Partyflock

Forumonderwerp · 764066
2678x bekeken

Waarschuw beheerder
De verwachting was hoog bij mij, gezien de acteurs en de regiseurs. Eindelijk een langverwachte film die de belofte zal inlossen ;)

In de VS krijgt ie echt geweldige reviews, alleen jammer dat ie pas op 2 juni hier in Nederland uitkomt.:(

Als je er niet van gehoord hebt moet je zeker de promo checken, die is echt top!
Waarschuw beheerder
Hij lijkt me geweldig. (Y).

Vette contrasten zoals je ze in de trailer kunt zien. :jaja:.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb de film hier thuis liggen!!

Alleen nog niet gezien

Waarschuw beheerder
Dit lijkt me wel wat :)

Waarschuw beheerder
Zojuist gezien. :)

Visueel toch wel een van de mooiste wat hollywood ooit voortgebracht heeft. :) Echt gaaf.
Waarschuw beheerder
Heb Sin City in de bios (in de USA) kunnen zien; topfilm!
Zeker geen geschikte film voor iedereen en als je niet tegen expliciet (maar stilistisch) geweld kan kan je deze beter links laten liggen. Als je van Tarantino films houdt (Tarantino is niet de regisseur, maar de film heeft wel de stijl), een fan bent van de comic en/of een cinematisch hoogstandje wilt zien dan kan ik je aanraden Sin City te gaan zien.
Als ie in Nederland in de bios komt ga ik hem zeker nog een keer zien.

Waarschuw beheerder
Tarantino heeft wel meegeholpen met reggiseren.

Bron: imdb ;)
Waarschuw beheerder
Klopt, maar hij is niet de hoofdregisseur. De scene die hij heeft gedaan is wel erg vet btw.

Waarschuw beheerder
Kijk ik al een hele tijd naar uit :yes:

Reviews zijn over het algemeen ook positief, maar buiten dat, wat ik ervan gezien heb (y)

Ik ga hem zeker bekijken in de bios, hopelijk komt ie hier ook op IMAX, heeft Pathe ArenA sinds een paar weekjes.

Zal wel niet, Batman Begins zoiezo wel :)

Waarschuw beheerder
Klopt, maar hij is niet de hoofdregisseur. De scene die hij heeft gedaan is wel erg vet btw.

Welke scene heeft hij voor zijn rekening genomen dan?
Waarschuw beheerder
De scene in de auto onderweg naar de Tar Pits met Clive Owen en Benicio Del Toro.

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me (y)

Waarschuw beheerder
Zelfs onze oude cult-held Rutger H doet mee! :P
Waarschuw beheerder
Holy shit !!! .. Wat een machtig wijze film :D Heb em gisteren gezien !! (Y) Ga em 2 juni cker weer in de bios kijken.
Waarschuw beheerder
ook net gezien, met ned ondertiteling. echt super film.
de 1e 5 minuten dacht ik WTF ben ik nu aant kijken, lijkt wel een gespeelde comic ofzo, en ja het is haast nagespeeld uit een comic, een hulk, een verminkte ET ofzo in het laatste deel :D maar echt een aanrader!!
Waarschuw beheerder
wies alba?
wacht jij maar lekker tot juni tjikki :p kan je um in de bios zien
Waarschuw beheerder
Hulk zal Marv wel zijn en verminkte ET (gele gast?) is Yellow Bastard. Sin city bestaat origineel uit meerdere delen, waarvan 'The Hard Goodbye' de meest bekende is.
Damn, ik moet die film echt zien!! Is-ie net zo geweldadig als de strip? Kan me 't bijna niet voorstellen. Marv (Mickey Rourke) die de armen en benen van Kevin (Elijah Woods) afzaagd en hem daarna opvoert aan z'n wolf/hond? En die scene op 't laatst, MArv in de electrische stoel? Moet er toch eigenlijk wel in :D
Waarschuw beheerder
Robert Rodriguez heeft 'm trouwens geregisseerd, samen met Frank Miller (tekenaar van sin city).
Jessica Alba -van Dark Angel- speelt Nancy, nachtclubdanseres in cowgirloutfitje.
Wat visueel betrefd: als storyboard hebben ze de originele strip gebruikt..is ook wel te zien, als je de strips gelezen hebt
Waarschuw beheerder
marv is dan die hulpgast? want die zaagde de benen enzo van die wolfman eraf en voerde hem aan de wolf ja.
de scene waarin een chinese vrouw met haar ninjaster en zwaarden te werk gaat, dies vet :)
die met de electrische stoel zit er ook in ja, maar dan issie ook dood..
Waarschuw beheerder
ik vraag me alleen iets af, in die trailer zie je dat chinese meisje met een shuriken (werpster) gooien in de vorm van een hakenkruis... wat is het verhaal daar achter? weet iemand dit?
Waarschuw beheerder
wacht jij maar lekker tot juni tjikki kan je um in de bios zien

Word echt smullen deze zomer: Sin city, batman begins, charlie and the chocolate factory, star wars :) jeej!

Waarschuw beheerder
met tjikki kan ik praten, wow

Waarschuw beheerder
film paar weken geleden gezien echt heel erg vet precies zelfde style als de strip ook heeft
Waarschuw beheerder
tjikki ik ga met jou naar star wars dan :p

<- star wars fan!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehehhe echnie he... Darth Vader chopt 'm dood... vraag me alleen af of je kleine Luke nog te zien krijgt? en Lea, dat was toch z'n zus?
Waarschuw beheerder
"ik vraag me alleen iets af, in die trailer zie je dat chinese meisje met een shuriken (werpster) gooien in de vorm van een hakenkruis... wat is het verhaal daar achter? weet iemand dit?"

Komt uit de strip 'The big fat kill'. Daar gooit ze ook met die dingen. Waarom weet ik alleen niet, heb m wel thuis, maar nog niet gelezen :)

Waarschuw beheerder
Obi Wan gaat DOOOD

het is een poos geleden dat ik het eerste (deel 4) deel heb gezien, maar ik zou toch zweren, dat obi daar nog in zit hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
marvelfilms komen bij mij ondertussen de strot uit,alhoewel ik het wel een kans ga geven aangezien ik de strips vroeger altijd las:)
Waarschuw beheerder
Heb m al gezien bij mijn stage :-)

Wat een heftige film, hoorde dat ie ook naar Cannes gaat om daar te draaien wat nogal zeldzaam schijnt te zijn daar hij al in USA uit is inderdaad!

Waarschuw beheerder
Heb hem ook van de week gekeken...

K vond de stijl en de sfeer heel gaaf gedaan.. veel bekende acteurs! Sterk geacteerd, de sfeer van een strip creëren is heel goed gelukt de achtervolgingen, de bewegingen, de karakters. Vooral de karakters Jacky Boy en Marv zijn bij favoriet! De verrassing voor mij was ook wel Rutger Hauer die opeens ff te voorschijn kwam... had ik niet verwacht en waarschijnlijk ook niet goed gelezen op IMDB...

