Partyflock

Forumonderwerp · 764066
2431x bekeken

Waarschuw beheerder
De verwachting was hoog bij mij, gezien de acteurs en de regiseurs. Eindelijk een langverwachte film die de belofte zal inlossen ;)

In de VS krijgt ie echt geweldige reviews, alleen jammer dat ie pas op 2 juni hier in Nederland uitkomt.:(

Als je er niet van gehoord hebt moet je zeker de promo checken, die is echt top!
Waarschuw beheerder
Geweldige film :respect: heb echt zitten genieten,lekker geweldadig,super verhaal,sterke cast :jaja: Marv is zo retecool! B)
Waarschuw beheerder
hij staat op mijn pc, nog niet de tijd gehad om te kijken
Waarschuw beheerder
Denk dat jij n stukje bedoelt dat Bob (Michael Madsen) tegen Hartigan (Bruce Willis) zegt, Trouble$on. Komt iig uit That Yellow Bastard... Laat ik die nou net nog niet binnen hebben. Komt volgende week binnen :P dan weet ik 't zeker.
Waarschuw beheerder
gister gekeken...erg koele film zeg!

zeker wel cultwaardig :)

en wat een tjiks zeg :9 booties!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op vrijdag 17 juni 2005 om 01:57:
Geweldige film heb echt zitten genieten,lekker geweldadig,super verhaal,sterke cast Marv is zo retecool!

superverhalen bedoel je? al vond ik ze niet allemaal even sterk....

vond die met marv zeker wel het koelst...marv is ook echt koel ja B)
Waarschuw beheerder
Ik vond alles perfect heb met open ogen zitten kijken,de details waren ook mooi :jaja: Verhalen vond ik ook heel sterk,zodra die op dvd is ga ik 'm direct halen want deze hoort in de collectie! B)

En de muziek paste ook perfect bij de film,dat soort donkere ambient muziek bij the yellow bastard enzo en andere stukken :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk dat jij n stukje bedoelt dat Bob (Michael Madsen) tegen Hartigan (Bruce Willis) zegt, Trouble$on. Komt iig uit That Yellow Bastard... Laat ik die nou net nog niet binnen hebben. Komt volgende week binnen :P dan weet ik 't zeker.

erg goede verhaal ook! Zit wel een redelijk verschil in, namelijk dat in de comic Hartigan opgehaald wordt door Mort (die weer een rol speelt in 'Booze, broads and bullets',maar dat weet ik niet helemaal zeker) en in de film door Bob... maar dat had te maken met het voor de kijkers vna de film wat makkelijk te houden..

zal de quote even opzoeken, want That Yellow Bastard ligt nu bij mijn vriendin (beetje comicopvoeding geven natuurlijk :P)..
Waarschuw beheerder
trouwens.. wel een leuke link met wat wallpapers en meer Sin City stuff!

http://www.darkhorse.com/zones/sincity/

kijk ook naar The Goon (is maar een kleine tip) en Hellboy (had die maar zo'n goeie filmvertaling gehad... eentje die wel de comic waardig was)
Waarschuw beheerder
Hellboy had op zich best vet met Ron Perlman als Hellboy, maar misschien dat die gast de volgende keer beter in een verfilming van Donkey Kong kan gaan spelen :D
De verfimlnig van Hellboy was idd vrij ruk. Had eigenlijk in de verste verte niet de sfeer van de comics van Mignola. En die Abe Apien was ook echt gewoon té gay :P
Waarschuw beheerder
Net gezien, erg vet :yes:..
Waarschuw beheerder
In 1 woord geweldig!Vooral het verhaal met Marv vond ik meesterlijk...Michael Roarke:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond Ron Perlman eingenlijk wel de juiste casting voor Hellboy.. maar inderdaad werd voor de rest nergens in de film de sfeer van de comic neergezet :(
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me ook wel voorstellen dat mensen dit een vette film vinden maar ik vind er geen ruk ik heb hem gister gekocht maar echt zonde van mijn geld
Waarschuw beheerder
Ik geloof echt mijn oren en ogen niet...
Ik vond het zo'n ongelooflijk slechte en belachelijke film en zoveel mensen die ermee dwepen. Ik heb me echt doodverveeld. het begin was nog wel edgy maar de cliche's daarna waren echt bar en boos.

Ik vond het echt allemaal nergens op slaan en een trieste poging die van mij rechstreeks in de B-film sectie mag worden gedonderd.

Het verhaal is echt te stom voor woorden. De verhalen die door elkaar heen gaan van de politieagent en Marv hebben totaal geen overeenkomst. Dan gaat die Marv met een hoer naar bed en is het ineens "de liefde van zn leven", dus gaat ie maar een beetje iedereen vermoorden om zo dat wijf te wreken. en dan is ie ook nog schizofreen ofzo, wat ook al nergens toe dient.

