Partyflock

Forumonderwerp · 766346

Waarschuw beheerder
donateur
Een heleboel leden vinden het op Pf niet leuk of niet leuk méér omdat er amper nog serieuze topics kunnen worden geopend zonder dat er leden zich geroepen voelen om er een zootje van te maken. Vooral in Expressie en Computers is dat momenteel heel erg.

Ik ga de zaak nu gewoon ff omdraaien (zie take 1 van deze topic)... moeten we dit door laten gaan tot er helemáál nergens meer serieus gereageerd kan worden of moeten we ons eens wat meer aan het Beleid gaan houden dat zegt dat "Partyflock voor iederéén is (dus ook voor mensen die t NIET leuk vinden om te worden uitgescholden) en we elkaar met respect moeten behandelen"?

Want een Pf waar 80% van alle reakties iets à la "sterf slotje ban qneus ga es dood" zijn, lijkt me toch ook niet echt veel aan.

Nou, kom maar op met je suggesties! :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar zeg eens, hoe vaak wordt:

sterf slotje ban qneus ga es dood

nou nog gezegd?

ik zie het bijna nooit :)
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
tja wat doeje der aan he :/
Waarschuw beheerder
moet er wel bij zeggen dat de meeste topics er wel om vragen eerlijk gezegd......

Waarschuw beheerder
wat wil je horen?

Waarschuw beheerder
daar gaan we al weer ik vind dat je groot gelijk hebt hoor DarkSkywise

Waarschuw beheerder
donateur
moet er wel bij zeggen dat de meeste topics er wel om vragen eerlijk gezegd......

Idd
Waarschuw beheerder
Hoort een beetje bij PF, of eerlijk gezegd bij een aantal PF'ers :D

Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen elkaar altijd met respect moet behandelen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat trouwe pf'ers hier niet meer komen omdat ze zich irriteren aan het niveau van de gemiddelde pf'er... Met andere woorden... dan maar wat snoeien in de pf'ers doe het zo nodig vinden anderen af te zeiken vanwege hun posts terwijl ze zelf ook niet in staat zijn normaal te reageren.

Als ik zou mogen kiezen tussen trouwe pf'ers die hier niet meer willen komen en tussen hersenloze "slotje-ban-sterf" pf'ers die geband worden, dan weet ik het wel...

Waarschuw beheerder
donateur

Dus omdat de meeste topics flut-topics zijn, moeten de andere topics dus óók maar verneukt worden? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

daarvoor is het bekende envelopje dan toch voor?

anders kun je ook gewoon niet reageren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dat de meeste mensen partyflock als 1 grote grap zien

eerlijk gezegd zie ik het zo ook :)

Waarschuw beheerder
donateur

anders kun je ook gewoon niet reageren.

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus omdat de meeste topics flut-topics zijn, moeten de andere topics dus óók maar verneukt worden? :/

heb je mij horen zeggen dat die andere topics dan ook maar verneukt moeten worden?

tis gewoon heel vaak kwestie van: domme vraag, dom antwoord.

en voor degene die serieus willen zijn en een dom antwoord krijgen: sja.... doe je eraan he?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

:jaja: dat is dan ook wel weer zo :)
Waarschuw beheerder
Als het topic om een serieuze reactie vraagt dan geef ik die. :yes:
Is het een 5x dubbel, Lonsdale of wat dan ook topic dan niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Dus omdat de meeste topics flut-topics zijn, moeten de andere topics dus óók maar verneukt worden

is echt niet overal zo vind ik
Waarschuw beheerder
donateur
fluttopics mogen best verneukt worden :yes: serieuze topics laat ik altijd met rust O:)

maar in topics als : Wie is geil en wil er neuQen ? of Welk kleur truitje zou ik aandoen naar DefQon 2013 ? mag ik best onzinnig reageren vind ik O:)
Waarschuw beheerder
Maar ja, wie bepaalt of het een flut-topic is of niet O:)
Waarschuw beheerder
idd, of: hoeveel pillen werk jij naar binnen?? :S

Waarschuw beheerder
waarom deze topic als ik vragen mag? en waarom sticky?
je hebt zojuist een andere geopend met dezelfde strekking, waarin je ook best deze openingspost had kunnen verwerken...

*edit* oh wacht, ik zie het al...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan me met de topictitel wel vinden :)
je hebt gelijk DSW :)

Misschien dat sommige topic openers eerst eens de ZOEKFUNCTIE leren gebruiken :S
Dat scheelt weer domme dubbele topics en domme dubbele reacties :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tis gewoon heel vaak kwestie van: domme vraag, dom antwoord.

en voor degene die serieus willen zijn en een dom antwoord krijgen: sja.... doe je eraan he?

inderdaad :yes

Waarschuw beheerder
donateur
is echt niet overal zo vind ik

Er wordt echt de laatste tijd ONTZETTEND over geklaagd :/

bv mensen die echt ergens serieus mee zitten, er een topic over openen en vervolgens alleen maar worden aangevallen op hun spelfouten

da's niet leuk toch?
Waarschuw beheerder
Wie bepaalt het, inderdaad. Humor is relatief, bagger ook. En als er veel baggertopics zijn, dan komt dat door lak aan consequente moderatie. O:).
Waarschuw beheerder
donateur
Als het topic om een serieuze reactie vraagt dan geef ik die.
Is het een 5x dubbel, Lonsdale of wat dan ook topic dan niet

ik sluit me aan bij StampertjeShanna (Y) :jaja:
Waarschuw beheerder
bv mensen die echt ergens serieus mee zitten, er een topic over openen en vervolgens alleen maar worden aangevallen op hun spelfouten

sja, sorry hoor.
maar ik kan er slecht tegen als mensen tegenwoordig de nederlandse taal niet meer fatsoenlijk beheersen.
Waarschuw beheerder
Misschien als oplossing daarvoor....

Wanneer je een serieus topic opent dat je zelf de rechten krijgt om postings uit je eigen topic te verwijderen.
Alleen krijgen jullie als mods/ads het wel drukker omdat jullie steeds moeten bepalen of iets wel serieus is....

Waarschuw beheerder
da's niet leuk toch?

dat is in mijn ogen niet te voorkomen.
er worden zóveel dubbele topics geopend, of topics met een stelling die al 100x zijn besproken... en worden soms zóveel spelfouten gemaakt... dat je het gewoon wat minder serieus gaat nemen. het is meestal ook even zoeken naar de écht interessante topics, maar mijn ervaring is: als je je stelling goed formuleert en een aantrekkelijke openingspost weet te schrijven, krijg je meer serieuze reacties.

misschien moet men maar gewoon wat aantrekkelijker leren schrijven :) (*mompel.. mompel... niet teveel niveau verwachten van partyflock... mompel..*)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er wordt echt de laatste tijd ONTZETTEND over geklaagd

da's niet leuk toch?

als iemand serieus ergens mee zit dan reageer ik ook serieus of anders gewoon niet!maar van die spelfouten ja soms lijkt het bijna wel een andere taal maar ik zal zeggen soms let ik daar ook wel op
Waarschuw beheerder
donateur
En als er veel baggertopics zijn, dan komt dat door lak aan consequente moderatie.

dat klopt ook, een paar dagen geleden klik ik envelopje voor dit topic: https://partyflock.nl/topic/765666

met de vraag of ie weg kan omdat het kant noch wal raakt en dan krijg ik als reactie van de crew 'zij mag dat posten als zij dat wil' nou moe :/

en hij staat nog steeds open...