Ik vond alleen wel de film iets te langdradig worden na het hoofdstuk met Clive Owen, k ben in slaap gevallen midden in het hoofdstuk met Bruce Willis en dat is volgens mij ook het laatste hoofdstuk dus ga hem zo even afkijken!

zeker een aanrader! Mickey Rourke speelt hem weer gelikt!
En de anderen ook maar Mickey Rourke springt er voor mij uit!
Waarschuw beheerder
Ik was iig blij om te horen dat ze al het geweld er gewoon in hebben gelaten. Heb vd week alle delen aangeschaft (comics), en ik ben nou toch wel heel benieuwd naar The Big Fat Kill -hoofdstuk met Dwight/Jackieboy
Waarschuw beheerder
donateur
- The big fat kill -

is een erg vermakelijk hoofdstuk :yes:

heb de film van de week gekeken, echt vet
Waarschuw beheerder
ik ga de film zometeen voor de 2e keer kijken, met een lekker bakkie koffie en een koek :p

Waarschuw beheerder
haha een reactie van iemand op een Torrent site:

'this is the saddest rip i've ever seen, it's fully black and white.'

whaha
Waarschuw beheerder
Heb al meerdere malen de trailer gezien :jaja: Lijkt me echt een wrede film :D En dat mickey rourke die Marv speelt heel overtuigend als Max Payne komt,z'n stem,z'n houding etc..maar ook de andere acteurs,de manier van filmen..ben gek op zulke films! B)
Waarschuw beheerder
Ga hem zeker zien...en voor de verandering een keer in de bios...

Dus deze keer wacht ik netjes tot die hier gaat draaien.:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
maar.... hij is ..... zwart...wit.. :(
Waarschuw beheerder
Is weer eens wat anders dan kleuren films :jaja: vind het wel apart :D

Waarschuw beheerder
tuurlijk is hij zwart wit dione zo zijn de comics er van ook dus is perfect de style daar van overgenomen
Waarschuw beheerder
Toch mooi dat ze Yellow Bastard ook echt gewoon geel hebben gemaakt, net als in de comic.

Waarschuw beheerder
true ja ik zei het ook in een eerdere post van me zwart wit met beetje kleur zoals het hoort

Waarschuw beheerder
sin city is KK vet :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
mwoa ik vond em minder...

te shindlers list ripoff :D verder schijnt iedereen em vet te vinden... ik heb schijnbaar toch iets gemist :p
Waarschuw beheerder
wtf heeft het met die film te maken? :/

het is een verfilming van een stripboek náár film..die andere is van WW2 nou daar gaat het helemaal niet over :S

Waarschuw beheerder
Hij doeld op het meisje met de rode jas in S.List.

Waarschuw beheerder
Dat van chindler list dacht ik dus ook meteen toen ik de trailer zag :P
Waarschuw beheerder
TERUG naar de Sin City..............

DAMN!!!!!! Wat een FILM!! Ik dag dat Pulp Fiction mijn nr.1 zou blijven...

mogen er nog vele films van die stad gemaakt worden :jaja:
Waarschuw beheerder
Eindelijk komt er weer zon geniale film uit, valt wel op dat tarentino er vaak bij betrokken is he!
Waarschuw beheerder
Krijg hem morgen binnen, ben benieuwd als ik dit zo lees
Waarschuw beheerder
zoo dan, hele vette film... ik kan alleen geen subtitels vinden!
Waarschuw beheerder
Ik ook (subtitels) niet :no: maar toch een lijpe film!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is zeker een brute film :yes:
Ik heb hem trouwens gezien met nederlandse ondertiteling .
Ik ga hem binnenkort zeker nog een keer kijken :D

Waarschuw beheerder
[img width=150 height=222 cacheid=0008e24b0018fa11d38f52ac1a00b89017]http://homepage.mac.com/dkholm/iblog/B741959574/C1023324633/E429483320/Media/sincityposter.jpg[/img]

Sin City:
Met: Bruce Willis, Jessica Alba, Mickey Rourke, Bernico del Toro, Josh Harnett, etc. etc. etc.

Verfilming van de gelijknamige comic van Frank Miller. De film is opgedeeld in 3 delen, die zich afspelen in Sin City; een stad vol geweld, lekkere hoeren en sadisme. De film is geschoten in zwart/wit met enkele kleurdelen erin verwerkt, wat een geweldig contrast geeft. Na een half uurtje had ik het al door. Dit is dé film van 2005. Het is goor, sinister, macaber, ziekelijk, geweldadig en ironisch. Hoofden die gespleten worden door werpsterren in de vorm van hakenkruizen, een mensvretende Bilbo Baggins en de mannelijk trots wat zonder pardon en met de nodige gore geluiden wordt afgereten.

Vette film. (Y).
Waarschuw beheerder
dat zegt genoeg lijkt mij
Waarschuw beheerder
Damn, nu kan ik helemaal niet meer wachten om hem te zien...

Btw. Alexis Bledel speelt ook in deze film, she's pretty :jaja: :P
Waarschuw beheerder
2 Juni gaat-ie uitkomen...Daaaaaamn...
Waarschuw beheerder
Zeker zwaar brute film. Echt een aanrader...

"WALK INTO THE RIGHT ALLEY OF SIN CITY AND YOU CAN FIND ANYTHING YOU WANT"
laatste aanpassing

Artiest The Abaddon
Waarschuw beheerder
Zeker vette film, hem hem al gezien en hij is niet zwart wit, is gewoon met een donkere filter gefilmd....
Waarschuw beheerder
"Walk down the right back alley in Sin city and you can find anything"

Kwil nie gaan lopen mierenneuken, maar da's 't meest bekende citaat uit de film, vandaar ;)
Waarschuw beheerder
Hij's wel zwart wit, met hier en daar 's n kleureffect. WTF is een donkere filter? onzin... Alle achtergronden zijn trouwens op de computer gemaakt. De hele film is voor een greenscreen gefilmd, dussss...I rest my case :P
Waarschuw beheerder
heb 'm al een week of 2 hier op dvd liggen

toch maar eens kijken als ik die reacties zo lees :)
Artiest {SHOWLIST artist 45691, 9606, 63909}
Waarschuw beheerder
het is een heerlijke film:)
en...deel 2 is aangekondigd:

Sin City 2: A Dame To Kill For
Geplaatst op 23-05-2005 om 17:16 door FilmTotaal

Voor Robert Rodriguez' en Frank Millers verfilming van de Sin City comics staan al twee vervolgen in de planning. Rodriguez deelde mee dat deel twee gebaseerd zal zijn op A Dame To Kill For, de tweede compilatie in de reeks. Hierin gaan Marv en Dwight op zoek naar Ava Lord, Dwights voormalige verloofde.

Waarschuw beheerder
WAAAAAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAAAA JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA

ik wil horen dat er minimaal 30 vervolgen komen

James Bond like (net zo veel en net zo veel impackt op de samenleving)
Waarschuw beheerder
heb 'm net ff gekeken, echt een gaaf filmpje :D
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

Zwaar vette film, lekker bruut geweld, mooi gefilmd en heerlijk duister sfeertje in de film :-9

1 van de betere films die uitgekomen is dit jaar :jaja:

Waarschuw beheerder
ik heb hem gister gezien. ik denk dat het 1 van de beste films, mischien wel de beste van de laatste 10 jaar is.

ik had ook hoge vewachtingen maar toen ik Co-produced by quintin Tarantino zag staan wist ik wel dat het ghoed zat.

