Partyflock

Forumonderwerp · 768030
Waarschuw beheerder
Het is nu twee dagen uit met me vriend naar 1 jaar en 4 maand. Ik trek het echt niet:S Weet echt niet wat ik met mezelf aan moet!! Pfff waarom doet liefde zo'n pijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker huilen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bewerk mezelf altijd met een scheermes en dat helpt enorm!
Waarschuw beheerder
Ja daar ben ik al hele tijd mee bezig!
Kan alleen maar huilen. Niet eten, niet slapen..pffff
Waarschuw beheerder
donateur
pfff kom op zeg ! er komen nog zoveel jongens voorbij ! het leven gaat verder ! geen hand vol, maar een land vol :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bewerk mezelf altijd met een scheermes en dat helpt enorm!

Dom wijf :z
Maar ach zou ik ook doen met zo'n hoofd
Waarschuw beheerder
foto weghalen op PF is een begin:P
Waarschuw beheerder
ik na een lange tijd weer een vaste vriendin :d

:lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Naah toe, dat arme meisje heeft verdriet!!

Het wordt vanzelf beter meid, ook al heb je daar nu weinig aan.. :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja daar ben ik al hele tijd mee bezig!
Kan alleen maar huilen. Niet eten, niet slapen..pffff

Je moet gewoon alles over je heen laten komen:jaja:
Waarschuw beheerder
in een relatie blijven hangen waar de liefde maar van 1 kant komt doet nog meer pijn ;)

De pijn moet slijten :flower: sterkte er mee
Waarschuw beheerder
Ja ik weet het, maar het ik makkelijk gezegd dan gedaan!
Als je het helemaal niet hebt zien aankomen dan komt het vrij hard aan!
En ik sta echt totaal niet achter zijn beslissing, maar ik moet het gewoon accepteren
Waarschuw beheerder
eerst die foto van jullie samen van je profiel afhalen, want het is je ex nu en die kan je beter meteen proberen te vergeten!! Dan zoveel mogelijk leuke dingen doen waarbij je afleiding hebt en langzamerhand gaat dat wel slijten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Duurt gewoon een tijdje om te verwerken ;)

Suc6 :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is het eigenlijk uit??
Waarschuw beheerder
donateur
Dom wijf :z
Maar ach zou ik ook doen met zo'n hoofd

Wat zou je doen met "zo'n hoofd" ?
Ik begrijp je reactie niet...
Ach, wat verwacht ik van een 15jarig blondje (n)
Waarschuw beheerder
Gevoelens waren minder geworden. Te weinig om een relatie te hebben. Maar hij heeft het totaal niet laten voelen. Zei lieve dingen, zijn die dag samen nog lekker in bad geweest geknuffeld en twee uur later is het uit. Begrijp je toch niet. Voel me echt gewoon door mijn maatje in de steek gelaten

Waarschuw beheerder
Ja ik weet het, maar het ik makkelijk gezegd dan gedaan!
Als je het helemaal niet hebt zien aankomen dan komt het vrij hard aan!
En ik sta echt totaal niet achter zijn beslissing, maar ik moet het gewoon accepteren

Ik ken t helaas! Geef het de tijd en probeer t contact iig te vermijden! Nu lijkt t alsof je wereld instort maar je voelt je vanzelf weer beter! En nee je hebt er nu niks aan want je moet t eerst allemaal zelf nog maar in gaan zien! ;)

Succes :flower:

Waarschuw beheerder
Lekker huilen

:yes: Dus niet proberen tegen te houden, want helpt echt!

in een relatie blijven hangen waar de liefde maar van 1 kant komt doet nog meer pijn

De pijn moet slijten

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mijn zusje van 16 is ook net weer vrijgezel sinds gister..
en ze heeft deze week tentamen week..

zoveel verdriet als dat ze heeft, ik vind het zo sneu!!

Waarschuw beheerder
gewoon lekker je verdriet laten gaan.....
niet wegstoppen of je groot proberen te houden.
gewoon lekker verdrietig zijn...
dan geef je t een plekje en dat is nog t allerbeste!

Waarschuw beheerder
ben blij dat ik heeel blij ben met me vriend :d
Waarschuw beheerder
Ik zeg dat ook altijd tegen andere mensen. Het gevoel wordt vanzelf weer beter, maar ik vind het gewoon zo moeilijk. Wil hem telkens bellen, maar dat schiet ook totaal niet op.
We zouden ook nog samen op vakantie gaan nog twee stellen. Maar hoe dat nou verder moet weet ik ook niet:S
Waarschuw beheerder
Nog maals beginnen met die FOTO te verwijderen maar ja ik denk dat dat nog niet tot je doordringt dat dat al een begin is om hem te vergeten!!
Waarschuw beheerder
t blijft moeilijk maar geloof me..
op een dag wordt je wakker zonder betraande ogen..
op een dag merk je dat je aan m denkt zonder te huilen..
en dan ga je op een dag naar bed en realiseer je dat je de hele dag nie aan m heb gedacht..
sterkte wijffie..

Waarschuw beheerder
suc6 meis
het is verrot maar er komt een tijd dat jij het beter hebt dan hem
:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zou je doen met "zo'n hoofd" ?
Ik begrijp je reactie niet...
Ach, wat verwacht ik van een 15jarig blondje

Domwijf :D 15 *proest*
Waarschuw beheerder
pfff kom op zeg ! er komen nog zoveel jongens voorbij !

Ja dit is altijd makkelijk te zeggen tegen een ander, maar jammer genoeg gaat het niet zo makkelijk :nee:

Zeg tegen jezelf: ik mag 1 week of 2 weken janken en liggen rotten in m'n bed en daarna raap ik mezelf bij elkaar en ga je je normale dingen weer oppakken. Dan ben je er iets meer aan gewent en zal het met de dag makkelijker gaan. Waarschijnlijk gaat je verdriet dan ook over in woede :yes: (weet natuurlijk niet wat er speelde maar....) en dat helpt ook wel. En dan maar hopen dat de tijd snel gaat, want dat heelt grotendeels de wond wel...

(F)

Waarschuw beheerder
het doet pijn omdat het je er aan gewend was en nu heb je niks meer

Waarschuw beheerder
uhm, wat heeft het voor zin om de hele dag in n hoekje te gaan zitten huilen??
Waarschuw beheerder
donateur
Niet te veel aan denken lekker janken
Ga lekker veel leuke dingen doen met je vriendinnen
ook al heb je er geen zin in
Maar maak je niet teveel druk :no:

Waarschuw beheerder
Er veel over praten is fijn, lekker je uitte beter dan alles op te proppen! En verder lekker onder de mensen zijn..!! Meer kun je niet doen want het heeft ook zijn tijd nodig..!

Waarschuw beheerder
Worden goede dingen gezegt hier :yes:

:respect: Chrisje
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Hoe mooier de liefde is hoe meer pijn het kan doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Domwijf :D 15 *proest*

Kun je misschien ook nog normaal schrijven of is dat te hoog gegrepen voor je?

