Partyflock

Forumonderwerp · 760418

Vaders....

Hoe is jou vader?! (want het zijn naar mijn idee toch rare wezens)
Is het een vrolijke gezellige man, of is het zo'n type van 'wie is die man die 's avonds het vlees snijdt?'

Nou die van mij is echt zo'n wie is die man die 's avonds het vlees snijdt type.
Ik zie hem bijna nooit, alleen even onder het eten, daarna gaat ie of op de bank keihard liggen snurken of hij is weer weg.
Verder is het totaal geen gezelligheids mens en zal nooit eens vragen van 'goh hoe was jou dag vandaag'
Verder is hij vaak heel onredelijk. 101 regeltjes voor in huis hebben, maar zichzelf er totaal niet aan houden. Maar als wij dan iets doen... o o o dan is het oorlog.
Maar als wij hem op zijn fouten wijzen wordt ie helemaal pissig.
Verder liegt ie ontzettend. Ook gewoon tegen me moeder dat ie iets wel tegen me heeft gezegd, terwijl die dat niet gedaan heeft. En ondertussen maakt ie mij nog voor van alles en nog wat uit.
Ook zal hij nooit sorry zeggen, maar maakt alles goed door dan weer in eens hele dure kado's te geven :S
Terwijl ik toch soms liever het woordje sorry wil horen.
Maar dat heb ik in mijn 21 jaar toch echt nooit gehoord.

Nou benieuwd of er nog meerdere vaders zo zijn of dat het juist ook heel anders kan!

Nou ik kan je vertellen dat mijn pa HEEL anders in elkaar steekt :yes:

:lief: :yes:

Ik zie hem gemiddeld 3 keer per jaar, dus jah wat zal ik dr van zeggen :s

Ik spreek me pa bijna nooit, en t boeit me niet zo veel.

Mijn vader zie ik 8 maanden per jaar niet... Hij werkt bij de marine... helemaal zo gek nog niet!

Mijn papa is lief (L)
Beetje knorrig af en toe, maar dat is de leeftijd B)

Mijn vader is dood

Maar hij was de meest coole vader die je je maar kunt bedenken :yes:
laatste aanpassing

die van mij is ook dood

Tja, mijn vader... Mn held 8)

Ik ben dol op hem.
Hij is stil, maar wat er uit zn mond komt is recht voor zn raap. Hij is onwijs gezellig, we gaan soms weleens met zn tweeën de kroeg in.. Helpt me bij alles zeg maar en neemt het voor me op tegen mn moeder.
Hij was gaan doorstuderen om een andere functie in het bedrijfsleven te krijgen voor het gezin (andere diensten). Ondertussen is m dat ook gelukt!
Een wijze man, mn boksbal als het nodig is, mn maat.

Ik ben dan ook een écht vaderskindje!

:lief:
Mijne is wel (Y)

Mijn pa is mn alles (L) maar dat heeft ook te maken met t feit dat ik geen moeder meer heb

Mijn vader zegt ook niet snel sorry, maar aan zijn gedrag merk ik dan toch wel dat ik mn gelijk heb gehaald :jaja:

Ik zit regelmatig gewoon ff bij m om bij te kletsen (Y)

En hij vraagt ook weleens hoe iets was!

Maar hij is net zo koppig en eigenwijs als ik ben, en dat botst weleens ;)

Qua geld uitgeven zijn we 2 uitersten, ik geef VEEL uit, en hij keert ieder dubbeltje om, ook dat botst weleens ;)

Ik hou heel veel van m'n vader, m'n moeder leeft niet meer en ik zou niet ook nog m'n vader kunnen missen!

M'n vader is rustig, ernstig, nog steeds erg verdrietig ivm overlijden van m'n moeder, lief, niet kwaad te krijgen, heel geduldig, zegt niet veel...

Ook al ben ik uit huis, ik kan op 'm rekenen en de deur van zijn huis zal altijd voor me openstaan, als ik problemen heb zal hij me zeker helpen. Maar andersom net zo goed eigenlijk.

Inge
laatste aanpassing
Tsjah.. Ik spreek/zie hem ongeveer 1x per week..

Toch een beetje raar contact, wou wel graag dat het anders kon :)

Mn paps is cool B)

Altijd lief :lief:

Zelden onredelijk

Super beschermend

Eerlijk

gewoon een superpaps O:)

Hij had zelf niet zo'n leuke vader, en hij deed/doet er ook alles aan om niet op hem te lijken :)

*edit*

Owjah, mn vrienden vinden m allemaal cool, en hij heeft veel gevoel voor humor B)
laatste aanpassing

Mijn vader is een lieve, man met een baard. Altijd vrolijk en fluitend bezig!
En je kan er ook nog mee lachen, wat wil je nog meer?
laatste aanpassing

Mijn pa is zo'n type dat als je hem niet nodig hebt, dan is hij een beetje op de achtergrond..

