Partyflock

Forumonderwerp · 760027
3067x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het is heel raar.. Het is nu meer als een maand uit tussen mij en me ex maar ik kan hem gewoon niet uit me hoofd zetten..
We hebbe niet zo een lange relatie gehad.. Maar het deed zo pijn toen het uit ging..
En nu nog steeds.. Het rare is dat ik gewoon echt het gevoel heb dat we bij elkaar horen ofzo..
En dit heb ik echt nog nooit eerder gevoeld.. :/
Dat hij zeg maar de ware voor me is.. Helaas voelt hij dat niet..
Wie heeft dit weleens meer gevoeld? Alsof het gewoon niet uit hoort te zijn..
Dat je bij elkaar hoort..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik heb het ook... nog steeds trouwens mis hem ook heel erg:( het is nog niet zo heel lang uit 7april zou ik een jaar hebbe is me eerste echte vriendje zeg maar... hoop dat het nog goed komt en boefje weet je zeker dat hij nix meer wilt?? (K)
Waarschuw beheerder
donateur
ej rianne, sja is klote , maar heb het vorig jaar ook meegemaakt , beste is ( was voor mij ) om geen contact meer te hebben, het gezegde uit oog uit het hart klopt idd... ook als je heel gek op iemand bent

succes

Hey den thnx maar ja ik heb nu ook ff geene contact meer met hem omdat hij het niet wil en volgens mij ZIJ ook niet..Maar ja ik blijf gewoon heeel gek op hem kan er niks aan doen..Je weet hoe het tussen ons was..

en boefje weet je zeker dat hij nix meer wilt??

Dat weet ik dus niet precies..Ik vroeg hem pas geleden of hij ooit nog gevoelens voor me zou kunne krijgen en toen zei hij dat hij niet in de toekomst kon kijken en dus niet wist hoe volgend jaar eruit zou zien dus ja...........

Tot die tijd ga ik lekker mee feesten en me niet meer druk maken..

Ja ik feest ook wel gewoon enzo maar ondertussene denk ik er nog steeds aan..Als ik savonds in bed lig enzo dan vooral dan ga je er alleen maar meer aandenken ook al wil je het niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik feest ook wel gewoon enzo maar ondertussene denk ik er nog steeds aan..Als ik savonds in bed lig enzo dan vooral dan ga je er alleen maar meer aandenken ook al wil je het niet..

Dat heb ik dus ook, ik heb momenten dat ik echt heel gelukkig ben. Maar ik heb ook momenten dat ik het ff allemaal niet meer weet, dan ben ik zo intens verdrietig. Ik spreek me ex nog vrij vaak, en soms hebben we dan gewoon ruzie met elkaar om niks eigenlijk. Ik heb het idee dat ik dat uit pure onmacht doe.. Ik probeer dan te bevatten waarom ze het uitgemaakt heeft en alles, en dat kan ik dan gewoon niet begrijpen. Dan probeer ik haar blijkbaar onbewust een soort schuldgevoel aan te praten.. omdat ik gewoon uit onmacht bezig ben. Het is gewoon zo een wereldmeid, en ik zou er echt alles voor over hebben om weer voor altijd bij haar te zijn. Maar ik moet me er gewoon bij neerleggen hoe het nu is.. Want ik mag allang blij zijn dat ik nog gewoon heel veel contact met haar heb.
Waarschuw beheerder
ik heb dat ook nog steeds bij me laatste ex..
t ging uit doordat er een vriend van hem tussen ons in zat en hij had t niet in de gaten, had geen eigen mening en luisterde naar m en ik ging r an onderdoor en moest t wel uitmaken hoe moeilijk t ook was want hield onwijs van m en nu nog steeds ook al is t 4 maanden uit..
en de keren erna dat ik m zag ja r was gewoon n soort magnetisch veld tussen ons.. soort aantrekkingskracht en ja t kon weer goedkomen maar toen zat die vriend weer te stoken en dat zag ik en toen werd ik boos..
want nog steeds denk ik dat we gewoon bij elkaar horen en t lukt me ook nie goed om m uit me kop te zetten :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb ik dus ook, ik heb momenten dat ik echt heel gelukkig ben. Maar ik heb ook momenten dat ik het ff allemaal niet meer weet, dan ben ik zo intens verdrietig.