Ontopic:
Als het uit is en je kan er niks meer aan veranderen, haal dan zoveel mogelijk dingen die je aan hem doen denken weg...
Blijf vooral niet stil zitten, zo raak je alleen maar meer in een dip.
Wis al z'n lieve smsjes en gooi al z'n brieven in een tas die je bijvoorbeeld aan een vriendin geeft (weggooien is zonde, daar krijg je later alleen maar spijt van)
Waarschuw beheerder
Ja ik heb ook zeker veel aan mijn vrienden (Y) Zijn er echt goed voor me! Als ik onder de mensen ben gaat het ook veel beter. Maar als ik weer alleen ben dan is het weer mis. Toch heb ik ook wel contact met me ex en dat lucht ook wel op als ik toch met hem praat. Al weet ik beste dat ik dat ook moet laten
Waarschuw beheerder
Ga hem vooral niet bellen,sms-en of opzoeken.
Laat'm maar lekker een weekje rotten en dan kijken of hij weer contact met jou opneemt... :yes:
Dit kan ook gewoon ff een bevlieging van hem zijn, dat ie zich opgesloten voelde zitten.
Doordat je ff afstand van'm neemt kan hij zich gaan realiseren wat nou eigenlijk echt zijn gevoelens voor jou zijn, en waarschijnlijk gaat hij jou ook best wel missen. :yes:

Mocht het van zijn kant nou echt helemaal over zijn, jank en schreeuw alles er lekker uit, gewoon een paar dagen in bed blijven liggen en daarna allemaal dingen gaan doen die jij leuk vind (en die hij nooit wilde doen)

Sterkte iig :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
t blijft moeilijk maar geloof me..
op een dag wordt je wakker zonder betraande ogen..
op een dag merk je dat je aan m denkt zonder te huilen..
en dan ga je op een dag naar bed en realiseer je dat je de hele dag nie aan m heb gedacht..
sterkte wijffie..

Dit is idd een feit... helaas kan je neit zeggen hoe lang het zal duren voordat het zover is...
maar die dag zal komen... echt waar....

tjah wat je het beste kan doen is jezelf zoveel mogelijk vermaken....
samen met je vrienden op stap.... met je beste vriendin praten...
gewoon lekekr ff al je gal spugen :jaja: lucht serieus waar op!
en verder? verder zit er nix anders op als het te verwerken :$
zorg gewoon dat je met de tijd over hem heen komt...
en je voorjezelf weer toe bent aan een nieuwe relatie....

Waarschuw beheerder
Toch heb ik ook wel contact met me ex en dat lucht ook wel op als ik toch met hem praat

Ja dat dacht ik ook in het begin maar zo blijf je er alleen maar in hangen!

Uit t oog uit t hart.. ;) Misschien moeilijk en pijnlijk maar wel t snelst en effectiefst :jaja:
Waarschuw beheerder
Ja hij heeft duidelijk gezegd dat het niet meer goed kwam en dan hij voor zijn gevoel goed had gedaan om deze beslissing te nemen:S
Toch heb ik nog zoveel vragen en ben echt boos op hem, maar ook zo verdrietig. Ik wil hem gewoon terug wat niet gaat!
Waarschuw beheerder
Zeker ik weet ook wel dat het niet verstandig om te bellen enzo, maar ja als je elke dag belt en smst alles aan elkaar verteld en nu opeens helemaal niets meer. Nee dat kan ik echt niet.
Waarschuw beheerder
Als je echt nog veel vragen voor hem hebt moet je met hem afspreken op neutraal gebied (dus niet bij hem of bij jou thuis), zo kan het niet uit de hand lopen en kun jij misschien antwoorden krijgen. Als je dit nodig hebt om het voor jouw gevoel af te kunnen sluiten moet je dit zeker doen. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
in een relatie blijven hangen waar de liefde maar van 1 kant komt doet nog meer pijn

I know what you mean...meid..verwen jezelf met iets, wat je altijd al had willen doen of willen hebben en vertel jezelf ook dat dit helemaal speciaal voor jou is!!! Het helpt echt!!
Daarna ga je je volledig storten op vrienden(innen) en feesten, uitgaan, lol maken en ondanks dat je je kut voelt...dit klinkt heel dom en onmogelijk, maar...zet jezelf er gewoon over heen!!
Ik dacht ook dat het mij niet zou lukken, maar wel dus...:yes: :D

Meis..heel veel sterkte ermee...en idd..geen hand vol, maar een land vol....tijd zal het je leren... (f)
Waarschuw beheerder
Pff ik weet ook dat ik echt leuke dingen moet gaan doen, maar ik heb er echt totaal geen zin in. Komt vanzelf ook wel weer. Dat mag ik toch hopen.
En ik weet er zijn zat andere jongens, maarja die wil ik niet. Ik wil hem:'(

Waarschuw beheerder
Zeker ik weet ook wel dat het niet verstandig om te bellen enzo, maar ja als je elke dag belt en smst alles aan elkaar verteld en nu opeens helemaal niets meer. Nee dat kan ik echt niet.

Ik heb precies t zelfde meegemaakt nog niet zo lang geleden en geloof me.. de eerst week, 2 weken is t ff doorbijten maar daarna voel je je toch echt steeds sterker worden en ga je m steeds minder missen..

Waarschuw beheerder
@ little jesz: goed omschreven.. ik bedenk me altijd maar, zo zit ik hier te janken en zielig te zijn terwijl hij aan t feesten is. geloof me, na die gedachten gaat t vaak 10x beter 8)

Waarschuw beheerder
michelle ,

tijd is het beste medicijn!
de tijd zal alle wonden helen.

hoelang dat zal duren verschilt per persoon.over een paar weken voel je je al weer veel beter!!

(K)

Waarschuw beheerder
donateur

Beter heb je helemaal geen contact meer neej....
je word er anders alleen maar mee geconfronteerd :(
tis nu moeilijk... maar tis ff doorbijten.....
mijn ex was ook 3 a 4 jaar mn beste vriendin...
de enige waar ik alles bij kwijt kon.. en kwijt durfde...
helaas is dat allemaal verleden tijd...
dat is nu ruim een half jaar terug.... en het doet nog steeds pijn :(
alleen merk ik zelf ook wel dat het b-tje bij b-tje minder word....
je moet jezelf niet forceren er binnen een maand vanaf te zijn... aint gonna work....

:flower:

Waarschuw beheerder
maar zo blijf je er alleen maar in hangen!

:yes: En maakt het dus moeilijker!

Misschien moeilijk en pijnlijk maar wel t snelst en effectiefst

:yes:

tijd is het beste medicijn!
de tijd zal alle wonden helen

(Y)
Waarschuw beheerder
Dank je wel voor jullie berichtjes :) (Y) (F)
Ik kan er met mijn hoofd alleen nogn iet bij dat het over twee weken minder is. Ik hoop het igg wel. Want dit gevoel is niet te trekken.

Ik ga waarschijnlijk vrijdag wel naar hem toe, gewoon om voor mezelf vragen beantwoord te krijgen, zodat het voor mij ook een stuk makkelijker is

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke dingen doen helpt ook!!
Afleiding!!
Waarschuw beheerder
Ja is ook zo, gister was een vriendin bij me. Lekker gekletst. Even wat anders aan me hoofd. Toen ging het ook vrij goed. Maar toen ik vanmorgen wakker werd, toen was het weer helemaal mis. Huilen, huilen en nog eens huilen.
Maar ik ga zo even naar een vriendin toe :) HEb ik wel even nodig
Waarschuw beheerder
Pff door hier ff me hart te luchten ben ik weer een stuk rustiger geworden :) Gelukkig. Hopen dat het even zo door gaat. Wil even niet meer huilen
Waarschuw beheerder
Ik ga waarschijnlijk vrijdag wel naar hem toe, gewoon om voor mezelf vragen beantwoord te krijgen, zodat het voor mij ook een stuk makkelijker is

Beter niet naar hem thuis gaan :no:
Strax beland je per ongeluk in bed met'm ofzo en dan wordt het alleen maar nog moeilijker :yes:
Spreek gewoon in een rustig cafétje af...