Waarschuw beheerder
deze moet ik zeker ff zien in de bios :D
Waarschuw beheerder
Staat zeker op mijn lijstje OneToWatch (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 09:00:
ik had ook hoge vewachtingen maar toen ik Co-produced by quintin Tarantino zag staan wist ik wel dat het ghoed zat.

Mr. Tarantino heeft maar 1 scene gecoached toch??

Ik heb Sin City al gezien :yes:
Het is echt een hele bijzondere film! Heel goed, moet het nog een keer zien voordat ik heel het verhaal begrijp. Hij loopt niet synchronisch met de tijd. Verhalen lopen los van elkaar maar toch weer niet. Net een stripverhaal ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JayD op vrijdag 27 mei 2005 om 12:03:
Mr. Tarantino heeft maar 1 scene gecoached toch??

ok, maar die man werkt maar zo niet mee aan een film wat niks is.
Waarschuw beheerder
Tarantino heeft de scene gedaan waarin Dwight met Jackieboy (met loop van z'n geweer in z'n voorhoofd) in z'n wagen naar de tarpits rijdt. MEESTERLIJK

Verhalen lopen idd door elkaar heen, net als Pulp Fiction in feite. Eigenlijk net zoals DE strips -van Sin City dus. Die staan ook los van elkaar, maar 't draait toch allemaal rond 'n paar figuren.
Waarschuw beheerder
donateur
Sin City is top. heb sinds tijden niet meer zo genoten in de bioscoop. hij is grof, hard maar toch ook grappig op zijn tijd. en wat een cast.

Sin City is momenteel mijn film van 2005!

Waarschuw beheerder
donateur
wil um snel zien

Waarschuw beheerder
gisteravond gezien

supervette film

Waarschuw beheerder
strip Enki Bilal is ook :respect:

ga hem zeker kijken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Deze gaat de boeken in als geniale film van 2005!

Moet hem nog maar is zien, en SNEL! :D
Waarschuw beheerder
-strip Enki Bilal-

Ik neem aan dat je 'Immortals' bedoelt. Wat een buttfilm is dat zeg. Het ziet er idd allemaal wel mooi uit, maar het gaat echt HE-LE-MAAL nergens over. Afrader
Waarschuw beheerder
heb hem toevallig ook eergister gezien, echt geweldig :respect:Mickey Rourke:respect: , alleen het verhaal is een beetje mager, maar de beelden doen al genoeg;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ook eergisteren gezien, was wel een vette film

Waarschuw beheerder
Snap trouwens niet dat ze met de commercial op tv doen alsof het een film van Quentin Tarantino is... en dat het een opvolger van pulp Fiction is
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet echt, hij is alleen maar gastregisseur
Waarschuw beheerder
Gister in de bios hadden ze voorstukjes van Sin City. Zag er wel erg gaaf uit!!
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet wat k ervan moet denken! alweer filmpje met Bruce!

Hostage is toch wel de film van 2005 tot nu toe....ben benieuwd naar sin city! :yes:
Waarschuw beheerder
Is heel simpel waarom ze net doen alsof Quentin Tarantino de regisseur is en de film een soort 2e Pulp Fiction is, iedereen kent hem en deze film, is gewoon een marketingtruc! Is hetzelfde dat ze Hostage hebben neergezet als een soort Die Hard achtige film met Bruce in een zelfde soort rol, terwijl dat ook niet het geval is... Ze laten de mensen gewoon horen wat zij denken waarmee ze het meeste publiek kunnen trekken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sin city gaat wel publiek trekken door mond op mond reclame en daar hebben ze zulke trucjes niet voor nodig.
Waarschuw beheerder
Misschien dit weekend kijken:D, en anders in de bios:)
Ben heel benieuwd:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 april 2005 om 14:17:
sin city is KK vet :yes:

Je moeder ook!:yes:
Waarschuw beheerder
Tarentine heeft alleen de scene geregiseerd waar Del Torro en deie andere gast in de auto rijden en een gesprek voeren twerwijl Del Torro een gun uit zijn hoofd heeft steken. "No one ever really quitsssss"

geniaal toch weer
Waarschuw beheerder
ja da's bijna letterlijk wat ik al eerder zei :P

Waarschuw beheerder
als Pulp Fiction fan ben ik erg benieuwd naar deze film :)

Waarschuw beheerder
nou....wat een bagger film..
ja sorry hoor, heb hem net gezien en alleen al de manier waarop het gefilmd is spreekt me al niet aan,.
bruce willis en micky rourke okee,( laatste trouwens haast onherkenbaar)

maar nee.....had er veel van verwacht,maar 3 x niks..:/
Waarschuw beheerder
Heb hem donderdag gezien. is zeker weten een top film. he ellepel het moet een strip voorstellen niet zo'n standaard film waar er al honderden van zijn. het is echt een meesterwerk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het ook een geniale film! heb echt zitten genieten :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet met pulp fiction te vergelijken hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 15:58:
niet met pulp fiction te vergelijken hoor

inderdaad. 2 totaal verschillende films.
allebei zeer strak
Waarschuw beheerder
Sin City.. Geweldige film, of bewegende comic moet je eigenlijk zeggen. Wat een perfecte en trouw aan het orgineel blijvende omzetting van strip naar film zeg! Niet gek natuurlijk als je bedenkt dat ze de gehele comic als een soort van Storyboard gebruikt hebben. Aangezien ik de SIN CITY comics in TPB vorm al een aantal maanden in huis heb, wist ik al precies hoe de verhalen zouden lopen. De drie verhalen, That Yellow BAstard, The HArd Goodbye en THe BIG FATT Kill zijn letterlijk op het witte doek geprojecteerd! Zelfs de dialogen zijn letterlijk overgenomen. Niet raar, want Frank Millar (de schrijver en tekenaar van SIN CITY) is een gerenomeerde schrijver in de Comic wereld en heeft onder andere al Batman TDKR en Daredevil goed onderhanden genomen.

Waar ik zelf echter naar uit keek was hoe de omgeving eruit zou komen te zien. De film is geheel voor een greenscreen opgenomen en de achtergronden zijn er later ingezet. Dit gecombineerd met de zwart witte beelden en af en toe contrasterende felle kleuren erin zorgen echt voor een zeldzaam visueel spektakel.

Ook de casting is echt super gedaan. Mickey Rourke is daadwerkelijk MArv. Enkel lichtelijk ongeloofwaardig dat Bruce Willis een oude kerel van 68 moet spelen. Tjah, kan uren doorpraten over Sin City, want ben een behoorlijke fanboy te noemen!

Mocht je er gen genoeg van kunnen krijgen, er zijn nog een aantal verhalen vanuit Sin City die niet in de film voorkomen (onder andere Family Values en A dame to kill for)..

