Partyflock

Forumonderwerp · 760027
3067x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het is heel raar.. Het is nu meer als een maand uit tussen mij en me ex maar ik kan hem gewoon niet uit me hoofd zetten..
We hebbe niet zo een lange relatie gehad.. Maar het deed zo pijn toen het uit ging..
En nu nog steeds.. Het rare is dat ik gewoon echt het gevoel heb dat we bij elkaar horen ofzo..
En dit heb ik echt nog nooit eerder gevoeld.. :/
Dat hij zeg maar de ware voor me is.. Helaas voelt hij dat niet..
Wie heeft dit weleens meer gevoeld? Alsof het gewoon niet uit hoort te zijn..
Dat je bij elkaar hoort..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zet zijn naam er ook maar niet bij want ben idd ook bang dat hij straks boos wordt en daar heb ik ook geen zin in.. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar Naughty kwam er toch achter :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij zal er ook wel achter zijn gekomen want een vreind van hem heeft hier ook al geantwoord dus ja..
Maar maakt niet uit ik noem gewoon zijn naam niet..
En ja Naugty maakt er geen probleem van en maakt zelf haar naam bekend :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja.. das ook weer zo :P

Je blijft een lekkerding schat!! Hopelijk tot vanavond.. de Malibu staat klaar (K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk das nog eens lief .. Wou dat iemand dat tegen mij zei..
Hoefde ik me vanavond tenminste ook niet te vervelen.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar ik ben best een gevoelige jongen :P

Waarschuw beheerder
ooh jij mag ookkomen hoor maken we er gewoon een gezellige avond van....(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja joh, gezellig :) Hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Waarschuw beheerder
we hebben ook nog smirnoff.....;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo nou en of :) En chips!

Waarschuw beheerder
en vrijgezelle jongens ....wat wil je nog meer...;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik ben toch vrijgezellig? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hahah klinkt erg gezellig :)

Waarschuw beheerder
Ja ik weet hoe je voelt maar ook weer niet.

Ik heb dit ook is gehad maar de boosdoener van dat het uitging was afstand.

Ze woont een beetje ver van mij8)
Kan af en toe wel :'( maar probeer er niet aan te denken!

Keep your head up!
Als je verdrietig wil zijn doe het dan met opgeheven hoofd!!

En probeer niet te denken dat het jouw fout is.

Waarschuw beheerder
Liefdesverdriet is de ergste pijn die je kunt voelen... gelukkig gaat het weer over: het heeft vooral veel tijd nodig... natuurlijk zul je altijd een zwak houden voor je ex... maar met je leven doorgaan is het beste, want op de meest onverwachtse momenten kom je weer een nieuwe lover tegen :) heb geduld... (het lijkt makkelijk praten, maar ik spreek echt uit ervaring, ik ben al zo vaak op mijn hart getrapt, en het is uiteindelijk altijd weer goed gekomen)
Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik herken het :(
maar ik weet dus niet precies wat hij voor mij voelt, en durf het ook niet echt te vragen, best wel dom ik weet het, maar door omstandigheden wordt het er niet makkelijker op :( :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
(het lijkt makkelijk praten, maar ik spreek echt uit ervaring, ik ben al zo vaak op mijn hart getrapt, en het is uiteindelijk altijd weer goed gekomen)

Ik heb het ook al vaak gehad en ik kwam er iedere keer ook overheen hoor..Maar het blijft nu gewoon zo pijn doen en dat heb ik nog nooit eerder gehad dat ik het zo erg vond..

maar ik weet dus niet precies wat hij voor mij voelt, en durf het ook niet echt te vragen, best wel dom ik weet het, maar door omstandigheden wordt het er niet makkelijker op

Je moet het hem gewoon vragen anders kom je er nooit achter :no:

Waarschuw beheerder
Dit heeft iedereen volgens mij weleens. Ik heb het ook gehad bij m'n ex, tis nu bijna een half jaar uit en ben nu pas helemaal over hem heen, weet nu ook dat het beter is zo en nu loopt het totaal niet meer tussen ons, ookal wilde ik heel graag vrienden met hem blijven. We verwijten elkaar van alles en das ook niet goed, maar we zijn allebei te koppig om toe te geven. Ben ook bang dak weer meer voor hem ga voelen.
Dus ik kan je als advies geven neem even wat afstand en kijk dan hoe het gaat.
Ik had ook veel problemen toen het uit ging maar nu gaat het super met me en heb er daardoor ook vrede mee dat het uit is, want ik dacht altijd dat hij de enige was die me kon helpen. Nouw niet dus, ik kan het zelf ook ;)
Dus kop op meissie, je bent sterker dan je zelf denkt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus kop op meissie, je bent sterker dan je zelf denkt