Nogmaals sterkte :flower:
Het is ff kut maar geloof me, alles komt goed :)
Waarschuw beheerder
Ja maar als ik in een cafeetje afspreek dat schiet ook nog niet op. Ik weet namelijk gewoon dat ik toch emotioneel word en dan zit ik daar te huilen.
Waarschuw beheerder
donateur
er is volgens mij niks pijnlijkers dan de liefde

maar omgekeerd is er ook niks mooiers dan liefde :)
Waarschuw beheerder
Het je echt gelijk in.
We hebben ook zo'n mooie tijd gehad samen.
Maar dit...pfff..dit gevoel is niet te beschrijven!

Waarschuw beheerder
ga lekker winkelen
en veel stappen
(y)
Waarschuw beheerder
Ja veel leuke dingen doen zegt iedereen.
Ik denk dat ik het toch moet gaan doen, ondanks ik er totaal geen zin in heb. Bah

Waarschuw beheerder
donateur
die zin komt vanzelf.... en reken maar dat je meer zin hebt om lekker te shoppen.. dan thuis in je 1tje zitten te kniezen over je ex :jaja: :D
Waarschuw beheerder
Ja het doet zeker pijn :'(
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat die zin wel weer komt. Maar kan het me nu nog ff niet voorstellen
Waarschuw beheerder
ik vind het heel snue voor je maar probeer geen antwoorden op je vragen te krijgen want die krijg je toch niet.
je krijgt nooit het antwoord waar je op hoopt.
laat hem zoveel mogelijk links liggen. want anders krijg je het alleen maar moeilijker. succes meid.

Waarschuw beheerder
donateur
Tenzij hij gewoon eerlijk en oprecht is....
en niet tegen haar liegt op die vragen....
je mag best wel wat duidelijkheid hebben :jaja:
soms is het makkelijker om het dan te verwerken.. maar soms ook niet...
alleen... tjah... vaak roept het alleen nog maar meer vragen op....
die je dan keer op keer wilt stellen..... dillema :s

Waarschuw beheerder
tja.. die dingen zuigen nou eenmaal.

ik zit zelf ook midden in zo´n dip. ik triest, de slijterij op de hoek blij.. zo gaan die dingen.

Waarschuw beheerder
donateur
oh... ik ben dus niet de enige met een euhh... lente dip :Vaag:

Waarschuw beheerder
Omdat je jezelf niet afhankelijk moet opstellen
Gewoon aan jezelf denken en leuke dingen
gaan doen waar je 100% zelf zin in hebt.
Laat je nooit uit t veld slaan :)

Waarschuw beheerder
oh... ik ben dus niet de enige met een euhh... lente dip

:NO:

Waarschuw beheerder
liefdesverdriet zuigt :[

Waarschuw beheerder
jij ook? ;-)

Waarschuw beheerder
Liefde Maakt Meer Kapot Dan Drank Goed Kan Maken!!!!

(6)
Waarschuw beheerder
Maak je niet druk achter de wolken schijnt altijd de zon. en elke verandering is ergens goed voor !!

verdriet moet je jezelf niet gunnen [ das moeilijk he }

Waarschuw beheerder
Iedereen gelooft dat de eerste liefde de laatste is en de laatste liefde de eerste is..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jij ook?

:cry:

Waarschuw beheerder
Pfff waarom doet liefde zo'n pijn?

omdat je veel waarde aan iemand hecht
Waarschuw beheerder
donateur
Love sucks!!!..but then it finds you..;p
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
Waarschuw beheerder
waarom doet liefde pijn ??

omdat je aan diegene bent gewend..
en je ziet diegene elke dag, het is net alsof een famililid van je word weggerukt waar je veel om geeft.. is vet kut..

Waarschuw beheerder
liefde doet pijn ja.. je word er zelf helemaal gek van! je doet er alleen weinig aan.. afleiding zoeken helpt wel ff..

Waarschuw beheerder
Nou veel sterkte! :flower:

1 tip heb ik wel, gewoon geen kontakt meer met hem hebben. Ik wilde toen het net uit was met mijn ex ook antwoorden e.d. (dat werd uiteindelijk gewoon weer met elkaar naar bed gaan..maar oke..)

Uiteindelijk heeft het toen nog een half jaar geduurd voor het helemaal over was (de sex dan)..resultaat: Weer liefdesverdriet! Wat heb ik een tijd verspeeld aan die jongen zeg.. :no:
Doe ik nooit meer
Waarschuw beheerder
tsja ik ken het... tis soms maar beter om der niet te vroeg aan te beginnen ofzo zeggen ze altijd maar... maar toch doe je het elke keer weer omdat het aan de andere kant ook zo mooi is... Tsja... t leven zit wat raar in elkaar :)
Waarschuw beheerder
Voor mijn gevoel is het juist beter dat ik antwoorden krijg op mijn vragen. Lijkt me dat ik hte beter kan afsluiten
Ik weet igg zeker dat hij eerlijk antwoord! En nu maar hopen dat ik er wat aan heb.
Ja ik moet er gwoon voor zorgen dat ik het meer ga accepteren, maar ja dat kan niet echt naar twee dagen al:S :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
liefde en haat liggene zow dicht bij elkaar :-( en iedereen kan je vertellen hoe je het moet doen maar uiteindelijk is het jouw gevoel erg jammer dat je je nu zo verdrietig voelt.. maar je komt er vast wel weer boven op :p

Waarschuw beheerder
Liefdesverdriet,

Jammer genoeg is dat niet wachten totdat die stof niet meer in je hersenen wordt aangemaakt niet meer wordt aangemaakt. Liefdesverdriet zit namelijk in je ziel, dat moet slijten. Het is iets wat latent aanwezig zal blijven en waar je maanden geen last van kunt hebben totdat een bepaalde geur, een bepaalt muziekje of een bepaalde situatie zich voordoen waarbij je weer in alle hevigheid je verdriet bespeurt.

Ja ik heb het wel es gehad, en de langste tijd heeft het ongeveer 2 jaar geduurd. Laat het je gebeuren, probeer het niet te verdringen door een "nieuwe" liefde te vinden, want ben je meer verliefd op de verliefdheid of op de persoon ?

Zorg ervoor dat je je eigen gevoel met respect behandelt. Laat het gebeuren en zie het als een les. Leer eruit wat je denkt dat je moet leren en gebruik het om te groeien in een nieuwe relatie.

Verder.... hele hele dikke knuffel, en realiseer je dat je niet alleen bent met dit gevoel. Iedereen die wel eens oprecht verliefd is geweest heeft het meegemaakt.

Oja, voordat ik het vergeet, zuipen, snuiven slikken drank... het is wel lekker voor effe maar je schuift het slijten van je gevoel vooruit ! Het komt er hoe dan ook uit !

XXX

Mark

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Mark (Y)
Waarschuw beheerder
Het je ook zeker wel gelijk in Mark (Y)

Waarschuw beheerder
sterkte meissie (F)
Waarschuw beheerder
Dank je wel.
Voel me nu wel weer aardig goed.
Hopelijk kan ik zo een beetje slapen.
Ga het toch zo maar proberen.
Waarschuw beheerder
het is ook net uit tussen mij en me vriend :( na 3 en een half jaar.
na 2 weken ging het beter met me ik ging gewoon stappen met me vrienden afspreken veel gewerkt.
Het komt allemaal op z'n pootjes terecht uit eindelijk.
Sterkte.
En er zwemmen meer vissen in de vijver :D

Waarschuw beheerder
aaaaaaaallles komt goed...
Waarschuw beheerder
Heb ik ook alle vertrouwen in.
Naar twee weken heb ik er denk ik ook wel een andere kijk op.
Ik kan het me nu alleen nog niet voorstellen.
Moeilijk moeilijk moeilijk!
Waarschuw beheerder
ja zker vooral s'ávonds als je in bed ligt en na ligt te denken.en bij die dramatische nrs enzz

Waarschuw beheerder
Ik kan het me nu alleen nog niet voorstellen.