Waarschuw beheerder
donateur
En als er veel baggertopics zijn, dan komt dat door lak aan consequente moderatie.

Dus we moeten véél strenger gaan optreden vind je?

Wanneer je een serieus topic opent dat je zelf de rechten krijgt om postings uit je eigen topic te verwijderen.

Of de meningen van mensen die t niet met je eens zijn... als idee vind ik t nog niet eens zo gek hoor, maar je voorzag zelf de problemen al ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: Dubbel ;P
Waarschuw beheerder
er is een groot verschil tussen spelfouten en een verbastering van de taal :)
Spelfouten kan, mag. Die maakt iedereen toch?

Waarschuw beheerder
het probleem is meer dat je niet weet of iemand het nou wel of niet serieus meent. er zijn zoveel nep-profielen.

ik ben het er mee eens dat er ook serieus gepost meot kunnen worden op PF, maar wat is nou een echt topic en wat nou niet?

ik denk persoonlijk dat een goed begin zou zijn om de mensen die meteen roepen DUBBEL of BAN erop aan te spreken of ze wel op het envelopje gedrukt hebben in plaats van alleen maar een losse kreet te geven.

dubelle topics wekken iritatie op en dat uit zich weer in andere topics.. mensen die 5 of 6 topics in 1 uur openen zijn ook bron van ergernis lijkt me .

maar goed. het extra attent hierop zijn is een grotere workload van de admins verlangen en ik weet niet in hoeverre dit te vragen valt.
Waarschuw beheerder
Het meest frustrerende vind ik die Wazi's die nog niet eens normaal Nederlands kunnen schrijven.
Kan het niet laten om op die figuren te reageren ;p

Waarschuw beheerder
donateur
met de vraag of ie weg kan omdat het kant noch wal raakt en dan krijg ik als reactie van de crew 'zij mag dat posten als zij dat wil' nou moe

en nou is ie dicht :[

Waarschuw beheerder

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Sommige mensen posten bijna ALLEEN MAAR dingen zoals: ban, slotje, dubbel. Allemaal van die beter wetende bullshit dingen. Heel irritant. Of mensen die op schrijffouten gaan zeiken.

Waarschuw beheerder

Mja, je kan krampachtig alle topics meteen gaan sluiten, als ze dubbel zijn of geen inhoud hebben, maar dan pak je het niet echt bij de bron aan en blijf je dweilen met de kraan open.

Aan de andere kant kun je veel toelaten, maar dan krijg je echt een wildgroei van baggertopics en dan zie je door de bagger de leuke topics helemaal niet meer. Ook geen goed alternatief, lijkt me.

Ik denk dat je de moderatie moet aanpassen aan het niveau van de forumgebruikers.
Waarschuw beheerder
Zoals gister Pixxure?? over al die kledingmerken :S
Daar werd iedereen wild van :S

Dat wekt ook heel veel irritaties :yes:

en strenger DSW? ja hoor :) Mag best wel :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk persoonlijk dat een goed begin zou zijn om de mensen die meteen roepen DUBBEL of BAN erop aan te spreken of ze wel op het envelopje gedrukt hebben in plaats van alleen maar een losse kreet te geven.

dubelle topics wekken iritatie op en dat uit zich weer in andere topics.. mensen die 5 of 6 topics in 1 uur openen zijn ook bron van ergernis lijkt me .

maar goed. het extra attent hierop zijn is een grotere workload van de admins verlangen en ik weet niet in hoeverre dit te vragen valt.

Uiteindelijk wordt t meestal tóch wel gemeld, dus als dat iets SNELLER zou gebeuren, maakt dat niks uit voor onze workload :)

eigenlijk: hoe sneller hoe beter he? :D
Waarschuw beheerder
donateur
het probleem is meer dat je niet weet of iemand het nou wel of niet serieus meent. er zijn zoveel nep-profielen

inderdaad helemaal mee eens en dan openen ze topics met de meest grote onzin
Waarschuw beheerder
donateur
en nou is ie dicht

ja thanx DSW (F) maar ik bedoel er alleen mee aan te geven: als je strenger gaat controlleren op 'foute opmerkingen' ben dan ook strenger in het opruimen van 'foute forums'

en ik vind dat er sowieso een verbod moet komen op het aanmaken van een fake-account alleen omdat je een bepaald onderwerp niet onder je eigen naam durft aan te snijden.
Dat is echt heeeeel vervelend :/

Waarschuw beheerder
nogmaals, het is in mijn ogen gewoon niet te voorkomen.

1. er worden nog altijd veel dubbele topics geopend, dat houdt schijnbaar niet op;
2. topicopeners weten hun topic niet aantrekkelijk te brengen;
3. er zijn veel fake profielen, dús topics die bepaalde reacties uitlokken om het alleen uit te lokken;
4. grappenmakers hou je altijd, bovendien zijn er altijd "rages" zoals "sterf" roepen;
5. veel mensen nemen niet de moeite om het envelopje te gebruiken als ze "dubbel" roepen;
6. veel mensen weigeren de nederlandse taal correct te gebruiken.

Waarschuw beheerder
een actievere rol van admins lijkt me dus wel degelijk gewenst.

ik stel voor om admins de mogelijkheid te geven om hun post in een topic op te laten vallen. bijvoorbeeld door de achtergrond van hun post een andere kleur te geven als ze dat willen. (rood?)

zo kan iedereen zien dat het een admin betreft die even een dienstmededeling doet in een topic.. zoals het sussen van een relletje of zo.

nu heb je geen idee wie wel en wie niet admin is, en wanneer hij post als zijnde PF- er of als Admin zijnde..
Waarschuw beheerder
donateur
strak plan Pixxure (Y)

Waarschuw beheerder
ik stel voor om admins de mogelijkheid te geven om hun post in een topic op te laten vallen. bijvoorbeeld door de achtergrond van hun post een andere kleur te geven als ze dat willen. (rood?)

zo kan iedereen zien dat het een admin betreft die even een dienstmededeling doet in een topic.. zoals het sussen van een relletje of zo.

goed idee (Y) stel het eens voor in "Wat klopt niet / zou anders (beter?) kunnen"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan het niet ingevoerd worden dat je max. 2 topics per dag mag openen ofzo? :/
Want er zijn van die gasten die er 15 in een uur openen, en dan nog de meest debiele topics die je je kan voorstellen. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Niet relaxed meer al dat gezeik continu.

Ben de laatste tijd ook alleen maar in een stel vaste topics te vinden, en reageer amper nog op nieuwe.

Strafpunten uitdelen voor mensen die niet op een normale manier reageren heeft naar mijn mening geen zin, want iedereen heeft hierin een eigen grens over wat wel en wat niet kan.

