Partyflock

Forumonderwerp · 760027
3362x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het is heel raar.. Het is nu meer als een maand uit tussen mij en me ex maar ik kan hem gewoon niet uit me hoofd zetten..
We hebbe niet zo een lange relatie gehad.. Maar het deed zo pijn toen het uit ging..
En nu nog steeds.. Het rare is dat ik gewoon echt het gevoel heb dat we bij elkaar horen ofzo..
En dit heb ik echt nog nooit eerder gevoeld.. :/
Dat hij zeg maar de ware voor me is.. Helaas voelt hij dat niet..
Wie heeft dit weleens meer gevoeld? Alsof het gewoon niet uit hoort te zijn..
Dat je bij elkaar hoort..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ook weleens meej gemaakt..
Mr blijkt achteraf niet de ware te zijn! :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ken het gevoel, maar je moet het op den duur toch gewoon accepteren want liefde moet van 2 kanten komen :(
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet precies wat je voelt
het enige verschil is dat ik wel een lange relatie had

Waarschuw beheerder
dat gevoel had k ook steeds,k had t uitgemaakt nah 3 jaar...dat gevoel heb k niet meer!!ook al had k het uitgemaakt k miste hem nog wel je ben tog zolang samen geweest maja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb al vele relatie gehad en zelfs 1 van bijna een jaar..
Maar zelfs na die relatie had ik niet zo sterk dit gevoel..
Het is zo raar ik heb het echt nog nooit gehad..
En ik weet ook niet hoe ik het kwijt raak..
Ik word af en toe echt gek van mezelf kan aan niks anders denken.. En slaap ook echt mega slecht.. Word er alleen maar meer sacho van :/
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Nee sorry.

Er lopen nog zoveel jongens hier op deze aard kloot er loopt vast nog wel een prinsje voor jou:D
Waarschuw beheerder
i know the feeling;)

het gevoel zal denk ik nog wel even duren, juist omdat het gevoel zo sterk was voor jou..
maar idd, het gevoel moet van twee kanten komen, en als dat niet zo is, is het ook niet de ware..

maar succes :flower:
Waarschuw beheerder
kom je wel weer over heen...is tenslote niet voor niks uit gegaan>>>>>>> dus nee niet de ware dan!

Waarschuw beheerder
Boefje geniet er nu nog lekker van nu t nog kan!!!doe k ook!!;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is allemaal nogal ingewikkeld..
Maar ik heb echt het idee dat hij nog wel gevoelens voor me heeft..
Maar het is grotendeels uitgegaan vanwege zijn ex..
Als zij er niet was geweest was er niks aan de hand geweest :no:

Boefje geniet er nu nog lekker van nu t nog kan!!!doe k ook!!

Doe ik ook wel maar ja toch terughoudend vanwege me gevoelens kan er niks aan doen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook gehad en je moet het proberen van je af te zetten.

Ik heb er meer als een jaar last van gehad....en ik weet niet of het al helemaal weg is:(
Na 5,5 jaar gaat er denk ik ook wel iets meer tijd overheen.

Succes ermee(Y)

Waarschuw beheerder
ik heb dit ook mee gemaakt en hou nog steeds beetje van der en denk nog veel aan haar..

maar toch je kan moeilijk de ander zijn gevoelens dwingen.

en je moet gewoon veel afleiding zoeken. het is bij mij al tijdje uit maar heb af en toe nog dipjes

sterkte

Waarschuw beheerder
K heb t vooral moeilijk gehad met uitgaan omdat we altijd samen gingen en nu loop k hem tog wel te zoeken van he waar is ie nou?teminste dat had k wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en je moet gewoon veel afleiding zoeken.

Ja dat probeer ik maar overal word ik aan hem herinnert dus dat werkt ook niet :/
Waarschuw beheerder
Heb dat ook meegemaakt...na ruim 8 jaar maakte hij het uit..
Ben er een jaar echt ziek van geweest...maar t slijt..

Tuurlijk denk ik er nog wel eens aan...heeft toch een speciaal plekje in mn hartje!!!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk denk ik er nog wel eens aan...heeft toch een speciaal plekje in mn hartje!!!

Speciaal plekje is er altijd...zeker als je als goede vrienden uit elkaar gaat.
Houden van gaat bij mij niet weg en dat wil ik ook niet:)

Geniet van de dingen in het leven en geef het een plekje zodat je verder kan.
Waarschuw beheerder
dat gevoel is best klote ja
maar je komt ervan zelf over heen ook al denk je van niet en duurt het lang;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
ken je gevoel wel alleen had ik wel wat langer een relatie :yes:

één troostje, duurt nog wel even (f)

maar denk maar zo: hoe meer verdriet je er van hebt, des te mooier het was.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar eigenlijk wil ik er gewoonn niet overheen..
Ik wil hem gewoon terug..
Ik heb het idee dat ik neit zomaar die gevoelens heb..
Dat we echt iets veel meer hadden en kunnen hebben dan wat we hebben gehad..

Geniet van de dingen in het leven en geef het een plekje zodat je verder kan.

En ja dat probeer ik en dacht ook eerst dat het gelukt was alleen ik krijg hem gewooon niet meer uit me hoofd en me gevoelens zijn gewoon nog zo sterk.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken dat gevoel.. En geloof me, over een (lange) tijd denk je er misschien anders over. Misschien ook niet.

Het heeft bij mij een half jaar geduurd voor ik inzag dat 't misschien niet zo is. Dat het gewoon wel een super relatie was en hij alles is/heeft wat ik zoek maar dat 't toch niet zo bedoelt is. Ook ik heb echt niet een hele lange relatie gehad, dat zegt dus niet zoveel. Ik was er ook goed kapot van.. Geef het de tijd. Ga 't niet wegdrukken, onderken dat je je zo voelt. Het blijft moeilijk en dat zal nog wel even zo blijven maar het gaat slijten op den duur.

M'n ex en ik zijn nog steeds vrienden..hij is m'n beste vriend. Inmiddels heb ik het gevoel dat 't misschien allemaal zo bedoelt was. Dat we veel beter bij elkaar passen als vrienden. En daar heb ik me bij neergelegd, dat is nu genoeg. Maar je hebt nog wel een tijdje te gaan ben ik bang..probeer lol te hebben maar stop 't gevoel niet in een hoekje, dan stapelt het zich alleen maar op en op een gegeven moment moet het eruit en dan zal de klap 100x harder aankomen :). Waarmee ik dus niet wil zeggen dat je zielig thuis moet gaan zitten, in tegendeel!!!

Sterkte (F)
Waarschuw beheerder
Mijn bijna 5 jarige relatie is sinds zaterdag over,
ik dacht ook dat we gewoon bij elkaar hoorde...

Het heeft niet zo mogen zijn, ik heb 't er (nog) super moeilijk mee...

:cry: :cry: :cry:

P.s. Maar ze zal altijd m'n beste vriendin blijven (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ja dat probeer ik en dacht ook eerst dat het gelukt was alleen ik krijg hem gewooon niet meer uit me hoofd en me gevoelens zijn gewoon nog zo sterk..

Het heeft wel een tijdje nodig.
En dat de gevoelens zo sterk zijn is helemaal niet erg, weet je zeker dat je gevoel goed zat....alleen het moet wel van twee kanten komen.

Gewoon lekker uitgaan en leuke mensen ontmoeten dan komt het wel weer goed:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik probeer het ook neit weg te drukken maar af en toe word ik het zo beu dat ik me zo kut voel..
En we zijn ook vrienden althans dat waren we in het begin wel een beetje maar dat maakte het eigenlijk alleen maar moeilijker..
Vooral toen ik erachter kwam dat hij dus terug was bij zijn ex..En zaterdag mocht ik er lekker op staan kijken hoe gelukkig ze samen waren..
Nou dat was wel het meest klote gevoel wat er was..
Vooral als hij had beloofd dat hij dat niet voor me neus zou doen..
En ik zit ook niet in een hoekje hoor dat probeer ik ook niet maar af en toe heb je gewoon echt nergens zin in..

Het heeft wel een tijdje nodig.
En dat de gevoelens zo sterk zijn is helemaal niet erg, weet je zeker dat je gevoel goed zat....alleen het moet wel van twee kanten komen.

Gewoon lekker uitgaan en leuke mensen ontmoeten dan komt het wel weer goed

Ja ik weet dat het tijd nodig heeft maaar het is allemaal zo moeilijk.. En weet dat het van 2 kanten moet komen maar dat deed het ook echt alleen toen kwam zijn ex weer om de hoek kijken en deed hij ineens zo raar :s
En ga ook gewoon uit maar hoef voorlopig echt niemand anders :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ik wel es gehad..maar jha je moet er mee lere leven t moet nou eenmaal van 2 kante komen...sjit happens

Waarschuw beheerder
Heb ik ook maanden gehad nadat et uit was ook maanden lang geen meisje gehad. Maar ik merk nu net sinds 2 weken erg goed dat ik maar beter een meisje kan zoeken die echt van me gaat houden dan eentje die et zegt en dan ineens na 1 jaar niet meer van me houdt :S.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ken het gevoel.. maar .. meiss, het gaat echt vanzelf weer weg;) ..het is misschien beetje kut, maar..het moet van 2 kanten komen..ik kan er over meepraten..
Misschien komt het óóit nog weer goed, maar je kan beter niet aan hem laten merken dat je nog zo over hem denkt..misschien dat hij je dan ook gaat missen op de een of andere manier ;)

sterkte meid! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien komt het óóit nog weer goed, maar je kan beter niet aan hem laten merken dat je nog zo over hem denkt..misschien dat hij je dan ook gaat missen op de een of andere manier

Ja misschien wel..Het enige waar ik nu op hoop is gewoon dat zijn vriendin hem voor de zoveelste keer weer dumpt en hij hart gebroken achter blijft..En ik hem eens goed duidelijk kan maken dat zij niet de juiste persoon voor hem is.. En dat hij haar echt uit zijn hoofd moet zetten..

Waarschuw beheerder
To boefje,

Komt echt wel goed, geloof me, ik heb in bijna dezelfde situatie gezeten.
Ik had een een relatie van 6,5 jaar en de laatste 1.5 jaar woonde we samen en toen ging het mis, ik had de pech dat ik 2 weken later me enkel op 4 plekken + me kuitbeen had geproken en in die periode gingen me ouders ook nog uit mekaar, dus ik kreeg alles tegelijk(heb op dat moment me echte vrienden leren kennen) Al met al heeft het bij mij ongeveer een jaar geduurd voor ik weer een beetje mezelf was!

Maak je geen zorgen, het komt allemaal wel goed,

Greetzzz en een :knuffel:

:flower:
Waarschuw beheerder
Boefjes (ASC)

Heb precies hetzelfde meegemaakt de relatie heeft niet zolang geduurd maar de gevoelens waren er van mijn kant nog wel. Het rare was eerst van haar kant ook nog maar die vervaagden.

Je moet het vooral tijd geven het is bij mij nu bijna een jaar geleden en denk heel af en toe nog aan haar maar het komt goed zeker weten.

en neem van mij aan het beste medicijn is stappen en leuke mensen ontmoeten heb ik ook gedaan alleen heeft het nog niks opgeleverd qua liefde maar het vervaagd wel.
Waarschuw beheerder
donateur
en neem van mij aan het beste medicijn is stappen en leuke mensen ontmoeten heb ik ook gedaan alleen heeft het nog niks opgeleverd qua liefde maar het vervaagd wel.

Ja dat weet ik en doeik ook wel maar niet om op zoek te gaan naar liefde..Dat interesseert me momenteel gewoon ff niet en heb ik totaal geen behoefte aan..En ik denk dat als ik dat nu ga zoeken het toch niet lukt en als ik wel iets vind is het alleen maar ter vervang van en dat werkt ook niet..

Je moet het vooral tijd geven

Dat doe ik ook wel maar het is gewoon zo moeilijk en heb het echt nog nooit zo moeilijk er mee gehad dat is het gewoon.. Ik heb nog nooit zo zwaar gehad dat het uit was en dat ik gewoon aan niks anders kan denken als hem en die gevoelens ook gewoon niet minder worden..

Waarschuw beheerder
ik heb ook zoiets meegemaakt
aan mij relatie is abrupt een eind gemaakt en dat was zeker niet mijn schuld
ik wou dat het nooit gebeurd was

sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
Het enige waar ik nu op hoop is gewoon dat zijn vriendin hem voor de zoveelste keer weer dumpt en hij hart gebroken achter blijft..En ik hem eens goed duidelijk kan maken dat zij niet de juiste persoon voor hem is.. En dat hij haar echt uit zijn hoofd moet zetten..