Dank je wel.. We zullen zienn..
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet het hem gewoon vragen anders kom je er nooit achter

Ja wil ik ook wel, maar als ie dan voor me staat... ik weet t niet :S

ik ga m gewoon een brief schrijven en alles uitleggen denkik.
Maar tis gewoon een onwijs moelijke situatie dat ik hier, tot mijn spijt, niet kan uitleggen :(

Waarschuw beheerder
en als je je verveeld vanavond je kan gewoon langskomen...;-)

Waarschuw beheerder
Ik ook?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga m gewoon een brief schrijven en alles uitleggen denkik.
Maar tis gewoon een onwijs moelijke situatie dat ik hier, tot mijn spijt, niet kan uitleggen

Dan idd een brief schrijven want ik verzeker je als je het niet doet krijg je er later spijt van.. Echt waar doe het gewoon.. En een brief is altijd makkelijker dan het face 2 face te zeggen..

en als je je verveeld vanavond je kan gewoon langskomen...

Ik zal het onthouden :) Ga nu maar weer eens een beetje lachen met kopspijkers :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou tjik ik ken je nu een heel verhaal vertellen over hoe en wat ik voelde jwt

Maar dat hele verhaal ken je al.. nu een jaar later denk ik er toch heel anders over...
Maar ik snap hoe je je voelt heeft gewoon tijd nodig want verder ken je er nix aan doen!

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan idd een brief schrijven want ik verzeker je als je het niet doet krijg je er later spijt van.. Echt waar doe het gewoon.. En een brief is altijd makkelijker dan het face 2 face te zeggen..

Jah ben er al druk mee bezig, dit getwijfel daar ga ik kapot van :S
Waarschuw beheerder
donateur
Een brief schrijven :o

Heb ik ook nog gedaan :$ he he
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx Poes ik weet het.. Je heb het zelfde meegemaakt..
En nee kan er idd niks aan doen helaas :(

:knuffel:

Jah ben er al druk mee bezig, dit getwijfel daar ga ik kapot van

Goedzo Succes (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx Poes ik weet het.. Je heb het zelfde meegemaakt..
En nee kan er idd niks aan doen helaas

Maar jullie hebben toch geen ruzie?

Ach komt allemaal wel goed :jaja: al denk je nu van niet (he he dat zeiden ze 8 maanden terug ook tegen mij 8) )
Maar je komt van zelf wel weer een super leuke gozer tegen die voor de volle 100% voor je wilt gaan! :)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee we hebben niet echt ruzie..
Maar ja momenteel wil hij ff niet met me praten want dat vind hij te moeilijk
Of zijn vriendin wil het gewoon niet :/
Ja wie weet kom ik die tegen al heb ik daar nu gewoon echt geen behoefte aan :no:

Enne bij jou is het toch ook goedgekomen (moet je niet vragen hoe :9)

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb dat ook, iemand waar ik een speciaal gevoel bij krijg... maar echt nog geen idee wat ik met da gevoel aanmoet... komt nog wel eens denk, anders maar niet!
Waarschuw beheerder
donateur
hey rianne, heb niet alles gelezen. maar ik weet ook wel hoe je je voelt, heb dat ook gehad bij me eerste ex, je komt er wel overheen tis alleen moeilijk, doe leuke dingen met je vrienden enzo dan kom je er wel overheen

en je moet maar zien zijn meer jongens dan kerken
ik heb af en toe ook moeite met ze hoor:P

sterkte(F)
Waarschuw beheerder
hou maar op ik voel me pas klote mijn ex is vanacht terug gekomen uit irak heb hem de hele nacht al gezien geknuffeld enz en nu is weer ruzie mijn hart is dus weer gebroken ik voel me dus echt klote meid ik weet hoe je je voelt Ik kan niet zonder hem maar kan ook niet met hem leven
Waarschuw beheerder
donateur
Ken dat gevoel. Moeilijk om mee om te gaan.
Waarschuw beheerder
dat ebt na verloop van tijd meestal wel weer weg zijn vaak de eerste weken

