Partyflock

Forumonderwerp · 765292
Waarschuw beheerder
Wat ik me afvraag is hoe open jullie zijn over je drugs gebruik.
mag beslist niemand het weten?
Houd jij het geheim voor je relatie?
Of vertel je het gewoon tegen iedereen?
Waarschuw beheerder
donateur
harddrugs weten alleen jullie en de mensen met wie ik naar feesten ga.

en me moeder weet dat ik af en toe wel eens een jointje rookte. paps en de rest van de familie niet. op me werk heb ik allemaal vrij jonge collega's en ook mijn filiaalmanager was vroeger niet vies van het een en ander.. dus daar kan open over gesproken worden.

en geheim houden voor een relatie? eerlijkheid duurt het langst toch ;)
Waarschuw beheerder
en geheim houden voor een relatie? eerlijkheid duurt het langst toch

Ik zou het niet geheim kunnen houden. MAar snap best dat er mensen zijn. Als je een partner heb die nog nooit drugs heeft gebruikt en er erg tegen is die kan je neit overtuigen dat er ook goede kanten aanzitten. En dan snap ik best dat iemand met vrienden uitgaat en gebruikt zonder dat de partner het weet.
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriend weet het, mijn vrienden weten het (ook die vrienden die tegen gebruiken zijn), buurvrouw weet het,
Alleen mijn ouders en naaste familie niet, en dat hoeft ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
dat er ook goede kanten aanzitten

zijn die er dan? :P

en gebruiken zonder dat je partner daarvan weet vind ik niet eerlijk. doe het dan niet of zeg het gewoon. als de partner dat niet goed vind moet je het opgeven of een ander zoeken.

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn omgeving weet meer dan voldoende! ;)
Waarschuw beheerder
zijn die er dan?

en gebruiken zonder dat je partner daarvan weet vind ik niet eerlijk. doe het dan niet of zeg het gewoon. als de partner dat niet goed vind moet je het opgeven of een ander zoeken.

Ik zou het ook niet geheim houden maar ik kan het me best voorstellen.
Waarschuw beheerder
Mn vrienden weten het me broer maar me ouders niet,

tja ze weten dan dat ik af en toe blow maar voor de rest niet

en dat wil ik zo houden!

Waarschuw beheerder
Alleen somige vrienden van mij weten het maar mijn ouders weten het niet en dat is maar goed ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mn ouders weten het wel
en mn pa is heel blij dat ik het nu alleen heel af en toe nog doe op feestjes,en nie meer elk weekend..:S
maar ja ik ben dr wel open in
als ik iemand leer kennen enz..
want dan weet ik hoe dr ander dr over denkt..
en hij/zij weet gewoon dat ik eerlijk ben:)
hoeven ze het nie van een ander te horen..

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal eens eventjes contact opnemen met jullie ouders / verzorgers :/

:p

Waarschuw beheerder
Nee dankje:D
Waarschuw beheerder
gewoon geen drugs gebruiken....

Waarschuw beheerder
donateur
ook een goed ID :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
de BVD weet het,
de AIVD weet het,
de KLPD weet het,
de NS weet het,
de PvdA weet het,
en de C1000 weet het.(k)
Waarschuw beheerder
me ouders en familie weten wel dat ik een jointje rook en niet vies ben van tripmiddelen..

maar over de drugs die ik op feesten gebruik weten ze niks...

begin sowieso niet spontaan met vreemden over mn drugsgebruik te ouwehoeren.hou dat liever zoveel mogelijk voor mezelf en de personen waarmee ik t doe..

Waarschuw beheerder
als iemand t me vraagt, antwoord k gwoon eerlk. maar k loop dr niet mee te koop ofzo..
Waarschuw beheerder
donateur
als iemand t me vraagt, antwoord k gwoon eerlk. maar k loop dr niet mee te koop ofzo..

precies (y) ik ben d'r ook zeker niet trots op ;)
Waarschuw beheerder
Bij ons wordt er redelijk open over gesproken, iedereen weet het.
vrienden, familie en mn moeder.
Maar in sosmalen moeten ze het 1 en ander toch ook wel van af wetuh. Jammer dat de goldfinger is afgebroken daarzo.
Waarschuw beheerder
Ik ga er ook niet om liegen !!!!
daar heb je jezelf alleen maar mee !!

