Raymzter is errug sterk bezig
de jeugd?grapje zeker
de jeugd?
maar dit vind ik weer overdreven. ik zie de jeugd meer als een goed uitgewerkte grap die je zkr niet te serieus moet nemen; want zeg nou zelf, echt skills hebben ze niet...
Haagse Mark (Ramp Records) is ook best kicke, leuke humorVooral zijn parodiën op brainpower (Tristan van Bevervoorde) zijn geweldig
Osdorp Posse
Extince
texten slaan vaak nergens op en soms komt hij btje achterlijk over...
niet mijn stijl die gast al heeft ie wel leuke dingetjes gedaan
maar hij heeft ook zo veel kutnummers!
white wolf
idd wat is er gebeurd met SampB en PWB / MOA en C.MC
Leg uit?
Die zijn er op een gegeven moment achter gekomen dat ze allemal een andere kant opgingen in het leven dat het boek uit was en alles wat er gezegd moest worden gezegd was...misschien was er ook nog wel oneenigheid, ik weet het niet.
Samp B blijft voor mij een meesterlijke rijmer (rest is ook vet, á la), die niet in verband mag worden gebracht met deze 2 zielige ventjes als Spenk en Naz-t
Snap dus ook niet dat er nog sprake is van een 'white wolf'..
Laat die gasten lekker zelf en onder hun eigen naam hun onnozele scheit uitbrengen!
Voor mij toch geheel iets nieuws na alle Techno en Electrofeesten. Het gaf me een zeer voldaan gevoel. Live is toch duidelijk wat anders dan op een cd.
En kent iemand de RFX feat. Kubusbiets - Scarfaced?
Kubus moet electronica/electro gaan maken, vind ik...
Sowieso in 't Oor noemde hij de oude Anthony Rother (PSI49 style) al als grote inspirator...
Kubus moet electronica/electro gaan maken, vind ik...
Sowieso in 't Oor noemde hij de oude Anthony Rother (PSI49 style) al als grote inspirator...
Ja, vind het juist iets hebben, anders dan anders, soms wat leeg maar toch creatief met die vage woorden van ze!
Maar mn respect daalt naar 0 als ik hoor wat voor een commerciële bagger verkopen om de jeugd t/m 16 te bereiken bij TMF/MTV of de Box.
Zoals jullie al gemerkt hebben is de laatste tijd met de Nederhop goed vooruit gegaan.
Steeds meer mensen beginnen het goed te vinden/en te waarderen hier op partyflock waarschijnlijk dus ook wat zijn jullie meningen hierover?
Hardcore Holland gvd het hardste ofzo
euuh nee ik heb het gewoon over het feit dat het tegenwoordig "in" is om alles van de amerikanen over te nemen, dat heeft niks met de muziek die ik luister te maken, maar je ziet het bij alles. Sorry dat ik het verkeerd bracht
Ah ok, als je onder Nederlandse rap datgene verstaat wat je op de radio hoort is dat wel een beetje zo, maar de wat meer 'ondergrondse' hiphop artiesten (ook niet allemaal natuurlijk) hebben wel een duidelijke eigen stijl die totaal niet lijkt op de muziek die in Amerika gangbaar is.
hij kan ook best goed rappen vind ik, maar samen met baas b en een commercieel sausje erover is 't niks meer
als de boodschap gemeend was dan was t misschien wel leuk geweest...
sowieso kan Lange Frans best goed rappen vind ik
vind het de nederlandse taal kapot maakt met die dome straat taal geef mij maar abn of de mooie dialecten
Nog mensen naar Paradiso geweest gisteren?
Wat een show was dat
Wel erg jammer van de mensen die een soort pogo begonnen te doen
en blanke jongens die denken dat ze zwart zijn en 'het taaltje'spreken neem ik niet serieus, ik vindt ze nep en gedragen zich als kuddedieren.
De moshpit, hoort er bij gast, erg dikke show ja, vanaf Typhoon ging het al los, bij de Kubusbiets van Jawat Plakka, Duidelijk en Zwarte Koffie en de nieuwe nummers van Opgezwolle echt tering hard staan beuQen... Gekke Gerrit!!!
ofja kvind die bef rhymz ook nix
En The Opposites ook.
tjek 'Extince - Zoute Uitval'.
Afgelopen zaterdag, 25 maart naar Opgezwolle geweest in De Kade in Zaandam. Was niet mijn eerste Opgezwolle concert, ben naar de release party in Zwolle geweest en was ook in Haarlem bij Buiten Westen concert, maar het was weer springen geblazen in De Kade. De gasten zette maar weer eens een vette show neer waar ze om bekend staan. Jawat en Blaxtar, broer van Typhoon zette gastoptredens neer en het Opgezwolle concert was weer dope!! Thnx
die meid uit weert
Ook vet die freestyles
Die vind ik altijd vrij zwak (van wat ik gehoord heb). Bijna alleen maar bestaande teksten die heel af en toe met eigen zinnetjes worden aangevuld. imo zou het anders om moeten zijn..
check osdorp, 12 albums ofzo en ze rocken nog steeds de tent kapot, echte oldschool masters
ik vind die hele muziek niets...
Geef mijn portie maar aan een ander