Partyflock

Forumonderwerp · 760381
37 volgers · 287799x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
U gedraagt zich stug en nors. Als u uw relatie wilt verbeteren zult u zich minder gespannen moeten opstellen. Sta open voor een goed gesprek. Aan uw partner zal dat, zoals u weet, niet liggen.
Waarschuw beheerder
k was 2 weken geleden jarig Fiev

dan nog gefeliciteerd 8)
Waarschuw beheerder
Beetje laat misschien :p
Waarschuw beheerder
maar komt van een goed hart zullen we maar zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag straalt u vriendelijkheid en harmonie uit. U geniet zelf ook meer dan gewoonlijk van de mooie dingen in het leven. U bent wel wat ijdeler dan anders en u snoept te veel. Maar voor een dag is dat niet erg.

vriendelijkheid en harmonie ... O:) 8)
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
Ram (15-4-2005)
---------------------------------­-----------------------------------------------
­
Er breekt een wisselvallige tijd aan wat betre­ft uw liefdesleven. Misschien verbreekt u uw relat­ie om verder te gaan met iemand anders, of er vind­en grote veranderingen plaats binnen uw relatie. ­

NU AL ? :|

Waarschuw beheerder
donateur
Laat uw stem horen bij een belangrijke bespreking. Houd uw mond niet tot er naar wordt gevraagd, neem zelf het initiatief. Uw mening wordt met zekerheid gewaardeerd door de andere partij.

Toevallig heb ik straks een vergadering op 't werk :)

Waarschuw beheerder
Er breekt een wisselvallige tijd aan wat betreft uw liefdesleven. Misschien verbreekt u uw relatie om verder te gaan met iemand anders, of er vinden grote veranderingen plaats binnen uw relatie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uw koppige houding zal u niet ver brengen. Geef liever een keer toe. Daar zult u ooit iets voor terugkrijgen dat de moeite waard is.

Ooit.. Wanneer dan?

Waarschuw beheerder
donateur
U moet uw krachtige energie van vandaag heel gericht inzetten zodat u er optimaal voordeel van heeft. Het resultaat dat u vandaag kunt boeken, zal niet alleen uzelf maar ook anderen verstelt doen staan.

Het zal wel! :)

Waarschuw beheerder
U hebt het afgelopen jaar heel veel bereikt en het einde is nog niet in zicht. Ga op dezelfde voet door en maak gebruik van de groeimogelijkheden die nog komen.

muwhaha..:-p
Waarschuw beheerder
donateur
U ontmoet iemand die net zo is als u en u ergert zich verschrikkelijk aan die persoon. Het is een spiegel die u aan het denken zet. Onthoud dat juist zwakke punten vaak ook sterk zijn en omgekeerd.

Whahah... Ik erger me aan alles en iedereen... :[

U ontmoet iemand die net zo is als u

:o Kan niet :no: ik ben uniek!

Het is een spiegel

Tja... dat verkaart alles... [img width=61 height=15 cacheid=0000f03a0001f6e1229f46a31a00ae0990]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/usehead.gif[/img]

die u aan het denken zet

Een blonde belg die aan het denken wordt gezet... [img width=30 height=25 cacheid=00041649000a2b76e4c60e191a00ae0990]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/blont2.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
U moet uw krachtige energie van vandaag heel gericht inzetten zodat u er optimaal voordeel van heeft. Het resultaat dat u vandaag kunt boeken, zal niet alleen uzelf maar ook anderen verstelt doen staan.

Zoveel dingen wil ik nou ook weer niet gaan doen dat mensen versteld van me staan hoor :P

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (17-4-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Misschien vindt u zichzelf vandaag wel erg zielig. Probeer naar de positieve kanten te blijven kijken. Kijk naar voren niet naar achteren. U bepaalt zelf of de toekomst de moeite waard is.

Oké.. :/

Waarschuw beheerder
U heeft zin uw partner of een vriend of vriendin een fijne avond te bezorgen. De romantiek en de bijzondere omgeving zorgen voor een zeer geslaagde avond. U zult prima slagen in uw opzet een fijne avond te organiseren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uw nuchtere instelling van de laatste dagen helpt u probleemloos door het alledaagse leven. Wat een verandering nietwaar? Het is maar een fase en dat weet u, want echt nuchter bent u niet.

want echt nuchter bent u niet

Whaha... lol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uw nuchtere instelling van de laatste dagen helpt u probleemloos door het alledaagse leven. Wat een verandering nietwaar? Het is maar een fase en dat weet u, want echt nuchter bent u niet.

wist ik al b)
Waarschuw beheerder
U heeft zin uw partner of een vriend of vriendin een fijne avond te bezorgen. De romantiek en de bijzondere omgeving zorgen voor een zeer geslaagde avond. U zult prima slagen in uw opzet een fijne avond te organiseren.