Dus DSW ik heb geen idee hoe dit beter kan!!
Waarschuw beheerder
Vind het idee van Pixxure zo gek nog niet :)

Waarschuw beheerder
donateur

Hmmmmz... vind ik eigenlijk best wel een goed idee! :yes:

Waarschuw beheerder
Kan het niet ingevoerd worden dat je max. 2 topics per dag mag openen ofzo?

heb ik ook al zevenentachtig keer voorgesteld :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb ik ook al zevenentachtig keer voorgesteld

Negentig is scheepsrecht. (Y).

Waarschuw beheerder
Hmmmmz... vind ik eigenlijk best wel een goed idee!

oh oh. doe ik nou een positieve bijdrage aan PF?

daar gáát m´n reputatie... ;-)
Waarschuw beheerder
donateur

Ben ook voor, maar dan ook direct een eventuele maatregel eraan vast knopen zodat wanneer het niet word gesust die maatregel ook van kracht word.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch?

Waarschuw beheerder
Hoeveel forum-moderators zijn er eigenlijk, DSW?

Waarschuw beheerder
ik zie mezelf wel als admin :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Op dit moment zijn er 19 mensen met "forumrechten", al heeft natuurlijk niet iedereen overál rechten (de meesten hebben rechten in 2 of 3 subforums)

Waarschuw beheerder
aha.. en op welke criteria worden die mensen geselecteerd?

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals, het is in mijn ogen gewoon niet te voorkomen.

1. er worden nog altijd veel dubbele topics geopend, dat houdt schijnbaar niet op;
3. er zijn veel fake profielen, dús topics die bepaalde reacties uitlokken om het alleen uit te lokken;
4. grappenmakers hou je altijd, bovendien zijn er altijd "rages" zoals "sterf" roepen;
5. veel mensen nemen niet de moeite om het envelopje te gebruiken als ze "dubbel" roepen;
6. veel mensen weigeren de nederlandse taal correct te gebruiken.

Precies hier heb ik niks aan toe te voegen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet een idee om er meerdere voor aan te nemen???

Waarschuw beheerder
En hoe zit het met structurele bezetting? 19 Mensen met moderatie-rechten in verschillende subfora, moet toch wel genoeg zijn om consequent en actief te kunnen modereren, lijkt me. Mits ze voldoende aanwezig zijn.

Waarschuw beheerder
Mits ze voldoende aanwezig zijn.

ik denk dat je daar precies het probleem bij de kop vat...

Waarschuw beheerder
...bij de kop vat...

ghehe :D

Waarschuw beheerder
veel mensen nemen niet de moeite om het envelopje te gebruiken als ze "dubbel" roepen;

deze mensen zouden misschien ook harder moeten worden aangepakt. misschien dat ze dan wat vaker het envelopje gebruiken of niet meer de moeite nemen hun "boeiende en inspirerende" commentaar te posten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
aha.. en op welke criteria worden die mensen geselecteerd?

Voor t forum wordt oa. gekeken naar of iemand een doorheeft wat hier wel en niet kan (dwz. wat voor contactberichten stuurt deze persoon), of hij/zij zich neutraal/onpartijdig genoeg kan opstellen, vaak genoeg aanwezig is... dat soort dingen

en natuurlijk hebben de meeste bestuursleden (en ik) overal forumrechten, maar dat lijkt me logisch ;)

Waarschuw beheerder
aha.. ik val al af als ik dat zo eens lees.. :-)

Waarschuw beheerder
deze mensen zouden misschien ook harder moeten worden aangepakt. misschien dat ze dan wat vaker het envelopje gebruiken of niet meer de moeite nemen hun "boeiende en inspirerende" commentaar te posten

tsja, als je "dubbel" roept moet je eigenlijk niet alleen het envelopje aanklikken, maar óók de link geven van de andere topic in kwestie. dat is te veel voor velen? denk ik?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Niet een idee om er meerdere voor aan te nemen???

Zodra ik het gevoel heb dat we man/vrouwkracht tekort komen, geef ik gewoon een gil in de richting van de afdeling "vacatures" en dan komt er vanzelf een nieuwe :D (nou ja, BIJNA vanzelf :P )

op het ogenblik kunnen we t allemaal vrij goed aan :)

Waarschuw beheerder
tsja, als je "dubbel" roept moet je eigenlijk niet alleen het envelopje aanklikken, maar óók de link geven van de andere topic in kwestie. dat is te veel voor velen? denk ik?

ja, heb je gelijk aan. op deze manier voorkom je ook dat er dubbel geschreeuwd wordt terwijl het topic helemaal niet dubbel is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar zo behoort het "dubbel"-geroep ook in z'n werk te gaan :/

Waarschuw beheerder
i know...

Waarschuw beheerder
Die nietzeggende smilies zonder verdere tekst mogen trouwens ook wel opgenomen worden in het lijstje van niet-gewenste-reacties.

Een topic dat begint met reacties als: :O, :Z, :/, :frusty:, of :S is meestal meteen verziekt.

Valt me trouwens ook op, dat de notoire baggeraars nooit de moeite doen om in een discussie als deze mee te denken, terwijl ze schijnbaar wel altijd genoeg tijd hebben om de hele dag kutreacties te plaatsen.
Waarschuw beheerder
Je vergeet :gaap: ;P
Maar ik blijf erbij: Sommige topics vragen erom. :yes:

Waarschuw beheerder
volgens mij gaat het hen er ook om om gewoon als eerste te kunnen posten... want als zo'n smiley na twee seconden al verschijnt bij een openingspost van 2 A4, dan is daar volgens mij gewoon sprake van het opzettelijk verpesten van de topic in kwestie...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar ik blijf erbij: Sommige topics vragen erom.

Wat is de meerwaarde van zo'n reactie dan?
Geen enkel topic vraagt om nietszeggende kutreacties, ook al is het topic zelf bagger van de bovenste plank.

Waarschuw beheerder
sommige personen ook ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Vanafheden word er dus geen DUBBEL geroepen maar ENVELOPJE :jaja:

Waarschuw beheerder
volgens mij gaat het hen er ook om, om als eerste te kunnen posten... want als zo'n smiley na twee seconden al verschijnt bij een openingspost van 2 A4, dan is daar volgens mij gewoon sprake van het opzettelijk verpesten van de topic in kwestie...

Dat zie je ook vaak inderdaad. :jaja:.

En waar ik me nog het meeste aan irriteer, is als iemand de moeite gedaan heeft om een flinke openingspost te tikken, om een discussie aan te wakkeren en dat de eerste reacties dan zijn zoals: "Teveel text! :Z."

Kill. Attack. :[ !

Waarschuw beheerder
jwah, ik negeer dat meestal gewoon :)

Waarschuw beheerder
Je hebt er inderdaad niks aan om erop in te gaan, maar het is wel topicverziekend. En diegene die zo'n topic tikken, hebben daar de volgende keer ook geen zin meer in, na zulke reacties. En dan houd je alleen kuttopics over.
Hier ook weer van die geweldige reacties. :/..
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat het wel duidelijk is dat er ook genoeg klachten tegen de aard van de topics zijn DSW en niet alleen tegen de aard van de reacties o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd U.

