Partyflock

Forumonderwerp · 768352
3 volgers · 46123x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie doet er hier aan hardlopen?
Ik heb het vroeger jarenlang gedaan en wil nu weer beginnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 21:27:
tijd: 04:26:30

Zeker lekkere tijd, k doe ut je niet na ;)
K was wel dicht in de buurt, maar heb niet gekeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op maandag 14 april 2008 om 17:37:
Hoeveel km red je nu zonder al te veel last te hebben?

5 a 6 km maar daarna heb ik echt echt last. En ik baal gewoon zo! mijn conditie was echt toppie en nu wrhahh!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van defotograaf op maandag 14 april 2008 om 15:57:
Netjes, ik doe het je niet na! Gisteren zevenheuvelen-route gelopen, ongeveer 1u25 (nu weet ik hoeveel ik nog moet trainen voor november! (veel dus))

succes de 25ste

thnx :D hm ook een mooie tijd toch, 1:25? :) wat is je streeftijd voor de Heuveltjesloop 8) :P

Uitspraak van M`83 op maandag 14 april 2008 om 17:37:
Heel netjes Jop

thnx :D

Uitspraak van :) Joycie :) op maandag 14 april 2008 om 18:17:
Zeker lekkere tijd, k doe ut je niet na
K was wel dicht in de buurt, maar heb niet gekeken.

thnx :D jammer dat je niet ff gekeken had :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 19:37:
a 6 km maar daarna heb ik echt echt last. En ik baal gewoon zo! mijn conditie was echt toppie en nu wrhahh!

hm das echt balen hey kirkir.. waar krijg je dan precies last van als je gaat hardlopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 19:37:
5 a 6 km maar daarna heb ik echt echt last. En ik baal gewoon zo! mijn conditie was echt toppie en nu wrhahh!

Met regelmaat blijven trainen en opbouwen. Komt het vanzelf goed :) Ben je al bij de fysio geweest met je klachten?

Ik wilde net even 8 a 10 km lopen, en het liep per ongeluk uit op 17 km in 80 minuten. Dan moet de 10 mijl zondag in 70 a 75 minuten lukken :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 19:57:
hm das echt balen hey kirkir.. waar krijg je dan precies last van als je gaat hardlopen?

ja enkel verstuikt dacht ik, maar nu zijn dus heel mn enkelbanden verrekt! en dat is niet fijn!

Uitspraak van M`83 op maandag 14 april 2008 om 20:01:
Met regelmaat blijven trainen en opbouwen. Komt het vanzelf goed

ik doe mn best maar heb het heel druk ook en da kan ik allemaal nie gebruiken ik word zo zo gefrustreerd!

Ben je al bij de fysio geweest met je klachten?

nee allene naar de dokter. komt wel goed!

Ik wilde net even 8 a 10 km lopen, en het liep per ongeluk uit op 17 km in 80 minuten. Dan moet de 10 mijl zondag in 70 a 75 minuten lukken

goed zo ! succes! you can do it!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 20:17:
enkel verstuikt dacht ik, maar nu zijn dus heel mn enkelbanden verrekt! en dat is niet fijn!

hm.. das wel shit hey :( zou ook zeker gefrustreerd zijn..
en wat M'83 zegt, is ook wel verstandig om te doen, even naar de fysio gaan..

in iedergeval veel sterkte er mee :) :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
ik word zo zo gefrustreerd!

Kan ik me goed voorstellen... baalde eind 2007 ook zo toen ik moest gaan kijken bij een wedstrijd waar ik me ingeschreven had :(

goed zo ! succes! you can do it!!

Ben benieuwd zondag.. hoop op een lekkere 10 mijl, dan kan ik daarna weer verder naar de 1/2 marathon.

Hardloper.. wat heb je trouwens gegeten de week voor de marathon? heb je ook speciaal op je voeding gelet?

Waarschuw beheerder
Gister voor het eerste keer 1/2 marathon gelopen in rotterdam .... 1uur 50min erg tevreden.... ook erg veel spierpijn... volgend jaar de hele marathon... heb er nu al zin in .... petje af voor de organisatie en als marathon stad rotterdam... perfect !!
Waarschuw beheerder
donateur
Netjes...

Ik zie dat de ING marathon van Amsterdam ook al vol begint te lopen met de inschrijving. Morgen maar eens ff werk van maken.

