Partyflock

Forumonderwerp · 766385
1 volger · 2124x bekeken
Waarschuw beheerder
wie zou het kunnen ? een open relatie , dus dat je niet vreemdgaat maar dat je elkaar vrij laat daarin .

nou zou ik alleen zoenen nog wel kunnen handelen , denk ik.
??

maar meer ???? nee
Waarschuw beheerder
nou... denk je soms dat het allemaal maagden zijn die je nog gaat ontmoeten dan? pixxx ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb je een een dichte relatie? :S
Waarschuw beheerder
neej zou ik niet kunnen, in een relatie kies je voor elkaar, en als je dan met anderen wil zoenen dan moet je niet aan een relatie beginnen..

Waarschuw beheerder
nou... denk je soms dat het allemaal maagden zijn die je nog gaat ontmoeten dan? pixxx ?

:jaja:
Waarschuw beheerder
is dat niet een beetje te jong voor je??:p

Waarschuw beheerder
neej doek niej aan :no:

Waarschuw beheerder
is dat niet een beetje te jong voor je??

2 keer 12 is ook 24..
Waarschuw beheerder
donateur
Nee zeker niet!!
als iemand aan mijn vent komt wor ik gek!!!
Waarschuw beheerder
een open relatie hmmmmm ja ik zou misschien zoenen wel kunnen handelen indd maar ik zou toch wel erg jarloers worden dan.....een relatie is gebasseerd op vertrouwen toch ....als dat er niet is ja dan is et helaas....;;;
Waarschuw beheerder
whahah das waar pixxure:P doe dan 2x 16....is nog beetje netjes:P

Waarschuw beheerder
ja daag. op hun 16e zijn ze tegenwoordig ook al zo uitgewoond als het maar zijn kan .
Waarschuw beheerder
jaaa 13 is meestal mooie leeftijd om er aan te gaan ruiken he:P

Waarschuw beheerder
precies

Waarschuw beheerder
ze zijn er gewoon hoor, de maagden van rond de 22

ik ken er 3...

of zou het een smoesje geweest zijn :S

Waarschuw beheerder
of zou het een smoesje geweest zijn

wat denk je zelf....
Waarschuw beheerder
22 gedeeld door 3 ...is toch weer erg jong hoor:P

Waarschuw beheerder
wat denk je zelf....

ja pcies...:/

nee maar serieus, ik ken echt nog maagden die ouder zijn dan 13 hoor, het ding is alleen dat ze dat ene bewaren voor de ware, dus dan moet het wel erg serieus zijn.

Waarschuw beheerder
ja dat is het nou net..

ik ben niet op zoek naar een maagd om mee te trouwen..

ik zoek een maagd wiens vliesje ik mag nemen :jaja:

Waarschuw beheerder
tja dan zit er maar een ding op...

je bent toch brad pitt? maak daar gebruik van!!

Waarschuw beheerder
ja maar dat vind angela niet goed he..

;-)

Waarschuw beheerder
:no: :no: :no: :no: NEE ZOU IK NOOIT WILLEN!!

Waarschuw beheerder
Ik ook nie :-)
Waarschuw beheerder
Ik heb een open relatie en het bevalt me erg goed! Het is mijn eerste open relatie, maar ik wil niet meer anders. Het maakt de band tussen ons juist sterker en het is idd leuk om samen na te praten over de dingen die je samen of los van elkaar, met derden hebt gedaan.
Waarschuw beheerder
nee zou ik niet kunnen

Waarschuw beheerder
ik ben daar echt wel te jaloers voor...maaruh zoenen kan nog net maar meer..no way!!! :no:

Waarschuw beheerder
dan kun je net zo goed geen relatie nemen :S dan is de waarde ervan af :frusty:
Waarschuw beheerder
Moet je kunnen denk ik,je moet het ook goed met elkaar bespreken en gewoon open en eerlijk zijn (y)