"Walk down the right back alley in Sin city and you can find anything"
Waarschuw beheerder
trouwens... als redelijke comicnerd (Ik geef het toe ;)) ,moest ik naast de comic natuurlijk ook wel wat action fgures hebben :P

[img]www.deplaats.com/gebruikers/jordy/images/marv.jpg[/img]
film versie

[img]www.deplaats.com/gebruikers/jordy/images/marv2.jpg[/img]
strip versie (hoofd is trouwens het hoofd van Kevin :D)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.J! op zondag 5 juni 2005 om 16:53:
Niet raar, want Frank Millar (de schrijver en tekenaar van SIN CITY) is een gerenomeerde schrijver in de Comic wereld

en nog schrijf je zijn naam verkeerd :p
Waarschuw beheerder
typo :P in mijn enthousiasme wil je nog wel eens wat foutjes maken ;)

oke oke :P foutje moet kunnen.. haal hem altijd door de war met Mark Millar (schrijver geweest van onder andere de X-mannen en Spiderman )

Waarschuw beheerder
tis je vergeven!

Waarschuw beheerder
van de week maar ff heen gaan:YES:

Waarschuw beheerder
Juist gaan zien... Héérlijke film!
Valt duidelijk op dat Tarantino zijn inbreng heeft mogen doen in de film!
Is echt wel een film waar je voor moet zijn... Zo zullen er ook heel veel mensen er maar niks aanvinden.
Maar voor diegene die hielden van pulp fiction, is deze film zeker een aanrader!

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond hem helemaal top! Net zitten kijken,echt 2 uur zitten genieten. Mooie manier hoe alles is neergezet en hoe de verhalen langs elkaar heenlopen.

(Y)

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel een vette film, wil deze wel in de Bios zien denk omdat het anders nogal lang duurt hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 22:44:
Valt duidelijk op dat Tarantino zijn inbreng heeft mogen doen in de film!

hij heeft alleen die scene in die auto gedaan.
Waarschuw beheerder
Vette, vage, meesterlijke film van Robert..:yes: Die verhalen zijn vaag en snap het niet helemaal, maar ik ga hem nog eens bekijken als ik tijd heb..:yes:

Toppertje..:D
Waarschuw beheerder
Vond hem echt goed(Y), maar idd vaag verhaal:yes:
Goed idee om idd nog maar eens een keer te kijken ;P
Waarschuw beheerder
Ik vond die scene door Tarantino erg tof op 1 ding na.
Je kon zo goed zien dat zijn opengesneden hals gewoon zwarte verf oid was door de glans.

Maar alsnog erg gaaf :P

'She turned him into a Pezz dispenser...'

Waarschuw beheerder
vond t echt een super gave film! heb hem gisteravond gezien, was echt toppie! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex S op donderdag 2 juni 2005 om 23:11:
Hostage is toch wel de film van 2005

hostage ,,,12 van in een dozyn film
Waarschuw beheerder
"He doesn't scream...not even at the end. Not even when the mutt's had his fill and Kevin's guts are lyingall over the place and somehow the bastard is still alive, still staring at me.
Not even when I grab the saw en finish the job. He never screams..."

ZO VET dat ze het geweld uit de comics gewoon in de film hebben gehouden!
GENIALE film! Ik kan me voorstellen dat als je de comics niet kent, dat je t misschien niks vind, maar als je -net als ik- (bijna) alle delen in je bezit hebt, is dit echt smullen!
De aankondiging dat het het vervolg op Pulp fiction is, is dikke onzin. De enige overeenkomst is dat de verhaallijnen door elkaar lopen en toch verband hebben met elkaar...that's it.. En tja, de invloed van Tarantino... wordt ook zwaar overschat..hij heeft maar één scene gedaan! -maar wat voor een:P-
Er zijn idd nog delen die niet in de film zitten, maar er is op t moment dan ook al een deel 2 in de maak :bounce:

Kan Blekkie hierboven niet anders dan gelijk geven: Hostage is absoluut niks speciaals: 't voegt niks toe, idd 13 in n dozijn :P (13 idd)
Sin City is absoluut mijn film van 2005
Waarschuw beheerder
'Babes. broads and bullets' zit trouwens ook in de film :P
okee, alleen 't eerste -korte-verhaal, maar t is wel de openingsscene... Die met Josh Harnett die die vrouw op dat balkon doodschiet

Waarschuw beheerder
donateur
moaw ja ik vond er wienig aan, maar dat is meer omdat het totaal niet mijn genre was. gelukkig niet in bios gezien, maar ja ik kan wel begrijpen dat mensen het een hele goeie film vinden maar voor mij was het niet echt super :S
Waarschuw beheerder
ik sluit me daarbij aan:)
heb de film maandag middag gekeken in de bios....
dacht dat ik nog vaag was van t weekend, maar het lag deze keer gellukig niet aan mij;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zaterdag gekeken in parijs, erg vermakelijke film :)

Waarschuw beheerder
(y)film
Waarschuw beheerder
Gisteren naartoe gegaan en vond hem echt wel (y)

Ik hou van dit soort films. Verwacht wel dat deze in het Cult hoekje uitkomt.

Waarschuw beheerder
Ben er zondag geweest.

Ik vond het een hele goede film...

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
"That's one fine coat you're wearing."

Marv(y)
Waarschuw beheerder
supervette film...

voor mij in de top 5 van beste moviezzz.. ckers :jaja:

zo fukkin agressief..

toppie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er deze week heen verwacht er veel van

Waarschuw beheerder
denk dak em maar gewoon laat fikken
Waarschuw beheerder
Gruwelijke film :P heb hem zaterdag gezien en zit wel grappig in elkaar....
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren gezien, echt een vette film (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de film 2 x gezien dit weekend omdat ik hem de eerste keer niet helemaal door had. (Ik heb de stripboeken nooit gezien)
Maar goddammned wat een heerlijke cult film!
Hij of is het een Zij? Is toegevoegd aan mijn favorieten! De dialogen zijn über en de karakters zijn heerlijk.
Het is een heerlijk 'rauwe' film!
Waarschuw beheerder
Dikke but film , zit geen verhaal in..
Waarschuw beheerder
zit gee verhaal in? Er zitten drie verhaallijnen in, die elkaar kruizen en zo nu en dan subtiel beinvloeden..
Waarschuw beheerder
Ben in de pauze de bios uitgegaan zo n slechte film vond ik het...
Waarschuw beheerder
dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten, kan me voorstellen dat het niet helemaal je smaak is.
Waarschuw beheerder
Hou van zulke cult films B) Morgen wil ik er zeker naar toe,want alle berichten die ik heb gelezen maakt me alleen maar meer nieuwschierig :jaja:
Waarschuw beheerder
super vet gemaakt en relaxt verhaal dat dan ook wel!

hoe beter dat hoeren de baas zijn in hun eigen oude stad! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 22:53:
"That's one fine coat you're wearing."

werelds! :D :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand mij vertellen wat de laatste scene in de lift en de allereerste scene op de flat nou met elkaar te maken hebben?