Probeer dit in elk geval uit je hoofd te zetten!!! Wil je dat echt? Wil je tweede keus zijn? Wil je de rest van je leven bang blijven dat zij hem terug wil en hij dan weer gaat? Wil je leven met de wetenschap dat ie nooit bij jou was geweest als zij hem niet gedumpt had?

Je bent meer waard dan dat! Het zal voorlopig nog niet gebeuren maar ooit zal er een jongen komen die jou op nummer 1 heeft staan. Die voor jou kiest en voor niemand anders!! En dat is het mooiste wat je kan gebeuren..hou dat in je hoofd :)
Waarschuw beheerder
Dat het door zijn zeg maar uit is .. is het al duidelijk dat hij minder voelt voor jouw.. dus waarom zou je hem dan terugwillen... je ben dan toch soort van tweede keus...dus btr laat je hem gewoon oprotten...

Waarschuw beheerder
Ik ken dat wel
Ben vanaf me 15de tot me 20ste bij hem geweest
Zijn plekje is niet uit m'n hart te krijgen,dat hoeft ook niet,hij is een deel van m'n leven geweest..
Heb het er lang moelijk mee gehad,omdat hij altijd nog in m'n gedachten was.En geef nog steeds om hem
Eerst wist ik nooit wat ik met dat gevoel moest
Nu heb ik zoiets van..Ja ok dat mag er zijn,we zijn jarenlang bij elkaar geweest..das niet niks
Dat kan ik nu gelukkig accepteren....En daardoor heb ik hem na 3 jaar een plekje kunnen geven

Het geeft een fijn gevoel dat echte liefde bestaat
En ben blij dat ik dat gevoeld heb.

Oeh wat persoonlijk weer :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer dit in elk geval uit je hoofd te zetten!!! Wil je dat echt? Wil je tweede keus zijn? Wil je de rest van je leven bang blijven dat zij hem terug wil en hij dan weer gaat? Wil je leven met de wetenschap dat ie nooit bij jou was geweest als zij hem niet gedumpt had?

Je bent meer waard dan dat! Het zal voorlopig nog niet gebeuren maar ooit zal er een jongen komen die jou op nummer 1 heeft staan. Die voor jou kiest en voor niemand anders!! En dat is het mooiste wat je kan gebeuren..hou dat in je hoofd

Ja misschien wel maar als hij haar gewoon aan de kant zet en haar helemaal uit zijn hoofd zet weet ik zeker dat ik op de 1e plaats voor hem kan staan.. Zij moet hem gewoon weer kwetsen en hij moet het dan vooor eens en altijd goed inzien dat het niet werkt en haar uit zijn hoofd zetten en niks meer met haar te maken hebben..
En er zal misschien wel ooit zo een jongen zijn ja..Maar 2 maanden geleden had ik die nog totdat zij om de hoek kwam kijken.. :(
Waarschuw beheerder
Dat doe ik ook wel maar het is gewoon zo moeilijk en heb het echt nog nooit zo moeilijk er mee gehad dat is het gewoon.. Ik heb nog nooit zo zwaar gehad dat het uit was en dat ik gewoon aan niks anders kan denken als hem en die gevoelens ook gewoon niet minder worden..

Dat komt vanzelf wel dat de gevoelens minder worden. Ik weet het heeft tijd nodig maar als je het tijd gunt lukt het zeker.

En BTW gewoon gaan stappen en feesten dan loop je vanzelf de echte ware tegen het lijf want met zo'n uitstraling als jij zou dat echt geen moeite zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt vanzelf wel dat de gevoelens minder worden. Ik weet het heeft tijd nodig maar als je het tijd gunt lukt het zeker.

Ja dat zal wel maar dat zie ik nu gewoon echt niet in :no:

En BTW gewoon gaan stappen en feesten dan loop je vanzelf de echte ware tegen het lijf want met zo'n uitstraling als jij zou dat echt geen moeite zijn.

Dank je wel :$ Maar nu heb ik daar gewoon echt geen behoefte aan om hem tegen het lijf te lopen..

Waarschuw beheerder
Geloof me kheb ook ooit zoiets meegemaakt en werd helemaal Gek van verlangen, na jaartje vervaagde het steeds meer en meer maar ondanks alles kon ik haar na 4 jaar nog niet helemaal uit mun hoofd zetten. Na bijna 4 jaar zocht ik weer contact met haar en we kregen iets...... Het kon niet stuk dachten we allebei, maar toch begon liefde opeens minder te worden (van beide kanten) konden we allebei wel merken ook al zeiden we het niet tegen elkaar.

Ik dacht hier heb ik zo lang op gewacht hier krijg ik spijt van ik word vanzelf wel weer gek op haar maar nee het was echt over het gevoel.

Nu heb jij het probleem dat alleen hij het nie meer zag zitten maar geloof me OUDE LIEFDE ROEST NIET (helemaal) Maar op een gegeven moment leer je er wel mee leven en vergaat het gevoel langzaam. Er boven op komen doe je ook al geloof je het nu niet van jezelf. Gewoon de dingen doen die je altijd doet/deed en alles komt vanzelf goed..... SU6
Waarschuw beheerder
Dank je wel :$ Maar nu heb ik daar gewoon echt geen behoefte aan om hem tegen het lijf te lopen..

pak je tas dan maar in ik ga zo op wintersport er is nog 1 plaats vrij daar loop je hem waarschijnlijk niet tegen het lijf ;)

And keep trying girl ik weet zeker dat je het lukt (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pak je tas dan maar in ik ga zo op wintersport er is nog 1 plaats vrij daar loop je hem waarschijnlijk niet tegen het lijf

Haha zou zo mee willen..Ff lekker hier weg tis alleen jammer dat ik het geld er niet voor heb :(

And keep trying girl ik weet zeker dat je het lukt

Tja we zullen zien..

Nu heb jij het probleem dat alleen hij het nie meer zag zitten maar geloof me OUDE LIEFDE ROEST NIET (helemaal) Maar op een gegeven moment leer je er wel mee leven en vergaat het gevoel langzaam. Er boven op komen doe je ook al geloof je het nu niet van jezelf. Gewoon de dingen doen die je altijd doet/deed en alles komt vanzelf goed.....

Ja wie weet.. Momenteel weet ik dat het gevoel echt niet weg gaat wat ik ook doe.. En voorlopig kom ik er oook niet bovenop.. En blijf zeker wel gewoon leuke dingen doen hoor.. :)

Waarschuw beheerder
Sorry dta ik het zeg, maar vind je ook niet dat hij jou boven iedereen had moeten verkiezen, ook zijn ex????

Als hij echt zo bij jou hoort waarom is hij dan nu niet bij je?

Ik vind het echt helemala niet leuk voor jou. Ik weet ook dat je dat niet verdient, maar denk dat je meer een jongen verdient die echt 100% zeker weet wat ie voor je voelt en voor jou gaat en niet na het langskomen van een ex weer terug valt bij haar. hij had als hij echte gevoelens voor je had dan bij jou moeten zijn nu.

Om maar steeds te denekn dat jullie bij elkaar horen klinkt mij alsof je het alleen jezelf maar moeilijk maakt. Je komt er nooit overheen als je dat blijft geloven. Waarschijnlijk ben je gewoon vreselijk verliefd op hem en meer dan je ooit op iemand was, maar dat betekend neit dat hij het dan ook zo moet voelen.

Ik hoop dta je je snel weer beter voelt Rianne! (f)

Waarschuw beheerder
ja ik heb wel meegemaakt hoor..
ik had 1 jaar relatie gehad..
en ik was 3 maanden verdrietig toen ik had uitgemaakt...
maar ik had erg spijt dat ik uitgemaakt maarja omdat hij was wel een goeie jongen voor mij..
ik had daarna vaak opstappen en leuke jongens tegen gekomen en plezier maken en lol maken.. gek doen..!
daarna ben ik al overheen voor me ex..

komt wel goed met jou..
als hij niet met jou wilt dan moet je denken dat hij is niet jou waard..!
dat heb ik ook gedaan dat me ex was ook niet mijn waard.!

Waarschuw beheerder
:yes: maar als jullie echt bij elkaar horen,komen jullie elkaar wel weer tegen:)believe me..

Waarschuw beheerder
Pak een hamer en sla hem op je hoofd :/
Waarschuw beheerder
pak een hamer en sla hem op je doos Nance......of zit ik niet in het poesjeklap forum:o

Waarschuw beheerder
donateur
Dit hoort bij liefdesverdriet, en tja eenzijdige liefde is geen ware liefde lijkt mij :/

Waarschuw beheerder
donateur
tijd is het allerbeste medicijn :flower:

Waarschuw beheerder
pak een hamer en sla hem op je doos Nance......of zit ik niet in het poesjeklap forum

altijd dat vieze gedoe van jou :[ B)
Waarschuw beheerder
altijd dat vieze gedoe van jou:[B)

Ja jij bent er vies van sletje:o

Waarschuw beheerder
smeerpijperij

Waarschuw beheerder
donateur
Ja jij bent er vies van sletje

Doe jij eens heel snel lief tegen MIJN lekkere wijffie :[

Nance :lief:

Waarschuw beheerder
Ja jij bent er vies van sletje

Hij wilt gewoon dat ik zn eikel eraf bijt :9

Doe jij eens heel snel lief tegen MIJN lekkere wijffie

Nance

Mijn moppie (L)
Waarschuw beheerder
Vaak als je een lange relatie hebt gehad en het gaat uit dan hou je er altijd last van... Je blijft toch van iemand houden! Heb zelf 2,5 jaar gehad, maar je moet gewoon je eigen dingen doen en je komt er vanzelf overheen. Zijn zat leuke mensen op deze wereld. Je komt er snel weer een tegen...

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker vrouwtje :kwijl:

Kun jij toveren??? Damn, is het nog geen weekend??? Kom je naar Crazyland trouwens?

Waarschuw beheerder
Lekker vrouwtje

Kun jij toveren??? Damn, is het nog geen weekend??? Kom je naar Crazyland trouwens?

(L)

Nee ik ga wel naar hardbass :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga mijn best doen :lief:

oh again... we verneuken weer een topic o:)

Waarschuw beheerder
Ik heb voor mn huidige vriend 1 keer zo gevoeld dat iemand voor mij was gemaakt..was mn eerste vriend..
dit bleek niet zo te zijn..na 2 jaar ging het uit..nu zijn we beste vrienden :)

en bij mn huidige vriend..*zucht*..ja..dies wel erg leuk..verder laat ik me er niet over uit..weetie zelf wel :lief:

Waarschuw beheerder
Whuhaha...

t is toch niet voor niets uitgegaan...

Volg je hart!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Patries boeiend (6)

Jaaa ik wil mn vrouw wel zien (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan verneuken we heel Hardbass (6)

Ehm... o:) verder onthoud ik me van verder commentaar o:)

Waarschuw beheerder
ik heb het met een meid waar ik een tijd min of meer wat mee gehad heb.
ik heb het zelf uit gemaakt :frusty::frusty:
maar ik ben er onderhand wel achter dat ik dat beter niet had kunnen doen.
ben nog steeds gek op haar.
denk hele dagen aan haar.
maar ja dikke vette pech voor mij
:D

Waarschuw beheerder
Oooh mop daar gaan we helemaal los B)

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker vrouwtje, slaap lekker, grom naar alle mannen die niet lief doen tegen je :[ en dikke zoen voor jou

Waarschuw beheerder
Slaap lekker kanjer (K)

Waarschuw beheerder
Liefdesverdriet voelt altijd zwaar klote! Hoe lullig het ook mag klinken als zijn gevoelens voor jou niet wederzijds zijn dan is het in mijn ogen ook geen ware liefde...
Hoop voor je dat je ooit de ware tegenkomt als die bestaat...ik geloof er niet zo meer in!
Geef het gewoon wat tijd...wie weet komt hij toch weer bij jou terug!

Sterkte in ieder geval;-)

Waarschuw beheerder
mja ook meegemaakt, vind lullig om te zeggen maar dat kan echt nog heel lang duren:(

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Dat heb ik afgelopen week nog gehad :S
zondag maakte ze het uit, omdat ze rust nodig had en tijd om na te denken omdat ze met d'r zelf in de knup zit...
Toen hadden we afgesproken om dan tijdelijk een sex relatie te hebben (jaja, hoe verzin je het ...)
Maar goed, afgelope zaterdag maakte ze het al weer aan... Dus dat was mijn sexrelatie :s..