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Nee, daar zou ik echt niet tegen kunnen!
Waarschuw beheerder
Het zou wel iets voor mij zijn, maar natuurlijk moet m'n partner het ook begrijpen.
Er is een verschil tussen geestelijke liefde en lichamelijke liefde: zolang je elkaar geestelijk trouw blijft zit het goed. en bovendien is oppervlakkige sex lekker makkelijk:P

Waarschuw beheerder
Er is een verschil tussen geestelijke liefde en lichamelijke liefde: zolang je elkaar geestelijk trouw blijft zit het goed. en bovendien is oppervlakkige sex lekker makkelijk

oppervlakkige sex? gaat ie dan niet met z´n snikkel bij je naar binnen of zo?

flauwekul.. palen is palen en dat is iets intiems.

Waarschuw beheerder
het woord open relatie snap ik dan niet... noem dat dan gewoon vrienden? als je partner toch met een ander ligt te neuken :/ kan ik geen relatie noemen

Waarschuw beheerder
precies.. lekker is dat . terwijl jij thuis op de bank zit, wordt je vriendin eens goed genomen door een of andere knakker die jij niet kent.. nou NIET dus !!
Waarschuw beheerder
leg me eens uit WAAROM je een open relatie zou hebben/willen?

ik begrijp het namelijk ECHT niet.

en met een beetje goede argumenten komen dan he.

Waarschuw beheerder
moet je niet aan mij vragen. ten eerste heb ik geen relatie en ten tweede zou ik NOOIT delen..

alleen het idee al... wordt er nu al pissig van...
Waarschuw beheerder
nee, ik zou het ook niet kunnen. ik zou mensen die zo belangrijk voor me zijn niet willen delen, want daar komt het eigenlijk op neer

Waarschuw beheerder
ik zou mensen die zo belangrijk voor me zijn niet willen delen

qua sex in ieder geval niet nee
Waarschuw beheerder
moet je niet aan mij vragen

nee was algemeen bedoeld

Waarschuw beheerder
goh echt ;-)

Waarschuw beheerder
neee.. ik zou me vriend echt niet delen met andere :no: en ik zie mezelf ook niet vrolijk met andere het nest induiken of zoenen als ik nog met me vriend ga..

Nee dat zou ik echt niet willen :no:

Waarschuw beheerder
:no: Nee zou ik echt niet kunnen :no: Ik ken een stel die dus z'n relatie hebben en ik verbaas me er toch iedere keer weer over als ik zie dat hij/zij als we uitgaan, met een andere man/vrouw naar huis gaan

Waarschuw beheerder
Ik heb een open relatie.
Ja, ik kan dus met andere vrouwen vrijen en mijn vriendin kan dus ook vrijen met anderen.
We weten wat we aan elkaar hebben, we kunne elkaar er over vertellen ...het maakt onze relatie sterker.

...dan mag je een hoop kritiek hebben over open relaties, maar hoe denken de mensen over de hypocrieten die zeggen dat ze monochaam zijn en dan toch vreemd gaan.

Waarschuw beheerder
:no: nix voor mij.
Ik zie zoiets meer als beste maatjes zijn, die dan sex hebben met elkaar maar dus ook met anderen.

Waarschuw beheerder
het maakt onze relatie sterker.

ik zie ff niet in hoe dat zou kunnen.
Waarschuw beheerder
nee.. ik zou dat echt niet kunnen!!!
ik zou helemaal gek worden..en waarvoor heb je dan un relatie..dan wil je toch alleen elkaar!
anders vind ik dat er iets goed mis is.
Waarschuw beheerder
het lijkt me toch aan de ene kant wel ideaal
en denk idd dat je er een sterke band door op bouwd omdat je geen verplichting hebt naar elkaar over dat gebeuren en ook geen ruzie over jalouzie { afgunst}
Waarschuw beheerder
:no:..Nee ik zou het echt niet kunnen en ook niet willen want me vriend is van mij en dat wil ik graag zou houden..:D

Waarschuw beheerder
maar hoe denken de mensen over de hypocrieten die zeggen dat ze monochaam zijn en dan toch vreemd gaan.

daar zit wat in ja :jaja: