Partyflock

Forumonderwerp · 760381
37 volgers · 288284x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Weegschaal (4-5-2005)

Neem geen of zo min mogelijk risico's vandaag. Dit is typisch een dag om stil te zitten en niet te bewegen. Speel alleen als u volledig zeker bent van uw zaak. Wacht anders liever tot morgen.

hmz.. ik neem altijd risico's ik heb nooit geduld tot morgen

Waarschuw beheerder
donateur
U heeft een teleurstelling moeten verwerken en denkt nu dat iedereen zich tegen u heeft gekeerd. Maar als u diep in uw hartje kijkt weet u toch wel beter? Raak niet verbitterd.

Zeg.. Is de horoscoop voor de Stier altijd zo negatief :[
Er klopt geen hout van 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (5-5-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

U bent noodgedwongen wat meer op uzelf aangewezen. U ontdekt dat u dat eigenlijk helemaal niet zo vervelend vindt als u in eerste instantie had verwacht. Geniet van uzelf en de rust.

Waarschuw beheerder
donateur
U heeft een beslissing genomen en heeft nu het nare gevoel dat u daaraan vast zit. Maar is dat ook werkelijk waar? Zou u uw beslissing niet kunnen terugdraaien als u dat echt zou willen?

Klopt, ik had gezegd dat ik vanavond niet zou gaan stappen, maar ik denk dat ik toch wel ga b)
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen (6-5-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Als u vandaag in een discussie geraakt, zorg dan dat u uw mening niet opdringt. Zeker als het onderwerp u persoonlijk raakt, is het beter uiterst diplomatiek te werk te gaan.

:o

Waarschuw beheerder
donateur
Impulsieve aankopen zijn niet verstandig vandaag. Koop dus niets duurs, u krijgt spijt. U vindt het waarschijnlijk niet mooi meer of het past helemaal niet bij u of uw inrichting.

én IK ga zo winkelen!! :D

Waarschuw beheerder
Vandaag doen zich ontelbare goede kansen voor. U krijgt het gevoel dat het eigenlijk niet kan zo. Wees niet bescheiden vandaag, maar benut elke kans die u krijgt volledig. Wie weet hoe lang dit nog duurt?

:D Dat is een leuke!

Waarschuw beheerder
Spreek vandaag eens af met iemand die u al lang niet meer hebt gesproken. Vriendschappen moeten immers worden onderhouden van twee kanten.

Over 2 uur is ze bij me :lief:

Waarschuw beheerder
Laat uw koppige houding ten opzichte van uw partner varen. U zult daarmee helemaal niets bereiken. Probeer liever tot overeenstemming te komen en harmonisch van elkaar te genieten.

Hmm geen partner dus wordt moeilijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (8-5-2005)

Vandaag heeft u echt geluk. Alles verloopt zoals u dat het liefst heeft en iedereen zegt precies dat wat u zo graag wilt horen. Vergeet niet intens van deze dag te genieten.

Ik merk er nog niks van :/

Waarschuw beheerder
donateur
Spreek vandaag eens af met iemand die u al lang niet meer hebt gesproken. Vriendschappen moeten immers worden onderhouden van twee kanten.

We zien wel! :)
Waarschuw beheerder
U voelt zich geweldig. Dat komt goed uit want een vriend (partner?) heeft dringend medeleven nodig. Een arm om de schouder en een goed gesprek.

:no:

Waarschuw beheerder
Boogschutter (8-5-2005)
U bent vandaag de bemiddelaar van de eeuw. U weet zelf niet hoe u het doet, maar het lukt u telkens weer iedereen op één lijn te krijgen. Misschien moet u zich van dit talent bewust maken en hiermee verder gaan.

Uh huh.........:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
In uw relatie zal de rust voorlopig terugkeren. Maar zolang u niets aan de werkelijke oorzaak doet, blijft dit een tijdelijk opleving. Dit is natuurlijk wel de periode om problemen aan te pakken.

Waarschuw beheerder
donateur
In uw relatie zal de rust voorlopig terugkeren. Maar zolang u niets aan de werkelijke oorzaak doet, blijft dit een tijdelijk opleving. Dit is natuurlijk wel de periode om problemen aan te pakken.

Welke relatie :o
Waarschuw beheerder
donateur
U bent energiek en joviaal. Mensen die u tegemoet treedt zullen open staan voor uw ideeën. Maak het echter niet te gek. Mensen schrikken als u ze meteen uw spectaculairste plannen vertelt.

Ik zat ook vol goeie ideeën vandaag :/

Waarschuw beheerder
Waterman (8-5-2005)
-----------------------------­--------------------------------------------------­-

U neemt weer eens te veel hooi op de vork.­ U wilt alles wel doen, alles is interessant en sp­annend. Pas op dat u niet instort onder die zware ­last.

???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
U voelt zich geweldig. Dat komt goed uit want een vriend (partner?) heeft dringend medeleven nodig. Een arm om de schouder en een goed gesprek.

Op hoop van zegen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tof dit eindelijk een horoscoop op pf :P

Waarschuw beheerder
U heeft volop mogelijkheden. Bekijk ze goed en zoek dat uit wat het beste bij u past. Neem de tijd, u bevindt zich vandaag in een luxe situatie die u volledig moet zien te benutten.

->ja, it's right :yes: en reken maar dat ik ze volledig heb benut :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wehehehehe:P:9:P

Waarschuw beheerder
Leeuw (9-5-2005)

U kunt uw creativiteit de vrije loop laten de komende tijd. U krijgt nieuwe werkzaamheden die dat nodig hebben. Dat is dus echt iets voor u.

-> :/ wat moet ik daar nou weer mee :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik ben er wel blij mee want dat betekent min of meer dak voor madcow events een feest ken gaan organiseren
:P:P:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
LEEUW

Leeuwen gebruiken hun vuur eerder als een soort magische aantrekkingskracht, dan als inititatief tot (seksueel) contact zoals bij de andere vuurtekens gebruikelijk is. Een Leeuw kan een seksuele kracht uitstralen die anderen onweerstaanbaar aantrekt. Dit teken houdt ervan bewonderd te worden en in het middelpunt te staan. Leeuwen hebben een groot libido en houden van gepassioneerde seks. Zij kunnen wellust en liefde meestal prima scheiden waardoor een verlangen naar seks niet samen hoeft te gaan met een verlangen naar een partner. Maar wanneer een Leeuw verliefd is wordt het een heel ander verhaal. Leeuwen zijn in wezen heel romantisch en uiten hun liefde in hartstochtelijke seks en intens verwoorde gevoelens en kunnen hun geliefde overladen met cadeautjes en attenties. Een verliefde Leeuw is trouw en verwacht van de minaar of minnares hetzelfde, ook zal hij of zij graag een beetje met de ander willen pronken. Voor een Leeuw is seks niet voldoende voor een relatie, een partner moet ook een maatje zijn.

Dit teken vindt het heerlijk om over de rug te worden gestreeld, zeker op het plekje onderaan waar de ruggengraat eindigt. Een minnaar of minnares die de rug van een Leeuw masseert of met de nagels langs de huid gaat, kan hem of haar buiten zinnen maken van genot.

Een Leeuw wil graag het middelpunt zijn en er is niets opwindender dan een partner die zich volledig op je richt, en die zich kan meten met je eigen onuitputtelijke behoefte aan seks en fantasiespelletjes. Leeuwen schuwen het bijten en krabben niet, integendeel, ze kunnen er erg opgewonden van raken.

Een Leeuw houdt graag de touwtjes in eigen handen en zal er wat seks betreft ook zeker voor zorgen dat de ander op de hoogte is van wat hij of zij prettig vindt. Een Leeuw heeft een minnaar of minnares nodig die het geen probleem vindt om een beetje op de achtergrond te blijven. Veel Leeuwen hebben (wel of niet onderdrukte) SM-achtige fantasieën of enigszins exhibitionistisch getinte dromen waarin zij een erotisch optreden hebben voor een groter publiek.

De Waterman, het oppositieteken van de Leeuw, is een luchtteken. De nuchtere Waterman speelt geen emotionele spelletjes, laat zich niet meeslepen door passie, en kan een Leeuw leren zijn of haar grootste buitensporigheden wat beter onder controle te krijgen.

Leeuw en:

Ram - levert een sensationele maar erg moeizaame combinatie.
Stier - kunnen samen uitstekend genieten tijdens een avontuurtje.
Tweelingen - kunnen seksueel goed met elkaar overweg.
Kreeft - zorgt voor warme, passionele seks, soms een blijvende relatie.
Leeuw - kunnen seksueel goed met elkaar overweg, maar mogelijk strijd om het leiderschap.
Maagd - is geen goede combinatie, teveel verschillen.
Weegschaal - is zolang de Leeuw de leider kan zijn een prima combinatie.
Schorpioen - zorgt voor intense seks binnen een stormachtige relatie.
Boogschutter - zorgt voor een speelse relatie waar beiden van kunnen genieten.
Steenbok - levert een moeizame combinatie op, fundamenteel verschillende karakters.
Waterman - gaan uitstekend samen voor zolang het duurt.
Vissen - kan voor een mysterieuze aantrekkingskracht zorgen maar leidt zelden tot een bestendige relatie.

Waarschuw beheerder
donateur
Leeuw (9-5-2005)

U kunt uw creativiteit de vrije loop laten de komende tijd. U krijgt nieuwe werkzaamheden die dat nodig hebben. Dat is dus echt iets voor u.
Waarschuw beheerder
Als uw vrienden naar u toekomen om u uit te nodigen voor een gezellige avond, is dat een goede mogelijkheid om u weer in het sociale leven te begeven. Dat geïsoleerde past toch niet bij u.

Hmz? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
U heeft volop mogelijkheden. Bekijk ze goed en zoek dat uit wat het beste bij u past. Neem de tijd, u bevindt zich vandaag in een luxe situatie die u volledig moet zien te benutten.

aha :vaag: oke mooi :)

Waarschuw beheerder
Uw zelfvertrouwen heeft vandaag erg te leiden. U vindt misschien dat u alles in uw leven verkeerd aanpakt. Niks is minder waar, iedereen maakt fouten, daar leer en groei je van.

Zo, EXvriendje, heb je wat....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:X

Waarschuw beheerder
Schorpioen (9-5-2005)

hahaha

ik ben benieuwd :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uw zelfvertrouwen heeft vandaag erg te leiden. U vindt misschien dat u alles in uw leven verkeerd aanpakt. Niks is minder waar, iedereen maakt fouten, daar leer en groei je van.

Ik maak nooit fouten B)

Waarschuw beheerder
U heeft vandaag moeite uzelf te beheersen, vooral op het gebied van eten en drinken. Als u zich vandaag laat gaan, moet u daar morgen voor boeten, pas dus op!

klopt geen drol van want ik heb haast niks gegeten vandaag

Waarschuw beheerder
donateur

Ik hoop iig niet nog meer werkzaamheden op mijn werk! Ik bulk nu al uit van het werk! :o

Waarschuw beheerder
Het is belangrijk om uw wensen duidelijk kenbaar te maken. Overdrijven is niet nodig, gewoon eerlijk en open zijn. U zult zien hoeveel u daarmee bereikt.

....

Ik ben altijd eerlijk! :P Of naja, zoveel mogelijk! :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:X
Waarschuw beheerder
donateur
U kunt werkelijk een innemende persoonlijkheid zijn, als u dat wilt. Vandaag maakt u daarmee indruk op een persoon waar u toch al een oogje op had. Hoe dat verder afloopt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:P

Waarschuw beheerder
| U wilt iets bereiken, maar alleen staat u niet sterk genoeg. Zoek een partner met complementaire competentie, iemand die u aan kan vullen. Samen kunt u er een groot succes van maken. |

WELKE PARTNER ? :S klopt helemaal niks van!
Waarschuw beheerder
donateur
Niet alleen lichamelijke ontspanning is belangrijk voor uw welbehagen. Vooral mentale ontspanning zal voor de noodzakelijke rust zorgen. Neem de tijd om echt tot rust te komen.

ben mentaal totaal tot rust!!! gisteravond een goed gesprek met iemand gehad waar veel positieve dingen zijn uitgekomen :) :)

enne die lichamelijke ontspanning wordt aan gewerkt, herstelproces van afgelopen weekend is nog bezig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Slimme redeneringen brengen u vandaag niet dat waar u op hoopt. Wees in plaats daarvan liever open en eerlijk en vooral duidelijk in wat u werkelijk wilt bereiken. Zo zult u meer succes hebben.

Erg toepasselijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag heeft u echt geluk. Alles verloopt zoals u dat het liefst heeft en iedereen zegt precies dat wat u zo graag wilt horen. Vergeet niet intens van deze dag te genieten.

Nog weinig van gemerkt :/

Waarschuw beheerder
Ga door met die dingen waar u mee bezig bent. De richting die u heeft gekozen is de juiste en dat zal uiteindelijk ook blijken. Uw geloofwaardigheid zal als vanzelf toenemen.

Juheujjj..zal m'n mopje me dan eindelijk gaan geloven...:lief:

U krijgt een uitnodiging die u eigenlijk wel wilt aannemen, maar die absoluut buiten uw waarden en normen patroon ligt. Doen of toch niet? Neem geen emotionele beslissing.

8) Blijkbaar wel..8) en alvast een supadupatip: doen.:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
veertje:o ik ben weer vrijgezel
Waarschuw beheerder
Waterman (11-5-2005)

U krijgt vandaag die informatie te horen waar u al zolang en vol spanning op wacht. Er valt een steen van uw hart als blijkt dat alles in orde is.
Waarschuw beheerder
heey schatje! weer vroeg op>?

Boogschutter (11-­5-2005)
-----------------------------------------­---------------------------------------

Erge­ns in de toekomst ziet u een lichtpuntje. Richt uw­ leven daarop, want wat daar op u ligt te wachten ­zal elke inzet van uw kant dik belonen. Dit mag u ­gerust tot één van de doelen in uw leven maken. Ga­ ervoor!

Hmm welk lichtpuntje? B)
Waarschuw beheerder
Zie daar maar achter te kome O:)
Ja was vroeg op!
Werken he…. ;P

En ja… ik w8 ook nog in spanning af ;)
:kusje:
Waarschuw beheerder
U heeft een keuze gemaakt, maar twijfelt nu of het de juiste was. Probeer de beslissing ongedaan te maken als u denkt dat het niet de juiste was.

Hmm..klopt wel, maar weet niet wat de goede beslissing is :s
Waarschuw beheerder
Die keus zou je echt zelf moeten maken!!!
Moet je niet laten afhangen van een horoscoopje……

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (11-5-2005)

Als u iets van uw leven wilt maken zult u positief moeten denken en uitdagingen moeten durven aannemen. Juist vandaag is dat heel belangrijk, omdat zich mooie kansen zullen voordoen.

Dat stond ook zo ongeveer in de Spits :/

Waarschuw beheerder
Biek, vind 'k niet normaal...wrom???:/