Partyflock
 
Forumonderwerp · 768030
Het is nu twee dagen uit met me vriend naar 1 jaar en 4 maand. Ik trek het echt niet:S Weet echt niet wat ik met mezelf aan moet!! Pfff waarom doet liefde zo'n pijn?
Dank je wel voor jullie berichtjes :) (Y) (F)
Ik kan er met mijn hoofd alleen nogn iet bij dat het over twee weken minder is. Ik hoop het igg wel. Want dit gevoel is niet te trekken.

Ik ga waarschijnlijk vrijdag wel naar hem toe, gewoon om voor mezelf vragen beantwoord te krijgen, zodat het voor mij ook een stuk makkelijker is
 
Leuke dingen doen helpt ook!!
Afleiding!!
Ja is ook zo, gister was een vriendin bij me. Lekker gekletst. Even wat anders aan me hoofd. Toen ging het ook vrij goed. Maar toen ik vanmorgen wakker werd, toen was het weer helemaal mis. Huilen, huilen en nog eens huilen.
Maar ik ga zo even naar een vriendin toe :) HEb ik wel even nodig
Pff door hier ff me hart te luchten ben ik weer een stuk rustiger geworden :) Gelukkig. Hopen dat het even zo door gaat. Wil even niet meer huilen
Ik ga waarschijnlijk vrijdag wel naar hem toe, gewoon om voor mezelf vragen beantwoord te krijgen, zodat het voor mij ook een stuk makkelijker is


Beter niet naar hem thuis gaan :no:
Strax beland je per ongeluk in bed met'm ofzo en dan wordt het alleen maar nog moeilijker :yes:
Spreek gewoon in een rustig cafétje af...

Nogmaals sterkte :flower:
Het is ff kut maar geloof me, alles komt goed :)
Ja maar als ik in een cafeetje afspreek dat schiet ook nog niet op. Ik weet namelijk gewoon dat ik toch emotioneel word en dan zit ik daar te huilen.
er is volgens mij niks pijnlijkers dan de liefde

maar omgekeerd is er ook niks mooiers dan liefde :)
Het je echt gelijk in.
We hebben ook zo'n mooie tijd gehad samen.
Maar dit...pfff..dit gevoel is niet te beschrijven!
 
ga lekker winkelen
en veel stappen
(y)
Ja veel leuke dingen doen zegt iedereen.
Ik denk dat ik het toch moet gaan doen, ondanks ik er totaal geen zin in heb. Bah
 
die zin komt vanzelf.... en reken maar dat je meer zin hebt om lekker te shoppen.. dan thuis in je 1tje zitten te kniezen over je ex :jaja: :D
Ja het doet zeker pijn :'(
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat die zin wel weer komt. Maar kan het me nu nog ff niet voorstellen
ik vind het heel snue voor je maar probeer geen antwoorden op je vragen te krijgen want die krijg je toch niet.
je krijgt nooit het antwoord waar je op hoopt.
laat hem zoveel mogelijk links liggen. want anders krijg je het alleen maar moeilijker. succes meid.
 
Tenzij hij gewoon eerlijk en oprecht is....
en niet tegen haar liegt op die vragen....
je mag best wel wat duidelijkheid hebben :jaja:
soms is het makkelijker om het dan te verwerken.. maar soms ook niet...
alleen... tjah... vaak roept het alleen nog maar meer vragen op....
die je dan keer op keer wilt stellen..... dillema :s
 
tja.. die dingen zuigen nou eenmaal.

ik zit zelf ook midden in zo´n dip. ik triest, de slijterij op de hoek blij.. zo gaan die dingen.
 
oh... ik ben dus niet de enige met een euhh... lente dip :Vaag:
 
Omdat je jezelf niet afhankelijk moet opstellen
Gewoon aan jezelf denken en leuke dingen
gaan doen waar je 100% zelf zin in hebt.
Laat je nooit uit t veld slaan :)
 
oh... ik ben dus niet de enige met een euhh... lente dip



:NO:
 
liefdesverdriet zuigt :[
 
jij ook? ;-)
 
Liefde Maakt Meer Kapot Dan Drank Goed Kan Maken!!!!


