Partyflock

Forumonderwerp · 766385
1 volger · 2112x bekeken
Waarschuw beheerder
wie zou het kunnen ? een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

nou zou ik alleen zoenen nog wel kunnen handelen , denk ik.
??

maar meer ???? nee

Waarschuw beheerder
nee zou me vriendin nooit de vrijheid geven om vreemd te gaan, begin dan geen relatie en neuk alleen afentoe met elkaar!
Waarschuw beheerder
donateur
een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

:vaag:

Waarschuw beheerder
ik heb een open relatie en dat gaat prima. ik woon zelfs samen.

Waarschuw beheerder
donateur
echt niet :no: zoenen gaat bij mij allang te ver.

Waarschuw beheerder
niks voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een open dak (y)

Waarschuw beheerder
same here, niks voor mij een relatie heb je om trouw te blijven neem ik aan?

tenzij je afspreekt dat je gewoon kan neuken wat je wilt dan isser niks aan het handje
Waarschuw beheerder
zoenen , eigenlijk slaat het nergens op , kus op de mond mag , maar oweee als je je tong uit steekt!!!!!! dan is het al vreemdgaan
Waarschuw beheerder
een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

Idd :vaag:

Maare ik snap het nut er ook niet van hoor :/
Begin dan idd geen relatie, en neuk af en toe met elkaar.

Nou echt niet! :no:
Waarschuw beheerder
niet als t echt n serieuze relatie is
Waarschuw beheerder
zoenen , eigenlijk slaat het nergens op , kus op de mond mag , maar oweee als je je tong uit steekt!!!!!! dan is het al vreemdgaan

Nou het is toch best intiem :jaja:
ik zou gekkkk worden!

Waarschuw beheerder
Nee niks voor mij.. Gaat zo tochten op den duur denk ik..

Waarschuw beheerder
Als daar uberhaupt sprake van zou zij moet ik het dan ook wel mogen doen :yes:

Denk dat het wel mogelijk is, maar alleen wanneer je niet gek of echt gek op die persoon bent :yes:
Denk zodra je dan alsnog meer voor die persoon gaat voelen het er best moeilijk mee kan krijgen...

Of je moet het zelf natturlijk graag willen en daardoor makkelijker vind die persoon er ook vrij in te laten!
Waarschuw beheerder
donateur
??

Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen??
Maar maakt verder niet uit...ik zie een zoen als iets speciaals en het gaat me om de gedachte achter die zoen...dan maakt het niet eens meer uit of het een gewone kus is op de mond of een dikke, lekkere tongzoen :p...

Als je iemand een kus geeft en je ziet dat het vriendschappelijk is....no problemo...maar gaat het hartje er sneller van bonken..dan zou ik me toch wel wat drukker gaan maken...denk ik zo :s

Waarschuw beheerder
Begin dan gewoon helemaal geen relatie!
Als je wilt kunnen doen en laten wat je zelf wilt dan blijf je toch lekker vrijgezel? :yes:
Waarschuw beheerder
als ik zo'n vrouw tegen kom en we staan er beiden voor open dan maak je daar afspraken over en dan lijkt t me dat t geen probleem moet zijn!
als je dit kan moet alles bespreekbaar zijn, mocht er tog iets niet gaan zoals je wilt!!
maar nu zou ik mijn dame niet willen delen...no way!!
Waarschuw beheerder
neem gewoon geen relatie en neuk de hele wereld :D (Y)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neem gewoon geen relatie en neuk de hele wereld

Nou dan ben je nog wel ff bezig :vaag:
Waarschuw beheerder
hehe ja idd ben je wel ffies bezig :D:D:D:P

Waarschuw beheerder
wie zou het kunnen ? een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

??

maar meer ???? nee

Zoenen is vreemdgaan :vaag:
Waarschuw beheerder
nee nooit!!

Waarschuw beheerder
Mmm neej zou het nooit kunnen vind zoenen sowieso al vreemdgegaan..en dat zou ik nog niet accepteren
Waarschuw beheerder
Met vrouwen mag ik alles doen dus in dat geval hebben wij wel een open relatie :p
Waarschuw beheerder
nee ben ik te jaloers voor
denk dat dat op de termijn niet goed blijft gaan :no:

heb aan 1 wel genoeg en als ik er zat van ben maak ik t uit en kan ik doen wat ik wil

Waarschuw beheerder
Nee ik ben ook tegen

Ook al zeggen ze dat iedere man vreemdgaat (of vrouw) je hoeft het nog niet te accepteren
Waarschuw beheerder
ik hoeverre heb je een open relatie???
ik zou dr niet tegen kunnen dat mijn vriend zoent ofzo met een ander...

maar hij mag en doet alles wat ie zelf wil..
hij zit niet aan me vast om t zomaar even te zegge
als hij wil stappen gaat ie.. ook zonder mij..

