Partyflock

Forumonderwerp · 768949
Betreft: evenement: TechnotriXX, zaterdag 24 september 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
Ik vind het vooral relaxte luistermuziek op zn tijd.
Maar het is niet zo dat ik het regelmatig luister.
In een goeie d'n'bplaat hoor je vaak hele briljante dingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DnB luisteren :nee:
maar daarentegen als verandering op een feestje....lekker als je d er eenmaal inzit is dat heerlijk om op te dansen.

heb het in mn jeudige jaartjes nog wel eens bij maatjes proberen te mixen....de tering...das toch wel even wat moeilijker dan een overgangetje met 2 technplaten8)
Waarschuw beheerder
Je moet ook niet met 2 technoplaten mixen,maar met drie ;p

d'n'b op feesten trek ik minder in de zin dat ik het dansen niet onder de knie heb of begrijp.
Waarschuw beheerder
donateur
Drum 'n Bass = vet :D

Uitspraak van Da Phool op woensdag 7 september 2005 om 14:10:
d'n'b op feesten trek ik minder in de zin dat ik het dansen niet onder de knie heb of begrijp.

Erop dansen is wat lastiger dan op bijvb. techno, is vaak die versnelde cripwalk en dan met je bovenlichaam moves maken, net zoals tijdens het shufflen ofzo. Ken wel wat gasten die erna luisteren, 1tje daarvan zelfs behoorlijk goed. Dze gasten gaan regelmatig naar die feestjes, luisteren ook breakcore (das pas vage, bijna ondansbare, shit :D) en electro.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 13:43:
heb het in mn jeudige jaartjes nog wel eens bij maatjes proberen te mixen

Respect voor ervaren D'nB dj's..! Want het mixen ervan vereist toch zeker de nodige skills..!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tis meer een mengeling tussen het techno en teKno dansje..
alleen je laat jezelf meer meeslepen..vele malen losser dan een shuffle bijvoorbeeld...

vind het wel tof....op zn tijd...en dan bedoel ik max 3 x per jaar;)

ey maarre hitmannetje....ga je vrijdag ook?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem aan dat je doelt @ het 1-jarige bestaan v/d Poema..?

Kan dr helaas niet bij zijn.. :((N)
Dag erna al om 6u eruit ivm werk! :S

Innovate is ook nog niet zeker; k moet nog vrij zien te regelen voor op zaterdag.. Dag erna wel D'roosje, wat overigens mijn 1e keer wordt.. Terwijl ik er zo fucking dichtbij woon..!.. :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 7 september 2005 om 14:10:

Ik gedraag me meestal gewoon als een één of andere kraker! ;) Lekker vage moves, beetje spacen op de muziek, hangen in de boxen! :d (Y)

Waarschuw beheerder
wat overigens mijn 1e keer wordt

schaam je idd fuckin diep....neerlands beste locatie!
Waarschuw beheerder
ging zon 3 jaar geleden meer naar DnB feestje dan naar Techno feestjes. Zeker lekkere muziek, maar het is nu echt commecieel geworden waardoor de feestjes minder worden.
Laatste jaren is het Techno dat de klok slaat
Waarschuw beheerder
ga ook af en toe naar die breakcore/oude hardcore feestje. Lekker kleine lokaties en lekker gek doen. Totaal anders dan techno, maar leuk voor de afwissling
Waarschuw beheerder
Het dreigt nog druk te gaan worden ook in de matrixx,als ik die hits hier zo bekijk.
Waarschuw beheerder
maar wat wil je met zo'n line-up....sowieso heeft de XX veel 'eigen publiek' wat altijd komt en denk dat er nu ook veel mensen komen puur vanwege de Drumcode avond....ach gewoon lekker vroeg aanwezig zijn, je plekje opzoeken en een mooi feestje bouwen dan is er niks aan de hand.

Waarschuw beheerder
druk worden zal in het begin wel meevallen tot nu toe alle techno avonden was tot half 12 gewoon doorlopen bij de deur

maar idd het moet ook niet zo druk worden als op de hardstyle avonden dat is gewoon niet leuk meer
Waarschuw beheerder
Hardstyleavonden zijn uberhaubt niet leuk,dat scheelt alweer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 10 september 2005 om 16:01:
Hardstyleavonden zijn uberhaubt niet leuk

soms wel, alleen de muziek is minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 9 september 2005 om 15:53:
Het dreigt nog druk te gaan worden ook in de matrixx,als ik die hits hier zo bekijk.

