Wat ik me afvraag is hoe open jullie zijn over je drugs gebruik.
mag beslist niemand het weten?
Houd jij het geheim voor je relatie?
Of vertel je het gewoon tegen iedereen?
op het werk vertellen is bij de meeste taboe. Denk omdat drugs vaak geasioceerd wordt met minder goed werken.
Bij mij weten mijn vrienden het, mijn vriend, mijn familie weten het en op mijn werk weten ze het ook.
Heb liever geen geheimen voor mensen en ze hebben er ook geen problemen mee
Bij mij weten mijn vrienden het, mijn vriend, mijn familie weten het en op mijn werk weten ze het ook.
Heb liever geen geheimen voor mensen en ze hebben er ook geen problemen mee
het liefst zou ik het ook gewoon tegen iedereen willen vertellen maar helaas denkt neit iedereen hetzelfde over drugs als mij en dat is soms zeer vervelend.
Mun vrienden die het moeten weten, mun vriendin wat lui op school en das zijn wel genoeg mensen.
Als mun ma en pa t maar nie weten.
Niet omdat t mij zoveel boeit ofzo. Maar gewoon om het feit dat ze dan een dikke hartaanval krijgen. blowen ofzo zou wel nie zo erg zijn maar harddrugs nahhh... is beter als ze dat niet weten he
Op school weet bijna niemand het eigenlijk zou het best leuk zijn als ze het na mijn eindexamen weten dat ze zien dat degene die altijd een van de hoogste punten haalde wel eens drugs gebruikte.
Ja zat er wellus aan te denken om hen het ook te vertellen. Mijn moeder zou het misschien wel begrijpen maar mijn vader neit dus houd ik mijn mondje maar.
Ik ben er altijd wel eerlijk over. En waarom ok niet?
Iedereen die mij kent weet dat ik blow, een paar vrienden weten dat ik slik, en diezelfde vrienden + wat mensen uit de klas weten dat ik wel eens paddo's heb gedaan.
Mijn ouders hoeven wat mij betreft niet te weten dat ik hard drugs gebruik, ze zouden allen maar ongerust worden en zo, en mij laten beloven dat ik ermee ophoud terwijl we allebei eigenlijk wel weten dat ik er toch mee door ga. Heeft dus geen nut om het te vertellen.
laatste aanpassing
ik hou gewoon stil wat niet weet wat niet deert, ik lieg dan ook nie
toch is stil houden ook een beetje vorm van liegen ik zou het neit leuk vidnen als iemadn iets voor me achter hield.
ja das ook wel zo eigk, ik zou nie goed weten hoe ik het moet vertellen als dat nodig is
mn ouders weten het niet (alhoewel mn pa misschien wel)
ik weet hoeveel gezeik "mn broer"met mn ma en dr vriend heeft gehad. Ze denken dat als je t een keer doet dat je dan gelijk verslaafd bent. Is beter dat ze het niet weten!
Als je een relatie hebt dan vind ik wel dat je daarin open moet zijn! En tegen je ouders...zou t fijn zijn dat je naar hun toe ook eerlijk kunt zijn over je drugsgebruik. Maar dat ligt ook aan de verstandhouding die je met je ouder of ouders/broers/zussen hebt
Alleen de mensen waarmee ik feest..mijn vriend...sinds kort mijn zus en paar vrienden van mn vriend.
Verder vind ik het geen info die mensen persé over me hoever te weten
ik ook
En mijn ouders weten het want ik ben altijd heel eerlijk tegenover hen, en dat vinden ze juist fijn... maar ik doe het dan ook niet zo vaak..
IK ga het niet aan iedereen vertellen .. maar als het ter sprake komt bij sommige mensen dan mogen ze het wel weten .. Maar bepaalde mogen er nooit 8erkomen !
donateur
loop er niet mee te koop natuurlijk, maar me ouders en vrienden weten het allemaal!
paar van me vrienden zijn er tegen die weten het dus ook niet andere vrienden gebruiken zelf ook soms pep enzo..en mahjah ouders weten het niet en hou ik liever zo..
Meeste mensen weten het wel, vertel het ook gewoon en de meeste doen gewoon mee
Maar sommige mensen maken overal problemen van en die weten het dus niet stuk handiger
en me familie krijgt het zeker niet te horen
Ben er wel open over, maar m'n ouders & familie & vrienden/kennissen van m'n familie hoeven het niet te weten. Meeste mensen weten het wel en die gebruiken zelf ook...