Waarschuw beheerder
open relatie :no:
dan kun je beter single blijven
Waarschuw beheerder
donateur
Een kus kan net zo of zelfs nog intiemer zijn dan sex, dus ga me nou niet vertellen dat een kus niks betekent...:s

Zoenen met een ander..doe je, als mijn vriend zijnde, dan ook maar in je eigen tijd.....en dan snappen we wel wat ik daar mee bedoel..denk ik zo... :p

Waarschuw beheerder
donateur
Een open relatie is niks voor mij .. Damn :/
Waarschuw beheerder
nee, nix voor mij ben ik veel te jaloers voor!
Waarschuw beheerder
donateur
Me vriendin heeft dat ja. Maar ik zelf zou dat nooit kunnen

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me ideaal... maar vind maar eens iemand die dat ook relax vind en niet gaat zeiken ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik nooit kunnen, veels te jaloers voor!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou dat echte niet kunnen als ik echt gek op diegene ben!

Waarschuw beheerder
lijkt me ideaal... maar vind maar eens iemand die dat ook relax vind en niet gaat zeiken

zijn er genoeg :jaja:
Waarschuw beheerder
open relatie zou egt helemaal niks voor mij zijn!!

Waarschuw beheerder
jah die is gek ik deel mee niemand

Waarschuw beheerder
nu maar hopen dattie jou ook niet deelt :x
Waarschuw beheerder
nee gek zeg
maarre... begin dan geen relatie
ligt je vriend(in) lekker andere te neuken
Waarschuw beheerder
als je er beide achter staat .. :yes:

Maar ik doe er niet aan !
Waarschuw beheerder
ja hoor tuurlijk wel... en nog ontzettend goed voor je eigen relatie ook... en als die er stuk op loopt nou dan was die dus netnie sterk genoeg ;) maar nie vreemd gaan.. moet wel allebei voor open staan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
open relatie
pffff nooit van m'n leven!!!!!
als je van iemand houd kun je er toch niet mee leven dat diegene ook met anderen bezig is!!!!
ookal is het alleen zoenen!!!!

Waarschuw beheerder
en nog ontzettend goed voor je eigen relatie ook... en als die er stuk op loopt nou dan was die dus netnie sterk genoeg

wat is er nou in godsnaam goed aan om met een ander te gaan liggen palen als je een relatie hebt?

ik zou helemaaaaaaaaaaaaaaaaal de pan uitflippen als zij met en ander ging liggen krikken.
dan ben je voor mij nergens op de wereld meer veilig...
Waarschuw beheerder
nou dan ben jij daar gewoon nie geschikt voor pixxx... dan blijf je maar lekker in je eigen relatie totdat die door de sleur vanzelf ook wel stuk loopt.. maar ja dat gaat geleidelijk en ben intussen misschien al weer 38 ofzo en dan kun je terug kijken op wat je allemaal hebt gemist ;)

Waarschuw beheerder
ik heb geen relatie, heb er net een achter de rug waar zei loog over waar ze met wie was geweest.

en als ik die jongen tegenkom sta ik niet voor mezelf in :NO:
Waarschuw beheerder
dat is vreemdgaan pixxx. das wat anders... waarom loog ze... omdat jullie nx hadden afgesproken.... anders had jij natuurlijk gezegd... ja lieverd ga lekker je gangetje en dan hou ik er ook eentje tegoed en dan kunnen we er achteraf over nakleppen of het nou de moeite waard is geweest...;)

maar ja de meeste zijn gewoon te jaloers ofzo ;)

Waarschuw beheerder
whaaaa. het idee alleen al laat mijn bloed koken..

zo schatje.. vond je het lekker om eens iemand anders aan je lijf te hebben?

sex in een relatie is iets intiems, ik zou het persoonlijk nooit meer kunnen op die meid als ik in mijn achterhoofd heb ze vorige week nog genoot van een andere vent...
Waarschuw beheerder
nou... denk je soms dat het allemaal maagden zijn die je nog gaat ontmoeten dan? pixxx ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb je een een dichte relatie? :S
Waarschuw beheerder
neej zou ik niet kunnen, in een relatie kies je voor elkaar, en als je dan met anderen wil zoenen dan moet je niet aan een relatie beginnen..