(6)
Maak je niet druk achter de wolken schijnt altijd de zon. en elke verandering is ergens goed voor !!

verdriet moet je jezelf niet gunnen [ das moeilijk he }
 
Iedereen gelooft dat de eerste liefde de laatste is en de laatste liefde de eerste is..
laatste aanpassing
 
jij ook?

:cry:
 
Pfff waarom doet liefde zo'n pijn?

omdat je veel waarde aan iemand hecht
Love sucks!!!..but then it finds you..;p
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
waarom doet liefde pijn ??

omdat je aan diegene bent gewend..
en je ziet diegene elke dag, het is net alsof een famililid van je word weggerukt waar je veel om geeft.. is vet kut..
 
liefde doet pijn ja.. je word er zelf helemaal gek van! je doet er alleen weinig aan.. afleiding zoeken helpt wel ff..
 
Nou veel sterkte! :flower:

1 tip heb ik wel, gewoon geen kontakt meer met hem hebben. Ik wilde toen het net uit was met mijn ex ook antwoorden e.d. (dat werd uiteindelijk gewoon weer met elkaar naar bed gaan..maar oke..)

Uiteindelijk heeft het toen nog een half jaar geduurd voor het helemaal over was (de sex dan)..resultaat: Weer liefdesverdriet! Wat heb ik een tijd verspeeld aan die jongen zeg.. :no:
Doe ik nooit meer
tsja ik ken het... tis soms maar beter om der niet te vroeg aan te beginnen ofzo zeggen ze altijd maar... maar toch doe je het elke keer weer omdat het aan de andere kant ook zo mooi is... Tsja... t leven zit wat raar in elkaar :)
Voor mijn gevoel is het juist beter dat ik antwoorden krijg op mijn vragen. Lijkt me dat ik hte beter kan afsluiten
Ik weet igg zeker dat hij eerlijk antwoord! En nu maar hopen dat ik er wat aan heb.
Ja ik moet er gwoon voor zorgen dat ik het meer ga accepteren, maar ja dat kan niet echt naar twee dagen al:S :'(
 
liefde en haat liggene zow dicht bij elkaar :-( en iedereen kan je vertellen hoe je het moet doen maar uiteindelijk is het jouw gevoel erg jammer dat je je nu zo verdrietig voelt.. maar je komt er vast wel weer boven op :p
 
Liefdesverdriet,

Jammer genoeg is dat niet wachten totdat die stof niet meer in je hersenen wordt aangemaakt niet meer wordt aangemaakt. Liefdesverdriet zit namelijk in je ziel, dat moet slijten. Het is iets wat latent aanwezig zal blijven en waar je maanden geen last van kunt hebben totdat een bepaalde geur, een bepaalt muziekje of een bepaalde situatie zich voordoen waarbij je weer in alle hevigheid je verdriet bespeurt.

Ja ik heb het wel es gehad, en de langste tijd heeft het ongeveer 2 jaar geduurd. Laat het je gebeuren, probeer het niet te verdringen door een "nieuwe" liefde te vinden, want ben je meer verliefd op de verliefdheid of op de persoon ?

Zorg ervoor dat je je eigen gevoel met respect behandelt. Laat het gebeuren en zie het als een les. Leer eruit wat je denkt dat je moet leren en gebruik het om te groeien in een nieuwe relatie.

Verder.... hele hele dikke knuffel, en realiseer je dat je niet alleen bent met dit gevoel. Iedereen die wel eens oprecht verliefd is geweest heeft het meegemaakt.

Oja, voordat ik het vergeet, zuipen, snuiven slikken drank... het is wel lekker voor effe maar je schuift het slijten van je gevoel vooruit ! Het komt er hoe dan ook uit !