Voor de rest, supervette film! (Antwoord in prive bericht, anders verraad je misschien dingen voor mensen die de film nog willen zien! ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vrijdag...
Waarschuw beheerder
Kweet eerlijk gezegd ook niet uit welk deel die laatste scene in die lift komt...Eerste scene is uit 'Booze, broads and bullets', maar die laatste kan ik me niet herinneren... Die gast word ook verder niet echt behandelt in de comic- tenminste niet in dat deel.

Waarschuw beheerder
Briljante film.

Hulde aan Frank Miller, Rodriguez en Tarantino die er weer een prachtfilm van hebben gemaakt.

De cast is super: Bruce Willis/Elijah Wood/Mickey Rourke/Michael Madsen/Clive Owen/Jessica Alba/ Josh Hartnett.
Erg goed allemaal. De comeback van Rourke is indrukwekkend te noemen.

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad wat ::: ® ::: en Xypzo zeggen, ik heb het aller eerste stukje van de film dus niet gezien.. aleen vanaf t moment dat ze samen op t balkon staan, maar de eind scene snapte ik dus ook niet, heeft iemand een verklaring hiervoor??

Waarschuw beheerder
Meesterlijke film!, die duisternis, die agressie!..
Waarschuw beheerder
het laatste gedeelte is erbij verzonnen om het een wat acceptabeler einde te geven ( ze vonden een zelfmoordplegende Hartigan te hard)..

want Becky (dat meisje met die blauwe ogen), die overleefd in de comic dat vuurgevecht in de steeg niet, waar ze zich verschuilt en wegkruipt..

Waarschuw beheerder
zwaar vet film
Waarschuw beheerder
eindelijk weer es wat anders!!!
ik vond um echt vet, hoe ut gefilmd is....de relatie tussen de subverhalen......acteerwerk (vooral die Del Torro!)....Superrr
de film had gewoon stijl en was eindelijk weer es origineel! Op ut eind blijf je nog even zitten om erover na te denken hoe ut nou allemaal precies in mekaar zat:D
je kon overigens wel zien dat tarentino er aan had meegwerkt :D aardig groffe en bloederige film weer.

in één woord: WAUW!

tis gewoon een kunstwerk/meesterwerk :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beste film die er dit jaar is uitgekomen....:respect:
Waarschuw beheerder
Aaah zie je wel... Becky wordt idd verrot geschoten in die steeg in Oldtown.
Die laatste zin is ook een soort herhaling van wat Marv al zei: "walk down the right back alley in sin city and you can find anything", alleen maakt die kerel er nu van: " walk down the right CORNER (of 'look round' ofzo) in sin city and you can find anything...anything."

Kan niet wachten op deel 2 :bounce:
Waarschuw beheerder
Frank Miller heeft idd Daredevil grootgebracht...toch jammer dat die film dan weer wel drie keer ruk was :P
En 'Electra', die foute spin-off, is net zo verrot.
Van mij mag Frank Miller zich 's vaker met dit soort films bemoeien... Een verfilming van The Dark Knight Returns bijvoorbeeld...SWEEEET :P

Waarschuw beheerder
wie kan mij de exacte quote geven voor een bepaald stukje.

Het is de scene waarin een agent (bijrolletje) verteld dat echte macht het vertellen is van leugens en de massa erin laten geloven.

(iets in die trant)
Waarschuw beheerder
Geweldige film :respect: heb echt zitten genieten,lekker geweldadig,super verhaal,sterke cast :jaja: Marv is zo retecool! B)
Waarschuw beheerder
hij staat op mijn pc, nog niet de tijd gehad om te kijken
Waarschuw beheerder
Denk dat jij n stukje bedoelt dat Bob (Michael Madsen) tegen Hartigan (Bruce Willis) zegt, Trouble$on. Komt iig uit That Yellow Bastard... Laat ik die nou net nog niet binnen hebben. Komt volgende week binnen :P dan weet ik 't zeker.
Waarschuw beheerder
gister gekeken...erg koele film zeg!

zeker wel cultwaardig :)

en wat een tjiks zeg :9 booties!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op vrijdag 17 juni 2005 om 01:57:
Geweldige film heb echt zitten genieten,lekker geweldadig,super verhaal,sterke cast Marv is zo retecool!

superverhalen bedoel je? al vond ik ze niet allemaal even sterk....

vond die met marv zeker wel het koelst...marv is ook echt koel ja B)
Waarschuw beheerder
Ik vond alles perfect heb met open ogen zitten kijken,de details waren ook mooi :jaja: Verhalen vond ik ook heel sterk,zodra die op dvd is ga ik 'm direct halen want deze hoort in de collectie! B)

En de muziek paste ook perfect bij de film,dat soort donkere ambient muziek bij the yellow bastard enzo en andere stukken :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk dat jij n stukje bedoelt dat Bob (Michael Madsen) tegen Hartigan (Bruce Willis) zegt, Trouble$on. Komt iig uit That Yellow Bastard... Laat ik die nou net nog niet binnen hebben. Komt volgende week binnen :P dan weet ik 't zeker.

erg goede verhaal ook! Zit wel een redelijk verschil in, namelijk dat in de comic Hartigan opgehaald wordt door Mort (die weer een rol speelt in 'Booze, broads and bullets',maar dat weet ik niet helemaal zeker) en in de film door Bob... maar dat had te maken met het voor de kijkers vna de film wat makkelijk te houden..

zal de quote even opzoeken, want That Yellow Bastard ligt nu bij mijn vriendin (beetje comicopvoeding geven natuurlijk :P)..
Waarschuw beheerder
trouwens.. wel een leuke link met wat wallpapers en meer Sin City stuff!

http://www.darkhorse.com/zones/sincity/

kijk ook naar The Goon (is maar een kleine tip) en Hellboy (had die maar zo'n goeie filmvertaling gehad... eentje die wel de comic waardig was)
Waarschuw beheerder
Hellboy had op zich best vet met Ron Perlman als Hellboy, maar misschien dat die gast de volgende keer beter in een verfilming van Donkey Kong kan gaan spelen :D
De verfimlnig van Hellboy was idd vrij ruk. Had eigenlijk in de verste verte niet de sfeer van de comics van Mignola. En die Abe Apien was ook echt gewoon té gay :P
Waarschuw beheerder
Net gezien, erg vet :yes:..
Waarschuw beheerder
In 1 woord geweldig!Vooral het verhaal met Marv vond ik meesterlijk...Michael Roarke:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond Ron Perlman eingenlijk wel de juiste casting voor Hellboy.. maar inderdaad werd voor de rest nergens in de film de sfeer van de comic neergezet :(
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me ook wel voorstellen dat mensen dit een vette film vinden maar ik vind er geen ruk ik heb hem gister gekocht maar echt zonde van mijn geld
Waarschuw beheerder
Ik geloof echt mijn oren en ogen niet...
Ik vond het zo'n ongelooflijk slechte en belachelijke film en zoveel mensen die ermee dwepen. Ik heb me echt doodverveeld. het begin was nog wel edgy maar de cliche's daarna waren echt bar en boos.

Ik vond het echt allemaal nergens op slaan en een trieste poging die van mij rechstreeks in de B-film sectie mag worden gedonderd.