Dat is juist het probleem met liefdesverdriet.. Je moet t je eerst allemaal laten bezinken. Alle adviezen die je krijgt geloof je toch niet en je gaat lekker je eigen gang.. Totdat je ineens inziet dat al die adviezen wel werken en dan gaat t sneller.. Je gevoel zal langzaam slijten en je zal de ander steeds minder gaan missen!
probeer er aan te wennen dat je er weer alleen voor staat en kies voor jezelf.. Het gaat er tenslotte om dat jij weer gelukkig wordt! En die dag komt wel weer ;)

sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
Ja precies ik weet dat iedereen het lief bedoelt. Ook al mijn vrienden steunen me. Ik vind het alleen zelf nog heel moeilijk. Maarja wat wil je net 2 dagen uit.
Heb hem net wel een half uur aan de (T) gehad en dat ging een keer zonder gehuil van mij. Goed gesprek, aardig opgelucht. Dus was wel even goed. Hij is nog steeds mijn maatje en heb hem ook gewoon nodig om er heen te komen.

Waarschuw beheerder
heb hem ook gewoon nodig om er heen te komen.

Whaha (sorry) dat dacht en zei ik precies t zelfde! :frusty: Geloof me dat werkt echt niet! Zo blijf je er alleen maar inhangen! Het is bij mij 3 maanden uit en in t begin dacht ik dus ook zo.. Totdat ik afstand nam (op advies) en merkte dat t zo veel sneller ging.. Als ik vergelijk hoe ik me nu voel en hoe ik me toen voelde is dat n hele wereld van verschil! Voorlopig ben ik er ook nog niet maar ik weet wel dat ik dr voorlopig voor mn eigen bestwil nog niet zal spreken of zien..

Waarschuw beheerder
ben nu tijdje vrij +- 2 mnd en gaat steeds een stukje beter en ga weer beetje leuke dingen doen. elke confrontatie met je ex is verkeerd! gaat alleen weer fout dan. nu kan ik het al beter lkoslaten dus kopop!
s6
Waarschuw beheerder
ik ging vooral de negatieve dingen van em bekijken en dat hielp ook wel een beetje.
en ik probeer nu zo min mogelijk contact met hem te hebben al is het heel moeilijk.
Waarschuw beheerder
Ik probeer hem nu ook niet meer te bellen.
Hoop dat het een beetje gaat lukken.
Gelukkig wel goed geslapen dus dat scheelt alweer!
Hopelijk blijf ik me zo de hele dag voelen

Waarschuw beheerder
ik ken het, maar vooral sávond alleen in bed, dan moet ik mezelf echt bedwingen om geen sms of zo te sturen

Waarschuw beheerder
donateur
Als t geen pijn zou doen dan was hij niet belangrijk geweest.......en liefde is nou eenmaal belangrijk :flower: sterkte! Komt wel goed hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Meestal voel ik me 's avonds nog wel ok, maar de volgende morgen is het zo klote. En ik heb de hele tijd ook de drang om te bellen:S Niet goed, ik weet het, maar dan verdwijnt de spanning uit me lichaam
Waarschuw beheerder
Het scheelt dat ik weet dat hij ook verdriet heeft. Lucht toch ook wel op dat het voor hem ook iets betekent heeft:)

Waarschuw beheerder
Had ik ook nadat ik mijn (ex) verloor.. 17 maanden..
Maar het is dat je het je zelf niet lastiger moet maken dan je het al hebt.
Denk aan andere dingen want als je er de hele tijd over in gaat zitten help je jezelf alleen maar dieper dat dal in :S

Gewoon blijven lachen, al is het soms zo moeilijk.

(K)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk jongen, zo kansloos ben ik niet hoor!
Artiest C9HbN
Waarschuw beheerder
liefde is gewoon iets van de uiterste gevoelens die je kunt hebben,. vamn uiterst gelukkig tot uiterst pijnlijk.
de enige rede dat ik nog bij mn vroutje ben is dan ook dat ik echt niet zonder haar kan.
schat, hou van je
Waarschuw beheerder
Ja ik ben ook echt gelukkig met hem geweest, maar zo'n pijn is echt niet te beschrijven.
Kan me goed voorstellen dat je echt blij bent dat je nog bij je vrouwtje bent en dat je niet zonder haar kan.
Ik moet er ook nog aan wennen dat ik het zonder hem moet doen:S
Waarschuw beheerder
gaat het alweer wat bter??
Waarschuw beheerder
Tja hele tijd ging het wel aardig. Vanmorgen totaal niet, maar nu krijg ik weer die drang om hem te gaan bellen...pfff... maar ik moet doorzetten. Dus probeer niet te bellen

Waarschuw beheerder
bel mij anders ff als je toch drang voelt ;-)
Waarschuw beheerder
tsja hehe ik ken het, ik had dat ook precies het zelfde... Dan mis je die gene zo en dan wil je zo graag bellen.. ik wilde dat toen ook, maar op een of andere manier durfde ik dat toen ook nog niet eens ofzo.. Maar ja tis idd klote... Aan de ene kant voel je je heel vaak zo lekker, en aan de andere kant komt zo vaak dat rottige gevoel weer boven... Als je verliefd bent..

Ik had ook best lang de tijd nodig om er over heen te komen hehe Omdat het gewoon vet lullig was uit gemaakt etc.. Sloeg nergens op.. Maar nu is et mooi wat jaartjes verder en et spelletje zal ooit wel weer eens een keertje opnieuw beginnen... verliefd worden, kut voelen, goed voelen.. hehe zo gaat dat toch :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik durf wel te bellen dat is het niet. Maar het schiet gewoon niet op als ik weer bel. Elke dag nog gebeld, dan kan ik ook geen afstand nemen. Het is moeilijk maar ik moet gewoon ff doorzetten. Ik mag hem vanmzelf pas morgen weer bellen als ik het echt echt heel moeijlijk heb.
Waarschuw beheerder
Ik zou em zelfs morgen niet gaan bellen.. juist omdat je et moeilijk heb dan niet gaan doen... wordt et vaak alleen maar erger van.. Tenminste dat denk ik... Want maybe gaat ie allemaal raare dingen roepen, ik noem maar wat, waardoor jij je nog meer vervelender gaat voelen... Heeft hij trouwens al weer eens contact met jou opgezocht? of dat niet?
Waarschuw beheerder
pak die doos bonbons :P

maar goed, sterkte!
Waarschuw beheerder
Hij heeft gisteravond mij gebeld. En toen hebben we wel goed gepraat.
Het vervelende is dat ik bijna niets kan eten. Kon ik maar eten. Dus die bonbons gaan er ook niet echt lekker in!
Waarschuw beheerder
Hehe ja dat ook altijd lekker irritant ja dat je zo klote gevoel hebt dat je niks naar binnen kunt krijgen... vervelend man...

Maar ik denk dat je het beste gewoon ff kunt laten rusten ofzo hoe moeilijk het ook is... Probeer wat leuke dingen te gaan doen met vriendinnen ofzo... Tsja wat moet je anders doen? tis iig klote.. en ben bang dat je dat nog wel een tijdje blijft houden ook :( en soms komt het als het weg is weer terug... Tenminste dat had ik vaak...