Waarschuw beheerder
nou... denk je soms dat het allemaal maagden zijn die je nog gaat ontmoeten dan? pixxx ?

:jaja:
Waarschuw beheerder
is dat niet een beetje te jong voor je??:p

Waarschuw beheerder
neej doek niej aan :no:

Waarschuw beheerder
is dat niet een beetje te jong voor je??

2 keer 12 is ook 24..
Waarschuw beheerder
donateur
Nee zeker niet!!
als iemand aan mijn vent komt wor ik gek!!!
Waarschuw beheerder
een open relatie hmmmmm ja ik zou misschien zoenen wel kunnen handelen indd maar ik zou toch wel erg jarloers worden dan.....een relatie is gebasseerd op vertrouwen toch ....als dat er niet is ja dan is et helaas....;;;
Waarschuw beheerder
whahah das waar pixxure:P doe dan 2x 16....is nog beetje netjes:P

Waarschuw beheerder
ja daag. op hun 16e zijn ze tegenwoordig ook al zo uitgewoond als het maar zijn kan .
Waarschuw beheerder
jaaa 13 is meestal mooie leeftijd om er aan te gaan ruiken he:P

Waarschuw beheerder
precies

Waarschuw beheerder
ze zijn er gewoon hoor, de maagden van rond de 22

ik ken er 3...

of zou het een smoesje geweest zijn :S

Waarschuw beheerder
of zou het een smoesje geweest zijn

wat denk je zelf....
Waarschuw beheerder
22 gedeeld door 3 ...is toch weer erg jong hoor:P

Waarschuw beheerder
wat denk je zelf....

ja pcies...:/

nee maar serieus, ik ken echt nog maagden die ouder zijn dan 13 hoor, het ding is alleen dat ze dat ene bewaren voor de ware, dus dan moet het wel erg serieus zijn.

Waarschuw beheerder
ja dat is het nou net..

ik ben niet op zoek naar een maagd om mee te trouwen..

ik zoek een maagd wiens vliesje ik mag nemen :jaja:

Waarschuw beheerder
tja dan zit er maar een ding op...

je bent toch brad pitt? maak daar gebruik van!!

Waarschuw beheerder
ja maar dat vind angela niet goed he..

;-)

Waarschuw beheerder
:no: :no: :no: :no: NEE ZOU IK NOOIT WILLEN!!

Waarschuw beheerder
Ik ook nie :-)
Waarschuw beheerder
Ik heb een open relatie en het bevalt me erg goed! Het is mijn eerste open relatie, maar ik wil niet meer anders. Het maakt de band tussen ons juist sterker en het is idd leuk om samen na te praten over de dingen die je samen of los van elkaar, met derden hebt gedaan.
Waarschuw beheerder
nee zou ik niet kunnen

Waarschuw beheerder
ik ben daar echt wel te jaloers voor...maaruh zoenen kan nog net maar meer..no way!!! :no:

Waarschuw beheerder
dan kun je net zo goed geen relatie nemen :S dan is de waarde ervan af :frusty:
Waarschuw beheerder
Moet je kunnen denk ik,je moet het ook goed met elkaar bespreken en gewoon open en eerlijk zijn (y)

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Nee, daar zou ik echt niet tegen kunnen!
Waarschuw beheerder
Het zou wel iets voor mij zijn, maar natuurlijk moet m'n partner het ook begrijpen.
Er is een verschil tussen geestelijke liefde en lichamelijke liefde: zolang je elkaar geestelijk trouw blijft zit het goed. en bovendien is oppervlakkige sex lekker makkelijk:P

Waarschuw beheerder
Er is een verschil tussen geestelijke liefde en lichamelijke liefde: zolang je elkaar geestelijk trouw blijft zit het goed. en bovendien is oppervlakkige sex lekker makkelijk

oppervlakkige sex? gaat ie dan niet met z´n snikkel bij je naar binnen of zo?

flauwekul.. palen is palen en dat is iets intiems.

Waarschuw beheerder
het woord open relatie snap ik dan niet... noem dat dan gewoon vrienden? als je partner toch met een ander ligt te neuken :/ kan ik geen relatie noemen

Waarschuw beheerder
precies.. lekker is dat . terwijl jij thuis op de bank zit, wordt je vriendin eens goed genomen door een of andere knakker die jij niet kent.. nou NIET dus !!
Waarschuw beheerder
leg me eens uit WAAROM je een open relatie zou hebben/willen?

ik begrijp het namelijk ECHT niet.

en met een beetje goede argumenten komen dan he.