Het is zeker waar dat er aan vrouwelijk schoon niets ontbreekt, maar daar is dan ook echt alles mee gezegd!
Waarschuw beheerder
Dan gaat die Marv met een hoer naar bed en is het ineens "de liefde van zn leven", dus gaat ie maar een beetje iedereen vermoorden om zo dat wijf te wreken. en dan is ie ook nog schizofreen ofzo, wat ook al nergens toe dient.

verklaard juist die paranoide instelling van hem niet dat hij alles geeft voor iemand die hem plezier gunt? Marv is niet ook nog een gek.. dat is een intergraal gedeelte van zijn karakter !

mmaar geheel objectief ben ik niet :)
Waarschuw beheerder
Kortom snoetje..zulke films zijn niet voor jou bedoeld :jaja: De één vind het een vette film de ander niet,ieder z'n ding! :)
Waarschuw beheerder
Vrijdag gezien en super bevonden. Lekker over-the-top met zwarte humor à volonté... Ik vond vooral het 2e verhaal het beste en dit door een schitterende Clive Owen en een nog schitterendere (???) Del Toro.

[spoiler] 2 van de zaligste scènes: * wanneer Owen op da balkon staat wanneer Murphy uit het raam kijkt. Alles is zwart-wit buiten Owen's schoenen, die knalrode All-Stars. * ik heb me plat gelegd wanneer Del Toro die geweerloop in zijn voorhoofd krijgt :D [/spoiler]
Waarschuw beheerder
Michael Roarke? Je hebt cardinal Patrick Henry Roark in de strip/film en Marv wordt gespeeld door Mickey Rourke :worship:... of kom ik nou heel zeikerig over :P
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd! Volgende week maar eens een bezoekje aan de bios brengen.

Lijkt me een kandidaat voor mijn film van dit jaar.
Waarschuw beheerder
Ik geloof echt mijn oren en ogen niet...

weinig vertrouwen in je oren en ogen dus....
je kan ook gewoon pluk van de petteflat gaan kijken. is OOK leuk! of mean girls :vaag:
kijk als je iets nieuws/origineels wilt zien dan moet je naar sin city gaan...ben je meer iemand die niet van grof geweld houdt,liever van de ALTIJD standaard hetzelfde film gezeik houdt dan moet je hier NIET naartoe gaan....en als je niet van tarentino stijl houdt, dan moet je er HELEMAAAL niet naartoe gaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben echt benieuwd. Ga er na me vakantie meteen heen
Waarschuw beheerder
het enige jammere vind ik dat Quentin Tarantino te vaak wordt genoemd.. het verhaal en de manier van het in beeld brengen heeft eingenlijk niets met hem te maken, behalve dat hij voor 1 dollar een dag heeft meegewerkt... De eerste verhalen kwamen rond '94 uit (geloof Dark Horse Presents...)

Veel mensen vergelijken het ook met Pulp Fictionn en dan hoor je dat de verhaallijnen niet zo sterk met elkaar verbonden zijn.. Als je de comcis leest, dan merk je ook dat alle verhalen niet sterk verbonden zijn. Sommige characters kennen elkaar van een eerdere gebeurtenis, maar verder hebben de verhalen alleen contact omdat bepaalde scenes elkaar overlappen. Zodat je bijvoorbeeld een gebeurtenis bij Kadie's bar twee keer ziet, maar dan uit verschillende standpunten. Of subtieler, het feit dat de Farm nog operationeel was toen Hartigan daar kwam. Ik vond dat persoonlijk voldoende verbinding.

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::: ® ::: op maandag 20 juni 2005 om 20:03:
Michael Roarke? Je hebt cardinal Patrick Henry Roark in de strip/film en Marv wordt gespeeld door Mickey Rourke ... of kom ik nou heel zeikerig over

Excuses,ik haal de dingen een beetje door elkaar;)
Waarschuw beheerder
en je hebt ook nog eens senator Roarke en the Yellow Bastard is ook nog een een Roarke (even de naam kwijt :D)
Waarschuw beheerder
Klopt...Junior Roarke :P
Waarschuw beheerder
Ik heb hem vanavond in de bios gezien wat een ongelovelijk goeie film, hoe het in beeld word gebracht, de verhaal lijnen, het acteer werk van de sterren cast perfect gewoon. Mickey Rourke speelde de rol van zijn leven, die deed me een beetje denken aan zijn rol in Johnny Handsome waarin hij ook niet moedermooiste was.

Dit is tot nu toe de beste film van 2005 voor me. Trouwens iedereen roept hier over een loop in Benicio Del Toro zijn voorhoofd, maar dit is aleen de slede van het wapen wat de loop ontploft waardoor de slede los naar achteren schiet.

Frank Miller en Robert Rodriguez mogen van mij zo Max Payne(Videogame) verfilmen hun zouden dat perfect kunnen doen.
Waarschuw beheerder
of frank miller daar de juiste persoon voor is weet ik niet :P

ze hadden hem beter wel kunnen betrekken bij de nieuwste Batman film, want hij zette jaren geleden Batman weer op de kaart met The Dark Knight Returns... trouwens.. dan had hij ook mee moeten werken met Daredevil.. zelfde laken en pak...

de man is gewoon een genie onder de (comic)schrijvers...

Waarschuw beheerder
hehe, ik vond em echt wel vet ofzo. Maar je moet er echt van houden. Ik heb namelijk nog nooit zoveel mensen weg zien lopen bij een film :p
Waarschuw beheerder
Frank Miller en Robert Rodriguez mogen van mij zo Max Payne(Videogame) verfilmen hun zouden dat perfect kunnen doen.

tijdens de film moest ik idd ook denken aan max payne (2)!

het enige jammere vind ik dat Quentin Tarantino te vaak wordt genoemd.. het verhaal en de manier van het in beeld brengen heeft eingenlijk niets met hem te maken, behalve dat hij voor 1 dollar een dag heeft meegewerkt...

en toch zie je dat hij eraan heeft meegewerkt! de geweldadige scenes die in beeld zijn gebracht komen wel degelijk van het brein van tarantino!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op woensdag 22 juni 2005 om 17:58:
en toch zie je dat hij eraan heeft meegewerkt! de geweldadige scenes die in beeld zijn gebracht komen wel degelijk van het brein van tarantino!

en dan te bedenken dat de enige scene waaraan hij meegewerkt heeft die in de auto is (nadat die agent dat pistool gebackfired heeft in zijn eigen gezicht!)

:)
Waarschuw beheerder
de scenes zijn allemaal geschreven en bedacht door Frank Miller :P zijn zelfgetekende en geschreven comics zijn zelfs als storyboards gebruikt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr.J! op woensdag 22 juni 2005 om 18:53:
de scenes zijn allemaal geschreven en bedacht door Frank Miller :P zijn zelfgetekende en geschreven comics zijn zelfs als storyboards gebruikt ;)

i know, beetje jammer van die ´hype´ rond tarantino, terwijl ie bijna niks gedaan heeft....
Waarschuw beheerder
mijn god ik vond hem slecht :S
een half uurtje kan ik wel waarderen maar daarna wordt het me toch echt teveel van t goeie overdreve gedoe

nee niets voor mij :no:

Waarschuw beheerder
:respect: Super vet :respect: Wat een film. Vond t zelfs jammer dat t pauze was omdat k toen helemaal uit de film was. Maar deze gaat duidelijk op dvd gekocht worden :jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb em gister gezien....
ik vond em ook te vet!
egt gruwelijk, wel ranzige stukjes (zoals die lul die eraf gescheurd wordt) maar egt n topper!!
Waarschuw beheerder
Yooo trouble$on, die exacte quote waar je t over had:
Is een stukje wat senator Roark tegen Hartigan zegt als-ie in het ziekenhuis ligt. Komt -ie:

"Well, let me tell you a thing or two about power! Power doesn't come from a badge or a gun. Power comes outta lying and lying big and getting the whole damn world to play along with you. Once you got everybody agreeing with that they know in their hearts ain't true, you got 'em trapped. You're the boss.

You can turn reality on it's head and they'll cheer you on. You can make a saint out of a gibbering nutcase like my high-and-mighty brother. You can beat your wife to death with a baseball bat like I did and leave your fingerprints all the hell over it and a dozen of witnesses will swear on a stack of bibles you were a thousand miles away."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo, vandaag A dame to Kill for en Booze Broads and Bullets gekocht.. verzameling compleet :D
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
Waarschuw beheerder
donateur
super vette film (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Vanavond gezien.....geniale film!!!

Waarschuw beheerder
apart!
Waarschuw beheerder
zeer vette film :jaja:

niet kijken als je een cultuurbarbaar bent idd !!!

Waarschuw beheerder
ik heb 'm nog niet gezien had 'm pas gedownload heb 'm nou op dvd dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Je moet em in de bios zien, vuile parasiet :[

Waarschuw beheerder
Ik zal en moet hem nog maar een keer overkijken.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteravond naar de bios geweest voor deze film. Wist niet wat ik moet verwachten, in het opzicht dat ik bang was dat ik 't eigenlijk niet zo geweldig zou vinden. I was dead wrong!!!

Wat een meesterlijke, briljante film :respect:
Waarschuw beheerder
Wat een gruwelijke film :respect:

Jessica Alba :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op woensdag 29 juni 2005 om 21:12:
Gisteravond naar de bios geweest voor deze film. Wist niet wat ik moet verwachten, in het opzicht dat ik bang was dat ik 't eigenlijk niet zo geweldig zou vinden. I was dead wrong!!!

Wat een meesterlijke, briljante film

hmmm
ik heb m net binnen en de kwaliteit is (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren gezien in de bios!!

Echt veel bekende acteurs!! En apart dat t zwart wit was.. Vond die rode allstars die je op een gegeven moment zag echt grappig!!
Erg aparte film!

Waarschuw beheerder
moet hem nog zien,maar lijkt me een goede film.