Waarschuw beheerder
Nee maar dat je niets kan eten is gewoon, had ik ook toen mijn vriend het uit maakte :(. Geloof me, dat komt wel weer... Ja liefdesverdriet is KUT maar het komt wel weer goed. Duurt alleen een tijdje! Probeer anders leuke dingen te gaan doen, afleiding is wel lekker!

Sterkte ermee.. xx

Waarschuw beheerder
Liefde Maakt Meer Kapot Dan Drank Goed Kan Maken!!!!

drank maakt meer goed dan een man kapot kan maken.

;)

Waarschuw beheerder

liefde hoef geen pijn te doen,t is maar net hoever je het zelf laat gaan.

Waarschuw beheerder
drank maakt meer goed dan een man kapot kan maken.

Haha zit wat in :yes:.

Maar voor mij werkte de drank niet zo heel goed :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
liefde hoef geen pijn te doen,t is maar net hoever je het zelf laat gaan.

Daar zit zeker wat in! maar is het beter om je helemaal te laten gaan of om et maar te verbergen?
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte meissie.. Ik heb het ook mee gemaakt en ik weet dat je dit niet wilt horen want dat wilde ik toen ook niet maar het slijt echt maar het heeft tijd nodig en geef jezelf AUB geen vals hoop dat kan alleen nog maar zorgen voor een 2e klap! ..Sterkte ermee.. (F)
Waarschuw beheerder
het komt goed duurt alleen ff maar voor je het weet sta je weer open voor andere dingen!
Waarschuw beheerder
Dank je wel voor al jullie reacties.
Het is me toch niet gelukt om het niet te bellen.
Zo verkeerd..maarja. Het is zo moelijk. BAH BAH BAH

Waarschuw beheerder
pff kan me nog herinneren dat ik me ook zo voelde!!kutgevoel!!maar je komt er ECHT overheen!ik d8 ook dat ik hem nodig had om erover heen te komen,maar het werd er alleen maar erger van..kheb nu geen contact meer met hem,en geloof me,dat helpt!hoe moeilijk het ook is,ik kon het eerst ook niet..een dag voelde al als een maand!maar nu vliegen de dagen zo om omdat ik mn eigen leventje weer oppak en veel leuke dingen doe en leuke mensen om me heen heb:)snap dat je je dit niet kan voorstellen,dat die pijn minder wordt..maar geloof me..dat doet het wel!!hoe moeilijk het ook klinkt..life goes on..en je zal toch verder moeten..door eeuwig te blijven rouwen wordt je ook niet vrolijker van;)just keep smiling!ookal huil je vanbinnen..want door die lach voel je je wel beter;)believe me!
(F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De mannen hier zullen je wel allemaal masaal uit vragen,wacht maar af :P

en zoals iedereen al meld ,het slijt :)

Sterkte BTW :flower:
Waarschuw beheerder
geen contact idd... ik KON geen contact meer hebben omdat me ex dat gewoon niet toeliet... dat doet pas pijn... ik kon wel gaan bellen maar dat deed ik gewoon weg niet...

Maar idd dan moet je al je pijn zelf oplosse... maar het werkt zeker weten.. kets dat telefoon nr uit je mobiel en bel em gewoon niet op... Tis over... Als ie nog wat van je moet belt hij zelf wel!
Waarschuw beheerder
Vandaag eindelijk weer eens naar school geweest.
Was wel erg goed. Even weer onder andere mensen en daar ook mijn verhaal ff kun doen. Ook veel afleiding gehad, ook al kon ik me niet echt bij de les houden.

Ik vind het nog steeds moeilijk om hem niet te bellen enzo, maar vandaag nog steeds niet gedaan.
Misschien dat ik morgen naar hem toe ga, maar daar ben ik nog over aan 't twijfelen.

Ik hoop dat het zo snel mogelijk dit verdriet weggaat, want voel me gewoon klote:S Wat niet te doen is!
Waarschuw beheerder
Vandaag voor het eerst weer naar school geweest. Was wel even goed. Weer onder ander mensen en even een beetje afleiding. Ik kon me dan wel niet concentreren, maar ben toch wel geweest:)
Ik voel me nog wel steeds klote, maar heb vandaag al niet meer zoveel moeten huilen. Alleen als mensen er echt naar vroegen. Ben wel beetje trots op mezelf.
Het zal ook wel per dag gaan verschillen.

Ik kan me ook og niet echt voorstellen hoe de weekenden zullen verlopen. Normaal altijd lekker samen enzo :(

Ben nog steeds aan t twijfelen of ik morgen wel naar hem toe moet gaan ofniet. Moeilijk dus ik moet het me nog maar allemaal ff bekijken!
Waarschuw beheerder
Waarom kan ik niets meer plaatsen?

Waarschuw beheerder
Ja liefde kan echt veel pijn doen meid, maar hou je dan maar vast aan het idee dat diegene blijkbaar niet zoveel om jou gaf als je dacht...dan wordt het wel minder...

Waarschuw beheerder
tja liefde is nu eenmaal een ingewikkelde zaak:S kweet er alles van!
het kan heel mooi zijn maar t kan ook heel erg pijn doen:(
Waarschuw beheerder
Ja ik weet het ook niet, kan er ook geen antwoord op geven, maar kweet dat t zeker weten pijn doet, was een ff geleden verlieft gweest, ma t was niet wederzijds, tis egt super kut gwoon :(
Waarschuw beheerder
Ja ik dacht dat het weer een beetje goed met me ging. Maar het gaat nu weer zo klote. Kan alleen maar weer :'(
Ik ga hem nu ook gewoon echt niet meer bellen. Dat schiet gewoon echt niet op!

Waarschuw beheerder
ik ken t gevoel... :yes:
maar laat je niet kennen, je moet m niet bellen... hoe moeilijk t ook is...
lijkt nu echt alsof je er nooit overheen komt, maar believe me... dit gevoel gaat echt over!
sterkte ermee (F)

Waarschuw beheerder
ey ey tis vandaag maand uit met me ex en van af die tijd voel ik me aleen maar kut en pijn heb al twee keer in 2weeke tijd uit leven wille stappe en nu stijfel ik nog of zo doen wil wel maar ze zegt dat haar dan schuld gevoel geef maarja is maar tijdje want ander half jaar gaat voor haar ook zo makewlijk voor bij dus dat zal ook nie lang duure dan ik heb geen zin om emt deze verdriet te leven en zonder haar , wij hadde deze maand eiglijk ander half jaar maarja voor haar is alemaal voor bij en ze doet er makelijk over en hier zit je dan met verdriet en pijn terwel de ander er zo makelijk over doet dan ga je nog kuter voele en je veel af vraage of voor haar wel wat bekend heeft en zo maarja zal altijd van haar houde ook al doet zij dat van mij aleen maar als vriende maarja blijf toch altijd van haar houde als liefde en voor mij hoef dat liefde gedoe nie meer met een ander doet toch aleen maar verdriet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor mezelf nu ook echt besloten om um niet te bellen. Ga het heel moeilijk vinden, maar laat hij maar maar bellen als hij met me wil praten.

Hee jongen, niet doen joh. Ik heb het ook moelijk dat het uit is. Ook naar bijna 16 maanden. maar uit je leven stappen dat gaat wel ver hoor. Je bent nog jong. Zijn zat andere leuke meiden en komt echt goed met je.