Waarschuw beheerder
Vind het schijnheilig als je zegt dat je het niet doet terwijl je het wel doet :yes:

En aangezien ik niet van schijnheilig hou ben ik er gewoon open over...

Je hebt van die mensen die mensen gaan lopen afkankeren tegen anderen daarover terwijl ze het zelf doen...

:S

Waarschuw beheerder
soms ligt het wel erg dik bovenop. ontkennen heeft dan weinig zin he
Waarschuw beheerder
Alleen me ouders niet hehe ben 27 maar weet gewoon dat ze dan toch nog ongerust zijn helaaas :(
Waarschuw beheerder
me ouders weete dat ik drugs gebruik

Waarschuw beheerder
Mijne ook :yes:

Of beter gezegt.... Wisten dat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
soms ligt het wel erg dik bovenop. ontkennen heeft dan weinig zin he
:yes:
Waarschuw beheerder
het ligt ook wel eens onderop !!! ;p

_________// ;p :D
Waarschuw beheerder
donateur
m'n vrienden weten het, m'n moeder weet dat ik af en toe een jointje rook....
Waarschuw beheerder
mijn vrienden weten het allemaal ze doen net zo hard mee dus ja :) en ouders mah ze weten dat ik wel is een jointje rook en dat ik naar feesten gaan dus ja misschien weten ze het :xtc: geen idee
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik heel open over, iedereen mag het weten hoor geen probleem

BEHALVE m'n ouders, opa & oma's & goeie kenissen van m'n ouders (harddrugs dan he) ik wil graag nog wat langer leven

Waarschuw beheerder
Zou het niet tof vinden als me ouders het zouden weten,,

Waarschuw beheerder
mijn ouders weten het hoor!!! die liggen helemaal in een deuk als ik wappie thuis kom!!! ze vinden het alleen maar fijn dat ik er eerlijk over ben!!! als het maar niet te gek word he!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik was er eerst heel open in totdat het doorgespeeld werd aan een collega en dat was stukken minder vooral als die er heel erg tegen zijn. Ik ga nu veel meer met mensen om die neit gebruiken en die vonden het vaak vervelend als ik het erover had.
Nu hou ik gewoon mijn mond maar als ze het me vragen geef ik wel gewoon eerlijk antwoord.
Ik lieg neit ik verzwijg.

Waarschuw beheerder
doe het alleen op party's.. alleen met maten die ook gebruiken.. en met maten die ik kan vertrouwen die het niet doorvertellen.. drugs blijft iets waarmee je moet uitkijken vind ik tegen wie je het verteld.. voor je t weet krijg je veel gezeik erover.. mensen die snel hun oordeel klaar hebben erover terwijl ze gewoon onzin uit kramen..

Waarschuw beheerder
by the way.. vind ik dit wel goeie topic om over te discussieren :)

Waarschuw beheerder
Ik zou het niet verborgen houden, degene die het willen weten, mogen het van mij weten. Maar het is niet zo dat ik het lekker ga rond vertellen.

Waarschuw beheerder
Alleen de mensen waarmee ik feest..mijn vriend...sinds kort mijn zus en paar vrienden van mn vriend.
Verder vind ik het geen info die mensen persé over me hoever te weten
Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders weten het hoor!!! die liggen helemaal in een deuk als ik wappie thuis kom!!! ze vinden het alleen maar fijn dat ik er eerlijk over ben!!! als het maar niet te gek word he!!

same here :yes:
Waarschuw beheerder
Iedereen...behalve ouders en werknemer.
Waarschuw beheerder
iedereen behalve men ouders

Waarschuw beheerder
Meesten weten het wel ja, ouders ook, hebben ze geen problemen mee, zolang ik normaal tegen hun blijf doen ;)
Waarschuw beheerder
Ben er zeker open over, zie het nut er niet van in om er over te lopen liegen naar anderen.