Waarschuw beheerder
Zo, net weer ff een uurtje hardgelopen. Heerlijk! :woop:

Alleen heb ik net na het hardlopen 2 kommen cornflakes op met in totaal ook 3 eetlepels honing. Ga ik net kijken op caloriechecker, kom ik tot de ontdekking dat ik dus in totaal voor zowat 500 calorieën weg heb lopen vreten, terwijl ik dacht dat dat niet zo veel zou zijn. Heb ik ook lekker voor jan lul calorieën lopen verbranden. :nocheer:

Lesje voor de volgende keer. ;p

Waarschuw beheerder
af en toe, heb genoeg andere sporten.
Maar als ik ff energie teveel heb en het is mooi weer dan ga ik wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op maandag 14 april 2008 om 20:27:
Hardloper.. wat heb je trouwens gegeten de week voor de marathon? heb je ook speciaal op je voeding gelet?

ik heb de week voor de marathon alleen maar pasta gegeten :D :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 21:27:
Gister voor het eerste keer 1/2 marathon gelopen in rotterdam .... 1uur 50min erg tevreden.... ook erg veel spierpijn... volgend jaar de hele marathon... heb er nu al zin in .... petje af voor de organisatie en als marathon stad rotterdam... perfect !!

huh? heb je je gewoon ingeschreven voor de hele marathon maar je hebt de helft gelopen of..? want gisteren was namelijk een keuze uit deze catogerieën: Marathon, AD 10km, Fortis Relay Run, AD 5km run?

Uitspraak van M`83 op maandag 14 april 2008 om 21:39:
Ik zie dat de ING marathon van Amsterdam ook al vol begint te lopen met de inschrijving. Morgen maar eens ff werk van maken.

ga je de halve marathon doen of de hele? :) en zou zeker opschieten ermee met inschrijven, want het gaat echt hard..

ohja, heb je nu net voor de volgende evenementen ingeschreven:
- 10 mei: IJsselsteinloop, kwart marathon (training voor 18mei)
- 18 mei: Halve Marathon van Hoorn
- 07 juni: Cuneraloop, 10km, Rhenen
- 22 juni: Halve Marathon van Roosendaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 01:04:
10 mei: IJsselsteinloop, kwart marathon (training voor 18mei)

:O Maraton in mijn homecity?:P Nah... misschien moet ik er eens over nadenken. Wel leuk misschien :d
Waarschuw beheerder
- 07 juni: Cuneraloop, 10km, Rhenen

Die ga ik misschien ook wel lopen.. Verder behalve a.s. zondag niks in de planning, eerst maar eens verhuizen. Daarna ga ik wel weer wedstrijdjes plannen..

Wel tussendoor lekker blijven lopen natuurlijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 03:13:
Maraton in mijn homecity? Nah... misschien moet ik er eens over nadenken. Wel leuk misschien

als het in je eigen stad is, dan moet je zeker meegaan lopen :P 8) O:)

Uitspraak van basd op dinsdag 15 april 2008 om 08:35:
Die ga ik misschien ook wel lopen..

gezellig :D b)

Uitspraak van basd op dinsdag 15 april 2008 om 08:35:
eerst maar eens verhuizen

succes met de verhuizing :) en je loopagenda bijvullen kan altijd nog :P
Waarschuw beheerder
10 mei voor mij ook de IJsselsteinloop. Ik ga voor de 5km, wil daar m'n tijd verbeteren door onder de 19 min te duiken.
De week daarna misschien een 10 km in Veenendaal of 31 mei in Oosterbeek een 5 km over een mooi en zwaar parcours.

Eind juni wil ik nog een halve marathon lopen. Iemand een idee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grijs op dinsdag 15 april 2008 om 13:02:
Eind juni wil ik nog een halve marathon lopen. Iemand een idee?

ja.. waarom loop je niet op 22 juni de halve marathon van Roosendaal? :)

Uitspraak van Grijs op dinsdag 15 april 2008 om 13:02:
10 mei voor mij ook de IJsselsteinloop. Ik ga voor de 5km, wil daar m'n tijd verbeteren door onder de 19 min te duiken.
De week daarna misschien een 10 km in Veenendaal of 31 mei in Oosterbeek een 5 km over een mooi en zwaar parcours.

welke 10km is er dan in Veenendaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 13:53:
welke 10km is er dan in Veenendaal?

http://vav-heuvelrugloop.nl/

Roosendaal is trouwens wel een eind weg (qua km's), maar ook ik wil rond die tijd wel weer een halve lopen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basd op dinsdag 15 april 2008 om 13:58:
Roosendaal is trouwens wel een eind weg (qua km's), maar ook ik wil rond die tijd wel weer een halve lopen..