Hoor mij nu praten. Lekker makkelijk te zeggen, maar moeilijk om met het gevoel om te gaan. Maar zeker niet uit het leven stappen alleen door haar. Kom op..sterkte(F)

Artiest David M
Waarschuw beheerder
donateur
Sja ik heb een relatie gehad van 2 jaar en dat was een roerige tijd. Ups en downs, niet normaal, leek wel een achtbaan. Uiteindelijk heb ik t zelf uitgemaakt en mn ex kon dat maar niet accepteren. Ik zat vooral de eerste 3 maanden nog wel wat te twijfelen, mn gevoelens voor haar waren natuurlijk niet zo ineens weg. Zo af en toe kom ik r nog weles tegen en laat ze, (ligt er wel aan wie er bij me zijn) nog weles blijken dat ze me terugwil. Maar het is 2 jaar geleden uitgegaan en ik ben er nu allang overheen. En ik weet zeker dat t niet goed zou gaan. Ze is veels teveel veranderd, en niet positief.

Tsja liefde kan heel mooi zijn, maar kan ook heel moeilijk en tot last zijn. En het is een ontzettend veelbesproken emotie, denk maar aan al die 80000 liefdesliedjes die er zijn...

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Up's en downs zijn ook wel nodig...

tis niet goed als het altijd maar goed gaat...

Maarja... te down is ook niet goed...
Waarschuw beheerder
Ja jullie hebben wel gelijk. Ik dacht dacht dat het beter ging, maar nu is het weer helemala KUT. Bah jongens wat moet je ermee.

Maar bij ons waren er ook niet te veel downs. Ok wel een keer ruzie, maarja precies wat je zegt dat hoort erbij. Dus ik ging er niet vanuit dat het uit ging!

Waarschuw beheerder
ach ik kan er persoonlijk ook niet mee omgaan hoor.

gister weer de hele dag dood op bed gelegen nadat ik me de nacht ervoor helemaaaaaaal van de kaart gezopen had..

en vanavond ga ik het gewoon weer overdoen..
Waarschuw beheerder
Nee het is zo moeilijk.
Bah...ik ga nog niet stappen, daar heb ik nog geen zin in.
Gewoon ff lekker wat drinken met de girls enzo. Lekker meidenavondjes houden! En meer aan mezelf denken, meer eten, goed slapen en de tijd zal het moeten leren om niet meer aan hem te denken.
Waarschuw beheerder
donateur

Dat is niet de liefde, maar de afhankelijkheid.

Waarschuw beheerder
ja als je echt om iemand geeft is dat logisch toch??????
Waarschuw beheerder
Ja kun je ook wel beetje gelijk in hebben. Zo lang bij elkaar, zoveel met elkaar gedeeld en nu opeens niet meer. Het is toch heel andersr dan met vrienden en vriendinnen dan met je eigen vriend. Moeilijk om daar afstand van t enemen

Waarschuw beheerder
ja das heel erg kut...been there..succes!

Waarschuw beheerder
ja je bent gelijk weer elke dag aan de zuip dat merk ik ook! elke avond proberen beetje de gezelligheid op te zoeken is wel belangrijk. ga niet alleen thuis zitten dat schiet niet op!!
ik doe nu al weer beetje leuke dingen! is nu 3 mnd uit

Waarschuw beheerder
pijn ?????????????????????????????????
Waarschuw beheerder
Veel afleiding zoeken... Als je de heel tijd in je eentje thuis zit ga je toch steeds piekeren en aan m denken.. Dat had ik dan tenminste.. Tjah en voor de rest heeft t gewoon heel veeel tijd nodig.. Denk ook nog steeds wel s aan mn ex, terwijl t toch al een aardig tijdje uit is :S
Maar goed uiteindelijk komt t echt wel goed!! Al voelt t nu misschien niet zo. Dus sterkte meid :flower:
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook gehad...zeker geen pretje dat het uit is!
Heb er zeker paar weken last van gehad.

Sterkte meid!
Waarschuw beheerder
ik ben ook net gedumpt! ik weet t ook nie
Waarschuw beheerder
Jongens wat moet je er mee. BLEHHH...rare vogels zijn het
De ene keer doen ze nog vet lief tegen je en 2 uur later maken ze het uit
Waarschuw beheerder
donateur
:( kheb nu ook ruzie :( snik
Waarschuw beheerder
zo kunnen vrouwen ook doen anders hoor Michelle :) Eigenlijk zijn mannen en vrouwen gewoon het zelfde en DENKEN we alleen van niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
mijn (ex)vriendin heeft het vorige week uitgemaakt na ongeveer 5 maanden(ja ze staat nog in mijn profiel), ben er ook echt stuk van
ik kan haar moeilijk uit mijn leven wegdenken
voor haar is het natuurlijk een verstandige keuze aangezien zij te weinig gevoels heeft voor mij
ik ben nog steeds verliefd
ze heeft het er wel echt moeilijk mee en het verdriet scheelt wel als de degene die het uitmaakt en er niet te makkelijk over denkt
ze probeert me te steunen
ook is het volgens mij belangrijk dat diegene niet gelijk binnen een week met een ander gaat ook al is dat een goed recht, zodra dit wel gebeurt laat het dan iig niet weten aan de ander
toch een bepaalt respect wat je dan opbrengt voor de tijd dat je samen bent geweest
denk dat hier ook de haat tussen veel exen ontstaat aangezien de "uitmaker" zijn leven veel sneller oppakt dan degene die achterblijft en diegene kan dat niet verdragen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Praat met hem er over en zorg dat die dingen dwars liggen worden opgelost! NIet over praten helpt niet

Ja is ook wel zo denk ik, wat je zegt we weten het alleen niet nee. Of we willen het niet zien;) Alle jongesn zijn op dit moment rare figuren in mijn ogen
Waarschuw beheerder
Tis idd klote!

Maar vergeet nooit dat je echt niet alleen zult blijfen!

En ooit ben je weer net zo gelukkig als dat je nu was!
Waarschuw beheerder
Ik weet het, dat zegt ook iedereen tegen me.
Maar het is moeilijk om het te geloven:(
Waarschuw beheerder
Weet ik :( Toen mijn eerste vriendje het uitmaakte na
3,5 jaar, toen was ik echt een brak!
Maar nu zoveel jaar verder, weet ik wel dat ik er veel van
geleerd heb, maar daar kom je vanzelf wel achter meis!

Ik weet,het daar heb je nu nix aan! Maar het komt echt wel
goed (F)
Waarschuw beheerder
Ja ik weet ook echt zeker wel dat dit een grote levensles is. Je leert hier zoveel van, dat mensen dingen kunnen gezeggen, terwijl ze als het erop aan komt niet eens na kunnen komen.

Igg bedankt voor je reactie(F)
Waarschuw beheerder
donateur
en uiteindelijk kom je er altijd sterker uit :)
skrale troost op dit moment...ik weet het
je gaat ermee naar bed en je staat ermee op :(

en de leuke momenten met diegene zal je misschien wel de rest van je leven missen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker wel en dat zal ook nog wel de komende tijd zo gebeuren. Ik ga het allemaal nog wel een plekkie geven, ook al kan ik dat niet zo snel. En de mooie momenten die koester ik.
Waarschuw beheerder
iedereen heeft wel eens zoiets weleens meegemaakt al denk je nu waarschijnlijk dat jij de enige bent op de wereldbol die zich zo voelt.
mijn ex heeft tijdens zijn werk in het buitenland een meid leren kennen die pas 19 jaar is (hij is 28 jaar). 2 weken nadat tie haar heeft leren kennen heeft tie haar mee naar nederladn genomen en nu woont en leeft ze bij hem en in juni word tie vader!!
het ergste vond ik nog dat ik het van zijn moeder te horen heb gekregen en hem niet meer gesproken of gezien heb.

zo leer je mensen kennen.

