Partyflock

Forumonderwerp · 757526
In het zuiden des lands klinkt het vol van de och zo zwoele zachte "G"
Bij manne vind ik het lomp staan :S
maar bij vrouwen vind ik het zo gggg... :kwijl:
zijn er meerdere die het met mij eens zijn :jaja:

scarface dits een PARTYforum geen K$#%$#^$#forum :/

laten we het gezellig houden ok :vaag:

Scareface
zkrs Nightmare
beter dan een of andere holtor

er gaat niks boven een brabantse g

:yes:

frenkyboy nightmare is een beetje "kiddy".

nou dat valt wel mee k denk dat k serieuzer ben dan jou

vind je dj paul dan serieus?
ruzie maken schrijf je niet met zachte GGG!! :[

paul serieus of niet... vind hem zoiezo niet veel :P

Stunned Guys :jaja:
Ruffneck ;P

ja en jij zo te zien ook dus ga springen op jump style

en Tiesto is ook zkrs serieus te nemen met zijn Euro Disney House :s
laatste aanpassing

BT (feat. M. Doughty) - "Never Gonna Come Back Down" zit hier in me pioneers ;P

(Gone in 60 seconds Soundtrack #9)

staat nu hier op :P :x
mannen met een zachte g :kwijl:

Loussie

zkrs ja :P

srry o:)

maar weer on-topic dan? :[

frenky boy : tiesto is toch de beste dj ter wereld ;)
early hardcore,industrial en darkcore is zeker vetter.
maar liever tiesto dan paul op nightmare of outblast op de smurfen house.boh wat simpel. (vooral het volk)

Maar nu offtopic, val andere mensen niet lastig met iets dat niet over de topic gaat.
stuur me maar persoonlijk een bericht als je nog iets te zeggen hebt.
laatste aanpassing

tiesto wordt tot beste gekozen door het publiek (breezersletjes) die zijn der veel meer dan mensen die hardcore luisteren

enne outblast is een commercieele kut

scareface jij begon mensen lastig te vallen mischien f terug kijken in topic of is dat te moeilijk voor een afgekeurde duitser

topic gaat over de GGGe*le Zagggte GGGG :P

D-Boy / Enzyme / Noize Suppressor / Choose Or Loose
die mensen zijn goed... maar beetje off-topic :vaag:
off-topic moet kunnen
zolang de "G" erin blijft :D

frenkyboy : liever een breezer kut dan zo,n vies tietloos gabberwijf met zo,n strakke staart ;)
tuup toen ik naar het eerste feest ging lag jij nog bij je mammie aan de tiet te zuigen.
je hoeft me niks uit te leggen over hardcore feesten.

EN NU OFFTOPIC
laatste aanpassing

k pak ook liever een breezerslet die zijn lekker :P

die gabber wijven afschuwelijk meestal dan kisten half kale kop bahbah moet der niet aandenken om zoiets als vriendin te hebben

jij gaat maybe wel langer naar feesten maar k wete zelf ook wel dat Early beters is maar Tiesto blijft kut
EN NU OFFTOPIC

ik denk dat je ONtopic bedoeld?! 8-)

Het kan inderdaad erg geil zijn ja. Maar ik heb ook wel eens een meisje meegemaakt die altijd aan t woord wilde zijn en dan wordt die G toch best irritant.
hihi..best leuk om het hier te horen dat die G van ons toch wel goed wordt gekeurd;):yes::D

Ik heb niet echt het Limburgse accent, ik praat geen plat ofzo, maarja..die G blijf je gewoon horen hé:)

Ik weet trouwens niet of het jullie is opgevallen ooit bij Limburgers, maar ik werd daarop gewezen, dat wij vaak KEI zeggen. Toen ik erop begon te letten klopt het eigenlijk wel:):P

Ik probeer altijd het accent van Michael na te doen,(omgeving Rotterdam) maar als ik het probeer klinkt het weer zo overdreven:/ T wil nie echt vlotte:(

Magoed:D Thx mensen die onze G mooi vinde. :) En de mensen die m niet mooi vinde:D Ochjahh..:) kan gebeuren toch??:)

Kus Chanz
2 PrOtOtyPe

ik ben altijd postitief, maakt me ook niks uit hoe ze me noemen!!ben mezelf en als het niet bevalt dan hebben ze pech. :yes: bin gewoen ein limburgs maedje :yes:
laatste aanpassing

Hardcore angel. DAt kei valt idd op. Alles keigaaf en keitof :D
haha..ja klopt.
Erger je je daar niet aan? Volgens mij zou ik dat zelf wel doen als ik erop ging letten:$
Ik zeg trouwens nooit kei gaaf of kei tof.
Maar wel zeg ik: kei vaak. (wou het net ook al bijna zegge:$)

hih:D

hihi..best leuk om het hier te horen dat die G van ons toch wel goed wordt gekeurd

idd:yes:

Mannen met een zachte G alleen onder strenge voorwaarden: dat ze nie té Limburgs praten :no: klinkt zo fout en boers!

Perfect = Noord-Limburger/Brabander (y)

Hollandse jongens klinken anders ook wel lekker, op een paar uitzonderingen na (omg. Leiden, Almere enzo)
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
ik woon zelf in brabant maar hier praten ze normaal, dus niet met een zachte g of zo'n r....
het ligt eraan waar iemand vandaan komt...mensen uit breda ofzo praten wel redelijk normaal b.v. maar als je dan naar tilburg ofzo gaat :s gadverdamme niet om aan te horen...of eindhovens ook zoiets :frusty: al die semi belgen :/

nix tege tilburg:P
nee zeker niks tegen tilburg :D zeker relaxte stad alleen ze praten zo raar...nee maar alle gekheid op een stokje: in tilburg praten ze wel redelijk normaal alleen je kent toch van dat platte tilburgs...das toch niet om aan te horen of ligt dat nou aan mij????

ligt aan jou!;)
ik vind da nou juist wel leuk iedr zn eige accentje!:D
k ben altijd postitief, maakt me ook niks uit hoe ze me noemen!!ben mezelf en als het niet bevalt dan hebben ze pech. bin gewoen ein limburgs maedje

(f) lief :D

Mensen uit Eindhoven vind ik net héérlik praten :kwijl: dat gewauwel
ik vind da nou juist wel leuk iedr zn eige accentje

yep...ik heb het er alleen ni zo op..en jij komt natuurlijk uit goirle dus das logisch dat we er anders over denken :D ik moest eerst altijd voor school naar goirle en zat in tilly op school miss dat ik daarom een beetje afkeer tegen dat platte tilburg heb ontwikkeld :P

Hahha okee dan
mja ieder zn eige mening.
maa ik hou dr wel van!:D

mwah nu erger ik me er niet aan ofzo. Heb er nu toch niet mee vandoen aangezien ik in t noorden woon ;)
Mensen uit Eindhoven vind ik net héérlik praten dat gewauwel

ja he, zo zwoel, relaxed
bij vrouwen zo opwindend :jaja:

:respect: DANK U :respect:
laatste aanpassing

En mijn zachte zwoele stem dan mal??:P hehe..

Tja die G zit er bij mij niet in natuurlijk..
nee das jammer, maar jij heb je andere kwaliteiten, die nog veel sterker uitkomen (f)
En al die kwaliteiten die zij anders heeft heb ik extra;):P

Ofzo:/ Hehe..maar ik ga zo na de kapper:D

Bye minsuh.:D
Ik zal ollie wal kei erg goan misse hur;)
(vertaling=ik zal jullie wel kei erg gaan missen hoor:P)

Kus

Ik vind onze G ook altijd heerlijk 8)