het heeft zeker wat

frenky boy : tiesto is toch de beste dj ter wereld 
early hardcore,industrial en darkcore is zeker vetter.
maar liever tiesto dan paul op nightmare of outblast op de smurfen house.boh wat simpel. (vooral het volk)
Maar nu offtopic, val andere mensen niet lastig met iets dat niet over de topic gaat.
stuur me maar persoonlijk een bericht als je nog iets te zeggen hebt.
early hardcore,industrial en darkcore is zeker vetter.
maar liever tiesto dan paul op nightmare of outblast op de smurfen house.boh wat simpel. (vooral het volk)
Maar nu offtopic, val andere mensen niet lastig met iets dat niet over de topic gaat.
stuur me maar persoonlijk een bericht als je nog iets te zeggen hebt.
laatste aanpassing
hihi..best leuk om het hier te horen dat die G van ons toch wel goed wordt gekeurd

Ik heb niet echt het Limburgse accent, ik praat geen plat ofzo, maarja..die G blijf je gewoon horen hé
Ik weet trouwens niet of het jullie is opgevallen ooit bij Limburgers, maar ik werd daarop gewezen, dat wij vaak KEI zeggen. Toen ik erop begon te letten klopt het eigenlijk wel

Ik probeer altijd het accent van Michael na te doen,(omgeving Rotterdam) maar als ik het probeer klinkt het weer zo overdreven
T wil nie echt vlotte
Magoed
Thx mensen die onze G mooi vinde.
En de mensen die m niet mooi vinde
Ochjahh..
kan gebeuren toch??
Kus Chanz
Ik heb niet echt het Limburgse accent, ik praat geen plat ofzo, maarja..die G blijf je gewoon horen hé
Ik weet trouwens niet of het jullie is opgevallen ooit bij Limburgers, maar ik werd daarop gewezen, dat wij vaak KEI zeggen. Toen ik erop begon te letten klopt het eigenlijk wel
Ik probeer altijd het accent van Michael na te doen,(omgeving Rotterdam) maar als ik het probeer klinkt het weer zo overdreven
Magoed
Kus Chanz
2 PrOtOtyPe
ik ben altijd postitief, maakt me ook niks uit hoe ze me noemen!!ben mezelf en als het niet bevalt dan hebben ze pech.
bin gewoen ein limburgs maedje 
ik ben altijd postitief, maakt me ook niks uit hoe ze me noemen!!ben mezelf en als het niet bevalt dan hebben ze pech.
laatste aanpassing
ik woon zelf in brabant maar hier praten ze normaal, dus niet met een zachte g of zo'n r....
het ligt eraan waar iemand vandaan komt...mensen uit breda ofzo praten wel redelijk normaal b.v. maar als je dan naar tilburg ofzo gaat
gadverdamme niet om aan te horen...of eindhovens ook zoiets
al die semi belgen 
het ligt eraan waar iemand vandaan komt...mensen uit breda ofzo praten wel redelijk normaal b.v. maar als je dan naar tilburg ofzo gaat
ik vind da nou juist wel leuk iedr zn eige accentje
yep...ik heb het er alleen ni zo op..en jij komt natuurlijk uit goirle dus das logisch dat we er anders over denken