Pa en ma weten het ook vinden het best zolang het maar met mate is.
Waarschuw beheerder
ben er zeer open over tegen iedereen, ik snuif met me broertjes en slik met me neefjes maar owee owee als me ouders erachter komen dan is de planeet te klein,.... maar aan de andere kant de hele fucking wereld kan mijn avonturen lezen op internet dus waar hebben we het over,........

ik ga alles opbiechten.

zodra ik me pa aankan,......
Waarschuw beheerder
alleen op je werk kan je t moeilijk zeggen he :D
Waarschuw beheerder
vind het soms best jammer dat je meot uitkijken tegen wie je het zegt want het is soms zo leuk om herrinderingen op te halen van toen je van de kaart was.

Waarschuw beheerder
die kan je neit overtuigen dat er ook goede kanten aanzitten

welke goede kanten zijn er dan aan gebruik van bijv. sos?

Het is lekker? / je voelt je super?

Drugs slaat eigenlijk nergens op, het is leuk voor af en toe maar je moet het nie elke weekend gaan gebruiken en dan gewoon thuis voor de buis zitten.

Eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie. Snuift ie of wat dan ook? Ik hoef het nie te zien, maar ik wil wel dat mijn vriend er eerlijk over zal zijn. Ik zal het hem nie verbieden of wat dan ook, wil gewoon dat ie het uit zijn eigen eerlijk tegen me zegt!
Waarschuw beheerder
Eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie. Snuift ie of wat dan ook? Ik hoef het nie te zien, maar ik wil wel dat mijn vriend er eerlijk over zal zijn. Ik zal het hem nie verbieden of wat dan ook, wil gewoon dat ie het uit zijn eigen eerlijk tegen me zegt!

Ik zou er ook nooit over kunnen liegen maar soms kan hij er wel erg over zeiken.

Waarschuw beheerder
As je het geheim houd in je relatie ben je nie goed bezig..:no:

Waarschuw beheerder
gewoon open lijkt mij.
ook in je relatie:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mn vrienden weten t
De jeugd uit t dorp waar ik woon ook
Mn ouders denken dat ik Anti ben
Op werk weet ongeveer de helft t

Dus eigelijk iedereen waarvan ik weet dat ze dr zelf ook niej vies van zijn ;)

Waarschuw beheerder
As je het geheim houd in je relatie ben je nie goed bezig..

Nee idd, dan gewoon kappen met elkaar :yes:
Als je drugs belangrijk vindt tenminste ;)

Waarschuw beheerder
Mensen die er wat aan hebben om te weten weten het denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
As je het geheim houd in je relatie ben je nie goed bezig..

Volgens mij houd niemand het geheim voor hun relatie. Of ze durfen het neit te zeggen.

Waarschuw beheerder
mn vrienden weten het.

mn moeder ook

meer hoeft niet, zeker niet op mijn stage haha dat schaadt mij vast;P
Waarschuw beheerder
op het werk vertellen is bij de meeste taboe. Denk omdat drugs vaak geasioceerd wordt met minder goed werken.

Waarschuw beheerder
Bij mij weten mijn vrienden het, mijn vriend, mijn familie weten het en op mijn werk weten ze het ook.
Heb liever geen geheimen voor mensen en ze hebben er ook geen problemen mee
Waarschuw beheerder
Bij mij weten mijn vrienden het, mijn vriend, mijn familie weten het en op mijn werk weten ze het ook.
Heb liever geen geheimen voor mensen en ze hebben er ook geen problemen mee

het liefst zou ik het ook gewoon tegen iedereen willen vertellen maar helaas denkt neit iedereen hetzelfde over drugs als mij en dat is soms zeer vervelend.

Waarschuw beheerder
Mun vrienden die het moeten weten, mun vriendin wat lui op school en das zijn wel genoeg mensen. :)
Als mun ma en pa t maar nie weten.
Niet omdat t mij zoveel boeit ofzo. Maar gewoon om het feit dat ze dan een dikke hartaanval krijgen. blowen ofzo zou wel nie zo erg zijn maar harddrugs nahhh... is beter als ze dat niet weten he :D
Waarschuw beheerder
Op school weet bijna niemand het eigenlijk zou het best leuk zijn als ze het na mijn eindexamen weten dat ze zien dat degene die altijd een van de hoogste punten haalde wel eens drugs gebruikte.
Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Ja zat er wellus aan te denken om hen het ook te vertellen. Mijn moeder zou het misschien wel begrijpen maar mijn vader neit dus houd ik mijn mondje maar.

