Partyflock

Forumonderwerp · 760381
37 volgers · 287806x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
dus oppassen voor alle watermannen vandaag, want wie weet weet flirten ze met je :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand laat zijn hobby aan u zien. Misschien is dat ook wel iets voor u. Een hobby kan u veel ontspanning brengen en dat is voor u wellicht nog niet zo slecht. Probeer het eens.

Een hobby ontspannender dan partyflock? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Ey (y) handig die site :jaja:
Maare.. 'k geloof dr niet meer zo in :nee:

Vandaag bent u aan het flirten en wordt er met u geflirt als nooit tevoren. Dat kan allemaal geen kwaad, zolang u daar niemand pijn mee doet. Of dat zo is weet u zelf het beste, houd daar rekening mee.

Uh.. :x jaja O:) ik kom vandaag maar 1 uurtje mn huis uit :x dus zal wel nix van kloppen
Waarschuw beheerder
donateur
U bent de uitputting nabij, maar de vermoeidheid is gelukkig van puur fysieke aard. Een nachtje goed slapen en u voelt zich weer een ander mens. Wel doen, anders ontstaan er echte problemen.

8)

die horoscoop heeft wel door wat ik dit weekend allemaal heb uitgespookt O:)

Waarschuw beheerder
donateur
U kunt rustig voor uw mening uitkomen, uw mening is niet beter of slechter dan die van ieder ander. Dus als uw mening wordt gevraagd, kom daar dan open en eerlijk mee naar buiten.

Doe ik altijd al..

Waarschuw beheerder
U heeft toestemming nodig van iemand? Zorg dan dat u de juiste woorden vindt om de zaak aantrekkelijk voor te schotelen. Zorg dat u goed voorbereid aan het gesprek begint.

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (25-4-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

U houdt zich vandaag veel bezig met uw hobby's, alles om aan de verplichte nummers te ontkomen. Ook in uw relatie speelt dit een rol. U voelt te veel verplichtingen, zorg voor echte ontspanning.

Waarschuw beheerder
U bent een harde werker en uw behaalde resultaten zijn er dan ook naar. Dit wordt door de mensen in uw omgeving zeer op prijs gesteld. De bijbehorende beloning als blijk van waardering, zal zeker niet lang uitblijven.

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Stier (25-4-2005)
-------------------------------­-------------------------------------------------
­

U kunt rustig voor uw mening uitkomen, uw me­ning is niet beter of slechter dan die van ieder a­nder. Dus als uw mening wordt gevraagd, kom daar d­an open en eerlijk mee naar buiten.

:O

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil een nieuwe horoscoop :@
Hij is nog niet up to date

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (26-4-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

U houdt zich vandaag met nieuwe dingen bezig en kunt de zorgen van alledag een beetje achter u laten. Het brengt u mentaal in een rustigere stemming en dat is precies wat u nodig heeft.

Waarschuw beheerder
Pas op dat u kleine probleempjes niet laat liggen. Ze kunnen gemakkelijk uitgroeien tot regelrechte rampen. Pak misverstanden gelijk op en help ze uit de wereld. Dat scheelt u heel veel tijd en energie.

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (27-4-2005)

U zult van strategie moeten veranderen. Uw huidige aanpak werkt niet, het levert niet op wat u voor ogen heeft. Denk goed na en durf te veranderen. De tijd is rijp voor verandering en succes.

Waarschuw beheerder
donateur
U bent gevoelig genoeg om precies te weten wanneer uw hulp gewenst of zelfs noodzakelijk is. Vandaag doet zich een gelegenheid voor, waarbij u uw kunsten weer eens kunt laten zien.

Examen jah.. :@
Waarschuw beheerder
donateur
Als de laatste tijd niet alles is gelopen zoals u dat had gewenst neem dan vandaag eens de tijd om daar over na te denken, want dit is iets dat heel diep zit. Wat is het, wat u heeft tegengehouden?

er is maar 1 ding wat niet helemaal zo gelopen is zoals ik wou
en dat zit idd heel diep
en daar heb ik ook al vaak zat over nagedacht
maar ga me daar nu echt niet druk om maken, het komt vanzelf wel goed :yes:
Waarschuw beheerder
[img width=60 height=60 cacheid=0003912000189ec70c0281061a00b2b24e]http://affiliates.astro-share.com/services/images/kleur-Boogschutter.jpg[/img]

U hebt een goed gevoel als het om geldzaken gaat. Dat weet u van uzelf. Word daardoor niet overmoedig blijf voorzichtig, anders kan het binnenkort wel eens afgelopen zijn.
Waarschuw beheerder
kan wel kloppe de laatste tijd werk ik veel..

maja zomaar zou het wel niet afgelopen zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen (27-4-2005)

Als de laatste tijd niet alles is gelopen zoals u dat had gewenst neem dan vandaag eens de tijd om daar over na te denken, want dit is iets dat heel diep zit. Wat is het, wat u heeft tegengehouden?

