Partyflock

Forumonderwerp · 760027
3061x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het is heel raar.. Het is nu meer als een maand uit tussen mij en me ex maar ik kan hem gewoon niet uit me hoofd zetten..
We hebbe niet zo een lange relatie gehad.. Maar het deed zo pijn toen het uit ging..
En nu nog steeds.. Het rare is dat ik gewoon echt het gevoel heb dat we bij elkaar horen ofzo..
En dit heb ik echt nog nooit eerder gevoeld.. :/
Dat hij zeg maar de ware voor me is.. Helaas voelt hij dat niet..
Wie heeft dit weleens meer gevoeld? Alsof het gewoon niet uit hoort te zijn..
Dat je bij elkaar hoort..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
smeerpijperij

Waarschuw beheerder
donateur
Ja jij bent er vies van sletje

Doe jij eens heel snel lief tegen MIJN lekkere wijffie :[

Nance :lief:

Waarschuw beheerder
Ja jij bent er vies van sletje

Hij wilt gewoon dat ik zn eikel eraf bijt :9

Doe jij eens heel snel lief tegen MIJN lekkere wijffie

Nance

Mijn moppie (L)
Waarschuw beheerder
Vaak als je een lange relatie hebt gehad en het gaat uit dan hou je er altijd last van... Je blijft toch van iemand houden! Heb zelf 2,5 jaar gehad, maar je moet gewoon je eigen dingen doen en je komt er vanzelf overheen. Zijn zat leuke mensen op deze wereld. Je komt er snel weer een tegen...

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker vrouwtje :kwijl:

Kun jij toveren??? Damn, is het nog geen weekend??? Kom je naar Crazyland trouwens?

Waarschuw beheerder
Lekker vrouwtje

Kun jij toveren??? Damn, is het nog geen weekend??? Kom je naar Crazyland trouwens?

(L)

Nee ik ga wel naar hardbass :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga mijn best doen :lief:

oh again... we verneuken weer een topic o:)

Waarschuw beheerder
Ik heb voor mn huidige vriend 1 keer zo gevoeld dat iemand voor mij was gemaakt..was mn eerste vriend..
dit bleek niet zo te zijn..na 2 jaar ging het uit..nu zijn we beste vrienden :)

en bij mn huidige vriend..*zucht*..ja..dies wel erg leuk..verder laat ik me er niet over uit..weetie zelf wel :lief:

Waarschuw beheerder
Whuhaha...

t is toch niet voor niets uitgegaan...

Volg je hart!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Patries boeiend (6)

Jaaa ik wil mn vrouw wel zien (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan verneuken we heel Hardbass (6)

Ehm... o:) verder onthoud ik me van verder commentaar o:)

Waarschuw beheerder
ik heb het met een meid waar ik een tijd min of meer wat mee gehad heb.
ik heb het zelf uit gemaakt :frusty::frusty:
maar ik ben er onderhand wel achter dat ik dat beter niet had kunnen doen.
ben nog steeds gek op haar.
denk hele dagen aan haar.
maar ja dikke vette pech voor mij
:D

Waarschuw beheerder
Oooh mop daar gaan we helemaal los B)

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker vrouwtje, slaap lekker, grom naar alle mannen die niet lief doen tegen je :[ en dikke zoen voor jou

Waarschuw beheerder
Slaap lekker kanjer (K)

Waarschuw beheerder
Liefdesverdriet voelt altijd zwaar klote! Hoe lullig het ook mag klinken als zijn gevoelens voor jou niet wederzijds zijn dan is het in mijn ogen ook geen ware liefde...
Hoop voor je dat je ooit de ware tegenkomt als die bestaat...ik geloof er niet zo meer in!
Geef het gewoon wat tijd...wie weet komt hij toch weer bij jou terug!

Sterkte in ieder geval;-)

Waarschuw beheerder
mja ook meegemaakt, vind lullig om te zeggen maar dat kan echt nog heel lang duren:(

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Dat heb ik afgelopen week nog gehad :S
zondag maakte ze het uit, omdat ze rust nodig had en tijd om na te denken omdat ze met d'r zelf in de knup zit...
Toen hadden we afgesproken om dan tijdelijk een sex relatie te hebben (jaja, hoe verzin je het ...)
Maar goed, afgelope zaterdag maakte ze het al weer aan... Dus dat was mijn sexrelatie :s..