Waarschuw beheerder
ik denk dat het wel duidelijk is dat er ook genoeg klachten tegen de aard van de topics zijn DSW en niet alleen tegen de aard van de reacties

inderdaad, dat zei ik ook al:

3. er zijn veel fake profielen, dús topics die bepaalde reacties uitlokken om het alleen uit te lokken

Waarschuw beheerder
Als je dan dubbel roept, plaats dan de link van het dubbele topic en klik dan op het envelopje.
Dat is dan toch duidelijk? Hoeven de admins ook niet te gaan zoeken waar dat dubbele topic stond :)

Ben het met je eens U.
Dat gezeur over te veel text :S lees het dan niet en ga naar een ander topic met niets zeggende kreten.

Een beetje discussie begint toch met text :)

Waarschuw beheerder
donateur
Geen enkel topic vraagt om nietszeggende kutreacties, ook al is het topic zelf bagger van de bovenste plank.

Mooi gezegd! (Y)

Waarschuw beheerder
jwah, daar ben ik het dus niet mee eens :/

Waarschuw beheerder
donateur
zo'n topic vraagt om een ENVELOPJE :)

Waarschuw beheerder
oke, daar kan ik mee leven O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Een beetje discussie begint toch met text :)

Inderdaad, en als men teveel moet lezen reageren ze toch lekker niet.
Waarschuw beheerder
zo'n topic vraagt om een ENVELOPJE

Maar soms blijft zo'n topic nog best een tijdje open..
Dan word't best moeilijk om toch niet ff iets neer te zetten ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Maar soms blijft zo'n topic nog best een tijdje open..

dat hangt er dus vanaf hoeveel contactmeldingen er op zo'n moment open zijn en hoeveel admins er online zijn

hmmmmz... misschien een speciale admin voor dubbeltopics aanstellen?
Waarschuw beheerder
Btw, ik vind dit al best een serieus topic. Of heb je al heel wat posts verwijderd DarkSkywise?
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat iedereen nu op enveloppen jacht??? :9

Waarschuw beheerder
Btw, ik vind dit al best een serieus topic. Of heb je al heel wat posts verwijderd DarkSkywise?

Dat zeg ik. Baggeraars zijn nooit in constructieve topics te vinden. :).

Waarschuw beheerder
donateur
alles staat nog :O

t kán dus nog wel! :D
Waarschuw beheerder
donateur
hmmmmz... misschien een speciale admin voor dubbeltopics aanstellen

ik denk dat je door dit topic sowieso veel meer enveloppen-klikjes krijgt

misschien een idee om een onderwerp aan de klacht mee te laten geven en iedere forum-admin een eigen onderwerp te laten behandelen?

Waarschuw beheerder
donateur
zo'n topic vraagt om een ENVELOPJE

Maar niet om misbruik van het envelopje.

Als er reeds op het envelopje gedrukt is, dan is dat ook voor anderen zichtbaar. Dus 20 x hetzelfde aanmelden is eveneens ongewenst.

sja, sorry hoor.
maar ik kan er slecht tegen als mensen tegenwoordig de nederlandse taal niet meer fatsoenlijk beheersen.

En wat nou als het buiten de macht om ligt van deze personen?
Bijv. Dyslexie ? Dat kun je op een forum ook niet aan iemand aflezen. Er wordt gewoon heet vervelend gereageerd naar zulke personen toe, uit hetzij onwetendheid, hetzij intolerantie.

Ik vind niet dat je het recht hebt om mensen af te zeiken die consequente spel/taalfouten maken.
(En dan heb ik het niet over Breezah taal!)

Waarschuw beheerder
afzeiken is ook niet aardig, iemand op een spelfout wijzen (en al helemaal binnen de context van de topic in kwestie) vind ik wel kunnen :)

voorbeeldje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes: Klopt Hooglander
Zelfs als mensen in hun profiel hebben staan dat ze dyslectisch zijn, reageren ze nog bot met opmerkingen over wat heb jij gebruikt.........
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je wazi's best mag afzeiken als ze niet normaal Nederlands kunnen schrijven/typen. En dan heb ik het niet over een klein spel- of grammaticaal foutje :no:
maar over je reinste taal verkrachting :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je wazi's best mag afzeiken als ze niet normaal Nederlands kunnen schrijven/typen. En dan heb ik het niet over een klein spel- of grammaticaal foutje
maar over je reinste taal verkrachting

vind ik ook :yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat DSW weer netjes heeft gesproken...al doet hij snacht af en toe eng tegen meisjes :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je wazi's best mag afzeiken als ze niet normaal Nederlands kunnen schrijven/typen. En dan heb ik het niet over een klein spel- of grammaticaal foutje

Wat geeft jou het recht jezelf te verheffen boven een ander?

Waarschuw beheerder
donateur
~ wen ~ 14 april 2005 12:03
afzeiken is ook niet aardig, iemand op een spelfout wijzen (en al helemaal binnen de context van de topic in kwestie) vind ik wel kunnen

Ik ken jou niet anders ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In mijn ogen betekend het niet dat ik mezelf verhef boven anderen. :no:
Ik kan er gewoon niet tegen dat ze wel een grote bek over buitenlanders hebben, zichzelf nationalist noemen enz.
maar ondertussen de taal niet beheersen. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
In mijn ogen betekend het niet dat ik mezelf verhef boven anderen.
Ik kan er gewoon niet tegen dat ze wel een grote bek over buitenlanders hebben, zichezelf nationalist noemen enz.
maar ondertussen de taal niet beheersen.

Ik snap je punt, maar daarmee onderscheid je je niet van hun. Immers, je plaatst hun eveneens in een hoek en veroordeeld hun hierop.

Dit betekent overigens niet dat ik wazi supporter ben.
Waarschuw beheerder
donateur
dat is toch haar mening en als je iets vind verhef je je niet gelijk boven andere mensen hoor

Waarschuw beheerder
donateur
dat is toch haar mening en als je iets vind verhef je je niet gelijk boven andere mensen hoor

Het zijn de tonen die de muziek maken. M.a.w. het is maar hoe je iets brengt....
Waarschuw beheerder
donateur
Veel strenger gaan optreden idd...

Onzinnig topic 1 dag ban...

Onzinnig reactie op onzinning topic is gelijk 2 weken ban...
dus voor die mensen die schrijven slotje ban sterf.. etc...
Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn de tonen die de muziek maken. M.a.w. het is maar hoe je iets brengt....

maar dat is met alles zo!

Waarschuw beheerder
donateur

Wat geeft jou het recht jezelf te verheffen boven een ander?

Mijn aanhef is ook niet persoonlijk bedoeld. Mijn stelling is algemeen, aangezien dit ook een algemene discussie is.

Waarschuw beheerder
voor die mensen die schrijven slotje ban sterf.. etc...

ik vind het "sterf"-roepen trouwens net zo erg als het gebruik van "kanker".
als iemand schrijft dat hij/zij op zo'n "kankerschool" heeft gezeten wordt dat ook bestraft, dus waarom niet ook degene die een ander de dood in wenst?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn aanhef is ook niet persoonlijk bedoeld. Mijn stelling is algemeen, aangezien dit ook een algemene discussie is.

mijne ook niet hoor

Waarschuw beheerder
donateur
als iemand schrijft dat hij/zij op zo'n "kankerschool" heeft gezeten wordt dat ook bestraft, dus waarom niet ook degene die een ander de dood in wenst?