Waarschuw beheerder
moet je niet aan mij vragen. ten eerste heb ik geen relatie en ten tweede zou ik NOOIT delen..

alleen het idee al... wordt er nu al pissig van...
Waarschuw beheerder
nee, ik zou het ook niet kunnen. ik zou mensen die zo belangrijk voor me zijn niet willen delen, want daar komt het eigenlijk op neer

Waarschuw beheerder
ik zou mensen die zo belangrijk voor me zijn niet willen delen

qua sex in ieder geval niet nee
Waarschuw beheerder
moet je niet aan mij vragen

nee was algemeen bedoeld

Waarschuw beheerder
goh echt ;-)

Waarschuw beheerder
neee.. ik zou me vriend echt niet delen met andere :no: en ik zie mezelf ook niet vrolijk met andere het nest induiken of zoenen als ik nog met me vriend ga..

Nee dat zou ik echt niet willen :no:

Waarschuw beheerder
:no: Nee zou ik echt niet kunnen :no: Ik ken een stel die dus z'n relatie hebben en ik verbaas me er toch iedere keer weer over als ik zie dat hij/zij als we uitgaan, met een andere man/vrouw naar huis gaan

Waarschuw beheerder
Ik heb een open relatie.
Ja, ik kan dus met andere vrouwen vrijen en mijn vriendin kan dus ook vrijen met anderen.
We weten wat we aan elkaar hebben, we kunne elkaar er over vertellen ...het maakt onze relatie sterker.

...dan mag je een hoop kritiek hebben over open relaties, maar hoe denken de mensen over de hypocrieten die zeggen dat ze monochaam zijn en dan toch vreemd gaan.

Waarschuw beheerder
:no: nix voor mij.
Ik zie zoiets meer als beste maatjes zijn, die dan sex hebben met elkaar maar dus ook met anderen.

Waarschuw beheerder
het maakt onze relatie sterker.

ik zie ff niet in hoe dat zou kunnen.
Waarschuw beheerder
nee.. ik zou dat echt niet kunnen!!!
ik zou helemaal gek worden..en waarvoor heb je dan un relatie..dan wil je toch alleen elkaar!
anders vind ik dat er iets goed mis is.
Waarschuw beheerder
het lijkt me toch aan de ene kant wel ideaal
en denk idd dat je er een sterke band door op bouwd omdat je geen verplichting hebt naar elkaar over dat gebeuren en ook geen ruzie over jalouzie { afgunst}
Waarschuw beheerder
:no:..Nee ik zou het echt niet kunnen en ook niet willen want me vriend is van mij en dat wil ik graag zou houden..:D

Waarschuw beheerder
maar hoe denken de mensen over de hypocrieten die zeggen dat ze monochaam zijn en dan toch vreemd gaan.

daar zit wat in ja :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal eens met Stoker :yes:
Waarschuw beheerder
Stoker idd :yesyes: hoe dat smiley ook werkt dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou t absoluut niet kunnen, als je van iemand houd deel je die niet met anderen!
Waarschuw beheerder
ik vin een ope relatie oke en het is zeker de oplossing voor bindingsangst :D

Waarschuw beheerder
een open relatie , vind ik voor een korte duur best werken , maar als je echt gek op elkaar bent kan dit gewoon niet werken!

ik hou het gewoon bij een vrijgezel leven of een vaste vriendin/vrouw :)

Waarschuw beheerder
hell no

Waarschuw beheerder
nee lijkt mij ook niet :no:
Waarschuw beheerder
het heeft er mee te maken dat je de ander het gunt denk ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch lijkt het me wel wat als je zeker weet dat je partner eerlijk tegen je is, denk ik dat de band alleen maar sterker wordt en het houdt ook de spanning in je relatie. hoeveel relaties lopen na verloop van tijd stuk op het feit dat het een ontzettende sleur wordt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lijkt me wel wat

Waarschuw beheerder
donateur
:no: ik ben een hele slechte deler :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lijkt me wel wat

Waarschuw beheerder
Wij zijn open over wat we doe ...ik zie mijn vriendin liever 10 keer met een ander vrijen dan dat ze tegen hem zegt "ik hou van je".

De open relatie is voor ons een aanvullig en geen invulling.
Waarschuw beheerder
hoeveel relaties lopen na verloop van tijd stuk op het feit dat het een ontzettende sleur wordt

preciess
Waarschuw beheerder
Wij zijn open over wat we doe ...ik zie mijn vriendin liever 10 keer met een ander vrijen dan dat ze tegen hem zegt "ik hou van je".