Naja was natuurlijk te verwachten dat het weer aan ging... omdat we toch op 1 of andere manier bij elkaar bleven... maar goed, et gevoel was wel zwaar kut toen het uit ging... :( zelf ok al hadden we nog wel een sexrelatie...

Als een relatie uitgaat met iemand waarvan je zielsveel houdt is dat gewoon erg :S

Waarschuw beheerder
Ik voel me op dit moment precies t zelfde :/
Waarschuw beheerder
neuk een ander..(y)

Zo van dat gevoel af!

wedden?

Waarschuw beheerder
mee eens.....;)
Waarschuw beheerder
Dan verneuken we heel Hardbass

Ben blij dat ik er ook ben:yes::o
Waarschuw beheerder
Voor sommige personen zul je altijd speciale gevoelens houden!

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar ben ik dus niet de enige, die zo voelt.

Helaas is het bij mij al een soort van stoplicht dat ik nu definitief het voor mezelf wil afkappen, al voel ik nog steeds zo sterk voor mij. Bovendien is ze al lekker aan het scharrelen met iemand anders. Het is zo'n kl*tegevoel en ik dwing mezelf mezelf maar om het te vergeten omdat ik al weet dat het toch niet gaat werken. Vooralsnog geloof je er nog steeds in :( Het is niet zomaar uit, zal ik maar zeggen.

Het rotte is, als je elkaar toch nog een beetje hoop gaan geven. Dat is waarschijnlijk in jouw geval ook zo. Als je partner namelijk overduidelijk je afwijst en je niet meer wilt zien... dan besef je het pas en dan kan je gaan werken om hem/haar te vergeten.

Bij mijn geval is het helemaal erg: ik heb 2 relatieperiodes met 2 jaar ertussen met haar meegemaakt. Dan gaat je hart helemaal harder kloppen omdat je gelooft dat je echt voor elkaar gemaakt bent maar dat er nu gewoon wat strubbelingen zijn.

Dat is het romantische idee... de realiteit is dat het wel 2x goed is uitgegaan en dat er toch iets moet zijn waarom je dan niet bij elkaar hoort. Helaas moet ik er ook in geloven...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... sterkte iig (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is heel raar.. Het is nu meer als een maand uit tussen mij en me ex maar ik kan hem gewoon niet uit me hoofd zetten..
We hebbe niet zo een lange relatie gehad.. Maar het deed zo pijn toen het uit ging..
En nu nog steeds.. Het rare is dat ik gewoon echt het gevoel heb dat we bij elkaar horen ofzo..
En dit heb ik echt nog nooit eerder gevoeld..

zo voel ik mij ook nou, precies hetzelfde zoals jij het omschrijft, alleen zij voelt precies hetzelfde, maar ze wil het nog niet.. maar kblijf wachten, want zoals ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld, en dat laat ik niet zomaar weggooien vind ik dan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik dacht dat ik de enige was :/

Ik heb dit gevoel na 2,5 maand nog steeds tegenover mn ex! Ik krijg dr ook maar niet uit mn hoofd terwijl ik dr al die tijd nog niet heb gezien.. Elke dag is ze t eerste en laatste waar ik aan denk!
Alles klopte.. Ze past perfect bij mij en ik bij haar! Heb me ook nog nooit zo bij iemand gevoeld! En t gekke is dat het nog steeds lijkt alsof het andersom ook zo is! Terwijl zij het heeft uitgemaakt! Voor mn gevoel horen we gewoon bijelkaar en hoort t idd niet uit te zijn! Maar helaas dacht zij daar anders over.. :(
Als het zo bedoeld is komen we wel weer bijelkaar..

Het doet pijn ik weet t! :jaja: Maar geef t n plek en leer dr mee leven want je doet er toch niks tegen!

Succes iig :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry dta ik het zeg, maar vind je ook niet dat hij jou boven iedereen had moeten verkiezen, ook zijn ex????

Als hij echt zo bij jou hoort waarom is hij dan nu niet bij je?

Ik vind het echt helemala niet leuk voor jou. Ik weet ook dat je dat niet verdient, maar denk dat je meer een jongen verdient die echt 100% zeker weet wat ie voor je voelt en voor jou gaat en niet na het langskomen van een ex weer terug valt bij haar. hij had als hij echte gevoelens voor je had dan bij jou moeten zijn nu.

Om maar steeds te denekn dat jullie bij elkaar horen klinkt mij alsof je het alleen jezelf maar moeilijk maakt. Je komt er nooit overheen als je dat blijft geloven. Waarschijnlijk ben je gewoon vreselijk verliefd op hem en meer dan je ooit op iemand was, maar dat betekend neit dat hij het dan ook zo moet voelen.

Ik hoop dta je je snel weer beter voelt Rianne!

Misschien heb je wel gelijk maar het voelt nu allemaal zo kut en wil het echt uit me hoofd zetten maar het lukt gewoon niet..En ik kan het gewoon niet naast me leggen hoe graag ik het ook wil...

Alles klopte.. Ze past perfect bij mij en ik bij haar! Heb me ook nog nooit zo bij iemand gevoeld! En t gekke is dat het nog steeds lijkt alsof het andersom ook zo is!

Jup dat heb ik ook met hem.. Het klikte super goed en we waren allebei even gek en weet ik veel allemaal..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoiets heet houden van ;)
is bij ook sinds kort uit en ik kan haar ook niet uit mijn hoofd zetten

Waarschuw beheerder
Misschien heb je wel gelijk maar het voelt nu allemaal zo kut en wil het echt uit me hoofd zetten maar het lukt gewoon niet..En ik kan het gewoon niet naast me leggen hoe graag ik het ook wil...

Geef t de tijd.. Zoiets kan je ook niet 1,2,3 naast je neerleggen! Dat moet slijten.. En dat gaat helaas heel erg langzaam! Zoek gewoon veel afleiding zodat je er niet teveel aan denkt! Helpt echt! En probeer t contact n beetje te vermijden.. Uit t oog uit t hart! (na n tijdje dan)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn moeder had altijd een hele wijze raad.. Als je voor elkaar voorbestemd bent kom je elkaar uiteindelijk toch wel weer tegen! :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je voor elkaar voorbestemd bent kom je elkaar uiteindelijk toch wel weer tegen!

wijze moeder ;)
Waarschuw beheerder
Yep, blijft lastig. Van dat voorbestemd, weet het niet. Niets gebeurt per toeval nee, maar voorbestemd?
Als hij niet wil, is ie of bang, gewoon dom of voelt hij echt niets. In ieder geval, jij zit ermee en vergeten kan je toch niet. Althans nu niet. En ja tijd is inderdaad een goede remedie.

Geef het een plekje.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja nou ja, ik geloof in het lot en dat soort dingen. Dus ik blijf er toch bij wat me moeder altijd tegen me zei :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ook van mening als je beide gek op elkaar bent en het gaat toch uit en je wilt erna geen contact dat als je in de toekomst elkaar weer ziet dat er dan weer een vonkje komt ;)

als het echt de ware was heh?
kom je na een tijdje pas achter

je weet pas wat je had als je het kwijt bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geef t de tijd.. Zoiets kan je ook niet 1,2,3 naast je neerleggen! Dat moet slijten.. En dat gaat helaas heel erg langzaam! Zoek gewoon veel afleiding zodat je er niet teveel aan denkt! Helpt echt! En probeer t contact n beetje te vermijden.. Uit t oog uit t hart! (na n tijdje dan)

Nee weet ik wel maar ik geef het nu al zolang tijd en het slijt nog steeds niet.. En ik doe ook wel andere dingen maar ja het blijft door me kop malen wat ik ook doe.. Ik kan aan niks anders blijven denken :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe liefde zoeken! Dat is de snelste remedie..
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe liefde zoeken! Dat is de snelste remedie..

Werkt niet... daar gaat je nieuwe liefde ook alleen kapot van omdat je de ander nog niet heb verwerkt :/

Waarschuw beheerder
Ja heb ik ook al eens gehad,
maar je moet hem toch wel uit je hoofd zetten

Waarschuw beheerder
donateur
Werkt niet... daar gaat je nieuwe liefde ook alleen kapot van omdat je de ander nog niet heb verwerkt

Maar je kan wel neuken ;) Nee.. je hebt wel een beetje gelijk. Alhoewel het soms het leed wel doet verzachten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Alhoewel het soms het leed wel doet verzachten

ja heel ff, dan begint de ellende weer....

Ik heb trouwens een nummer wat het gevoel typeert van dit topic.

Meer dan een ander - van Dik Hout

Er is niemand die meer dan ik zal weten over jou.
Hoe je je gedragen zou, hoe je iets vragen zou.
Er is niemand die meer dan ik zal zwijgen over jou.
Omdat ik de woorden niet heb nu ik ze nodig heb.
Meer dan een ander heb ik jouw liefde gekend.
Meer dan een ander ben ik weggerend.
Meer dan een ander heb ik je naast me gehad.
Meer dan een ander heb ik je liefgehad.
Maar nu wil ik je meer dan een ander je ooit gewild heeft.

Er is niemand die meer dan ik zal weten over jou.
Welke kleur je draagt, welke geur je draagt.
Er is niemand die meer dan ik zal liegen over jou.
Omdat ik de waarheid niet ken, nu je gelogen hebt.
Meer dan een ander heb ik jouw liefde gekend.
Meer dan een ander ben ik weggerend.
Meer dan een ander heb ik je naast me gehad.
Meer dan een ander heb ik je liefgehad.
Maar nu wil ik je meer dan een ander je ooit gewild heeft.
Ja, nu wil ik je meer dan een ander je ooit gewild heeft.
Er is niemand die meer dan ik zal zwijgen over jou.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tis moeilijk... maar het komt wel weer goed :)
Het heeft tijd nodig en een maand is erg kort.. dus geef het de tijd...

Waarschuw beheerder
donateur
Abel - Onderweg :yes:

Waarschuw beheerder
Nee niet meegemaakt......... Of het kan zijn dat ik het gewoon sneller verwerk. In jouw geval moet het gevoel wederzijds zijn, is het er niet dan houdt het op! Jammer! Uiteindelijk blijf jij dan met een shit gevoel achter, je kunt dan het best afleiding zoeken en iets doen met mensen die je leuk vindt!! Tenminste dat helpt bij mij altijd.....
Waarschuw beheerder
donateur
Werkt niet... daar gaat je nieuwe liefde ook alleen kapot van omdat je de ander nog niet heb verwerkt

Jup en ik heb niet eens de behoefte nu aan iemand anders.. Ik denk niet eens dat ik nu al verliefd kan worden op iemand anders.. Ik heb nog steeds te veel gevoelens voor hem..
En dank je voor dat liedje omschrijft idd heel goed mijn gevoelens :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Is er misschien iets wat het PF volk kan doen om het leed te verzachten?
Waarschuw beheerder
zo voel ik mij ook nou, precies hetzelfde zoals jij het omschrijft, alleen zij voelt precies hetzelfde, maar ze wil het nog niet.. maar kblijf wachten, want zoals ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld, en dat laat ik niet zomaar weggooien vind ik dan

Sorry hoor maar als zij hetzelfde voelt als jou en dat jullie
dus bij elkaar horen, WTF valt er te wachten dan?
Ik bedoel ehh als je verliefd bent dan wil je niet wachten!

Ze houdt je gewoon aan het lijntje!
Waarschuw beheerder
donateur
Is er misschien iets wat het PF volk kan doen om het leed te verzachten?

Ik zou t niet precies weten..Vertel als je het heb meegemaakt ofzo wat je precies voelde en wat je deed enzo..
Waarschuw beheerder
ej rianne, sja is klote , maar heb het vorig jaar ook meegemaakt , beste is ( was voor mij ) om geen contact meer te hebben, het gezegde uit oog uit het hart klopt idd... ook als je heel gek op iemand bent

succes :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja.. ik heb hetzelfde gehad met me ex. Ik was echt zo intens gelukkig, ik dacht echt dat ik in haar alles gevonden had. Maar goed, het mocht niet zo zijn.. Zij wilde haar vrijheid behouden en gewoon lekker blijven feesten. We zijn nog heel goed met elkaar bevriend, maar ik ben nog best wel gek van haar. Daardoor doe ik ook nog steeds gewoon heel veel voor haar, en diep van binnen verwacht je daar dan toch stiekem iets van terug. Maar ja, het moet wel van 2 kanten komen. Het is gewoon moeilijk om te realiseren dat het over is, ik heb het nog steeds af en toe. Ik dacht echt in haar eindelijk de perfecte meid gevonden te hebben, ik heb nog nooit zoveel over gehad voor iemand in me hele leven. En het blijft moeilijk om te zien dat het gewoon over is.. Maar ja, het leven gaat verder! Misschien dat het ooit wel weer is wat word tussen ons.. Tot die tijd ga ik lekker mee feesten en me niet meer druk maken.. Althans, dat probeer ik..