Ja juist terwijl je er eigenlijk helemaal niet aan wil denken.. En ik probeer die momenten dat ik h et niet meer weet soms gewoon echt te vermijden dan heb ik gewoon geen zin om onzeker te zijn enzo maar ja het komt toch wel iedere keer weer terug
Waarschuw beheerder
Want ik mag allang blij zijn dat ik nog gewoon heel veel contact met haar heb.

t klinkt miskien hard maar zo blij hoef je daar niet mee te zijn ... als je iemand heel graag terug wil maar zij jou niet dan is het juist beter om geen contact of iedergeval voorlogig geen contact meer te hebben, is de 1e weken wel lastig maar anders blijf je erin hangen

als je er allebei overheen bent is het geen punt om weer contact te hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Zou je zelf ook eens overna moeten denken Den is het vooor jou ook wat makkelijker..
En ja ik hoor nu momenteel ook niks van hem maar het blijft gewoon nog steeds heel moeilijk :(
Waarschuw beheerder
ik heb 1,5 jaar met m'n ex gehad...en nu ruim een half jaar later heb ik nog steeds verdriet om hem, nog steeds wil ik hem terug. ik hou echt van hem.
maar als hij niet meer wilt kan je het wel vergeten meis.
succes(K)
Waarschuw beheerder
Zou je zelf ook eens overna moeten denken Den is het vooor jou ook wat makkelijker..

?? ik heb geen ldvd meer, heb met karin het contact afgekapt, eerste tijd blijft het moeilijkst maar daarna gaat het ech wel beter, believe me !
Waarschuw beheerder
Doorslikken die drol, get a life. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
t klinkt miskien hard maar zo blij hoef je daar niet mee te zijn ... als je iemand heel graag terug wil maar zij jou niet dan is het juist beter om geen contact of iedergeval voorlogig geen contact meer te hebben, is de 1e weken wel lastig maar anders blijf je erin hangen

Dan blijf ik er liever in hangen, ik ga niet het contact met haar verbreken. Daarvoor is ze me echt veel teveel waard..

En ja ik hoor nu momenteel ook niks van hem maar het blijft gewoon nog steeds heel moeilijk

Nou het blijft af en toe slikken voor me, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik me er overheen aan het zetten ben. Stukje bij beetje komen die klappen niet meer zo hard aan. Het lijkt wel alsof ik er gewoon hard voor word..
Waarschuw beheerder
donateur
?? ik heb geen ldvd meer, heb met karin het contact afgekapt, eerste tijd blijft het moeilijkst maar daarna gaat het ech wel beter, believe me !

Hoe vaak denk je er niet nog over dat je haar terug wil en hoe vaak heb je dat al wel niet gezegd tegen mij en Kim enzo??

Nou het blijft af en toe slikken voor me, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik me er overheen aan het zetten ben. Stukje bij beetje komen die klappen niet meer zo hard aan. Het lijkt wel alsof ik er gewoon hard voor word..

Ja nou voorlopig heb ik dat nog niet..

En signum die 2 zinnen waren niet voor jou hoor maar voor myztic ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dan nog, ik kan ze ook beantwoorden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja das waar :P

Waarschuw beheerder
Misschien heb je wel gelijk maar het voelt nu allemaal zo kut en wil het echt uit me hoofd zetten maar het lukt gewoon niet..En ik kan het gewoon niet naast me leggen hoe graag ik het ook wil...

Ik ben ooit eens 4 jaaar verliefd geweest op iemand. Ik was echt hopeloos verliefd.Hij heeft jaren door mijn hoofd gespookt en af en toe komt hij nog weleens voorbij en ergste is dat ik weet dat hij het precies zo voelde en dat hij ook nog weleens aan mij denkt (omdat hij wel eens naar mij heeft gevraagd). dus ik heb 4 jaren constant aan hem gedacht, hij heeft ook aan mij gedacht en toch zijn we geen stel geworden. En waarom niet? Ja blijkbaar moet het zo zijn. horen we toch niet bij elkaar. Gelukkig heb ik me daar allang bij neergelegd (ook wel zo leuk voor mijn huidige vriendje hihi), maar bedoel maar gevoel is niet altijd een bewijs dat je bij iemand hoort te zijn. En in dit geval hij heeft iemand anders boven jou verkozen. nu kun je om hem blijven treuren ne hopen dat hij je op een dag terug neemt. Maar wie weet gebeurt het wel nooit en je laat alles van hem afhangen. Het is bijna zoals hij kan je maken en breken. Neemt ie je niet terug dan kun je altijd aan hem blijven dneken en denken aan hoe fantastisch hij was. Maar je kan jezelf er beter uithalen. En wie weet wil hij je ooit terug dan mag ie hopen dat jij hem nog terug wilt. MAar je kan nu wel jezelf blijven voeren met de gedachten dat je nog nooit zo iemadn hebt ontmoet enzo (dat zal ook best), maar kan jij in de toekomst kijken wie je nog meer ontmoet.