Kan ik mij ook goed in vinden (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ja daar kan ik me ook in vinden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad (y)

Dat zou het nivaue (;p) van PF ten goede komen. Alleen wil ik dan graag mijn datum in het "Kwart miljoen"- topic even wijzigen :)

Zonder gein, af en toe gaat het gewoon veel te ver. Je kan nergens meer fatsoenlijk je mening geven, of er komt wel iemand irritant doen.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me soms ook helemaal groen en geel erger door bepaalde topics, die voor de tig-duizendste keer voorbij komen, maar dat kan je ook subtiel melden..

PS: Gaat door de evt. nieuwe regeling ook vagepaul nu eindelijk eens op de vingers getikt worden ?? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
PS: Gaat door de evt. nieuwe regeling ook vagepaul nu eindelijk eens op de vingers getikt worden ?? O:)

Nee van vagepaul topics moet afgebleven worden :respect:

Waarschuw beheerder

tja als je dat wenselijk vindt bouw dan een woordfilter in , die voor elke post eens bekijkt of je niet een of ander fout woordt gebruikt.
Waarschuw beheerder
donateur
Onzinnig topic 1 dag ban...

Onzinnig reactie op onzinning topic is gelijk 2 weken ban...
dus voor die mensen die schrijven slotje ban sterf.. etc...

sjezus man :s heel PF leeg binnen 3 dagen!!! ;P
Waarschuw beheerder
donateur

IDD dan is er eindelijk ruimte voor serieus geouwehoer... ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Dat klinkt geweldig :jaja:
Waarschuw beheerder
PS: Gaat door de evt. nieuwe regeling ook vagepaul nu eindelijk eens op de vingers getikt worden ??

Nee van vagepaul topics moet afgebleven worden

Bij vagepaul moet eens gecontroleerd worden of hij wel steeds dezelfde "dyslectische taalfouten" maakt.... ik betwijfel dit namelijk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
hij maakt niet altijd fouten kreeg laats een pb van hem zonder :vaag:
Waarschuw beheerder
Hij is gestopt met de drugs he? Misschien is z'n dylexie ook gelijk weg. ;P
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik....

Wereld....weereld....wireld.....werelt....weer ult....

Deze heb ik al voorbij zien komen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
is gestopt met de drugs he? Misschien is z'n dylexie ook gelijk weg

ja dat zou kunnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Topic namechange plz: Als je tóch niks te zeggen hebt.... (take 2!)
in Maakt paul altijd dezelfde "dyslectische taalfouten" ?

o:)

:p

En nu begrijp ik ook ineens waarom dat het partyFLOCK het wij stelletje kudde dieren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjee, er gaan 5 posts even ergens anders over.

5 posts van de 130 :o

Maar er zijn hier al redelijk wat oplossingen gevonden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, kom maar op met je suggesties! :[

Hierdoor kan ik jou eigenlijk niet echt serieus nemen :[ <-------

Jouw vraagstelling roept bij mij agressie op :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En moet je hier nou zo nodig 2 topics over openen? Beetje onnodig he?
Waarschuw beheerder
donateur
En iedereen die reageert heeft wat te zeggen, dus....... of het nu het antwoord is wat jij wilt horen of niet, er wordt wat gezegd B)
Waarschuw beheerder
Nee niet relluh :@
Waarschuw beheerder
donateur
juist de bedoeling dat dat niet meer gebeurd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet aan het rellen ,ik geef hier mijn mening. Kun je zien hoe door verkeerde opvattingen rellen kunnen ontstaan:)
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen die reageert heeft wat te zeggen, dus....... of het nu het antwoord is wat jij wilt horen of niet

dat is ook vaak het probleem :jaja:

wordt er gezegd: 'wat vinden jullie van hakken op puntschoenen?'

'Ik vind dat smerig'

'Jij moet je bek houwe ClubQut'

'Hou zelf je smoel, ReefTeef'

etc. etc.

en daar heb je de ellende al...

Waarschuw beheerder
nou dit hele topic is goed bedoeld, maar heb meer dan een uur geleden op een envelopje gedrukt en er is nog geen moer gebeurd.

lijkt me dat er nog heeeeel wat moet veranderen.

Waarschuw beheerder
In een ander topic heb ik 2,5 uur geleden op een envelopje geklikt.

Ik snap dat het niet mogelijk is binnen 10 seconden te reageren, maar als de reactietijd erg lang is, wordt de kans dat het topic ontspoord natuurlijk ook veel groter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou dit hele topic is goed bedoeld, maar heb meer dan een uur geleden op een envelopje gedrukt en er is nog geen moer gebeurd.

ja duurt wel lang :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Want een Pf waar 80% van alle reakties iets à la "­sterf slotje ban qneus ga es dood" zijn, lijkt me ­toch ook niet echt veel aan.
====================­============================================
Klop­t helemaal, maar het zijn dan ook vaak dezelfde di­e dat doen.
Pas vor mijn part een puntensysteem t­oe, als ze maar vaak genoeg gebanned worden zal he­t toch wel een keer ophouden.
Woordfilter is ook ­een optie.
Langs de andere kant moeten de regels ­ook voor iedereen gelijk zijn, helaas heb ik vaak ­het gevoel dat dat niet zo is.

Waarschuw beheerder
Pas vor mijn part een puntensysteem t­oe,

dat ís er al....

Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik, maar ook voor dit probleem?

Waarschuw beheerder
heb meer dan een uur geleden op een envelopje gedrukt en er is nog geen moer gebeurd.

In een ander topic heb ik 2,5 uur geleden op een envelopje geklikt.

Ik snap dat het niet mogelijk is binnen 10 seconden te reageren, maar als de reactietijd erg lang is, wordt de kans dat het topic ontspoord natuurlijk ook veel groter

admins kunnen ook niet 24/7 achter de pc zitten en alleen maar met partyflock bezig zijn... of sterker nog: alleen maar met het verwerken van contactjes bezig zijn :/
weet je hoe druk het soms is met contactjes die binnen stromen? als dan nét toevallig de hoofd-forumbeheerder er niet is, en ook nét toevallig niet de admin met rechten in het sub-forum... ja, dan kan het inderdaad even duren.
is dat nou echt het grote probleem in jullie ogen, dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb laatst een ban gehad omdat ik op een foto stond waar er op de achtergrond een A4tje hing met een schedel en een Nederlands vlaggetje...

Ik vind dat een beetje mierenneukerij...

Waarschuw beheerder
daarvoor moet je niet hier zijn satanica :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
want...
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je het beleid eens lezen, staat in dat je geen Nederlandse vlag in je foto mag neerzetten, duh :s

Vlaggen in het algemeen worden momenteel bijna nooit toegestaan.