De open relatie is voor ons een aanvullig en geen invulling.

ben ik het helemaal mee eens..
Waarschuw beheerder
Bij ons (ik heb een open relatie) is seks een onderdeel van onze relatie en is de band die ik met mijn vriend heb zo sterk, dat een ander daar niet tussen kan komen. Ook seks met anderen, samen of los van elkaar, hoort bij die relatie. Seks met anderen is lust, geilheid en gewoon leuk, lekker en spannend, maar die intimiteit die ik met seks met mijn vriend heb, ontbreekt bij anderen. Dat speciale is iets tussen ons, kleine gebaren en dingen die je tegen elkaar zegt, dat maakt onze relatie bijzonder en ook de seks tussen ons tweeen.
Ook de volledige openheid tussen ons over wat we willen, verlangen (ove alles en niet alleen seks)wat we hebben uitgespookt en met wie, maakt het bijzonder.
Ik wil geen monogame relatie meer, ik vind het heerlijk zo!

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
ik zou het niet kunnen. bij mij is het alles of niets

maar voor degene die dat wel doen: ben je niet verschrikkelijk bang dat er een keer een vonk overslaat tussen je partner en degene waar hij/zij sex mee heeft?
Waarschuw beheerder
2 G'dine: nee, want dat kan altijd gebeuren, hoeft je partner geen seks voor te hebben met een ander. Hoeveel mensen die een monogame relatie hebben worden niet verliefd op een collega, iemand van de sportclub, de buurman/vrouw etc? Dat risico is niet groter dan in een monogame relatie, misschien zelfs wel minder groot, omdat er geen 'verboden vruchten'(die altijd extra interessant zijn) zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
jawel, mijn vriend ik en kunnen dat wel.
Waarschuw beheerder
Afspraakje dan maar?

Waarschuw beheerder
donateur
Afspraakje dan maar?

Ben kieskeurig
Waarschuw beheerder
Ben kieskeurig

:O :-O :O :-O :O :-O :O :-O :O :-O

ik ook!!!!!
Sorry
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kvind zoenen nog wel meevallen eigelijk... is me maar 1xtje gebeurt... was beetje aangeschoten... vroeg een leuk uitziende jongen ofie mijn glas van de tafel achter hem kon aangeven (was mn glas nie eens trouwens).. wilde die 3 kusjes voor hebben... kreeg die.. toen het intiem begon te worden schoot ik spontaan in de lach... gebeurt me altijd (vervelende eigenschap trouwens) ... heb mn vriend meteen verteld... moest erom lachen.. zei datie dan ook xtje tegoed had... kzei datik hem van harte gunde.. was echt wel de moeite waard...

maar kzou zelf nie makkelijk verder gaan, maar kan wel begrijpen dat anderen het wel doen als er maar eerlijk over gedaan wordt, zodat je dus nie vreemd gaat.

Waarschuw beheerder
ach jah

Waarschuw beheerder
waarom niet als je er allebei voor in bent.
goede afspraken maken met elkaar.
wat wel wat niet.
dan is er toch niks mis mee.

Waarschuw beheerder
Dat lijkt me echt nix :S daar ben ik iets teee jaloers voor ook :yes:

Waarschuw beheerder
OPEN???

houdt dat in dat je elkaar ook precies vertelt wanneer en met wie je het met een ander doet, hebt gedaan?

of zo van: WAT NIET WEET WAT NIET DEERT???

:)

Waarschuw beheerder
Nee zou da echt nie kunnen

Waarschuw beheerder
moet het denk ik maar eens uitproberen:d als het alleen bij zoenen blijft en alles eerlijk aan elkaar wordt verteld Hmmm dan zou ik het DENK ik wel kunnen...

Waarschuw beheerder
Nah ik hoef geen open relatie ...daar ken ik nie tegen.

Waarschuw beheerder
donateur
dat kan alleen als je niet echt gek op mekaar bent...

Waarschuw beheerder
zou het niet kunnen en ook niet willen !!!

Waarschuw beheerder
nope.. moet er niet aan denken.. als ik een vriendje heb is die voor mij alleen.. wil hem niet delen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 14:36:
nope.. moet er niet aan denken.. als ik een vriendje heb is die voor mij alleen.. wil hem niet delen

juist (Y)

Waarschuw beheerder
Neej... niks voor mij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 13:20:
OPEN???

houdt dat in dat je elkaar ook precies vertelt wanneer en met wie je het met een ander doet, hebt gedaan?

hele goeie vraag....
kan allebei denk ik. alles tot in detail beschrijven werkt namelijk ook niet.
maar niet weten van elkaar dat je uberhaupt met anderen sex hebt is ook niet oké.
beetje een middenweg in vinden waar je samen vrede mee hebt :)

Waarschuw beheerder
donateur
nope
nix voor peter!
ben al heel territoriaal wa dat betreft,ik vin kijken al teveel soms...
en gelukkig denkt zij er net zo over dus dat zit goed gelukkig...
maar ik zou t echt niet kunnen hoor,delen...

Waarschuw beheerder
donateur
Zou ook niks voor mij zijn :no:
Waarschuw beheerder
neee.. ik zou me vriend echt niet delen met andere :no: en ik zie mezelf ook niet vrolijk met andere het nest induiken of zoenen als ik nog met me vriend ga..

Nee dat zou ik echt niet willen :no:

sluit me hier helemaal bij aan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wonderbaarlijk dat ik nu allemaal mensen zie hier die er vol tegen zijn, terwijl ik laatst in een topic half PF over me heen kreeg dat een open relatie tegenwoordig moest kunnen en alles..

Waarschuw beheerder
Nou, ik zou het zelf niet kunnen, maar als beide partijen in een relatie zich er lekker bij voelen... Dan moeten ze het gewoon doen! :P
Waarschuw beheerder
Wonderbaarlijk dat ik nu allemaal mensen zie hier die er vol tegen zijn, terwijl ik laatst in een topic half PF over me heen kreeg dat een open relatie tegenwoordig moest kunnen en alles..

Is het je nog niet opgevallen dat bijna iedereen hier op PF met elkaar mee lult dan? :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ragdoll op zondag 1 mei 2005 om 22:42:
Is het je nog niet opgevallen dat bijna iedereen hier op PF met elkaar mee lult dan?

Gedeeltelijk.. Maar niemand lulde met me mee daar :P
Waarschuw beheerder
misschien ben je niet populair genoeg? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Dat wil ik ook niet echt zijn.. :P Maar goed, je zal wel gelijk hebben denk ik zo.

Waarschuw beheerder
Ut is alleen mogelijk als dr totaal geen jaloezie bestaat.

En gezien ut feit dat dat een typisch menselijk trekje is is mn antwoord NEE!
Waarschuw beheerder
hoe meer je van elkaar houdt hoe minder reden er is voor jaloezie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mizz-C op zondag 1 mei 2005 om 23:45:

Maar geen jaloezie bestaat niet.. Mensen kunnen het wel wegstoppen dat gevoel en het ontkennen, maar het zit in ieder zijn aard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 23:47:
Maar geen jaloezie bestaat niet.. Mensen kunnen het wel wegstoppen dat gevoel en het ontkennen, maar het zit in ieder zijn aard.

ben ik ook met je eens, maar hoe meer je van elkaar houdt hoe minder reden er voor is en hoe minder jaloezie je voelt denk ik nog steeds... je komt dichter en dichter bij het elkaar voor 100% vertrouwen...

Waarschuw beheerder
neuh...maar ik ben absoluut niet jaloers, waardoor ik mun vriend wel vrij laat in flirten enzo, maar zoenen en sex met een ander, alleen als ik zelf mee mag doen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 21:08:
Uitspraak van DJ KLYSMA op zondag 1 mei 2005 om 13:20:
OPEN???

hele goeie vraag....
kan allebei denk ik. alles tot in detail beschrijven werkt namelijk ook niet.
maar niet weten van elkaar dat je uberhaupt met anderen sex hebt is ook niet oké.
beetje een middenweg in vinden waar je samen vrede mee hebt

Ik wil binnen mijn open relatie wel weten wat mijn vriend met een ander heeft gedaan en met wie. Het hoort er voor mij bij (kan voor anderen anders zijn), ben ook gewoon nieuwsgierig, maar is ook leuk om aan elkaar elkaars avontuurtjes te vertellen.
Ik word zeker niet jaloers: wel als mijn vriend een andere vrouw echt behandeld als zijn vriendinnetje en dingen tegen haar zegt als 'ik hou van jou' etc, maar absoluut niet om seks. Ik heb nu sinds 5 maanden een open relatie en het bevalt me erg goed. Heb me nog nooit zo prettig gevoeld binnen een relatie.

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk om elkaar avontuurtjes te vertellen.. "Zo schat ik heb gister een wijf geneukt, nou die neukt minstens 20 keer beter dan jou!"
Waarschuw beheerder
Seks met anderen is lust, geilheid en gewoon leuk, lekker en spannend, maar die intimiteit die ik met seks met mijn vriend heb, ontbreekt bij anderen. Dat speciale is iets tussen ons, kleine gebaren en dingen die je tegen elkaar zegt, dat maakt onze relatie bijzonder en ook de seks tussen ons tweeen.
Ook de volledige openheid tussen ons over wat we willen, verlangen (ove alles en niet alleen seks)wat we hebben uitgespookt en met wie, maakt het bijzonder.

Dit lijkt mij inderdaad een geweldige vorm van een relatie hebben. Als er nou meer van die open-minded jongens rond zouden lopen. Vooral dat je de sleur ontwijkt op deze manier is ideaal, die heb ik nl echt snel. Ik hou me aanbevolen voor zo'n relatie. Gewoon puur vertrouwen en seks met andere om de lust, liefde met je vriend. I-D-AAL

Waarschuw beheerder
Zoenen nog wel kunnen handelen?

Ik dus echt niet :no:
Wil mijn mannetje echt niet delen!!
Waarschuw beheerder
:no: zelfs zoenen niet!! kan niet mn lieffie met een ander zien hoor,terwijl je wel een (open) relatie hebt..
Waarschuw beheerder
Een open relatie is ok maar je vriendje (dus degene om wie je héél veel geeft) laten zoenen etc. met een ander???
NO WAY :nee:

Waarschuw beheerder
het is niet dat ik het niet gun ofzo maar kheb qua liefde nog nooit echt geluk gehad en dat heb ik nu bij hem gevonden dus ik zou het heel erg vinden als hij opeens zo'n relatie zou willen. kheb ieder spatje liefde van hem nodig :bloos:
ik ben veel te onzeker voor zoiets ik zou iedere minuut dat hij weg was denken "misschien issie nou wel bij n meisje wat mooier is als mij" ofzo'n soort dingen:(

Waarschuw beheerder
donateur
nee zou ik niet kunnen.. :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
euh....gewoon geen relatie en wel sex!

Waarschuw beheerder
:respect:
Uitspraak van irri op maandag 2 mei 2005 om 20:40:
Seks met anderen is lust, geilheid en gewoon leuk, lekker en spannend, maar die intimiteit die ik met seks met mijn vriend heb, ontbreekt bij anderen. Dat speciale is iets tussen ons, kleine gebaren en dingen die je tegen elkaar zegt, dat maakt onze relatie bijzonder en ook de seks tussen ons tweeen.

:respect:
Werkzaam bij DommelVallei
Artiest {SHOWLIST artist 120883, 12182}
Waarschuw beheerder
een open relatie kan alleen als je relatie echt heel erg goed in elkaar zit!!!

heb zelf 4 jaar een open relatie gehad.....

dus ik weet waar ik over lul ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 april 2005 om 21:58:
ik zou het niet kunnen. bij mij is het alles of niets

precies jah

Waarschuw beheerder
ik ben totaal niet jalours ,maar denk ook niet dat m'n vriendin moet vertellen dat ze heeft liggen ketsen met een ander want dan eindigt ze in het amsterdam rijnkanaal met betonnen schoenen :D

Waarschuw beheerder
Ik wil binnen mijn open relatie wel weten wat mijn vriend met een ander heeft gedaan en met wie. Het hoort er voor mij bij (kan voor anderen anders zijn), ben ook gewoon nieuwsgierig, maar is ook leuk om aan elkaar elkaars avontuurtjes te vertellen.
Ik word zeker niet jaloers: wel als mijn vriend een andere vrouw echt behandeld als zijn vriendinnetje en dingen tegen haar zegt als 'ik hou van jou' etc, maar absoluut niet om seks. Ik heb nu sinds 5 maanden een open relatie en het bevalt me erg goed. Heb me nog nooit zo prettig gevoeld binnen een relatie.

:YES: i rest my case :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het werkt niet hoor. neem dat nou maar van mij aan :s

Waarschuw beheerder
donateur
HELL NO dat ik me vent deel met iemand :no:

Heb 1 keer een open relatie gehad en iedere keer als hij thuis kwam dan wist ik dat hij met een ander geneukt had en ik hield ik me mond, maar ik ging langzaam kapot van binnen en heb op een gegeven moment gezegd dat ik gewoon niet de persoon ben om zoiets vol te kunnen houden.

Waarschuw beheerder
als je goed afspraken met elkaar maakt wat wel en niet kan dan no problem.:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, maar die afspraken waren er niet :no:
Dus heb besloten dat open relaties geen optie zijn voor mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 14:49:
HELL NO :no: dat ik me vent deel met iemand

Inderdaad!!

