ik eet meestal zo'n marathon koekje, zit volgepropt met hoolhydraatrijke shit (erg lekker )
maar ik eet het tussendoor, meestal 21k 1 klein hapje en na 35k nog 1 klein hapje.. k heb dan geen gevoel dat mn energie op is, maar ik eet juist om te voorkomen dat ik dat gevoel krijg
Je hebt ook van die koolhydraatrijke smurrie. Kan je gewoon een pakje van meenemen.
Het was ook het idee om eerder te beginnen met iets eten, om het trekgevoel voor te zijn (net als je met drinken doet)..
Heb je iets van een merk of naam ofzo?
Die gel-dingen bedoel je? Daar heb ik ook wel verhalen over gehoord, en qua smaak was dat geloof ik niet echt een aanrader. Heb het zelf een keer geprobeerd met ontbijtkoek, en dat krijg ik prima weg tijdens het lopen, dus iets vaster voedsel is op zich geen probleem denk ik.
Leek mij wel een goed idee iig. Weet alleen niet of je last krijgt van honger omdat je niets vasts in je maag hebt of omdat je echt koolhydraten nodig hebt. Dat scheelt natuurlijk ook nogal.
Iedereen klaar voor morgen?
moment de energie wel een beetje op.. Voor de mensen die ook deze afstand (en langer) lopen, vanaf welke afstand / tijd gaan jullie eten onderweg
Zelf nog steeds niet helemaal fit
+1 weer belabberd hier
rust lekker uit, en ga weer lopen wanneer je je goed fit voelt
rust lekker uit, en ga weer lopen wanneer je je goed fit voelt
Gisteren dan voor het eerst in ruim een week maar weer eens wezen lopen, was zowaar weer even wennen
(inschrijfgeld overigens niet mis a E150...),
Zondag een korte cross wedstrijd: 3,5km door het bos raggen
Gaaf! Waar dan? Lijkt me ook wel leuk, lekker raggen
Gisteren de zeven heuvelen omgkeeerd gelopen als herstelloop. Spiertjes zijn weer lekker los nu!
Vandaag ook mijn inschrijving voor de Almere Triatlon geregeld (inschrijfgeld overigens niet mis a E150...), heb ik mooi iets om naar toe te werken!
Vanavond een relatief langzame korte-intervaltraining en dan rusten tot zondag.
Zondag een korte cross wedstrijd: 3,5km door het bos raggen
weer gegaan, nog wel erg hoesten en snotterig, maar juist met het lopen komt het altijd lekker los, kan niet zonder zakdoekjes onderweg
Lastig is dat he! Ik moet ook altijd weer wennen, maar kwam er vandaag wel gelijk goed in. Leker interval gedaan, heerlijke temperatuur en onderweg ff een fris buitje gehad, voel me weer superfit nu
In Baarn, bij het bosbad.
Je kan daar gewoon parkeren en kiezen uit vele afstanden
Leuk rondje met wat kleine heuveltjes
Ziet er leuk uit! Misschien daar maar een keertje lopen. Is dan allemaal onverhard neem ik aan?
Succes iig zondag
Haha, ja het zwemmen moet ik ook wel aardig op trainen! Maar als je het 4-5 keer in de week doet dan ga je ook wel snel vooruit.
Kosten zijn opzich hoog, maar in vergelijking met bijvoorbeeld een marathon (meestal toch rond de 50 euro) vind ik het niet super duur.
Voor vanavond een 30km op de planning staan.
als je verkouden bent en je neus zit dicht, doet hardlopen altijd wonderen
dus je bent weer helemaal klaar voor de volgende bergrace
Vandaag ook weer even geweest, in de sneeuw lopen
Zag trouwens net een foto van de cross ... en laten we het er op houden dat mijn kater en korte nachtrust goed zichtbaar zijn ..
zo'n 3 x per week! meestal 5 KM meer kan ik ook echt niet
Vandaag ook weer even geweest, in de sneeuw lopen Heerlijk even uitwaaien tussen het studeren door..
Hier nog eentje... boeken even aan de kant. Maar het was wel kou zeg.
Vandaag lekker in de blubber gecrosst
Gisteravond iets te gezellig feestje gehad, waardoor ik maar net op tijd en met een flinke kater aan de start stond, maar dat mocht de pret niet drukken.
Een tijd van 12:31 over 3500 meter crossen ben ik zeer tevreden mee en op de 1 of andere manier blijft het leuk om in de sneeuw en door blubberplassen heen te rennen
Zag trouwens net een foto van de cross ... en laten we het er op houden dat mijn kater en korte nachtrust goed zichtbaar zijn ..
hehe, jahoor! Wanneer is die? April toch?
n de sneeuw Ik heb bedankt gisteren. Ben lekker indoor wat krachttraining gaan doen. Vind sneeuw heel leuk, maar ben als de dood dat ik met hardlopen op m'n plaat ga
In de sneeuw Ik heb bedankt gisteren. Ben lekker indoor wat krachttraining gaan doen. Vind sneeuw heel leuk, maar ben als de dood dat ik met hardlopen op m'n plaat ga
Nou ja, het sneeuwde een beetje, en heb ook wel effe goed gekeken of het glad was, en dat was het helemaal niet eigenlijk.. Anders ga ik ook liever wat anders doen, met dat geglibber loop je ook niet echt relaxed..
17 april geloof ik
een krachttraining is ook niet verkeerd toch toch niet zo erg om op je plaat te gaan in de sneeuw
(liever op je plaat in de sneeuw dan op de weg )
dat geglibber loop je ook niet echt relaxed..
lopen op ijs loopt ook niet echt lekker he
Oh, dan kan ik misschien niet eens
Dat geglibber nee dankje. Vind het heel leuk voor de ontspanning, maar als ik ga trainen moet ik 'veilig' kunnen lopen
kan je beter gaan schaatsen.
Denk dat ik vanmiddag weer ff ga lopen, mits het droog blijft
Gisteren 10 km hardgelopen was wel koud zegna een km of 2 valt het altijd weer mee.
netjes en na 2km wordt je vanzelf wel warm
Weet iemand wat je kan doen tegen een pijnlijke keel met galoprispingen
Iemand nog de midwinter marathon lopen in Apeldoorn 1 feb?
Welke afstanden zijn dat? Het is wel lekker om de hoek (eindelijk eens een keer)
Ga zelf de 18,5 km lopen.
http://www.midwintermarathon.nl/pages/inschrijven.php
Ik ga niet terugkomen uit Thailand hoor
hier ook! en prachtig weer! eerst even wat voor school en dan lekker lopen
Weet iemand wat je kan doen tegen een pijnlijke keel met galoprispingen? Als ik loop in de koude heb ik vaak een zeer stekende pijn in mijn longen/luchtpijp. En nee ik loop niet langs autostrades of rook niet.
Daarom,alleen hopen dat het morgen weer wat beter weer is, lekker lopen weer
Iemand nog de midwinter marathon lopen in Apeldoorn 1 feb?
Thnx voor je info. Realiseer me net dat ik dan op de latten in Ischgl sta
Binnen welke tijd wil je hem lopen?
Nog iemand zich ingeschreven voor de 1/2e van Egmond aan Zee of 30KM Schoorl?
22 maart de marathon van Rome lopen
Iemand hier die eventueel interesse heeft in een startbewijs voor de marathon van R`dam op 5 april?
Helicon Asselronde 27,5 km
Thnx voor je info. Realiseer me net dat ik dan op de latten in Ischgl sta
Binnen welke tijd wil je hem lopen?
was gister best lekker weer, nog gelopen?