Toch maar ff voor je opgezocht Satanica!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is dat nou echt het grote probleem in jullie ogen, dan?

wél als je een dergelijk topic opent waarin je opmerkt dat partyflock aan het versloffen is.
wil je dat bestrijden dan zul je er bovenop moeten zitten.

als ik dan lees dat er geclaimd wordt dat er genoeg admins zijn en dan meer dan twee uur op een reactie van een admin moet wachten dan ga ik daar wel vraagtekens bij stellen.

Waarschuw beheerder
ah, bedoel je het zo (Y)

Waarschuw beheerder
ah, bedoel je het zo

nee eigenlijk niet, maar ik vond het wel cool om het zo te verwoorden......

Waarschuw beheerder
donateur

lijkt me dat er nog heeeeel wat moet veranderen.

Tenzij je idd minstens 3 betaalde krachten 24/7 achter de PC zet zal dat ook echt niet lukken

Regel is dat alles binnen 24 uur moet worden afgehandeld (en t liefst binnen 6) en aangezien t hier allemaal vrijwilligers zijn, kun je daar écht niet meer van vragen... we hebben nu eenmaal ook andere dingen te doen zoals werk enzo

als ik dan lees dat er geclaimd wordt dat er genoeg admins zijn en dan meer dan twee uur op een reactie van een admin moet wachten dan ga ik daar wel vraagtekens bij stellen.

Meer mensen aanstellen heeft alleen zin als je ze kunt dwingen in een soort ploegendienst te werken en DAN zul je ze toch echt gaan moeten betalen he?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
we hebben nu eenmaal ook andere dingen te doen zoals werk enzo

ja dat is altijd zo´n vervelende onderbreking van het PF´en.

maar zou dat probleem niet op te lossen zijn door meer admins aan te stellen? lijkt me van wel.

Waarschuw beheerder
donateur
maar zou dat probleem niet op te lossen zijn door meer admins aan te stellen? lijkt me van wel.

Dat heeft dus alleen zin als je met een ploegenrooster kan gaan werken... het gebeurt vaak genoeg dat als ik "restjes ga ruimen" (één van mijn taken hier :P ) er maar 2 of 3 onbeantwoorde contactberichten staan, dus dat los je niet op met meer forum-admins

bovendien krijg je dan natuurlijk NOG meer verschillende interpretaties en dat geeft weer heel andere problemen

bij bedrijfsorganisatie-toestanden noemen ze dat een "scaling"-probleem... er komt altijd een punt waarop je een groter systeem niet beter kunt besturen door er meer mensen op te zetten en zolang ik bij "restjes ruimen" geen 40 of meer berichten aantref, heeft t weinig zin om meer admins aan te nemen zolang we niet met full-time krachten kunnen werken

en mail maar eens naar een willekeurige helpdesk (Hotmail ofzo) dat je "al" twee uur op een antwoord zit te wachten... :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dan krijg je nog een geautomatiseerd mailtje van een computer die enkele woorden herkent, maar wat totaal geen antwoord op je vraag is...

Mooi voorbeeld is planet internet :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dan doen we t hier toch helemaal niet onaardig vind ik :)

Waarschuw beheerder
en mail maar eens naar een willekeurige helpdesk (Hotmail ofzo) dat je "al" twee uur op een antwoord zit te wachten...

:respect:

hahaha ok ik geef toe : héél goed punt

Waarschuw beheerder
donateur
wat trwns óók wel een beetje zou helpen... als iemand iets over een TOPIC te melden heeft wordt toch nog heel vaak het vlopje in t eerste BERICHT aangeklikt in plaats van die in de titelbalk van de topic

dat moet dus meestal eerst worden omgezet (6 extra handelingen), anders is t later in t contactarchief niet goed terug te vinden
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is nu precies de rede waarom ik de laatste tijd niet meer reageer in nieuwe topics en het lekker bij de vaste stam topics hou!!!

Patrick:bounce: in 5 mannen tegelijk!!, Liefde, Relaties, Sex ..
donderdag 14 april 2005 om 18:49
Neuk je moeder en sterf!

Oke ik geef toe dat het topic ook nergens over gaat maar goed vind dit niet echt nodig!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg DSW goed bezig kerel :D
Waarschuw beheerder
bovendien krijg je dan natuurlijk NOG meer verschillende interpretaties en dat geeft weer heel andere problemen

Menig chat gaat daar aan ten onder, omdat navigatoren toch zo hun eigen normen en waarden hebben, hun eigen grenzen en tollerantie ten opzichte van de gebruikers.

Hoe meer mensen (lees admins) je aansteld, hoe moeilijker het wordt om alle neuzen de zelfde richting uit te krijgen :)

Waarschuw beheerder
Hoe meer mensen (lees admins) je aansteld, hoe moeilijker het wordt om alle neuzen de zelfde richting uit te krijgen

daarom stel ik voor om mij alleenheerser op dit forum te maken :jaja:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Denk dat er eerst begonnen moet worden om een minimale leeftijdsgrens te trekken als je serieuze topics wil. Of je wilt geen serieuze topics en het forum voor iedereen beschikbaar stellen dus ook voor "de kleinere".

Er loopt ook ergens een topic van een 15 jarige die het stoer vind pillen te nemen en vraag hoe iemand zijn pillen neemt. Dat bedoel ik met het niveau (leeftijdsgrens)
Want de wat oudere en volwassene personen weten dat dit niet stoer is en gaan er ook niet zo'n loze topic over openen.

Ben het er wel mee eens dat woorden als kanker en sterf en discriminerende leuzen harder aangepakt moet worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daarom stel ik voor om mij alleenheerser op dit forum te maken

Ik stem voor. B-).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
TEGEN:

Topics die Pixxure heeft geopend :frusty:

Onderwerpen waarin piXXure geparticipeerd heeft

<30 · 30>

drinken om te vergeten » expressie 94 14 april 2005 16:34 piXXure 09:43

het trekken ook zo zat? » liefde 31 13 april 2005 12:07 Busines$ O:) 2d 23:59

wannabe taal » expressie 123 4 april 2005 11:38 Pizzaman 3d 17:30

en dan wordt je opeens verliefd.. heel je leven op z´n kop.. » liefde 218 7 april 2005 11:27 Signum 4d 23:18

VB6.0 - datagrid probleem » computers 13 5 april 2005 15:43 piXXure 9d 12:48

wat zou nou een goed beroep voor mij zijn. » expressie 61 1 april 2005 12:27 Sincera 10d 15:37

ontknoping Pixxure!! » humor 31 30 maart 2005 15:52 Miss(K)P 14d 11:01

kinderwens op je 23ste? » liefde 62 1 maart 2005 10:33 Nanceee 15d 19:02

VB6 SQL query probleem » computers 17 31 maart 2005 15:28 piXXure 15d 17:08

ik heb een k*t karakter » humor 29 30 maart 2005 13:50 hardcore_... 16d 22:13

wie spreekt er deens? » gemeenschap 34 23 maart 2005 11:39 wino 23d 12:48

je valt op slank maar je vriendin blijft maar uitzetten.. » liefde 188 14 maart 2005 14:22 channie-nl 30d 13:02

VB 6 : Integer en String samenvoegen » computers 4 8 maart 2005 15:32 piXXure 38d 15:57

