Partyflock

Forumonderwerp · 768030
Waarschuw beheerder
Het is nu twee dagen uit met me vriend naar 1 jaar en 4 maand. Ik trek het echt niet:S Weet echt niet wat ik met mezelf aan moet!! Pfff waarom doet liefde zo'n pijn?
Waarschuw beheerder
Het scheelt dat ik weet dat hij ook verdriet heeft. Lucht toch ook wel op dat het voor hem ook iets betekent heeft:)

Waarschuw beheerder
Had ik ook nadat ik mijn (ex) verloor.. 17 maanden..
Maar het is dat je het je zelf niet lastiger moet maken dan je het al hebt.
Denk aan andere dingen want als je er de hele tijd over in gaat zitten help je jezelf alleen maar dieper dat dal in :S

Gewoon blijven lachen, al is het soms zo moeilijk.

(K)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk jongen, zo kansloos ben ik niet hoor!
Artiest C9HbN
Waarschuw beheerder
liefde is gewoon iets van de uiterste gevoelens die je kunt hebben,. vamn uiterst gelukkig tot uiterst pijnlijk.
de enige rede dat ik nog bij mn vroutje ben is dan ook dat ik echt niet zonder haar kan.
schat, hou van je
Waarschuw beheerder
Ja ik ben ook echt gelukkig met hem geweest, maar zo'n pijn is echt niet te beschrijven.
Kan me goed voorstellen dat je echt blij bent dat je nog bij je vrouwtje bent en dat je niet zonder haar kan.
Ik moet er ook nog aan wennen dat ik het zonder hem moet doen:S
Waarschuw beheerder
gaat het alweer wat bter??
Waarschuw beheerder
Tja hele tijd ging het wel aardig. Vanmorgen totaal niet, maar nu krijg ik weer die drang om hem te gaan bellen...pfff... maar ik moet doorzetten. Dus probeer niet te bellen

Waarschuw beheerder
bel mij anders ff als je toch drang voelt ;-)
Waarschuw beheerder
tsja hehe ik ken het, ik had dat ook precies het zelfde... Dan mis je die gene zo en dan wil je zo graag bellen.. ik wilde dat toen ook, maar op een of andere manier durfde ik dat toen ook nog niet eens ofzo.. Maar ja tis idd klote... Aan de ene kant voel je je heel vaak zo lekker, en aan de andere kant komt zo vaak dat rottige gevoel weer boven... Als je verliefd bent..

Ik had ook best lang de tijd nodig om er over heen te komen hehe Omdat het gewoon vet lullig was uit gemaakt etc.. Sloeg nergens op.. Maar nu is et mooi wat jaartjes verder en et spelletje zal ooit wel weer eens een keertje opnieuw beginnen... verliefd worden, kut voelen, goed voelen.. hehe zo gaat dat toch :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik durf wel te bellen dat is het niet. Maar het schiet gewoon niet op als ik weer bel. Elke dag nog gebeld, dan kan ik ook geen afstand nemen. Het is moeilijk maar ik moet gewoon ff doorzetten. Ik mag hem vanmzelf pas morgen weer bellen als ik het echt echt heel moeijlijk heb.
Waarschuw beheerder
Ik zou em zelfs morgen niet gaan bellen.. juist omdat je et moeilijk heb dan niet gaan doen... wordt et vaak alleen maar erger van.. Tenminste dat denk ik... Want maybe gaat ie allemaal raare dingen roepen, ik noem maar wat, waardoor jij je nog meer vervelender gaat voelen... Heeft hij trouwens al weer eens contact met jou opgezocht? of dat niet?
Waarschuw beheerder
pak die doos bonbons :P

maar goed, sterkte!
Waarschuw beheerder
Hij heeft gisteravond mij gebeld. En toen hebben we wel goed gepraat.
Het vervelende is dat ik bijna niets kan eten. Kon ik maar eten. Dus die bonbons gaan er ook niet echt lekker in!
Waarschuw beheerder
Hehe ja dat ook altijd lekker irritant ja dat je zo klote gevoel hebt dat je niks naar binnen kunt krijgen... vervelend man...

Maar ik denk dat je het beste gewoon ff kunt laten rusten ofzo hoe moeilijk het ook is... Probeer wat leuke dingen te gaan doen met vriendinnen ofzo... Tsja wat moet je anders doen? tis iig klote.. en ben bang dat je dat nog wel een tijdje blijft houden ook :( en soms komt het als het weg is weer terug... Tenminste dat had ik vaak...

Waarschuw beheerder
Nee maar dat je niets kan eten is gewoon, had ik ook toen mijn vriend het uit maakte :(. Geloof me, dat komt wel weer... Ja liefdesverdriet is KUT maar het komt wel weer goed. Duurt alleen een tijdje! Probeer anders leuke dingen te gaan doen, afleiding is wel lekker!

Sterkte ermee.. xx

Waarschuw beheerder
Liefde Maakt Meer Kapot Dan Drank Goed Kan Maken!!!!

drank maakt meer goed dan een man kapot kan maken.

;)

Waarschuw beheerder
Pfff waarom doet liefde zo'n pijn?

liefde hoef geen pijn te doen,t is maar net hoever je het zelf laat gaan.

Waarschuw beheerder
drank maakt meer goed dan een man kapot kan maken.

Haha zit wat in :yes:.

Maar voor mij werkte de drank niet zo heel goed :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
liefde hoef geen pijn te doen,t is maar net hoever je het zelf laat gaan.

Daar zit zeker wat in! maar is het beter om je helemaal te laten gaan of om et maar te verbergen?
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte meissie.. Ik heb het ook mee gemaakt en ik weet dat je dit niet wilt horen want dat wilde ik toen ook niet maar het slijt echt maar het heeft tijd nodig en geef jezelf AUB geen vals hoop dat kan alleen nog maar zorgen voor een 2e klap! ..Sterkte ermee.. (F)
Waarschuw beheerder
het komt goed duurt alleen ff maar voor je het weet sta je weer open voor andere dingen!
Waarschuw beheerder
Dank je wel voor al jullie reacties.
Het is me toch niet gelukt om het niet te bellen.
Zo verkeerd..maarja. Het is zo moelijk. BAH BAH BAH

Waarschuw beheerder
pff kan me nog herinneren dat ik me ook zo voelde!!kutgevoel!!maar je komt er ECHT overheen!ik d8 ook dat ik hem nodig had om erover heen te komen,maar het werd er alleen maar erger van..kheb nu geen contact meer met hem,en geloof me,dat helpt!hoe moeilijk het ook is,ik kon het eerst ook niet..een dag voelde al als een maand!maar nu vliegen de dagen zo om omdat ik mn eigen leventje weer oppak en veel leuke dingen doe en leuke mensen om me heen heb:)snap dat je je dit niet kan voorstellen,dat die pijn minder wordt..maar geloof me..dat doet het wel!!hoe moeilijk het ook klinkt..life goes on..en je zal toch verder moeten..door eeuwig te blijven rouwen wordt je ook niet vrolijker van;)just keep smiling!ookal huil je vanbinnen..want door die lach voel je je wel beter;)believe me!
(F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De mannen hier zullen je wel allemaal masaal uit vragen,wacht maar af :P

en zoals iedereen al meld ,het slijt :)

Sterkte BTW :flower:
Waarschuw beheerder
geen contact idd... ik KON geen contact meer hebben omdat me ex dat gewoon niet toeliet... dat doet pas pijn... ik kon wel gaan bellen maar dat deed ik gewoon weg niet...

Maar idd dan moet je al je pijn zelf oplosse... maar het werkt zeker weten.. kets dat telefoon nr uit je mobiel en bel em gewoon niet op... Tis over... Als ie nog wat van je moet belt hij zelf wel!
Waarschuw beheerder
Vandaag eindelijk weer eens naar school geweest.
Was wel erg goed. Even weer onder andere mensen en daar ook mijn verhaal ff kun doen. Ook veel afleiding gehad, ook al kon ik me niet echt bij de les houden.

Ik vind het nog steeds moeilijk om hem niet te bellen enzo, maar vandaag nog steeds niet gedaan.
Misschien dat ik morgen naar hem toe ga, maar daar ben ik nog over aan 't twijfelen.

Ik hoop dat het zo snel mogelijk dit verdriet weggaat, want voel me gewoon klote:S Wat niet te doen is!
Waarschuw beheerder
Vandaag voor het eerst weer naar school geweest. Was wel even goed. Weer onder ander mensen en even een beetje afleiding. Ik kon me dan wel niet concentreren, maar ben toch wel geweest:)
Ik voel me nog wel steeds klote, maar heb vandaag al niet meer zoveel moeten huilen. Alleen als mensen er echt naar vroegen. Ben wel beetje trots op mezelf.
Het zal ook wel per dag gaan verschillen.

Ik kan me ook og niet echt voorstellen hoe de weekenden zullen verlopen. Normaal altijd lekker samen enzo :(

Ben nog steeds aan t twijfelen of ik morgen wel naar hem toe moet gaan ofniet. Moeilijk dus ik moet het me nog maar allemaal ff bekijken!
Waarschuw beheerder
Waarom kan ik niets meer plaatsen?

Waarschuw beheerder
Ja liefde kan echt veel pijn doen meid, maar hou je dan maar vast aan het idee dat diegene blijkbaar niet zoveel om jou gaf als je dacht...dan wordt het wel minder...

Waarschuw beheerder
tja liefde is nu eenmaal een ingewikkelde zaak:S kweet er alles van!
het kan heel mooi zijn maar t kan ook heel erg pijn doen:(
Waarschuw beheerder
Ja ik weet het ook niet, kan er ook geen antwoord op geven, maar kweet dat t zeker weten pijn doet, was een ff geleden verlieft gweest, ma t was niet wederzijds, tis egt super kut gwoon :(
Waarschuw beheerder
Ja ik dacht dat het weer een beetje goed met me ging. Maar het gaat nu weer zo klote. Kan alleen maar weer :'(
Ik ga hem nu ook gewoon echt niet meer bellen. Dat schiet gewoon echt niet op!