Het verhaal is echt te stom voor woorden. De verhalen die door elkaar heen gaan van de politieagent en Marv hebben totaal geen overeenkomst. Dan gaat die Marv met een hoer naar bed en is het ineens "de liefde van zn leven", dus gaat ie maar een beetje iedereen vermoorden om zo dat wijf te wreken. en dan is ie ook nog schizofreen ofzo, wat ook al nergens toe dient.

Het is zeker waar dat er aan vrouwelijk schoon niets ontbreekt, maar daar is dan ook echt alles mee gezegd!
Waarschuw beheerder
Dan gaat die Marv met een hoer naar bed en is het ineens "de liefde van zn leven", dus gaat ie maar een beetje iedereen vermoorden om zo dat wijf te wreken. en dan is ie ook nog schizofreen ofzo, wat ook al nergens toe dient.

verklaard juist die paranoide instelling van hem niet dat hij alles geeft voor iemand die hem plezier gunt? Marv is niet ook nog een gek.. dat is een intergraal gedeelte van zijn karakter !

mmaar geheel objectief ben ik niet :)
Waarschuw beheerder
Kortom snoetje..zulke films zijn niet voor jou bedoeld :jaja: De één vind het een vette film de ander niet,ieder z'n ding! :)
Waarschuw beheerder
Vrijdag gezien en super bevonden. Lekker over-the-top met zwarte humor à volonté... Ik vond vooral het 2e verhaal het beste en dit door een schitterende Clive Owen en een nog schitterendere (???) Del Toro.

[spoiler] 2 van de zaligste scènes: * wanneer Owen op da balkon staat wanneer Murphy uit het raam kijkt. Alles is zwart-wit buiten Owen's schoenen, die knalrode All-Stars. * ik heb me plat gelegd wanneer Del Toro die geweerloop in zijn voorhoofd krijgt :D [/spoiler]
Waarschuw beheerder
Michael Roarke? Je hebt cardinal Patrick Henry Roark in de strip/film en Marv wordt gespeeld door Mickey Rourke :worship:... of kom ik nou heel zeikerig over :P
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd! Volgende week maar eens een bezoekje aan de bios brengen.

Lijkt me een kandidaat voor mijn film van dit jaar.
Waarschuw beheerder
Ik geloof echt mijn oren en ogen niet...

weinig vertrouwen in je oren en ogen dus....
je kan ook gewoon pluk van de petteflat gaan kijken. is OOK leuk! of mean girls :vaag:
kijk als je iets nieuws/origineels wilt zien dan moet je naar sin city gaan...ben je meer iemand die niet van grof geweld houdt,liever van de ALTIJD standaard hetzelfde film gezeik houdt dan moet je hier NIET naartoe gaan....en als je niet van tarentino stijl houdt, dan moet je er HELEMAAAL niet naartoe gaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben echt benieuwd. Ga er na me vakantie meteen heen
Waarschuw beheerder
het enige jammere vind ik dat Quentin Tarantino te vaak wordt genoemd.. het verhaal en de manier van het in beeld brengen heeft eingenlijk niets met hem te maken, behalve dat hij voor 1 dollar een dag heeft meegewerkt... De eerste verhalen kwamen rond '94 uit (geloof Dark Horse Presents...)

Veel mensen vergelijken het ook met Pulp Fictionn en dan hoor je dat de verhaallijnen niet zo sterk met elkaar verbonden zijn.. Als je de comcis leest, dan merk je ook dat alle verhalen niet sterk verbonden zijn. Sommige characters kennen elkaar van een eerdere gebeurtenis, maar verder hebben de verhalen alleen contact omdat bepaalde scenes elkaar overlappen. Zodat je bijvoorbeeld een gebeurtenis bij Kadie's bar twee keer ziet, maar dan uit verschillende standpunten. Of subtieler, het feit dat de Farm nog operationeel was toen Hartigan daar kwam. Ik vond dat persoonlijk voldoende verbinding.

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::: ® ::: op maandag 20 juni 2005 om 20:03:
Michael Roarke? Je hebt cardinal Patrick Henry Roark in de strip/film en Marv wordt gespeeld door Mickey Rourke ... of kom ik nou heel zeikerig over

Excuses,ik haal de dingen een beetje door elkaar;)
Waarschuw beheerder
en je hebt ook nog eens senator Roarke en the Yellow Bastard is ook nog een een Roarke (even de naam kwijt :D)
Waarschuw beheerder
Klopt...Junior Roarke :P
Waarschuw beheerder
Ik heb hem vanavond in de bios gezien wat een ongelovelijk goeie film, hoe het in beeld word gebracht, de verhaal lijnen, het acteer werk van de sterren cast perfect gewoon. Mickey Rourke speelde de rol van zijn leven, die deed me een beetje denken aan zijn rol in Johnny Handsome waarin hij ook niet moedermooiste was.

Dit is tot nu toe de beste film van 2005 voor me. Trouwens iedereen roept hier over een loop in Benicio Del Toro zijn voorhoofd, maar dit is aleen de slede van het wapen wat de loop ontploft waardoor de slede los naar achteren schiet.

Frank Miller en Robert Rodriguez mogen van mij zo Max Payne(Videogame) verfilmen hun zouden dat perfect kunnen doen.
Waarschuw beheerder
of frank miller daar de juiste persoon voor is weet ik niet :P

ze hadden hem beter wel kunnen betrekken bij de nieuwste Batman film, want hij zette jaren geleden Batman weer op de kaart met The Dark Knight Returns... trouwens.. dan had hij ook mee moeten werken met Daredevil.. zelfde laken en pak...

de man is gewoon een genie onder de (comic)schrijvers...

Waarschuw beheerder
hehe, ik vond em echt wel vet ofzo. Maar je moet er echt van houden. Ik heb namelijk nog nooit zoveel mensen weg zien lopen bij een film :p
Waarschuw beheerder
Frank Miller en Robert Rodriguez mogen van mij zo Max Payne(Videogame) verfilmen hun zouden dat perfect kunnen doen.

tijdens de film moest ik idd ook denken aan max payne (2)!

het enige jammere vind ik dat Quentin Tarantino te vaak wordt genoemd.. het verhaal en de manier van het in beeld brengen heeft eingenlijk niets met hem te maken, behalve dat hij voor 1 dollar een dag heeft meegewerkt...

en toch zie je dat hij eraan heeft meegewerkt! de geweldadige scenes die in beeld zijn gebracht komen wel degelijk van het brein van tarantino!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op woensdag 22 juni 2005 om 17:58:
en toch zie je dat hij eraan heeft meegewerkt! de geweldadige scenes die in beeld zijn gebracht komen wel degelijk van het brein van tarantino!

en dan te bedenken dat de enige scene waaraan hij meegewerkt heeft die in de auto is (nadat die agent dat pistool gebackfired heeft in zijn eigen gezicht!)