:P Roosendaal ligt ook niet bij mij in de buurt hoor.. maar voor een halve marathon maakt het me niks uit :P als ik maar elke maand een halve marathon kan lopen b) :D (ongeacht welke plaats)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basd op dinsdag 15 april 2008 om 13:58:
http://vav-heuvelrugloop.nl/

hij is zeker leuk, maar dit wordt em niet omdat ik namelijk 18 mei de halve marathon van Hoorn heb :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 14:02:
Roosendaal ligt ook niet bij mij in de buurt hoor.. maar voor een halve marathon maakt het me niks uit als ik maar elke maand een halve marathon kan lopen (ongeacht welke plaats)

Nou ja, ik zie wel.. Anders zijn er nog genoeg andere leuke loopjes.

Hoorn lijkt me ook erg leuk, maar dat weekend kan ik echt niet. Had er graag gelopen.

Eerst vanavond maar weer eens een km of tien.. Is al weer donderdag dat ik voor de laatste keer gelopen heb. Eens kijken of mijn teen niet tegensputtert. Hoop het niet, anders wordt zondag ook nog twijfelachtig..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basd op dinsdag 15 april 2008 om 15:13:
Nou ja, ik zie wel.. Anders zijn er nog genoeg andere leuke loopjes.

ja idd..

Uitspraak van basd op dinsdag 15 april 2008 om 15:13:
Hoorn lijkt me ook erg leuk, maar dat weekend kan ik echt niet. Had er graag gelopen.

jammer dat je die niet kan lopen.. ach.. next year b) zal em dit jaar wel voor jou lopen :lol:

Waarschuw beheerder
hardlopers zijn doodlopers?:/
doe het zelf ook weleens, maar vind het echt een van de saaiste dingen om te doen
Waarschuw beheerder
vanavond weer op de baan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 15:46:
hardlopers zijn doodlopers?
doe het zelf ook weleens, maar vind het echt een van de saaiste dingen om te doen

waarom doe je het als je het zelf zo saai vindt? :/
kan je toch beter iets anders doen aan je conditie wat je wel leuk vindt?

Uitspraak van Qlaas op dinsdag 15 april 2008 om 17:50:
vanavond weer op de baan

b) succes :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ingeschreven voor de Kikarun, Grachtenloop Haarlem en ING Marathon Amsterdam. Wordt een zware in oktober: 12e marathon Eindhoven en 19e Marathon Amsterdam :D

Waarschuw beheerder
huh? heb je je gewoon ingeschreven voor de hele marathon maar je hebt de helft gelopen of..? want gisteren was namelijk een keuze uit deze catogerieën: Marathon, AD 10km, Fortis Relay Run, AD 5km run?

en de bedrijven loop! is een estefette loop voor bedrijven... Ik heb gelopen voor mijn werk !! misschien heb je gezien dat bij de 10km, 20,5km en 33km er op de parcour wisselpunten stonden... estefette wisselpunten ik heb de 2e (10.5km )en 3e ( +12.5km) stuk gelopen totaal 23km, met als doel de halve marathon is iets meer geworden .... dus je heb gelijk was geen halve marathon waar je voor kon inschrijven... de hele is voor mij nog iets te ver.... hoop volgend jaar voor de eerste keer de hele te lopen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op dinsdag 15 april 2008 om 18:55:
Zo ingeschreven voor de Kikarun, Grachtenloop Haarlem en ING Marathon Amsterdam. Wordt een zware in oktober: 12e marathon Eindhoven en 19e Marathon Amsterdam

neem aan dat je de 12 oktober de halve marathon gaat doen of niet?
en wat ga je de 19e doen? hele of halve?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 19:42:
en de bedrijven loop! is een estefette loop voor bedrijven... Ik heb gelopen voor mijn werk !! misschien heb je gezien dat bij de 10km, 20,5km en 33km er op de parcour wisselpunten stonden... estefette wisselpunten ik heb de 2e (10.5km )en 3e ( +12.5km) stuk gelopen totaal 23km, met als doel de halve marathon is iets meer geworden .... dus je heb gelijk was geen halve marathon waar je voor kon inschrijven... de hele is voor mij nog iets te ver.... hoop volgend jaar voor de eerste keer de hele te lopen!

ooh kej, ja natuurlijk :P stom van me :lol: ik zag idd wel borden staan met wisselpunten en was dus idd voor estafette loop :P
maar wel mooi hoor, dat je een halve hebt gelopen :D

hm.. wat je ook kan doen is je inschrijven voor de Marathon van Amsterdam.. op 19oktober.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 20:04:
neem aan dat je de 12 oktober de halve marathon gaat doen of niet?
en wat ga je de 19e doen? hele of halve?