Waarschuw beheerder
ja ik heb het ook... nog steeds trouwens mis hem ook heel erg:( het is nog niet zo heel lang uit 7april zou ik een jaar hebbe is me eerste echte vriendje zeg maar... hoop dat het nog goed komt en boefje weet je zeker dat hij nix meer wilt?? (K)
Waarschuw beheerder
donateur
ej rianne, sja is klote , maar heb het vorig jaar ook meegemaakt , beste is ( was voor mij ) om geen contact meer te hebben, het gezegde uit oog uit het hart klopt idd... ook als je heel gek op iemand bent

succes

Hey den thnx maar ja ik heb nu ook ff geene contact meer met hem omdat hij het niet wil en volgens mij ZIJ ook niet..Maar ja ik blijf gewoon heeel gek op hem kan er niks aan doen..Je weet hoe het tussen ons was..

en boefje weet je zeker dat hij nix meer wilt??

Dat weet ik dus niet precies..Ik vroeg hem pas geleden of hij ooit nog gevoelens voor me zou kunne krijgen en toen zei hij dat hij niet in de toekomst kon kijken en dus niet wist hoe volgend jaar eruit zou zien dus ja...........

Tot die tijd ga ik lekker mee feesten en me niet meer druk maken..

Ja ik feest ook wel gewoon enzo maar ondertussene denk ik er nog steeds aan..Als ik savonds in bed lig enzo dan vooral dan ga je er alleen maar meer aandenken ook al wil je het niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik feest ook wel gewoon enzo maar ondertussene denk ik er nog steeds aan..Als ik savonds in bed lig enzo dan vooral dan ga je er alleen maar meer aandenken ook al wil je het niet..

Dat heb ik dus ook, ik heb momenten dat ik echt heel gelukkig ben. Maar ik heb ook momenten dat ik het ff allemaal niet meer weet, dan ben ik zo intens verdrietig. Ik spreek me ex nog vrij vaak, en soms hebben we dan gewoon ruzie met elkaar om niks eigenlijk. Ik heb het idee dat ik dat uit pure onmacht doe.. Ik probeer dan te bevatten waarom ze het uitgemaakt heeft en alles, en dat kan ik dan gewoon niet begrijpen. Dan probeer ik haar blijkbaar onbewust een soort schuldgevoel aan te praten.. omdat ik gewoon uit onmacht bezig ben. Het is gewoon zo een wereldmeid, en ik zou er echt alles voor over hebben om weer voor altijd bij haar te zijn. Maar ik moet me er gewoon bij neerleggen hoe het nu is.. Want ik mag allang blij zijn dat ik nog gewoon heel veel contact met haar heb.
Waarschuw beheerder
ik heb dat ook nog steeds bij me laatste ex..
t ging uit doordat er een vriend van hem tussen ons in zat en hij had t niet in de gaten, had geen eigen mening en luisterde naar m en ik ging r an onderdoor en moest t wel uitmaken hoe moeilijk t ook was want hield onwijs van m en nu nog steeds ook al is t 4 maanden uit..
en de keren erna dat ik m zag ja r was gewoon n soort magnetisch veld tussen ons.. soort aantrekkingskracht en ja t kon weer goedkomen maar toen zat die vriend weer te stoken en dat zag ik en toen werd ik boos..
want nog steeds denk ik dat we gewoon bij elkaar horen en t lukt me ook nie goed om m uit me kop te zetten :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb ik dus ook, ik heb momenten dat ik echt heel gelukkig ben. Maar ik heb ook momenten dat ik het ff allemaal niet meer weet, dan ben ik zo intens verdrietig.

Ja juist terwijl je er eigenlijk helemaal niet aan wil denken.. En ik probeer die momenten dat ik h et niet meer weet soms gewoon echt te vermijden dan heb ik gewoon geen zin om onzeker te zijn enzo maar ja het komt toch wel iedere keer weer terug
Waarschuw beheerder
Want ik mag allang blij zijn dat ik nog gewoon heel veel contact met haar heb.

t klinkt miskien hard maar zo blij hoef je daar niet mee te zijn ... als je iemand heel graag terug wil maar zij jou niet dan is het juist beter om geen contact of iedergeval voorlogig geen contact meer te hebben, is de 1e weken wel lastig maar anders blijf je erin hangen

als je er allebei overheen bent is het geen punt om weer contact te hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Zou je zelf ook eens overna moeten denken Den is het vooor jou ook wat makkelijker..
En ja ik hoor nu momenteel ook niks van hem maar het blijft gewoon nog steeds heel moeilijk :(
Waarschuw beheerder
ik heb 1,5 jaar met m'n ex gehad...en nu ruim een half jaar later heb ik nog steeds verdriet om hem, nog steeds wil ik hem terug. ik hou echt van hem.
maar als hij niet meer wilt kan je het wel vergeten meis.
succes(K)
Waarschuw beheerder
Zou je zelf ook eens overna moeten denken Den is het vooor jou ook wat makkelijker..

?? ik heb geen ldvd meer, heb met karin het contact afgekapt, eerste tijd blijft het moeilijkst maar daarna gaat het ech wel beter, believe me !
Waarschuw beheerder
Doorslikken die drol, get a life. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
t klinkt miskien hard maar zo blij hoef je daar niet mee te zijn ... als je iemand heel graag terug wil maar zij jou niet dan is het juist beter om geen contact of iedergeval voorlogig geen contact meer te hebben, is de 1e weken wel lastig maar anders blijf je erin hangen

Dan blijf ik er liever in hangen, ik ga niet het contact met haar verbreken. Daarvoor is ze me echt veel teveel waard..

En ja ik hoor nu momenteel ook niks van hem maar het blijft gewoon nog steeds heel moeilijk

Nou het blijft af en toe slikken voor me, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik me er overheen aan het zetten ben. Stukje bij beetje komen die klappen niet meer zo hard aan. Het lijkt wel alsof ik er gewoon hard voor word..
Waarschuw beheerder
donateur
?? ik heb geen ldvd meer, heb met karin het contact afgekapt, eerste tijd blijft het moeilijkst maar daarna gaat het ech wel beter, believe me !

Hoe vaak denk je er niet nog over dat je haar terug wil en hoe vaak heb je dat al wel niet gezegd tegen mij en Kim enzo??

Nou het blijft af en toe slikken voor me, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik me er overheen aan het zetten ben. Stukje bij beetje komen die klappen niet meer zo hard aan. Het lijkt wel alsof ik er gewoon hard voor word..

Ja nou voorlopig heb ik dat nog niet..

En signum die 2 zinnen waren niet voor jou hoor maar voor myztic ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dan nog, ik kan ze ook beantwoorden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja das waar :P

Waarschuw beheerder

Ik ben ooit eens 4 jaaar verliefd geweest op iemand. Ik was echt hopeloos verliefd.Hij heeft jaren door mijn hoofd gespookt en af en toe komt hij nog weleens voorbij en ergste is dat ik weet dat hij het precies zo voelde en dat hij ook nog weleens aan mij denkt (omdat hij wel eens naar mij heeft gevraagd). dus ik heb 4 jaren constant aan hem gedacht, hij heeft ook aan mij gedacht en toch zijn we geen stel geworden. En waarom niet? Ja blijkbaar moet het zo zijn. horen we toch niet bij elkaar. Gelukkig heb ik me daar allang bij neergelegd (ook wel zo leuk voor mijn huidige vriendje hihi), maar bedoel maar gevoel is niet altijd een bewijs dat je bij iemand hoort te zijn. En in dit geval hij heeft iemand anders boven jou verkozen. nu kun je om hem blijven treuren ne hopen dat hij je op een dag terug neemt. Maar wie weet gebeurt het wel nooit en je laat alles van hem afhangen. Het is bijna zoals hij kan je maken en breken. Neemt ie je niet terug dan kun je altijd aan hem blijven dneken en denken aan hoe fantastisch hij was. Maar je kan jezelf er beter uithalen. En wie weet wil hij je ooit terug dan mag ie hopen dat jij hem nog terug wilt. MAar je kan nu wel jezelf blijven voeren met de gedachten dat je nog nooit zo iemadn hebt ontmoet enzo (dat zal ook best), maar kan jij in de toekomst kijken wie je nog meer ontmoet.

In elk geval las ik ook nog ergens dat hij voor je neus wle duidleijk had gemaakt dat hij zijn vriendinnetje weer had en dat hij had beloofd het niet voor je neus te doen. Vind dat beetje respectloos naar jou kant, want doet jou pijn en dat weet hij. Zou de ideale man toch ookniet moeten doen. en hoe kan het dus nogmaals dat de ideale man voor een ander kiest boven jou. Hij zou bij wijze van voor je voeten moeten liggen. Hij moet minstens hetzelfde voelen voor jou als jij voor hem. En hij moet niet achter zulke gevoelens komen als zijn ex hem besluit weer te dumpen, want dan ben jij duidleijk tweede keus en daar ben jij toch wel wat meer waard.

Maar ja ik weet ook niet wat ik nog kan zeggen om je beetje verder te helpen. Misshcien moet je er wel zelf achter komen hoe of wat.

Succes in elk geval! Weet zeker dat het goed komt.

Waarschuw beheerder
yep weet precies wat je bedoelt!!

sterkte meis!!

(k)

Waarschuw beheerder
Ik heb hetzelfde eens gehad..
Voelde echt zo k*t allemaal..

Tussen ons is het niet goedgekomen (achteraf beter) maar maybe is het tussen jullie wel meant to be..

You'll never know..
Waarschuw beheerder
Ik heb 't ook gehad, ook niet echt een lange relatie maar het voelde gewoon te goed en dat had ik nog nooit bij iemand gevoeld.. net wat je zegt ''het gevoel dat je bij elkaar hoort'' maarja je doet er niks aan en je zal ook zeker nog een tijd aan degene blijven denken maar we moeten verder!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag maar weer concluderen uit dit hele topic dat liefde echt vage shit is.. het kan je gelukkig maken maar ook door het lint laten gaan. Complete koninkrijken zijn er voor afgebrand.. Wat dat betreft zou de mens toch beter af zijn zonder liefde denk ik. Liefde is 1 van de meest onlogische dingen die er is..
Waarschuw beheerder
Boefje (ASC):

Ik weet precies wat je bedoeld, dat heb ik ook alleen dan al 3 jaar, terwijl ik tussendoor wel wat meisjes heb gehad, zelfs een waar ik 2 jaar mee heb gehad, maar tijdens die relatie bleef ik dat gevoel gewoon houden. Heb er spijt van dat ik haar toen niet heb laten weten hoeveel ik nog van d'r hield..., dus wees slim, en laat 'm weten wat je nog voelt, voor 't te laat is, en je in een situatie net als ik zit...

Hangt er natuurlijk wel vanaf of je met of zonder ruzie uit elkaar bent gegaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lekker verder met je leven gaan meid!

Aan ex-vriendjes heb je helemaal niets en je hebt er niets aan om op ze te blijven wachten! Echt zonde voor je tijd...
Genoeg andere leuke mannen op deze aardbol!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In elk geval las ik ook nog ergens dat hij voor je neus wle duidleijk had gemaakt dat hij zijn vriendinnetje weer had en dat hij had beloofd het niet voor je neus te doen. Vind dat beetje respectloos naar jou kant, want doet jou pijn en dat weet hij. Zou de ideale man toch ookniet moeten doen.

Ja dat is wel zo maar ik weet niet of hij begon of dat zij het expres deed om mij te jennen..
Je heb wel ergens gelijk meis maar het is gewoon nu zo moeilijk om het naast me neer te leggene omdat ik nog zoveel voor hem voel.. En over een tijdje kan ik dast misschien wel maar nu niet en nu zou ik hem het liefst gewoon weer terug willen.. Hoe stom het misschien ook klinkt maar zo voel ik het gewoon..

dus wees slim, en laat 'm weten wat je nog voelt, voor 't te laat is, en je in een situatie net als ik zit...

Hangt er natuurlijk wel vanaf of je met of zonder ruzie uit elkaar bent gegaan

Hij weet geloof ik wel dat ik nog steeds veel om hem geef..
En nee we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan..

Liefde is 1 van de meest onlogische dingen die er is..

