Partyflock

Forumonderwerp · 764066
2420x bekeken

Waarschuw beheerder
De verwachting was hoog bij mij, gezien de acteurs en de regiseurs. Eindelijk een langverwachte film die de belofte zal inlossen ;)

In de VS krijgt ie echt geweldige reviews, alleen jammer dat ie pas op 2 juni hier in Nederland uitkomt.:(

Als je er niet van gehoord hebt moet je zeker de promo checken, die is echt top!
Waarschuw beheerder
TERUG naar de Sin City..............

DAMN!!!!!! Wat een FILM!! Ik dag dat Pulp Fiction mijn nr.1 zou blijven...

mogen er nog vele films van die stad gemaakt worden :jaja:
Waarschuw beheerder
Eindelijk komt er weer zon geniale film uit, valt wel op dat tarentino er vaak bij betrokken is he!
Waarschuw beheerder
Krijg hem morgen binnen, ben benieuwd als ik dit zo lees
Waarschuw beheerder
zoo dan, hele vette film... ik kan alleen geen subtitels vinden!
Waarschuw beheerder
Ik ook (subtitels) niet :no: maar toch een lijpe film!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is zeker een brute film :yes:
Ik heb hem trouwens gezien met nederlandse ondertiteling .
Ik ga hem binnenkort zeker nog een keer kijken :D
Waarschuw beheerder
[img width=150 height=222 cacheid=0008e24b0018fa11d38f52ac1a00b89017]http://homepage.mac.com/dkholm/iblog/B741959574/C1023324633/E429483320/Media/sincityposter.jpg[/img]

Sin City:
Met: Bruce Willis, Jessica Alba, Mickey Rourke, Bernico del Toro, Josh Harnett, etc. etc. etc.

Verfilming van de gelijknamige comic van Frank Miller. De film is opgedeeld in 3 delen, die zich afspelen in Sin City; een stad vol geweld, lekkere hoeren en sadisme. De film is geschoten in zwart/wit met enkele kleurdelen erin verwerkt, wat een geweldig contrast geeft. Na een half uurtje had ik het al door. Dit is dé film van 2005. Het is goor, sinister, macaber, ziekelijk, geweldadig en ironisch. Hoofden die gespleten worden door werpsterren in de vorm van hakenkruizen, een mensvretende Bilbo Baggins en de mannelijk trots wat zonder pardon en met de nodige gore geluiden wordt afgereten.

Vette film. (Y).
Waarschuw beheerder
dat zegt genoeg lijkt mij
Waarschuw beheerder
Damn, nu kan ik helemaal niet meer wachten om hem te zien...

Btw. Alexis Bledel speelt ook in deze film, she's pretty :jaja: :P
Waarschuw beheerder
2 Juni gaat-ie uitkomen...Daaaaaamn...
Waarschuw beheerder
Zeker zwaar brute film. Echt een aanrader...

"WALK INTO THE RIGHT ALLEY OF SIN CITY AND YOU CAN FIND ANYTHING YOU WANT"
laatste aanpassing

Artiest The Abaddon
Waarschuw beheerder
Zeker vette film, hem hem al gezien en hij is niet zwart wit, is gewoon met een donkere filter gefilmd....
Waarschuw beheerder
"Walk down the right back alley in Sin city and you can find anything"

Kwil nie gaan lopen mierenneuken, maar da's 't meest bekende citaat uit de film, vandaar ;)
Waarschuw beheerder
Hij's wel zwart wit, met hier en daar 's n kleureffect. WTF is een donkere filter? onzin... Alle achtergronden zijn trouwens op de computer gemaakt. De hele film is voor een greenscreen gefilmd, dussss...I rest my case :P
Waarschuw beheerder
heb 'm al een week of 2 hier op dvd liggen

toch maar eens kijken als ik die reacties zo lees :)
Artiest {SHOWLIST artist 45691, 9606, 63909}
Waarschuw beheerder
het is een heerlijke film:)
en...deel 2 is aangekondigd:

Sin City 2: A Dame To Kill For
Geplaatst op 23-05-2005 om 17:16 door FilmTotaal

Voor Robert Rodriguez' en Frank Millers verfilming van de Sin City comics staan al twee vervolgen in de planning. Rodriguez deelde mee dat deel twee gebaseerd zal zijn op A Dame To Kill For, de tweede compilatie in de reeks. Hierin gaan Marv en Dwight op zoek naar Ava Lord, Dwights voormalige verloofde.

Waarschuw beheerder
WAAAAAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAAAA JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA

ik wil horen dat er minimaal 30 vervolgen komen

James Bond like (net zo veel en net zo veel impackt op de samenleving)
Waarschuw beheerder
heb 'm net ff gekeken, echt een gaaf filmpje :D
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

Zwaar vette film, lekker bruut geweld, mooi gefilmd en heerlijk duister sfeertje in de film :-9

1 van de betere films die uitgekomen is dit jaar :jaja:

Waarschuw beheerder
ik heb hem gister gezien. ik denk dat het 1 van de beste films, mischien wel de beste van de laatste 10 jaar is.

ik had ook hoge vewachtingen maar toen ik Co-produced by quintin Tarantino zag staan wist ik wel dat het ghoed zat.

Waarschuw beheerder
deze moet ik zeker ff zien in de bios :D
Waarschuw beheerder
Staat zeker op mijn lijstje OneToWatch (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 09:00:
ik had ook hoge vewachtingen maar toen ik Co-produced by quintin Tarantino zag staan wist ik wel dat het ghoed zat.

Mr. Tarantino heeft maar 1 scene gecoached toch??

Ik heb Sin City al gezien :yes:
Het is echt een hele bijzondere film! Heel goed, moet het nog een keer zien voordat ik heel het verhaal begrijp. Hij loopt niet synchronisch met de tijd. Verhalen lopen los van elkaar maar toch weer niet. Net een stripverhaal ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JayD op vrijdag 27 mei 2005 om 12:03:
Mr. Tarantino heeft maar 1 scene gecoached toch??

ok, maar die man werkt maar zo niet mee aan een film wat niks is.
Waarschuw beheerder
Tarantino heeft de scene gedaan waarin Dwight met Jackieboy (met loop van z'n geweer in z'n voorhoofd) in z'n wagen naar de tarpits rijdt. MEESTERLIJK

Verhalen lopen idd door elkaar heen, net als Pulp Fiction in feite. Eigenlijk net zoals DE strips -van Sin City dus. Die staan ook los van elkaar, maar 't draait toch allemaal rond 'n paar figuren.
Waarschuw beheerder
donateur
Sin City is top. heb sinds tijden niet meer zo genoten in de bioscoop. hij is grof, hard maar toch ook grappig op zijn tijd. en wat een cast.

Sin City is momenteel mijn film van 2005!

Waarschuw beheerder
donateur
wil um snel zien

Waarschuw beheerder
gisteravond gezien

supervette film

Waarschuw beheerder
strip Enki Bilal is ook :respect:

ga hem zeker kijken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Deze gaat de boeken in als geniale film van 2005!

Moet hem nog maar is zien, en SNEL! :D
Waarschuw beheerder
-strip Enki Bilal-

Ik neem aan dat je 'Immortals' bedoelt. Wat een buttfilm is dat zeg. Het ziet er idd allemaal wel mooi uit, maar het gaat echt HE-LE-MAAL nergens over. Afrader
Waarschuw beheerder
heb hem toevallig ook eergister gezien, echt geweldig :respect:Mickey Rourke:respect: , alleen het verhaal is een beetje mager, maar de beelden doen al genoeg;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ook eergisteren gezien, was wel een vette film

Waarschuw beheerder
Snap trouwens niet dat ze met de commercial op tv doen alsof het een film van Quentin Tarantino is... en dat het een opvolger van pulp Fiction is
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet echt, hij is alleen maar gastregisseur
Waarschuw beheerder
Gister in de bios hadden ze voorstukjes van Sin City. Zag er wel erg gaaf uit!!
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet wat k ervan moet denken! alweer filmpje met Bruce!

Hostage is toch wel de film van 2005 tot nu toe....ben benieuwd naar sin city! :yes:
Waarschuw beheerder
Is heel simpel waarom ze net doen alsof Quentin Tarantino de regisseur is en de film een soort 2e Pulp Fiction is, iedereen kent hem en deze film, is gewoon een marketingtruc! Is hetzelfde dat ze Hostage hebben neergezet als een soort Die Hard achtige film met Bruce in een zelfde soort rol, terwijl dat ook niet het geval is... Ze laten de mensen gewoon horen wat zij denken waarmee ze het meeste publiek kunnen trekken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sin city gaat wel publiek trekken door mond op mond reclame en daar hebben ze zulke trucjes niet voor nodig.
Waarschuw beheerder
Misschien dit weekend kijken:D, en anders in de bios:)
Ben heel benieuwd:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 april 2005 om 14:17:
sin city is KK vet :yes:

Je moeder ook!:yes:
Waarschuw beheerder
Tarentine heeft alleen de scene geregiseerd waar Del Torro en deie andere gast in de auto rijden en een gesprek voeren twerwijl Del Torro een gun uit zijn hoofd heeft steken. "No one ever really quitsssss"

geniaal toch weer
Waarschuw beheerder
ja da's bijna letterlijk wat ik al eerder zei :P

Waarschuw beheerder
als Pulp Fiction fan ben ik erg benieuwd naar deze film :)

Waarschuw beheerder
nou....wat een bagger film..
ja sorry hoor, heb hem net gezien en alleen al de manier waarop het gefilmd is spreekt me al niet aan,.
bruce willis en micky rourke okee,( laatste trouwens haast onherkenbaar)

maar nee.....had er veel van verwacht,maar 3 x niks..:/
Waarschuw beheerder
Heb hem donderdag gezien. is zeker weten een top film. he ellepel het moet een strip voorstellen niet zo'n standaard film waar er al honderden van zijn. het is echt een meesterwerk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het ook een geniale film! heb echt zitten genieten :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet met pulp fiction te vergelijken hoor