Maar wanneer er hulp nodig is, staat hij altijd voor mij klaar! :D

Blij toe! :D

Ik zie me vader bijna nooit.. me ouders waren gescheiden toen ik half jaartje was ;) .. dus.. maar ben er net nog eventjes geweest..want heb daar ook 2 half broertjes (van 8 en 6), echt toppertjes(Y) .. dus :D maar me vader kan aardig kerel zijn :jaja:

Mijn pa heeft echt de beste humor EVER!!!! (y)
Geweldige gast!!! Wel 'n harde kerel, maar super tof!!

ik ben trots op mijn pappie

Sorry allemaal maar:

Mijn paps is toch echt de allerbeste hoor O:)

Hij staat altijd voor ons klaar samen met mn mams en hij is nu my personal bodyguard/chauffeur nu ik ff zelf niet kan rijden :)

Hij kan erg stug en koppig zijn en soms bot maar ja....heb ik toch iets van hem hihi.

Hij en mn mams zijn :lief:
Mn pa is in het begin een hele norse man..
Echt iemand die altijd de kat uit de boom kijkt..
Maar als je hem eenmaal kent ken je echt met hem lachen.
Een echte droogkloot..
Hij is niet vaak thuis maar als die thuis is is het lachen gieren brullen!

Hij staat altijd voor ons klaar samen met mn mams en hij is nu my personal bodyguard/chauffeur nu ik ff zelf niet kan rijden

die van mij ook O:)

Ik heb de beste vader van de hele wereld :D :yes:

Die van mij zegt altijd "Ik ga strenger worden"

Dat roept ie al meer dan 5 jaar en tot nu toe niks van gemerkt:P

owjeej, het is terug :[

Minder voor je mop :/

Ach wat kan ik zeggen van mijn pa? kijkt altijd serieus.. is ook heeeeel erg rustig, maar opzich wel mee te leven hehe :p
mijn papa is ook lief!
hij hielp me vroeger altijd met wiskunde.. hij is echt slim.. en behulpzaam..hij is heel sociaal en heeft veel voor zn familie over.. topper!
Mijn vader betekend echt alles voor me.......
echt een petje af voor hem:yes:

Mijn vader heeft de eerste thunderdome cd's ooit gekocht en k kan me nog goed herinneren dat hij met zn koptelefoon op voor de cdspeler zat....ik was ook pappa's kleine meid...helaas heeft hij alleen nie mee kunnen maken dat ik groot ben geworden.....het was een geweldige man en k weet zeker dat ik, als hij nog had geleefd, een hele goeie band met hem had gehad!!

mijn papa.... Ik ga proberen hem te beschrijven... :)

Als je hem zo ziet lijkt het zeer serieuze man. Zakelijk en netjes! Dat kan hij ook zijn. Maar als hij thuis moet hij nog wel eens de knop omdraaien. Niet comanderen en iedereen laten lopen.

Verder is hij wel heeel erg grappig! We hebben dezelfde droge humor. Hij is ook heel erg druk en heel erg aanwezig! Maakt graag een grapje maar kan ook serieus zijn als 't nodig is!

Ons pap en mam gaan ook nog graag op stap! Ze komen dan ook regelmatig bij mij in de kroeg en das supergezellig! Vind het leuk en ben dan ook erg trots op ze als ik ze zie dansen en zingen!

Mijn papa is geweldig! Mijn held! Helaas gaat hij binnekort in een eigen huisje wonen:( Zal wennen zijn... er zal een leegte zijn die niemand kan opvullen.

Maar ik blijf erbij.. mijn papa is een held!! (L)
shit hey wat lees ik hier vaak dat mensen hun vader zijn verloren... en mijn pa heeft nu kanker. Gebeurd echt steeds meer en meer dat mensen op jonge leeftijd aan ziektes overlijden.
maar kan wel zeggen dat mijn pa de beste pappie is ter wereld!!!
sterkte technoEmperor
Bij mij is er alles met de paplepel ingeslagen. ha ha uh snik snik bedoel ik.:)
Ben precies hetzelfde als me vader als karakter dus hebben we vaak ruzie...
Mn pa is in het begin een hele norse man..
Echt iemand die altijd de kat uit de boom kijkt..
Maar als je hem eenmaal kent ken je echt met hem lachen.
Een echte droogkloot..

:jaja:

Verder is hij wel heeel erg grappig! We hebben dezelfde droge humor.

Maar hij is net zo koppig en eigenwijs als ik ben, en dat botst weleens

ik ben trots op mijn pappie

Ik ook :lief:
kep liever mn pa dan mn ma
mn pa woon ik nu 8 jaar en gaat wel okidoki
maar met mn ma kan ik het gewoon nie vinden :[
komt ook omdat ze ziek is depressief en verleden enzo nie kan loslaten mja ik kan het dr echnie mee vinden..af en toe dagje heen en dan tydje nie..das beste..

maar mn pa is echwel beter :D(Y)
goeie kerl
Ook zal hij nooit sorry zeggen, maar maakt alles goed door dan weer in eens hele dure kado's te geven
Terwijl ik toch soms liever het woordje sorry wil horen.

nou, ik heb toch liever een duur cadeau eigenlijk :P

mijn vader is heel anders dan die van jou
hij zeurt natuurlijk wel, maar hij is nooit gemeen tegen mij ofzo
mijn vader is iets ouder dan andere vaders van mijn leeftijd, maar daardoor kan ik juist zien dat ie alles over heeft voor zijn gezin
ontslagen vanwege ouderdom, maar hij blijft toch de beste in zijn werk en heeft verschillende soorten banen
en ik wou pas nog geld lenen van mijn pappie voor een haarstijltang die in de aanbieding was. later zei hij tegen mij: "laat dat geld maar zitten...je hebt zelf namelijk geen inkomsten"
terwijl ik zelf te lui ben om te gaan werken voor geld :/
en als ik iets fouts doe zou hij nooit zomaar gaan flippen enzo
mijn pappie is de beste pappie van de heeeeele wereld b)
ik lijk heel veel op mijn pa dat botst af en toe gigantisch
(tot ergenis van mijn ma)
maar hij zit van maandag tot donderdag in duitsland voor zijn werk dus heb niet zoveel last van hem door de weeks maar als ie thuis is dan merk je dat ook meteen,

hij zet zijn eigen takkeherrie op :[ en ik moet me doppen in doen, en we eten het gehele weekend aardappels :( en je hoort de meest ''fantastische'' verhalen in het duits :/

voor de rest issie lief :D

Zo te zien zijn vaders met dochters heel erg anders dan vaders met alleen zonen.

Die van mij is meer eentje die schijt aan alles heeft wat opzich wel lachen is. Proberen overal geld van te maken en mij helpt met dingen.

Heel relaxt over dingen die ik ga doen gewoon jongeren dingen. Je kunt met hem lachen omdat die vaak uitleg geeft over wat die geflikt heeft en hoe ik beter iets kan uithalen.

Staat voor mij klaar als ik em nodig heb. Alleen net zo koppig als ik haha dat botst dagelijks.

Verder een (Y) vader.

Mijn vader is echt de grootste schat die er is.
Hij is zelfs zo aardig dat je echt je best moet doen om er zeg maar geen misbruik van te maken,als ik het zou vragen zou hij bewijze van,mij gewoon van feesten op komen halen de volgende ochtend..
Hij heeft alles voor mij over en doet alles voor me.
Hij is makkelijk,lief en rustig en erg slim (ik lijk totaal niet op hem 8)
En echt boos heb ik hem nog nooit gezien :nee:
Tja wat kan ik nog meer over hem zeggen?
Hij is trouwens wiskunde/natuurkunde/scheikunde leraar,wel een beetje verstrooide professor dus.Hoe hij eruit ziet enzo maakt hem niks uit,hij geeft niet om geld en dat soort dingen.Daarom ben ik een verwend nest en lopen hun in Zeeman kleren :)

Papa love you :lief:
Mijn moeder is juist,ondanks ze ook heel lief is,heel fel kan erg zeiken en grote bekken aan mij geven enzo.

Hahaha ja mijn vader is gers joh.
beetje vreemd maar wel gek hahahaha.
Mijn pap:O

Hij is de hele dag weg, werken..als hij dan terug komt eet ie en gaat ie op de bank ligge. Niks mis mee, want ik heb m liever niet in huis dan wel..
Kan absoluut niet met hem opschiete:(
Verder zegt ie vaak dat mam t es een keer op moet losse als er iets is, en dat hij zich er niet mee bemoeit, maar als de straf volgens hem te laag is dan wordt ie woest:S

Hij bemoeit zich best veel met mij. Zit constant op mn nek..

We hebben ook een eigen bedrijf, en toen vroeg ie een keer zo: Chantal ga je mee:D
Ik zo: waarheen?
Hij: Raad maar..
Ik: Taxi rijden (Zn beroep..)
Hij: Nee even wat maken bij de hokken.
Ik: Haha..nee doe maar zelf:P

En toen werd ie kei boos!!:O Terwijl k dacht da die t gwoon als grapje zei. Enja..mn moeder is dan zo iemand die voor hem opkomt! en zelf kan ze dan zoooow boos worre..terwijl ze weet dat ze mij er heel erg mee kwetst:(

Kus Chanz
Vader, was dat.
We weten van elkaar dat we vader/dochter zijn, maar verder zie ik hem nooit.
Een grote ... is ie

ik haat m..

maja.. haat ligt vlak bij liefde zeggen ze wel eens..

je verhaal komt me bekent voor, O:)hardcore angelO:)

(net als je naam:S)
die van mij is STOM...
hij werkt maar bij alles tegen wat kan...
Een 4e kind van mijn ma...
En niet werken maar de hele dag bij de keet zitten ouwehoeren!!en lopen zeiken
die van mij is ligt maar bij alles te zeiken wat kan..
Niet werken en de hele dag bij de keet lopen ouwehoeren , en maar zeieken dat wij de boel moeten opruimen...
Een 4e kind van mijn ma dr bij...heel irritand