2 prototype!
ben af en toe ook wel lief hoor!!ach ja je hebt de "G" of je hebt hem niet hè!
veel vrienden van me wonen in weert, is wel lachen als je het verschil in accenten hoort vooral van die speciale woorden.
ben af en toe ook wel lief hoor!!ach ja je hebt de "G" of je hebt hem niet hè!
veel vrienden van me wonen in weert, is wel lachen als je het verschil in accenten hoort vooral van die speciale woorden.
ik vind het ook KEI GAAF!!
valt inderdaad op dat iedereen hier 80 x "kei" zegt op een dag!maar we zijn er trots op
valt inderdaad op dat iedereen hier 80 x "kei" zegt op een dag!maar we zijn er trots op
jongens ik ben naar huis HOUDOE Hè!!
das pas mooi brabants
waar ik me eerst heel erg aan ergerde maar wat ik nu wel gewend ben
mensen uit het noorden, als je daar mee belt en je gaat ophangen, dan zeggen ze hoi! hoi!??! Hoi zeg je als je iemand tegenkomt of begint met een gesprek! Niet als je gaat, dan zeg je daag, doeg,doei of houdoe Limburgers doen het op dat gebied ook erg leuk haiiyeeah!
das pas mooi brabants
waar ik me eerst heel erg aan ergerde maar wat ik nu wel gewend ben
mensen uit het noorden, als je daar mee belt en je gaat ophangen, dan zeggen ze hoi! hoi!??! Hoi zeg je als je iemand tegenkomt of begint met een gesprek! Niet als je gaat, dan zeg je daag, doeg,doei of houdoe Limburgers doen het op dat gebied ook erg leuk haiiyeeah!
nooit geweten dat mensen die "G" geil vinden!!wel beterzz natuurlijk
jongens ik ben naar huis HOUDOE Hè!!
das pas mooi brabants
das pas mooi brabants
Ik kom ook uit Weert, Limburg. En hier praten ze ook wel met een zachte 'g', maar ik zelf heb dat niet zo goed in de gaten. maar ik werk bij een callcenter en wij bellen door heel Nederland. Als ik dan in de bovenste helft van Nederland moet bellen, dan zeggen ze al: maar jij komt hier niet vandaan, jij komt uit Limburg of die kanten. Maar gelukkig vinden ze het wel mooi
Vind bijna geen enkel dialect leuk 
Alleen rotterdams vind ik zwaar om te lachen
Alleen rotterdams vind ik zwaar om te lachen