Ook nog vrijgezel! » liefde 32 3 maart 2005 16:30 Dj Killer... 43d 17:19

VB6 probleem » computers 4 2 maart 2005 13:40 piXXure 44d 15:44

VB 6.0 Express » computers 10 23 februari 2005 13:05 HooGLaNDeR 51d 14:55

VB 6.0 express?? » computers 8 23 februari 2005 11:48 piXXure 51d 12:16

visual basic development tool » computers 7 17 februari 2005 16:44 Helpdesk ... 57d 21:10

pijpen met of zonder condoom » liefde 799 31 mei 2004 17:29 sjonnycon... 61d 14:37

afwijzing klacht discriminerde moslim site » expressie 12 7 februari 2005 18:29 LoenaTJIK... 66d 14:36

Criminelen hebben slagaders van internet in handen » actueel 38 2 februari 2005 10:13 The Herba... 67d 15:49
mail met attachment versturen via een website » computers 8 3 februari 2005 09:33 piXXure 71d 15:07
kinderen van irak » expressie 37 2 februari 2005 10:29 (U.U.T)Ge... 72d 15:38
ik vind je heel aardig , maar...... » liefde 241 25 januari 2005 09:53 WilliamWa... 77d 15:04
duitse politicus wil NL bezetten » actueel 72 26 januari 2005 13:54 Mr. Thompson 77d 14:27
discriminerende moslim site? » expressie 74 24 januari 2005 13:30 DarkSkywise 80d 05:45
tattoo zet op en irriteert » gezondheid 27 1 november
Waarschuw beheerder
donateur
kwaliteits topics Sander :respect:

Waarschuw beheerder
er zitten ook serieuze topics bij.

Waarschuw beheerder
ik post alleen kwaliteit :jaja:

maaaarruhhh.. gaan we niet een beetje off-topic?? :-)
Waarschuw beheerder
Vagepaul IS dyslectisch :( dus afblijven.

Misschien moet Spaakie zich eens de moeite nemen om met hem te praten? :) Dan kom je er van zelf achter :)

Over onzinnige topics gesproken :
Hallo in ben bloemetje! 79x bekeken ·

Overzicht · "Voetbal" Forum

Volgen · Nieuw onderwerp · Plaats antwoord

R.I.P. 15 april 2005 10:03
Was bloemetje!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vagepaul IS dyslectisch dus afblijven.

als je daar overheen kijkt staat er nog alleen maar poep in zijn topics....

en NIET gelijk schuilen achter iemands gebrek he...
Waarschuw beheerder
Soms zijn zijn topics heel erg vaag :D :yes:
Maar vaak ook dingen om over na te denken, als je teminste de moeite neemt om alles te lezen :)

En je verschuilen achter een gebrek is niet nodig toch?
Maar dan meteen hem afmaken met k*topmerkingen omdat het niet "nederlands" is?? :-/

Dat hoeft nou ook weer niet.

Breezah taal is opzettelijk verkeerd schrijven, Paul doet het niet opzettelijk, hij kan gewoon niet anders :)

Waarschuw beheerder
donateur
Mogen we nou niet meer mierenneuken? :cry:

Pfff kga mezelf verwijderen :[

;p

Waarschuw beheerder
donateur
ummm... dat is geen link naar een topic hoor ;)
Waarschuw beheerder
ja :D maar gaat om de teks in het topic..............das toch geen normale taal?

Maar een ander vraagje DSW :)

Is het niet mogelijk dat al die kaart te koop/kaartje gezocht topics in 1 topic komen per evenement??

Daar wordt je toch wild van :S van die topics.
Nu zijn het weer de kaartjes voor defqon en sensation white :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die nep acounts zijn wel vervelend. Is het niet mogelijk een ip-ban te geven zodat je minder last hebt van mensen die er hier een zooitje van willen maken?

Misschien moeten de topics die door de moderatoren als een goed wordt ervaren meer laten opvallen zodat je niet moet zoeken naar of een topic goed is of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Is het niet mogelijk dat al die kaart te koop/kaartje gezocht topics in 1 topic komen per evenement??

Dat hebben we vorig jaar één keer geprobeerd en dat werd een NOG grotere chaos :S ...nu kunnen we tenminste een topic sluiten als een kaartje verkocht is ;)

Is het niet mogelijk een ip-ban te geven zodat je minder last hebt van mensen die er hier een zooitje van willen maken?

IP bans doen we niet want...
- iemand die echt kwaad wil kan t zó omzeilen
- je treft er ook huisgenoten en mensen op dezelfde school of hetzelfde werk mee
- het werkt alleen bij mensen met een statisch IP (dus bv niet bij inbelverbindingen) en da's niet echt eerlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke........... hoe serieus moet je dan een topic als dit nemen?
https://partyflock.nl/topic/768008

Niet dus :D onderwerp is al gesloten :P

------------------
*edit*
Voorstel nieuwe smiley.. 170x bekeken ·

o ja joh? 19 april 2005 03:50
[img width=65 height=65]http://epeios.nl/files/zoek_funtie.gif[/img]

vind dit wel een heel leuk voorstel :D
Met dank aan O ja joh :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij vagepaul moet eens gecontroleerd worden of hij wel steeds dezelfde "dyslectische taalfouten" maakt.... ik betwijfel dit namelijk

Daar dacht ik laatst ook al aan :yes:

Waarschuw beheerder
domme vraag, dom antwoord

Wat voor de een een domme vraag is hoeft dat voor de ander nog niet te zijn!!! :no:
Waarschuw beheerder
Domme vragen bestaan niet :)

Wel domme antwoorden :devil:
Waarschuw beheerder
[img width=65 height=65 cacheid=00135d2200017ef394b4efe01a00af73a0]http://home.planet.nl/~oliem002/zoek2.gif[/img]... zat domme vragen die je zult vinden hier:[

Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed... welke dingen moeten we volgens jullie gaan aanpakken om t hier op t Forum nog een btje leuk te houden?

we hebben zelf natuurlijk al een lijstje, maar er is natuurlijk altijd ruimte voor SEREUZE suggesties (en graag toepasbaar, dus niet "t aanstellen van 50 extra admins" of "t invoeren van IP-bans" want dat gaat tóch niet gebeuren)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mogguh :D (K)

Het is mij al opgevallen dat sommige in topics waar mensen de sfeer verpesten de link naar dit topic gelegt wordt :)
Met de bedoeling....... lees dat eens voor je verder gaat met een topic te verzieken.

Vond ik wel leuk gevonden :)

Er zijn mensen die in elk topic op de zelfde manier reageren, die zouden daar eens op aan gesproken moeten worden, maar ja, hoe ga je dat controleren......

Opvallend is dat een topic dat geopend wordt met een duidelijke overzichtelijke tekst vaak ook serieuzere antwoorden krijgen, dan die met teksten zonder punten en komma's in "verbasterd" Nederlands.
Dus misschien voor de topicopeners een tip om zich een beetje meer moeite te doen hun tekst duidelijk en serieus te schrijven, als ze serieuze reacties willen.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie t al voor me... dan klikken ze op "toevoegen" en dan krijgen ze de tekst

Je hebt te veel spelfouten gemaakt!