In elk geval las ik ook nog ergens dat hij voor je neus wle duidleijk had gemaakt dat hij zijn vriendinnetje weer had en dat hij had beloofd het niet voor je neus te doen. Vind dat beetje respectloos naar jou kant, want doet jou pijn en dat weet hij. Zou de ideale man toch ookniet moeten doen. en hoe kan het dus nogmaals dat de ideale man voor een ander kiest boven jou. Hij zou bij wijze van voor je voeten moeten liggen. Hij moet minstens hetzelfde voelen voor jou als jij voor hem. En hij moet niet achter zulke gevoelens komen als zijn ex hem besluit weer te dumpen, want dan ben jij duidleijk tweede keus en daar ben jij toch wel wat meer waard.

Maar ja ik weet ook niet wat ik nog kan zeggen om je beetje verder te helpen. Misshcien moet je er wel zelf achter komen hoe of wat.

Succes in elk geval! Weet zeker dat het goed komt.

Waarschuw beheerder
yep weet precies wat je bedoelt!!

sterkte meis!!

(k)

Waarschuw beheerder
Ik heb hetzelfde eens gehad..
Voelde echt zo k*t allemaal..

Tussen ons is het niet goedgekomen (achteraf beter) maar maybe is het tussen jullie wel meant to be..

You'll never know..
Waarschuw beheerder
Ik heb 't ook gehad, ook niet echt een lange relatie maar het voelde gewoon te goed en dat had ik nog nooit bij iemand gevoeld.. net wat je zegt ''het gevoel dat je bij elkaar hoort'' maarja je doet er niks aan en je zal ook zeker nog een tijd aan degene blijven denken maar we moeten verder!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag maar weer concluderen uit dit hele topic dat liefde echt vage shit is.. het kan je gelukkig maken maar ook door het lint laten gaan. Complete koninkrijken zijn er voor afgebrand.. Wat dat betreft zou de mens toch beter af zijn zonder liefde denk ik. Liefde is 1 van de meest onlogische dingen die er is..
Waarschuw beheerder
Boefje (ASC):

Ik weet precies wat je bedoeld, dat heb ik ook alleen dan al 3 jaar, terwijl ik tussendoor wel wat meisjes heb gehad, zelfs een waar ik 2 jaar mee heb gehad, maar tijdens die relatie bleef ik dat gevoel gewoon houden. Heb er spijt van dat ik haar toen niet heb laten weten hoeveel ik nog van d'r hield..., dus wees slim, en laat 'm weten wat je nog voelt, voor 't te laat is, en je in een situatie net als ik zit...

Hangt er natuurlijk wel vanaf of je met of zonder ruzie uit elkaar bent gegaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lekker verder met je leven gaan meid!

Aan ex-vriendjes heb je helemaal niets en je hebt er niets aan om op ze te blijven wachten! Echt zonde voor je tijd...
Genoeg andere leuke mannen op deze aardbol!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In elk geval las ik ook nog ergens dat hij voor je neus wle duidleijk had gemaakt dat hij zijn vriendinnetje weer had en dat hij had beloofd het niet voor je neus te doen. Vind dat beetje respectloos naar jou kant, want doet jou pijn en dat weet hij. Zou de ideale man toch ookniet moeten doen.

Ja dat is wel zo maar ik weet niet of hij begon of dat zij het expres deed om mij te jennen..
Je heb wel ergens gelijk meis maar het is gewoon nu zo moeilijk om het naast me neer te leggene omdat ik nog zoveel voor hem voel.. En over een tijdje kan ik dast misschien wel maar nu niet en nu zou ik hem het liefst gewoon weer terug willen.. Hoe stom het misschien ook klinkt maar zo voel ik het gewoon..

dus wees slim, en laat 'm weten wat je nog voelt, voor 't te laat is, en je in een situatie net als ik zit...

Hangt er natuurlijk wel vanaf of je met of zonder ruzie uit elkaar bent gegaan

Hij weet geloof ik wel dat ik nog steeds veel om hem geef..
En nee we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan..

Liefde is 1 van de meest onlogische dingen die er is..

JUP..:/

Waarschuw beheerder
donateur
Even slikken en weer doorgaan.. :flower: Sterkte, het komt wel weer..
Waarschuw beheerder
Hoe vaak denk je er niet nog over dat je haar terug wil en hoe vaak heb je dat al wel niet gezegd tegen mij en Kim enzo??

ben je dronken of waus ? :vaag: karin terug whahaha never
:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
he Den ga lekker buitenspelen grapjas :P je weet wat ik bedoel..

