimalavondje..
Aangezien minimal niet echt een mainstreem muziekstijl is heb ik niet echt het idee dat de matrixx daar dus een geschikte lokatie voor is.
ROT OP met die kut djlaatste aanpassing 30 augustus 2005 17:21
onder techno mag rude awakenings gewoon niet genoemt worden
terrorboexie...
maar das echt wel een ander soort opbouw dan bij techno.techno heeft veel meer lagen/loops/strings tegelijk lopen...veel meer deuntjes en geluidjes..
HC thuis is hetzelfde als HC op een feest alleen het volume is anders...
techno thuis is zo anders dan op een feest.....de dubbele bass de minieme achtergrond geluidjes die je alleen hoort met echt een kracht aan geluid..
dat maakt techno niet meteen beter dan HC....ieder zn meug....tis alleen ingewikkelder en gecompliceerder....en daar moet je maar net van houden (of begrijpen..hoe je het noemen wilt
d'n'b op feesten trek ik minder in de zin dat ik het dansen niet onder de knie heb of begrijp.
heb het in mn jeudige jaartjes nog wel eens bij maatjes proberen te mixen
heb het in mn jeudige jaartjes nog wel eens bij maatjes proberen te mixen....de tering...das toch wel even wat moeilijker dan een overgangetje met 2 technplaten8)
of anders een Technotrixx MINIMAL
Whignomy Brothers
hallo techno liefhebbers
volgende tehnotrixx na deze is 17 december en deze dj's zijn al geboekt Marco Remus en Miss Djax. zij gaat de 17e live haar ding doen ben erg benieuwd !
mochten er nog meer namen bekend zijn dan horen jullie dat.
gr Neru
tsja daar zit ik ook niet echt op te wachten...wat dat betreft vind ik de drumcode editie wel lekker.....stevige dansbare techno met een lekkere 'schwung'
de Gashouder, een vettere locatie heb ik nog niet gevonden, zeker niet met zulk geluid.
vond t geluid dus echt wel tegenvallen in de gas die keer dat ik er was
deze keer in de matrixx wordt gewoon een meesterlijk feesje!!!
ik hoop het maar!
dat moeten we het er zelf echt van gaan maken!
want de rest in de matrixx zal daar waarschijnlijk niet aan meewerken
En wat Jan Liefhebber daar tussen moet snap ik ook niet helemaal maarja....
Tja, dacht ik idd al maar toch een beetje zonde, hoop voor jullie dat ie moet afsluiten, dan kan je wat vroeger naar huis!
Jan Liefhebber mag openen van 22.00 - 00.00 uu
Dan kom je toch lekker niet. Een feestje moet je er toch altijd zelf van maken
benieuwd of lekebush komt... hij schijnt traffic gecancelled te hebben!
Maar ik herinner me een set van hem op de Awakenings drumcode vorig jaar.
Wat een meesterlijke set was dat zeg.
Zet dan Joel Mull er neer of iemand als Verdine Bell die ook wel drumcode kan draaien.
Bij die tweede heb je een talent en een Nederlander.
iemand een idee wat een taxi van Nijmegen naar Eindhoven kost?
iemand een idee wat een taxi van Nijmegen naar Eindhoven kost?
en dit weekend is er geen treinverkeer tussen Nijmegen en 's Hertogenbosch
OF och nog iemand meekrijgen
De Matrixx zal trillen op haar grondvesten.
Heb trouwens weinig feedback gehad op mijn joel idee.
Het idee was dus :
Ik begin met joelen en daarna gaat iedereen joelen.
En we dansen allemaal totdat we er bij neervallen.
Dit lijkt me niet teveel gevraagd!
vond t toch een beetje tegenvallen,kwam mede door de dj"s
Beyer met zijn minimal plaatjes
pompende techno
Dat was het naar mijn mening ook bij Beyer. Als ik minimal hoor, dan hoor ik vage bliepjes en rustige bass. Niet gehoord bij Beyer. En ik was nuchter, dus daar kan het niet aan gelegen hebben
2 Technowaus : Je vond Cari niet goed?
was een leuke avond.. maar degene die dit briljant noemen hebben denk ik niet verder gekeken dan hun neus lang is. Mijn timetable was als volgt geweest:
- Jan
- Cari
- Hardcell & Grandvink
- Adam
Ten eerste had ik jan ff weggelaten en daar een magda of melon neergezet. Adam draaide lekker maar is toch echt een afsluiter en niet cari zoals in dit geval. Na de set van hardcell & grandvink viel zijn set toch een beetje in het niet terwijl ik toch wel een fan ben van cari. Verder was het te druk waardoor je niet lekker uit je dak kon gaan of lekker in de sfeer kon komen.
En ik blijf erbij.... in de matrixx zijn er toch mensen die elke week komen ongeacht wat voor feest het is. Hierdoor was het op veel momenten zo dat de hele zaal stil stond. Respect voor de matrixx dat ze de namen bij elkaar krijgen en ze doen hun best om er wat moois van te maken, maar een sfeer als op awake of dat soort feesten zullen ze nooit voor elkaar krijgen!
Vond beyer en hardcell & grindvink niet echt bijzonder. Weinig diepgang in. Gelukkig sloot Cari af wat een held.Hij draaide echt weer gruwelijk. Ben ook echt verbaasd dat sommige hem vonden tegen vallen. Op 3 decks zo mixen plus die enorme drive in zijn set... super.
maar tijdens lekebusch kwam het voorraan wel aardig goed los!
voor de rest is techno niks voor mij