Waarschuw beheerder
Waterman (17-4-2005)
----------------------------­--------------------------------------------------­--

U moet nog een beetje geduld hebben, maar­ uw dag komt nog wel. Als u verstandig bent bereid­t u alles vast voor en blijft u niet stilzitten wa­chten. Dan wordt het met zekerheid uw geluksdag.

Waarschuw beheerder
U ontmoet iemand waar u halsoverkop verliefd op kunt worden. Wees hierin niet stiekem als die verliefdheid u eigenlijk niet uitkomt. Wees open en eerlijk, vooral tegenover uzelf.
Waarschuw beheerder
Boogschutter (18-4-2005)
------------------------­--------------------------------------------------­------

U bent vandaag open over uw gevoelens­ en hebt een zonnig humeur. U staat waarschijnlijk­ zelf te kijken wat dat allemaal kan bewerkstellig­en.

Waarschuw beheerder
U bent een beetje uit uw gewone doen, maar toch zult u de dag goed doorstaan. U heeft voor uw partner een leuke verrassing in petto en hij of zij zal daardoor ook zeer gecharmeerd zijn. Een fijne dag voor u beide.

Ben benieuwd wat voor verrassing 'k dan voor m'n partner heb..
Maar 't is zeker een leuke dag voor ons! (L)

Waarschuw beheerder
Vandaag moet u beslist de tijd nemen om een aantal dringende persoonlijke zaken te regelen. De sfeer en uw eigen stemming zijn dusdanig gunstig dat u bepaalde zaken zeer gunstig kunt afronden.

dat klopt inderdaad, nu maar hopen dat het ook gunstig afloopt

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (20-4-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Vandaag moet u er op uit trekken. Thuiszitten zal u deprimeren en niet helpen bij het oplossen van persoonlijke problemen. Contacten met anderen daarentegen zullen uw kijk op het leven verfrissen.

Waarschuw beheerder
donateur
U denkt dat u vandaag een rustig dagje heeft? Mooi van niet! Juist vandaag wil iedereen graag uw mening en uw raad horen. Geeft niets, u zult zich trots en voldaan voelen aan het einde van de dag.

hmmmm oke...

Waarschuw beheerder
Hm klopt wel redelijk goed! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag moet u beslist de tijd nemen om een aantal dringende persoonlijke zaken te regelen. De sfeer en uw eigen stemming zijn dusdanig gunstig dat u bepaalde zaken zeer gunstig kunt afronden.

idd! ;)
Waarschuw beheerder
Vandaag lijkt het wel of u alles maar kunt maken. De mensen in uw omgeving accepteren uw gedrag zonder meer. Maak daar geen misbruik van, het kan morgen afgelopen zijn

Dat klopt wel een beetje ja.. 8)

Waarschuw beheerder
kreeft.
moet vandaag mijn verstand gebruiken.mooi is da die ben ik al jaren kwijt!!

Waarschuw beheerder
donateur
Raakt u niet in paniek als uw werk niet helemaal zo loopt als gepland. Gewoon blijven ademen en doorwerken. Het lukt u wel, ook al wordt het misschien een uurtje later.

:/

Hij is wel snel overigens.. Hij geldt wel voor vandaag.
Waarschuw beheerder
Raakt u niet in paniek als uw werk niet helemaal zo loopt als gepland. Gewoon blijven ademen en doorwerken. Het lukt u wel, ook al wordt het misschien een uurtje later

euh Jon die van mij klopte vandaag niet,want ik was vrij.

Dusshuu ff bellen met die gasten :[
Waarschuw beheerder
donateur
U wilt een zeer open relatie met uw geliefde. Dit is een gunstige periode om daaraan te werken. Door uw positieve uitstraling en kijk op het leven, zal uw partner bereid zijn deze openheid te geven.