:o

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet het antwoord wel Marloes B)
Waarschuw beheerder
U bent gevoelig genoeg om precies te weten wanneer uw hulp gewenst of zelfs noodzakelijk is. Vandaag doet zich een gelegenheid voor, waarbij u uw kunsten weer eens kunt laten zien.

ik dacht het al vanochtend het is mooi weer om te tapdansen

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ik jou sterrenbeeld niet heb Fiev... anders zouden we onze act op kunnen voeren samen :D
Waarschuw beheerder
ja B)

kunnen we weer een centje bij verdienen O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Paal & Co. B.V. B)
Waarschuw beheerder
B)

heb net mijn nieuwe Amerikaanse collega een nieuw woordje geleerd,

Sukkel..... B)

Waarschuw beheerder
donateur
En 't is geen papegaai? 8)
Waarschuw beheerder
nee want hij kan shoppen, hij heeft shoenen voor mij besteld die gaat hij volgende maand voor mij meenemen,

Mijn held :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Kan je ons niet even voorstellen B)

Dat hij 'n paar flesjes Bacardi "O" voor me meeneemt? :D
Waarschuw beheerder
eerst kleding voor vief daarna zien wij wel verder B)
Waarschuw beheerder
Niet alleen in de liefde gaat het goed, ook in de beroepssfeer maakt u grote sprongen. De veranderingen kunnen wel heel anders uitpakken dan verwacht. Maar dan wel beter dan verwacht.

klopt wel zo'n beetje :D;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maagd (27-4-2005)

Niet alleen in de liefde gaat het goed, ook in de beroepssfeer maakt u grote sprongen. De veranderingen kunnen wel heel anders uitpakken dan verwacht. Maar dan wel beter dan verwacht.

mijn liefde is nu nog het werken.

Waarschuw beheerder
U vindt vandaag dat u onrecht wordt aangedaan. Uw partner is jaloers en beschuldigt u wellicht van dingen die u helemaal niet heeft gedaan. Heb geduld en werk aan duidelijkheid in uw relatie.

werken aan duidelijkheid in me relatie ja, kan ik best hoor, wel eerst ff een vriendje vinden B) :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt vandaag vrij weinig van... ben ziek als 'n hond en krijg van niemand lof of wat dan ook 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Geen aanzien zonder afzien. Als u uw doel wilt bereiken, zult u daar echt iets voor moeten doen. Aarzel niet, ga vandaag aan de slag.

Ik denk dat ik mijn doel vandaag wel behaald heb! B)

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (1-5-2005)

Vandaag bent u in staat anderen mensen te motiveren. Mensen luisteren naar u en nemen uw enthousiasme bijna vanzelf over. Een goede kans om langdurige contacten te leggen, maar overdrijf niet te veel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uw ambities komen weer eens duidelijk naar voren vandaag. Dat is goed, u heeft de macht en de moed om die ambities te verwezenlijken.

Lees: ZONDAG dan doe ik noooooooooit wat :/

Waarschuw beheerder
U leert vandaag dat het niet om de aardse en tastbare zaken gaat in het leven. Dat is het niet wat u gelukkig maakt. Die arm om uw schouder, die aai over uw bolletje, die erkenning dat is wat telt.
Waarschuw beheerder
Een lang gekoesterde droom kan een dezer dagen in vervulling gaan. Hulp uit onverwachte hoek kan daar voor zorgen. Houd uw ogen en oren dus goed open.

Ben benieuwd...

Waarschuw beheerder
Die heb ik ook :)
Ben ook heel benieuwd :D Zie t wel somber in

Waarschuw beheerder
Uw partner heeft de kriebels en reageert dat op u af, helaas. U moet het ontgelden en daar kunt u niets aan doen. Het hoort wellicht in uw relatie, maar slechts zolang u het kunt en wilt verdragen.

:o Klopt helemaal! En ik verdraag het ook niet :[ :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 20:32:
Zie t wel somber in

Ja ik ook.. :/
Maar ja wie weet he O:)

Waarschuw beheerder
Ja idd :D haha

Waarschuw beheerder
donateur
Het geluk lacht u toe. De mogelijkheden lijken eindeloos. De kansen wachten er gewoon op dat u er iets moois van maakt. Handen uit de mouwen.

Idd! Mijn dag kan niet meer stuk! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het geluk lacht u toe. De mogelijkheden lijken eindeloos. De kansen wachten er gewoon op dat u er iets moois van maakt. Handen uit de mouwen.

:D :D :D
Werkzaam bij Elements of Bass
Artiest Teflon.
Waarschuw beheerder
Steenbok (3-5-2005)
-----------------------------­--------------------------------------------------­-

U heeft er behoefte aan uw partner te late­n weten dat uw gevoelens oprecht zijn. Het is een ­heel goed plan om dat te doen. Het zal uw relatie ­in een heerlijke stroomversnelling brengen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ram (3-5-2005)
Als er vandaag problemen optreden, is het verstandig deze met een zekere gelatenheid tegemoet te treden. Dat levert u de beste resultaten op.

JAJA ...

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (3-5-2005)

U heeft vandaag volop energie, die u voornamelijk op uzelf richt. Dat wil zeggen u bent egoïstisch vandaag. Dat is helemaal niet erg. Zorg wel dat het een gezond portie egoïsme blijft.

Waarschuw beheerder
donateur
stier: U hebt het gevoel dat iemand die u erg graag mag, meer wil dan u. Dat geeft een benauwd gevoel. Wees eerlijk tegen die ander en kom niet met smoesjes aan.

oh nou heb nog niks gemerkt, ben benieuwd 8)
Waarschuw beheerder
Boogschutter (3-5-2005)
-------------------------­--------------------------------------------------­-----

U kunt zich gerust openstellen om iets­ nieuws te beginnen. Het is wel van belang alleen ­dat te doen waar ook toekomst in zit. U moet hierv­oor immers andere zaken misschien stopzetten.
Waarschuw beheerder
U heeft een afspraak waar u geen zin in heeft. U doet er verstandig aan om toch te gaan. De teleurstelling bij de andere partij zal anders onevenredig groot zijn.

:| Freaky.. hij klopt nu al een paar dagen. :P

Waarschuw beheerder
donateur
handig de horoscoop van gister..