Waarschuw beheerder
Ik ben er altijd wel eerlijk over. En waarom ok niet?
Waarschuw beheerder
Iedereen die mij kent weet dat ik blow, een paar vrienden weten dat ik slik, en diezelfde vrienden + wat mensen uit de klas weten dat ik wel eens paddo's heb gedaan.

Mijn ouders hoeven wat mij betreft niet te weten dat ik hard drugs gebruik, ze zouden allen maar ongerust worden en zo, en mij laten beloven dat ik ermee ophoud terwijl we allebei eigenlijk wel weten dat ik er toch mee door ga. Heeft dus geen nut om het te vertellen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik hou gewoon stil wat niet weet wat niet deert, ik lieg dan ook nie
Waarschuw beheerder
toch is stil houden ook een beetje vorm van liegen ik zou het neit leuk vidnen als iemadn iets voor me achter hield.

Waarschuw beheerder
ja das ook wel zo eigk, ik zou nie goed weten hoe ik het moet vertellen als dat nodig is

Waarschuw beheerder
mn ouders weten het niet (alhoewel mn pa misschien wel)
ik weet hoeveel gezeik "mn broer"met mn ma en dr vriend heeft gehad. Ze denken dat als je t een keer doet dat je dan gelijk verslaafd bent. Is beter dat ze het niet weten!

Waarschuw beheerder
Als je een relatie hebt dan vind ik wel dat je daarin open moet zijn! En tegen je ouders...zou t fijn zijn dat je naar hun toe ook eerlijk kunt zijn over je drugsgebruik. Maar dat ligt ook aan de verstandhouding die je met je ouder of ouders/broers/zussen hebt:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
soms hou je gewoon je mond adners krijg je allemaal gezeik. Weet ook wel dat het slecht is maar ik kies er toch zelf voor om drugs te gebruiken.

Waarschuw beheerder
alleen voor mn familie probeer ik t te verbergen.
Waarschuw beheerder
Alleen de mensen waarmee ik feest..mijn vriend...sinds kort mijn zus en paar vrienden van mn vriend.
Verder vind ik het geen info die mensen persé over me hoever te weten

ik ook :yes:

En mijn ouders weten het want ik ben altijd heel eerlijk tegenover hen, en dat vinden ze juist fijn... maar ik doe het dan ook niet zo vaak..
Waarschuw beheerder
IK ga het niet aan iedereen vertellen .. maar als het ter sprake komt bij sommige mensen dan mogen ze het wel weten .. Maar bepaalde mogen er nooit 8erkomen !

Waarschuw beheerder
donateur
loop er niet mee te koop natuurlijk, maar me ouders en vrienden weten het allemaal!
Waarschuw beheerder
soms is het gewoon fijn om er met mensen over te praten.

Waarschuw beheerder
ik zou het iig niet voor mijn vriend verzwijgen ofzo, das wel gemeen
Waarschuw beheerder
paar van me vrienden zijn er tegen die weten het dus ook niet andere vrienden gebruiken zelf ook soms pep enzo..en mahjah ouders weten het niet en hou ik liever zo..

Waarschuw beheerder
Meeste mensen weten het wel, vertel het ook gewoon en de meeste doen gewoon mee :)
Maar sommige mensen maken overal problemen van en die weten het dus niet stuk handiger

en me familie krijgt het zeker niet te horen :no: :D

Waarschuw beheerder
Ben er wel open over, maar m'n ouders & familie & vrienden/kennissen van m'n familie hoeven het niet te weten. Meeste mensen weten het wel en die gebruiken zelf ook...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben open qua gebruik voor zover, dat als iemand het vraagt dat ik wel eerlijk andwoord