Waarschuw beheerder
mies je red het allemaal wel :flower:
jongens rare vogels?!? ;p
Waarschuw beheerder
haha karel jah..de meestje jongens zijn rare vogels.
Jij bent lief(K)(F)
Waarschuw beheerder
ja dat vraag ik me ook af...waarom liefde z'on pijn kan doen
maar alles komt goed,gewoon veel afleiding!! en hem proberen niet te bellen hoe moeilijk het ook is!
en er komt wel weer een nieuwe liefde en dan merk je dat liefde dus ook heel fijn kan zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
de meestje jongens zijn rare vogels.

De meeste je zegt het goed
Maar nie allemaal ;P

O:)

Waarschuw beheerder
bijna allemaal wel
de pijn wordt trouwens wel minder hoor Michelle maar helemaal vergeten doe je het niet :nee:
Waarschuw beheerder
Ik heb ook echt hele mooie tijden met hem gehad en daar denk ik nu ook het meeste aan, wat ontzettend fout is. Ik kan gewoon er niet bij dat hij me zo aan de kant heeft gezet en zoveel pijn heeft gedaan:@

Waarschuw beheerder
liefde doet geen pijn .....want dan is het geen liefde meer tog? :/
Waarschuw beheerder
helemaal vergeten doe je het nooit idd.. ik denk er wel eens over na zou ik later nog steeds aan har denken? ik denk het wel :) voor het eerst even een grote liefde verliezen zeg maar das niet niks... Maar iig zul je er als je er bij na denkt niet meer veel pijn van hebben...

Je kent het gevoel wel, je hoeft haar (In jou geval zijn naam) naam maar 1x in je hoofd op te zeggen en de vlinders vliegen door je buik..

Waarschuw beheerder
Nou ik ben ook weer vrijgezel...
Wel samen besloten dat het toch niet ging..
Maar leuk is anders :/

Waarschuw beheerder
waarom doet liefde zo'n pijn?

zorgen dat jezelf de touwtjes in handen hebt :yes: dan is de knoop doorhakken een stuk makkelijker :yes:
Waarschuw beheerder
Is makkelijk gezegd dan gedaan die touwtjes zelf in handen nemen. Hij zegt ook telkens dat we nog wel goede vreinden blijven. Dat het zeker van zijn kant wel komt, maar ik vind het maar moeilijk te geloven!
Waarschuw beheerder
Heey meissie!!

Komt allemaal wel goed!! gun het een beetje tijd!!! en wij zijn er voor je (K)(K)
Waarschuw beheerder
He liefurd,
Ik weet dat jullie er voor mij zijn.
Schatten zijn jullie(K) (F)
Alleen wou ik dat het allemaal was sneller over ging, maarja je kan niet altijd alles hebben!

Waarschuw beheerder
lekker leuke dingen gaan doen

Waarschuw beheerder
Hij zegt ook telkens dat we nog wel goede vreinden blijven. Dat het zeker van zijn kant wel komt, maar ik vind het maar moeilijk te geloven!

daar moet je allebei je best voor doen als je dat echt wilt ... heb niet veel exen .. maar degene die ik heb ... kan ze allemaal recht in de ogen kijken en hun mij ...komen zelfs gewoon nog over de vloer... gewoon relax opstellen en niet zeiken ... het werkt :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is echt een Zwaar Klote gevoel ik ken t....
dan wil je echt dat t over gaat en dan voel je je net weer goed weetje maar dan ook voor 1 dag de dagen er na voel je je meteen weer klote,, Het gevoel is niet te beschrijve dan wil je echt dat t zo snel weer goed komt....

Maar als het eenmaal goed gaat ik zweer t dan wil je niks anders meer!! het is zo'n lekker gevoel joh":P Liefde!

Waarschuw beheerder
pfff..

kom je vanzelf overheen...

echt!
Waarschuw beheerder
Zo vandaag heb ik up-daggie. Gaat best goed.
Al lekker gesport en ga zo lekker het terras op:)
Hopelijk blijf ik dit gevoel ook houden, maar ben er bang voor
Waarschuw beheerder
hey meis..
hoe is het nu met je..?
we komen er wel boven op al kan ik het zelf ook nog niet geloven :(
we zijn niet de enigste lees ik wel..
tis eg zwaar klote, dr is nix meer leuk...
meid ik denk aan je!

dikke kus miek
Waarschuw beheerder
Jullie hebben echt allemaal gelijk gehad.
Voelde me gister en vandaag tot straks erg goed.
Maar dan gaat hij bellen enzo en vertellen hoe zijn dag was geweest en dat hij gisteren weer was wezen stappen.
Ja dat werkt gewoon iet. Ben gewoon weer helemaal over de zeik, schiet gewoon iet op. Heb gezegd dat ik wel weer een keer contact met hem opneem, als ik er aan toe ben
Waarschuw beheerder
Omdat liefde niet altijd... Leuk kan zijn !

Waarschuw beheerder
tja ook ik merk hier wel eens iets van :(
Waarschuw beheerder
serieus...GEEN contact!!..dat werkt alleen...gewoon geen contact totdat je erover heen bent...want alleen tijd helpt in dit geval....t enige vooruitzicht is dat je je over een paar weken steeds beter en beter gaat voelen..en dan ga je zelfs genieten van je vrijgezelleleventje...:D:D...

Waarschuw beheerder
meid het komt allemaal goed...
het is met mij goedgekomen, dus waarom met jou niet.
T'is ff een tijdje kut...maar voor je het weet......
Waarschuw beheerder
heeey michelle komt allemaal wel goed meid maar je moet geen contact hebben want dan kun je nooit afstand nemen en moet je eigen weg weer gaan en hij ook ook al lukt niet je moet hem gewoon los laten en annemiek met jou komt ook goed zeker weten

(K) en knuffel voor jullie
Waarschuw beheerder
ik ben op het moment ook zwaar verlieft op een meisje.
op vakantie wel mee gezoent enzo, ze vind me wel heel leuk enzo, maar ze heeft nog verkering en die verkering is al 2 jaar lang aan de gang.
hele dagen denk ik nu aan haar. ze zei dat ze het mischien nog uit ging maken om mij.:D
maja dat wil ik nog wel eens zien. iig zeer verlieft op dit moment:P

alleen 1 probleem nu zitte we beide op stage dus we zien elkaar bijna nooit. alleen op een aantal feestjes en op schoolfeest enzo.

das echt niet uit te houden:S:S:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom doet liefde zo'n pijn? Omdat er gevoelens involved zijn... Als het over is tussen 2 personen of het loopt niet zoals iemand wil, wordt er altijd iemand gekwetst...

Waarschuw beheerder
ja niemand heb gezegt dat het leven geen pijn doet

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt nu niet zo, maar het komt goed :yes:

Waarschuw beheerder
Geen contact en gun jezelf de tijd.......dan komt het wel goed(y) sterkte;)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is nu twee dagen uit met me vriend naar 1 jaar en 4 maand. Ik trek het echt niet Weet echt niet wat ik met mezelf aan moet!! Pfff waarom doet liefde zo'n pijn?

Dat maakt liefde liefde.. Zonder die pijn zou het ook niet zo geweldig zijn op sommige momenten. Hoe lager het dal, hoe hoger de berg erna.