Het wordt beide de halve marathon. Eerst daar maar eens een goede tijd op neerzetten voordat ik me aan een hele waag :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op dinsdag 15 april 2008 om 20:19:
Het wordt beide de halve marathon. Eerst daar maar eens een goede tijd op neerzetten voordat ik me aan een hele waag

in feite loop je dus in 2 weken 1 hele :P O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar in 3 weken anderhalve ;) Alleen daarna maanden een knieblessure :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op dinsdag 15 april 2008 om 20:53:
Vorig jaar in 3 weken anderhalve Alleen daarna maanden een knieblessure

8) hm toch iets te fanatiek geweest :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 21:03:
hm toch iets te fanatiek geweest

Yup... en helemaal als je rond mei/juni pas echt bent gaan lopen 8)

Maargoed.. is het al een keer zondag.. heb wel weer zin om de piepjes als je over de mat loopt te horen B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op dinsdag 15 april 2008 om 21:07:
Yup... en helemaal als je rond mei/juni pas echt bent gaan lopen

:roflol:

Uitspraak van M`83 op dinsdag 15 april 2008 om 21:07:
Maargoed.. is het al een keer zondag.. heb wel weer zin om de piepjes als je over de mat loopt te horen

:lol: ik hoor die piepjes niet 8) (hoor namelijk geen hoge geluiden..)
Waarschuw beheerder
Voor 16 juni hou ik de Ginkelse loop in Ede in m'n achterhoofd. Wil daar de halve marathon lopen. Voor die tijd een aantal snelle 5km's lopen, zodat ik dit keer onder de 1.30 uur kan duiken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo, weer terug van de wekelijkse dinsdagavond training op de baan
was best een pittig schema,
2 series met 400 draven: 1600-800-400-200
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grijs op dinsdag 15 april 2008 om 21:17:
Voor 16 juni hou ik de Ginkelse loop in Ede in m'n achterhoofd

Da's dit jaar de 21e, vorig jaar was het op de 16e.

http://www.gelderslooppaspoort.nl/Default.aspx?page=1882

Klinkt wel als een erg mooie loop, misschien doe ik em ook wel.. 1:30 is nog wel iets te hoog gegrepen (heb nu 1:38 als PR), maar heel misschien wel 1:35 (al was de planning om dat pas de tweede helft van het jaar te halen..)

Net even 10 km gedaan, was vooral even om te testen of ik geen last meer had van mijn teen, dus lekker rustig weggegaan.. Ging uiteindelijk zo lekker dat de laatste 3 km nog op een (voor mij) behoorlijk tempo gingen.. Heerlijk :) Test doorstaan, op naar zondag dus!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grijs op dinsdag 15 april 2008 om 21:17:
Voor 16 juni hou ik de Ginkelse loop in Ede in m'n achterhoofd. Wil daar de halve marathon lopen. Voor die tijd een aantal snelle 5km's lopen, zodat ik dit keer onder de 1.30 uur kan duiken

hm.. 16 juni.. even kijken of er een gaatje vrij is :P (ja moet ook met mn vriendin rekening houden he 8))

Uitspraak van Qlaas op dinsdag 15 april 2008 om 21:56:
zo, weer terug van de wekelijkse dinsdagavond training op de baan
was best een pittig schema,
2 series met 400 draven: 1600-800-400-200

netjes b) en ging lekker? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basd op dinsdag 15 april 2008 om 22:52:
Test doorstaan, op naar zondag dus!laatste aanpassing 15 april 2008 22:54