Even slikken en weer doorgaan.. Sterkte, het komt wel weer..

Ja I know..:/
Waarschuw beheerder
je woont trouwens aardig dichtbij Boefje...
Waarschuw beheerder
he Den ga lekker buitenspelen grapjas

ik ga ff buiten spelen

Waarschuw beheerder
ik heb het ook en helaas bij een persoon die nog ver van mij vandaan woont ook ik weet niet wat ik voel maar als ik hem spreek kriebels en hij is vreemdgegaan zou het eigenlijk een klootzak moeten vinden maar dat kan ik niet hij blijft in mijn gedacht....gewoon door dat ene speciale gevoel en hoe krijg ik dat weg ik vraag het mij ook af!?
Waarschuw beheerder
Ik ben nu gewoon goed bevriend met wie ik dat had xsweetkissx

Waarschuw beheerder
zou ik ook wel willen dan blijf ik hem ieder geval zien.maar of dat slim is als het gevoel bij mij nog te sterk is (l)
Waarschuw beheerder
donateur
je woont trouwens aardig dichtbij Boefje...

Ja en wat wilde je daarmee zeggen??.......

ik ga ff buiten spelen

Braaf :P
Waarschuw beheerder
donateur
Love hurts:cry:

Ik weet er alles van! Sterkte meis(f); ooit komt er een keer een dag dat je dit allemaal terug leest en je erom kapot kan lachen.....als je nu verdrietig wil zijn doe dat gewoon lekker hoor.....niets is zo kut om tegen je zin in zogenaamd vrolijk te doen.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een keer toen ik echt zo erg moest schijten en het niet meer kon ophouden bijna. Ging ik rennen zo hard als ik kon naar huis ik schijt nergens anders. Ik had net op tijd me broek uit en et gleed zo mijn aars uit...

Ooohhh dat was een speciaal gevoel toen ik eraf kwam.
Waarschuw beheerder
donateur
als je nu verdrietig wil zijn doe dat gewoon lekker hoor.....niets is zo kut om tegen je zin in zogenaamd vrolijk te doen....

Doe ik ook wel maar op een gegeven moment heb je zoveel gejankt dat je niet meer wil janken :/

Enne grappig hoor ABC :x

Waarschuw beheerder
liefde is kut!

Waarschuw beheerder
Ik had al serieus gereageert hier ergens boven hoor. Ben niet gevoelloos maar et moest gewoon eruit.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik maar zet die opmerking dan in het humor forum ofzo.. Dit is nog steeds een serieus onderwerp..

En ik weet dat je niet gevoelloos ben anders had je dat andere antwoord niet gegeven :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als het er zo uit moest doe het dan gewoon in humor forum..
Dit is nog steeds serieus topic.. :/

En weet dat je niet gevoelloos ben hoor..Liet je al merken in je eerste antwoord :)

Waarschuw beheerder
Zo had ik me daar een heel verhaal getypt voor NiKS grrrrrr...

Maar stel jij bent ff iemand anders. En deze situatie speelt zich af bij een vriendin van jou. wat zou jij zeggen?

Ik vind trouwens niet belangrijk wie er begon met zoenen. Hij had het gewoon niet moeten doen. Hij kan ook nog altijd zeggen ff niet.

Vind het ook niet dom dat je het zo voelt. Helaas hebben we ons allemala weleens blind gestaart op de liefde en ook wle meer dan eens. Vind het gewoon jammer dat het je nu zo beheerst omdat ik eigenlijk vind dat hij dat niet waard is als ik het verhaal zo hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar iedereen heeft er zijn eigen kijk naar..
En ja misschien ben ik wel blind maar ik zie hem gewoon heel anders..
En tuurlijk had hij het niet moeten doen maar ja ik weet ook hoe hij steeds naar me keek enzo..

En ja ik weet het misschien zou ik hetzelfde zeggen tegen die vreindin..Maar ja ik zie nu ook iedereen trekt zijn conclusies.. Maar ja ik zie het gewoon heel anders.. En dat is het gewoon...

En je verhaal was niet voor niks hoor meis :)

Waarschuw beheerder
Haha nee dat bedoel ik niet ging net mis met typen ;)...

JA maar ik bedoel blind niet op een lullige manie hoor dat je dat ff weet. ja hij keek steeds noud an hoop ik dat ie beseft wat ie heeft laten gaan. dat hij gewoon een domme fout heeft gemaakt.