:)
Waarschuw beheerder
de scenes zijn allemaal geschreven en bedacht door Frank Miller :P zijn zelfgetekende en geschreven comics zijn zelfs als storyboards gebruikt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr.J! op woensdag 22 juni 2005 om 18:53:
de scenes zijn allemaal geschreven en bedacht door Frank Miller :P zijn zelfgetekende en geschreven comics zijn zelfs als storyboards gebruikt ;)

i know, beetje jammer van die ´hype´ rond tarantino, terwijl ie bijna niks gedaan heeft....
Waarschuw beheerder
mijn god ik vond hem slecht :S
een half uurtje kan ik wel waarderen maar daarna wordt het me toch echt teveel van t goeie overdreve gedoe

nee niets voor mij :no:

Waarschuw beheerder
:respect: Super vet :respect: Wat een film. Vond t zelfs jammer dat t pauze was omdat k toen helemaal uit de film was. Maar deze gaat duidelijk op dvd gekocht worden :jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb em gister gezien....
ik vond em ook te vet!
egt gruwelijk, wel ranzige stukjes (zoals die lul die eraf gescheurd wordt) maar egt n topper!!
Waarschuw beheerder
Yooo trouble$on, die exacte quote waar je t over had:
Is een stukje wat senator Roark tegen Hartigan zegt als-ie in het ziekenhuis ligt. Komt -ie:

"Well, let me tell you a thing or two about power! Power doesn't come from a badge or a gun. Power comes outta lying and lying big and getting the whole damn world to play along with you. Once you got everybody agreeing with that they know in their hearts ain't true, you got 'em trapped. You're the boss.

You can turn reality on it's head and they'll cheer you on. You can make a saint out of a gibbering nutcase like my high-and-mighty brother. You can beat your wife to death with a baseball bat like I did and leave your fingerprints all the hell over it and a dozen of witnesses will swear on a stack of bibles you were a thousand miles away."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo, vandaag A dame to Kill for en Booze Broads and Bullets gekocht.. verzameling compleet :D
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
Waarschuw beheerder
donateur
super vette film (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Vanavond gezien.....geniale film!!!

Waarschuw beheerder
apart!
Waarschuw beheerder
zeer vette film :jaja:

niet kijken als je een cultuurbarbaar bent idd !!!

Waarschuw beheerder
ik heb 'm nog niet gezien had 'm pas gedownload heb 'm nou op dvd dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Je moet em in de bios zien, vuile parasiet :[

Waarschuw beheerder
Ik zal en moet hem nog maar een keer overkijken.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteravond naar de bios geweest voor deze film. Wist niet wat ik moet verwachten, in het opzicht dat ik bang was dat ik 't eigenlijk niet zo geweldig zou vinden. I was dead wrong!!!

Wat een meesterlijke, briljante film :respect:
Waarschuw beheerder
Wat een gruwelijke film :respect:

Jessica Alba :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op woensdag 29 juni 2005 om 21:12:
Gisteravond naar de bios geweest voor deze film. Wist niet wat ik moet verwachten, in het opzicht dat ik bang was dat ik 't eigenlijk niet zo geweldig zou vinden. I was dead wrong!!!

Wat een meesterlijke, briljante film

hmmm
ik heb m net binnen en de kwaliteit is (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren gezien in de bios!!

Echt veel bekende acteurs!! En apart dat t zwart wit was.. Vond die rode allstars die je op een gegeven moment zag echt grappig!!
Erg aparte film!

Waarschuw beheerder
moet hem nog zien,maar lijkt me een goede film.
Waarschuw beheerder
ik heb 'm nog niet gezien had 'm pas gedownload heb 'm nou op dvd dus

Nep DVD :jaja:

Waarschuw beheerder
superfilm!

Waarschuw beheerder
net sin city gezien,
echt een vette film
zit zeker bij mijn top tien beste films ooit die ik gezien heb SIN CITY (y)

en jessica alba aan het dansen op die bar
F*CKING HOTTTTT :kwijl:

Waarschuw beheerder
aanradertje ;p

Waarschuw beheerder
Geweldige film, ik vond die moordenaar met dat gekleurde brilletje en die lange nagels die hoeren vermoorde en op ging eten (gespeeld door Elijah Wood) heel gaaf.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op donderdag 30 juni 2005 om 20:22:
Nep DVD

Screener is net uit ;)

Maar die had ie dus idd niet :)
Waarschuw beheerder
Ik vind t voorstukje wel vet maar de hele film hoef ik volgens mij niet te zien :nono:
Waarschuw beheerder
screener is ook nep dvd...:D
soms goeie kwaliteit hoor daar niet van, maar bijna nooit dd5.1 en al helemaal niet DTS. en als er DD5.1 op zit dan is die ook nep (van stereo >> 5.1)
en ook geen menu. laat staan xtras...
Waarschuw beheerder
leuke film, totaal anders dan k verwacht had maar goed:)

Waarschuw beheerder
Heeeel anders dan ik dacht hehe, maar wel echt gaaf, vond hem van begin af aan goed
Waarschuw beheerder
donateur
vet vet en nog ns vet beste film dit jaar tot nu toe

Waarschuw beheerder
donateur
Vond "aparte" film:)

Waarschuw beheerder
leek me een mooie film, totdat ik zag dat t zwart wit.. dikke afknapper:s
Neej doe mij dan cker maar spiderman of xmen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Had je helemaal geen voorstukje of trailer gezien dan? :/

Waarschuw beheerder
donateur
die film is volop vet (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
vet vet en nog ns vet beste film dit jaar tot nu toe

:no: dat is SAW al ;)

Maar zkr wel een vette film (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 17:50:
leek me een mooie film, totdat ik zag dat t zwart wit.. dikke afknapper

Tjonge jonge..alles moet in kleur hoor :no: In Sin City is het juist vet met zwart/wit,het is ook een stripboek verfilming er zitten ook wat kleur aspecten in,zoals de ogen en bloed en dergelijk,deze film is juist heel verfrissend :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Superfilm...

juist omdat het zo apart is, vind ik hem vet....

Waarschuw beheerder
"Robert Rodriguez has hinted that sometime muse Salma Hayek will appear in the sequel to his recent neo-noir Sin City. He told the folks at JoBlo, "I always consider Salma for my projects, even for male roles, but yes, there is a character that suits her in this new movie." So far, only Mickey Rourke is confirmed for Sin City 2 so we can probably rule out Hayek playing the beefy blockheaded psycho. We'll find out for sure when the film is released in mid-2006"."

bron: http://www.bbc.co.uk/film
Waarschuw beheerder
donateur
k ga hem in de bios zien tonight

Waarschuw beheerder
kga em morgen op dvd accepteren:D:YES::CHEER:
Waarschuw beheerder
Heb m nog steeds niet gezien maar heb wel de filmposter, telt dat ook?
Waarschuw beheerder
alleen als je alle comics ook hebt :P
Waarschuw beheerder
Nee... dat nou weer net niet... :(

Waarschuw beheerder
kheb em gister gezien en hij is echt bruut :YES:
Waarschuw beheerder
Woehoe! de collectie is compleet! Alle comics zijn binnen + alle officiële filmposters :cheer:

nou de DVD nog... Weet iemand toevallig wanneer die uitkomt? En nee, niet downloaden... Officële DVD gaat extra scenes bevatten, bijvoorbeeld Marv de Gladys -z'n geweer- gaat halen bij z'n moeder thuis :P

Waarschuw beheerder
kheb een gebrande officiele dvd:yes:
Waarschuw beheerder
Doe je goed :D

maar weet iemand wanneer -ie officieel op DVD uitkomt??