zo druk als 9 september zal het vast niet worden
Waarschuw beheerder
en ik hoorde van mn broer dat t met darkraver niet zo druk was als met xxlerator :s

ach ja who gives a fuck....24e wordt gewoon een hele leuke avond
Waarschuw beheerder
heheheh eindelijk een line up in matrixxxxxxxxx

ik aanwezig zijn
Waarschuw beheerder
iedereen aanwezig zijn sheila :yes:
Dit wordt een dolle avond (y)
Waarschuw beheerder
dollle avond dit word een te gekke avond met eindelijk iedereen weer eens in de matrixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 13:43:
heb het in mn jeudige jaartjes nog wel eens bij maatjes proberen te mixen....de tering...das toch wel even wat moeilijker dan een overgangetje met 2 technplaten8)

hmm, ik heb het mixen met dnb geleerd, snair gelijk en de rest ging wel vanzelf, vervolgens op techno overgestapt, omdat ik t een leukere muziekstroming vond.
Nou probeer ik afentoe bij een maatje dnb te mixen, maar het harde werk (amens) is inderdaad erg lastig
Waarschuw beheerder
donateur
misschien dat al ergens hier staat maar is er eigenlijk voorverkoop voor de 24e?
Waarschuw beheerder
Nee...matriXX doet nooit aan VVK...kaarten aan de deur alleen voor 15 uuro (y)
oftewel uiterlijk 12 uur aanwezig zijn
Waarschuw beheerder
Ik kan het allebei enorm goed waarderen!! Techno & Drum 'n Bass..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 12:21:
of anders een Technotrixx MINIMAL

Whignomy Brothers

Dat zou echt wel te stoer zijn, denk alleen dat zij ook niet echt op zo'n locatie zitten te wachten. Dan maar Doornroosje deze avond. MAGDA!! Trouwens ook op I love techno in de line up. Luciano nooit gezien, maar van horen zeggen moet dat nog bruter zijn. Darko Esser organiseert de avond, volgens hem was Luciano echt om van te smullen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 09:19:
hallo techno liefhebbers

volgende tehnotrixx na deze is 17 december en deze dj's zijn al geboekt Marco Remus en Miss Djax. zij gaat de 17e live haar ding doen ben erg benieuwd !

mochten er nog meer namen bekend zijn dan horen jullie dat.

gr Neru

Goeie reclame. Bij technotrixx met dave clarke en steve rachmad kondigden ze ook al aan dat Marco Remus zou komen de eerstvolgende keer. Als het dit keer wel waar is, viel spass! hele avond naar een eentonige kettingzaag luisteren. Maar ja, ieder zijn eigen ding.
Waarschuw beheerder
tsja daar zit ik ook niet echt op te wachten...wat dat betreft vind ik de drumcode editie wel lekker.....stevige dansbare techno met een lekkere 'schwung' :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zaterdag 17 september 2005 om 12:48:
tsja daar zit ik ook niet echt op te wachten...wat dat betreft vind ik de drumcode editie wel lekker.....stevige dansbare techno met een lekkere 'schwung'

wacht wel tot november, dan komt beyer met zijn vriendjes naar de Gashouder, een vettere locatie heb ik nog niet gevonden, zeker niet met zulk geluid. 24 September lekker spacen bij Magda en Luciano en maar even wachten tot november voor Beyer. Moet wel zeggen dat er vaak wordt gezeken over de Matrixx, ben eigenlijk wel te spreken over die tent. Ze organiseren voor iedereen wel wat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ha Ha,Drumcode in de Matrix.....ben zeker van de partij,avondje Zweedse techno knallen!!!!!!!en NIX geen minimal...........
Waarschuw beheerder
geen voorverkoop... om de prijs laag te houden was t antwoord.. anders kwam er weer een toeslag bovenop bij de verkooppunten.. SO WHAT!! die paar euri! nu moet ik weer een slaapzak halen om voor de deur te gaan liggen, zal prijziger zijn dan een toeslag op t kaartje.. hihi..
en onbenullige prijzen zijn we wel gewend in dit land!
ach ja, als de avond verder maar geslaagd is... en daar hoeven we nu niet bang voor te zijn.. leuk of geen leuk publiek, duur of goedkoop kaartje.. we bouwen ons eigen feesie wel.. gaat goed komen!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T_squared op zondag 18 september 2005 om 14:23:
en NIX geen minimal...........