Naja was natuurlijk te verwachten dat het weer aan ging... omdat we toch op 1 of andere manier bij elkaar bleven... maar goed, et gevoel was wel zwaar kut toen het uit ging... :( zelf ok al hadden we nog wel een sexrelatie...

Als een relatie uitgaat met iemand waarvan je zielsveel houdt is dat gewoon erg :S

Waarschuw beheerder
Ik voel me op dit moment precies t zelfde :/
Waarschuw beheerder
neuk een ander..(y)

Zo van dat gevoel af!

wedden?

Waarschuw beheerder
mee eens.....;)
Waarschuw beheerder
Dan verneuken we heel Hardbass

Ben blij dat ik er ook ben:yes::o
Waarschuw beheerder
Voor sommige personen zul je altijd speciale gevoelens houden!

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar ben ik dus niet de enige, die zo voelt.

Helaas is het bij mij al een soort van stoplicht dat ik nu definitief het voor mezelf wil afkappen, al voel ik nog steeds zo sterk voor mij. Bovendien is ze al lekker aan het scharrelen met iemand anders. Het is zo'n kl*tegevoel en ik dwing mezelf mezelf maar om het te vergeten omdat ik al weet dat het toch niet gaat werken. Vooralsnog geloof je er nog steeds in :( Het is niet zomaar uit, zal ik maar zeggen.

Het rotte is, als je elkaar toch nog een beetje hoop gaan geven. Dat is waarschijnlijk in jouw geval ook zo. Als je partner namelijk overduidelijk je afwijst en je niet meer wilt zien... dan besef je het pas en dan kan je gaan werken om hem/haar te vergeten.

Bij mijn geval is het helemaal erg: ik heb 2 relatieperiodes met 2 jaar ertussen met haar meegemaakt. Dan gaat je hart helemaal harder kloppen omdat je gelooft dat je echt voor elkaar gemaakt bent maar dat er nu gewoon wat strubbelingen zijn.

Dat is het romantische idee... de realiteit is dat het wel 2x goed is uitgegaan en dat er toch iets moet zijn waarom je dan niet bij elkaar hoort. Helaas moet ik er ook in geloven...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... sterkte iig (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is heel raar.. Het is nu meer als een maand uit tussen mij en me ex maar ik kan hem gewoon niet uit me hoofd zetten..
We hebbe niet zo een lange relatie gehad.. Maar het deed zo pijn toen het uit ging..
En nu nog steeds.. Het rare is dat ik gewoon echt het gevoel heb dat we bij elkaar horen ofzo..
En dit heb ik echt nog nooit eerder gevoeld..
Dat hij zeg maar de ware voor me is.. Helaas voelt hij dat niet..

zo voel ik mij ook nou, precies hetzelfde zoals jij het omschrijft, alleen zij voelt precies hetzelfde, maar ze wil het nog niet.. maar kblijf wachten, want zoals ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld, en dat laat ik niet zomaar weggooien vind ik dan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik dacht dat ik de enige was :/

Ik heb dit gevoel na 2,5 maand nog steeds tegenover mn ex! Ik krijg dr ook maar niet uit mn hoofd terwijl ik dr al die tijd nog niet heb gezien.. Elke dag is ze t eerste en laatste waar ik aan denk!
Alles klopte.. Ze past perfect bij mij en ik bij haar! Heb me ook nog nooit zo bij iemand gevoeld! En t gekke is dat het nog steeds lijkt alsof het andersom ook zo is! Terwijl zij het heeft uitgemaakt! Voor mn gevoel horen we gewoon bijelkaar en hoort t idd niet uit te zijn! Maar helaas dacht zij daar anders over.. :(
Als het zo bedoeld is komen we wel weer bijelkaar..

Het doet pijn ik weet t! :jaja: Maar geef t n plek en leer dr mee leven want je doet er toch niks tegen!