He's mine :jaja: (L) :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
uhuh :yes: (L) :[

Waarschuw beheerder
lligt eraan... denk dat je voordat dat zou kunnen wel voor 100% zeker moet zijn van je relatie... en er ook duidelijke afspraken over moet maken...
en je moet er tegen kunnen, denk dat ik er zelf te jaloers voor zou zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta altijd open voor nieuwe experimenten in n relatie.

Juist, in een RELATIE. Niet open dus.. Dat werkt gewoon niet :(

Maar ja, wat de mens gelukkig maakt.. Ik laat iedereen in zijn waarde o:)
Waarschuw beheerder
donateur
werkt nooit, als de ander in een maand 10 anderen heeft, en lekker uit zn dak gaat en jij ff niets hebt, dan word je vanzelf stik jaloers...

Waarschuw beheerder
blijf dan lekker vrijgezel!! Nee ik zou het niet kunnen,ik ga mijn vent echt niet delen met zoveel anderen:no:

Waarschuw beheerder
Ik zou het ook niet kunne, ben ik veel te jaloers voor

Waarschuw beheerder
Experimenteren:jaja: moet kunnen maar wel beide mee eens zijn.
Waarschuw beheerder
precies, daarom moet je relatie ook goed zijn, wil je een open relatie hebben en ook beide partners moeten goed in hun vel zitten, dan is het echt een aanvulling.
Heel belangrijk is dat je heel duidelijk. open en eerlijk naar elkaar bent en alles bespreekbaar is, ook als je iets een keer niet leuk vind.
In zo'n geval maakt dat de band met je partner alleen maar sterker!

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou het niet kunnen?iedreen gaat toch vreemd

Waarschuw beheerder
Ik zou het niet kunnen , maar ook niet willen....

Waarschuw beheerder
kzou t niet kunnne...zou t niet willen...en ik begrijp niet dat andere dat wel kunnen...:S
mja..ieder zn ding...de een doet t achter iemand zn rug om...en op deze manier gaat t tenminste nog eerlijk..
Waarschuw beheerder
kzou het owk cker niej kunnen,,

Waarschuw beheerder
nee ik zou het ook niet kunnen anders ken je net zo goed geen relatie nemen...

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom wil ik ook nog geen vaste relatie!! Er loopt nog te veel moois rond om me te binden ;p;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 20:16:
waarom zou het niet kunnen?iedreen gaat toch vreemd

Zo ook goeienavond Mevr. Negatief. Dat zijn wel hele zware conclusies die je hier zo even op tafel gooit :/ Ik behoor niet tot de groep iedereen in elk geval.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 22:00:
Daarom wil ik ook nog geen vaste relatie!! Er loopt nog te veel moois rond om me te binden

mee eens!!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 23:10:
het is niet dat ik het niet gun ofzo maar kheb qua liefde nog nooit echt geluk gehad en dat heb ik nu bij hem gevonden dus ik zou het heel erg vinden als hij opeens zo'n relatie zou willen. kheb ieder spatje liefde van hem nodig
ik ben veel te onzeker voor zoiets ik zou iedere minuut dat hij weg was denken "misschien issie nou wel bij n meisje wat mooier is als mij" ofzo'n soort dingen

ik moet eerlijk zeggen dat dit ook wel op mij van toepassing is... hoewel t niet z dramatisch is als hier beschreven.. :)

Waarschuw beheerder
ik zou het echt niet willen... waarom neem je een relatie als je het met andere zou willen doen enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mizz-C op zondag 1 mei 2005 om 23:45:

ja dat wel, maar hoe meer je van elkaar houdt, hoe minder behoefte je hebt aan anderen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van misslizard op maandag 2 mei 2005 om 17:21:

respect voor jou dat je dat kan. betekent dat jij, je vriend en jullie beiden stevig in de "relatie"-schoenen staan zeg maar.

het gaat sowieso fout als de een het voor de ander "doet" zeg maar...
Waarschuw beheerder
open relatie :no:

zo stevig sta ik niet in mijn schoentjes, ik ben er voor mijn vriendin en zij voor mij...(als zij voor trio m-v-v in is (Y) ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zou geen open relatie kunnen hebben, het idee dat mijn vriend met anderen gaat, zou ik echt niet trekken en zien hoe hij van een ander geniet dat al helemaal niet...ik wil de persoon waar ik van hou op die manier echt niet delen!!
en ook zelf wil ik alleen mijn vriend en niemand anders...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou het niet kunnen... Ik hou niet van delen

Waarschuw beheerder
Ik laat die van mij wel vrij...........maar niet met kerels :D