JUP..:/

Waarschuw beheerder
donateur
Even slikken en weer doorgaan.. :flower: Sterkte, het komt wel weer..
Waarschuw beheerder
Hoe vaak denk je er niet nog over dat je haar terug wil en hoe vaak heb je dat al wel niet gezegd tegen mij en Kim enzo??

ben je dronken of waus ? :vaag: karin terug whahaha never
:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
he Den ga lekker buitenspelen grapjas :P je weet wat ik bedoel..

Even slikken en weer doorgaan.. Sterkte, het komt wel weer..

Ja I know..:/
Waarschuw beheerder
je woont trouwens aardig dichtbij Boefje...
Waarschuw beheerder
he Den ga lekker buitenspelen grapjas

ik ga ff buiten spelen

Waarschuw beheerder
ik heb het ook en helaas bij een persoon die nog ver van mij vandaan woont ook ik weet niet wat ik voel maar als ik hem spreek kriebels en hij is vreemdgegaan zou het eigenlijk een klootzak moeten vinden maar dat kan ik niet hij blijft in mijn gedacht....gewoon door dat ene speciale gevoel en hoe krijg ik dat weg ik vraag het mij ook af!?
Waarschuw beheerder
Ik ben nu gewoon goed bevriend met wie ik dat had xsweetkissx

Waarschuw beheerder
zou ik ook wel willen dan blijf ik hem ieder geval zien.maar of dat slim is als het gevoel bij mij nog te sterk is (l)
Waarschuw beheerder
donateur
je woont trouwens aardig dichtbij Boefje...

Ja en wat wilde je daarmee zeggen??.......

ik ga ff buiten spelen

Braaf :P
Waarschuw beheerder
donateur
Love hurts:cry:

Ik weet er alles van! Sterkte meis(f); ooit komt er een keer een dag dat je dit allemaal terug leest en je erom kapot kan lachen.....als je nu verdrietig wil zijn doe dat gewoon lekker hoor.....niets is zo kut om tegen je zin in zogenaamd vrolijk te doen.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een keer toen ik echt zo erg moest schijten en het niet meer kon ophouden bijna. Ging ik rennen zo hard als ik kon naar huis ik schijt nergens anders. Ik had net op tijd me broek uit en et gleed zo mijn aars uit...

Ooohhh dat was een speciaal gevoel toen ik eraf kwam.
Waarschuw beheerder
donateur
als je nu verdrietig wil zijn doe dat gewoon lekker hoor.....niets is zo kut om tegen je zin in zogenaamd vrolijk te doen....

Doe ik ook wel maar op een gegeven moment heb je zoveel gejankt dat je niet meer wil janken :/

Enne grappig hoor ABC :x

Waarschuw beheerder
liefde is kut!

Waarschuw beheerder
Ik had al serieus gereageert hier ergens boven hoor. Ben niet gevoelloos maar et moest gewoon eruit.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik maar zet die opmerking dan in het humor forum ofzo.. Dit is nog steeds een serieus onderwerp..

En ik weet dat je niet gevoelloos ben anders had je dat andere antwoord niet gegeven :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als het er zo uit moest doe het dan gewoon in humor forum..
Dit is nog steeds serieus topic.. :/

En weet dat je niet gevoelloos ben hoor..Liet je al merken in je eerste antwoord :)

Waarschuw beheerder
Zo had ik me daar een heel verhaal getypt voor NiKS grrrrrr...

Maar stel jij bent ff iemand anders. En deze situatie speelt zich af bij een vriendin van jou. wat zou jij zeggen?

Ik vind trouwens niet belangrijk wie er begon met zoenen. Hij had het gewoon niet moeten doen. Hij kan ook nog altijd zeggen ff niet.

Vind het ook niet dom dat je het zo voelt. Helaas hebben we ons allemala weleens blind gestaart op de liefde en ook wle meer dan eens. Vind het gewoon jammer dat het je nu zo beheerst omdat ik eigenlijk vind dat hij dat niet waard is als ik het verhaal zo hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar iedereen heeft er zijn eigen kijk naar..
En ja misschien ben ik wel blind maar ik zie hem gewoon heel anders..
En tuurlijk had hij het niet moeten doen maar ja ik weet ook hoe hij steeds naar me keek enzo..

En ja ik weet het misschien zou ik hetzelfde zeggen tegen die vreindin..Maar ja ik zie nu ook iedereen trekt zijn conclusies.. Maar ja ik zie het gewoon heel anders.. En dat is het gewoon...

En je verhaal was niet voor niks hoor meis :)

Waarschuw beheerder
Haha nee dat bedoel ik niet ging net mis met typen ;)...

JA maar ik bedoel blind niet op een lullige manie hoor dat je dat ff weet. ja hij keek steeds noud an hoop ik dat ie beseft wat ie heeft laten gaan. dat hij gewoon een domme fout heeft gemaakt.

Ja maar jij bent bevooroordeeld ;)... Maar he ikhoop echt voor je dat je gellijk hebt. Ik vind het zlef gewoon raar dat als zijn ex aan klopt dat ie dan weer voor haar klaar staat hij zou helemala voor jou moeten gaan. Ik vind dat je dat minstens verdient. Iedereen verdient dat.

Maar wie weet is hij nou goed aan het nadenken en dat hoop ik echt voor je.
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel meis..Ik hoop het ook maar ja we zullen zien wat de toekomst me brengt..

En is idd best kut dat je verhaal weg is dan hihi :)
Waarschuw beheerder
donateur
LLVD doet echt onwijs veel pijn......sinds gisteren is het dus uit met mijn vriend en ook al heb ik er zelf een punt achter gezet het doet zo'n verdomde pijn......wat mis ik hem........maar het ging gewoon ff niet meer.....
Waarschuw beheerder
i know, maar meis je komt er wel overheen hoor! Als het niet wederzijds is dan houdt het echt op en dan is het niet zoals de relatie zou moeten zijn! Krijg je later alleen maar problemen mee en dan vindt je het nog veel erger. Nu wordt je alleen even wakker geschud en dat doet pijn ja, maar dat heeft tijd nodig...
Waarschuw beheerder
Boefje: ik heb niet alle posts hier gelezen (sorry)
dus als ik iets dubbelzeg dan weet je waar het aan ligt.

maar naar mijn idee ben je heel verliefd geweest en dat je naar jou idee ook een heel serieuse relatie achter de rug hebt.
en ondanks dat hij jou pijn heeft gedaan en jij ermee zit dat het uit is heb je nog wel gevoelens die conflicten opleveren met jou gedachten gang.

wat ik je als goede raad kan geven; geloof in jezelf, volg je hard en boven alles, doe alles wat je eigenlijk wilt doen. (je kan het maar beter gedaan hebben dan denken dat je altijd nog iets wilde doen).

als je maar lol hebt zeg ik altijd. en dat is wat je op de been houd!

succes :)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
iedereen heeft dat wel eens gevoeld :yes:

en het gaat altijd over!

ps. je bent 20 dus hou er rekening mee dat het misschien nog wel eens zou gebeuren hoor, het loopt niet voor niets fout, als het goed zit zit het goed en als het foutloopt dan heeft het zo moeten zijn en loopt de juiste nog rond.
zo moet je het maar zien. :)

het is alleen klote, de ene keer duurt het langer dan de andere keer. je moet er doorheen that's it..

succes! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik je als goede raad kan geven; geloof in jezelf, volg je hard en boven alles, doe alles wat je eigenlijk wilt doen. (je kan het maar beter gedaan hebben dan denken dat je altijd nog iets wilde doen).

JA het probleem bij mij is en dat heb ik al jaren..Ik ga altijd na zoiets aan mezelf twijfelen en nu merk ik dat ook weer en het is nu extra sterk weet oook niet waarom.. Er speelt ook nog meer heb wel meerdere problemen helaas op het moment het komt nu echt allemaal tegelijk en dat is echt mega KLOTE..
En ik doe ook echt wel dingen die ik wil doen hoor..Dat doe ik altijd wel ik doe altijd wel lekker waar ik zin in heb daarin kan niemand me tegenhouden.. Behalve dan geld :)

LLVD doet echt onwijs veel pijn......sinds gisteren is het dus uit met mijn vriend en ook al heb ik er zelf een punt achter gezet het doet zo'n verdomde pijn......wat mis ik hem........maar het ging gewoon ff niet meer.....

Sterkte dan maar he :flower:

ps. je bent 20 dus hou er rekening mee dat het misschien nog wel eens zou gebeuren hoor, het loopt niet voor niets fout, als het goed zit zit het goed en als het foutloopt dan heeft het zo moeten zijn en loopt de juiste nog rond.
zo moet je het maar zien.

Ja misschien wel maar hoop dat ik het niet nog een keer mee maak want zo klote als dit heb ik het nog nooit eerder gehad.. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heey signum heb eff je antwoorden gelezen maar tis toch leuk dat we zo met elkaar om kunnen gaan...(K)

Waarschuw beheerder
donateur
heey signum heb eff je antwoorden gelezen maar tis toch leuk dat we zo met elkaar om kunnen gaan...

Ik denk nog ik zet je naam er niet bij, en als je dan op MSN me ermee confronteert ga ik je nog proberen wijs te maken dat het niet om jou gaat :P Oh oh wat kom ik lekker door de bocht ;)

Maar je hebt me door.. Ben blij dat we inderdaad nog zo met elkaar om kunnen gaan :) Hou stiekem toch nog wel een beetje van je hoor (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zet zijn naam er ook maar niet bij want ben idd ook bang dat hij straks boos wordt en daar heb ik ook geen zin in.. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar Naughty kwam er toch achter :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij zal er ook wel achter zijn gekomen want een vreind van hem heeft hier ook al geantwoord dus ja..
Maar maakt niet uit ik noem gewoon zijn naam niet..
En ja Naugty maakt er geen probleem van en maakt zelf haar naam bekend :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja.. das ook weer zo :P

Je blijft een lekkerding schat!! Hopelijk tot vanavond.. de Malibu staat klaar (K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk das nog eens lief .. Wou dat iemand dat tegen mij zei..
Hoefde ik me vanavond tenminste ook niet te vervelen.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar ik ben best een gevoelige jongen :P

Waarschuw beheerder
ooh jij mag ookkomen hoor maken we er gewoon een gezellige avond van....(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja joh, gezellig :) Hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Waarschuw beheerder
we hebben ook nog smirnoff.....;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo nou en of :) En chips!

Waarschuw beheerder
en vrijgezelle jongens ....wat wil je nog meer...;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik ben toch vrijgezellig? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hahah klinkt erg gezellig :)

Waarschuw beheerder
Ja ik weet hoe je voelt maar ook weer niet.

Ik heb dit ook is gehad maar de boosdoener van dat het uitging was afstand.

Ze woont een beetje ver van mij8)
Kan af en toe wel :'( maar probeer er niet aan te denken!

Keep your head up!
Als je verdrietig wil zijn doe het dan met opgeheven hoofd!!

En probeer niet te denken dat het jouw fout is.

