Partyflock

Forumonderwerp · 766346

Waarschuw beheerder
donateur
Een heleboel leden vinden het op Pf niet leuk of niet leuk méér omdat er amper nog serieuze topics kunnen worden geopend zonder dat er leden zich geroepen voelen om er een zootje van te maken. Vooral in Expressie en Computers is dat momenteel heel erg.

Ik ga de zaak nu gewoon ff omdraaien (zie take 1 van deze topic)... moeten we dit door laten gaan tot er helemáál nergens meer serieus gereageerd kan worden of moeten we ons eens wat meer aan het Beleid gaan houden dat zegt dat "Partyflock voor iederéén is (dus ook voor mensen die t NIET leuk vinden om te worden uitgescholden) en we elkaar met respect moeten behandelen"?

Want een Pf waar 80% van alle reakties iets à la "sterf slotje ban qneus ga es dood" zijn, lijkt me toch ook niet echt veel aan.

Nou, kom maar op met je suggesties! :[
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je wazi's best mag afzeiken als ze niet normaal Nederlands kunnen schrijven/typen. En dan heb ik het niet over een klein spel- of grammaticaal foutje :no:
maar over je reinste taal verkrachting :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je wazi's best mag afzeiken als ze niet normaal Nederlands kunnen schrijven/typen. En dan heb ik het niet over een klein spel- of grammaticaal foutje
maar over je reinste taal verkrachting

vind ik ook :yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat DSW weer netjes heeft gesproken...al doet hij snacht af en toe eng tegen meisjes :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je wazi's best mag afzeiken als ze niet normaal Nederlands kunnen schrijven/typen. En dan heb ik het niet over een klein spel- of grammaticaal foutje

Wat geeft jou het recht jezelf te verheffen boven een ander?

Waarschuw beheerder
donateur
~ wen ~ 14 april 2005 12:03
afzeiken is ook niet aardig, iemand op een spelfout wijzen (en al helemaal binnen de context van de topic in kwestie) vind ik wel kunnen

Ik ken jou niet anders ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In mijn ogen betekend het niet dat ik mezelf verhef boven anderen. :no:
Ik kan er gewoon niet tegen dat ze wel een grote bek over buitenlanders hebben, zichzelf nationalist noemen enz.
maar ondertussen de taal niet beheersen. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
In mijn ogen betekend het niet dat ik mezelf verhef boven anderen.
Ik kan er gewoon niet tegen dat ze wel een grote bek over buitenlanders hebben, zichezelf nationalist noemen enz.
maar ondertussen de taal niet beheersen.

Ik snap je punt, maar daarmee onderscheid je je niet van hun. Immers, je plaatst hun eveneens in een hoek en veroordeeld hun hierop.

Dit betekent overigens niet dat ik wazi supporter ben.
Waarschuw beheerder
donateur
dat is toch haar mening en als je iets vind verhef je je niet gelijk boven andere mensen hoor

Waarschuw beheerder
donateur
dat is toch haar mening en als je iets vind verhef je je niet gelijk boven andere mensen hoor

Het zijn de tonen die de muziek maken. M.a.w. het is maar hoe je iets brengt....
Waarschuw beheerder
donateur
Veel strenger gaan optreden idd...

Onzinnig topic 1 dag ban...

Onzinnig reactie op onzinning topic is gelijk 2 weken ban...
dus voor die mensen die schrijven slotje ban sterf.. etc...
Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn de tonen die de muziek maken. M.a.w. het is maar hoe je iets brengt....

maar dat is met alles zo!

Waarschuw beheerder
donateur

Wat geeft jou het recht jezelf te verheffen boven een ander?

Mijn aanhef is ook niet persoonlijk bedoeld. Mijn stelling is algemeen, aangezien dit ook een algemene discussie is.

Waarschuw beheerder
voor die mensen die schrijven slotje ban sterf.. etc...

ik vind het "sterf"-roepen trouwens net zo erg als het gebruik van "kanker".
als iemand schrijft dat hij/zij op zo'n "kankerschool" heeft gezeten wordt dat ook bestraft, dus waarom niet ook degene die een ander de dood in wenst?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn aanhef is ook niet persoonlijk bedoeld. Mijn stelling is algemeen, aangezien dit ook een algemene discussie is.

mijne ook niet hoor

Waarschuw beheerder
donateur
als iemand schrijft dat hij/zij op zo'n "kankerschool" heeft gezeten wordt dat ook bestraft, dus waarom niet ook degene die een ander de dood in wenst?

Kan ik mij ook goed in vinden (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ja daar kan ik me ook in vinden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad (y)

Dat zou het nivaue (;p) van PF ten goede komen. Alleen wil ik dan graag mijn datum in het "Kwart miljoen"- topic even wijzigen :)

Zonder gein, af en toe gaat het gewoon veel te ver. Je kan nergens meer fatsoenlijk je mening geven, of er komt wel iemand irritant doen.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me soms ook helemaal groen en geel erger door bepaalde topics, die voor de tig-duizendste keer voorbij komen, maar dat kan je ook subtiel melden..

PS: Gaat door de evt. nieuwe regeling ook vagepaul nu eindelijk eens op de vingers getikt worden ?? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
PS: Gaat door de evt. nieuwe regeling ook vagepaul nu eindelijk eens op de vingers getikt worden ?? O:)

Nee van vagepaul topics moet afgebleven worden :respect:

Waarschuw beheerder

tja als je dat wenselijk vindt bouw dan een woordfilter in , die voor elke post eens bekijkt of je niet een of ander fout woordt gebruikt.
Waarschuw beheerder
donateur
Onzinnig topic 1 dag ban...