Waarschuw beheerder
ik ken t gevoel... :yes:
maar laat je niet kennen, je moet m niet bellen... hoe moeilijk t ook is...
lijkt nu echt alsof je er nooit overheen komt, maar believe me... dit gevoel gaat echt over!
sterkte ermee (F)

Waarschuw beheerder
ey ey tis vandaag maand uit met me ex en van af die tijd voel ik me aleen maar kut en pijn heb al twee keer in 2weeke tijd uit leven wille stappe en nu stijfel ik nog of zo doen wil wel maar ze zegt dat haar dan schuld gevoel geef maarja is maar tijdje want ander half jaar gaat voor haar ook zo makewlijk voor bij dus dat zal ook nie lang duure dan ik heb geen zin om emt deze verdriet te leven en zonder haar , wij hadde deze maand eiglijk ander half jaar maarja voor haar is alemaal voor bij en ze doet er makelijk over en hier zit je dan met verdriet en pijn terwel de ander er zo makelijk over doet dan ga je nog kuter voele en je veel af vraage of voor haar wel wat bekend heeft en zo maarja zal altijd van haar houde ook al doet zij dat van mij aleen maar als vriende maarja blijf toch altijd van haar houde als liefde en voor mij hoef dat liefde gedoe nie meer met een ander doet toch aleen maar verdriet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor mezelf nu ook echt besloten om um niet te bellen. Ga het heel moeilijk vinden, maar laat hij maar maar bellen als hij met me wil praten.

Hee jongen, niet doen joh. Ik heb het ook moelijk dat het uit is. Ook naar bijna 16 maanden. maar uit je leven stappen dat gaat wel ver hoor. Je bent nog jong. Zijn zat andere leuke meiden en komt echt goed met je.

Hoor mij nu praten. Lekker makkelijk te zeggen, maar moeilijk om met het gevoel om te gaan. Maar zeker niet uit het leven stappen alleen door haar. Kom op..sterkte(F)

Artiest David M
Waarschuw beheerder
donateur
Sja ik heb een relatie gehad van 2 jaar en dat was een roerige tijd. Ups en downs, niet normaal, leek wel een achtbaan. Uiteindelijk heb ik t zelf uitgemaakt en mn ex kon dat maar niet accepteren. Ik zat vooral de eerste 3 maanden nog wel wat te twijfelen, mn gevoelens voor haar waren natuurlijk niet zo ineens weg. Zo af en toe kom ik r nog weles tegen en laat ze, (ligt er wel aan wie er bij me zijn) nog weles blijken dat ze me terugwil. Maar het is 2 jaar geleden uitgegaan en ik ben er nu allang overheen. En ik weet zeker dat t niet goed zou gaan. Ze is veels teveel veranderd, en niet positief.

Tsja liefde kan heel mooi zijn, maar kan ook heel moeilijk en tot last zijn. En het is een ontzettend veelbesproken emotie, denk maar aan al die 80000 liefdesliedjes die er zijn...

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Up's en downs zijn ook wel nodig...

tis niet goed als het altijd maar goed gaat...

Maarja... te down is ook niet goed...
Waarschuw beheerder
Ja jullie hebben wel gelijk. Ik dacht dacht dat het beter ging, maar nu is het weer helemala KUT. Bah jongens wat moet je ermee.

Maar bij ons waren er ook niet te veel downs. Ok wel een keer ruzie, maarja precies wat je zegt dat hoort erbij. Dus ik ging er niet vanuit dat het uit ging!

Waarschuw beheerder
ach ik kan er persoonlijk ook niet mee omgaan hoor.

gister weer de hele dag dood op bed gelegen nadat ik me de nacht ervoor helemaaaaaaal van de kaart gezopen had..

en vanavond ga ik het gewoon weer overdoen..
Waarschuw beheerder
Nee het is zo moeilijk.
Bah...ik ga nog niet stappen, daar heb ik nog geen zin in.
Gewoon ff lekker wat drinken met de girls enzo. Lekker meidenavondjes houden! En meer aan mezelf denken, meer eten, goed slapen en de tijd zal het moeten leren om niet meer aan hem te denken.
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff waarom doet liefde zo'n pijn?

Dat is niet de liefde, maar de afhankelijkheid.

Waarschuw beheerder
ja als je echt om iemand geeft is dat logisch toch??????
Waarschuw beheerder
Ja kun je ook wel beetje gelijk in hebben. Zo lang bij elkaar, zoveel met elkaar gedeeld en nu opeens niet meer. Het is toch heel andersr dan met vrienden en vriendinnen dan met je eigen vriend. Moeilijk om daar afstand van t enemen

Waarschuw beheerder
ja das heel erg kut...been there..succes!

Waarschuw beheerder
ja je bent gelijk weer elke dag aan de zuip dat merk ik ook! elke avond proberen beetje de gezelligheid op te zoeken is wel belangrijk. ga niet alleen thuis zitten dat schiet niet op!!
ik doe nu al weer beetje leuke dingen! is nu 3 mnd uit