Waarschuw beheerder
Liefdesverdriet is de ergste pijn die je kunt voelen... gelukkig gaat het weer over: het heeft vooral veel tijd nodig... natuurlijk zul je altijd een zwak houden voor je ex... maar met je leven doorgaan is het beste, want op de meest onverwachtse momenten kom je weer een nieuwe lover tegen :) heb geduld... (het lijkt makkelijk praten, maar ik spreek echt uit ervaring, ik ben al zo vaak op mijn hart getrapt, en het is uiteindelijk altijd weer goed gekomen)
Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik herken het :(
maar ik weet dus niet precies wat hij voor mij voelt, en durf het ook niet echt te vragen, best wel dom ik weet het, maar door omstandigheden wordt het er niet makkelijker op :( :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
(het lijkt makkelijk praten, maar ik spreek echt uit ervaring, ik ben al zo vaak op mijn hart getrapt, en het is uiteindelijk altijd weer goed gekomen)

Ik heb het ook al vaak gehad en ik kwam er iedere keer ook overheen hoor..Maar het blijft nu gewoon zo pijn doen en dat heb ik nog nooit eerder gehad dat ik het zo erg vond..

maar ik weet dus niet precies wat hij voor mij voelt, en durf het ook niet echt te vragen, best wel dom ik weet het, maar door omstandigheden wordt het er niet makkelijker op

Je moet het hem gewoon vragen anders kom je er nooit achter :no:

Waarschuw beheerder
Dit heeft iedereen volgens mij weleens. Ik heb het ook gehad bij m'n ex, tis nu bijna een half jaar uit en ben nu pas helemaal over hem heen, weet nu ook dat het beter is zo en nu loopt het totaal niet meer tussen ons, ookal wilde ik heel graag vrienden met hem blijven. We verwijten elkaar van alles en das ook niet goed, maar we zijn allebei te koppig om toe te geven. Ben ook bang dak weer meer voor hem ga voelen.
Dus ik kan je als advies geven neem even wat afstand en kijk dan hoe het gaat.
Ik had ook veel problemen toen het uit ging maar nu gaat het super met me en heb er daardoor ook vrede mee dat het uit is, want ik dacht altijd dat hij de enige was die me kon helpen. Nouw niet dus, ik kan het zelf ook ;)
Dus kop op meissie, je bent sterker dan je zelf denkt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus kop op meissie, je bent sterker dan je zelf denkt

Dank je wel.. We zullen zienn..
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet het hem gewoon vragen anders kom je er nooit achter

Ja wil ik ook wel, maar als ie dan voor me staat... ik weet t niet :S

ik ga m gewoon een brief schrijven en alles uitleggen denkik.
Maar tis gewoon een onwijs moelijke situatie dat ik hier, tot mijn spijt, niet kan uitleggen :(

Waarschuw beheerder
en als je je verveeld vanavond je kan gewoon langskomen...;-)

Waarschuw beheerder
Ik ook?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga m gewoon een brief schrijven en alles uitleggen denkik.
Maar tis gewoon een onwijs moelijke situatie dat ik hier, tot mijn spijt, niet kan uitleggen

Dan idd een brief schrijven want ik verzeker je als je het niet doet krijg je er later spijt van.. Echt waar doe het gewoon.. En een brief is altijd makkelijker dan het face 2 face te zeggen..

en als je je verveeld vanavond je kan gewoon langskomen...

Ik zal het onthouden :) Ga nu maar weer eens een beetje lachen met kopspijkers :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou tjik ik ken je nu een heel verhaal vertellen over hoe en wat ik voelde jwt

Maar dat hele verhaal ken je al.. nu een jaar later denk ik er toch heel anders over...
Maar ik snap hoe je je voelt heeft gewoon tijd nodig want verder ken je er nix aan doen!

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan idd een brief schrijven want ik verzeker je als je het niet doet krijg je er later spijt van.. Echt waar doe het gewoon.. En een brief is altijd makkelijker dan het face 2 face te zeggen..

Jah ben er al druk mee bezig, dit getwijfel daar ga ik kapot van :S
Waarschuw beheerder
donateur
Een brief schrijven :o

Heb ik ook nog gedaan :$ he he
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx Poes ik weet het.. Je heb het zelfde meegemaakt..
En nee kan er idd niks aan doen helaas :(

:knuffel:

Jah ben er al druk mee bezig, dit getwijfel daar ga ik kapot van

Goedzo Succes (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx Poes ik weet het.. Je heb het zelfde meegemaakt..
En nee kan er idd niks aan doen helaas

Maar jullie hebben toch geen ruzie?

Ach komt allemaal wel goed :jaja: al denk je nu van niet (he he dat zeiden ze 8 maanden terug ook tegen mij 8) )
Maar je komt van zelf wel weer een super leuke gozer tegen die voor de volle 100% voor je wilt gaan! :)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee we hebben niet echt ruzie..
Maar ja momenteel wil hij ff niet met me praten want dat vind hij te moeilijk
Of zijn vriendin wil het gewoon niet :/
Ja wie weet kom ik die tegen al heb ik daar nu gewoon echt geen behoefte aan :no:

Enne bij jou is het toch ook goedgekomen (moet je niet vragen hoe :9)

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb dat ook, iemand waar ik een speciaal gevoel bij krijg... maar echt nog geen idee wat ik met da gevoel aanmoet... komt nog wel eens denk, anders maar niet!
Waarschuw beheerder
donateur
hey rianne, heb niet alles gelezen. maar ik weet ook wel hoe je je voelt, heb dat ook gehad bij me eerste ex, je komt er wel overheen tis alleen moeilijk, doe leuke dingen met je vrienden enzo dan kom je er wel overheen

en je moet maar zien zijn meer jongens dan kerken
ik heb af en toe ook moeite met ze hoor:P

sterkte(F)
Waarschuw beheerder
hou maar op ik voel me pas klote mijn ex is vanacht terug gekomen uit irak heb hem de hele nacht al gezien geknuffeld enz en nu is weer ruzie mijn hart is dus weer gebroken ik voel me dus echt klote meid ik weet hoe je je voelt Ik kan niet zonder hem maar kan ook niet met hem leven
Waarschuw beheerder
donateur
Ken dat gevoel. Moeilijk om mee om te gaan.
Waarschuw beheerder
dat ebt na verloop van tijd meestal wel weer weg zijn vaak de eerste weken

Waarschuw beheerder
Het is en blijft 'aanvoelen' ook al vindt je hem zo leuk, en kan je zo goed met hem opschieten, en alles bij hem terrecht, als het gevoel niet wederzijds is dan is het gewoon HARD, maar eerlijk dat hij niet het 'speciale' gevoel meer heeft.
Als die het niet op gevoel zou doen kreeg je vaak (na mijn doen) Onenigheden, wat alleen maar erger wordt ;)
Natuurlijk, is het KUT en dat gevoel blijf ook nog een tijd houden je kant niet zo maar van je afzetten omdat het nogsteeds binnen in je zit, vraagt je dan af: "Van goh, wat is er nou mis gegaan? En waarom vindt die mij NIET meer leuk!?"

iig ik ken het, sterkte (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

:flower: dankje ;)
Waarschuw beheerder
kreeg nie eens n reply op mijn verhaal :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet zonder hem maar kan ook niet met hem leven

Die fase ga ik nu ook door en hoewel ik er zelf een punt achter heb gezet blijft het GVD verdomde moeilijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dat ook nog steeds bij me laatste ex..
t ging uit doordat er een vriend van hem tussen ons in zat en hij had t niet in de gaten, had geen eigen mening en luisterde naar m en ik ging r an onderdoor en moest t wel uitmaken hoe moeilijk t ook was want hield onwijs van m en nu nog steeds ook al is t 4 maanden uit..
en de keren erna dat ik m zag ja r was gewoon n soort magnetisch veld tussen ons.. soort aantrekkingskracht en ja t kon weer goedkomen maar toen zat die vriend weer te stoken en dat zag ik en toen werd ik boos..
want nog steeds denk ik dat we gewoon bij elkaar horen en t lukt me ook nie goed om m uit me kop te zetten

Soms moet je je gezond verstand de boventoon laten voeren.. Gevoel is iets heel raars ja, maar het is niet altijd verstandig om daar naar te luisteren. Ik hoop alleen maar dat we uiteindelijk ook ons leven gaan delen met de ware.. Anders is het een probleem natuurlijk.

Maar goed, iemand uit je hoofd zetten is een process wat je zelf moet ondergaan. Een hoop dingen doen helpt dat sneller. Maar de beste manier is lekker veel tijd voor jezelf te nemen om alles op een rijtje te zetten.

(Zo goed ;)) (K)

Waarschuw beheerder
donateur
hehe jaa dankje

Graag gedaan ;) :kusje:

Waarschuw beheerder
liefde is een raar ding, ook weer net vrijgezel ,ze zegt dat ze van me houd maar het gevoel is weg.
het is gvd zo moeilijk om van iemand afscheid te nemen waar je heel veel van houd,ik denk er echt de hele dag aan...

hoop echt dat het allemaal weer overgaat , maarja de vraagblijft wanneer.

Waarschuw beheerder
ik krijg een speciaal gevoel als ik paaseieren aan het zoeken ben :yes:
Waarschuw beheerder
neej dat zeg je verkeerd thomaz, het zijn paaskratten van bavaria!

Waarschuw beheerder
:oja....natuurlijk....ik kan wel een :bier:tje gebruiken...zit op dit moment zonder...:(

Waarschuw beheerder
donateur
hoop echt dat het allemaal weer overgaat , maarja de vraagblijft wanneer.

Dat hangt er maar vanaf hoe diep het allemaal zit..

Waarschuw beheerder
meid don,t worry be happy...gaat vanzelf wel over!!
heeft alleen even tijd nodig maar je moet er zelf wat aan doen door leuke dingen te gaan doen met je vrienden en ga lekker feesten dan ontmoet je vanzelf nieuwe mensen en misschien ontmoet je dan een veel leuker iemand en ben je over je ex heen.
maar doe geen moeite verder voor je ex heeft geen nut en doe je jezelf alleen nog maar meer pijn.

Waarschuw beheerder
hiero :yes:... ook al jah
Waarschuw beheerder
donateur
hey rianne, heb niet alles gelezen. maar ik weet ook wel hoe je je voelt, heb dat ook gehad bij me eerste ex, je komt er wel overheen tis alleen moeilijk, doe leuke dingen met je vrienden enzo dan kom je er wel overheen

ik heb af en toe ook moeite met ze hoor

sterkte

Thanx tamara ;) En ik weet het ook allemaal wel maar het is gewoon nu nog steeds op het moment zo moeilijk..
Ik ga ook wel leuke dingen doen met vrienden..Gister ook lekker wezeen stappen..
En ik kijk ook wel gewoon naar jongens enzo maar ja hij zit gewoon nog teveel in me hoofd..
Dus ja af en toe van die momenten en dat maakt het zo kut.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
ja kan me voorstellen is moeilijk maar gewoon doorzetten:D

dan lukt het je wel
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig heb ik een vette ski-trip gewonnen dus zal wel ff lukken denk ik..
Ff lekker gek doen en ergens anders aan denken hihih:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gevoel heb ik nou ook... maar geen idee wat ik er mee aanmoet :s
Ingewikkeld allemaal hoor!

Suc6 :flower:

Waarschuw beheerder
Ik heb dat ook gehad...
Ik heb na die jongen ook heel lang geen relatie meer gehad omdat ik hem gewoon niet kon vergeten..
Ben hem nog steeds niet vergeten en denk nog vaak aan hem..
Maar als hij niet vind dat jij de ware bent zul je hier mee moeten leren leven en proberen het te accepteren..
En nu denk je misschien dat je er niet overheen komt ofzo maar dat heeft tijd nodig en uiteindelijk komt alles goed..
Succes ermee wijffie
Waarschuw beheerder
Dat je bij elkaar hoort
Waarschuw beheerder
b0efje en simoontje k kan egt begrijpen wat julliej v0elen..k heb precies t zelfde meegemaakt dit verhaal b0efje heb k van je 0ver gen0men 0mdat k t zelfde als j0u v0el k leef egt met julliej meej..sterkte allebei(K)

Waarschuw beheerder
dat gevoel heb ik ook dat ik en men vriend bij elkaar horen...dat heb ik nooit eerder gevoeld voor iemand en daarom hoop ik ook dat het nooit:nee:never over gaat!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee we hebben niet echt ruzie..
Maar ja momenteel wil hij ff niet met me praten want dat vind hij te moeilijk
Of zijn vriendin wil het gewoon niet
Ja wie weet kom ik die tegen al heb ik daar nu gewoon echt geen behoefte aan

Enne bij jou is het toch ook goedgekomen (moet je niet vragen hoe )

Heeft ie al een nieuwe vriendin? :/
Wat een lam lul :[
Gelul dat hij het te moeilijk vind wat zielig zeg :S

Ik vind het een NERD :[ oprotten doe dan eerlijk ja toch
Maar mop snap dat je geen zin hebt in een andere vent.. laat het maar gewoon over je heen komen en niet te veel aan denken!

Whahaha ja idd bij mij is het goed gekomen hoor :D
Ik mis hem niet meer ik vind hem niet meer leuk ik ben niet meer verliefd en het houden van was naar haten gegaan en nu vind ik hem alleen nog maar zielig ik heb gewoon medelij met hem :jaja:

Komt goed tjik (K) :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij is weer terug bij zijn ex dat is het meest klote van allemaal..
Maar ja ik heb gewoon ook echt het gevoel en het idee dat het door haar schuld uit is gegaan..
Ik ga er volgende weeke ook echt niet aan denken in Oostenrijk..hehe O:)
Dan heb ik lekker ff andere dingen aan me hoofd..

Ik mis hem niet meer ik vind hem niet meer leuk ik ben niet meer verliefd en het houden van was naar haten gegaan en nu vind ik hem alleen nog maar zielig ik heb gewoon medelij met hem

Whaha ja daarom..Maar ik denk niet dat ik hem zal gaan haten hoor..dan moet ie wel iets heel ergs doen..

Ik hoop t ook dat t goed komt :knuffel: (K)

Waarschuw beheerder
ik weet hoe je je voel het doet pijn hoor ik herken het gevoel

maar veel plezier dit weekend ;) je komt er wel over heen

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb je gewaarschuwd :/

Nu weet je precies hoe ik me voel dus..

Maar zal wel lukken hoor dit weekend..

En ben er nog steeds niet overheen :no:

(K)

Waarschuw beheerder
En ben er nog steeds niet overheen

Komt vanzelf wel! ;) Tis bij mij al bijna 3 maanden uit en ik ben er nog steeds niet helemaal overheen.. Af en toe komt dat klotegevoel ineens weer terug :S Kon je je gevoel af en toe maar ff lekker uitschakelen ofzo!

Waarschuw beheerder
af en toe hoop je dat je gevoelloos kon zijn dat je nooit dit gevoel had mee kunnen maken
Waarschuw beheerder
donateur
Ja kon dat maar eens even zou veel makkelijker wezen iig..Maar ja helaas kan dat niet..:/
Waarschuw beheerder
ja is rotgevoel, kdenk dat de meeste dat wel kennen.. moet je vooral niet in blijven hangen.. moet jezelf gewoon is lekker verwennen.. ik ken je niet, maar probeer iets leuks of nieuws te doen met je makeup.. visagist ofzo... lekker voorjaar, nieuwe outfitjes... tikkeltje uitdagend... ga je echt lekker door voelen ... dat je weer gezien wordt met andere ogen :) kom je beetje uit die sleur :)

(k)
Waarschuw beheerder
Mizz-C kan nog wel eens gelijk hebben.

Laat je lekker gaan ga iets leuks doen en/of kopen voor jezelf je bent een meid die er goed uitziet Boefje dus maak je vooral niet al te grote zorgen.
Heb het wel andersom meegemaakt dat ik iemand niet kon vergeten. Heb nu al een jaar geen relatie meer gehad maar heb het gevoel dat ik het bijna een plek heb gegeven en dat ik weer klaar ben voor een relatie.

Je komt er echt boven op ik meen het.

Sterkte er mee :knuffel: :kusje2:

Waarschuw beheerder
wie weet;)

Je weet nooit wat er allemaal nog kan gebeuren;)
maakje eigen nog maar niet te druk..

*heb een beetje tzelfde probleem daarom:P

Waarschuw beheerder
meiske, ik weet pcies hoe je je voelt, t is nu ook n maandje uit..en we hebben nog steeds n hele speciale band. Bij ons is t zo, dat we wel nog t zelfde voelen, maar hij bang is om weer pijn gedaan te worden (veel ruzie gehad)...
Probeer je zoveel mogelijk met je vriendinnen te ammuseren, en laat m zien wie je bent..wie weet, komt t goed...(Y) sterkte (K)

Waarschuw beheerder
ja dat ken ik.. ik heb het met men ex...
het is nu al een jaar uit!
en nog weet ik zeker dat we bij elkaar horen...
en spreek en zie hem ook nog regelmatig.. en ik weet ook zeker dat het weer goed komt...
Waarschuw beheerder
dat is dus de fout die veel gemaakt wordt.
denken dat het wel weer goed komt. het zal dan niet uitgegaan zijn als het weer goed kan komen :no:

Waarschuw beheerder
Dat speciale gevoel heb ik ook gekend en ook al duurde het kort .. het had zeker weten langer moeten en kunnen duren .. je zou bijna gaan denken dat het maar van 1 kant kwam. Hoe kan iets wat zo mooi is zo snel weer uitgaan ...

Liefde is mooi maar ook zooooo verwarrend.

Nu is dat speciale gevoel wederzijds en dat voelt 10x specialer dat dat gevoel dat ik toen had.

Je moet maar zo denken blijkbaar heeft het niet zo mogen zijn en moest hij ruimte maken .. voor een heeeeeeeel erg speciaal iemand die binnenkort in je leven zal verschijnen en je heel gelukkig gaat maken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Sinds ik nu weet dat het uit is met zijn vriendin voel ik me echt stukken beter..Ik wil hem nog wel steeds terug maar ik heb zoiets hij wil nu niet..En ja we zien wel wat er gebeurd maar als er een andere leuke jongen me pad kruist ga ik lekker daarvoor :) Ondanks dat ik nog best veel voor hem voel.. Maar voel me wel al stukken beter nu ik weet dat hij niet meer met haar samen is.. Hoe lullig het ook is..

Waarschuw beheerder
Ik heb nou dit topic weer verder gelezen, maar waarom wil je hem nog terug?????

Ja logisch toch dat je je stukken beter voelt hij is uiteindelijk hetzelfde terecht gekomen als jou.

Nou ja ik zou gewoon voor de andere leuke jongen gaan die jouw el opnummer 1 zet, maar ja ik weet ook wel dat gevoel niet zo simpel is. Ik heb het eigenlijk al 10 duizend keer gezegd :S.

Waarschuw beheerder
ey ey ik wil me ex ook graag terurg en dat is al vaaker geweest maar elkeer kwam er iets tusse ons in te staan of gooide er met de pet na maar voor mij gevoel hoore wij gewoon bij elkaar en ze heeft me iets geven wat nooit iemand mij heb geven ik houd nog meer van haar dan van me rest van me fam maar ja na zo veel keer ruzie en zo wild ze me nie meer ook al zij dat ze me nooit meer kwijt wou week van te voore en dat ze kei veel om me gaf enw eek later was gevoel weg:(en op eens boem toen was gebuerd da was ander half jaar je langste relaxtie nu dikke spijt dat ik zo heb egdaan ik wou er nu echt voor gaan en niet brobeere meer maar er gewoone cht voor gaan zonder ruzie en elkaar vaaker zien enzo is wel achter af maarja had nog zo graag gewild al had ze me nog kansje geven dan was nu wel anders gegaan heb echt wel van me foute geleerd:(
Waarschuw beheerder
niet treuren gewoon lekker feesten en weer op zoek gaan :)

Waarschuw beheerder
dat ken ik ....na 1 jaar zit ie nog in mijn hartje ...en denk dat ik hem daar nooit weer weg krijg (K)
Waarschuw beheerder
ken het gevoel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 april 2005 om 18:23:
Ik heb nou dit topic weer verder gelezen, maar waarom wil je hem nog terug?????

Ja logisch toch dat je je stukken beter voelt hij is uiteindelijk hetzelfde terecht gekomen als jou.

Nou ja ik zou gewoon voor de andere leuke jongen gaan die jouw el opnummer 1 zet, maar ja ik weet ook wel dat gevoel niet zo simpel is. Ik heb het eigenlijk al 10 duizend keer gezegd

Hey meissie om nog ff te reageren haha.. Je weet nu hoe het zit he.. Hij heeft me heel duidelijk gemaakt dat hij me echt niet meer terug wil en dat het ook echt nooit meer goed zal komen tussen ons (behalve gewoon vrienden dan) en dat kwam best hard aan..Maar ik denk dat ik het ff nodig had want sinds hij dat heeft gezegd gaat het echt stukke beter met me moet ik zeggen :)
Waarschuw beheerder
life goes on he rian ;):flower:

heb het ook wel is gehad, maar ja als het niet meer van 2 kanten komt kan het niet werken...duurt meestal wel een tijdje voor je eroverheen komt maar zodra je weer een ander leuk iemand tegenkomt ben je dat snel vergeten denk :)

Waarschuw beheerder
Denk dat dat vaker zo is wanneer het pas iets meer dan een maand uit is :yes:
Ik had het bij mijn laatste relatie niet wat genoeg over de relatie zelf zegt!!

Daar heb ik wel een mazzel mee gehad :yes:
Waarschuw beheerder
ken ook wel een maandje of 2/3 duren hoor spreek ik uit eigen ervaring ;)

word wel steeds minder na verloop van tijd, maar het ken vrij lang duren :) alleen je komt er altijd wel weer overheen :)

Waarschuw beheerder
Ehh... dat gevoel heb ik bij geen een van mijn exen gehad :P

Waarschuw beheerder
Dat gevoel heb ik dus ook bij me laatste ex.. Precies hetzelfde en t is fucking moeilijk om hem te vergeten, maar ik zal wel moeten.
Voor hem is 'het' gevoel er niet meer en je kunt iemand niet dwingen om van je te houden :(
Ik hoop dat ik m kan vergeten, misschien dat t 'zomergevoel' n btje helpt, maar ik heb dit gevoel inderdaad nog nooit voor iemand gehad.
Toch maar doorgaan en vergeten. t Kan gewoon niet anders :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 maart 2005 om 02:21:
liefde is een raar ding, ook weer net vrijgezel ,ze zegt dat ze van me houd maar ze twijfelt...
het is gvd zo moeilijk om van iemand afscheid te nemen waar je heel veel van houd,ik denk er echt de hele dag aan...

hoop echt dat het allemaal weer overgaat , maarja de vraagblijft wanneer

Het is allemaal ook heel herkenbaar voor mij....Erg moeilijk om iemand te vergeten die je niet wilt vergeten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb ook speciale gevoelens voor iemand :Yes:
en ben er ook blij mee :yes: ken met haar goed prate enz :) ken alles kwijt bij haar enz :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Heb ik dus nu ook.. :(
Waarschuw beheerder
Heb het ook meegemaakt, maar om over iets heen te komen moet je je richten op de toekomst. Wat in het verleden is gebeurd blijft in het verleden, zolang je het niet accepteert blijft je verleden je inhalen.
Met tijd heelt alle wonden, hoe diep ze ook zijn. Bij mij heeft het een jaar geduurd voor ik echt helemaal over mijn ex was. Misschien kwam het ook omdat hij het uitmaakt heeft en dat je zo achterblijft met een machteloos gevoel.

Denk aan de toekomst en wat het brengen zal, dit is pas een halte in je leven, er zullen wel meerdere komen.
Meid, sterkte! :knuffel: (F)

Waarschuw beheerder
ja ken het ook
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op zondag 22 mei 2005 om 23:30:
life goes on he rian

Ja zeker..

Uitspraak van JayD op maandag 23 mei 2005 om 12:21:
Denk aan de toekomst en wat het brengen zal, dit is pas een halte in je leven, er zullen wel meerdere komen.
Meid, sterkte!

Ik ben me nu ook veel meer op de toekomst aan het richten.. ik weet dat het nu gewoon echt niet meer goed komt tussen ons.. Daardoor is me hoop ook gelijk weggenomen en daardoor is er best veel veranderd in me gevoelenss..:yes:
Waarschuw beheerder
je zegt precies dezelfde woorden als een vriend van mij 3 weken terug :D

alleen die ging een jaar met een meisje en is nu het hele dorp aan het afgaan :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op maandag 23 mei 2005 om 23:02:
alleen die ging een jaar met een meisje en is nu het hele dorp aan het afgaan

Nou dat ga ik toch echt niet doen.. :no: Heb ik totaal geen behoefte aan..Wil geen 1 night stands meer enzo..Wil iets serieus.. En iemand die echt voor me gaat :yes: Plus hier zijn alleen maar van die debiele boeren :vaag:
Waarschuw beheerder
ja dat wil ik nu ook wel is :yes: heb jaren lang hetzelfde gedaan wat overigens prima is bevallen hoor :D

Maar ben nu toch wel toe aan iets serieus :)

boeren :vaag: het is dat ik dan wel voor PSV ben maar ik ben 100% geen boer :D

tja boeren ik ken ze, ze houden van zo lomp mogelijk doen, apre ski muziek, liedjes meezingen, bier bier en nog eens bier :)...en weten totaal niet hoe ze een meisje moeten regelen :D

hier wonen geen boeren gelukkig, alleen hier is dan weer iedereen arrogant :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja al dat rond geklungel is niet meer leuk..Gewoon 1 iemand die serieus voor je gaat..