Onzinnig reactie op onzinning topic is gelijk 2 weken ban...
dus voor die mensen die schrijven slotje ban sterf.. etc...

sjezus man :s heel PF leeg binnen 3 dagen!!! ;P
Waarschuw beheerder
donateur

IDD dan is er eindelijk ruimte voor serieus geouwehoer... ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Dat klinkt geweldig :jaja:
Waarschuw beheerder
PS: Gaat door de evt. nieuwe regeling ook vagepaul nu eindelijk eens op de vingers getikt worden ??

Nee van vagepaul topics moet afgebleven worden

Bij vagepaul moet eens gecontroleerd worden of hij wel steeds dezelfde "dyslectische taalfouten" maakt.... ik betwijfel dit namelijk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
hij maakt niet altijd fouten kreeg laats een pb van hem zonder :vaag:
Waarschuw beheerder
Hij is gestopt met de drugs he? Misschien is z'n dylexie ook gelijk weg. ;P
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik....

Wereld....weereld....wireld.....werelt....weer ult....

Deze heb ik al voorbij zien komen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
is gestopt met de drugs he? Misschien is z'n dylexie ook gelijk weg

ja dat zou kunnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Topic namechange plz: Als je tóch niks te zeggen hebt.... (take 2!)
in Maakt paul altijd dezelfde "dyslectische taalfouten" ?

o:)

:p

En nu begrijp ik ook ineens waarom dat het partyFLOCK het wij stelletje kudde dieren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjee, er gaan 5 posts even ergens anders over.

5 posts van de 130 :o

Maar er zijn hier al redelijk wat oplossingen gevonden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, kom maar op met je suggesties! :[

Hierdoor kan ik jou eigenlijk niet echt serieus nemen :[ <-------

Jouw vraagstelling roept bij mij agressie op :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En moet je hier nou zo nodig 2 topics over openen? Beetje onnodig he?
Waarschuw beheerder
donateur
En iedereen die reageert heeft wat te zeggen, dus....... of het nu het antwoord is wat jij wilt horen of niet, er wordt wat gezegd B)
Waarschuw beheerder
Nee niet relluh :@
Waarschuw beheerder
donateur
juist de bedoeling dat dat niet meer gebeurd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet aan het rellen ,ik geef hier mijn mening. Kun je zien hoe door verkeerde opvattingen rellen kunnen ontstaan:)
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen die reageert heeft wat te zeggen, dus....... of het nu het antwoord is wat jij wilt horen of niet

dat is ook vaak het probleem :jaja:

wordt er gezegd: 'wat vinden jullie van hakken op puntschoenen?'

'Ik vind dat smerig'

'Jij moet je bek houwe ClubQut'

'Hou zelf je smoel, ReefTeef'

etc. etc.

en daar heb je de ellende al...

Waarschuw beheerder
nou dit hele topic is goed bedoeld, maar heb meer dan een uur geleden op een envelopje gedrukt en er is nog geen moer gebeurd.

lijkt me dat er nog heeeeel wat moet veranderen.

Waarschuw beheerder
In een ander topic heb ik 2,5 uur geleden op een envelopje geklikt.

Ik snap dat het niet mogelijk is binnen 10 seconden te reageren, maar als de reactietijd erg lang is, wordt de kans dat het topic ontspoord natuurlijk ook veel groter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou dit hele topic is goed bedoeld, maar heb meer dan een uur geleden op een envelopje gedrukt en er is nog geen moer gebeurd.

ja duurt wel lang :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Want een Pf waar 80% van alle reakties iets à la "­sterf slotje ban qneus ga es dood" zijn, lijkt me ­toch ook niet echt veel aan.
====================­============================================
Klop­t helemaal, maar het zijn dan ook vaak dezelfde di­e dat doen.
Pas vor mijn part een puntensysteem t­oe, als ze maar vaak genoeg gebanned worden zal he­t toch wel een keer ophouden.
Woordfilter is ook ­een optie.
Langs de andere kant moeten de regels ­ook voor iedereen gelijk zijn, helaas heb ik vaak ­het gevoel dat dat niet zo is.

Waarschuw beheerder
Pas vor mijn part een puntensysteem t­oe,

dat ís er al....

Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik, maar ook voor dit probleem?

Waarschuw beheerder
heb meer dan een uur geleden op een envelopje gedrukt en er is nog geen moer gebeurd.

In een ander topic heb ik 2,5 uur geleden op een envelopje geklikt.

Ik snap dat het niet mogelijk is binnen 10 seconden te reageren, maar als de reactietijd erg lang is, wordt de kans dat het topic ontspoord natuurlijk ook veel groter

admins kunnen ook niet 24/7 achter de pc zitten en alleen maar met partyflock bezig zijn... of sterker nog: alleen maar met het verwerken van contactjes bezig zijn :/
weet je hoe druk het soms is met contactjes die binnen stromen? als dan nét toevallig de hoofd-forumbeheerder er niet is, en ook nét toevallig niet de admin met rechten in het sub-forum... ja, dan kan het inderdaad even duren.
is dat nou echt het grote probleem in jullie ogen, dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb laatst een ban gehad omdat ik op een foto stond waar er op de achtergrond een A4tje hing met een schedel en een Nederlands vlaggetje...

Ik vind dat een beetje mierenneukerij...

Waarschuw beheerder
daarvoor moet je niet hier zijn satanica :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
want...
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je het beleid eens lezen, staat in dat je geen Nederlandse vlag in je foto mag neerzetten, duh :s

Vlaggen in het algemeen worden momenteel bijna nooit toegestaan.

Toch maar ff voor je opgezocht Satanica!
laatste aanpassing