XXX

Mark
 
:respect: Mark (Y)
Het je ook zeker wel gelijk in Mark (Y)
 
sterkte meissie (F)
Dank je wel.
Voel me nu wel weer aardig goed.
Hopelijk kan ik zo een beetje slapen.
Ga het toch zo maar proberen.
het is ook net uit tussen mij en me vriend :( na 3 en een half jaar.
na 2 weken ging het beter met me ik ging gewoon stappen met me vrienden afspreken veel gewerkt.
Het komt allemaal op z'n pootjes terecht uit eindelijk.
Sterkte.
En er zwemmen meer vissen in de vijver :D
 
aaaaaaaallles komt goed...
Heb ik ook alle vertrouwen in.
Naar twee weken heb ik er denk ik ook wel een andere kijk op.
Ik kan het me nu alleen nog niet voorstellen.
Moeilijk moeilijk moeilijk!
ja zker vooral s'ávonds als je in bed ligt en na ligt te denken.en bij die dramatische nrs enzz
 
Ik kan het me nu alleen nog niet voorstellen.


Dat is juist het probleem met liefdesverdriet.. Je moet t je eerst allemaal laten bezinken. Alle adviezen die je krijgt geloof je toch niet en je gaat lekker je eigen gang.. Totdat je ineens inziet dat al die adviezen wel werken en dan gaat t sneller.. Je gevoel zal langzaam slijten en je zal de ander steeds minder gaan missen!
probeer er aan te wennen dat je er weer alleen voor staat en kies voor jezelf.. Het gaat er tenslotte om dat jij weer gelukkig wordt! En die dag komt wel weer ;)

sterkte :flower:
Ja precies ik weet dat iedereen het lief bedoelt. Ook al mijn vrienden steunen me. Ik vind het alleen zelf nog heel moeilijk. Maarja wat wil je net 2 dagen uit.
Heb hem net wel een half uur aan de (T) gehad en dat ging een keer zonder gehuil van mij. Goed gesprek, aardig opgelucht. Dus was wel even goed. Hij is nog steeds mijn maatje en heb hem ook gewoon nodig om er heen te komen.
 
heb hem ook gewoon nodig om er heen te komen.


Whaha (sorry) dat dacht en zei ik precies t zelfde! :frusty: Geloof me dat werkt echt niet! Zo blijf je er alleen maar inhangen! Het is bij mij 3 maanden uit en in t begin dacht ik dus ook zo.. Totdat ik afstand nam (op advies) en merkte dat t zo veel sneller ging.. Als ik vergelijk hoe ik me nu voel en hoe ik me toen voelde is dat n hele wereld van verschil! Voorlopig ben ik er ook nog niet maar ik weet wel dat ik dr voorlopig voor mn eigen bestwil nog niet zal spreken of zien..
 
ben nu tijdje vrij +- 2 mnd en gaat steeds een stukje beter en ga weer beetje leuke dingen doen. elke confrontatie met je ex is verkeerd! gaat alleen weer fout dan. nu kan ik het al beter lkoslaten dus kopop!
s6
ik ging vooral de negatieve dingen van em bekijken en dat hielp ook wel een beetje.
en ik probeer nu zo min mogelijk contact met hem te hebben al is het heel moeilijk.
Ik probeer hem nu ook niet meer te bellen.
Hoop dat het een beetje gaat lukken.
Gelukkig wel goed geslapen dus dat scheelt alweer!
Hopelijk blijf ik me zo de hele dag voelen
 
ik ken het, maar vooral sávond alleen in bed, dan moet ik mezelf echt bedwingen om geen sms of zo te sturen
 
Als t geen pijn zou doen dan was hij niet belangrijk geweest.......en liefde is nou eenmaal belangrijk :flower: sterkte! Komt wel goed hoor :yes: