Partyflock

Forumonderwerp · 760418

Vaders....

Hoe is jou vader?! (want het zijn naar mijn idee toch rare wezens)
Is het een vrolijke gezellige man, of is het zo'n type van 'wie is die man die 's avonds het vlees snijdt?'

Nou die van mij is echt zo'n wie is die man die 's avonds het vlees snijdt type.
Ik zie hem bijna nooit, alleen even onder het eten, daarna gaat ie of op de bank keihard liggen snurken of hij is weer weg.
Verder is het totaal geen gezelligheids mens en zal nooit eens vragen van 'goh hoe was jou dag vandaag'
Verder is hij vaak heel onredelijk. 101 regeltjes voor in huis hebben, maar zichzelf er totaal niet aan houden. Maar als wij dan iets doen... o o o dan is het oorlog.
Maar als wij hem op zijn fouten wijzen wordt ie helemaal pissig.
Verder liegt ie ontzettend. Ook gewoon tegen me moeder dat ie iets wel tegen me heeft gezegd, terwijl die dat niet gedaan heeft. En ondertussen maakt ie mij nog voor van alles en nog wat uit.
Ook zal hij nooit sorry zeggen, maar maakt alles goed door dan weer in eens hele dure kado's te geven :S
Terwijl ik toch soms liever het woordje sorry wil horen.
Maar dat heb ik in mijn 21 jaar toch echt nooit gehoord.

Nou benieuwd of er nog meerdere vaders zo zijn of dat het juist ook heel anders kan!
geniet er toch maar van zolang het kan, je mist iets pas als het weg is.
mijn pappa is dood.
Al die regels enzo lijken nu onzin maar later kan je er om lachen!! ik heb mn vader ook vervloekt en alles maar toen hij ziek werd kon me dat allemaal niet meer schelen, het is mijn vader!! Hij is nu ruim 7 jaar geleden overleden en ben bijna 7 jaar mama en weet nu wel dat al die regels geen gezeur en gezeik waren...

Heb echt enorm veel respect voor die man!! :respect:
Mijn papa is lief. Geen prater, maar als het nodig is zegt hij wat hij te zeggen heeft op een goede en fijne manier. Hij heeft me altijd in alles gesteund, vrij gelaten en gestimuleerd, zodat ik kon worden wie ik ben. Helemaal toppie dus!! (L) him!! (en mn mammie is het zelfde!!)
Lytje ;)

met jou kan ik praten!!! :jaja:

Mijn vader en ik zijn 2 handen op 1 buik. Nooit ruzie, altijd lolletjes maken, gewoon geen gezeik.

Tussen mijn vader en mij gaat het vaak wel goed, we kunne het wel goed vinden, af en toe wel wat meningsverschillen omdat we graag beide gelijk hebben
Ik ben een echt papa kindje! :yes:
Mijn vader kan voor nieuwe mensen een beetje stug overkomen vooral als ik een nieuw vriendje introduceer want niemand is goed genoeg voor zijn dochter natuurlijk. :D
We zijn echt 2 handen op 1 buik maar kunnen elkaar af en toe ook echt wel schieten.
Ja ik ben zeker heel blij met mijn papa! :lief:

Jij kent mijn papa ook wel toch Em? :)

Mijn vader houd zich in de meeste opzichten op de achtergrond
Hij is apetrots op ons en houd heel veel van ons maar zal dat nooit zo zeggen

:jaja: Zo is mijn vader ook.. hij laat zijn emoties ook niet gauw zien :nee: Poos terug heb ik hem voor het eerst zien huilen.. werd ik ook gewoon emotioneel van :)

Maar ik lijk echt heel veel op hem, qua karakter en qua dingen.. (kleur ofzo of mening geven)

Voor de rest is ie (L), maar ook nie altijd :9
Nooit in mijn leven geweest en zal hem ook niet missen of ben er ook niet nieuwsgierig naar, leven zonder vader is (Y)
Ben der niet minder om geworden...

Al hoop ik wel dat de vader van mijn kleintjes wel altijd bij ons is;)
Mijn vader...uitgesproken zaak!

Kheb 2 papa's ;) Beide even lief.. mah wel heel erg verschillend:)

ik heb me pa al 15 jaar niet gesproken en dat wil ik graag zo houden!!!

Mn vader is niet veel thuis, want hij werkt veel, maar toch is het mn allerbeste maatje! We hoeven elkaar maar aan te kijken en we weten precies wat we bedoelen! En we hebben ook nog es dezelfde humor tot grote ergenis van mijn moeder!
laatste aanpassing

mijn vader is soms heeeeeel irritant.. gewoon gestoord lijkt ie wel soms.. hij word boos en maakt zich druk om de stomste dingen :S

mijn vader :D (met Manon, een vriendin van zijn vriendin)
laatste aanpassing
mijn pa is vet relaxt B)
Mijn vader? Ehm ik ga woensdag weer eens eten bij m na 1.5 jaar dus ik denk dat ik woensdag meer weet :/ Wat ik nog weet is dat het best een aardige vent is maar hij kan absoluut niet met kinderen omgaan (heb ik geerfd geloof ik)