Heb ik ook even geen zin meer in.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op zaterdag 17 september 2005 om 13:08:
de Gashouder, een vettere locatie heb ik nog niet gevonden, zeker niet met zulk geluid.

vond t geluid dus echt wel tegenvallen in de gas die keer dat ik er was

maar heb wel weer zin in een lekker avondje techno,ben de afgelopen week helemaal nergens geweest en t voelt aan alsof ik 3 maanden niet op stap ben geweest:(

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 19 september 2005 om 12:19:
vond t geluid dus echt wel tegenvallen in de gas die keer dat ik er was

:[

kom niet aan de gas ;)

technowaus ook naar de matrixx?
hmm misschien wordt het echt wat zaterdag er komt wel een leuk groepje (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 13:26:
kom niet aan de gas

sorry :bloos:

maar ik vond t geluid toch aardig galmen

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 13:26:
technowaus ook naar de matrixx?

is wel de bedoeling ja,moet alleen ff kijken met vervoer

Waarschuw beheerder
maar ik vond t geluid toch aardig galmen

mmm kwas dus niet de enige....op de tribune kon ik geen patroon er meer in ontdekken.....woovwoovwoovkrkrkrkr

maargoed, zal de 8ste wel beter zijn den k ik:)
Waarschuw beheerder
donateur
nog een paar dagen :P :bounce: zin in..!
Waarschuw beheerder
in de gas hoort t toch te galmen of niet dan :s
Waarschuw beheerder
idd als TEKNO wil horen dan ga ik wel gewoon naar een of ander illegaal rammelfeesje!!
deze keer in de matrixx wordt gewoon een meesterlijk feesje!!! ADAM BEYER CARI LEKEBUSCH en HARDCELL & GRINDVIK gaan hier een even late horen wat echte techno inhoud en dan wel in vorm van DRUMCODE!!!!:respect: ''
wat mij betreft een super goed feesje en zekr de euros waard!!

(af en toe is dat hard-techno of schranz ook wel ff lekker horr;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TeChNoJuNkY™ op maandag 19 september 2005 om 15:45:
deze keer in de matrixx wordt gewoon een meesterlijk feesje!!!

ik hoop het maar!
dat moeten we het er zelf echt van gaan maken!
want de rest in de matrixx zal daar waarschijnlijk niet aan meewerken ;)
Waarschuw beheerder
:gaap: Dikke vette onzin
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 16:19:
want de rest in de matrixx zal daar waarschijnlijk niet aan meewerken

Waarschuw beheerder
Nee Nestor, heeft ie helemaal gelijk in... :x:x
Waarschuw beheerder
vond het geluid in de gas ook niet echt optimaal ofzo...maja slechter dan de ndsm is tog niet mogelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 16:19:
ik hoop het maar!

Kan ik me opzich wel enigzins in vinden...:o Bij het standaard Matrixx publiek vallen de Technotrixx avondjes nou ook niet echt bepaald in de smaak (niet qua hoeveelheid publiek maar meer naar t losgaand publiek, de helft staat stil..:S)

En wat Jan Liefhebber daar tussen moet snap ik ook niet helemaal maarja....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op maandag 19 september 2005 om 16:47:
Dikke vette onzin

mag je absoluut vinden!
als je de sfeer lekker vindt in de xx (y)
dan ben je erg snel tevreden!
kon ik dat maar zo snel zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamic Reflection op maandag 19 september 2005 om 17:35:
En wat Jan Liefhebber daar tussen moet snap ik ook niet helemaal maarja....

dat is eigenlijk wel een beetje nijmeegs techno trots
dus vandaar dat ze em er denk ik hebben neergezet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 17:37:
dat is eigenlijk wel een beetje nijmeegs techno trots
dus vandaar dat ze em er denk ik hebben neergezet!

Tja, dacht ik idd al maar toch een beetje zonde, hoop voor jullie dat ie moet afsluiten, dan kan je wat vroeger naar huis! ;)
Waarschuw beheerder
als je de sfeer lekker vindt in de xx
dan ben je erg snel tevreden!
kon ik dat maar zo snel zijn!

Het kan idd nog vele malen beter...

Maar dit is nou ook weer wat overdreven... We zullen zaterdag wel zien. Ik heb er wel vertrouwen in:D
Waarschuw beheerder
Jan Liefhebber mag openen van 22.00 - 00.00 uur word even omschakelen om 00.00 uur maar dan krijgen we lekkere Drumcode beats toch....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamic Reflection op maandag 19 september 2005 om 17:48:
Tja, dacht ik idd al maar toch een beetje zonde, hoop voor jullie dat ie moet afsluiten, dan kan je wat vroeger naar huis!

:x

Uitspraak van swinger op maandag 19 september 2005 om 18:50:
Jan Liefhebber mag openen van 22.00 - 00.00 uu

ben ik daar iig al vanaf:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op maandag 19 september 2005 om 18:38:
Maar dit is nou ook weer wat overdreven... We zullen zaterdag wel zien. Ik heb er wel vertrouwen in

:cheer: overal waar wij komen is het feest :cheer: