Partyflock

Forumonderwerp · 766385
1 volger · 2112x bekeken
Waarschuw beheerder
wie zou het kunnen ? een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

nou zou ik alleen zoenen nog wel kunnen handelen , denk ik.
??

maar meer ???? nee

Waarschuw beheerder
nee zou me vriendin nooit de vrijheid geven om vreemd te gaan, begin dan geen relatie en neuk alleen afentoe met elkaar!
Waarschuw beheerder
donateur
een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

:vaag:

Waarschuw beheerder
ik heb een open relatie en dat gaat prima. ik woon zelfs samen.

Waarschuw beheerder
donateur
echt niet :no: zoenen gaat bij mij allang te ver.

Waarschuw beheerder
niks voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een open dak (y)

Waarschuw beheerder
same here, niks voor mij een relatie heb je om trouw te blijven neem ik aan?

tenzij je afspreekt dat je gewoon kan neuken wat je wilt dan isser niks aan het handje
Waarschuw beheerder
zoenen , eigenlijk slaat het nergens op , kus op de mond mag , maar oweee als je je tong uit steekt!!!!!! dan is het al vreemdgaan
Waarschuw beheerder
een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

Idd :vaag:

Maare ik snap het nut er ook niet van hoor :/
Begin dan idd geen relatie, en neuk af en toe met elkaar.

Nou echt niet! :no:
Waarschuw beheerder
niet als t echt n serieuze relatie is
Waarschuw beheerder
zoenen , eigenlijk slaat het nergens op , kus op de mond mag , maar oweee als je je tong uit steekt!!!!!! dan is het al vreemdgaan

Nou het is toch best intiem :jaja:
ik zou gekkkk worden!

Waarschuw beheerder
Nee niks voor mij.. Gaat zo tochten op den duur denk ik..

Waarschuw beheerder
Als daar uberhaupt sprake van zou zij moet ik het dan ook wel mogen doen :yes:

Denk dat het wel mogelijk is, maar alleen wanneer je niet gek of echt gek op die persoon bent :yes:
Denk zodra je dan alsnog meer voor die persoon gaat voelen het er best moeilijk mee kan krijgen...

Of je moet het zelf natturlijk graag willen en daardoor makkelijker vind die persoon er ook vrij in te laten!
Waarschuw beheerder
donateur
??

Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen??
Maar maakt verder niet uit...ik zie een zoen als iets speciaals en het gaat me om de gedachte achter die zoen...dan maakt het niet eens meer uit of het een gewone kus is op de mond of een dikke, lekkere tongzoen :p...

Als je iemand een kus geeft en je ziet dat het vriendschappelijk is....no problemo...maar gaat het hartje er sneller van bonken..dan zou ik me toch wel wat drukker gaan maken...denk ik zo :s

Waarschuw beheerder
Begin dan gewoon helemaal geen relatie!
Als je wilt kunnen doen en laten wat je zelf wilt dan blijf je toch lekker vrijgezel? :yes:
Waarschuw beheerder
als ik zo'n vrouw tegen kom en we staan er beiden voor open dan maak je daar afspraken over en dan lijkt t me dat t geen probleem moet zijn!
als je dit kan moet alles bespreekbaar zijn, mocht er tog iets niet gaan zoals je wilt!!
maar nu zou ik mijn dame niet willen delen...no way!!
Waarschuw beheerder
neem gewoon geen relatie en neuk de hele wereld :D (Y)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neem gewoon geen relatie en neuk de hele wereld

Nou dan ben je nog wel ff bezig :vaag:
Waarschuw beheerder
hehe ja idd ben je wel ffies bezig :D:D:D:P

Waarschuw beheerder
wie zou het kunnen ? een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

??

maar meer ???? nee

Zoenen is vreemdgaan :vaag:
Waarschuw beheerder
nee nooit!!