Mijn advies; Geniet lekker en neem de tijd. Het is heel moeilijk, en het klinkt weer heel standaard als ik zeg "Je komt er wel overheen".. maar dat moet je zelf ervaren. Kop op, voor je het weet is liefde ineens weer het mooiste op deze wereld!
Waarschuw beheerder
liefde!! volgens mij is dat een beetje een uitstervend verschijnsel.. mensen willen niet meer de "lasten"... ja lastig als je je soms moet aan passen aan een ander..
Waarschuw beheerder
het doet pijn omdat er altijd dingen gebeuren die je liever niet ziet gebeuren

Waarschuw beheerder
niet alleen liefde doet pijn...maar is wel iets dat erg veel int leven voorkomt
Waarschuw beheerder
voel je al wat ???
Waarschuw beheerder
Krijgen we hier niet allemaal een keertje mee te maken??

Ik bedoel... er bestaat geen ergere pijn dan hartzeer..

Daar zijn geen medicijnen tegen te slikken..:(

Maar goed... het slijt wel.. good luck...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg altijd maar zo..

Er is geen enkel lichaamsdeel dat, als het gebroken is, zoveel pijn doet als het hart.

liefde!! volgens mij is dat een beetje een uitstervend verschijnsel.. mensen willen niet meer de "lasten"... ja lastig als je je soms moet aan passen aan een ander..

Vroegah..
Waarschuw beheerder
mijn relatie is nu 4 weken uit. We zijn 7 jaar bij elkaar geweest.
Het moeilijkst is nog dat we nog een maand samen wonen voor we allebei gaan verhuizen.
In het begin ging ik gelijk met vriendinnen stappen en ben helmaal los gegaan. Maar sinds een week voel ik pas echt de klap dat het over is tussen ons.
De dingen waardoor het voor mij een grens bereikte gaan nu juist goed tussen ons. Iedereen zegt maar dat dat komt omdat de druk er nu af is.
Het maakt mij juist aan het twijfelen. Ik wil hem echt niet kwijt. Ik hou nog zo veel van hem.
Het is bij ons misgegaan toen hij op uitzending was in irak.
Ik wou dat hij nooit gegaan was, dan was het nu misschien nog goed tussen ons.
Ik klan me niet voorstellen dat ik me ooit weer goed ga voelen, ik ben er echt helemaal kapot van

Waarschuw beheerder
Daar moet je je proberen doorheen te zetten! Je komt er ECHT weer bovenop en ik kan het weten :yes: dacht na mn eerste echte vriendje ook dak er niet meer bovenop kwam vooral ook omdat ik iedereen had laten vallen... maar ik ben nu ook weer gelukkig en had meteen iedereen weer terug!

KOP OP :bloem: en probeer lol te gaan maken en zoek iig veel afleiding (Y)!

Waarschuw beheerder
ja maar dat is wel effe wat anders je eerste vriendje of een relatie van 7 jaar mja iddi probeer het goed te maken anders hij si je heus niet zo vergeten of wta dan ook je zal altijd een speciaale plek hebben in zijn hart mja het beste is nu btje afleiding zoeken sucses dr mee :flower:

Waarschuw beheerder
Gewoon lekker doorgaan met leven en niet blijven denken aan het verleden

Waarschuw beheerder
Plak er een pleister op :O

Waarschuw beheerder
Ik heb ook heel erg veel pijn en verdriet..
het is ook uit tussen mij en mijn ex...
ik vind het kats ook niet te trekken...:cry:

Ik heb tegen hem gelogen om hem niet kwijt te raken..
echt SUPER dom van mij!:(
Maar ik wilde hem echt niet kwijt! Ik was zo gods verliefd
op die kerel!!:cry:
Nu ben ik hem kwijt, en voel ik me echt verrot.. op
zo'n moment begin je opzich best te denken..
Had ik het maar anders aangepakt had ik dit maar gedaan
had ik dat maar gedaan.. maar dat veranderd niets!!:no:

Je krijgt alleen maar meer schuldgevoelens en je word
alleen maar depressief!

Ik probeer nu gewoon lol te maken met mijn vrienden, en
zoek zoveel mogelijk afleiding!:yes:

Ik zag hem pas rijden, en mijn keel werd gewoon droog
en ik kon haast niet slikke.. zo erg!
ik kreeg gewoon weer tranen.. het liefste wat ik wilde
was naar hem toe rennen en hem vastpakken en nooit weer
loslaten!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen hand vol maar een land vol.
Zo moet je denken, ik weet er alles van het is moeilijk!

Groetjes
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd heelt een heleboel wonden. Het zal nog heel lang veel pijn doen. Maar dan komt er een moment en voel je je weer goed.

Succes ermee (f)

Waarschuw beheerder
donateur
het liefste wat ik wilde
was naar hem toe rennen en hem vastpakken en nooit weer
loslaten!!

Dan moet je dat gewoon doen..
Waarschuw beheerder
ja ik weet dat het gewoon de tijd moet geven en het zal nog lang pijn doen.
Maar ik vind het toch wel heel erg jammer dat het zo heeft moeten lopen
Hij zal ook wel altijd een speciaal plekje in mijn hart blijven houden
Waarschuw beheerder
doe gewoon net als of je neus bloed :(

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan natuurlijk ook gewoon ervoor gaan vechten.. De makkelijke weg kiezen is niet altijd de beste!

Waarschuw beheerder
niet altijd liefde doet nou eenmaal zeer is niks aan te doen
Waarschuw beheerder
Tuurlijk houdt hij een speciaal plekje in je hart. Hij is wel 7 jaar jouw mannetje geweest. Het zal moeilijk worden om te aanvaarden dat het nu niet meer zo is. Toch zal je het moeten loslaten.

Ik weet het, het is makkelijk gezegd. Ik heb het er ook nog steeds moeilijk mee. Het is pas nu 8 daagjes uit:( Heb nou helemaal geen contact meer met hem, omdat het voor mij gewoon ff het beste is om aan mezelf te denken. Toch heb ik er wel moeite mee om hem niet te bellen. Maarja ik moet gewoon doorzetten!

Waarschuw beheerder
Laat je niet gek maken!!!

Waarschuw beheerder
Geen hand vol, maar een land vol mannen zeggen ze dan toch.....Liefde kan dan wel slijten, maar geloof wel dat je een zwak voor bepaalde kan blijven houden. Is altijd moeilijk!
Waarschuw beheerder
liefde is iets wat mindere tijden maar ook goede!!!
we moeten het elkaar gewoon niet zo moelijk maken (yes)
Het ies niet makelijk om over iemand heen te stappen waar je alles mee hebt gedeeld!!!!
maar er komen echt weer goede tijden aan !!!! ;)
Waarschuw beheerder
Idd als je et elkaar niet moeilijk maakt is et stukken makkelijker (DUH!:)) Klinkt logisch maar is wel zo :)

Ach veel mensen weten niet wat ze wille joh.. Vroeg of laat komen ze er wel achter... We moeten allemaal 40 worden... Gaan we kijken of ze dan nog zo zijn! hahaha
Waarschuw beheerder
Doet het pijn? Meer glijmiddel!
Waarschuw beheerder
Met je bek op de straat vallen! dat doet pas pijn!

Waarschuw beheerder
Et was met mijn vriendin ook al een paar keer 2 of 3 dagen uit geweest

We zijn zelfs al een keer over gegaan naar een sex-relatie (ook een leuke ervaring)...

Maar echte liefde komt bij elkaar terug, als het echte liefde is!!!

Als hij niet van je houdt... bespaar jezelf de moeite meid...

Naar 1 jaar en 4 maanden is idd pijnlijk
Succes...