Ja maar jij bent bevooroordeeld ;)... Maar he ikhoop echt voor je dat je gellijk hebt. Ik vind het zlef gewoon raar dat als zijn ex aan klopt dat ie dan weer voor haar klaar staat hij zou helemala voor jou moeten gaan. Ik vind dat je dat minstens verdient. Iedereen verdient dat.

Maar wie weet is hij nou goed aan het nadenken en dat hoop ik echt voor je.
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel meis..Ik hoop het ook maar ja we zullen zien wat de toekomst me brengt..

En is idd best kut dat je verhaal weg is dan hihi :)
Waarschuw beheerder
donateur
LLVD doet echt onwijs veel pijn......sinds gisteren is het dus uit met mijn vriend en ook al heb ik er zelf een punt achter gezet het doet zo'n verdomde pijn......wat mis ik hem........maar het ging gewoon ff niet meer.....
Waarschuw beheerder
i know, maar meis je komt er wel overheen hoor! Als het niet wederzijds is dan houdt het echt op en dan is het niet zoals de relatie zou moeten zijn! Krijg je later alleen maar problemen mee en dan vindt je het nog veel erger. Nu wordt je alleen even wakker geschud en dat doet pijn ja, maar dat heeft tijd nodig...
Waarschuw beheerder
Boefje: ik heb niet alle posts hier gelezen (sorry)
dus als ik iets dubbelzeg dan weet je waar het aan ligt.

maar naar mijn idee ben je heel verliefd geweest en dat je naar jou idee ook een heel serieuse relatie achter de rug hebt.
en ondanks dat hij jou pijn heeft gedaan en jij ermee zit dat het uit is heb je nog wel gevoelens die conflicten opleveren met jou gedachten gang.

wat ik je als goede raad kan geven; geloof in jezelf, volg je hard en boven alles, doe alles wat je eigenlijk wilt doen. (je kan het maar beter gedaan hebben dan denken dat je altijd nog iets wilde doen).

als je maar lol hebt zeg ik altijd. en dat is wat je op de been houd!

succes :)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
iedereen heeft dat wel eens gevoeld :yes:

en het gaat altijd over!

ps. je bent 20 dus hou er rekening mee dat het misschien nog wel eens zou gebeuren hoor, het loopt niet voor niets fout, als het goed zit zit het goed en als het foutloopt dan heeft het zo moeten zijn en loopt de juiste nog rond.
zo moet je het maar zien. :)

het is alleen klote, de ene keer duurt het langer dan de andere keer. je moet er doorheen that's it..

succes! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik je als goede raad kan geven; geloof in jezelf, volg je hard en boven alles, doe alles wat je eigenlijk wilt doen. (je kan het maar beter gedaan hebben dan denken dat je altijd nog iets wilde doen).

JA het probleem bij mij is en dat heb ik al jaren..Ik ga altijd na zoiets aan mezelf twijfelen en nu merk ik dat ook weer en het is nu extra sterk weet oook niet waarom.. Er speelt ook nog meer heb wel meerdere problemen helaas op het moment het komt nu echt allemaal tegelijk en dat is echt mega KLOTE..
En ik doe ook echt wel dingen die ik wil doen hoor..Dat doe ik altijd wel ik doe altijd wel lekker waar ik zin in heb daarin kan niemand me tegenhouden.. Behalve dan geld :)

LLVD doet echt onwijs veel pijn......sinds gisteren is het dus uit met mijn vriend en ook al heb ik er zelf een punt achter gezet het doet zo'n verdomde pijn......wat mis ik hem........maar het ging gewoon ff niet meer.....

Sterkte dan maar he :flower:

ps. je bent 20 dus hou er rekening mee dat het misschien nog wel eens zou gebeuren hoor, het loopt niet voor niets fout, als het goed zit zit het goed en als het foutloopt dan heeft het zo moeten zijn en loopt de juiste nog rond.
zo moet je het maar zien.

Ja misschien wel maar hoop dat ik het niet nog een keer mee maak want zo klote als dit heb ik het nog nooit eerder gehad.. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heey signum heb eff je antwoorden gelezen maar tis toch leuk dat we zo met elkaar om kunnen gaan...(K)

Waarschuw beheerder
donateur
heey signum heb eff je antwoorden gelezen maar tis toch leuk dat we zo met elkaar om kunnen gaan...

Ik denk nog ik zet je naam er niet bij, en als je dan op MSN me ermee confronteert ga ik je nog proberen wijs te maken dat het niet om jou gaat :P Oh oh wat kom ik lekker door de bocht ;)

Maar je hebt me door.. Ben blij dat we inderdaad nog zo met elkaar om kunnen gaan :) Hou stiekem toch nog wel een beetje van je hoor (K)