Succes iig :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry dta ik het zeg, maar vind je ook niet dat hij jou boven iedereen had moeten verkiezen, ook zijn ex????

Als hij echt zo bij jou hoort waarom is hij dan nu niet bij je?

Ik vind het echt helemala niet leuk voor jou. Ik weet ook dat je dat niet verdient, maar denk dat je meer een jongen verdient die echt 100% zeker weet wat ie voor je voelt en voor jou gaat en niet na het langskomen van een ex weer terug valt bij haar. hij had als hij echte gevoelens voor je had dan bij jou moeten zijn nu.

Om maar steeds te denekn dat jullie bij elkaar horen klinkt mij alsof je het alleen jezelf maar moeilijk maakt. Je komt er nooit overheen als je dat blijft geloven. Waarschijnlijk ben je gewoon vreselijk verliefd op hem en meer dan je ooit op iemand was, maar dat betekend neit dat hij het dan ook zo moet voelen.

Ik hoop dta je je snel weer beter voelt Rianne!

Misschien heb je wel gelijk maar het voelt nu allemaal zo kut en wil het echt uit me hoofd zetten maar het lukt gewoon niet..En ik kan het gewoon niet naast me leggen hoe graag ik het ook wil...

Alles klopte.. Ze past perfect bij mij en ik bij haar! Heb me ook nog nooit zo bij iemand gevoeld! En t gekke is dat het nog steeds lijkt alsof het andersom ook zo is!

Jup dat heb ik ook met hem.. Het klikte super goed en we waren allebei even gek en weet ik veel allemaal..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoiets heet houden van ;)
is bij ook sinds kort uit en ik kan haar ook niet uit mijn hoofd zetten

Waarschuw beheerder
Misschien heb je wel gelijk maar het voelt nu allemaal zo kut en wil het echt uit me hoofd zetten maar het lukt gewoon niet..En ik kan het gewoon niet naast me leggen hoe graag ik het ook wil...

Geef t de tijd.. Zoiets kan je ook niet 1,2,3 naast je neerleggen! Dat moet slijten.. En dat gaat helaas heel erg langzaam! Zoek gewoon veel afleiding zodat je er niet teveel aan denkt! Helpt echt! En probeer t contact n beetje te vermijden.. Uit t oog uit t hart! (na n tijdje dan)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn moeder had altijd een hele wijze raad.. Als je voor elkaar voorbestemd bent kom je elkaar uiteindelijk toch wel weer tegen! :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je voor elkaar voorbestemd bent kom je elkaar uiteindelijk toch wel weer tegen!

wijze moeder ;)
Waarschuw beheerder
Yep, blijft lastig. Van dat voorbestemd, weet het niet. Niets gebeurt per toeval nee, maar voorbestemd?
Als hij niet wil, is ie of bang, gewoon dom of voelt hij echt niets. In ieder geval, jij zit ermee en vergeten kan je toch niet. Althans nu niet. En ja tijd is inderdaad een goede remedie.

Geef het een plekje.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja nou ja, ik geloof in het lot en dat soort dingen. Dus ik blijf er toch bij wat me moeder altijd tegen me zei :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ook van mening als je beide gek op elkaar bent en het gaat toch uit en je wilt erna geen contact dat als je in de toekomst elkaar weer ziet dat er dan weer een vonkje komt ;)

als het echt de ware was heh?
kom je na een tijdje pas achter

je weet pas wat je had als je het kwijt bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geef t de tijd.. Zoiets kan je ook niet 1,2,3 naast je neerleggen! Dat moet slijten.. En dat gaat helaas heel erg langzaam! Zoek gewoon veel afleiding zodat je er niet teveel aan denkt! Helpt echt! En probeer t contact n beetje te vermijden.. Uit t oog uit t hart! (na n tijdje dan)

Nee weet ik wel maar ik geef het nu al zolang tijd en het slijt nog steeds niet.. En ik doe ook wel andere dingen maar ja het blijft door me kop malen wat ik ook doe.. Ik kan aan niks anders blijven denken :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe liefde zoeken! Dat is de snelste remedie..
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe liefde zoeken! Dat is de snelste remedie..