Waarschuw beheerder
Mmm neej zou het nooit kunnen vind zoenen sowieso al vreemdgegaan..en dat zou ik nog niet accepteren
Waarschuw beheerder
Met vrouwen mag ik alles doen dus in dat geval hebben wij wel een open relatie :p
Waarschuw beheerder
nee ben ik te jaloers voor
denk dat dat op de termijn niet goed blijft gaan :no:

heb aan 1 wel genoeg en als ik er zat van ben maak ik t uit en kan ik doen wat ik wil

Waarschuw beheerder
Nee ik ben ook tegen

Ook al zeggen ze dat iedere man vreemdgaat (of vrouw) je hoeft het nog niet te accepteren
Waarschuw beheerder
ik hoeverre heb je een open relatie???
ik zou dr niet tegen kunnen dat mijn vriend zoent ofzo met een ander...

maar hij mag en doet alles wat ie zelf wil..
hij zit niet aan me vast om t zomaar even te zegge
als hij wil stappen gaat ie.. ook zonder mij..

Waarschuw beheerder
open relatie :no:
dan kun je beter single blijven
Waarschuw beheerder
donateur
Een kus kan net zo of zelfs nog intiemer zijn dan sex, dus ga me nou niet vertellen dat een kus niks betekent...:s

Zoenen met een ander..doe je, als mijn vriend zijnde, dan ook maar in je eigen tijd.....en dan snappen we wel wat ik daar mee bedoel..denk ik zo... :p

Waarschuw beheerder
donateur
Een open relatie is niks voor mij .. Damn :/
Waarschuw beheerder
nee, nix voor mij ben ik veel te jaloers voor!
Waarschuw beheerder
donateur
Me vriendin heeft dat ja. Maar ik zelf zou dat nooit kunnen

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me ideaal... maar vind maar eens iemand die dat ook relax vind en niet gaat zeiken ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik nooit kunnen, veels te jaloers voor!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou dat echte niet kunnen als ik echt gek op diegene ben!

Waarschuw beheerder
lijkt me ideaal... maar vind maar eens iemand die dat ook relax vind en niet gaat zeiken

zijn er genoeg :jaja:
Waarschuw beheerder
open relatie zou egt helemaal niks voor mij zijn!!

Waarschuw beheerder
jah die is gek ik deel mee niemand

Waarschuw beheerder
nu maar hopen dattie jou ook niet deelt :x
Waarschuw beheerder
nee gek zeg
maarre... begin dan geen relatie
ligt je vriend(in) lekker andere te neuken
Waarschuw beheerder
als je er beide achter staat .. :yes:

Maar ik doe er niet aan !
Waarschuw beheerder
ja hoor tuurlijk wel... en nog ontzettend goed voor je eigen relatie ook... en als die er stuk op loopt nou dan was die dus netnie sterk genoeg ;) maar nie vreemd gaan.. moet wel allebei voor open staan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
open relatie
pffff nooit van m'n leven!!!!!
als je van iemand houd kun je er toch niet mee leven dat diegene ook met anderen bezig is!!!!
ookal is het alleen zoenen!!!!

Waarschuw beheerder
en nog ontzettend goed voor je eigen relatie ook... en als die er stuk op loopt nou dan was die dus netnie sterk genoeg

wat is er nou in godsnaam goed aan om met een ander te gaan liggen palen als je een relatie hebt?

ik zou helemaaaaaaaaaaaaaaaaal de pan uitflippen als zij met en ander ging liggen krikken.
dan ben je voor mij nergens op de wereld meer veilig...
Waarschuw beheerder
nou dan ben jij daar gewoon nie geschikt voor pixxx... dan blijf je maar lekker in je eigen relatie totdat die door de sleur vanzelf ook wel stuk loopt.. maar ja dat gaat geleidelijk en ben intussen misschien al weer 38 ofzo en dan kun je terug kijken op wat je allemaal hebt gemist ;)

Waarschuw beheerder
ik heb geen relatie, heb er net een achter de rug waar zei loog over waar ze met wie was geweest.

en als ik die jongen tegenkom sta ik niet voor mezelf in :NO:
Waarschuw beheerder
dat is vreemdgaan pixxx. das wat anders... waarom loog ze... omdat jullie nx hadden afgesproken.... anders had jij natuurlijk gezegd... ja lieverd ga lekker je gangetje en dan hou ik er ook eentje tegoed en dan kunnen we er achteraf over nakleppen of het nou de moeite waard is geweest...;)

maar ja de meeste zijn gewoon te jaloers ofzo ;)