:D
Waarschuw beheerder
zie je wel, dat bedoel. het klopt voor geen meter :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (21-4-2005)

U zult zelf het initiatief moeten nemen om uw relatie weer in harmonisch vaarwater te brengen. Als u er moeite voor doet is dat zeker mogelijk, maar de bal ligt wel duidelijk bij u.

Ja dat dacht ik al.. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ik ben ook vissen en inderdaad ;P

Waarschuw beheerder
U heeft vandaag een bijzondere ontmoeting met een bijzonder mens. Het contact zal waarschijnlijk niet van lange duur zijn, maar kan daardoor wel eens extra veel indruk op u maken.

Waarschuw beheerder
kreeft
U zit niet lekker in uw vel en om dat te vergeten stopt u zich helemaal vol. Dat kan er alleen maar toe leiden dat u straks ook letterlijk niet meer lekker in uw vel past. Het is tijd de problemen onder ogen te zien.

die klopt dus ech nie!!zit prima strak in mijn vel.whuaaa,
welk probleem,proppen nee,stampen jaaaa

Waarschuw beheerder
Toon uw romantische kant weer eens. Uw partner zal dat enorm waarderen. Uw relatie kan wel een oppeppertje gebruiken en u kunt daar voor zorgen. Bedenk iets origineels om uw partner te verleiden.

nou dan zalk die eerst es moeten vinden haha!

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (22-4-2005)

Uw humeur wisselt voortdurend en vlot achterelkaar. Dat is voor u niet zo verwonderlijk, maar de meeste mensen kunnen dat maar moeilijk begrijpen. Misschien moet u dat een beetje inhouden.

:o

Waarschuw beheerder
donateur
In de liefde zult u echt een keer het initiatief moeten nemen. Het kan niet allemaal van een kant komen. U hoeft niet verbaasd te zijn als uw initiatief bijzonder goed aankomt.

:o Dan weet ik wat ik vanavond moet doen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag moet u eens de tijd nemen om uw gedachten te ordenen om weer precies te weten wat u wilt. Vooral in uw liefdesleven is dat noodzakelijk, al lijkt dat op het eerste gezicht niet zo omdat alles zo ontzettend lekker loopt.

Ik weet al precies wat... ehhh, ik bedoel WIE ik wil :P Om m'n liefdesleven lekker te laten lopen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zet u vandaag liever iets meer in dan normaal, zodat u vast vooruit kunt werken. Dan heeft u dat alvast achter u gelaten. Nu heeft u de energie daarvoor en dat kan binnenkort wel eens veranderen.

Waarschuw beheerder
donateur
Op het werk krijgt u telkens de vervelende klusjes te doen. U wilt zo graag meer verantwoording en een leidinggevende functie. Even geduld nog, als u uw ambities kenbaar maakt komt dat vanzelf

Wat een bullshit! Ik heb een luizenleven én ben nog leidinggevend ook nog! :D

Maar euhh het is weekend, dus dan hebben we het niet over werk! :[

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens naar de patronen in uw leven. Kijk wat er wel en niet functioneert. Als een handelswijze niet functioneert blijf dat dan niet doen. Pak de zaken indien nodig radicaal anders aan.

Doordrammen werkt altijd :[
Waarschuw beheerder
Zet u vandaag liever iets meer in dan normaal, zodat u vast vooruit kunt werken. Dan heeft u dat alvast achter u gelaten. Nu heeft u de energie daarvoor en dat kan binnenkort wel eens veranderen.

damn lijkt wel of die horoscoop me aan het werk wil hebben :)

En ik heb nog wel weekend :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (24-4-2005)

Neem dat risico vandaag. Als u maar iets doet, want als u geen beslissing neemt en niets doet zal de situatie met zekerheid slecht aflopen. Probeer in ieder geval iets en geef de moed niet op.

:o

Waarschuw beheerder
Het bereiken van uw doel is vooral afhankelijk van het doel dat u uzelf gesteld heeft. Stel geen onbereikbare doelen. Dat leidt alleen maar tot een frustratie die u uzelf aandoet.
Waarschuw beheerder
U zit echt helemaal op de verkeerde weg als u denkt dat iedereen u zonder vragen volgt. U zult tekst en uitleg moeten geven over uw plannen.

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag bent u aan het flirten en wordt er met u geflirt als nooit tevoren. Dat kan allemaal geen kwaad, zolang u daar niemand pijn mee doet. Of dat zo is weet u zelf het beste, houd daar rekening mee.

dat wordt wat vandaag b)
Waarschuw beheerder
:/