PSV :x dat meen je niet.. Je woont vlak bij DE stad van AJAX en dan ben je voor die lompe boeren :x

Tja boeren val ik totaal niet op..En ja arrogant is niet zo erg zolang ze niet te arrogant zijn..
Waarschuw beheerder
moet je heel goed rondkijken, want daar zijn er niet zoveel van die echt voor 1 meisje gaan tenminste niet in mijn omgeving dan :vaag:

ikzelf natuurlijk wel :DO:)...neej echt ff ik meen het nu :D

en omdat DE stad van Ajax hier zo dichtbij is en iedereen die ik ken voor Ajax is...en aangezien ik super eigenwijs ben dat wist je toch al schat ;) ben ik lekker voor PSV :D

maar dat is niet alleen uit dat oogpunt, ook gewoon omdat ik veel verstand van voetbal heb...om maar ff over dat arrogante regeltje te praten :P...alleen het is nog waar ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op woensdag 23 maart 2005 om 17:24:

Ik heb ut ook meegemaakt! Met 1 van me EXen.. :/ Eigenlijk ben ik er nu nogsteeds van overtuigt da we voor elkaar bestemd zijn.. :/ Tis al langer dan een jaar uit en we hebben ookal een jaar geen contact meer met elkaar.. Heb um Juli 2004 voor het laatst gezien.. Ben niet meer verliefd, maar denk nog wel vaak aan hem.. Hij is en blijft voor altijd mijn speciale liefde!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op dinsdag 24 mei 2005 om 22:59:
moet je heel goed rondkijken, want daar zijn er niet zoveel van die echt voor 1 meisje gaan tenminste niet in mijn omgeving dan

ikzelf natuurlijk wel ...neej echt ff ik meen het nu

en omdat DE stad van Ajax hier zo dichtbij is en iedereen die ik ken voor Ajax is...en aangezien ik super eigenwijs ben dat wist je toch al schat ben ik lekker voor PSV

maar dat is niet alleen uit dat oogpunt, ook gewoon omdat ik veel verstand van voetbal heb...om maar ff over dat arrogante regeltje te praten ...alleen het is nog waar ook

Hahah grapjas jij verstand van voetbal :x

Ja jij natuurlijk weer.. Je bent de perfecte man zeker :p

arrogante eigenwijze schat :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 08:31:
Ik heb ut ook meegemaakt! Met 1 van me EXen.. Eigenlijk ben ik er nu nogsteeds van overtuigt da we voor elkaar bestemd zijn.. Tis al langer dan een jaar uit en we hebben ookal een jaar geen contact meer met elkaar.. Heb um Juli 2004 voor het laatst gezien.. Ben niet meer verliefd, maar denk nog wel vaak aan hem.. Hij is en blijft voor altijd mijn speciale liefde!

Ja heel moeilijk..Maar denk dat het toch beter is dat je hem helemaal niet meer ziet of spreekt..:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op woensdag 25 mei 2005 om 21:57:
a heel moeilijk..Maar denk dat het toch beter is dat je hem helemaal niet meer ziet of spreekt..:jaja:

:jaja: Daarom heb ik me er ook bij neer gelegt.. :)

Waarschuw beheerder
njah heb wel zo'n gevoel, maar nog niks met die jongen gehad. ik heb gewoon het gevoel dat ik bij die jongen hoor, want kan gewoon aan niks anders meer denken. heel veel mensen denken raar over hem, maar daar kom ik misschien nog wel achter:(
Waarschuw beheerder
Ja jij natuurlijk weer.. Je bent de perfecte man zeker

Ik zei toch dat mensen hier arrogant waren O:) typisch amsterdams he ;):devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 22:10:
Daarom heb ik me er ook bij neer gelegt..

Heel verstandig :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 22:12:
njah heb wel zo'n gevoel, maar nog niks met die jongen gehad. ik heb gewoon het gevoel dat ik bij die jongen hoor, want kan gewoon aan niks anders meer denken. heel veel mensen denken raar over hem, maar daar kom ik misschien nog wel achter

Daar zal je altijd nog zelf achter moeten komen :yes:

Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op donderdag 26 mei 2005 om 13:07:
Ik zei toch dat mensen hier arrogant waren typisch amsterdams he

Ja das waar.. Maar zo arrogant ben je nou toch ook weer niet?? :o

Waarschuw beheerder

Echt te appart dat jij dat er zo neerzet, maar ik heb
toch zeker hetzelfde als jij!

Ik mis mijn ex ook heel verschrikkelijk, en heb ook zeker
het gevoel dat hij nog wel eens "de ware" kan zijn!
Ik houd ook nog zo verschrikkelijk veel van hem, en kan
hem ook zeker NIET uit mijn hoofd krijgen..

Ik heb echt al van alles geprobeerd om hem toch uit mijn
hoofd te krijgen, MAAR HET LUKT NIET!
Iedere dag denk ik minimaal 10 keer aan hem, serieus, ik
denk aan alle leuke dingen die er waren geweest..:cry:
En er komen ook steeds meer dingen naar boven, die toen
gebeurd waren en je al weer een beetje vergeten was...
Als zulk soort herinneringen/gedachten naar boven komen
wil ik nog wel eens een traantje wegpinken of een
verschrikkelijke lachbui krijgen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op dinsdag 24 mei 2005 om 19:56:
PSV dat meen je niet.. Je woont vlak bij DE stad van AJAX en dan ben je voor die lompe boeren

En ik woon vlakbij E'hoven en ben voor Ajax.. hehehe.. Ken altijd hè :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op donderdag 26 mei 2005 om 19:56:
neej ik ben het helemaal niet

Een beetje wel toch h:P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 20:02:
denk aan alle leuke dingen die er waren geweest..
En er komen ook steeds meer dingen naar boven,

Ik ken het meis het is heel moeilijk maar geloof me ik voel me nu een stuk betere nu ik weet dat er geen hoop meer is en ik nog maar weinig contact is met hem.. Dat is het beste!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 20:02:
Ik mis mijn ex ook heel verschrikkelijk, en heb ook zeker
het gevoel dat hij nog wel eens "de ware" kan zijn!
Ik houd ook nog zo verschrikkelijk veel van hem, en kan
hem ook zeker NIET uit mijn hoofd krijgen..

denk aan alle leuke dingen die er waren geweest..
En er komen ook steeds meer dingen naar boven, die toen
gebeurd waren en je al weer een beetje vergeten was...
Als zulk soort herinneringen/gedachten naar boven komen
wil ik nog wel eens een traantje wegpinken of een
verschrikkelijke lachbui krijgen..

:yes: Dit is precies hoe ik me ook voel.. Jammergenoeg :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 20:06:
En ik woon vlakbij E'hoven en ben voor Ajax.. hehehe.. Ken altijd hè

Ja ok zolang je maar voor Ajax bent :P
Waarschuw beheerder
PSV O:) pomtiedomtiedom :D

ik voelde me ooit is zo, maar ik heb me nooit meer zo gevoelt en van mij hoeft dat ook niet meer echt vermaak me prima zo :)

soms mis je alleen net ff die kleine dingetjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Kleine dingetjess zoals??
Waarschuw beheerder
zoals alleen slapen in een 5 persoonsbed :S...dat haat ik dus echt :D

als je 1 nacht met iemand gaat yeah leuk...maar ik wil toch ook soms gewoon lekker tegen iemand aan kunnen liggen :)

gewoon het samen zijn enzo je kent het wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm ja dat is het lekkerste wat er is lekker tegen iemand aankruipen :k

Tis lekker hoor zoveel ruimte in 2 persoonsbed maar ja iemand naast je hebben liggen is nog veel lekkerder :yes:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Chris -> :flower:

Jef-> Ja is goed hoor :P
Waarschuw beheerder
op een zondagje dan maar? :P...dan wil ik namelijk niks anders dan liggen :D

k heb nog wel wat leuke films O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja dat klinkt lekker..

Zondags heb ik ook nergens zin in dus ja das makkelijk :P
Waarschuw beheerder
bestellen we de thuisbreng chinees, ja niet de afhaal wij hebben ook de thuisbreng :D

hoeven we er helemaal niet meer uit :P

hier kom je niet meer onder uit ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaa ja is goed hoor :P

Klinkt lekker hehe :D

Hele dag inn bed liggen hmm O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op donderdag 26 mei 2005 om 20:07:
Ja ok zolang je maar voor Ajax bent

Is altijd gezellig met m'n PSV-vrienden ;)
Maar ik blijf stug voor Ajax, wat ze ook proberen :9

En idd, naast iemand in slaap vallen en lekker tegen iemand aankruipen als je wakker wordt.. Dat mis ik ook zo erg... :(

Waarschuw beheerder
ik ken dat gevoel zeker!! maar als hij het nie voelt dan houd het al heel snel op!!! ik heb ook zitten wachten en wachten maar ben nu blij dat het uit is!!!
Komt allemaal wel goed meis!!!!

xxx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 22:16:
omt allemaal wel goed meis!!!!

Tis al goed gekomen..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 22:14:
En idd, naast iemand in slaap vallen en lekker tegen iemand aankruipen als je wakker wordt.. Dat mis ik ook zo erg...

Dat is echt het lekkerste wat er is..Wakker gekust worden enzo :) heerlijk

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 22:14:
Maar ik blijf stug voor Ajax, wat ze ook proberen

Verstandig!! :yes:
Waarschuw beheerder
Dat is echt het lekkerste wat er is..Wakker gekust worden enzo :) heerlijk

:kwijl: beter kan niet :D

Verstandig!! :yes:

beetje jammer weer dit ;)

er kan er maar 1 kampioen zijn he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op donderdag 26 mei 2005 om 22:29:
beter kan niet

Nee idd heel lief zacht en teder een kusje op je lippen hmm en dan lekker tegen elkaar aankruipen hmm :k

Blablabla met je kampioen.. : KOTSSMILEY : :P
Waarschuw beheerder
je haalt de woorden uit me mond :P

kotssmiley? die is er al heel lang niet meer hoor :vaag:;P

ach ja als jullie ooit nog is normaal gras krijgen om op te spelen zijn jullie weer aan de beurt ;)

ik ga lekker me nest in, morgen weer werken en bootjes kijken :)

:kusje2: voor Rianne de o zo gevaarlijke boef :P

Waarschuw beheerder
ik heb nu 1 jaar uit met men ex,de langste relatie waar ik mee heb gehad. maar ik heb daarna alleen shit jongens gehad nooit voor heel lang dus ik denk soms wel dat hij gewoon de enigste goeie was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op donderdag 26 mei 2005 om 22:29:
er kan er maar 1 kampioen zijn he

Was wel n gezellig feestje.. In de fontein ;)
Waarschuw beheerder
ik kan me ook bij de club aansluiten geloof ik. Ik heb een relatie van 7 jaar achter de rug en ben nog steeds heel erg verdrietig dat het over is. Ook al heb ik zelf besloten om er een punt achter te zetten.
Er waren gewoon te veel irritaties en ruzies, het ging echt niet meer.
Maar ik mis hem echt heel erg en hou nog steeds heel veel van hem en het zal zeker nog wel lang duren voordat ik over hem heen ben.
Hartzeer is echt heel pijnlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op donderdag 26 mei 2005 om 22:38:
je haalt de woorden uit me mond

kotssmiley? die is er al heel lang niet meer hoor

ach ja als jullie ooit nog is normaal gras krijgen om op te spelen zijn jullie weer aan de beurt

ik ga lekker me nest in, morgen weer werken en bootjes kijken

:kusje2: voor Rianne de o zo gevaarlijke boef

Ja weet ik dat de kotssmiley niet meer werkt daarom zeg ik het zoo :P

Voetbal lekker boeiend onderwerp :gaap:

Werkse en :kusje2: terug he voor de arrogante Jef :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 22:46:
ik heb nu 1 jaar uit met men ex,de langste relatie waar ik mee heb gehad. maar ik heb daarna alleen shit jongens gehad nooit voor heel lang dus ik denk soms wel dat hij gewoon de enigste goeie was

Ja das best kut.. maar ja zoals ik al zei verbreek het contact enzo en dat werkt het beste bij mij ook.. k heb ook geen hoop meer dat het goedkomt..

Uitspraak van mystress op donderdag 26 mei 2005 om 23:01:
ik kan me ook bij de club aansluiten geloof ik. Ik heb een relatie van 7 jaar achter de rug en ben nog steeds heel erg verdrietig dat het over is. Ook al heb ik zelf besloten om er een punt achter te zetten.
Er waren gewoon te veel irritaties en ruzies, het ging echt niet meer.
Maar ik mis hem echt heel erg en hou nog steeds heel veel van hem en het zal zeker nog wel lang duren voordat ik over hem heen ben.
Hartzeer is echt heel pijnlijk.

Ja als er veel ruzies zijn gaat het op eene gegeven moment niete meer maar ja meestal is er dan een reden vooor dat ere zoveel ruzies zijn..
Stertke iig :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
meid, t gaat vanzelf over..

je moet t gewoon een plek kunnen geven...

Duurt effe, is klote... maar t komt wel goed

Waarschuw beheerder
Alles heeft tijd nodig.

Waarschuw beheerder
nee ikke nooit.. en gelukkig had ik dat niet bij mijn ex..