Waarschuw beheerder
Kicke film al een tijdje hier liggen.
Waarschuw beheerder
in Amerika komt ie 15 augustus pas officieel op DVD uit geloof ik.. dus dat duurt hier nog wel even..
Waarschuw beheerder
trouwens.. ::: ® ::: heb je alle comics los gekocht, of in TPB vorm ??

Plus het boek The art of Sin city ?
Waarschuw beheerder
Kheb alle boeken in nieuwe uitgave gekocht, maar wel los. De meeste heb ik gewoon bij 'n stripzaak gekocht maar bijv. That Yellow Bastard heb ik besteld via bol.com
Alle 8, dus ook 'the art of Sin city'.. Heb je Nancy tenminste compleet he, als je ze alle 8 naast elkaar zet ;)

TIP: Kheb ook dat fotoboek aangeschaft van 'making the movie'. Echt een supervet boek! Interviews met Frank Miller, Robert Rodriguez, alle hoofdrolspelers enz...
Waarschuw beheerder
heb het boek inderdaad een keer doorgebladerd, als ik het tegenkom zal ik hem zeker kopen..

Ik was laatst bij Broerse, grote boekhandel in Utrecht en daar waren die TPB van Sin City nieuwe uitgave erg goedkoop in vergelijking met de prijzen van de comcishops..

Hell and Back zelf gekocht voor 33 euro en daar was die maar 24.. scheelt op alle delen nogal wat bij elkaar..

Art of Sin City koste daar maar 32 euro..

zal wel zijn omdat ze daar met grotere aantal tegelijk inkopen..
Waarschuw beheerder
trouwens.. kijk eens op www.toysinaction.nl , daar staan ook wat leuke Sin City dingen te koop, en ook zat andere dingen die de moeite waard zijn trouwens..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een super vette film..!

orgineel zekersss wel..!

net als lord of the rings

was ook een super orgineel..!
Waarschuw beheerder
sin city vergelijken met lord of the rings? da's wel heel ver gezocht
Waarschuw beheerder
donateur
hij komt in nederland pas 11 november uit in free record shop.....

kan ik em beter in amerika bestellen???
Waarschuw beheerder
nog maar een paar weken wachten en dan komt die dus ook in Nederland uit :D

Ga meteen de superdeluxe versie halen.. althans.. de dikste die er uitkomt :)

Over vette stripverfilmingen gesproken.. V for Vendetta komt ook snel uit! Geschreven door niemand minder dan Alan Moore :D
Waarschuw beheerder
Die deluxe editie komt niet gelijk in Nederland uit dacht ik. Daar zal je nog ff mee moeten wachten.

Die V for Vendetta is btw door de Wachowski broers geregisseerd, de gasten van de Matrix dus.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 'm net zitten kijken, wat een fakking vette film...
Ik vond het derde stuk wat minder met die gele mafkees maar dat stuk met die Goldie :respect:
Waarschuw beheerder
Heerlijke surrealistische film idd!

Waarschuw beheerder
donateur
Als die film gewoon geschoten zou zijn had ie echt veel opzienbarender geweest.
Doordat je echt een beetje dat tekenfilm-idee hebt lijkt het allemaal wat minder goor, die martelscenes en dergelijke

Waarschuw beheerder
ik vond t af en toe toch best wel een moment van hoofd even wegdraaien, kon t soms niet aanzien, maarja ik ben wel een enorm mietje :P

maar goede film, origineel, interessant, very good
Waarschuw beheerder
Is wel een mooie film maar alleen jammer dat hij zwart-wit is

Waarschuw beheerder
wat mij betreft de film van het jaar
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Ontzettend goede film!
Bij de eerste beelden van de trailer dacht ik echt...wat moet dit nou weer voorstellen.
Maar na vele stukken gelezen te hebben over de film en over de strip Sin City zelf was ik toch nieuwsgierig.
Gister lag ie bij de videotheek en ik dacht maar ff meenemen.
Wat een vette film zeg!!:)
Hij is echt cool...met die verschillende verhaal lijnen...lekker grof ook, maar het komt wat relaxter over door het zwart/wit effect...stripstijl.
Anders zou het indd gelijk veel te heftig zijn...maar zo komt het precies mooi over.
Hele coole characters ook in de film...
Ja toppertje :D

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: die rol van Marv, ipv mensen gewoon te vermoorden snijd ie ze aan stukken.
Ik denk dat we dat diep in onze donkerste verlangens allemaal wel een Marv zouden willen zijn :D

Als die kardinaal denkt dat Marv hem gaat vermoorden:
Cardinal Roark: Will that bring you satisfaction, my son? Killing a helpless, old, fart.
Marv: Killing? No. No satisfaction. Everything up until the killing, will be a gas.
Waarschuw beheerder
Zaterdag voor de derde keer gezien,blijft n meesterwerkje.

Little deadly Miho:kwijl:
Waarschuw beheerder
De strips zijn ook geweldig.

Ik ga hem opckers aanschaffen voor de collectie alleen ik wacht nog ff op de Special Edition...
Waarschuw beheerder
Ik had er persoonlijk meer van verwacht.

Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 23:25:
Ik heb 'm net zitten kijken, wat een fakking vette film...
Ik vond het derde stuk wat minder met die gele mafkees maar dat stuk met die Goldie

idd dat met die gele gast vond ik ook een beetje jammer. verder lachen film (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
wel kick dat ie gewoon zijn lul eraf trok
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 01:19:
Als die film gewoon geschoten zou zijn had ie echt veel opzienbarender geweest.
Doordat je echt een beetje dat tekenfilm-idee hebt lijkt het allemaal wat minder goor, die martelscenes en dergelijke

Sin City in kleur?? Dan is 't geen Sin City meer :P Dat is juist het hele idee.
Ik weet niet of je de strips kent, maar die zijn dus ook volledig in zwart/wit. Ze hebben die strips dan ook letterlijk als storyboard gebruikt. Als je ze naast de film houdt zie je dat ze elk plaatje bijna 1 op 1 over hebben genomen. Het is dus in feite een bijna letterlijke vertaling van strip naar film.
Waarschuw beheerder
fuckingfantastisch
Waarschuw beheerder
donateur
hij zou eerst 11 november uitkomen, nu komt ie pas de 30ste uit....:@

kutzooi....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ::: ® ::: op dinsdag 15 november 2005 om 20:26:
Sin City in kleur?? Dan is 't geen Sin City meer Dat is juist het hele idee.

hoef je mij niet uit te leggen sjaak, ik wilde alleen uitleggen dat als die film in kleur geschoten was, die martelscenes nooit zo heftig hadden mogen zijn...

Waarschuw beheerder
vond t ook zeker een kleine meesterwerk!!