Ik zie je in Deventer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
het is weer zover, ben ik eindelijk aan het trainen voor de 5 km, komt er weer een persoonlijk probleem om de hoek kijken. jammer jammer. ik zal morgen eens proberen te lopen, kijken hoe ik ervoor sta, mocht het ok zijn dan ga ik ervoor, en anders ben ik bang dat ik eerst ff voor me gezondheid moet kiezen. het zit niet mee :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 23:04:
het is weer zover, ben ik eindelijk aan het trainen voor de 5 km, komt er weer een persoonlijk probleem om de hoek kijken. jammer jammer. ik zal morgen eens proberen te lopen, kijken hoe ik ervoor sta, mocht het ok zijn dan ga ik ervoor, en anders ben ik bang dat ik eerst ff voor me gezondheid moet kiezen. het zit niet mee

aah :( das wel minder...
maar weetje, je gezondheid staat voorop he.. ga pas lopen wanneer je je echt weer goed voelt :D
sterkte er mee :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op dinsdag 15 april 2008 om 23:03:
Ik zie je in Deventer

Yup.. Vrijdag nog even korte training en dan kan ie wat mij betreft..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 23:04:
het is weer zover, ben ik eindelijk aan het trainen voor de 5 km, komt er weer een persoonlijk probleem om de hoek kijken. jammer jammer. ik zal morgen eens proberen te lopen, kijken hoe ik ervoor sta, mocht het ok zijn dan ga ik ervoor, en anders ben ik bang dat ik eerst ff voor me gezondheid moet kiezen. het zit niet mee

Jammer inderdaad.. En het is nog wel zo leuk! Sterkte :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 18:12:
waarom doe je het als je het zelf zo saai vindt?
kan je toch beter iets anders doen aan je conditie wat je wel leuk vindt?

het is zo makkelijk;) en het kost geen geld:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 23:14:
maar weetje, je gezondheid staat voorop he.. ga pas lopen wanneer je je echt weer goed voelt

:jaja: en da's zo frustrerend, je wil wel, maar het kan eigenlijk niet.

Uitspraak van basd op dinsdag 15 april 2008 om 23:29:
En het is nog wel zo leuk! Sterkte

dankje :) balen dus! maargoed, daar komen we ook wel overheen! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 11:09:
en da's zo frustrerend, je wil wel, maar het kan eigenlijk niet.

ja dat is zo.. :(

wat is er eigenlijk precies met je gezondheid, als ik vragen mag?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 13:15:
wat is er eigenlijk precies met je gezondheid, als ik vragen mag?

er is niet echt iets zo met de gezondheid, maar er zijn behoorlijk wat persoonlijke problemen, die stress geven en daar reageert m'n lichaam weer heel sterk op. dus ik wil m'n lichaam even de rust geven om eerst die stress te verwerken voordat ik alle energie ga gebruiken om te lopen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 14:14:
er is niet echt iets zo met de gezondheid, maar er zijn behoorlijk wat persoonlijke problemen, die stress geven en daar reageert m'n lichaam weer heel sterk op. dus ik wil m'n lichaam even de rust geven om eerst die stress te verwerken voordat ik alle energie ga gebruiken om te lopen

ooh kej.. ik snap het.. veel rusten en ontspannen zal je denk vast en zeker helpen :) hopelijk kom je er snel weer boven op en zien we je weer in actie op de Marathon van Amsterdam O:) :P 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 14:20:
ooh kej.. ik snap het.. veel rusten en ontspannen zal je denk vast en zeker helpen hopelijk kom je er snel weer boven op en zien we je weer in actie op de Marathon van Amsterdam

haha! dat zou mooi zijn! naja ik heb de 5km loop staan op 27 april, en die wil ik toch eigenlijk wel graag lopen :)

Moet ff zien hoe het gaat, zal zo op de fiets even naar de stad, kijken hoe dat gaat, als het goed gaat zal ik van het weekend ff proberen te lopen, gewoon rustig aan doen. we zien het wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 14:22:
haha! dat zou mooi zijn! naja ik heb de 5km loop staan op 27 april, en die wil ik toch eigenlijk wel graag lopen

netjes :D b) welke loop ga je doen?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 14:22:
Moet ff zien hoe het gaat, zal zo op de fiets even naar de stad, kijken hoe dat gaat, als het goed gaat zal ik van het weekend ff proberen te lopen, gewoon rustig aan doen. we zien het wel

luisteren naar je lichaam ;) das toch het best b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 15:23:
netjes welke loop ga je doen?

er is in Enschede marathon, maar je kan dan ook 5 km doen. ik doe eigenlijk alleen maar van dat soort loopjes, en is erg lang geleden dat ik de laatste had, dus wil gewoon graag :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 15:23:
luisteren naar je lichaam das toch het best

:jaja: net ff op de fiets geweest, maar zal toch echt ff moeten wachten, lekker zweten en zeer dorstig toen ik thuiskwam.