Werkt niet... daar gaat je nieuwe liefde ook alleen kapot van omdat je de ander nog niet heb verwerkt :/

Waarschuw beheerder
Ja heb ik ook al eens gehad,
maar je moet hem toch wel uit je hoofd zetten

Waarschuw beheerder
donateur
Werkt niet... daar gaat je nieuwe liefde ook alleen kapot van omdat je de ander nog niet heb verwerkt

Maar je kan wel neuken ;) Nee.. je hebt wel een beetje gelijk. Alhoewel het soms het leed wel doet verzachten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Alhoewel het soms het leed wel doet verzachten

ja heel ff, dan begint de ellende weer....

Ik heb trouwens een nummer wat het gevoel typeert van dit topic.

Meer dan een ander - van Dik Hout

Er is niemand die meer dan ik zal weten over jou.
Hoe je je gedragen zou, hoe je iets vragen zou.
Er is niemand die meer dan ik zal zwijgen over jou.
Omdat ik de woorden niet heb nu ik ze nodig heb.
Meer dan een ander heb ik jouw liefde gekend.
Meer dan een ander ben ik weggerend.
Meer dan een ander heb ik je naast me gehad.
Meer dan een ander heb ik je liefgehad.
Maar nu wil ik je meer dan een ander je ooit gewild heeft.

Er is niemand die meer dan ik zal weten over jou.
Welke kleur je draagt, welke geur je draagt.
Er is niemand die meer dan ik zal liegen over jou.
Omdat ik de waarheid niet ken, nu je gelogen hebt.
Meer dan een ander heb ik jouw liefde gekend.
Meer dan een ander ben ik weggerend.
Meer dan een ander heb ik je naast me gehad.
Meer dan een ander heb ik je liefgehad.
Maar nu wil ik je meer dan een ander je ooit gewild heeft.
Ja, nu wil ik je meer dan een ander je ooit gewild heeft.
Er is niemand die meer dan ik zal zwijgen over jou.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tis moeilijk... maar het komt wel weer goed :)
Het heeft tijd nodig en een maand is erg kort.. dus geef het de tijd...

Waarschuw beheerder
donateur
Abel - Onderweg :yes:

Waarschuw beheerder
Nee niet meegemaakt......... Of het kan zijn dat ik het gewoon sneller verwerk. In jouw geval moet het gevoel wederzijds zijn, is het er niet dan houdt het op! Jammer! Uiteindelijk blijf jij dan met een shit gevoel achter, je kunt dan het best afleiding zoeken en iets doen met mensen die je leuk vindt!! Tenminste dat helpt bij mij altijd.....
Waarschuw beheerder
donateur
Werkt niet... daar gaat je nieuwe liefde ook alleen kapot van omdat je de ander nog niet heb verwerkt

Jup en ik heb niet eens de behoefte nu aan iemand anders.. Ik denk niet eens dat ik nu al verliefd kan worden op iemand anders.. Ik heb nog steeds te veel gevoelens voor hem..
En dank je voor dat liedje omschrijft idd heel goed mijn gevoelens :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Is er misschien iets wat het PF volk kan doen om het leed te verzachten?
Waarschuw beheerder
zo voel ik mij ook nou, precies hetzelfde zoals jij het omschrijft, alleen zij voelt precies hetzelfde, maar ze wil het nog niet.. maar kblijf wachten, want zoals ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld, en dat laat ik niet zomaar weggooien vind ik dan

Sorry hoor maar als zij hetzelfde voelt als jou en dat jullie
dus bij elkaar horen, WTF valt er te wachten dan?
Ik bedoel ehh als je verliefd bent dan wil je niet wachten!

Ze houdt je gewoon aan het lijntje!
Waarschuw beheerder
donateur
Is er misschien iets wat het PF volk kan doen om het leed te verzachten?

Ik zou t niet precies weten..Vertel als je het heb meegemaakt ofzo wat je precies voelde en wat je deed enzo..
Waarschuw beheerder
ej rianne, sja is klote , maar heb het vorig jaar ook meegemaakt , beste is ( was voor mij ) om geen contact meer te hebben, het gezegde uit oog uit het hart klopt idd... ook als je heel gek op iemand bent

succes :)