Waarschuw beheerder
Het is en blijft 'aanvoelen' ook al vindt je hem zo leuk, en kan je zo goed met hem opschieten, en alles bij hem terrecht, als het gevoel niet wederzijds is dan is het gewoon HARD, maar eerlijk dat hij niet het 'speciale' gevoel meer heeft.
Als die het niet op gevoel zou doen kreeg je vaak (na mijn doen) Onenigheden, wat alleen maar erger wordt ;)
Natuurlijk, is het KUT en dat gevoel blijf ook nog een tijd houden je kant niet zo maar van je afzetten omdat het nogsteeds binnen in je zit, vraagt je dan af: "Van goh, wat is er nou mis gegaan? En waarom vindt die mij NIET meer leuk!?"

iig ik ken het, sterkte (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en je moet maar zien zijn meer jongens dan kerken

:flower: dankje ;)
Waarschuw beheerder
kreeg nie eens n reply op mijn verhaal :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet zonder hem maar kan ook niet met hem leven

Die fase ga ik nu ook door en hoewel ik er zelf een punt achter heb gezet blijft het GVD verdomde moeilijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dat ook nog steeds bij me laatste ex..
t ging uit doordat er een vriend van hem tussen ons in zat en hij had t niet in de gaten, had geen eigen mening en luisterde naar m en ik ging r an onderdoor en moest t wel uitmaken hoe moeilijk t ook was want hield onwijs van m en nu nog steeds ook al is t 4 maanden uit..
en de keren erna dat ik m zag ja r was gewoon n soort magnetisch veld tussen ons.. soort aantrekkingskracht en ja t kon weer goedkomen maar toen zat die vriend weer te stoken en dat zag ik en toen werd ik boos..
want nog steeds denk ik dat we gewoon bij elkaar horen en t lukt me ook nie goed om m uit me kop te zetten

Soms moet je je gezond verstand de boventoon laten voeren.. Gevoel is iets heel raars ja, maar het is niet altijd verstandig om daar naar te luisteren. Ik hoop alleen maar dat we uiteindelijk ook ons leven gaan delen met de ware.. Anders is het een probleem natuurlijk.

Maar goed, iemand uit je hoofd zetten is een process wat je zelf moet ondergaan. Een hoop dingen doen helpt dat sneller. Maar de beste manier is lekker veel tijd voor jezelf te nemen om alles op een rijtje te zetten.

(Zo goed ;)) (K)

Waarschuw beheerder
donateur
hehe jaa dankje

Graag gedaan ;) :kusje:

Waarschuw beheerder
liefde is een raar ding, ook weer net vrijgezel ,ze zegt dat ze van me houd maar het gevoel is weg.
het is gvd zo moeilijk om van iemand afscheid te nemen waar je heel veel van houd,ik denk er echt de hele dag aan...

hoop echt dat het allemaal weer overgaat , maarja de vraagblijft wanneer.

Waarschuw beheerder
ik krijg een speciaal gevoel als ik paaseieren aan het zoeken ben :yes:
Waarschuw beheerder
neej dat zeg je verkeerd thomaz, het zijn paaskratten van bavaria!

Waarschuw beheerder
:oja....natuurlijk....ik kan wel een :bier:tje gebruiken...zit op dit moment zonder...:(

Waarschuw beheerder
donateur
hoop echt dat het allemaal weer overgaat , maarja de vraagblijft wanneer.

Dat hangt er maar vanaf hoe diep het allemaal zit..

Waarschuw beheerder
meid don,t worry be happy...gaat vanzelf wel over!!
heeft alleen even tijd nodig maar je moet er zelf wat aan doen door leuke dingen te gaan doen met je vrienden en ga lekker feesten dan ontmoet je vanzelf nieuwe mensen en misschien ontmoet je dan een veel leuker iemand en ben je over je ex heen.
maar doe geen moeite verder voor je ex heeft geen nut en doe je jezelf alleen nog maar meer pijn.

Waarschuw beheerder
hiero :yes:... ook al jah