:9

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn mensen die in elk topic op de zelfde manier reageren, die zouden daar eens op aan gesproken moeten worden, maar ja, hoe ga je dat controleren......

als die manieren zijn: "sterf / ga eens dood", "dubbel!" (zonder link), "te veel tekst!" of ":gaap:", dan staan die al in mijn lijstje :[ (net zoals BrEeZaH-taal trouwens)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha nee bedoel geen spelfouten :D die maakt iedereen.

Als ik ze tegen kom stuur ik je ze wel :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
inderdaad, er moet echt iets aan gedaan worden. ik krijg zelf ook de ene na de andere verwensing of ziekte naar mijn hoofd gesmeten alsof het niets is.....

er moet echt iets gebeuren, dit soort bedreigingen, verwensingen en schuttingtaal gaan ten koste van mijn partyflock-plezier
laatste aanpassing
Artiest Ragman
Waarschuw beheerder
ik zeg maar ff niks :S

Waarschuw beheerder
goed topic

Waarschuw beheerder
partyflock is leuk zoals het is !

Waarschuw beheerder
donateur
en dat dubbel sterf slotje qneus ban gedoe... vind je dat óók leuk dan?

Waarschuw beheerder
joh het intresseert me niet zoveel. Als dat het stopwoordje van iemand is, lekker boeie dan!
Gewoon laten zoals het is, ben het eens met michelle!

Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat betekent dus een ledenstop en dát gaat echt niet gebeuren. En er zijn gewoon al té veel oud-leden die oa. DOOR dat soort eeuwige stopwoordjes nooit meer op t Forum komen :/

Waarschuw beheerder
dus jij zegt dat het aantal leden dat zich hieraan stoort groter is dan het aantal leden dat zich er niet aan stoort?

Waarschuw beheerder
donateur
zolangzamerhand wel ja

het grootste aantal klachten die we puur inhoudelijk over t Forum krijgen is dat t de laatste 6 à 12 maanden echt godse onmogelijk is geworden om hier nog een serieuze discussie te voeren

en er zit echt een duidelijke neerwaatse trend, dus OF we rammen een kurk in die trend OF we laten t doorgaan tot er éch alleen maar nonsens op t forum staat en dat willen we gewoon niet

Waarschuw beheerder
hmm zit wel wat in ja. aan de andere kant vind ik het maar raar dat mensen ze zich hierom druk kunnen maken maar goed.

Ik begrijp dus dat je de kwaliteit van het forum hoog wilt houden. Kom ik toch weer met die leeftijdgrens die je in zou moeten voeren.

En wrs 1 of ander content scanning welke dat soort woorden eruit filtert

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen jammer dat dat soort programma's gewoon té veel fouten maken... ik wil hier natuurlijk geen situaties als vroeger bij MSN Chat waar ik ooit een 24 uurs ban kreeg omdat ik zei dat ik die avond spinazie ging eten :P

Waarschuw beheerder
Kom ik toch weer met die leeftijdgrens die je in zou moeten voeren.

Hoe zou je die willen controleren? De gemiddelde 14-jarige zal toch invullen dat hij/zij 21 is als er een leeftijdsgrens van 20 wordt ingevoerd.

Waarschuw beheerder
en dat dubbel sterf slotje qneus ban gedoe... vind je dat óók leuk dan?

Niet altijd nee .. soms wel terecht :P

Nee we zouden ons netjes moeten en kunnen gedragen als volwassenen.

Dat soort teksten komen vaak van de qneusen die kinderlijk gedrag vertonen af met minder dan 1mb geheugen en vermogens :P

Waarschuw beheerder
HEhehe ja darkwyse, kun je idd leuke tafrelen van krijgen!
Cracker, er zijn meerdere systemen die aan leeftijdscontrole doen, moet best kunnen lukken! En fraude hou je toch, je kan het ze alleen zo lastig mogelijk maken.

Precies michelle ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Van mij part voer je een eenmalige eigenbijdrage in bij inschrijven, weet je zeker dat er meer serieuze mensen komen. Bovendien zou je aan de hand van zoiets ook leeftijd kunnen controleren.
Waarschuw beheerder
Is er trouwens niets aan fakers te doen?
Wordt (vooral op't voetbal-forum) af en toe echt hélemaal gestoord van die gasten. :S
Omdat ze anoniem zijn kunnen ze lekker roepen wat ze willen, en ze kunnen wel verbannen worden maar dan maken ze wel weer een nieuw profiel aan.
Maarja zal wel ijdele hoop zijn dat daar wat aan gedaan kan worden. :(

*edit* Dat van just-d is wel een goed plan :yes: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij part voer je een eenmalige eigenbijdrage in bij inschrijven, weet je zeker dat er meer serieuze mensen komen. Bovendien zou je aan de hand van zoiets ook leeftijd kunnen controleren.

Het laatste wat we willen is een verplicht lidmaatschap...

En een leeftijdscontrole is onmogelijk. Of iedereen moet eerst een kopie ID opsturen aan ons :9

Waarschuw beheerder
En een leeftijdscontrole is onmogelijk

Ik denk dat dat opzich echt meevalt. Ik zou je zo 1,2,3 niet ff iets op kunnen noemen, maar zou er best over na willen denken. Zal ik ook zeker doen. En waarom geen verplicht lidmaatschap? Je kan toch ook een lidmaatschap zonder verplichtingen afsluiten? En een eenmalige (dat maakt het zonder verplichtingen) eigen bijdrage zou ik geen probleem vinden. Bovendien kan dat geld dan weer gebruikt worden voor nieuwe systemen, onderhoud, etc....
Als je het als een jaarlijkse abbonements geld zou doen, dan zou het wel die verplichtingen met zich meebrengen. En dat zou ik nou ook niet willen.

Waarschuw beheerder
donateur
HEhehe ja darkwyse, kun je idd leuke tafrelen van krijgen!

...of zoals de beheerder van de Engelse David Essex fan-site die opeens (via MSN Groups) de Engelse pliesie op zijn dak kreeg wegens t runnen van een illegale pornosite :[

(hint: er stond GEEN porno op die site)
Waarschuw beheerder
donateur
En waarom geen verplicht lidmaatschap?

Omdat we altijd de gedachte hebben gehad dat Partyflock voor iedereen is. Er wordt wel gedacht over een vrijwillig lidmaatschap, maar verplicht? :no:

Waarschuw beheerder
Dat bedoelde ik ook juist MedicMan. Geen verplicht lidmaatschap.
Waarschuw beheerder
donateur
Als het niet verplicht is valt jou hele idee toch weg om minder fakers te krijgen :/

En een eenmalige (dat maakt het zonder verplichtingen) eigen bijdrage zou ik geen probleem vinden.

1. dat hebben we al, dat heet "donateur"
2. aanmelden dmv. een X bedrag storten zien wij niet zitten :no: Dan is de hele gedachte achter Partyflock weg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
goed bezig! mijn complimenten! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gedoneerd maar nog geen donateur! onder m'n naam.

Graag snellere boekhouding plz IK WACHT :[

:p